abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 maart 2017 @ 22:34:28 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169896194
Thijm(en)
Haas



Te flauw maar daarom hebben wij ZOUT

[ Bericht 43% gewijzigd door uniekhoorn op 30-03-2017 22:44:09 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169896585
Haha, leuk plaatje Uniek.

Sorry, ik kan niet met je wandelen. De loodgieters komen weer.
Spoilers!
pi_169896892
Ik ken niemand die me bij mijn volledige naam noemt. Zelfs op werk word ik door collega's aan leveranciers of partners geīntroduceerd met een afkorting. Ik vind het wel leuk :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 30 maart 2017 @ 23:06:55 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169897012
FFT, jouw naam vind ik echt mooi!
En waarom slaap je niet en waarom heb je pijn ?
Denk je wel een beetje aan jezelf ? O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169897560
Haha...in het journaal gaat het over Venetië en de Brug der Zuchten.
Beweert mn.AnneX dat wij daar zijn geweest :?
Ws. met "éen van zijn verloofdes van voor mijn tijd..." ( quote Conny Stuart & Ko van Dijk.) B-)

Achternaam is niet nederlands...ws. Italiaans ooit als economische vluchtelingen hier terecht gekomen.
Voornaam is oerhollands, zelf uitgezocht na 3 x wisselen d.m.v. letters weglaten.
Ben er nu erg blij mee.
Iedere keer wisselen bij een soort van overgangsfase van schoolwisselen, baan wisselen, studieaanvangen.

Een buurvrouw 60+ gaf een jaar geleden aan, dat zij haar officiele voornaam wil gebruiken. OK.

Dus ...als je er niet happy meebent, dan wissel je toch van roepnaam.
pi_169897652
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:26 schreef AnneX het volgende:
Haha...in het journaal gaat het over Venetië en de Brug der Zuchten.
Beweert mn.AnneX dat wij daar zijn geweest :?
Ws. met "éen van zijn verloofdes van voor mijn tijd..." ( quote Conny Stuart & Ko van Dijk.) B-)

Achternaam is niet nederlands...ws. Italiaans ooit als economische vluchtelingen hier terecht gekomen.
Voornaam is oerhollands, zelf uitgezocht na 3 x wisselen d.m.v. letters weglaten.
Ben er nu erg blij mee.
Iedere keer wisselen bij een soort van overgangsfase van schoolwisselen, baan wisselen, studieaanvangen.

Een buurvrouw 60+ gaf een jaar geleden aan, dat zij haar officiele voornaam wil gebruiken. OK.

Dus ...als je er niet happy meebent, dan wissel je toch van roepnaam.
Dan ben ik wel benieuwd hoe je dan eerst heette.

Een van zijn vorige verloofdes, haja. Dat zeg ik hier ook wel eens als er nonsens uitgekraamd wordt.
Spoilers!
pi_169897714
Ben ook wel blij met mijn voornaam. Vaak laat men (intimi) de laatste letter weg. Maar flink wat mensen noemen mij ook Kaat (niet alleen hier dus).
Mijn engelse ex had altijd moeite met mijn naam en noemde mij Lona en schreef het als Lonah. Wilde die naam ook hier gebruiken maar die bleek al te bestaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169897756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, jouw naam vind ik echt mooi!
En waarom slaap je niet en waarom heb je pijn ?
Denk je wel een beetje aan jezelf ? O+
Ik heb denk van 20u tot 21u geslapen en lig nu weer in de hoop dat ik straks weer in slaap val.

Pijn heb ik niet hoor. Pieker alleen n beetje over t een en ander maar dat ligt aan mij. Ik ben veels te gevoelig en trek 'pijn' van anderen naar mij.

Succes met wandelen morgen. Goed weer ervoor :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 30 maart 2017 @ 23:40:01 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169897872
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb denk van 20u tot 21u geslapen en lig nu weer in de hoop dat ik straks weer in slaap val.

Pijn heb ik niet hoor. Pieker alleen n beetje over t een en ander maar dat ligt aan mij. Ik ben veels te gevoelig en trek 'pijn' van anderen naar mij.

Succes met wandelen morgen. Goed weer ervoor :)
Kan je de emoties van anderen niet van je aftypen? In een DM ofzo naar mij of wie dan ook?
Daar kan jij toch ook niet allen mee rondlopen?
Jij bent lief en te zacht... meiske je verdient alle liefde en geluk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169897979
uniek, ik kan niet meer quoten uit het vorige topic maar

quote:
Zoon: Stefan, Ron, Jeroen, Aize
Aize? Ik ken een Aize, en ik kom die naam verder echt nooit tegen verder :o
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169898032
Mijn naam hier is het laatste deel van een koosnaam, zo noemt mijn vader me soms O+
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169898043
zonder de _1 dan
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169898072
Ik vind mijn naam ook best prima :Y
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:05:30 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169898405
Geen problemen met mijn 2 voornamen, wel altijd een probleem met mijn achternaam, die alleen in onze familie voorkomt en vaak, zelfs na het spellen ervan, toch nog verkeerd wordt geschreven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_169898806
:O

Ik kom even welterusten zwaaien. :W
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 01:42:32 #16
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169899139
Ik heb al elk uur van de klok gezien. Pff
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169899412
Gadver, net de politie gebeld voor een huiselijk geweld melding. De bovenburen hadden schreeuwende ruzie waarbij hij op een gegeven moment 'ik ga je ...' schreeuwde en daarna zij gilde en er harde gebonk was te horen. Politie was er snel maar aangezien ervoor en erna ook bij ons aanbelden om te praten (checken of het adres goed was, en naderhand voor een update -het was niet uit de hand gelopen) is het met de anonimiteit wel gedaan. En we hadden best goed contact met ze, dus nu voel ik me lullig en ben ik bang.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169899414
Nu maar weer slapen en bedenken wat ik ga zeggen als ik ze in het trappenhuis tegenkom.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169899509
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 04:17 schreef Lot_1 het volgende:
Nu maar weer slapen en bedenken wat ik ga zeggen als ik ze in het trappenhuis tegenkom.
'hoi, ja ik had gebeld want vond dat politie moest komen helpen'
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 06:46:17 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169899510
Gewoon zeggen dat je je zorgen maakte? Eventueel zeggen dat je niet wist waar het vandaan kwam -ken de situatie niet dus geen idee of dat kan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 31 maart 2017 @ 06:46:47 #21
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169899511
Wat stom dat ze bij jou aanbellen, Lot. Niet heel tactisch.

Morge. Etentje met werk was zeer ok. Daarna nog even de stad in zonder collega's. Nu is het vroeg. Even werken, dan weer feestje. Ben nu al kapot.
pi_169899579
Alweer n tijdje wakker helaas.

Wat Ludolf zegt Lot; juist omdat jullie zo goed met elkaar omgaan en je je zorgen maakte. Ik hoop dat het goedkomt, moeilijk zoiets hoor.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169899581
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 06:46 schreef Maarten het volgende:
Wat stom dat ze bij jou aanbellen, Lot. Niet heel tactisch.

Morge. Etentje met werk was zeer ok. Daarna nog even de stad in zonder collega's. Nu is het vroeg. Even werken, dan weer feestje. Ben nu al kapot.
Je eet best vaak lekker (buiten de deur), nietwaar? Heerlijk hoor!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169899668
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 04:17 schreef Lot_1 het volgende:
Nu maar weer slapen en bedenken wat ik ga zeggen als ik ze in het trappenhuis tegenkom.
Heb je ook tegen de politie gezegd dat dat nogal dom was?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169899673
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 07:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb je ook tegen de politie gezegd dat dat nogal dom was?
doen ze bijna altijd, bel je anoniem komen ze niet eens..... vreemde constructie gewoon!
pi_169899698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

_O-
5 als eerste naam tegen mijn 6 :D Maar veul meer volgnamen bij jou.
Van mij zijn er 99 en ik hoor al voortdurend hoe apart ik ben *)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169899735
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 04:16 schreef Lot_1 het volgende:
Gadver, net de politie gebeld voor een huiselijk geweld melding. De bovenburen hadden schreeuwende ruzie waarbij hij op een gegeven moment 'ik ga je ...' schreeuwde en daarna zij gilde en er harde gebonk was te horen. Politie was er snel maar aangezien ervoor en erna ook bij ons aanbelden om te praten (checken of het adres goed was, en naderhand voor een update -het was niet uit de hand gelopen) is het met de anonimiteit wel gedaan. En we hadden best goed contact met ze, dus nu voel ik me lullig en ben ik bang.
Wat naar zeg. Ook zo stom dat zoiets de drempel om te bellen hoger maakt, terwijl het juist goed is dat je alert bent.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169899764
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:26 schreef AnneX het volgende:
Haha...in het journaal gaat het over Venetië en de Brug der Zuchten.
Beweert mn.AnneX dat wij daar zijn geweest :?
Ws. met "éen van zijn verloofdes van voor mijn tijd..." ( quote Conny Stuart & Ko van Dijk.) B-)

Achternaam is niet nederlands...ws. Italiaans ooit als economische vluchtelingen hier terecht gekomen.
Voornaam is oerhollands, zelf uitgezocht na 3 x wisselen d.m.v. letters weglaten.
Ben er nu erg blij mee.
Iedere keer wisselen bij een soort van overgangsfase van schoolwisselen, baan wisselen, studieaanvangen.

Een buurvrouw 60+ gaf een jaar geleden aan, dat zij haar officiele voornaam wil gebruiken. OK.

Dus ...als je er niet happy meebent, dan wissel je toch van roepnaam.
Nou, dat belooft een tripje naar Italie naar de brug der zuchten die je dan wel hebt gezien *)

En ik had een vriendin die een prachtige voornaam veranderde in een naam die ik mijn strot niet uit kreeg -O- Dat deed ze omdat ze de reden waarom haar moeder haar naam had gekozen heel stom vond.

En mijn naam is de Sterre/Lotte van begin jaren '70 :+ Ik vind het overigens wel een mooie naam, maar zat eigenlijk altijd wel in een klas met meisjes met dezelfde naam. Eén keer met z'n drieën. Meer dan 20.000 vrouwen met die naam nu en momenteel minder dan 10 baby's per jaar met die naam.

En eens wat betreft de politie. Dat je niet anoniem mag melden maakt de drempel juist hoger om te melden 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169899823
Ja, mal is dat, vroeger heette iedereen Linda, Marieke of Jeroen en tegenwoordig wordt nog maar een handjevol kinderen zo genoemd. Het wordt vast wel weer een keer retro-hip, die namen uit de jaren 80.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 08:09:50 #30
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169899895
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 07:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je eet best vaak lekker (buiten de deur), nietwaar? Heerlijk hoor!
Ja, toevallig komt dat de laatste tijd zo uit. Het ritme is ook wel weg.

Heb gisteravond een met risotto gevulde paprika-met kaas gehad. Was wel lekker.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 08:12:39 #31
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169899921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 04:16 schreef Lot_1 het volgende:
Gadver, net de politie gebeld voor een huiselijk geweld melding. De bovenburen hadden schreeuwende ruzie waarbij hij op een gegeven moment 'ik ga je ...' schreeuwde en daarna zij gilde en er harde gebonk was te horen. Politie was er snel maar aangezien ervoor en erna ook bij ons aanbelden om te praten (checken of het adres goed was, en naderhand voor een update -het was niet uit de hand gelopen) is het met de anonimiteit wel gedaan. En we hadden best goed contact met ze, dus nu voel ik me lullig en ben ik bang.
Nee, je deed het niet om ze te naaien maar omdat je bang was dat het niet goed af zou lopen. Grote kans dat ze dat gewoon snappen en dat juist zij zich lullig en gegeneerd voelen.
pi_169899942
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:12 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nee, je deed het niet om ze te naaien maar omdat je bang was dat het niet goed af zou lopen. Grote kans dat ze dat gewoon snappen en dat juist zij zich lullig en gegeneerd voelen.
eensch!!! als ze een beetje fatsoen hebben vinden ze het juist moeilijk jou te zien en niet andersom
  vrijdag 31 maart 2017 @ 08:15:57 #33
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169899966
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:14 schreef liedetector het volgende:

[..]

eensch!!! als ze een beetje fatsoen hebben vinden ze het juist moeilijk jou te zien en niet andersom
Maar meestal staan mensen die 's nachts zo aan het schreeuwen zijn en elkaar iets aan willen doen niet bekend om hun fatsoen.
pi_169899993
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:15 schreef Maarten het volgende:

[..]

Maar meestal staan mensen die 's nachts zo aan het schreeuwen zijn en elkaar iets aan willen doen niet bekend om hun fatsoen.
ook wel waar (ervaring met een enorme tokkie buurman die (zijn woorden) wijf altijd het hele hok door sloeg.....zat ie weer eens in de bak was het ook heerlijk rustig en was zij tenminste ook voor reden vatbaar
pi_169900090
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, mal is dat, vroeger heette iedereen Linda, Marieke of Jeroen en tegenwoordig wordt nog maar een handjevol kinderen zo genoemd. Het wordt vast wel weer een keer retro-hip, die namen uit de jaren 80.
Da's best een leuk idee eigenlijk - als ik er ooit een jongetje uitpoep, 'm dan vernoemen naar de bakker! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_169900114
Lot, hoewel het eigenlijk niet zou hoeven, snap ik best dat het ongemakkelijk is hoor. :Y Juist omdat jullie goed contact hebben, vandaag het er gewoon even kort met ze over hebben? Heb je dat in elk gevel achter de rug.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169900130
Goed. Miniatuurfeestje van gister er maar eens even vanaf douchen. >:)
Beeeeeeeeetje een kater wel.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169900168
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 07:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]


En mijn naam is de Sterre/Lotte van begin jaren '70 :+ Ik vind het overigens wel een mooie naam, maar zat eigenlijk altijd wel in een klas met meisjes met dezelfde naam. Eén keer met z'n drieën. Meer dan 20.000 vrouwen met die naam nu en momenteel minder dan 10 baby's per jaar met die naam.

Ik ben wel iets jonger. Maar nooit met dezelfde naam in de klas gezeten.
Er zat wel een meisje met dezelfde naam ik paar groepen hoger bij scouting.
Nu hoor je de naam inderdaad echt bijna niet meer, jammer want vind het wel een mooie naam.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 08:45:44 #39
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169900238
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 07:56 schreef Isabeau het volgende:

En mijn naam is de Sterre/Lotte van begin jaren '70 :+ Ik vind het overigens wel een mooie naam, maar zat eigenlijk altijd wel in een klas met meisjes met dezelfde naam. Eén keer met z'n drieën. Meer dan 20.000 vrouwen met die naam nu en momenteel minder dan 10 baby's per jaar met die naam.
Die van mij is ook ernstig aan het wegzakken. Vooral populair rond mijn geboorte.

Weet niet of deze werkt:

http://i.fok.nl/userpics286/mtn.png
pi_169900332
Mijn naam was vooral in de jaren 60/70/populair. Zelf van eind jaren 80 en dan zie je 'n flinke daling en tegenwoordig wordt de naam nog erg weinig gegeven. Heb ook nooit een naamgenoot ontmoet van mijn leeftijd of jonger, wel naamgenoten uit de jaren 60&70.

En nee, plaatje werkt niet Maarten
pi_169900376
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:12 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nee, je deed het niet om ze te naaien maar omdat je bang was dat het niet goed af zou lopen. Grote kans dat ze dat gewoon snappen en dat juist zij zich lullig en gegeneerd voelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:32 schreef minilot het volgende:
Lot, hoewel het eigenlijk niet zou hoeven, snap ik best dat het ongemakkelijk is hoor. :Y Juist omdat jullie goed contact hebben, vandaag het er gewoon even kort met ze over hebben? Heb je dat in elk gevel achter de rug.
Ik heb niet tegen de politie gezegd dat ik het niet tactisch vond omdat ik niet al te helder was vannacht en het later pas bedacht. Ik kon uren daarna nog niet slapen, vol adrenaline allerlei 'trappenhuis-scenario's' uitgedacht, maar degene waarbij ik zeg dat ik me zorgen maakte zat daar niet bij 8)7 Terwijl dat wel de enige reden was waarom ik belde. Als ik durf bel ik vanmiddag even bij hun aan. En dan hoop ik dat alleen zij er is. Ze zijn allebei best prima buren, we hebben een rondleiding door hun hele huis gehad toen ze hier een jaar geleden kwamen wonen. En zij is met name een schat, die alle buren (7 huizen) langsgaat als ze een feestje hebben om zich bij voorbaat al te verontschuldigen voor de geluidsoverlast, dus ik denk dat zij zich in elk geval wel geneerd.

Enne, hartstikke fijn, jullie berichten! Ik kreeg er vannacht al helemaal spijt van en stelde me voor dat ik aan zou bellen met mijn excuses :@
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169900386
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn naam was vooral in de jaren 60/70/populair. Zelf van eind jaren 80 en dan zie je 'n flinke daling en tegenwoordig wordt de naam nog erg weinig gegeven. Heb ook nooit een naamgenoot ontmoet van mijn leeftijd of jonger, wel naamgenoten uit de jaren 60&70.

En nee, plaatje werkt niet Maarten
moet zeggen dat ik toch wel een paar mensen ken met jouw naam, durf alleen niet cht een uitspraak te doen over wanneer die precies geboren zijn....
pi_169900555
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:59 schreef liedetector het volgende:

[..]

moet zeggen dat ik toch wel een paar mensen ken met jouw naam, durf alleen niet cht een uitspraak te doen over wanneer die precies geboren zijn....
het is ook geen hele unieke naam en on België natuurlijk ook wel populair :)
pi_169900678
Mijn naam hoor ik eigenlijk nooit. :D Ik ben er wel heel erg blij mee. O+ Volgende de Nederlandse Voornamenbank zijn er 36 mensen met mijn naam hier.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:46:37 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_169900875
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's best een leuk idee eigenlijk - als ik er ooit een jongetje uitpoep, 'm dan vernoemen naar de bakker! *O*
Bart?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_169900906
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:46 schreef z80 het volgende:

[..]

Bart?
lol
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:50:41 #47
63722 z80
I fink you freaky
pi_169900928
Ontbijt en koffie op. Zonnetje komt langzaam tevoorschijn en het is inmiddels 15 graden.
Zo maar eens oude kleren een trekken en in de tuin aan de gang. Gras wat veel te hoog is in 2 rondgangen maaien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_169900959
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's best een leuk idee eigenlijk - als ik er ooit een jongetje uitpoep, 'm dan vernoemen naar de bakker! *O*


O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169901035
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:46 schreef z80 het volgende:

[..]

Bart?
LHO heet Jeroentje! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_169901155
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 06:46 schreef Maarten het volgende:
Wat stom dat ze bij jou aanbellen, Lot. Niet heel tactisch.

Morge. Etentje met werk was zeer ok. Daarna nog even de stad in zonder collega's. Nu is het vroeg. Even werken, dan weer feestje. Ben nu al kapot.
Ik vind het toch wel fascinerend hoe jij het hebben van een sociaal leven als iets negatiefs neer kunt zetten :D
Spoilers!
pi_169901167
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:46 schreef z80 het volgende:

[..]

Bart?
_O-
Spoilers!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:21:30 #52
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169901345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel fascinerend hoe jij het hebben van een sociaal leven als iets negatiefs neer kunt zetten :D
Leuke dingen doen moeten ze gewoon wat beter verdelen. Nu heb ik 2 weken lang bijna elke dag iets en daarvoor had ik een paar weken slechts 1x per week iets.
Ik heb niet eens tijd om mijn date van volgende week te vertellen waar ik haar aan stukken ga scheuren.
pi_169901434
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:21 schreef Maarten het volgende:

[..]

Leuke dingen doen moeten ze gewoon wat beter verdelen. Nu heb ik 2 weken lang bijna elke dag iets en daarvoor had ik een paar weken slechts 1x per week iets.
Ik heb niet eens tijd om mijn date van volgende week te vertellen waar ik haar aan stukken ga scheuren.
Dien een klacht in.
Spoilers!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:31:28 #54
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169901487
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dien een klacht in.
Deed ik net, maar toen begon jij te sputteren.
pi_169901527
Ik kan wel wat etentjes van je overnemen hoor, geen probleem.
pi_169901550
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:21 schreef Maarten het volgende:

[..]

Leuke dingen doen moeten ze gewoon wat beter verdelen. Nu heb ik 2 weken lang bijna elke dag iets en daarvoor had ik een paar weken slechts 1x per week iets.
Ik heb niet eens tijd om mijn date van volgende week te vertellen waar ik haar aan stukken ga scheuren.
Als dat weer die ene is waar je al geen koffie van kreeg, don't get your hopes up. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_169901559
Vanavond uiteten, expres wegens mensen met drukke agenda's een tijd geleden gepland, van de 10 man, zijn er nog 5 over. Allemaal afzeggingen de laatste dagen met kutsmoesjes, kan ik niet zo goed tegen :N
pi_169901613
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond uiteten, expres wegens mensen met drukke agenda's een tijd geleden gepland, van de 10 man, zijn er nog 5 over. Allemaal afzeggingen de laatste dagen met kutsmoesjes, kan ik niet zo goed tegen :N
jammer is dat idd!!!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:42:42 #59
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169901664
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kan wel wat etentjes van je overnemen hoor, geen probleem.
Zaterdag. Bedankt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Als dat weer die ene is waar je al geen koffie van kreeg, don't get your hopes up. :7
Dat is dezelfde! :7. Poging 2. Ik neem wel een percolator mee.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:44:15 #60
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169901695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond uiteten, expres wegens mensen met drukke agenda's een tijd geleden gepland, van de 10 man, zijn er nog 5 over. Allemaal afzeggingen de laatste dagen met kutsmoesjes, kan ik niet zo goed tegen :N
Vervelend is dat. Vooral als ze eerst wel hadden ingestemd.
pi_169901718
Hier is het nog steeds onduidelijk of we morgenavond uit eten gaan. Daar is hij niet mee bezig dus we zien wel. De romanticus.
Spoilers!
pi_169901759
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+
Mijn haar, mini's tanden! *)
pi_169901776
Jeroen, poep aan je schoen _O-
Spoilers!
pi_169901856
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:44 schreef Maarten het volgende:

[..]

Vervelend is dat. Vooral als ze eerst wel hadden ingestemd.
voor die mensen hadden we expres zo ver vooruit gepland zodat iedereen mee kon, datumprikker gebruikt etc. En als 't nou echt overmacht is, maar kutsmoesjes en ook mensen die het gewoon niet in de agenda hadden gezet nadat ze akkoord gaven voor de datum.


Andere vraag, ik moet nog een bedankje kopen voor m'n kattenoppas, maar ik ken haar niet zo goed, weet niet of ze van alcohol houdt dus een fles wijn ofzo durf ik niet aan. Zat zelf te denken iets van Tony chocolonely en/of Johnny doodle te geven, iemand anders nog ideeën wat eigenlijk iedereen wel leuk vind?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:56:20 #65
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169901913
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Andere vraag, ik moet nog een bedankje kopen voor m'n kattenoppas, maar ik ken haar niet zo goed, weet niet of ze van alcohol houdt dus een fles wijn ofzo durf ik niet aan. Zat zelf te denken iets van Tony chocolonely en/of Johnny doodle te geven, iemand anders nog ideeën wat eigenlijk iedereen wel leuk vind?
Misschien een leuk 'pakketje' van de boerderijwinkel oid, met kaas/noten/dipjes ofzo?
pi_169901945
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:56 schreef Maarten het volgende:

[..]

Misschien een leuk 'pakketje' van de boerderijwinkel oid, met kaas/noten/dipjes ofzo?
das ook wel 'n idee inderdaad
pi_169902146
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

das ook wel 'n idee inderdaad
komende oppas @londen of van je vorige vakantie (vrag het omdat ik het zelf altijd wel grappig vind als iemand dan een lokale specialiteit oid meeneemt van vakantie bestemming)
pi_169902241
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mijn haar, mini's tanden! *)
We hebben een stripkind! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_169902258
Ik ben de koning der afzeggen met kutsmoesjes op het laatste moment, dus ik zeg maar even niks. :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_169902262
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:14 schreef minilot het volgende:

[..]

We hebben een stripkind! O+
oww god nog even en jullie gaan virtueel trouwen
pi_169902299
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:14 schreef minilot het volgende:

[..]

We hebben een stripkind! O+
Fabriceer dan ook even een Catootje, Catootje is de tofste O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169902312
Vanavond eiiiiindelijk naar Beauty & the Beast in de bios! O+ Zo benieuwd! O+
Met halve schoonfamilie en het aanhangende vriendinnetje waar ik eerder deze week 'neuh' tegen zei. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_169902325
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Fabriceer dan ook even een Catootje, Catootje is de tofste O+
Nee nee. Team Jeroentje hier.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169902340
Opa was ook tof. Een tevreden roker is geen onruststoker. Complete nonsens maar wel een goede rijm.
Spoilers!
pi_169902390
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee nee. Team Jeroentje hier.
Net als Catootje wilde ik altijd een pony. Ik was dus stiekem ook een beetje jaloers op Catootje die rond Sinterklaas een pony haar kamer in smokkelde, en de gesloten deur, het gestommel en het gesleep met stro verkocht onder de noemer 'surprises maken'. O+ Of toen ze ervan overtuigd was dat ze een paard zou krijgen en zich hardop afvroeg hoe die zou gaan heten. Op haar moeders antwoord "Een paard? Ik zou er maar niet al te veel op rekenen" meimerde ze: "Ikzouermaarnietalteveeloprekenen. Hm, een beetje lang, maar je hoort wel vreemdere namen in de paardenwereld" :+

Die strips waren zo leuk en zijn zo jammerlijk ten onder gegaan toen Jan Kruis ermee stopte.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169902397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Opa was ook tof. Een tevreden roker is geen onruststoker. Complete nonsens maar wel een goede rijm.
:Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169902549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Die strips waren zo leuk en zijn zo jammerlijk ten onder gegaan toen Jan Kruis ermee stopte.
Eens. :Y Jan: O+

En wat een puik naarwerkloopweer! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_169902560
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:09 schreef liedetector het volgende:

[..]

komende oppas @londen of van je vorige vakantie (vrag het omdat ik het zelf altijd wel grappig vind als iemand dan een lokale specialiteit oid meeneemt van vakantie bestemming)
van vorige twee tripjes en ik reisde met alleen kleine handbagage dus iets meenemen lukte helaas niet. Londen is zo kort, dan is 'n oppas niet nodig. Ze is gewend dat er brokjes staan en waterfontein.
pi_169902742
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

van vorige twee tripjes en ik reisde met alleen kleine handbagage dus iets meenemen lukte helaas niet. Londen is zo kort, dan is 'n oppas niet nodig. Ze is gewend dat er brokjes staan en waterfontein.
ahh ja.... nee dan geen oppas nodig idd!
verder ben ik een ramp in "kadoos" bedenken dus geen tips helaas
pi_169902794
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:17 schreef minilot het volgende:
Vanavond eiiiiindelijk naar Beauty & the Beast in de bios! O+ Zo benieuwd! O+
Met halve schoonfamilie en het aanhangende vriendinnetje waar ik eerder deze week 'neuh' tegen zei. :+
Wij zijn gisteren geweest. Weet eigenlijk nog steeds niet wat ik er van vond.
Wel sowieso een leuke film maar niet heel veel meer.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 11:51:08 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169902819
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:42 schreef Maarten het volgende:

[..]

Zaterdag. Bedankt.

[..]

Dat is dezelfde! :7. Poging 2. Ik neem wel een percolator mee.
Voor het goed eh... aanstampen van de eh.... Nou ja dat je goed sterke koffie krijgt dus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 11:53:42 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169902860
Hier pauze, net ff half uurtje om mail weg te werken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169902969
Ik heb m'n vinger gewoon opengehaald aan een scherp randje karamel. :') #faalhaas.
pi_169903115
ik ben vooral inspiratieloos wat ik vanavond eens zal koken (luxe problemen) eerst maar eens de auto uitzuigen, best irritant 3 honden en naar het strand gaan....
pi_169903225
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:00 schreef Myraela het volgende:
Ik heb m'n vinger gewoon opengehaald aan een scherp randje karamel. :') #faalhaas.
Au! Herkenbaar. Ooit eens mijn gehemelte opengereten aan karamel. ;(
Let me see you stripped down to the bone
pi_169903281
Het leven is beter met een Scissor Sisters t-shirt *O*
En! Geen! Jas! O+

Let me see you stripped down to the bone
pi_169903601
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Au! Herkenbaar. Ooit eens mijn gehemelte opengereten aan karamel. ;(
Wat hebben wij het toch zwaar. ;(

De ijstaart is klaar en kan ik zo naar m'n moeder brengen. :9
pi_169903621
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

De ijstaart is klaar en kan ik zo naar m'n moeder brengen. :9
Foto? :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_169903639
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Foto? :9
Nee, hij is al ingepakt. :D Het is nu sowieso nog alleen maar slagroom met meringue en hazelnoten.
pi_169903870
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, hij is al ingepakt. :D Het is nu sowieso nog alleen maar slagroom met meringue en hazelnoten.
Straks dan! :9
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:30:12 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169904484
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, hij is al ingepakt. :D Het is nu sowieso nog alleen maar slagroom met meringue en hazelnoten.
Hemel op aarde!
Zo al 20 km gewandeld. Zo een pistolet met rosbief rten, glas rode wijn erbij en dan nog 2 km naar moeke
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169904516
Helpen jullie eens kiezen..



Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:32:56 #93
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169904534
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:31 schreef minilot het volgende:
Helpen jullie eens kiezen..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze 2 niet.
pi_169904544
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:32 schreef Maarten het volgende:

[..]

Deze 2 niet.
:D
Dat vroeg ik niet.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169904552
Het is voor mijn zwemspullen. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169904553
Nummer 1
We have far more in common than that which devides us..
pi_169904575
Ik wacht wel even op Myraela, want die vertrouw ik wel op het gebied van mild kitschy accessoires in eind 80's/vroege 90's-vibe. :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:35:51 #98
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169904596
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:31 schreef minilot het volgende:
Helpen jullie eens kiezen..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Numero 1 want kleur O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169904607
Ik zie dat mijn mening er niet toe doet maar ik kies nummer 1. Voor jou dan, niet voor mij :P
Spoilers!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:36:24 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169904611
Nummer 1.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:38:06 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_169904646
Dank voor de input. :* Ik neig iets sterker naar 2, maar maar een beetje..
Let me see you stripped down to the bone
pi_169904651
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:31 schreef minilot het volgende:
Helpen jullie eens kiezen..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lijken wel van die gymspullenzakken van de basisschool van vroeger :P
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:39:19 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169904673
1, 2 lijkt beschimmeld
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:40:28 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_169904687
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:38 schreef MCH het volgende:

[..]

Lijken wel van die gymspullenzakken van de basisschool van vroeger :P
Juistem! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:41:33 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169904707
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:38 schreef minilot het volgende:
Dank voor de input. :* Ik neig iets sterker naar 2, maar maar een beetje..
Je kon erop wachten. Als iedereen nummer 1 adviseert dan gaat Mini haar voorkeur natuurlijk uit naar nummer 2. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:41:45 #106
221912 minilot
Nancy boy
pi_169904711
Okee, nevermind. Het is de beschimmelde geworden. Dank jullie wel!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:41:58 #107
221912 minilot
Nancy boy
pi_169904716
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Je kon erop wachten. Als iedereen nummer 1 adviseert dan gaat Mini haar voorkeur natuurlijk uit naar nummer 2. :')
Ja, nou! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:42:05 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169904719
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:41 schreef minilot het volgende:
Okee, nevermind. Het is de beschimmelde geworden. Dank jullie wel!
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169904735
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:41 schreef minilot het volgende:
Okee, nevermind. Het is de beschimmelde geworden. Dank jullie wel!
Gek mens! :D
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:44:14 #110
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169904759
Nummer 2.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:44:33 #111
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169904764
Oh.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:45:40 #112
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169904773
Ik zou dezelfde keus maken. Vooral niet wat andere de leukste/mooiste vinden :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:46:41 #113
221912 minilot
Nancy boy
pi_169904794
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:45 schreef zeefje het volgende:
Vooral niet wat andere de leukste/mooiste vinden :P
Ja, maar dat zou voor jou wellicht de motivatie zijn - mij kan dat dan weer geen klap schelen :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:47:01 #114
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169904795
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar dat zou voor jou wellicht de motivatie zijn - mij kan dat dan weer geen klap schelen :)
Ook goed :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:47:19 #115
221912 minilot
Nancy boy
pi_169904798
Maf. Het voelt heel erg als zaterdag omdat mijn lief vandaag vrij is en ik op mijn werk zit. Da's gewoonlijk alleen op zaterdagen! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169904943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Juistem! ^O^
ik had vroeger echt een stom ding voor zwemspullen...groen met een soort raampje waarschter je een naamlabel kon doen en dat ding muerde permanent naar chloor, raar soort rubber was het (@70's)
touwje zat gewoon in midden niet 2 kanten op ook
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:56:46 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169904988
Zeker nr. 2 die andere is gewoon te stom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169904993
let me refrase, het was maar 1 touwtje geen 2
pi_169905013
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:54 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik had vroeger echt een stom ding voor zwemspullen...groen met een soort raampje waarschter je een naamlabel kon doen en dat ding muerde permanent naar chloor, raar soort rubber was het (@70's)
touwje zat gewoon in midden niet 2 kanten op ook
Ik had die in blauw
We have far more in common than that which devides us..
pi_169905029
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had die in blauw
zwemtas ^5
pi_169905073

Deze dus
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:00:39 #122
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169905074
Ik heb gewoon mijn oude allstars tas als zwemtas :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:06:51 #123
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169905184
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:32 schreef Maarten het volgende:

[..]

Deze 2 niet.
Dit.
pi_169905214
Nummer 2 :6
Oh,ik loop nogal achter
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:13:51 #125
221912 minilot
Nancy boy
pi_169905303
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:06 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dit.
Robin! :* Wederom een vrije vrijdag voor jezelf gefixed? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169905351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus
jah met die ruit ken ik ook...maar ik had m in t groen dus!

vond jij het ook een verschrikkelijk stink ding?

[ Bericht 4% gewijzigd door liedetector op 31-03-2017 14:47:40 ]
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:52:59 #127
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169905955
Ik heb volgende week vrijdag een vrije dag O+. laaaang weekend :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169906039
Wellicht leuk voor lie en mini? Geen idee of jullie van muziek documentaires houden.
https://vimeo.com/205830918
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:59:59 #129
221912 minilot
Nancy boy
pi_169906054
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:58 schreef mjan het volgende:
Wellicht leuk voor lie en mini? Geen idee of jullie van muziek documentaires houden.
[url=Industrial Accident]https://vimeo.com/205830918[/url]
Absoluut! O+
Thanks, deze kende ik niet. Voor straks @ kantoor. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:03:02 #130
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169906089
Hoe zou het met djfrantic zijn?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169906091
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Absoluut! O+
Thanks, deze kende ik niet. Voor straks @ kantoor. :Y
Is alleen nog maar de trailer, helaas.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:08:22 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_169906169
Oh verhip! :D
Zo te zien nog niet toe te voegen aan de kijklijst van IMDB ook. Naja.
Mjan, als jij alsnog een seintje wilt geven als -ie beschikbaar is? 8-)
Wax Trax = *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:15:15 #133
221912 minilot
Nancy boy
pi_169906258
Heh, over die oerplatenzaak: "It was a John Waters film come alive"
O+

John Waters: _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_169906290
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:08 schreef minilot het volgende:
Mjan, als jij alsnog een seintje wilt geven als -ie beschikbaar is? 8-)
Zo georganiseerd ben ik niet :+

Meteen weer My Life with the Thrill Kill Kult luisteren *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169906537
Ik vind tas ook By far het leukste
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:41:58 #136
221912 minilot
Nancy boy
pi_169906731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind tas ook By far het leukste
Zo hou je het wel spannend! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:45:51 #137
63722 z80
I fink you freaky
pi_169906812
Gras gemaaid, weer een stuk laurier in snippers in de gft ton en de verwarmingsketel zijn jaarlijkse onderhoud gegeven. Gestookt wordt er nu toch niet meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_169906832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo hou je het wel spannend! :D
huh waar is de 2 gebleven :') 2 dus
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:47:09 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169906836
Het was prachtig weer hier, maar nu opeens bewolking en druppels. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:48:02 #140
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169906864
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef golfer het volgende:
Het was prachtig weer hier, maar nu opeens bewolking en druppels. :{
:{ Het is hier nogal warm. :{.

Ik weet niet waarom ik deze smileys erbij zet. :{.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 15:49:42 #141
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169906896
Goed. Weekend.

Ik wens u allen een prachtige voortzetting. :{.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 16:00:02 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169907068
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:49 schreef Maarten het volgende:
Goed. Weekend.

Ik wens u allen een prachtige voortzetting. :{.
Je lijkt BSB wel. Er mist alleen nog de ˛
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_169907219
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef golfer het volgende:
Het was prachtig weer hier, maar nu opeens bewolking en druppels. :{
hier al uurtje beetje dreigende qua regen...... we shall see
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:13:51 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_169907311
Hier nog prachtig zonnig en 23 graden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:14:06 #145
221912 minilot
Nancy boy
pi_169907315
Ik kreeg gister een tip over een atheīstige vlogger en ik probeer echt om naar de inhoud te luisteren, maar het knulletje is afleidend cute! :')

Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:14:23 #146
221912 minilot
Nancy boy
pi_169907319
Het regent hier inmiddels ook. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169907386

kee morgen nog werken maar ik zeg weekend!!!!!
pi_169907430
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:31 schreef minilot het volgende:
Helpen jullie eens kiezen..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Twee. O+
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 16:23:04 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169907459
Vond dit vanochtend op de grond, geen idee wat het is. Het b bewoog nog, totdat de hond kwam :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169907476
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga een pizza maken met spinazie, verschillende kazen en olijven. :9
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 16:24:19 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169907489
Ik heb vanmiddag al gegeten, schnitzel maatje kettingkast mit Pommes :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169907505
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:23 schreef derLudolf het volgende:
Vond dit vanochtend op de grond, geen idee wat het is. Het b bewoog nog, totdat de hond kwam :') [ afbeelding ]
Lijkt een beetje op een baby-eekhoorntje.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:27:25 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169907533
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:23 schreef derLudolf het volgende:
Vond dit vanochtend op de grond, geen idee wat het is. Het b bewoog nog, totdat de hond kwam :') [ afbeelding ]
Baby eekhoorn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:29:38 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169907561
Spuit 11
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:32:34 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169907611
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 15:15 schreef minilot het volgende:
Heh, over die oerplatenzaak: "It was a John Waters film come alive"
O+

John Waters: _O_
Bader Meinhof effect, de post stopt net een blu ray van Hairspray (Double Feature) hier in de bus. De versie met Devine als moeder (van Waters) en de versie met John Travolta
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:41:31 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169907727
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_169907763
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:23 schreef Myraela het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga een pizza maken met spinazie, verschillende kazen en olijven. :9
t werd dorade...die ook in huis maar voor morgen, nu een kip en net allerlei tijm,rozemarijn,knof onder de huid gepropt de holte gevuld met citroen.... betje van ui ...nu nog eens bedenken wat ik erbij maak alhoewel dit al veel is met 2 mensen....
pi_169907768
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bader Meinhof effect, de post stopt net een blu ray van Hairspray (Double Feature) hier in de bus. De versie met Devine als moeder (van Waters) en de versie met John Travolta
die was gaaf!!!!
(vond blondie oo kleuk)
vooruit dan maar
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:46:56 #159
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169907812
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Robin! :* Wederom een vrije vrijdag voor jezelf gefixed? :)
Nee, was het maar waar!
Heel even overwogen om mijn zielige verhaal nog wat te extenden, maar het gaat gewoon goed. Dus ach. Wel nu al naar huis. NU nu.

Bye!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:47:14 #160
221912 minilot
Nancy boy
pi_169907819
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bader Meinhof effect, de post stopt net een blu ray van Hairspray (Double Feature) hier in de bus. De versie met Devine als moeder (van Waters) en de versie met John Travolta
:D
Zo een gaaf effect!

En O+ voor Hairspray natuurlijk. Beide versies! :Y

Goodmorning Baaaaaaaaaaaaaaaaltimoooore.. Tralalala.. *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:48:05 #161
221912 minilot
Nancy boy
pi_169907834
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:46 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Nee, was het maar waar!
Heel even overwogen om mijn zielige verhaal nog wat te extenden, maar het gaat gewoon goed. Dus ach. Wel nu al naar huis. NU nu.

Bye!
Dag! Geniet van je welverdiende weekend. :*

Hier nog tot 21:00. :O
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:48:48 #162
221912 minilot
Nancy boy
pi_169907844
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Twee. O+
Zie je wel! O+

Gym/zwemspullentas is besteld. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 16:50:00 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169907862
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Baby eekhoorn
Hebben die relatief zo'n groot hoofd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:50:01 #164
221912 minilot
Nancy boy
pi_169907864
Wij eten vanavond preisoep met forel. Mogelijk een broodje erbij.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:51:01 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169907875
Ik ga hier ook opruimen,afsluiten en wegwezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_169907887
quote:
"Negen op de tien Mexicaanse vrouwen die met de metro reizen, geven aan daarvan het slachtoffer te zijn geweest." Ben ik daar toch mooi aan ontkomen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:02:30 #167
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169908043
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hebben die relatief zo'n groot hoofd?
Goegel maar eens op baby squirrel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:03:09 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169908055
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169908181
quote:
ik denk gewoon sowieso dat tv in de huidige vorm beetje zn beste tijd gehad heeft
pi_169908236
zo kippie op 110 C in de oven zitten, dat wordt pas rond 9 eten, maar vast wel lekker
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:29:23 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169908451
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:50 schreef derLudolf het volgende:

Hebben die relatief zo'n groot hoofd?
:Y
Mensen baby's ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_169908576
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:29 schreef golfer het volgende:

[..]

:Y
Mensen baby's ook.
volgens mij elk zoog dier is de kop altijd het grootste
pi_169908778
Tas 1 die kaatje postte :o
Die had ik voor mijn/deze bikini!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169908812
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Tas 1 die kaatje postte :o
Die had ik voor mijn bikini!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaaf!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:46:41 #175
221912 minilot
Nancy boy
pi_169908823
Wat een toffe foto, Bloes! Goed mutsje ook! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_169908825
Die badmuts ook :D
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:46:54 #177
221912 minilot
Nancy boy
pi_169908826
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:50:04 #178
221912 minilot
Nancy boy
pi_169908887
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:59:16 #180
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169909032
Ik wil sushi bestellen (niet halen). Voor mij.
Welke is het minst slecht in R'dam?
pi_169909071
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik wil sushi bestellen (niet halen). Voor mij.
Welke is het minst slecht in R'dam?
helaas in utrecht had ik wel tips gehad
pi_169909099
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:51 schreef mjan het volgende:

[..]

"Negen op de tien Mexicaanse vrouwen die met de metro reizen, geven aan daarvan het slachtoffer te zijn geweest." Ben ik daar toch mooi aan ontkomen.
Wanneer was jij een Mexicaanse?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:04:57 #183
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169909143
Hele, hele, schrale troost: ons huis is vandaag verkocht.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:06:38 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169909185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik wil sushi bestellen (niet halen). Voor mij.
Welke is het minst slecht in R'dam?
Moment, ga even informeren voor je. Ik had pas heel goede ergens vandaan.
Spoilers!
pi_169909193
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
Hele, hele, schrale troost: ons huis is vandaag verkocht.
toch een dikke gefeli!! (en hoop voor een goeie prijs)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:08:02 #186
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169909207
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:07 schreef liedetector het volgende:

[..]

toch een dikke gefeli!! (en hoop voor een goeie prijs)
Ja hoor. Vraagprijs: 219k. Bod: 212k :)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:08:40 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169909223
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik wil sushi bestellen (niet halen). Voor mij.
Welke is het minst slecht in R'dam?
Moment, ga even informeren voor je. Ik had pas heel goede ergens vandaan.

Edit: https://www.ningyocuisine.nl
Spoilers!
pi_169909240
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wanneer was jij een Mexicaanse?
Lezen kan ik blijkbaar ook al niet meer.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169909250
quote:
Wow, dat geluid.

1984 ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169909252
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Moment, ga even informeren voor je. Ik had pas heel goede ergens vandaan.

Edit: https://www.ningyocuisine.nl
dat is een felicitatie waard dan!!! tof, al is het gevoel nu dubbel, ik denk dat jullie nu wel verder kunnen!!! sterkte en ook fijn
pi_169909270
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:10 schreef mjan het volgende:

[..]

Wow, dat geluid.
ik zie vooral de hele tijd mezelf hahaha
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:12:46 #192
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169909282
Toch gefeliciteerd, Annie.
pi_169909332
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik wil sushi bestellen (niet halen). Voor mij.
Welke is het minst slecht in R'dam?
Gewoon Sumo.
pi_169909335
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik wil sushi bestellen (niet halen). Voor mij.
Welke is het minst slecht in R'dam?
Iyumi bezorgde nooit, maar misschien is dat met al die fietssuicidalen die hier nu bezorgen (foodora, thuisbezorgd en deliveroo) wel anders geworden.

Simpel maar prima tent.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 18:19:42 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169909370
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
Hele, hele, schrale troost: ons huis is vandaag verkocht.
Geen troost, maar wel iets minder aan je kop allicht? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169909413
Fijn van t huis Annies.
Gaat t? Waren jullie allebei deze week nog vrij? Is Anna wel weer opgeknapt? (lichamelijk dan)

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 31-03-2017 18:28:20 ]
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:28:18 #197
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169909499
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Fijn van t huis Annies.
Gaat t ? Waren jullie allebei deze week nog vrij? Is Anna wel weer opgeknapt, lichamelijk dan
?
Nee, nog steeds erg zwak. Maar dat komt ook van de medicatie vanwege haar melkproductie. Dat is ineens op gang gekomen. Ze is heel snel duizelig, misselijk en moe. Als dat allemaal achter de rug is kunnen we echt herstellen.

Ik ben er zeker blij mee hoor. Alleen de shit overschaduwt het nogal. Maar per 3 juli wonen wij in Epe :).
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:28:34 #198
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169909501
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen troost, maar wel iets minder aan je kop allicht? :)
Dat wel :)
pi_169909527
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee, nog steeds erg zwak. Maar dat komt ook van de medicatie vanwege haar melkproductie. Dat is ineens op gang gekomen. Ze is heel snel duizelig, misselijk en moe. Als dat allemaal achter de rug is kunnen we echt herstellen.


Yep. Ik was er al bang voor dat de BV toch op gang zou komen. Mentaal ook niet fijn.
pi_169909531
Fijn van t huis Anthraxx.
Lekker iets minder zorgen. Klaar met dit huis. Wanneer is de oplevering van t nieuwe huis?
Edit, 3 juli dus
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:32:19 #201
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169909569
...ik durf het bijna niet te zeggen, want het slaat nergens op dat ik jullie antwoord niet heb afgewacht, maar ik heb besteld bij shabutogo. :@
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:32:42 #202
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169909572
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van t huis Anthraxx.
Lekker iets minder zorgen. Klaar met dit huis. Wanneer is de oplevering van t nieuwe huis?
Edit, 3 juli dus
Oplevering van ons nieuwe huis is 1 juni :). We zitten 1 maand met dubbele lasten, maar dat is prima te doen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:33:07 #203
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169909577
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:32 schreef RobinOok het volgende:
...ik durf het bijna niet te zeggen, want het slaat nergens op dat ik jullie antwoord niet heb afgewacht, maar ik heb besteld bij shabutogo. :@
Ik vind Shabu Shabu in Amersfoort een prima eettent. Zal vast niet het beste zijn dat op aarde te krijgen is, maar het smaakt prima.
pi_169909585
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:32 schreef RobinOok het volgende:
...ik durf het bijna niet te zeggen, want het slaat nergens op dat ik jullie antwoord niet heb afgewacht, maar ik heb besteld bij shabutogo. :@
Nou, lekker dan.Met je nigiri zalm.
pi_169909603
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:32 schreef RobinOok het volgende:
...ik durf het bijna niet te zeggen, want het slaat nergens op dat ik jullie antwoord niet heb afgewacht, maar ik heb besteld bij shabutogo. :@
Mag je ook niet klagen als t voes is *O* :Y) >:)
pi_169909649
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Iyumi bezorgde nooit, maar misschien is dat met al die fietssuicidalen die hier nu bezorgen (foodora, thuisbezorgd en deliveroo) wel anders geworden.

Simpel maar prima tent.
Afhaal deed ik altijd bij Happy Sushi maar ik zag dat foodora het nu ook voor je kan bezorgen.
pi_169909799
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:10 schreef mjan het volgende:

[..]

Wow, dat geluid.

1984 ^O^
Jouw bouwjaar?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169909832
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
Hele, hele, schrale troost: ons huis is vandaag verkocht.
Feli :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:58:33 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169909872
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
Hele, hele, schrale troost: ons huis is vandaag verkocht.
Toch daarmee gefeliciteerd.
Fijn voor jullie: 1 kopzorg minder.
Straks vanaf begin juli weer een nieuw startpunt en uitdaging.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:00:45 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169909892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Toch daarmee gefeliciteerd.
Fijn voor jullie: 1 kopzorg minder.
Straks vanaf begin juli weer een nieuw startpunt en uitdaging.
Oh, dat zeker. En we hadden vanmiddag het al over het vervolg traject. We willen het hier niet bij laten zitten, ondanks de angst dat het weer gebeurd. Dus dat komt ook wel goed :).
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:31:40 #211
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169910356
Het was lekker. Ik snap alleen de prijzen niet, maar goed.
Nu misselijk, want ik dacht dat het weinig zou zijn en dus maakte bakte ik alvast "wat" gyoza's vooraf.
*burp*
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:36:23 #212
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169910440
Heerlijke steak van ongeveer een pond gegeten bij de Griek
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:43:06 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169910613
1971
Verbazingwekkend hoe tijdloos of zijn tijd ver vooruit dit klinkt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:23:13 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169911573
Fijn dat jullie huis is verkocht Antraxx.jullie leven zit wel in enorme rolercoster. X

Ik lig en vind het voor vandaag prima. Mijn moeder heeft alle energie weer uitgezogen.
No 6 dagen om 4.390 op. X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169911837
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn dat jullie huis is verkocht Antraxx.jullie leven zit wel in enorme rolercoster. X

Ik lig en vind het voor vandaag prima. Mijn moeder heeft alle energie weer uitgezogen.
No 6 dagen om 4.390 op. X
Weltrusten!
We have far more in common than that which devides us..
pi_169912133
Ik kan me voorstellen dat de verkoop weinig troost Anthraxx, maar dat het niet-verkopen op den duur wel een hoop stress geeft. In die zin fijn dat dit afgevinkt kan worden!

Wij namen de nieuwe auto mee voor een eerste ritje, op naar ijsje en koffie op het terras. Weekend met z'n drietjes inluiden O+ Ik hou van vrijdagavond O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169912910
Fijn van de verkoop, Anthraxx..

De duutsers oma ligt in het ziekenhuis, dus de duutser vlieg morgen onverwacht nog naar zuid-duitsland. Gelukkig zondagochtend weer terug. Mini is ziek, dus zoveel zal ik niet van het mooie weer genieten.

Wat voor nieuwe auto hebben jullie, clubsoda?
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 21:33:28 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169913707
Over auto's gesproken, heb vandaag voor het eerst in een Swatch Mercedes ART gereden. Goffedomme wat een domme dingen zijn dat :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:45:13 #219
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169914014
Ik ben door Anne Fleur het groene linksmeisje genezen, ben nu hetero, links en onderdanig. Heb er een gedicht over geschreven


Oh anne fleur, oh anne fleur
Je bent zo een heerlijke zeur
Zo verrassend destructief
En zo heerlijk negatief
Je bent geweldig onkonventioneel
Ach alsjeblief, wees zo goed
Maak mijn wereld echt kaput

Vroeger was ik een grote ignorant
Nu veranderd zich dit want
Met haar bewustzijnscorrectie
Vermijd ik elke erectie
sinds ik aan haar voeteneind slapen mocht
Ben ik heel erg progressief edoch
Ze kijkt me aan en telkens weer
Is het alsof ik mezelf castreer

Vroeger heb ik mijn auto veel gereden
Met tanden poetsen mijn caries bestreden
Had een maatpak en schoon ondergoed aan
Ik word rood als ik denk wat een waan
sinds ik annefleur heb is de koelkast leeg
En krijg ik nooit meer een veeg
Sinds die dag hoor ik niet meer tot de norm
En draag ik het krakers uniform

Vroeger toen ik nog burgelijk was
Ging ik naar concerten, had een museum jaarpas
Maar dit wereldlijk genot
Zette zij gelijk op slot
als we al uitgaan, doen we dat zonder wikken
Om ons sociaal te schikken
Daarom smeek ik je Anne Fleur Dekker queen
Wat wil je vanavond zien

Vroeger heb ik menig dag en menig nacht
Op de tribune en in de kroeg doorgebracht
Op fok gepost, mijn tijd verknoeit
Maar sinds anne fleur zich ermee bemoeien ging
Is links extremisme totaal mijn ding
nu zit ik voor haar en luister stil
Wat ze nu weer van me wil
Ik hoop deze tijd zal nooit vergaan
Kan er uren naar luisteren zonder iets te verstaan

Vroeger dacht als een corrupt zaken zwijn
Wie iets bereiken wil, moet vrolijk zijn
Nu weet in tegendeel
In het pessimisme zit heel veel
Vroeger heb ik graag gelacht
Maar dat heeft me niet ver gebracht
Nu weet ik lachen is neoliberaal
En voor mij een grote faal

Annefleur, ach Annefleur
je bent zo een grote zeur
vernietig mijn roze bril
en mijn tuinkabouter idil
Annefleur, ach Annefleur
Je bent geweldig onkonventioneel
Ach alsjeblief, wees zo goed
Maak mijn wereld echt kaput

Annefleur, oh annefleur
je bent zo heerlijk onkonvetioneel
Je bent heerlijk geëmancipeerd
En hebt me als een cavia gedresseerd
Annefleur, oh annefleur
je bent zo goddelijk intellectueel
en als teken van je ware aard
Groeit bij jouw al een echte baard
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 21:48:41 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169914117
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben door Anne Fleur het groene linksmeisje genezen, ben nu hetero, links en onderdanig. Heb er een gedicht over geschreven
Ik weet nou niet wat nou erger is, het middel of de kwaal :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 21:56:49 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169914411
En een geweldig gedicht Piet _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169914415
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:31 schreef RobinOok het volgende:
Het was lekker. Ik snap alleen de prijzen niet, maar goed.
Nu misselijk, want ik dacht dat het weinig zou zijn en dus maakte bakte ik alvast "wat" gyoza's vooraf.
*burp*
Hoi Robin
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:58:01 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169914448
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik weet nou niet wat nou erger is, het middel of de kwaal :P
ik stem voor het dankwoord
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169915517
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben door Anne Fleur het groene linksmeisje genezen, ben nu hetero, links en onderdanig. Heb er een gedicht over geschreven


Oh anne fleur, oh anne fleur
Je bent zo een heerlijke zeur
Zo verrassend destructief
En zo heerlijk negatief
Je bent geweldig onkonventioneel
Ach alsjeblief, wees zo goed
Maak mijn wereld echt kaput

Vroeger was ik een grote ignorant
Nu veranderd zich dit want
Met haar bewustzijnscorrectie
Vermijd ik elke erectie
sinds ik aan haar voeteneind slapen mocht
Ben ik heel erg progressief edoch
Ze kijkt me aan en telkens weer
Is het alsof ik mezelf castreer

Vroeger heb ik mijn auto veel gereden
Met tanden poetsen mijn caries bestreden
Had een maatpak en schoon ondergoed aan
Ik word rood als ik denk wat een waan
sinds ik annefleur heb is de koelkast leeg
En krijg ik nooit meer een veeg
Sinds die dag hoor ik niet meer tot de norm
En draag ik het krakers uniform

Vroeger toen ik nog burgelijk was
Ging ik naar concerten, had een museum jaarpas
Maar dit wereldlijk genot
Zette zij gelijk op slot
als we al uitgaan, doen we dat zonder wikken
Om ons sociaal te schikken
Daarom smeek ik je Anne Fleur Dekker queen
Wat wil je vanavond zien

Vroeger heb ik menig dag en menig nacht
Op de tribune en in de kroeg doorgebracht
Op fok gepost, mijn tijd verknoeit
Maar sinds anne fleur zich ermee bemoeien ging
Is links extremisme totaal mijn ding
nu zit ik voor haar en luister stil
Wat ze nu weer van me wil
Ik hoop deze tijd zal nooit vergaan
Kan er uren naar luisteren zonder iets te verstaan

Vroeger dacht als een corrupt zaken zwijn
Wie iets bereiken wil, moet vrolijk zijn
Nu weet in tegendeel
In het pessimisme zit heel veel
Vroeger heb ik graag gelacht
Maar dat heeft me niet ver gebracht
Nu weet ik lachen is neoliberaal
En voor mij een grote faal

Annefleur, ach Annefleur
je bent zo een grote zeur
vernietig mijn roze bril
en mijn tuinkabouter idil
Annefleur, ach Annefleur
Je bent geweldig onkonventioneel
Ach alsjeblief, wees zo goed
Maak mijn wereld echt kaput

Annefleur, oh annefleur
je bent zo heerlijk onkonvetioneel
Je bent heerlijk geëmancipeerd
En hebt me als een cavia gedresseerd
Annefleur, oh annefleur
je bent zo goddelijk intellectueel
en als teken van je ware aard
Groeit bij jouw al een echte baard
Mooi hoor Tong80 :P
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 22:57:28 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169916133
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mooi hoor Tong80 :P
Die was al links en hetero :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:00:14 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169916217
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:57 schreef derLudolf het volgende:


Die was al links en hetero :P
Ook zo'n begenadigd en getalenteerd dichter en columnschrijver. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:20:58 #227
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169916834
...
pi_169916856
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jouw bouwjaar?
Je zou het haast gaan denken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169917341
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:20 schreef Maarten het volgende:
...
Breek me de bek niet open :7
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:39:13 #230
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169917352
Truste
,
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:39:48 #231
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169917366
[quote]1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open :7
[/quote
Dat vind ik ook. :d.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:42:01 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169917423
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:39 schreef Maarten het volgende:
Truste
,
Trusten. Komma.
Spoilers!
  zaterdag 1 april 2017 @ 01:22:16 #233
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169919362
IK KAN FUCKING DE FUCK NIET SLAPEN!
Waar slaat dat nou weer op?

;
  zaterdag 1 april 2017 @ 01:32:17 #234
221912 minilot
Nancy boy
pi_169919480
Zo, net terug uit de bios en nazit Beauty and the Beast.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen bijlezen, nu slapen. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_169920019
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 01:22 schreef RobinOok het volgende:
IK KAN FUCKING DE FUCK NIET SLAPEN!
Waar slaat dat nou weer op?

;
Ik doe met je mee -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 april 2017 @ 05:04:43 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_169920062
Ik moet wakker worden :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_169920063
Oh. Waarom zo vroeg?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 april 2017 @ 05:45:54 #238
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920079
SLAAP IK NET, BEN IK FUCKING DE FUCK ALWEER WAKKER!
Waar slaat dat nou weer op?

""
  zaterdag 1 april 2017 @ 06:02:55 #239
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169920086
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 05:45 schreef RobinOok het volgende:
SLAAP IK NET, BEN IK FUCKING DE FUCK ALWEER WAKKER!
Waar slaat dat nou weer op?

""
Je had mij wel effe naar schiphol kunnen brengen dan.
Siesta & Fiesta!
  zaterdag 1 april 2017 @ 06:15:11 #240
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169920091
Morge. Wakker.

Er moet een alcoholslot op mijn telefoon.
  zaterdag 1 april 2017 @ 06:37:16 #241
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920124
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 06:02 schreef Bramito het volgende:

[..]

Je had mij wel effe naar schiphol kunnen brengen dan.
Ja, had dat gezegd dan.

'/
  zaterdag 1 april 2017 @ 06:45:27 #242
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920134
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2017 06:15 schreef Maarten het volgende:
Morge. Wakker.

Er moet een alcoholslot op mijn telefoon.
Oh, heb je lopen sletsmsen met de kortebeentjesmevrouw?
Of hoe heet dat ook alweer, Minilot? Emo-appen? Nee. Euh, slurtexting?

Anyway. App : https://freedom.to/

,.
pi_169920185
Mogguh :O Op naar Amsterdam. En weer besloot de NS allerlei werkzaamheden uit te voeren waardoor een simpele reis opeens 50% langer duurt :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169920196
Best fijn hoor, die werkzaamheden. Voor je de volgende keer helemaal nergens komt.

Jammer als ze net op het verkeerde moment op jouw traject zitten, dat wel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169920238
Bizar wakker worden: straat afgezet, overal politie en technische recherche die in een auto verderop zit te gluren met lampen. Buurman die de deur uitloopt wordt gelijk ondervraagd
pi_169920244
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn van de verkoop, Anthraxx..

De duutsers oma ligt in het ziekenhuis, dus de duutser vlieg morgen onverwacht nog naar zuid-duitsland. Gelukkig zondagochtend weer terug. Mini is ziek, dus zoveel zal ik niet van het mooie weer genieten.

Wat voor nieuwe auto hebben jullie, clubsoda?
Peugeot, hadden we al maar nu een maatje groter. En hoger, dat vindt mijn oma-lijf wel leuk met instappen :') Sterkte met zieke oma en alleen met zieke mini!

Klinkt curieus HMK, wat daar aan de hand zou zijn...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169920288
Er is geschoten vannacht hoor ik van buurvrouw Nieuwsgier, er staan nu allemaal genummerde bordjes rond auto verder op
Ik zie iets glimmend bij bordje met nummer liggen waar eerst pionnen stonden, zou best kogel kunnen zijn :o
  zaterdag 1 april 2017 @ 08:30:04 #248
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920314
Dat is toch gewoon bussiness as usual?
De treinen rijden niet op tijd. Er is geschoten in 020.
pi_169920324
Bij mij in de straat is het wel uniek :D
pi_169920327
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Bij mij in de straat is het wel uniek :D
Heb je vast heel goed geslapen!
We have far more in common than that which devides us..
pi_169920347
Ik leef ook weer. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169920350
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je vast heel goed geslapen!
gek genoeg naar mijn idee niet zo maar slaapkamer is aan achterkant. Ze zitten nu spullen in zakjes te doen. Geen witte partytent over auto dus er is denk ik niemand dood
pi_169920389
Ik ben 3x ondergekotst vannacht. -O-
pi_169920394
Een speurhond!
  zaterdag 1 april 2017 @ 08:51:51 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:30 schreef RobinOok het volgende:
Dat is toch gewoon bussiness as usual?
De treinen rijden niet op tijd. Er is geschoten in 020.
er drijft een lijk in de gracht
de grond is een tapijt van hulzen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169920403
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

er drijft een lijk in de gracht
de grond is een tapijt van hulzen
Hoi Piet, ik ga vandaag naar de Heimat :)
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:01:06 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920437
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoi Piet, ik ga vandaag naar de Heimat :)
En dat is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169920471
Oh zijn ook kogels in busje aan andere kant vd straat terecht gekomen. Buurmeisje haar auto staat in dat gedeelte van straat dus die kan niet naar haar werk
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:11:16 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920481
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Oh zijn ook kogels in busje aan andere kant vd straat terecht gekomen. Buurmeisje haar auto staat in dat gedeelte van straat dus die kan niet naar haar werk
Dat is de ellende met kogels, die vliegen alle kanten op, en ver ook
Kan je nog blij zijn dat ze in een auto blijven steken ipv er doorheen en mensen raken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169920536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben 3x ondergekotst vannacht. -O-
Jek, ook niet fijn . Gaat t nu weer een beetje met m?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:20:54 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920546
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben 3x ondergekotst vannacht. -O-
De Duutser verdraagt geen drank? ):O
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169920557
Eigenaar van het busje kwam in badjas naar buiten
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:24:08 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920568
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Eigenaar van het busje kwam in badjas naar buiten
Wel merkwaardig dat er is geschoten maar niemand het heeft gemerkt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169920583
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wel merkwaardig dat er is geschoten maar niemand het heeft gemerkt.
Mwoah. 2 weken geleden was er een schuurbrand een paar huizen verderop. Loeiende brandweer, politie, achtervolging.

Ik las het in de krant de volgende morgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:29:17 #265
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920612
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mwoah. 2 weken geleden was er een schuurbrand een paar huizen verderop. Loeiende brandweer, politie, achtervolging.

Ik las het in de krant de volgende morgen.
Gezegend met een goede nachtrust dus.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:31:20 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920632
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Eigenaar van het busje kwam in badjas naar buiten
Die heeft vast geprobeerd om de sporen van zijn lijf te wassen :P
Spoilers!
pi_169920636
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gezegend met een goede nachtrust dus.
Ja, nou nee. Daarom is het ook raar. Ik slaap meestal heeel erg licht. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:32:57 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920644
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik leef ook weer. :7
Ik heb over jou gedroomd. Was best cool, we deden een soort van verstoppertje. F en Piep waren er ook bij.
Spoilers!
pi_169920647
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb over jou gedroomd. Was best cool, we deden een soort van verstoppertje. F en Piep waren er ook bij.
Gaaf. :D Heb je me gevonden?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169920650
Helemaal niet de Lutmastraat AT5 :6
http://www.at5.nl/artikel(...)t-deel-lutmastaat-af

Oh ze zijn aan afzetting aan afbreken, politie gaat vertrekken
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:34:31 #271
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920653
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wel merkwaardig dat er is geschoten maar niemand het heeft gemerkt.
Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden. Dat heet geluiddemper.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:35:59 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920661
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:34 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden. Dat heet geluiddemper.
Je kijkt teveel films
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:38:41 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920686
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gaaf. :D Heb je me gevonden?
Hoefde niet want je zat in mijn team. We waren in jullie huis maar dat was een oud fabriekspand met grote hallen, kleine kamertjes en gangen. Heel ingewikkeld allemaal. En we konden de kattenbak maar niet vinden.
Spoilers!
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:39:14 #274
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920694
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die heeft vast geprobeerd om de sporen van zijn lijf te wassen :P
Kun jij een leuk cadeau (tje) verzinnen voor een stel dat een "onbewoonbaar pand" heeft gekocht en er eerst een tijd tijdelijk naast gaat wonen terwijl het compleet verbouwd wordt?

Ik dacht aan een tube montagekit of zo. Een doosje schroeven? Een gouden hamer. Zoiets. Maar dan leuk en in ieder geval dat het gewoon soort van van pas komt.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:39:40 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169920697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Kun jij een leuk cadeau (tje) verzinnen voor een stel dat een "onbewoonbaar pand" heeft gekocht en er eerst een tijd tijdelijk naast gaat wonen terwijl het compleet verbouwd wordt?

Ik dacht aan een tube montagekit of zo. Een doosje schroeven? Een gouden hamer. Zoiets. Maar dan leuk en in ieder geval dat het gewoon soort van van pas komt.
Een tent?
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:40:20 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920702
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Kun jij een leuk cadeau (tje) verzinnen voor een stel dat een "onbewoonbaar pand" heeft gekocht en er eerst een tijd tijdelijk naast gaat wonen terwijl het compleet verbouwd wordt?

Ik dacht aan een tube montagekit of zo. Een doosje schroeven? Een gouden hamer. Zoiets. Maar dan leuk en in ieder geval dat het gewoon soort van van pas komt.
Een luxe hotel overnachting
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:40:29 #277
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920707
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je kijkt teveel films
Da valt hendig mee! }:|
pi_169920719
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Een tent?
Was ook mijn eerste gedachte ja. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169920722
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoefde niet want je zat in mijn team. We waren in jullie huis maar dat was een oud fabriekspand met grote hallen, kleine kamertjes en gangen. Heel ingewikkeld allemaal. En we konden de kattenbak maar niet vinden.
Ik wil ook dit soort dromen. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:42:39 #280
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920731
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Da valt hendig mee! }:|
Een pistool of ander vuurwapen met demper doet niet plop of pffff. De knal is ipv heel erg hard gewoon een knal.
Bovendien werkt je automatisch pistool niet meer automatisch in de meeste gevallen maar moet je handmatig doorladen na ieder schot
Ze zijn zwaar en onhandig. De doorslagkracht van de kogel wordt minder en je schiet minder zuiver (handvuurwapens zijn sowieso lastig om op een beetje afstand iets te raken)
Mossad gebruikt voor liquidaties trouwens een hack, een leeg waterflesje, zo een halve liter plastic ding aan het pistool bevestigen met tape. Werkt maar één schot, maar dempt de knal ook

[ Bericht 9% gewijzigd door Pietverdriet op 01-04-2017 09:48:00 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:43:46 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920736
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Kun jij een leuk cadeau (tje) verzinnen voor een stel dat een "onbewoonbaar pand" heeft gekocht en er eerst een tijd tijdelijk naast gaat wonen terwijl het compleet verbouwd wordt?

Ik dacht aan een tube montagekit of zo. Een doosje schroeven? Een gouden hamer. Zoiets. Maar dan leuk en in ieder geval dat het gewoon soort van van pas komt.
Ja, iets uit de klushoek is wel praktisch. Alles qua bloemen enzo is niet welkom, dat staat alleen in de weg.
We hebben van een aantal dingen nooit genoeg lijkt wel: stanley- en breekmessen, zwarte stiften, scharen, rolmaten, handschoenen. Montagekit ofzo is ook vast welkom.
Spoilers!
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:45:01 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920749
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil ook dit soort dromen. ;(
Hij was redelijk uniek. Meestal droom ik de hele nacht flarden vaagheid.
Spoilers!
pi_169920774
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169920778
Oh een gewonde
"Een man is vanochtend vroeg gewond geraakt bij een schietpartij in de Jan Lievensstraat in Zuid.
De schoten werden rond 05.30 uur gelost. Het slachtoffer is door een bekende naar een ziekenhuis gebracht. Hij heeft zelf de politie gebeld."
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:48:29 #285
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920782
Ze bivakeren niet in een caravan. Volgens mij wonen ze tijdelijk best leuk/lux/ruim in een pand vlak in de buurt. Soort van oude school of klaslokaal of zo. Ruim en droog met al hun spullen, dus volgens mij niet iets om erge medelijden mee te hoeven hebben. Behalve dat dat wel eens erg lang kan duren want ze hebben helemaal nog geen bouw- of zelfswoonvergunning voor het beoogde kluspand. :o :X
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:48:42 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920783
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een pistool of ander vuurwapen met demper doet niet plop of pffff. De knal is ipv heel erg hard gewoon een knal.
Bovendien werkt je automatisch pistool niet meer automatisch in de meeste gevallen maar moet je handmatig doorladen na ieder schot
En dempers zijn dacht ik relatief duur. Ze maken je wapen natuurlijk lang waardoor je het niet echt makkelijk tussen je broek stopt. Plus wapens voor drugsruzies enzo worden vaak eenmalig gebruikt. Dempers zijn niet zo veelvuldig te koop dus dat is ook weer gedoe.
Spoilers!
pi_169920787
Ik lees net dat er van de week in een naburig dorp ook geschoten is. Alleen de bewoners van het huis zijn er wakker van geworden, verder niemand in de woonwijk...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169920791
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En dempers zijn dacht ik relatief duur. Ze maken je wapen natuurlijk lang waardoor je het niet echt makkelijk tussen je broek stopt. Plus wapens voor drugsruzies enzo worden vaak eenmalig gebruikt. Dempers zijn niet zo veelvuldig te koop dus dat is ook weer gedoe.
Dempers draai je er zo af, die zou ik vaker dan 1x gebruiken dan.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:50:24 #289
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169920796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:48 schreef RobinOok het volgende:
Ze bivakeren niet in een caravan. Volgens mij wonen ze tijdelijk best leuk/lux/ruim in een pand vlak in de buurt. Soort van oude school of klaslokaal of zo. Ruim en droog met al hun spullen, dus volgens mij niet iets om erge medelijden mee te hoeven hebben. Behalve dat dat wel eens erg lang kan duren want ze hebben helemaal nog geen bouw- of zelfswoonvergunning voor het beoogde kluspand. :o :X
Wij hebben het overwogen en toch maar vanaf gezien. Ja, het lijkt mij echt prachtig om je huis exact in te kunnen richten zoals je wilt. Maar met de huidige situatie ben ik blij dat ik ook niet die stress heb :).

Ik vind het wel knap dat mensen het kunnen 8-).
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:50:59 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920801
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dempers draai je er zo af, die zou ik vaker dan 1x gebruiken dan.
Als je de volgende keer weer een zelfde wapen koopt kan dat inderdaad.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 1 april 2017 @ 09:51:11 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169920805
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:39 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Kun jij een leuk cadeau (tje) verzinnen voor een stel dat een "onbewoonbaar pand" heeft gekocht en er eerst een tijd tijdelijk naast gaat wonen terwijl het compleet verbouwd wordt?

Ik dacht aan een tube montagekit of zo. Een doosje schroeven? Een gouden hamer. Zoiets. Maar dan leuk en in ieder geval dat het gewoon soort van van pas komt.
Wat echt super handig is en als je ze niet kent niet zo snel zou kopen (ivm prijs - ¤10 is best veel voor een potlood) zijn deze dingen.

Lyra Pica Tieflochmarker

Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:51:34 #292
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920811
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, iets uit de klushoek is wel praktisch. Alles qua bloemen enzo is niet welkom, dat staat alleen in de weg.
We hebben van een aantal dingen nooit genoeg lijkt wel: stanley- en breekmessen, zwarte stiften, scharen, rolmaten, handschoenen. Montagekit ofzo is ook vast welkom.
Thanks, daar kan ik wat mee. :)
Zo maar even langs de Gamma.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:52:44 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169920822
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat echt super handig is en als je ze niet kent niet zo snel zou kopen (ivm prijs - ¤10 is best veel voor een potlood) zijn deze dingen.

Lyra Pica Tieflochmarker

[ afbeelding ]
Bouwpotloden, ook zoiets waar je nooit genoeg van hebt.

Even googlen op deze.
Spoilers!
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:52:55 #294
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920825
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat echt super handig is en als je ze niet kent niet zo snel zou kopen (ivm prijs - ¤10 is best veel voor een potlood) zijn deze dingen.

Lyra Pica Tieflochmarker

[ afbeelding ]
Ook leuk!
  Moderator zaterdag 1 april 2017 @ 09:55:22 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169920840
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bouwpotloden, ook zoiets waar je nooit genoeg van hebt.

Even googlen op deze.
Voorin zit een puntenslijper, kun je altijd een dunne lijn zetten en je kunt makkelijk in/door gaten aftekenen.

Zoiets blijft meer dan en paar handschoenen of een tube Kit :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:59:48 #296
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169920887
Het hoeft niet te blijven. Het is maar een aardigheidje. We geven ook een fles eijn, die blijft ook niet. 8-)

Maar zo'n potlood vind ik wel cool. Heeft Gamma die ook?
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:59:49 #297
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920888
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik lees net dat er van de week in een naburig dorp ook geschoten is. Alleen de bewoners van het huis zijn er wakker van geworden, verder niemand in de woonwijk...
Als er binnen wordt geschoten is dat ook niet vreemd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169920922
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als er binnen wordt geschoten is dat ook niet vreemd
Er was vanaf de straat op het huis geschoten.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 1 april 2017 @ 10:03:10 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169920933
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat echt super handig is en als je ze niet kent niet zo snel zou kopen (ivm prijs - ¤10 is best veel voor een potlood) zijn deze dingen.

Lyra Pica Tieflochmarker

[ afbeelding ]
Waar koop je die?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169920936
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 07:48 schreef Vanyel het volgende:
Best fijn hoor, die werkzaamheden. Voor je de volgende keer helemaal nergens komt.

Jammer als ze net op het verkeerde moment op jouw traject zitten, dat wel.
Ik snap het wel hoor :Y Het moet gebeuren en beter in het weekend dan doordeweeks.

Wat wel een beetje jammer was: toen ik in Amsterdam aankwam bleek de docent ziek te zijn. Dat is rond 6:30 gemeld op een plek waar ik niet dagelijks kijk :') Nu weer naar huis :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 1 april 2017 @ 10:03:42 #301
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169920940
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En dempers zijn dacht ik relatief duur. Ze maken je wapen natuurlijk lang waardoor je het niet echt makkelijk tussen je broek stopt. Plus wapens voor drugsruzies enzo worden vaak eenmalig gebruikt. Dempers zijn niet zo veelvuldig te koop dus dat is ook weer gedoe.
Als je gepakt wordt met een vuurwapen is dat verboden wapenbezit, wordt je gepakt met een pistool met demper is dat lastig voor je want dan is het niet te verkopen als defensief, maar plan je duidelijk een moord.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')