nattekat maakt alle mappen, dus bij hem moet je zijnquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:03 schreef Piperidine het volgende:
Bestaat er nog een handige, actieve map of is alles inmiddels geblokt?
Onder een steen gelegen tijdens het event?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:30 schreef teletascha het volgende:
Ik heb een 500 cp snorlax in het wild gevangen, dus ze bestaan echt.
Lapras bestaat gewoon niet, behalve in gyms.
Mensen met meerdere laprassen en snorlaxen bestaan niet...zo...einde bericht
Welk event? Ik heb nog geen Lapras-event gezien hier.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen tijdens het event?
Heb jij ze live in je sightings gehad?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar wel op 30m afstand. Niet gevangen, want kutpokemon.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij ze live in je sightings gehad?
Vanaf de wipschildpad kun je hem zien.quote:Ik ga na de lunch wandelen. Moet nog even nadenken waar die gym ook alweer precies is.
Ik één Lapras! En gevangen, m'n eerste!quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij ze live in je sightings gehad?
Onzin, twee keer ik het wild gevangen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Snorlax, enkel in gyms gezien. Verder nog nergens. Net als Lapras trouwens.
Van de week in het wildquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Snorlax, enkel in gyms gezien. Verder nog nergens. Net als Lapras trouwens.
Heb hem nérgens gezienquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt 0 keer op nearby en sightings...en al was het op de sightings, dan zie ik vanuit thuis alleen de 3 pokestops in het locale attractiepark dat alleen in periode april-oktober open is. Maar wellicht heb ik de 25 laprassen om de hoek over het hoofd gezien, dat kan. Ik loop elke dag gewoon maar wat willekeurig rond, en vang gewoon alles wat ik tegenkom.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik werk 36 uur in de week. Stomme leevquote:
Ik ben aardig. Ik vind het zielig dat ze geen pokehunt hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je bent wel erg aan het bijten hoor nattekat, doe eens wat liever.
Ik heb het over je reactie op Luctorquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben aardig. Ik vind het zielig dat ze geen pokehunt hebben
Zo maar even Kabuto's sprokkelen in Zoetermeer. Dan is Clefable de laatste van gen1 die ik nog niet heb.
Dat was tegen Jan, dat mag. Luctor is tegen eerlijke spelers, mag niet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb het over je reactie op Luctor![]()
Een maand geleden Nattekat: Haat aan die kutspoofers, ik ga ze terugpakken, ik ga ook meerdere accounts gebruiken.
Nu roept Luctor het 1 keer en spring je erop als een leeuw op een gewonde zebra zonder poten
Luctor heeft niets meer gedaan dan iets zeggen, meneer "ik zoek ze thuis op/ik mag wel multi-accounten want/ik stop met dit kutspel omdat/etc". Je deed 10 aannames achter elkaar en vervolgens blijken die niet te kloppen. Denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was tegen Jan, dat mag. Luctor is tegen eerlijke spelers, mag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |