abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169877140
registreer om deze reclame te verbergen
Tja

TS is niet vies van V8 motoren die zwaar vermogend zijn in te bouwen in een licht frame met superlicht fiber omhulsel.

En dat MAG God vooor den Dommen niet in NEEEEEEEderland!!!

Bah NL is een haatland voor liefhebbers van voertuigen :r :r :r :r

500 stenen op groen links!!!!

Geen voorstel maar een anekdote O-) O-) O-) O-)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169877223
misschien moet je naar 'murrica verhuizen, daar krijg je onder Trumps beleid waarschijnlijk subsidie op V8 en V12 motoren.
𝓔𝓮𝓷 🅵🆁🅸🅴🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴 𝓸𝓯 🅿🅰🆃🅰🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴
pi_169877230
Heb je liever een V8 motor in je auto of geen smog in de stad?
𝓔𝓮𝓷 🅵🆁🅸🅴🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴 𝓸𝓯 🅿🅰🆃🅰🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴
pi_169877341
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 00:43 schreef racerdkb het volgende:
misschien moet je naar 'murrica verhuizen, daar krijg je onder Trumps beleid waarschijnlijk subsidie op V8 en V12 motoren.
Goede tip!

Ik neem dit serieus in overweging!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169877355
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 00:44 schreef racerdkb het volgende:
Heb je liever een V8 motor in je auto of geen smog in de stad?
Een accu is lekker miljeuXvriendelijk te maken zeker _O- _O- _O- _O-
pi_169878026
Hoe komt dit nu weer in PTA ?

Niet belangrijk dus weer verder.

Kijk een Donkervoort of Spijker kan het wel omdat er nogal wat vermogen achter staat.

De eenling moet als alternatief naar de UK uitwijken voor de keuring en dan overschrijven naar NL.

In NL een keuring krijgen gaat je niet lukken veel te veel regels en ambtenaren die omgekocht moeten worden...
  donderdag 30 maart 2017 @ 02:15:36 #7
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169878072
Tuurlijk mag dat wel... alleen zijn er wat regeltjes waar je aan moet voldoen...
Kennis heeft een motorbakfiets van nul af gebouwd.. wel even de juiste persoon bij de rdw vinden, maar is te doen... (wel naar testcentrum lelystad.. bouwtekeningen etc) en het merk word dan "eigenbouw" je mag er zelf geen merk van maken, dan kom je namelijk aan fabrikanteisen enzo..

Dus gewoon ff flink doorvragen bij de rdw... zo moeilijk is het allemaal niet
pi_169881686
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 02:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hoe komt dit nu weer in PTA ?

Niet belangrijk dus weer verder.

Kijk een Donkervoort of Spijker kan het wel omdat er nogal wat vermogen achter staat.

De eenling moet als alternatief naar de UK uitwijken voor de keuring en dan overschrijven naar NL.

In NL een keuring krijgen gaat je niet lukken veel te veel regels en ambtenaren die omgekocht moeten worden...
De UK route wordt al jaren door importeurs bewandeld door de bureaucratie in NL.
Daarentegen zijn er wel wat kleinschalige voorbeelden in Nederland geweest waar het wel ging. Savage Rivale bijvoorbeeld en Ik meen in het verleden ook k1 attack, al was dat volgens mij geen Nederlandse vinding.

Maar waarom een v8 in een lichtgewicht auto? Waarom geen lichter kleiner turbo blok?
pi_169888218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 02:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wees blij dat ze dit toestaan. Ze zouden ook gewoon star aan typegoedkeuringen kunnen vasthouden.
pi_169888582
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:26 schreef pwmh82 het volgende:

[..]

De UK route wordt al jaren door importeurs bewandeld door de bureaucratie in NL.
Daarentegen zijn er wel wat kleinschalige voorbeelden in Nederland geweest waar het wel ging. Savage Rivale bijvoorbeeld en Ik meen in het verleden ook k1 attack, al was dat volgens mij geen Nederlandse vinding.

Maar waarom een v8 in een lichtgewicht auto? Waarom geen lichter kleiner turbo blok?
Die Savage Rivale werd flink afgezeken zeg door de pers... jammer want het design is mooi!

Ik dacht ook aan zoiets maar dan eenvoudiger/goedkoper qua design en net zoals hun een Corvette V8 die zijn geodkoop in aanschaf en makkelijk zelf te onderhouden.

Een nieuwe 1.6 of 2 liter met turbo zou ook kunnen geen idee welke ik dan zou kiezen.
Misschien de Sub boxer uit zo'n rallybak dat moet wel gaan met een licht buizenframe maar dat is weer complex ivm 4 wielaandrijving
pi_169898163
Die sub boxer in een ander frame is al gedaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Murtaya

Of je verzint iets zoals bij een Saker, waar de motomidden achterin ligt in combinatie met achterwielaandrijving. Als je het blok voor de achteras kan monteren heb je icm een Subaru FWD bak namelijk gewoon RWD.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 18:26:08 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169909476
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:26 schreef pwmh82 het volgende:
Dat hebben alle andere auto's al. Turbo's kunnen alleen maar stuk gaan :P
lebt denn der alte Holzmichl noch?
pi_169909691
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat hebben alle andere auto's al. Turbo's kunnen alleen maar stuk gaan :P
}:|
pi_169911690
Spijkers werden ook vanuit Zeewolde naar de UK verscheept voor de keuring.
.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')