abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 maart 2017 @ 00:32:03 #1
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169877084
Ik was een interview aan het bekijken van Ole Dammegård, waarschijnlijk de meest vooraanstaande en gerespecteerde onderzoeker/journalist op het gebied van false flags, politieke moorden etc.

Het gaat over de "aanslagen" in Londen van een week geleden (die hij, net als vele andere false flags van te voren al "voorspeld" had) en ik heb me oprecht verbaasd over de wijze waarop dit schouwspel is uitgevoerd. Het gaat ver voorbij een amateuristisch uitgevoerde actie. Het mooiste voorbeeld vind ik het feit dat men in de stad met de meeste CCTV camera's ter wereld alle camera's rond het parlement en het icoon van Londen (de Big Ben) uit heeft gezet omdat de onderhoudskosten te hoog zouden zijn. Je verzint het niet, toch?

De crisis actors zijn ook wegbezuinigd...poppen voldeden prima.

Maar het gaat nog veel verder. Kijk naar de beelden...

https://vimeo.com/210433125
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_169877792
Leuk topique. Morgen even checken.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:07:01 #3
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169884757
quote:
99s.gif Op donderdag 30 maart 2017 01:40 schreef Typisch het volgende:
Leuk topique. Morgen even checken.
Zeker doen. Kost je maar een kwartiertje....ik ben vooral benieuwd of er een sceptisch iemand met een plausibele andere verklaring kan komen dan dat het een staged event is.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:27:43 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169885143
Waar heeft hij deze aanslag voorspeld en hoe 'exact' voorspeld dan?
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:29:26 #5
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169886152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:27 schreef ChrisCarter het volgende:
Waar heeft hij deze aanslag voorspeld en hoe 'exact' voorspeld dan?
Bekijk het interview...aanwijzingen die bij iedere aanslag worden achtergelaten. Geen paranormaal gedoe ofzo.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:02:45 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169886693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:29 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Bekijk het interview...aanwijzingen die bij iedere aanslag worden achtergelaten. Geen paranormaal gedoe ofzo.
Je kunt het niet even in eigen woorden aangeven? Wat jou heeft overtuigd bijvoorbeeld?

Ze halen vast die "terreuroefening" aan? Dat doen ze elke 2 weken. De oefening voor deze aanslag was een gijzelingssituatie op een plezierjacht op de Thames. Lijkt me niet echt voorbereiding op deze aanslag ;)
pi_169895348
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je kunt het niet even in eigen woorden aangeven? Wat jou heeft overtuigd bijvoorbeeld?

Ze halen vast die "terreuroefening" aan? Dat doen ze elke 2 weken. De oefening voor deze aanslag was een gijzelingssituatie op een plezierjacht op de Thames. Lijkt me niet echt voorbereiding op deze aanslag ;)
Het lijkt dezelfde boot ook te zijn.
Hier kan je 'n aardige verzameling van de 'toevallige' drills zien:

London "Terrorist" Attack - What Are The Odds Of This Happening?

Misschien volgende keer je over 'n drill lezen/horen kan je op 'n 'terrorist' aanval gebeurtenis kan gokken.

Toevallig 'n jaar sinds de Brussels 'terrorist' aanval was.

Good luck in your world of mere coincidences.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169895549
And here are some statistics of your survival chances after getting hit by a car:

London "Terrorist" Attack - Damning Statistical Evidence (Reloaded)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:26:05 #9
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169898598
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je kunt het niet even in eigen woorden aangeven? Wat jou heeft overtuigd bijvoorbeeld?

Ze halen vast die "terreuroefening" aan? Dat doen ze elke 2 weken. De oefening voor deze aanslag was een gijzelingssituatie op een plezierjacht op de Thames. Lijkt me niet echt voorbereiding op deze aanslag ;)
De oefening is in dit geval niet zo relevant nee. Ik kan hier een hele lijst aan zaken op gaan sommen die niet kloppen, maar ga daar geen energie meer in steken. Ik beperk me door te zeggen dat het zo nep en voorspelbaar is geworden dat Ole al meerdere aanslagen dat hij al verschillende aanslagen correct heeft voorspeld omdat de organisatie(s) die achter deze reeks false flags zit telkens aanwijzingen achterlaten over de volgende "event" (en ja, hij legt in verschillende interviews uit welke aanwijzingen dat zijn en een theorie waarom ze dat doen).

Ik denk dat de regisseurs verveeld aan het raken zijn of vinden dat ze te weinig verdienen want er wordt steeds minder energie gestoken in de details.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:33:19 #10
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169898649
Als hij zoveel voorkennis heeft dan is Ole medeplichtig voor wat betreft alle doden die vallen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:52:36 #11
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169898792
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Als hij zoveel voorkennis heeft dan is Ole medeplichtig voor wat betreft alle doden die vallen.
Want wat kan hij meer doen dan zich zo luid mogelijk uitspreken (in sommige gevallen op de bewuste locatie)?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 13:41:02 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_169904698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:52 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Want wat kan hij meer doen dan zich zo luid mogelijk uitspreken (in sommige gevallen op de bewuste locatie)?
Hij zou de verdenking op zich kunnen laden dat hij er iets mee te maken heeft. Teveel voorkennis?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:46:05 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169904781
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:52 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Want wat kan hij meer doen dan zich zo luid mogelijk uitspreken (in sommige gevallen op de bewuste locatie)?
Als ik zo vaak gelijk zou hebben over zulke aanslagen zou ik naar alle media die er maar zijn gaan en op de dag zelf livestreamen op locatie. Dat zou het ultieme bewijs zijn toch?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:49:19 #14
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_169915897
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij zou de verdenking op zich kunnen laden dat hij er iets mee te maken heeft. Teveel voorkennis?
Als je nou gewoon zijn eigen uitleg even luistert dan hoeven we het niet over deze niet relevante bijzaken te hebben. Hij doet iets wat tegenwoordig nogal zeldzaam is geworden in de journalistiek, namelijk onderzoek. Heel veel onderzoek.

I watched this interview with Jim Fetzer very early this morning and believe it’s important to illustrate that these so-called terrorist attacks are staged.

Most of us have known that since at least the Boston Marathon Bombing and applied the clues to many previous events like the Columbine school shooting, the Batman Theatre Massacre, and, of course, 9-11. Many are still falling for the fake events passed off as real, however.

The Newtown Connecticut school shooting/Sandy Hook was painfully obvious, and many staged attacks have taken place since and continue to unfold. The psychopaths are on a rampage and have added vehicles into their arsenal of weapons.

Drills, fake blood, (bad) crisis actors, doctored photos, false mainstream news reports, dummies and mannequins as fake victims…

But sometimes there are real victims, such as the 9-11 attack on the World Trade Center in Manhattan, and Tamerlan Tsarnaev in the manhunt after the Boston Marathon Bombing.

His younger brother Dzhokhar Tsarnaev was shot in the throat and tossed in jail as an accomplice, and a friend of theirs living in Florida was gunned down by rogue agency operatives to keep him quiet about what had transpired.

Dzhokhar is still imprisoned for a crime he didn’t commit, because there was no crime. Incendiary devices were planted in a trash can and the feds got to roll out their heavy artillery and lock down parts of Boston and search residents’ homes at gunpoint to find two young men used as patsies.

It’s criminal what this shadow government has done and it must be shown for what it is and ended. It’s so predictable. We need not live in fear and chaos.

Here, Ole tells what he looks for at each crime scene that tells him 1. It was staged and 2. Where the next one will take place. He has been tracking and investigating the controllers’ propaganda events for years and has it down to a science. We’re yawning along with you, Ole.

Learn more about false flag staged events in this Activist Post article. ~ BP


http://www.starshipeartht(...)ith-precision-video/

Ik hou het verder ook voor gezien met dit topic. Ik probeer niemand te overtuigen, maar enkel wat informatie op tafel te brengen die misschien voor sommige nieuw is. Maar BNW is niet meer wat het was...had ik kunnen weten als ik hier wat meer kwam.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:51:21 #15
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_169915953
Wat is de voorspelling voor de volgende aanslag TS?
pi_169916036
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:33 schreef ChrisCarter het volgende:
Als hij zoveel voorkennis heeft dan is Ole medeplichtig voor wat betreft alle doden die vallen.
Dan neem jij dus aan dat er echt doden gevallen zijn.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 22:55:51 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_169916084
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:49 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Als je nou gewoon zijn eigen uitleg even luistert dan hoeven we het niet over deze niet relevante bijzaken te hebben. Hij doet iets wat tegenwoordig nogal zeldzaam is geworden in de journalistiek, namelijk onderzoek. Heel veel onderzoek.

I watched this interview with Jim Fetzer very early this morning and believe it’s important to illustrate that these so-called terrorist attacks are staged.

Most of us have known that since at least the Boston Marathon Bombing and applied the clues to many previous events like the Columbine school shooting, the Batman Theatre Massacre, and, of course, 9-11. Many are still falling for the fake events passed off as real, however.

The Newtown Connecticut school shooting/Sandy Hook was painfully obvious, and many staged attacks have taken place since and continue to unfold. The psychopaths are on a rampage and have added vehicles into their arsenal of weapons.

Drills, fake blood, (bad) crisis actors, doctored photos, false mainstream news reports, dummies and mannequins as fake victims…

But sometimes there are real victims, such as the 9-11 attack on the World Trade Center in Manhattan, and Tamerlan Tsarnaev in the manhunt after the Boston Marathon Bombing.

His younger brother Dzhokhar Tsarnaev was shot in the throat and tossed in jail as an accomplice, and a friend of theirs living in Florida was gunned down by rogue agency operatives to keep him quiet about what had transpired.

Dzhokhar is still imprisoned for a crime he didn’t commit, because there was no crime. Incendiary devices were planted in a trash can and the feds got to roll out their heavy artillery and lock down parts of Boston and search residents’ homes at gunpoint to find two young men used as patsies.

It’s criminal what this shadow government has done and it must be shown for what it is and ended. It’s so predictable. We need not live in fear and chaos.

Here, Ole tells what he looks for at each crime scene that tells him 1. It was staged and 2. Where the next one will take place. He has been tracking and investigating the controllers’ propaganda events for years and has it down to a science. We’re yawning along with you, Ole.

Learn more about false flag staged events in this Activist Post article. ~ BP


http://www.starshipeartht(...)ith-precision-video/

Ik hou het verder ook voor gezien met dit topic. Ik probeer niemand te overtuigen, maar enkel wat informatie op tafel te brengen die misschien voor sommige nieuw is. Maar BNW is niet meer wat het was...had ik kunnen weten als ik hier wat meer kwam.
Jammer want in een discussie kun je verwachten dat niet iedereen het met elkaar eens is. Dat weet je nog wel van poosje geleden toen je hier nog regelmatig (goede) bijdrages deed :)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:59:54 #18
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169916208
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:53 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Dan neem jij dus aan dat er echt doden gevallen zijn.
Ja die "aanname" doe ik. Tot er bewijs is voor het tegendeel.
pi_169916265
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja die "aanname" doe ik. Tot er bewijs is voor het tegendeel.
Nooit zal enige aanwijzing afdoende zijn. Pas als de BBC het zegt, dan zul jij het geloven.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:02:39 #20
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169916287
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:01 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Nooit zal enige aanwijzing afdoende zijn. Pas als de BBC het zegt, dan zul jij het geloven.
Raar dat jij zulke onzin denkt te halen uit mijn post. Dat heb ik namelijk nergens gesteld of gezegd.
pi_169916314
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Raar dat jij zulke onzin denkt te halen uit mijn post. Dat heb ik namelijk nergens gesteld of gezegd.
Ik weet wel hoe jij denkt aangaande dit soort onderwerpen. Ik lees al ff mee hier.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:05:33 #22
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169916355
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:03 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe jij denkt aangaande dit soort onderwerpen. Ik lees al ff mee hier.
1. Nee dat weet je niet. Dus niet zo mal doen.

2. Als een post wordt verwijderd plaats je deze niet terug. Klaar nu.

Edit: Ben je het daar niet mee eens dan mag je naar BNW Feedback of forum@fok.nl

[ Bericht 6% gewijzigd door ChrisCarter op 31-03-2017 23:15:37 ]
pi_169916411
Ik ben het eens met Dhalsim
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
pi_169917046
En hier heb je leuke verzameling over CCTV uitschakeling in Westminster, daarom zijn er geen duidelijke beelden te zien. Budget cuts. Oh sure! Verstandig,

London "Terrorist" Attack - All CCTV Cameras Were Switched Off

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:32:57 #25
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169917169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:28 schreef Tingo het volgende:
En hier heb je leuke verzameling over CCTV uitschakeling in Westminster, daarom zijn er geen duidelijke beelden te zien. Budget cuts. Oh sure! Verstandig,

London "Terrorist" Attack - All CCTV Cameras Were Switched Off

Nou ja, ze stonden al 6 maanden uit he. Niet alsof het de week vantevoren werd gedaan.

Bovendien gaven ze juist als reden op dat ze potentiele terroristen geen podium willen geven waarbij er veel beelden beschikbaar zouden zijn.

Toch, verstandig is het niet, zeker niet op juist die plek. Dus opmerkelijk kun je het zeker nog wel noemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')