abonnement Unibet Coolblue
pi_169862261
Tunahan Kuzu breekt de slaaf Arib van de blanke man door midden:

keo
pi_169862318
Flikker eens op.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:13:57 #3
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169862354
DENK

Nuttig contragewicht voor de neo-fascistische debielen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169862366
Is het een toeval dat de blanke telkens dit soort trol Marokkanen/Turken zoals Arib in de 2de kamer zetten? Ze neemt het gewoon op voor Geert Wilders lol. Goed dat DENK in de 2de kamer is gekomen.
keo
pi_169862409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:14 schreef meneerkeo het volgende:
Is het een toeval dat de blanke telkens dit soort trol Marokkanen/Turken zoals Arib in de 2de kamer zetten? Ze neemt het gewoon op voor Geert Wilders lol. Goed dat DENK in de 2de kamer is gekomen.
als je het hier niet bevalt dan flikker je toch een eind op?
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:16:22 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_169862414
Mijn land :'(
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_169862431
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:14 schreef meneerkeo het volgende:
Is het een toeval dat de blanke telkens dit soort trol Marokkanen/Turken zoals Arib in de 2de kamer zetten? Ze neemt het gewoon op voor Geert Wilders lol. Goed dat DENK in de 2de kamer is gekomen.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef BoneThugss het volgende:
Flikker eens op.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:16 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

als je het hier niet bevalt dan flikker je toch een eind op?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169862445
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:16 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

als je het hier niet bevalt dan flikker je toch een eind op?
Deze discussie aangaan op een forum anno 2017 :') Ben je gek ofsow.
U MAD?
pi_169862485
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Deze discussie aangaan op een forum anno 2017 :') Ben je gek ofsow.
Owjah, vergeten erdodinges nu al zijn media kanonnen op dit forum gaat richten.. dom dom dom
pi_169862495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:16 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

als je het hier niet bevalt dan flikker je toch een eind op?
Ik heb niet gezegd dat het mij hier niet bevalt. Wel heb ik gelukkig op DENK gestemd. Want die trol Turken en Marokkanen die de blanke telkens in de 2de kamer brengt heeft niks met de gemiddelde Turk of Marokkaan te maken. DENK wel!
keo
pi_169862513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:19 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het mij hier niet bevalt. Wel heb ik gelukkig op DENK gestemd. Want die trol Turken en Marokkanen die de blanke telkens in de 2de kamer brengt heeft niks met de gemiddelde Turk of Marokkaan te maken. DENK wel!
En waarom zou een man/vrouw met Turkse voorouders exact vertegenwoordigd moeten worden?
pi_169862542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:19 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het mij hier niet bevalt. Wel heb ik gelukkig op DENK gestemd. Want die trol Turken en Marokkanen die de blanke telkens in de 2de kamer brengt heeft niks met de gemiddelde Turk of Marokkaan te maken. DENK wel!
Aai.. Als dat zo is pleit dat niet heel erg voor de gemiddelde Turk of Marokkaan..
pi_169862543
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:20 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

En waarom zou een man/vrouw met Turkse voorouders exact vertegenwoordigd moeten worden?
Ze moeten toch integreren? Dat beweert de blanke toch iedere keer. Ja dan zijn ze nu geïntegreerd en doen ze mee met democratische proces en is het weer niet goed. Het is ook nooit goed!
keo
pi_169862594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:21 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ze moeten toch integreren? Dat beweert de blanke toch iedere keer. Ja dan zijn ze nu geïntegreerd en doen ze mee met democratische proces en is het weer niet goed. Het is ook nooit goed!
''De blanke'' nog wel.

Ga toch een eind fietsen met je kuttopic simpele ziel.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:23:22 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169862601
Klinkt op zich niet als een slecht punt van Kuzu, hoewel ik niet weet in hoeverre die onpartijdigheid dient te gelden
pi_169862677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:23 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt op zich niet als een slecht punt van Kuzu, hoewel ik niet weet in hoeverre die onpartijdigheid dient te gelden
Dat de kamervoorzitter zich uitlaat over het gedrag van een kamerlid hoeft niets af te doen aan haar/zijn onpartijdigheid. Dat wordt het pas als je aanwijzigingen hebt dat ze dit in gelijke gevallen niet bij anderen doet, en daar heb ik Kuzu nog niet over gehoord.

Onterechte klacht van de huilbaby's dus..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169862745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:21 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ze moeten toch integreren? Dat beweert de blanke toch iedere keer. Ja dan zijn ze nu geïntegreerd en doen ze mee met democratische proces en is het weer niet goed. Het is ook nooit goed!
Natuurlijk moeten ze integreren, en dat lukt velen ook prima, je hebt een Nederlands paspoort neem ik aan? Dan ben je voor ieder zittend 2de kamerlid gelijk, heb je als je ziek bent recht op een ziektewet uitkering, wordt je ontslagen krijg je WW, raak je invalide WIA en ben je straks 67 dan krijg je pensioen..... net zoals iedereen met een Nederlands paspoort

Dus nogmaals: Waarom moet iemand met Turkse achtergronden en een Nederlands paspoort vertegenwoordig worden in de kamer? Dat wordt je allang man.

Loop aub niet zo te droef toeteteren dat je je niet gehoord voelt, er is niemand die de rechten die je hebt met een Nederlands paspoort kan afnemen of achterstelt. Er is geen enkele wet die zegt dat omdat de vader van Jaques een fransman was dat hij daardoor geen recht heeft op WW, er is geen enkele wet die iemand van andere roots maar met een Nederlands paspoort anders behandeld dan wie dan ook in dit land.

Waar ik me overigens helemaal kapot aan kan ergeren is jongens en meiden die volledig in Nederland zijn opgegroeid onze taal zo ontzettend slecht spreken (niet alleen de mensen met buitenlandse voorouders, maar ook die met nederlandse ouders die bijvoorbeeld dit soort taal gebruiken ) Vind je het dan heel gek dat je minder snel aangenomen word door een baas?
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:43:11 #18
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169863088
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:26 schreef keste010 het volgende:

[..]

Dat de kamervoorzitter zich uitlaat over het gedrag van een kamerlid hoeft niets af te doen aan haar/zijn onpartijdigheid. Dat wordt het pas als je aanwijzigingen hebt dat ze dit in gelijke gevallen niet bij anderen doet, en daar heb ik Kuzu nog niet over gehoord.

Onterechte klacht van de huilbaby's dus..
daar zit ook wat in
pi_169863183
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
keo
pi_169863254
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:13 schreef Klopkoek het volgende:
DENK

Nuttig contragewicht voor de neo-fascistische debielen
Ik wist niet dat ze zich tegenwoordig opstelden als tegenhangers van Erdogan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:49:37 #21
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169863260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef meneerkeo het volgende:
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
Ja hoor....er is altijd wel wat te janken maar ondertussen wel lekker in Nederland wonen en de lusten pakken.
Bevalt het niet dan ga je gewoon weg naar een ander land wat wel naar jouw verwachtingen functioneert.
Simpel.
pi_169863681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef meneerkeo het volgende:
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
Reageer eens op mijn post?
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:09:19 #23
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169863797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:19 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het mij hier niet bevalt. Wel heb ik gelukkig op DENK gestemd. Want die trol Turken en Marokkanen die de blanke telkens in de 2de kamer brengt heeft niks met de gemiddelde Turk of Marokkaan te maken. DENK wel!
Het is ook nogal lastig om een meervoudig veroordeeld crimineel in de 2e kamer te krijgen.
pi_169863846
Leuk monoloogje, heeft Arib al geantwoord?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:11:57 #25
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169863854
Ik heb slecht nieuws voor je, meneer Gayo. Turken behoren ook tot het blanke ras. Extra pikant dat je Arib een blanke slaaf noemt, aangezien Marokko vroeger inderdaad een vazal was van het Ottomaanse Rijk. _O-
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:36:40 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169864376
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef meneerkeo het volgende:
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
Opmerkelijk veel hoger dan het aantal 'mensen met een ander religie of huidskleur'
pi_169864385
Ik ben voor Martin Bosma als kamervoorzitter. Weg met Arib.
standaarddrinker
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:41:51 #28
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169864439
Een Turk is toch net zo goed blank? Wat voor kleur is het anders?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_169864441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef meneerkeo het volgende:
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
Bron?
pi_169864450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Opmerkelijk veel hoger dan het aantal 'mensen met een ander religie of huidskleur'
Meneer vergeet hierbij voor het gemak waarschijnlijk dat die religieuze mensen ook de dader zijn en discrimineren naar bijvoorbeeld homo's of transgenders
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_169864498
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:41 schreef MPC60 het volgende:
Een Turk is toch net zo goed blank? Wat voor kleur is het anders?
50 tinten wit hè, het ene wit is het andere niet. :N

quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef meneerkeo het volgende:
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
Hoeveel van de 150 Kamerleden pleiten voor het promoten van discriminatie dan?
Denk roept heel hard discriminatie te bestrijden. Maar hun handelen doet het tegenovergestelde vermoeden, ze zetten juist groepen apart en verhitten de discussie. Iedereen zou gelijk moeten zijn en als individu behandeld moeten worden, daar staat het overgrote deel van de Tweede Kamer al achter.
Ja er is discriminatie en dat is een probleem, maar de juiste oplossing is nog niet gevonden helaas, daarom moet daar hard aan gewerkt worden, maar niet met de methoden die Denk hanteert.

Ps: Me weer door een troll laten verleiden te reageren. o|O
pi_169864601
Krijg je hier nou voor betaald TS of is het gewoon een hobby van je?
pi_169864744
In dit topic moet ik gepost hebben.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169864800
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:53 schreef Tocadisco het volgende:
Krijg je hier nou voor betaald TS of is het gewoon een hobby van je?
Wie van DENK zou het zijn?

Ik denk trouwens dat het meer uit de DENK jongerenbeweging hoek komt:
http://jboppositie.nl/
pi_169864914
Zit TS ook bij de Grijze Wolven?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:15:11 #36
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169865023
In Nederland zijn Nederlanders de baas en ben jij minderwaardig. Net als ik dat ben in Turkije. Alle mensen behoren tot een volk en een leefgebied. Multiculti hoort niet en moet worden teruggedraaid.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:18:09 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169865078
Dus Denk denkt dat een kamervoorzitter de orde in de kamer niet mag houden. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169865081
TS heeft geen idee blijkt wel.

Een tweede kamervoorzitter moet volkomen neutraal zijn.
Hoe kom je erop dat ze Kuzu voorrang zou moeten geven tegenover Wilders.


Zo zie je maar weer wat DENK stemmers als denk vermogen heben.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169865092
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:13 schreef Klopkoek het volgende:
DENK

Nuttig contragewicht voor de neo-fascistische debielen
Waarom verbaast het mij nou weer niets dat jij deze partij steunt?
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:28:22 #40
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_169865243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:19 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Want die trol Turken en Marokkanen die de blanke telkens in de 2de kamer brengt brengen heeft hebben niks met de gemiddelde Turk of Marokkaan te maken. DENK wel!
Trollen hebben inderdaad meer met Denk te maken :') Ik quote er op dit moment één die speciaal voor dit forum een account heeft aangemaakt voor dit soort onzin. Echt heel sneu.

En dan Arib beschuldigingen van partijdigheid, omdat ze ooit eens commentaar leverde op de manier van werken van DENK. Namelijk: mensen persoonlijk aanvallen (bijv. via geknipte youtube filmpjes) ipv op standpunten. Dat gaat over afgesproken fatsoen-normen, en die moet ze inderdaad bewaken als voorzitter.

Verdiep je eens in zaken man, ipv blind achter die sneue gasten van DENK aan te lopen.

Of is het meer iets dat een vrouw volgens je geloof zo'n functie niet mag bekleden?
nee, jij dan!
pi_169865283
Wat een vochtige wrat is het ook :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:18:37 #42
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169866235
quote:
6s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Waarom verbaast het mij nou weer niets dat jij deze partij steunt?
Ik 'steun' de partij niet, maar ik vind het wel een nuttig contragewicht voor FvD en PVV die ik vele malen gevaarlijker acht. Zowel hun ideeën, hun potentieel, hun invloed op andere partijen. Vele malen misleidender ook (stemgedrag diametraal tegenover programma) terwijl DENK vrij open is over hun agenda.

Elk futiel detail van Kuzu wordt door de media naar voren gehaald, maar wie heeft bijvoorbeeld vermeld dat Baudet op de extreem rechtse IJzerwake sprak? Eugenetica fantasietjes heeft?

DENK zal nooit meer dan vijf zetels behalen en hun invloed op bijvoorbeeld de SP of PvdA zal miniem zijn (de SP is o.l.v. Karabulut juist het meest kritisch op Turkije geweest, nog consequenter in hun kritiek dan de PVV alhoewel dat niet persé een onmogelijke opgave is).

Als ik zou moeten kiezen tussen Erdogan of Poetin met een pistool op mijn hoofd, dan Erdogan.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169866284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Blabla
...extreem rechtse IJzerwake... Blaaaat
...

Als ik zou moeten kiezen tussen Erdogan of Poetin met een pistool op mijn hoofd, dan Erdogan.
Wat? Waar komt dit nou weer vandaan?
En als je moet kiezen tussen Ajax en Feyenoord met een pistool op je hoofd?

Of tussen Freek de Jonge en Joep van t hek?

Jam of hagelslag?

Patat of friet?
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:22:25 #44
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169866310
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:21 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Wat? Waar komt dit nou weer vandaan
En als je moet kiezen tussen Ajax en Feyenoord met een pistool op je hoofd?

Of tussen Freek de Jonge en Joep van t hek?

Jam of hagelslag?

Patat of friet?
Mooi toch dat twee walgelijke grootheden elkaar bestrijden :)
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169866333
Hahahahahaha
<hr>
pi_169866360
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Mooi toch dat twee walgelijke grootheden elkaar bestrijden :)
Jam of hagelslag?
pi_169866452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik 'steun' de partij niet, maar ik vind het wel een nuttig contragewicht voor FvD en PVV die ik vele malen gevaarlijker acht. Zowel hun ideeën, hun potentieel, hun invloed op andere partijen. Vele malen misleidender ook (stemgedrag diametraal tegenover programma) terwijl DENK vrij open is over hun agenda.

Elk futiel detail van Kuzu wordt door de media naar voren gehaald, maar wie heeft bijvoorbeeld vermeld dat Baudet op de extreem rechtse IJzerwake sprak? Eugenetica fantasietjes heeft?

DENK zal nooit meer dan vijf zetels behalen en hun invloed op bijvoorbeeld de SP of PvdA zal miniem zijn (de SP is o.l.v. Karabulut juist het meest kritisch op Turkije geweest, nog consequenter in hun kritiek dan de PVV alhoewel dat niet persé een onmogelijke opgave is).

Als ik zou moeten kiezen tussen Erdogan of Poetin met een pistool op mijn hoofd, dan Erdogan.
Denk biedt geen tegenwicht aan PVV/FvD, maar biedt enkel meer van hetzelfde. Two wrongs don't make it right. We zouden beter af zijn zonder dergelijke partijen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:47:52 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_169866852
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef meneerkeo het volgende:
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
Om nog maar te zwijgen van discriminatie van Marokkanen en Turken jegens anderen en elkaar. Neem bijvoorbeeld jezelf met betrekking tot de kamervoorzitter.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:48:26 #49
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169866865
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Denk biedt geen tegenwicht aan PVV/FvD, maar biedt enkel meer van hetzelfde. Two wrongs don't make it right. We zouden beter af zijn zonder dergelijke partijen.
Eenpartijstaat _O_
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169870563
Ik word echt strontziek van al die trol turken en marokkanen die de blanke iedere keer aanneemt als lid van partij/parlement. Eindelijk heb je echte Turken en Marokkanen die zeggen en denken wat de gemiddelde Turk en Marokkaan denkt. Respect voor DENK en zijn leden.
keo
pi_169870634
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:54 schreef meneerkeo het volgende:
Ik word echt strontziek van al die trol turken en marokkanen die de blanke iedere keer aanneemt als lid van partij/parlement. Eindelijk heb je echte Turken en Marokkanen die zeggen en denken wat de gemiddelde Turk en Marokkaan denkt. Respect voor DENK en zijn leden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169870635
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:54 schreef meneerkeo het volgende:
Ik word echt strontziek van al die trol turken en marokkanen die de blanke iedere keer aanneemt als lid van partij/parlement. Eindelijk heb je echte Turken en Marokkanen die zeggen en denken wat de gemiddelde Turk en Marokkaan denkt. Respect voor DENK en zijn leden.
Dit had je al gepost toch? Heb je t verkeerde uit het DENK template boek gekopieerd?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:19 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het mij hier niet bevalt. Wel heb ik gelukkig op DENK gestemd. Want die trol Turken en Marokkanen die de blanke telkens in de 2de kamer brengt heeft niks met de gemiddelde Turk of Marokkaan te maken. DENK wel!
pi_169870666
Kan een van de mods even ingrijpen bij zulke nepaccounts?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2017 21:18:36 ]
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:58:35 #54
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169870670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:54 schreef meneerkeo het volgende:
...Eindelijk heb je echte Turken en Marokkanen die zeggen en denken wat de gemiddelde Turk en Marokkaan denkt. Respect voor DENK en zijn leden.
Echte Turken en Marokkanen wonen in Turkije en Marokko. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169870750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:19 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het mij hier niet bevalt. Wel heb ik gelukkig op DENK gestemd. Want die trol Turken en Marokkanen die de blanke telkens in de 2de kamer brengt heeft niks met de gemiddelde Turk of Marokkaan te maken. DENK wel!
en daar heb je precies het probleem, je voelt je geen Nederlander maar Turk of Marokkaan....
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:12:46 #56
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169871113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef meneerkeo het volgende:
Er is wel discriminatie wat bestreden moet worden in Nederland. Uitsluiting van mensen met een ander religie of huidskleur gebeurt veelste vaak. 25% van de Nederlanders geeft aan dat die te maken heeft gehad met discriminatie. Dat is een zeer hoog percentage.
Hoeveel van de vrouwen in welk willekeurig moslimland dan ook krijgt dagelijks niet te maken met discriminatie? Komt aardig dicht bij de 100% denk ik. Kortom het is hier zeker niet perfect maar er zijn weinig landen in de wereld waar het op dat gebied beter is.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:16:50 #57
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_169871286
Prima punt overigens aangaande de partijdigheid van Arib. Als voorzitster dient zij zich niet uit te laten over partijen of individuën in de kamer.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_169871389
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:58 schreef Friek_ het volgende:
Kan een van de mods even ingrijpen bij zulke nepaccounts?
Hoezo nep accounts. DENK heeft meer dan 200.000 stemmen gekregen. Ik ben er een van. Niets neps aan.
keo
pi_169871471
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:00 schreef komrad het volgende:

[..]

en daar heb je precies het probleem, je voelt je geen Nederlander maar Turk of Marokkaan....
Ik heb Turkse roots en ben geboren in Nederland. Een Turkse Nederlander dus.
keo
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:22:19 #60
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_169871516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik heb Turkse roots en ben geboren in Nederland. Een Turkse Nederlander dus.
Gezien je gedrag: een buitenlander dus.
pi_169871664
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik heb Turkse roots en ben geboren in Nederland. Een Turkse Nederlander dus.
Prima maar je profileert je hier als Turk en niet als Nederlander. Als je als Nederlander hier een prettig bestaan wilt hebben zul je je toch ook moeten aanpassen aan de mores hier. en daar hoort wat mij betreft ook een passende kritische houding bij over de nare kanten van het bewind van Erdogan en de positie van Denk over dit onderwerp.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_169871780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:22 schreef OEM het volgende:

[..]

Gezien je gedrag: een buitenlander dus.
Ik ga ervanuit dat ik een Turkse Nederlander ben. Buitenlander klinkt weer alsof ik word uitgesloten omdat ik geen Hollander ben. Kijk daarom ben ik voor DENK. Die moet dit soort uitsluitingen bestrijden.

quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:27 schreef komrad het volgende:

[..]

Prima maar je profileert je hier als Turk en niet als Nederlander. Als je als Nederlander hier een prettig bestaan wilt hebben zul je je toch ook moeten aanpassen aan de mores hier. en daar hoort wat mij betreft ook een passende kritische houding bij over de nare kanten van het bewind van Erdogan en de positie van Denk over dit onderwerp.
Ik ben een Turkse Nederlander. Je vergeet alleen dat ik moslim ben. Erdogan is de leider van de moslims. Het kan niet zo zijn dat je van mij verwacht dat ik tegen Erdogan zal zijn. Dat is het zelfde als dat ik tegen de religie islam ben. Dat gaat niet samen.

En DENK komt op voor mijn rechten als Turkse Nederlander en bestrijdt discriminatie. Dat vind ik goed en daarom steun ik ze.
keo
pi_169871858
Dit is hoe de gemiddelde Hollander denkt:

''Mensen zijn producten. Ze worden geproduceerd in een cement fabriek waaruit allemaal cementzakken komen. En al die cementzakken zijn allemaal hetzelfde.''

Werkelijkheid toont ons aan dat dit voor de mens niet geldt. Elke mens is anders en er zullen ook heel veel verschillende meningen zijn. Belangrijk is dat wij Nederlanders hiermee om moeten kunnen gaan. Je kan niet verwachten dat de mens een cementzak is die geproduceerd is in een cementfabriek. We zijn niet hetzelfde.
keo
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:33:32 #64
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_169871862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:31 schreef meneerkeo het volgende:
Buitenlander klinkt weer alsof ik word uitgesloten omdat ik geen Hollander ben.
Je wordt uitgesloten omdat je je als buitenlander gedraagt.

Een nuance die ze bij Denk ook niet doorhebben.
pi_169871900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:33 schreef OEM het volgende:

[..]

Je wordt uitgesloten omdat je je als buitenlander gedraagt.

Een nuance die ze bij Denk ook niet doorhebben.
Nee jij denkt als Hollander dat de mens geproduceerd wordt in een cementfabriek. Helaas moet ik je wakker maken en aangeven dat dit niet klopt. We zijn allemaal anders en iedereen heeft zijn eigen gedachtes en denkwijze.
keo
pi_169871920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:31 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Ik ga ervanuit dat ik een Turkse Nederlander ben. Buitenlander klinkt weer alsof ik word uitgesloten omdat ik geen Hollander ben. Kijk daarom ben ik voor DENK. Die moet dit soort uitsluitingen bestrijden.

[..]

Ik ben een Turkse Nederlander. Je vergeet alleen dat ik moslim ben. Erdogan is de leider van de moslims. Het kan niet zo zijn dat je van mij verwacht dat ik tegen Erdogan zal zijn. Dat is het zelfde als dat ik tegen de religie islam ben. Dat gaat niet samen.

En DENK komt op voor mijn rechten als Turkse Nederlander en bestrijdt discriminatie. Dat vind ik goed en daarom steun ik ze.
Sinds wanneer is Erdogan de leider van de moslims? _O- ik zal wel wat gemist hebben net als 99% van de moslims wereldwijd. wij doen hier aan de scheiding van kerk en staat en als jij dat niet accepteert verwerp je de Nederlandse grondwet.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_169871963
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:35 schreef komrad het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Erdogan de leider van de moslims? _O- ik zal wel wat gemist hebben net als 99% van de moslims wereldwijd. wij doen hier aan de scheiding van kerk en staat en als jij dat niet accepteert verwerp je de Nederlandse grondwet.
Die scheiding en kerk en staat klopt niet want er zijn christelijke en sinds kort een islamitische partij (DENK) in de parlement.
keo
pi_169872039
Snap niet waarom iedereen op TS en Kuzu zeurt. Hij heeft toch gewoon gelijk als hij zegt dat een Kamervoorzitter niet heletijd DENK moet bashen en zich zo neutraal mogelijk op te stellen?
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:38:57 #69
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_169872052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:34 schreef meneerkeo het volgende:
We zijn allemaal anders en iedereen heeft zijn eigen gedachtes en denkwijze.
Jouw gedachtes en denkwijzen geven duidelijk aan dat je je als een buitenlander gedraagt. Van mij mag je hele verhalen houden over cementfabriekgeneuzel, maar dat doet niks af aan hoe je overkomt.
pi_169872159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:38 schreef OEM het volgende:

[..]

Jouw gedachtes en denkwijzen geven duidelijk aan dat je je als een buitenlander gedraagt. Van mij mag je hele verhalen houden over cementfabriekgeneuzel, maar dat doet niks af aan hoe je overkomt.
De Hollander moet eens begrijpen dat wij mensen geen producten zijn uit een cementfabriek. Als je dat begrijpt dan kun je een stap vooruit zetten.
keo
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:41:52 #71
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_169872162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:38 schreef Politicus69 het volgende:
Snap niet waarom iedereen op TS en Kuzu zeurt.
Actie is reactie: TS en Kuzu zeuren het hardst. Maar ik snap dat je dat niet snapt.
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:43:16 #72
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_169872204
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:41 schreef meneerkeo het volgende:
De Hollander moet eens begrijpen
Nee, je gedraagt je echt niet als een buitenlander 8)7
pi_169872226
Mensen die niet begrijpen dat de mens geen product is uit een cementfabriek zijn net holbewoners.
keo
pi_169872237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:19 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Hoezo nep accounts. DENK heeft meer dan 200.000 stemmen gekregen. Ik ben er een van. Niets neps aan.
Dat zegt weinig over hun vermogen om allerlei nepaccounts te maken op websites. Dat is al eerder voor gekomen.
pi_169872242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:36 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Die scheiding en kerk en staat klopt niet want er zijn christelijke en sinds kort een islamitische partij (DENK) in de parlement.
je legt nu een verband dat er niet is, misschien moet je de grondwet eens lezen. daar staat ook iets in over discriminatie....

jouw moslimleider Erdogan ontkent ondertussen de Armeense genocide, verdraait de wereldgeschiedenis over de WW2 en verwart Bosniërs met Nederlandse VN soldaten. Oh ja en hij speelt politieke spelletjes over derug van oorlogsvluhtelingen. Wat vind je daar dan allemaal van als volger van de geestelijk leider :') Erdogan die toch een superieure moraal zou moeten bezitten
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_169872575
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:44 schreef komrad het volgende:

[..]

je legt nu een verband dat er niet is, misschien moet je de grondwet eens lezen. daar staat ook iets in over discriminatie....

jouw moslimleider Erdogan ontkent ondertussen de Armeense genocide, verdraait de wereldgeschiedenis over de WW2 en verwart Bosniërs met Nederlandse VN soldaten. Oh ja en hij speelt politieke spelletjes over derug van oorlogsvluhtelingen. Wat vind je daar dan allemaal van als volger van de geestelijk leider :') Erdogan die toch een superieure moraal zou moeten bezitten
Wat heeft de topic te maken met wat jij hier allemaal komt vertellen? Is dit niet gewoon off topic?
keo
pi_169872699
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:54 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Wat heeft de topic te maken met wat jij hier allemaal komt vertellen? Is dit niet gewoon off topic?
Ik reageer op jouw stelling over de scheiding van kerk en staat in relatie tot het parlement en over jouw melding dat Erdogan de leider van de moslims is geworden. Vervolgens leg ik het verband tussen jouw geestelijk leider, de moraliteit die je van een geestelijk leider mag verwachten en zijn recente uitspraken.

Je mag van mij vinden wat je wilt, maar voor de discussie is het wel fijn als je ook de feiten een beetje op orde hebt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:58:35 #78
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_169872706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:54 schreef meneerkeo het volgende:

[..]

Wat heeft de topic te maken met wat jij hier allemaal komt vertellen? Is dit niet gewoon off topic?
Ja, ontopic graag weer. Je had het over een cementfabriek, vertel eens?

pi_169872764
Grotmens: IEDEREEN ZELDE MENING ECHT WEUR

keo
pi_169873030
Mèn... kan Kuzu nog iets anders doen dan huilie?

Kuzu toont geen enkel respect voor de kamer. Hij houdt zich niet aan de huisregels en hij houdt zich niet aan de fatsoensnormen. De kamervoorzitter doet haar werk door hem op de huisregels te wijzen en dat zint Kuzu niet.

Arib is het echt niet eens met de standpunten van Wilders... het verschil is echter dat Wilders het spelletje wèl volgens de regels speelt (op een ontglipte "Doe normaal, man" richting de minister president na), en Kuzu telkens weer als een jengelende kleuter probeert zijn zin te krijgen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169873130
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169873252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:31 schreef meneerkeo het volgende:
Ik ben een Turkse Nederlander. Je vergeet alleen dat ik moslim ben. Erdogan is de leider van de moslims. Het kan niet zo zijn dat je van mij verwacht dat ik tegen Erdogan zal zijn. Dat is het zelfde als dat ik tegen de religie islam ben. Dat gaat niet samen.
Dat gaat prima samen. Erdogan is de leider van Turkije, dat (sinds de Armeense genocide) praktisch volledig islamitisch is. Erdogan is echter niet de leider van de moslims. Net zo goed dat het staatshoofd van Algerije (99% soennisme) niet de leider van de moslims is.

Je bent in Nederland geboren. Jij bent een Nederlander. Niet "een Nederlander met Turkse roots", of "een Turkse Nederlander", nee jij bent een Nederlander. Nederland is met overweldigende meerderheid tegen Erdogan en wij mede-Nederlanders kunnen prima verwachten dat jij als Nederlander een standpunt tegen Erdogan inneemt, of in ieder geval je huidige standpunt onder stoelen of banken steekt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169873423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat gaat prima samen. Erdogan is de leider van Turkije, dat (sinds de Armeense genocide) praktisch volledig islamitisch is. Erdogan is echter niet de leider van de moslims. Net zo goed dat het staatshoofd van Algerije (99% soennisme) niet de leider van de moslims is.

Je bent in Nederland geboren. Jij bent een Nederlander. Niet "een Nederlander met Turkse roots", of "een Turkse Nederlander", nee jij bent een Nederlander. Nederland is met overweldigende meerderheid tegen Erdogan en wij mede-Nederlanders kunnen prima verwachten dat jij als Nederlander een standpunt tegen Erdogan inneemt, of in ieder geval je huidige standpunt onder stoelen of banken steekt.
Ik vind zelfs nog dat hij dat standpunt mag uiten maar hij mag niet handelen in strijd met de grondwet. En hij zal moeten accepteren dat de overgrote meerderheid van Nederland hier anders over denkt en dat bepaalde aspecten van de handelswijze en uitingen van Erdogan in Nederland mogelijk ook strijdig zijn met de Nederlandse wet en daarmee dat het actief overnemen van die uitingen en handelingen mogelijk strafbaar kan zijn.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:22:23 #84
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169873478
TS krijgt het nadeel van de twijfel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')