abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 15:07:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169862197
Londen - Een 41-jarige man uit Londen is aangevallen door zijn eigen hond en is daarbij zo ernstig gewond geraakt, dat hij overleed.



Buren van de eigenaar hoorden ’s avonds geschreeuw. De man zou hebben gesmeekt: „Haal die hond van me af!”

Ooggetuigen vertellen aan DailyMail dat waarschijnlijk een van de buren de hulpdiensten heeft gebeld. „Terwijl hij naar buiten werd gebracht, schreeuwde hij het uit.”

Het gruwelijke incident zou een week geleden hebben plaatsgevonden terwijl werknemers van de BBC bij de man op bezoek waren voor een documentaire. Of dat echt waar is en hoe dat precies is gegaan, laat de BBC woensdag op hun website in het midden.

De zwart met witte staffordshire-bulterriër, een hondenras dat in Groot-Brittannië niet onder de verboden hondenrassen valt, stond in de buurt niet bekend als een agressief beest. De eigenaar van hond Staffie zorgde wel al enige tijd voor overlast. Meerdere buren vertellen aan Britse media dat ze denken dat hij drugsverslaafd was.

De hevige verwondingen aan onder andere zijn keel werden de hondeneigenaar uiteindelijk fataal. De man overleed twee uur na de aanval in het ziekenhuis.

De bulterriër is niet afgemaakt. Het agressieve dier is in beslag genomen en verblijft in een kennel. Over het lot van het dier wordt mogelijk later nog beslist.

http://www.telegraaf.nl/b(...)eigenaar_dood__.html

Neem nog een roofdier in huis.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169862256
Wel uitermate positief dat 'het baasje' dit keer het slachtoffer was.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:11:39 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169862295
Mooi beest op die foto. O+.

En ja een hoop mensen zijn ongeschikt als hondenbaas. Heeft weinig met die beesten te maken.
And so is the past
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:13:50 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_169862351
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mooi beest op die foto. O+.

En ja een hoop mensen zijn ongeschikt als hondenbaas. Heeft weinig met die beesten te maken.
Die hond moet je gewoon kapotschieten. Levensgevaarlijk.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:26:37 #5
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_169862671
Gelukkig was het geen onschuldig slachtoffer dit keer.

Zelfde categorie als mensen die een supercar kopen en tegen een viaduct knallen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:43:09 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169863087
Leuk, een pitbulltopic. Hier moet ik gepost hebben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169863263
Debielen moeten gewoon überhaupt geen honden hebben.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:51:20 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169863309
Wel de goeie te pakken *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:56:42 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169863450
Voor sommige honden zou je eigenlijk een soort opvoedbewijs moeten halen voor je het mee krijgt.

Dat je als potentiele hondenbezitter tot aan labrador gewoon normaal aan kan schaffen zonder gezeur maar de terrier-achtigen mag je alleen bezitten na het behalen van je opvoedbewijs en wat mij betreft nog een paar steekproeven (bij de prijs inbegrepen).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169863499
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef jogy het volgende:
Voor sommige honden zou je eigenlijk een soort opvoedbewijs moeten halen voor je het mee krijgt.

Dat je als potentiele hondenbezitter tot aan labrador gewoon normaal aan kan schaffen zonder gezeur maar de terrier-achtigen mag je alleen bezitten na het behalen van je opvoedbewijs en wat mij betreft nog een paar steekproeven (bij de prijs inbegrepen).
Ook een labrador kan je flink verpesten met het juiste mishandelplan
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:58:57 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169863539
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ook een labrador kan je flink verpesten met het juiste mishandelplan
Klopt, maar in ieder geval minder makkelijk door een laks baasje te zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169863587
Het zijn altijd dezelfde tokkies die met een pitbull, stafford of rottweiler rondlopen :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:05 #13
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169863607
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ook een labrador kan je flink verpesten met het juiste mishandelplan
Alleen is een labrador zo gefokt dat hij een zachte beet heeft en weer loslaat. Dat is nogal een verschil.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:40 #14
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169863625
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef jogy het volgende:
Voor sommige honden zou je eigenlijk een soort opvoedbewijs moeten halen voor je het mee krijgt.
Voor kinderen ook graag.
pi_169863647
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:01 schreef Maarten het volgende:

[..]

Alleen is een labrador zo gefokt dat hij een zachte beet heeft en weer loslaat. Dat is nogal een verschil.
Dat is waar.
pi_169863667
Hondenbelasting verhogen en handhaven dan is her afgelopen met die tokkietuig en hun ptibull stafford backroom fokkerijtjes 6 hoog achter :W
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 16:04:31 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_169863693
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef jogy het volgende:
Voor sommige honden zou je eigenlijk een soort opvoedbewijs moeten halen voor je het mee krijgt.

Dat je als potentiele hondenbezitter tot aan labrador gewoon normaal aan kan schaffen zonder gezeur maar de terrier-achtigen mag je alleen bezitten na het behalen van je opvoedbewijs en wat mij betreft nog een paar steekproeven (bij de prijs inbegrepen).
Ik ben in m'n benen en enkels gebeten door de kleinste kuthonden.

Helemaal afschaffen die kutbeesten. Dienen nergens voor.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 16:05:55 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_169863724
quote:
13s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef fukforce het volgende:
Het zijn altijd dezelfde tokkies die met een pitbull, stafford of rottweiler rondlopen :')
Martin Gaus zo minder mogelijk op tv. Ook een Tokkie. Nog erger dan een tokkie. He moet hoeger wiskunde kennen om met een hond om te gaan. Maurice is ook erg.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:11:50 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169863851
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:01 schreef Maarten het volgende:

[..]

Voor kinderen ook graag.
Gewoon iedereen onvruchtbaar tot bewezen is dat ze geen totale eikels/idioten zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 16:24:37 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169864120
Je bent net terug van een ban tong. Hou je ff in
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:37:10 #21
211083 Angelof9
I must go first
pi_169864380
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat er gebeurd is. Een hond, zelfs een valse, valt niet zo maar z'n eigen baasje aan.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_169864387
Doet ie anders nooit :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:39:11 #23
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169864408
Ik heb wel eens filmpjes gezien op internet van zo'n aanval met een hoop bloed en een (bijna) dode eigenaar. Zieke shit is dat om te zien.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169864580
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

En ja een hoop mensen zijn ongeschikt als hondenbaas. Heeft weinig met die beesten te maken.
toch kun je beter een 'ongeschikt baasje' van een chihuahuahua of maltezer zijn, dan van een staffordshire
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169864654
Dat doet ie anders nooit! :o
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169864665
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:37 schreef Oud_student het volgende:
Doet ie anders nooit :)
GMTA!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:57:10 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169864670
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ook een labrador kan je flink verpesten met het juiste mishandelplan
Uiteraard. Maar zo'n Stafford die voor driekwart uit spieren bestaat richt natuurlijk wat meer schade aan.
pi_169864702
Een staffordshire bullterrier is toch maar een kleine hond?
pi_169864753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:10 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
Wel uitermate positief dat 'het baasje' dit keer het slachtoffer was.
Ja dat is wel weer het mooie van deze zaak. O+
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169865584
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

toch kun je beter een 'ongeschikt baasje' van een chihuahuahua of maltezer zijn, dan van een staffordshire
Maar het zijn wel altijd deze rassen die mensen gewoon compleet aan gort scheuren. Daar kun je niet omheen.

Ik bedoel er zijn zoveel grote sterke hondenrassen.. Dan kun je wel zeggen ja hond X kan ook hard bijten. Maar ik ken geen nieuwsberichten over een aanval van een golden of herder, of labrador of Weimaraner of veel andere rassen ook die zo zijn afgelopen. Natuurlijk wordt dit effect versterkt (helaas) door het volk wat deze hond vaak in zijn bezit heeft.

Maar als sommige van deze honden kortsluiting in hun kop krijgen... :X
Volgens mij kun je ze alleen stoppen door ze dood te maken, als je dat lukt op zo'n moment. Het licht gaat uit bij ze..
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 17:51:53 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_169865681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Je bent net terug van een ban tong. Hou je ff in
Wat bedoel je :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169865753
Ik vraag me dan toch af wat er precies gebeurd is, dat een hond zijn eigenaar aanvalt in een huiselijke situatie. :{

Ik heb hier in de wijk ook iemand wonen die een pitbull-achtige met een verleden (angst/agressie) aan het 'heropvoeden' is. Dat leek eerst op zich best redelijk te gaan, maar ik zag de eigenaar de hond laatst flink meppen en een behoorlijke trap verkopen toen hij naar een andere hond gromde/blafte.

Dat gaat echt een keer compleet fout vrees ik, want met geweld voedt je alleen maar die angst/agressie -O- . Ik ben nog in dubio wat er mee te doen (want A) ik weet niet op welk adres de eigenaar woont B) het is wel 'tokkievolk' waar ik geen ruzie mee wil C) ik heb het één keer gezien en verder geen bewijs/getuigen. Misschien de (wijk)politie maar eens vragen een extra oogje in het zeil te houden. Ik kan zelf moeilijk opvoedtips geven, want ik ben geen kynologe...
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:56:57 #33
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169865783
Edgar Davids flikt het toch maar weer.
Fade to Black
pi_169866103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:10 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
Wel uitermate positief dat 'het baasje' dit keer het slachtoffer was.
Dit, dat zouden alle pitbulls moeten doen.
Zou ook een hoop criminaliteit en uitkeringen schelen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 18:15:26 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169866168
Bij mij in de flat ook zeker zes van die beesten met dat soort eigenaren en soms laten ze die beesten gewoon over de galerie lopen dood eng soms.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169866244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat er precies gebeurd is, dat een hond zijn eigenaar aanvalt in een huiselijke situatie. :{

Ik heb hier in de wijk ook iemand wonen die een pitbull-achtige met een verleden (angst/agressie) aan het 'heropvoeden' is. Dat leek eerst op zich best redelijk te gaan, maar ik zag de eigenaar de hond laatst flink meppen en een behoorlijke trap verkopen toen hij naar een andere hond gromde/blafte.

Dat gaat echt een keer compleet fout vrees ik, want met geweld voedt je alleen maar die angst/agressie -O- . Ik ben nog in dubio wat er mee te doen (want A) ik weet niet op welk adres de eigenaar woont B) het is wel 'tokkievolk' waar ik geen ruzie mee wil C) ik heb het één keer gezien en verder geen bewijs/getuigen. Misschien de (wijk)politie maar eens vragen een extra oogje in het zeil te houden. Ik kan zelf moeilijk opvoedtips geven, want ik ben geen kynologe...
De hond moet leren dat hij andere honden moet negeren. Als dat er eenmaal inzit krijg je het nauwelijks weg getraind. Ik heb mijn hond ook wel eens een beste trap onder zn hol gegeven, lijd hij niks mee.
pi_169866350
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:19 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

De hond moet leren dat hij andere honden moet negeren. Als dat er eenmaal inzit krijg je het nauwelijks weg getraind. Ik heb mijn hond ook wel eens een beste trap onder zn hol gegeven, lijd hij niks mee.
Dit was geen zetje opzij. Dit was gewoon meppen en trappen tegen de ribbenkast en op de rug. Nu was deze hond overdonderd, maar er zit al zoveel agressie/angst in, dat bouwt echt op en gaat een keer mis.
pi_169866431
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit was geen zetje opzij. Dit was gewoon meppen en trappen tegen de ribbenkast en op de rug. Nu was deze hond overdonderd, maar er zit al zoveel agressie/angst in, dat bouwt echt op en gaat een keer mis.
Hoe komen ze aan die hond? Via een asiel ofzo?
pi_169866603
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit was geen zetje opzij. Dit was gewoon meppen en trappen tegen de ribbenkast en op de rug. Nu was deze hond overdonderd, maar er zit al zoveel agressie/angst in, dat bouwt echt op en gaat een keer mis.
Ik zou dit echt wel melden. Desnoods zoals je zegt bij de wijkagent. Straks bijt die hond iemand. Doodeng...
You look like you can use some boytox...
pi_169867244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:46 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Maar het zijn wel altijd deze rassen die mensen gewoon compleet aan gort scheuren. Daar kun je niet omheen.
:? maltezers of chihuahuahua's, en aan gort scheuren ?

of wilde je misschien op iemand anders reageren?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169867634
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:19 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

De hond moet leren dat hij andere honden moet negeren. Als dat er eenmaal inzit krijg je het nauwelijks weg getraind. Ik heb mijn hond ook wel eens een beste trap onder zn hol gegeven, lijd hij niks mee.
Ding is wel als je alles op lost met geweld dan onderdruk je een probleem wat er gewoon in zit alleen maar. Je stopt het weg zodat jij het niet meer ziet. Maar het zit er wel nog, zodra je hond in een iets andere situatie terecht komt waar hij niet direct onder jouw invloed staat hij ineens toch zo reageert zoals jij juist niet had gewild. Dit hoeft maar iets kleins te zijn zoals bijvoorbeeld een meter meer lijn en een andere hond die snel de hoek om komt.

Dat is ook gewoon een beetje het hele ding bij honden en het hele "dat doet ie anders nooit", gedrag onderdrukken tot je het een keer niet kan onderdrukken. Of tot de druk van een derde factor groter is waardoor de hond toch iets doet wat hij niet had mogen doen. Uitvallen bij honden naar andere honden is vaak angst en als de angst voor een trap of klap groter is dan de angst voor de hond aan de andere kant van de straat dan zal de hond het wel laten. Is de vreemde hond dichtbij dan veranderd dit mogelijk. Het voelt ook een beetje als een ontkenning van gedrag wat wel in veel honden zit. Voor een hond is het namelijk zeer intimiderend wanneer er een vreemde soortgenoot direct op hem afloopt. En veel honden ervaren dit als iets vijandelijks, zeker wanneer een vreemde in hun persoonlijke ruimte komt en ze geen kant hebben om op te gaan want ze zitten aan de lijn vast. En sommige kiezen dan sneller voor een conflict dan anderen, dit is ook wel redelijk rasgebonden. Mensen forceren honden in principe buiten hun natuurlijke gedrag door de manier waarop onze straten en wijken zijn ingericht. Bijvoorbeeld wanneer een hond aan de andere kant van de straat of stoep recht op je af loopt. Dit is iets normaals voor ons maar een hond zal (indien los en hij de keuze heeft) altijd kiezen om het in een boog te doen en meer de kat uit de boom te kunnen kijken en te kunnen aftasten wat de ander eigenlijk wil. Veel honden kunnen hier niets mee en vallen uit op straat na een bepaalde leeftijd, of na een x aantal vervelende situaties.
pi_169867669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:? maltezers of chihuahuahua's, en aan gort scheuren ?

of wilde je misschien op iemand anders reageren?
Sorry doelde alleen op de Staffordshire.
pi_169867703
Dit mag wat mij betreft gebeuren met alle "baasjes" die er voor kiezen om zo'n gestoord moordwapen in huis te halen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169869588
Gelukkig dat hij z,n eigen baas is aangevallen en niet een kind dat buiten op straat aan het spelen was.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:26:35 #45
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169869665
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:23 schreef Nielsch het volgende:
Dit mag wat mij betreft gebeuren met alle "baasjes" die er voor kiezen om zo'n gestoord moordwapen in huis te halen.
Laat Dven dit maar niet horen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169869830
Mijn python houdt van stevig knuffelen.
pi_169870298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:20 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ding is wel als je alles op lost met geweld dan onderdruk je een probleem wat er gewoon in zit alleen maar. Je stopt het weg zodat jij het niet meer ziet. Maar het zit er wel nog, zodra je hond in een iets andere situatie terecht komt waar hij niet direct onder jouw invloed staat hij ineens toch zo reageert zoals jij juist niet had gewild. Dit hoeft maar iets kleins te zijn zoals bijvoorbeeld een meter meer lijn en een andere hond die snel de hoek om komt.

Dat is ook gewoon een beetje het hele ding bij honden en het hele "dat doet ie anders nooit", gedrag onderdrukken tot je het een keer niet kan onderdrukken. Of tot de druk van een derde factor groter is waardoor de hond toch iets doet wat hij niet had mogen doen. Uitvallen bij honden naar andere honden is vaak angst en als de angst voor een trap of klap groter is dan de angst voor de hond aan de andere kant van de straat dan zal de hond het wel laten. Is de vreemde hond dichtbij dan veranderd dit mogelijk. Het voelt ook een beetje als een ontkenning van gedrag wat wel in veel honden zit. Voor een hond is het namelijk zeer intimiderend wanneer er een vreemde soortgenoot direct op hem afloopt. En veel honden ervaren dit als iets vijandelijks, zeker wanneer een vreemde in hun persoonlijke ruimte komt en ze geen kant hebben om op te gaan want ze zitten aan de lijn vast. En sommige kiezen dan sneller voor een conflict dan anderen, dit is ook wel redelijk rasgebonden. Mensen forceren honden in principe buiten hun natuurlijke gedrag door de manier waarop onze straten en wijken zijn ingericht. Bijvoorbeeld wanneer een hond aan de andere kant van de straat of stoep recht op je af loopt. Dit is iets normaals voor ons maar een hond zal (indien los en hij de keuze heeft) altijd kiezen om het in een boog te doen en meer de kat uit de boom te kunnen kijken en te kunnen aftasten wat de ander eigenlijk wil. Veel honden kunnen hier niets mee en vallen uit op straat na een bepaalde leeftijd, of na een x aantal vervelende situaties.
Ik heb dat slechts een keer hoeven doen, hij viel ook niet uit naar een andere hond maar naar een kat die op een muur zat. En katten zijn nu eenmaal linke beesten, ik zag dat mn hond begon te sluipen, probeerde hem nog af te leiden maar mocht niet baten, hij ging compleet uit zijn plaat en mn eerste ingeving was een trap onder zn hol, het hielp wel
Verder is het een braaf beestje, ik heb hem inmiddels 7 jaar, hij heeft nooit gevochten met een andere hond, hij bijt niet, maar vreemde katten moeten dood volgens hem, we hebben zelf ook een kat en daar is hij dikke maatjes mee, slapen op samen op hetzelfde bedje enzo.
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:29:21 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169871737
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Laat Dven dit maar niet horen.
:O
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:33:32 #49
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169871863
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:01 schreef Maarten het volgende:

[..]

Alleen is een labrador zo gefokt dat hij een zachte beet heeft en weer loslaat. Dat is nogal een verschil.
uhh nee.
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:33:55 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169871878
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:29 schreef Dven het volgende:

[..]

:O
Waarom hap je niet? :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169871905
Humberto is weg bij zijn familie :Y
pi_169872554
"Maar hij bijt nooit"
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_169872583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:53 schreef venomsnake het volgende:
"Maar hij bijt nooit"
Alleen in de punani
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:45:35 #54
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169892507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:07 schreef tong80 het volgende:
Londen - Een 41-jarige man uit Londen is aangevallen door zijn eigen hond en is daarbij zo ernstig gewond geraakt, dat hij overleed.

[ afbeelding ]

Buren van de eigenaar hoorden ’s avonds geschreeuw. De man zou hebben gesmeekt: „Haal die hond van me af!”

Ooggetuigen vertellen aan DailyMail dat waarschijnlijk een van de buren de hulpdiensten heeft gebeld. „Terwijl hij naar buiten werd gebracht, schreeuwde hij het uit.”

Het gruwelijke incident zou een week geleden hebben plaatsgevonden terwijl werknemers van de BBC bij de man op bezoek waren voor een documentaire. Of dat echt waar is en hoe dat precies is gegaan, laat de BBC woensdag op hun website in het midden.

De zwart met witte staffordshire-bulterriër, een hondenras dat in Groot-Brittannië niet onder de verboden hondenrassen valt, stond in de buurt niet bekend als een agressief beest. De eigenaar van hond Staffie zorgde wel al enige tijd voor overlast. Meerdere buren vertellen aan Britse media dat ze denken dat hij drugsverslaafd was.

De hevige verwondingen aan onder andere zijn keel werden de hondeneigenaar uiteindelijk fataal. De man overleed twee uur na de aanval in het ziekenhuis.

De bulterriër is niet afgemaakt. Het agressieve dier is in beslag genomen en verblijft in een kennel. Over het lot van het dier wordt mogelijk later nog beslist.

http://www.telegraaf.nl/b(...)eigenaar_dood__.html

Neem nog een roofdier in huis.

:{
Beetje late reactie van mij maar een Staffordshire Bullterrier is geen Pitbull.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2017 @ 21:06:40 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_169893160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:45 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Beetje late reactie van mij maar een Staffordshire Bullterrier is geen Pitbull.
Ik zal het doorgeven ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 maart 2017 @ 21:07:07 #56
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169893180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 21:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zal het doorgeven ;)

:P
Dank je.
pi_169893195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:45 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Beetje late reactie van mij maar een Staffordshire Bullterrier is geen Pitbull.
Een pitbull is geen ras.

Een pitbull als paraplukwalificatie is een hond die op de lijst van gevaarlijke vechthonden staat. Als het erop staat is het (ook) een pitbull.
  donderdag 30 maart 2017 @ 21:13:41 #58
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169893393
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 21:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een pitbull is geen ras.

Een pitbull is een hond die op de lijst van gevaarlijke vechthonden staat. Als het erop staat is het (ook) een pitbull.
De American Pitbullterrier is wel degelijk een ras, alleen wordt het in Europa niet door de FCI als zodanig erkend. In Nederland is een Pitbull voor de wet een hond die bestaat uit kruisingen van verschillende rassen terwijl er in de VS al meer dan 100 jaar consequent gefokt wordt gefokt op rasspecifieke kenmerken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')