abonnement Unibet Coolblue
pi_169861971
Hallo allemaal,

ik wil jullie vragen of jullie mijn enquete willen invulllen. voor mijn schoolopdracht moet ik een onderzoeksverslag schrijven. het zijn maar 10 vragen. klik op deze link. alvast bedankt.

https://www.survio.com/survey/d/O3Z2I9G6T7W6P2R2I
pi_169862204
Je had wel wat meer moeite mogen doen :z
Ja doei.
pi_169862228
Het is reclame voor ongezond voedsel, of ongezondvoedselreclame, aaneengeschreven.

'ongezonde voedselreclames' zijn ongezonde reclames over voedsel, niet reclames over ongezond voedsel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169862309
Waarom heb je bij "Wat vindt u van ongezonde voedselreclames? " alleen negatieve antwoorden staan? Waarom heb je geen neutraal en een positief antwoord?

Op deze wijze stuur je je onderzoek en dat is niet de bedoeling.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169862792
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom heb je bij "Wat vindt u van ongezonde voedselreclames? " alleen negatieve antwoorden staan? Waarom heb je geen neutraal en een positief antwoord?

Op deze wijze stuur je je onderzoek en dat is niet de bedoeling.
Het is dan ook eigenlijk een heel slechte enquete :o Ik hoop dat TS nog eventjes op school blijft en veel gaat leren in de toekomst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169862980
Ik betwijfel of de TS nog naar de op- en aanmerkingen gaat kijken, eigenlijk. :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:45:36 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_169864488
En met een enquête als deze kan je dan afstuderen en slagen? Man man man.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_169864547
Nou ja, schoolopdracht, dus het kan ook groep 6 zijn.
Ja doei.
pi_169864853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, schoolopdracht, dus het kan ook groep 6 zijn.
Dan vind ik het wel knap :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:07:50 #10
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169864869
Het is reclame. Dus bij voorbaat kut.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_169904617
Zo werkt het dus niet. Ik zie dat je na je eerste post ook niet meer online bent geweest. Dus deze gaat dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')