abonnement Unibet Coolblue
pi_169858061
Volgende week wordt onze pas gekochte woning volledig gestuct (ongeveer 260m2).
Ondertussen ben ik alvast wat voorbereidingen aan het treffen voor het schilderwerk.
Waar ik tegenaan loop is de voorstrijk. Wat voor merk/type moet ik hier voor gebruiken?
Er zijn emmers huismerk voorstrijk te koop voor 20 euro, en emmers Sikkens voorstrijk voor 90 euro.
Maar naar mijn idee is voorstrijk gewoon voorstrijk?
Vooralsnog heb ik mijn oog laten vallen op SPS HAFT Primer bij de bouwmaat voor ongeveer 19 euro per 5 liter.

Wat zijn jullie ideeėn hierbij?
pi_169858582
Wij hadden blauwe kannen van de hornbach. Werkte ontzettend goed.

Tenminste de kannen waren doorzichtig het vloeistof blauw.
I solemnly swear i'm up to no good
  PR/Manusje van alles woensdag 29 maart 2017 @ 12:46:50 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_169859058
Ik neem aan dat de stucadoor jou gaat vertellen welk middel je moet gebruiken voor de garantie?

oh, je gaat je stucwerk sausen. Ja, dan zoiets dergelijks als je zelf al aangeeft. ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_169859088
Sps wordt veel in de bouw gebruikt, kwalitatief niks mis mee.
pi_169861493
Duurdere spul moet aangelengd worden met water. Dan is het per liter voordeliger.
pi_169862420
SPS voorstrijk is prima.
pi_169871015
Ik weet eigenlijk niet wat ik heb gebruikt, maar je moest het aanlengen met water. Mijn stucadoor heeft het erbij geleverd.

Aanbrengen met blokkwast, koop een goeie!! zo'n goudband ofzo. Werkt 1000 keer fijner als een blokkkwastje van de action.

En heel dun en licht erop smeren maar wel voldoende nat maken. Geen druppels die naar beneden rollen want dat ga je terug zien in je sauswerk. Althans zo is het mij vertelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')