abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 11:00:27 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169856920
Bert van Oostveen, secretaris-generaal van de KNVB, is het niet eens met de kritiek dat hij de veroorzaker is van de crisis bij Oranje. Van Oostveen was in zijn rol als directeur betaald voetbal verantwoordelijk voor de aanstelling van Guus Hiddink als bondscoach van het Nederlands elftal en zijn opvolger Danny Blind.



"Mensen mogen uiteraard een mening hebben en commentaar leveren op de beslissingen die door de KNVB zijn genomen. Dat zoiets pijn doet en dat deze situatie in de publieke opinie alleen maar verliezers kent, is ook duidelijk", vertelde Van Oostveen tegen De Telegraaf.

"Het gaat me te ver om alles op het conto van één man te schrijven. Of dat nu Guus Hiddink, Danny Blind of Bert van Oostveen is. De huidige situatie ligt veel complexer dan dat. Alle beslissingen, waarvan er ook een aantal heel goed uitpakte, zijn in gezamenlijkheid genomen en daar heb ik ook verantwoording over afgelegd. Elk besluit was op dat moment weloverwogen, met breed draagvlak en nimmer lichtvaardig."

De keuze om in zee te gaan met Guus Hiddink en zijn opvolger Blind was een ongelukkige keuze. "Maar ik weet niet of dit alleen de reden is waarom we het EK van 2016 zijn misgelopen en er in de WK-kwalificatie nu slecht voorstaan. Er zijn ook genoeg kenners die zeggen dat we een kwalitatief probleem en een grote uitdaging voor de toekomst hebben.”

Van Oostveen: "Crisis rond Oranje is niet mijn schuld"

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169861262
Welke beslissingen zijn er goed uitgepakt dan?
Oh.
pi_169861788
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke beslissingen zijn er goed uitgepakt dan?
De aanstelling van Van Gaal.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:54:32 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169861880
Meest ironische van dit alles is nog wel dat bij zowat iedere KNVB cursus (zelf)reflectie voorbij komt zetten. :').
And so is the past
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:34:05 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169907632
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:50 schreef Vasion het volgende:

[..]

De aanstelling van Van Gaal.
En dat was alleen maar omdat het niet anders kon.
Hij wilde de hele tijd al Hiddink hebben, maar die was niet beschikbaar na Van Marwijk. Omdat het niet anders kon moest hij uiteindelijk wel voor Van Gaal gaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169910264
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

En dat was alleen maar omdat het niet anders kon.
Hij wilde de hele tijd al Hiddink hebben, maar die was niet beschikbaar na Van Marwijk. Omdat het niet anders kon moest hij uiteindelijk wel voor Van Gaal gaan.
En welke bron beweert dat het niet anders kon? Welke bron beweert dat hij al in 2012 achter Hiddink aanzat? Gebakken lucht dit, sorrry.
pi_169910295
"Kritiek prima, maar ik doe er lekker niks mee."
- Bert Kroket
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:53:33 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169917693
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:27 schreef Vasion het volgende:

[..]

En welke bron beweert dat het niet anders kon? Welke bron beweert dat hij al in 2012 achter Hiddink aanzat? Gebakken lucht dit, sorrry.
Derksen zei dat hij in 2012 Hiddink al wilde hebben, maar die kon toen niet. Hiddink zat toen bij Anzhi.
Van Gaal kreeg hij toen min of meer in de schoot geworpen, omdat die revanche wilde op zijn eerdere debakel en beschikbaar was. Van Oostveen kon toen geen nee zeggen. Zelfs als je geen fan van hem bent zijn er weinig betere opties dan Van Gaal. Of je hem nu mag of niet.

Het stukje toen hij dat zei is al van een tijd geleden. Ik kan het jammer genoeg niet terug vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169917924
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Derksen zei dat hij in 2012 Hiddink al wilde hebben, maar die kon toen niet. Hiddink zat toen bij Anzhi.
Van Gaal kreeg hij toen min of meer in de schoot geworpen, omdat die revanche wilde op zijn eerdere debakel en beschikbaar was. Van Oostveen kon toen geen nee zeggen. Zelfs als je geen fan van hem bent zijn er weinig betere opties dan Van Gaal. Of je hem nu mag of niet.

Het stukje toen hij dat zei is al van een tijd geleden. Ik kan het jammer genoeg niet terug vinden.
''Derksen zei..''

Dat is geen bron, goede vriend. Dit is een speculatie gebaseerd op niets.
Het punt die ik wil maken is dat je Van Oostveen een hoop ellende mag verwijten, maar de aanstelling van Van Gaal is een gewoon een goede zet van hem geweest.
pi_169920492
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:02 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Derksen zei..''

Dat is geen bron, goede vriend. Dit is een speculatie gebaseerd op niets.
Het punt die ik wil maken is dat je Van Oostveen een hoop ellende mag verwijten, maar de aanstelling van Van Gaal is een gewoon een goede zet van hem geweest.
Dit is wel heel simpel gedacht
pi_169920984
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan Bert van Oostveen, wat is er voor nodig dat zo'n dwaas eindelijk zijn conclusie trekt dat hij er NIKS van begrijpt en met gierende banden uit Zeist weg moet? Wat bezielt zo'n vent eigenlijk dat hij als leek denkt leiding te kunnen geven aan een voetbalbond? In zijn beleving heeft hij natuurlijk nog het idee dat hij iets kan omdat hij van Gaal aanstelde. Bert, pleur op.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 11:41:21 #12
186611 Haags
pi_169922154
Lulletje rozenwater
Zonder wrijving geen glans
pi_169922908
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:12 schreef Adames het volgende:

[..]

Dit is wel heel simpel gedacht
Sterke toelichting zet je ook bij je reactie. ^O^
pi_169922999
Onbegrepen visionair die zijn tijd ver vooruit was. Over 20 jaar vindt iedereen hem een held.
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:40:06 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169932695
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 april 2017 00:02 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Derksen zei..''

Dat is geen bron, goede vriend. Dit is een speculatie gebaseerd op niets.
Het punt die ik wil maken is dat je Van Oostveen een hoop ellende mag verwijten, maar de aanstelling van Van Gaal is een gewoon een goede zet van hem geweest.
Ik speculeer niets. Ik meld alleen iets wat ik gehoord heb van iemand die ik in dit soort gevallen als redelijk betrouwbare bron beschouw.
Helaas kan ik het fragment niet terug vinden en dus kan het niet bewijzen, maar dat maakt het geen speculeren.

Daarnaast heb ik nooit gezegd dat de aanstelling van Van Gaal en slechte keuze was, ALleen dat het niet zijn eerste keuze was.

Edit:
Toch nog even verder gezocht en zie hier:
http://m.metronieuws.nl/x(...)et-einde-bij-de-knvb

Ergens halverwege de text. :W

[ Bericht 3% gewijzigd door Komakie op 01-04-2017 23:12:48 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')