abonnement Unibet Coolblue
pi_169854342
OK, wij zitten hier zo een beetje te praten over de mogelijkheid die men schijnbaar heeft om zich 'soeverein te laten verklaren'. Wat houdt dit nou eigenlijk precies in?

Je doet niet meer aan de maatschappij ofzo toch?

En hoe doe je dat je dat eigenlijk?
Ik las iets over een brief aan de Koningin?

Is er een FOK!ker die soeverein is?

[ Bericht 0% gewijzigd door DenHeldert op 30-03-2017 23:49:05 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
pi_169854343
Bij deze verklaar ik u in naam van magdawel soeverijn

Hoezee
pi_169854357
Het is voornamelijk een excuus om wel te profiteren maar niet te betalen.

In de volksmond ook wel 'klaploperij' genoemd.
pi_169854360
Als republikein en anti-Europeaan zweer ik trouw aan de Nederlandse soevereiniteit.

Eigen land, eigen baas. Weg met de EU.

Vandaag is het zover voor de Britten. Brexit is Brexit, de officiële uittreding uit de EU is voor de Britten nu een feit. Hulde en proficiat. Laat dit het begin zijn van nog meer uitredingen uit de EU. *O*

D-Day voor ons nationalisten. Ik moest van ontroering even een traantje wegpinken. w/
pi_169854382
quote:
6s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:02 schreef Treinhomo het volgende:
Het is voornamelijk een excuus om wel te profiteren maar niet te betalen.
Na het lezen van de website en het bekijken van de filmpjes lijk je gelijk te hebben... allemaal mensen die trots verklaren dat ze geen wegenbelasting hoeven te betalen, geen rijbewijs nodig hebben en zelfverzonnen nummerplaatjes op de auto mogen plakken - die er met geen woord over reppen dat de wegen waar ze op willen rijden NIET van hen zijn.
  woensdag 29 maart 2017 @ 06:17:40 #6
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169854384
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:06 schreef Elzies het volgende:
Als republikein en anti-Europeaan zweer ik trouw aan de Nederlandse soevereiniteit.
Volgens mij bedoelt TS je persoonlijke soevereiniteit, niet die van een land. Dus zeg maar de Elzies Exit uit het collectief Nederland w/
  woensdag 29 maart 2017 @ 06:31:55 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169854398
quote:
16s.gif Op woensdag 29 maart 2017 05:26 schreef DenHeldert het volgende:
OK, wij zitten hier zo een beetje te praten over de mogelijkheid die men schijnbaar heeft om zich 'soeverein te laten verklaren'. Wat houdt dit nou eigenlijk precies in?

Je doet niet meer aan de maatschappij ofzo toch?}

En hoe doe je dat je dat eigenlijk?
Ik las iets over een brief aan de Koningin?

Is er een FOK!ker die soeverein is?\
https://blog.iusmentis.co(...)ndse-staat-mafketel/
pi_169856240
Je laat je natuurlijk niet soeverein verklaren. Een echte soeverein verklaart zichzelf soeverein.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:00:33 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169856922
Bij dat soort oproepjes moet ik hieraan denken



Ik betaal godverdomme nergens meer voor!!
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 11:57:35 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169857998
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:06 schreef Elzies het volgende:
Als republikein en anti-Europeaan zweer ik trouw aan de Nederlandse soevereiniteit.

Eigen land, eigen baas. Weg met de EU.

Vandaag is het zover voor de Britten. Brexit is Brexit, de officiële uittreding uit de EU is voor de Britten nu een feit. Hulde en proficiat. Laat dit het begin zijn van nog meer uitredingen uit de EU. *O*

D-Day voor ons nationalisten. Ik moest van ontroering even een traantje wegpinken. w/
Uh...nee. De uittreding is geen feit, het proces om uit te treden is in gang gezet en kan feitelijk worden maar dat is het nog lang niet.Benieuwd hoeveel er overblijft van de nationalisten als de gevolgen duidelijk worden.

Maar goed, de grote kenner van de Nederlandse taal alhier begrijpt in het geheel niet waar dit topic over gaat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169858703
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:06 schreef Elzies het volgende:
Als republikein en anti-Europeaan zweer ik trouw aan de Nederlandse soevereiniteit.

Eigen land, eigen baas. Weg met de EU.

Vandaag is het zover voor de Britten. Brexit is Brexit, de officiële uittreding uit de EU is voor de Britten nu een feit. Hulde en proficiat. Laat dit het begin zijn van nog meer uitredingen uit de EU. *O*

D-Day voor ons nationalisten. Ik moest van ontroering even een traantje wegpinken. w/
Je snapt het topic niet echt. En verder is Groot-Brittannië nog helemaal niet uit de EU. Enkel de procedure om uit de EU te gaan is nu van start gegaan.
pi_169859025
On topic:
https://www.vice.com/be/a(...)ederlandse-staat-143

Die mensen sporen echt niet. Wel eens zo iemand's huis gezien. Het hekwerk er om heen (staatsgrens) kan je best een paar jaar belasting van betalen. Wat zeer waarschijnlijk uiteindelijk toch moet...
pi_169860227
je kunt het doen door een pak vla op je hoofd te zetten en 3 minuten met je neus dichtgeknepen op een been te staan...

De theorie van 'Soevereine mensen' is dat ze de Staat niet erkennen en dus kun je ook daarvoor je eigen regels doodleuk zelf bedenken...
Overigens is het altijd strafbaar om geen belasting te betalen en ook te weigeren je aan verkeersregels of andere wetten te houden...

hoe had je ook beweert 'Soeverein' te zijn..

Al wat oudere (vanaf 2012) Fok! BNW topics erover
BNW / De soevereine mens
BNW / De soevereine mens dl 2

Overigens , de duitse variant van de 'Reichsburgers' is een stuk radikaler en ook geweldadiger, er zijn al doden gevallen (een reichtsburger die een agent doodschoot die hem kwam aresteren wegens uitstaande boete's)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169860423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:16 schreef Kassamiep het volgende:
die er met geen woord over reppen dat de wegen waar ze op willen rijden NIET van hen zijn.
Dat is natuurlijk wel vaker zo, als je in het buitenland op de openbare weg rijd bijvoorbeeld, betaal je niets voor (tolwegen uitgezonderd) maar je mag er wel op rijden.
pi_169860481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:47 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel vaker zo, als je in het buitenland op de openbare weg rijd bijvoorbeeld, betaal je niets voor (tolwegen uitgezonderd) maar je mag er wel op rijden.
De vreemdeling betaald dan vaak accijns op brandstof en onderdanen uit dat land mogen ook hier een stukje toeren. bij een Souverein mag je niet eens naar zijn tuin kijken, laat staan er een paar donuts in draaien.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 14:17:09 #16
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169861092
Kort gezegd, nee, je kan jezelf niet soeverein verklaren noch is er een instantie in Nederland die dat voor je kan doen. Ook de Koning niet.

Mensen die claimen soeverein te zijn liegen gewoon.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169861836
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:17 schreef Tijger_m het volgende:
Kort gezegd, nee, je kan jezelf niet soeverein verklaren noch is er een instantie in Nederland die dat voor je kan doen. Ook de Koning niet.

Mensen die claimen soeverein te zijn liegen gewoon.
Dit. Echter zijn er wel hilarische filmpjes op YouTube te vinden van mensen die erin geloven. Zoals deze man in de rechtbank.

pi_169862345
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:52 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit. Echter zijn er wel hilarische filmpjes op YouTube te vinden van mensen die erin geloven. Zoals deze man in de rechtbank.

Hier nog een stel van die malloten, ze denken dat ze slimmer zijn dan de rest van de wereld.
https://www.youtube.com/p(...)jenn4cnp7Kfb9Ql9wqcV
pi_169863790
Dat kan je hier toch worden?
http://www.ikclaimmijnnaam.nl/
quote:


Deze website is gemaakt voor alle Vrije Mensen van vlees en bloed. Hierop kan aan de wereld kenbaar gemaakt worden dat je je soevereiniteit als vrije mens op deze wereld claimt en niet langer een pion wilt zijn in het machtsspel van de elite der aarde. We zijn je graag van dienst met een reeks van handleidingen hoe je dit kunt bereiken. De oogst: ware soevereiniteit en vrijheid.

Wil je weten waarom je naam in HOOFDLETTERS staat gescheven op post van onder andere Justitie (bekeuringen), Bank (afschriften) en Belastingdienst? Kijk dan eerst dit filmpje, waarin stap voor stap duidelijk wordt uitgelegd, waarom jouw naam op je geboorteakte anders geschreven staat dan op de meeste officiële papieren van eerder genoemde instanties.

Heb je na het bekijken van deze presentatie ineens de onbedwingbare behoefte om ook je naam te claimen en daarmee een Soeverein Mens van Vlees en Bloed te worden in plaats van een 'staatsburger' te blijven? Klik dan hier voor de richtlijnen om je naam te claimen. Daarna is het mogelijk om via deze link je gegevens in te voeren en daarmee automatisch de benodigde brieven te genereren die nodig zijn om een Vrij Mens te worden.
edit: het filmpje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_169864014
Was er laatst niet een Limburger die met molotov cocktails naar de politie gooide omdat ze in de buurt van zijn zelfverklaard soevereine staat kwamen?

Nee dus, gat ging om een hek. ;(
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:33:14 #21
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_169873903
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:19 schreef Windhapper het volgende:
Was er laatst niet een Limburger die met molotov cocktails naar de politie gooide omdat ze in de buurt van zijn zelfverklaard soevereine staat kwamen?

Nee dus, gat ging om een hek. ;(

Die man had overigens gelijk met zijn acties wat mij betreft.
pi_169879355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je snapt het topic niet echt. En verder is Groot-Brittannië nog helemaal niet uit de EU. Enkel de procedure om uit de EU te gaan is nu van start gegaan.
Dat pro-Europeanen in hun achterhaalde en stoïcijnse idealisme nog steeds niet willen geloven dat de weg die gisteren is ingeslagen onomkeerbaar is. Brexit is Brexit. Er is geen weg terug. Gisteren is geschiedenis geschreven. D-Day voor anti-pro-Europeanen.

De onderhandelingen zullen het ware verdeelde karakter van de EU sterk naar voren brengen, want geloof maar dat de Britten lidstaat voor lidstaat tegen elkaar zal gaan uitspelen. Mogelijkerwijs zal dat de verdere ontbinding van de EU versnellen, iets wat wij als einddoel nastreven. Want deze unieke kans zal niet worden verspeeld. Er breken heugelijke tijden aan. :)
pi_169879936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:52 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit. Echter zijn er wel hilarische filmpjes op YouTube te vinden van mensen die erin geloven. Zoals deze man in de rechtbank.

Lekker.
pi_169885188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:52 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit. Echter zijn er wel hilarische filmpjes op YouTube te vinden van mensen die erin geloven. Zoals deze man in de rechtbank.

Relaxte beveiliger.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:32:41 #25
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169885208
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:06 schreef Elzies het volgende:
Als republikein en anti-Europeaan zweer ik trouw aan de Nederlandse soevereiniteit.

Eigen land, eigen baas. Weg met de EU.

Vandaag is het zover voor de Britten. Brexit is Brexit, de officiële uittreding uit de EU is voor de Britten nu een feit. Hulde en proficiat. Laat dit het begin zijn van nog meer uitredingen uit de EU. *O*

D-Day voor ons nationalisten. Ik moest van ontroering even een traantje wegpinken. w/
En ondertussen met je vandaag nog net zo machteloos als gister.

Maar wel fijn voor je, die illusies.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')