abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:42:57 #151
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169857623
Volgens mij ben ik wat vragen vergeten. Piet vroeg nog of wij hulp hebben om mee te praten en dergelijke. Nu is mijn schoonmoeder nog bij ons in huis, die gaat vanavond weg (en zondag weer hier voor Anna's verjaardag). We kunnen goed praten. Morgen komt de huisarts langs om even te praten. En we hebben hulp vanuit het ziekenhuis, voor het psychische aspect :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Lieve Annies, hoe gaat het met jullie? :*
Het gaat eigenlijk wel goed. We zijn opgelucht. Natuurlijk zijn wij nog steeds erg verdrietig, maar de hele weg er naar toe is voorbij en de crematie sluit het toch op een 1 of andere manier af. We hebben nog wel huilbuien en zo maar, bij mijzelf wordt het ook minder. Je bent er gewoon klaar mee eigenlijk. Het verdriet blijft en we praten veel.

Bedankt voor jullie luisteren. Het helpt ons ook met verwerken :).
pi_169857628
quote:
3s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Devon's Kan je bij je roepen, zoals een hond. Onze nieuwe poes (Henk) is Devon X Brit, maar die lijkt zijn nieuwe naam (amaretto past niet echt bij hem) ook al door te krijgen. Q komt er echt aan gesprint als je roept "Q, kom" (en niet als je met een lief stemmetje zegt "wie is de lelijkste poes van de hele wereld?").
Bengaal hier en bengaal X htk-kat. Dus herkenbaar trucje. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:43:54 #153
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169857645
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Labrador?
Yup. Die niet te dik was, waardoor bijna niemand de soort herkende. :'). Met als gevolg dat ie altijd honger had.
pi_169857670
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:43 schreef Maarten het volgende:

[..]

Yup. Die niet te dik was, waardoor bijna niemand de soort herkende. :'). Met als gevolg dat ie altijd honger had.
Ik krijg nog wel eens opmerkingen dat mijn hond te dun is. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:48:14 #156
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169857730
quote:
Ik moest hard lachen _O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169857736
Mijn kat komt ook als ik haar bij haar naam roep. En we kletsen ook eigenlijk de hele dag door tegen d'r. Mét een debiel stemmetje :P
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_169857802
Oh, en dit. Altijd dit:
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox

Invisible horsebeast is hier inmiddels ook gewoon geintegreerd.
O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169857803
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:42 schreef Anthraxx het volgende:


Het gaat eigenlijk wel goed. We zijn opgelucht.
^O^ goed om te lezen. Ik kan me voorstellen dat het nu ook weer prettig is om het normale ritme op te pakken.
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:51:07 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169857821
Piep komt niet als ik haar roep maar kent inmiddels wel haar naam. Ze is best een gezellige gesprekspartner. Ze likt nu haar kont want ze kreeg geen eten. Dan doet haar ene achterpoot 'fuck you' naar me in de lucht.
Spoilers!
pi_169857831
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:34 schreef Maarten het volgende:
Als mijn hond terug zou kunnen praten zou het zijn:

"Honger, eten, honger, eten. Honger honger honger. Wat eet je daar? Waarom krijg ik het niet? Ik ga poep eten. Honger. Eten. Rennen. Plassen. Honger honger. Wat kook je? Kan ik het eten? Honger. Krijg ik nog eten? Knuffel me."
Afgezien van het poep eten, zou het ook zo voor mij kunnen gelden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:51:52 #162
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169857846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:42 schreef Anthraxx het volgende:

Bedankt voor jullie luisteren. Het helpt ons ook met verwerken :).
We hadden geen keus, Annie. 8-).

Maar serieus: Goed om te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Nu eerst concentreren op het huis en verhuizen, neem ik aan.
pi_169857921
quote:
3s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Devon's Kan je bij je roepen, zoals een hond. Onze nieuwe poes (Henk) is Devon X Brit, maar die lijkt zijn nieuwe naam (amaretto past niet echt bij hem) ook al door te krijgen. Q komt er echt aan gesprint als je roept "Q, kom" (en niet als je met een lief stemmetje zegt "wie is de lelijkste poes van de hele wereld?").
Jullie hebben een nieuwe! Foto? Goede naam trouwens, Henk.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:57:09 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169857983
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:54 schreef mjan het volgende:

[..]

Jullie hebben een nieuwe! Foto? Goede naam trouwens, Henk.
Ons wordt weer niets verteld inderdaad. Foto's willen we LHO, bergen foto's van weirde katbeesten :Y
Spoilers!
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:58:15 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169858015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij ben ik wat vragen vergeten. Piet vroeg nog of wij hulp hebben om mee te praten en dergelijke. Nu is mijn schoonmoeder nog bij ons in huis, die gaat vanavond weg (en zondag weer hier voor Anna's verjaardag). We kunnen goed praten. Morgen komt de huisarts langs om even te praten. En we hebben hulp vanuit het ziekenhuis, voor het psychische aspect :).

[..]

Het gaat eigenlijk wel goed. We zijn opgelucht. Natuurlijk zijn wij nog steeds erg verdrietig, maar de hele weg er naar toe is voorbij en de crematie sluit het toch op een 1 of andere manier af. We hebben nog wel huilbuien en zo maar, bij mijzelf wordt het ook minder. Je bent er gewoon klaar mee eigenlijk. Het verdriet blijft en we praten veel.

Bedankt voor jullie luisteren. Het helpt ons ook met verwerken :).
Wat een bijzonder proces. Zo rot dat jullie dit mee moesten maken.
Spoilers!
pi_169858112
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:45 schreef Lonaa het volgende:

Ik krijg nog wel eens opmerkingen dat mijn hond te dun is. :')
Joss had ooit de Engelse versie van de dierenbescherming aan de deur omdat een buurvrouw ze had gebeld omdat zijn hond te mager was en dus wel ondervoed moest zijn. Volgens de man die daar naar moest kijken was het juist een heel gezonde, niet vet gemeste hond :')

Heb ik LHO's nieuwe kat dan alleen op FB gezien? Want wist ik al láng! O-) Henk is een goede naam. Alleen met roepen is twee lettergrepen altijd wat lekkerder. Nu wordt dat He-henk! Poes luistert overigens uitstekend naar 'kom maar!' en komt er dan echt aan gesprint.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169858145
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:46 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik zat op kantoor, Loon. :{.

[..]

Ja, als er een naam voor is (OPS - schildersziekte), dan weet je wel dat er iets niet goed zit. :').
Wij hadden er 1 rondlopen die echt ver heen was. Triest.
Tegenwoordig Chronische Toxische Encephalopathie 8-) Ellendig inderdaad.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:11:29 #168
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169858296
Waar zijn Bluezz en Golfer eigenlijk. Die zie ik hier ook niet vaak meer posten.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:14:09 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169858362
So, die winter bande lê is die hotel en die zomerbanden sitplek daar op. Nou dink oor 'n kommunikasie plan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169858376
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:11 schreef Maarten het volgende:
Waar zijn Bluezz en Golfer eigenlijk. Die zie ik hier ook niet vaak meer posten.
Geen idee wat Bluezz sinds vanmorgen 8 uur en golfer sinds 23.30 gisteravond doen. Bluezz is misschien werken. Golfer lekker een boek aan het lezen of zo. Of boodschappen doen. Echt, ik begrijp je bezorgdheid enorm, maar het zal vast wel mee vallen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:16:23 #171
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169858401
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:51 schreef Maarten het volgende:

[..]

We hadden geen keus, Annie. 8-).

Maar serieus: Goed om te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Nu eerst concentreren op het huis en verhuizen, neem ik aan.
:D

Dat had je wel. Je kon wegblijven of bier komen drinken ;).

Huis komt nu eerst. Ondertussen nog wel bij het ziekenhuis voor nazorg en hoe wij verder willen in het fertiliteits traject. Maar dat zal nog wel wat maanden duren. Als we het nog durfen.
pi_169858424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joss
Deze moest ik even twee keer lezen :D
pi_169858430
Sinds het nieuwe voer zijn onze katten zeker niet meer te mager....toch maar weer eens gaan afwegen.
pi_169858460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee wat Bluezz sinds vanmorgen 8 uur en golfer sinds 23.30 gisteravond doen. Bluezz is misschien werken. Golfer lekker een boek aan het lezen of zo. Of boodschappen doen. Echt, ik begrijp je bezorgdheid enorm, maar het zal vast wel mee vallen.
:D
Werken. En als ik werk bijna geen tijd voor andere dingen :)
pi_169858463
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joss had ooit de Engelse versie van de dierenbescherming aan de deur omdat een buurvrouw ze had gebeld omdat zijn hond te mager was en dus wel ondervoed moest zijn. Volgens de man die daar naar moest kijken was het juist een heel gezonde, niet vet gemeste hond :')

Heb ik LHO's nieuwe kat dan alleen op FB gezien? Want wist ik al láng! O-) Henk is een goede naam. Alleen met roepen is twee lettergrepen altijd wat lekkerder. Nu wordt dat He-henk! Poes luistert overigens uitstekend naar 'kom maar!' en komt er dan echt aan gesprint.
Sally heeft ook nog gewoon windhondbloed. Soms zie je een schaduw van ribbetjes als ze snuffelt en het licht er goed opvalt.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')