abonnement Unibet Coolblue
pi_170540804
Overigens heel erg eens met de opmerking over de 'bedankt hans'-achtige posts.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_170540994
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest trieste is nog dat jullie daadwerkelijk denken dat wij of de hele crew Tong proberen te beschermen alsof het onze beschermheilige is. Nee, zo zit dat niet. Lees voor het gemak even dat 'versoepelde' kutbanbeleid door en vraag je dan even af waarom aidsusers met gemak weer terug kunnen komen om de boel te vervuilen. Daar moeten alle mods tegenop vechten, hoe vervel0nd het ook is.

En wees alsjeblieft eerlijk, melk dit soort dingen gewoon niet uit want je weet heus wel dat het geen ban waard is. Wat koppigheid, boeiend. Oh ja, waar komt die eeuwige drang vandaan om ieder topic in de topiclist van Tong te moeten vervuilen of erin te moeten klagen dat Tong stom of kut is? Die man maakt heus genoeg prima topics maar die sneue obsessed people maken zelfs goede topics kapot. Reageer gewoon lekker niet. Als je het al bagger vind, ga naar de feedback, stuur een TR, DM me. Maar blijf gewoon eens weg uit een doodgewoon goed bedoeld topic van die man als je alleen maar ''ok'' of ''bedankt hans'' kunt posten.

Goed, ik ben er weer vandoor. Doodvermoeiend.
All it takes is een mannetje of wat met een donkerblauw of rood kleurtje. Ik weet nog dat z'n maandban werd gereduceerd tot 2 weken omdat hij zielig en/of jarig was. Maar das natuurlijk geen speciale behandeling. En daar kunnen we allemaal geen uitspraken over doen, want 'bans'.

Hij was een week weg, das volgens het prachtige banbeleid wat je zelf aanhaalt (via: MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)) een 3e ban

quote:
bans
1e ban - 1 dag
2e ban - 3 dagen
3e ban - 7 dagen
4e ban - 14 dagen
5e ban - 30 dagen
6e ban - 60 dagen
7e ban - 90 dagen
8e ban - 180 dagen
9e ban - sowieso langer dan 180 dagen

Om te voorkomen dat mensen na een half jaar goed gedrag nog steeds een trap omhoog gaan bij een volgende ban zijn er proeftijden. Na een succesvol doorlopen proeftijd, waarbij geen nieuwe ban gezet hoefde te worden, begint de user weer onderaan de ladder.
Dit zijn de bijbehorende proeftijden:

proeftijden
1e ban - 3 dagen
2e ban - 3 dagen
3e ban - 7 dagen
4e ban - 7 dagen
5e ban - 14 dagen
6e ban - 14 dagen
7e ban - 30 dagen
8e ban - 30 dagen
9e ban - 60 dagen
We zitten nog ruim binnen de 7 dagen geldende proeftijd, dus nogmaals; hoezo geen speciale behandeling?

Goed, ik zal nu wel weer een ban krijgen omdat de man arm en zielig is en ik hem zo loop te plagen, maar ik kaart simpelweg iets aan wat niet strookt met de eigen regels.

En voor de 300e keer; ik snap dat jullie daar zelf weinig aan kunnen doen, maar het ontkennen is inmiddels ook wat sneu aan het worden.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 april 2017 @ 12:41:07 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_170541113
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:35 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Waarom verwijder je feedback? Het ís toch zo? de man is net terug van een ban, gaat PRECIES verder waar hij is gebleven. Nadat jullie hem er op wijzen dat er niet voor iedere scheet omtrent KNVB/Advocaat een apart topic komt gaat hij dat JUIST doen, en we gaan er gewoon vrolijk mee door. Dan mag er niet gezegd worden dat jullie weer lekker gepiepeld worden?
Ze werden idd gepiepeld. Het NOS-journaal meldde het aanstellen van Advocaat. Op FOK!-VBL moet dat centraal in het 'Wie wordt er bondscoach' Topic. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 april 2017 @ 12:46:23 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_170541179
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:44 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Het ligt niet eens aan de discussie in FB, maar meer het stadium ervoor. Als users elkaar leren te respecteren en elkaar aanspreken bij hun gewone namen en niet zoals pedofiel, dorpsgek, malloot, idioot enz.. dan pas kunnen we pas echt discussiëren, juist dan gaat het richting offtopic. Begin elkaar eerst met respect te behandelen.
Ok Stijn.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170541220
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:33 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

All it takes is een mannetje of wat met een donkerblauw of rood kleurtje. Ik weet nog dat z'n maandban werd gereduceerd tot 2 weken omdat hij zielig en/of jarig was. Maar das natuurlijk geen speciale behandeling. En daar kunnen we allemaal geen uitspraken over doen, want 'bans'.

Hij was een week weg, das volgens het prachtige banbeleid wat je zelf aanhaalt (via: MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)) een 3e ban

[..]

We zitten nog ruim binnen de 7 dagen geldende proeftijd, dus nogmaals; hoezo geen speciale behandeling?

Goed, ik zal nu wel weer een ban krijgen omdat de man arm en zielig is en ik hem zo loop te plagen, maar ik kaart simpelweg iets aan wat niet strookt met de eigen regels.

En voor de 300e keer; ik snap dat jullie daar zelf weinig aan kunnen doen, maar het ontkennen is inmiddels ook wat sneu aan het worden.
Ik zit nu mobiel dus ik ga het kort houden. Wat wil je nou precies? Dat ik toegeef dat jouw zienswijze heilig is? Tyf alsjeblieft op. Ik ben oprecht nog eerder klaar met figuren zoals jij en een hele hoop die constant en overal Tong achtervolgen om te vertellen hoe treurig hij is. Rot lekker op en ga je buurmeisje vervelen. Stel sneue figuren.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:05:17 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170541475
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest trieste is nog dat jullie daadwerkelijk denken dat wij of de hele crew Tong proberen te beschermen alsof het onze beschermheilige is. Nee, zo zit dat niet. Lees voor het gemak even dat 'versoepelde' kutbanbeleid door en vraag je dan even af waarom aidsusers met gemak weer terug kunnen komen om de boel te vervuilen. Daar moeten alle mods tegenop vechten, hoe vervel0nd het ook is.

En wees alsjeblieft eerlijk, melk dit soort dingen gewoon niet uit want je weet heus wel dat het geen ban waard is. Wat koppigheid, boeiend. Oh ja, waar komt die eeuwige drang vandaan om ieder topic in de topiclist van Tong te moeten vervuilen of erin te moeten klagen dat Tong stom of kut is? Die man maakt heus genoeg prima topics maar die sneue obsessed people maken zelfs goede topics kapot. Reageer gewoon lekker niet. Als je het al bagger vind, ga naar de feedback, stuur een TR, DM me. Maar blijf gewoon eens weg uit een doodgewoon goed bedoeld topic van die man als je alleen maar ''ok'' of ''bedankt hans'' kunt posten.

Goed, ik ben er weer vandoor. Doodvermoeiend.
Weet Danny al dat je het banbeleid kut vindt? Ik zou maar oppassen, straks wordt hij weer helemaal boos enzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170541580
Benieuwd hoe het met de afkoelban zit.
pi_170541630
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zit nu mobiel dus ik ga het kort houden. Wat wil je nou precies? Dat ik toegeef dat jouw zienswijze heilig is? Tyf alsjeblieft op. Ik ben oprecht nog eerder klaar met figuren zoals jij en een hele hoop die constant en overal Tong achtervolgen om te vertellen hoe treurig hij is. Rot lekker op en ga je buurmeisje vervelen. Stel sneue figuren.
Nou nou nou, vind je dit nou zelf wel normale taal voor een mod?

Je sleept zelf dat banbeleid erbij, ik bewijs dat je het mis hebt, en vervolgens ga je lopen janken en schelden?

HA ha ha ha

Ik schater

:T

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2017 13:14:06 ]
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:16:48 #209
356891 Abed
hooggeleid
pi_170541687
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nou nou nou, vind je dit nou zelf wel normale taal voor een mod?

Je sleept zelf dat banbeleid erbij, ik bewijs dat je het mis hebt, en vervolgens ga je lopen janken en schelden?

HA ha ha ha

Ik schater

:T
Het lijkt me voor de mods ook niet fijn om er steeds tussenin te moeten zitten en hetzelfde riedeltje weer te moeten verklaren.
Ik zou zeggen, laat het lekker rusten :)
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Forum Admin vrijdag 28 april 2017 @ 13:18:18 #210
35723 crew  GGMM
pi_170541703
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nou nou nou, vind je dit nou zelf wel normale taal voor een mod?

Je sleept zelf dat banbeleid erbij, ik bewijs dat je het mis hebt, en vervolgens ga je lopen janken en schelden?

HA ha ha ha

Ik schater

:T
Noem je dat bewijs? lol
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_170541704
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:16 schreef Abed het volgende:

[..]

Het lijkt me voor de mods ook niet fijn om er steeds tussenin te moeten zitten en hetzelfde riedeltje weer te moeten verklaren.
Ik zou zeggen, laat het lekker rusten :)
Hadden ze geen mod moeten worden, en zeker niet op VBL. Ik zeg 23 keer dat ik snap dat ze in een lastig parket zitten en niet aan de touwtjes trekken voor wat betreft bans, ik heb braaf Tong's topic ge-TR'd ipv er te posten, en dan krijg ik zo'n rant omdat meneer z'n ongelijk bewezen wordt.

De tiefus dan hoor, als mod zijn in een forum waar Tong veel post schijnbaar te stressvol is moet Stijn misschien even lekker met z'n buurmeisje gaan knikkeren.
pi_170541713
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Noem je dat bewijs? lol
Een post van Danny over het banbeleid lijkt me wel wat bewijs over het banbeleid ja. Maar ongetwijfeld zie jij dat weer anders, want jij bent speciaal.
  Forum Admin vrijdag 28 april 2017 @ 13:22:59 #213
35723 crew  GGMM
pi_170541774
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:18 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Een post van Danny over het banbeleid lijkt me wel wat bewijs over het banbeleid ja. Maar ongetwijfeld zie jij dat weer anders, want jij bent speciaal.
Dat is geen bewijs voor speciale behandeling.

Je domheid is stuitend.

Kan je niet gewoon terug naar SHO gaan? Daar pas jij beter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_170541802
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs voor speciale behandeling.

Je domheid is stuitend.

Kan je niet gewoon terug naar SHO gaan? Daar pas jij beter.
Dat SHO-langspeelplaatje is inmiddels ook erg grijsgedraaid. Je kan beter, René.
  Forum Admin vrijdag 28 april 2017 @ 13:26:04 #215
35723 crew  GGMM
pi_170541837
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:24 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat SHO-langspeelplaatje is inmiddels ook erg grijsgedraaid. Je kan beter, René.
Sorry Cyanide. (Stoere naam _O_ )
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:27:17 #216
356891 Abed
hooggeleid
pi_170541869
Waarde vrienden, het is hier geen slowchat.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170542442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:27 schreef Abed het volgende:
Waarde vrienden, het is hier geen slowchat.
Dit.
BFF met GGMM
pi_170542574
Gelijk ook even wat slowchat verwijderd.

Stel Tong maakt een topic:

- Het zint je niet --> post er niet
- Het zint je niet en het is tegen de policy (denk je) --> post er niet, maak een TR
- Het zint je wel --> post gezellig mee

In geen enkel geval is getroll in die topics een optie, evenmin gezanik hier in FB.

We kennen als VBL-mods onze taak en inderdaad niet alles is zwart/wit, dus soms is er een verschil in interpretatie tussen de mods. Dat kan gebeuren. Het is niet alsof we dan een moord plegen.

We (en ik spreek even namens ons alle 4) modereren op een integere manier, maar pretenderen nergens feilloos te zijn.
BFF met GGMM
  Forum Admin vrijdag 28 april 2017 @ 14:09:03 #219
35723 crew  GGMM
pi_170542614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:06 schreef DonRaja het volgende:
Gelijk ook even wat slowchat verwijderd.

Stel Tong maakt een topic:

- Het zint je niet --> post er niet
- Het zint je niet en het is tegen de policy (denk je) --> post er niet, maak een TR
- Het zint je wel --> post gezellig mee

In geen enkel geval is getroll in die topics een optie, evenmin gezanik hier in FB.

We kennen als VBL-mods onze taak en inderdaad niet alles is zwart/wit, dus soms is er een verschil in interpretatie tussen de mods. Dat kan gebeuren. Het is niet alsof we dan een moord plegen.

We (en ik spreek even namens ons alle 4) modereren op een integere manier, maar pretenderen nergens feilloos te zijn.


[ Bericht 4% gewijzigd door DonRaja op 28-04-2017 14:09:33 (Normaal doen) ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_170542698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:06 schreef DonRaja het volgende:
Gelijk ook even wat slowchat verwijderd.

Stel Tong maakt een topic:

- Het zint je niet --> post er niet
- Het zint je niet en het is tegen de policy (denk je) --> post er niet, maak een TR
- Het zint je wel --> post gezellig mee

In geen enkel geval is getroll in die topics een optie, evenmin gezanik hier in FB.

We kennen als VBL-mods onze taak en inderdaad niet alles is zwart/wit, dus soms is er een verschil in interpretatie tussen de mods. Dat kan gebeuren. Het is niet alsof we dan een moord plegen.

We (en ik spreek even namens ons alle 4) modereren op een integere manier, maar pretenderen nergens feilloos te zijn.
Integere manier, pls :') Ik zie de excuses van Ajacied wel tegemoet, aangezien ik gewoon punt 2 ten uitvoer bracht, en slechts hier vroeg hoe het nou zat, toen kwam hij met allerlei onzin over 'kutbanbeleid' en weet ik wat. Dat wordt weerlegd (het feit dat het banbeleid het probleem zou zijn) en dan moet ik ineens optiefen en ben ik het probleem en weet ik wat :')
pi_170542967
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:14 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Integere manier, pls :') Ik zie de excuses van Ajacied wel tegemoet, aangezien ik gewoon punt 2 ten uitvoer bracht, en slechts hier vroeg hoe het nou zat, toen kwam hij met allerlei onzin over 'kutbanbeleid' en weet ik wat. Dat wordt weerlegd (het feit dat het banbeleid het probleem zou zijn) en dan moet ik ineens optiefen en ben ik het probleem en weet ik wat :')
Je hoeft mij niet te geloven, en tbh interesseert het mij ook niet wat jij wel en niet wil geloven. Je hebt je zoals iedere user aan de policy te houden.

Daarmee is voor mij de discussie afgedaan. Indien je nog vragen/opmerkingen hebt: forum@fok.nl
BFF met GGMM
  Admin vrijdag 28 april 2017 @ 14:34:49 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_170543018
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:14 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Integere manier, pls :') Ik zie de excuses van Ajacied wel tegemoet, aangezien ik gewoon punt 2 ten uitvoer bracht, en slechts hier vroeg hoe het nou zat, toen kwam hij met allerlei onzin over 'kutbanbeleid' en weet ik wat. Dat wordt weerlegd (het feit dat het banbeleid het probleem zou zijn) en dan moet ik ineens optiefen en ben ik het probleem en weet ik wat :')
Serieus?
Ik ben nu 2 jaar ziek/afwezig, en dit is het dan?
Nog steeds?

Dat is beste wel, euh, jammer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 28 april 2017 @ 14:35:49 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_170543033
Oh hoi DR, We worden kampioen *O*

GGGM ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_170543077
Yvonnegodin _O_
  Forum Admin vrijdag 28 april 2017 @ 14:39:57 #225
35723 crew  GGMM
pi_170543095
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:35 schreef yvonne het volgende:
Oh hoi DR, We worden kampioen *O*

GGGM ^O^
Nog steeds mn naam verkeerd typen. :{

Hallo yvonne :) Hoe is het?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')