abonnement Unibet Coolblue
pi_169847481
Lang verhaal kort: Voor een hele speciale gelegenheid willen we iemand verrassen die helemaal gek is van olifanten. Een olifant huren is een beetje te veel van het goede (en onbetaalbaar) maar graag zouden we een keer regelen dat zij ergens een olifant kan aaien en er mee op de foto kan.

Heeft iemand een idee waar dit in Nederland zou kunnen?
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_169848043
Geen idee :D Ik zou een dierentuin opbellen om het te vragen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169848379
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:00 schreef VisGeenOptie het volgende:
Lang verhaal kort: Voor een hele speciale gelegenheid willen we iemand verrassen die helemaal gek is van olifanten. Een olifant huren is een beetje te veel van het goede (en onbetaalbaar) maar graag zouden we een keer regelen dat zij ergens een olifant kan aaien en er mee op de foto kan.

Heeft iemand een idee waar dit in Nederland zou kunnen?
Bij de beekse bergen kan je erom vragen.
pi_169848527
Volgens mij zijn die beesten bij Wildlands ook redelijk oke met mensen. Succes in ieder geval!
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_169851701
Ik weet uit betrouwbare bron dat het begin jaren '90 in Blijdorp kon. Ik heb het namelijk zelf gedaan. Bizarre ervaring. Kan me alleen voorstellen dat de gelegenheid wel heel bijzonder moet zijn, want zo leuk is het niet voor de dieren in kwestie (kwa stress bedoel ik dan).
pi_169865253
In Ouwehand Dierenpark kun je 'trainer for a day' doen. Dan loop je dus een dag mee met de verzorgers, help je met voeren en leer je wat ze doen met trainen (bijvoorbeeld de voetverzorging, daarvoor moeten olifanten hun voeten op het hek neerzetten.)

Kost wel wat: 250 euro. En er mag dan 1 introducee mee voor het maken van foto's (mag zelf niet deelnemen aan de activiteiten verder)

Durf niet te zeggen hoeveel stress het geeft; zo 1 op 1 met de verzorgers meehelpen valt het denk ik wel mee. Ook zijn het Afrikaanse olifanten, en die zijn vaak wat minder 'tam', dus ik vermoed dat het geen echt olifantjes in de stallen knuffelen wordt ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')