abonnement Unibet Coolblue
pi_169841974
Bij onze loungeset hebben we een hoes gekregen, zo'n standaard ademende hoes die je over de loungeset trekt ter bescherming van met name de kussens. Nu is het niet echt veel werk om die hoes er overheen te trekken 's avonds, maar dat moet handiger kunnen. Zeker omdat, wil je de hoes er helemaal goed omheen doen, je achter de set moet doorlopen om 'm daar naar beneden te trekken en/of te voorzien van een of meerdere bakstenen zodat ie goed blijft liggen wanneer het waait. Dat stukje maakt het juist wat lastiger, achter de set is niet zo veel plek, en zeker als de planten wat gaan groeien kun je er niet goed meer achter door.

Ik ben erg benieuwd of mensen hierop iets bedacht en/of gemaakt hebben wat het afdekken van zo'n set net ff handiger maakt. Iets waarbij de hoes achter de set vast zit en er iets is waarmee je 'm makkelijk over de gehele set heen trekt, ofzo?
De hoes aan één achterkant vastmaken, daar weg frommelen en bij afdekken 'm er weer overheen trekken zou kunnen, maar ik ben op zoek naar iets dat vooral sneller en handiger is en waarbij de hoes ook nog eens (zo goed als) onzichtbaar is wanneer ie van de set afgehaald is. Iemand ideeën/ervaringen?

Voor de volledigheid een foto van de set:

  Moderator dinsdag 28 maart 2017 @ 20:51:21 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169844364
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169845116
Ik zou de kussens opbergen tussen gebruik door. Zoals hierboven of in een schuur. Tenzij je er echt dagelijks op zit te chillen, maar hoeveel mensen hebben daar nog tijd voor? :9
pi_170212301
Dank voor beide suggesties. Het zijn dusdanig veel en grote kussens dat er een behoorlijk bak nodig is om ze in te doen. Daarbij is het voor ons nu al mogelijk om de kussens in een tuinhuisje neer te leggen.

Waar ik echter naar op zoek ben is een manier om de hoes in een handige beweging en zonder om de set heen te hoeven lopen, over de set heen te trekken.
  vrijdag 14 april 2017 @ 12:46:23 #5
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170212546


En die gewoon laten zakken.. ^O^
pi_170212555
Ik denk niet dat je daar een oplossing voor gaat vinden.
Een hoes die je er niet strak omheen moet trekken zal dusdanig los zitten dat bij de minste of geringste windvlaag die er al weer afvliegt...
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:04:55 #7
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_170212970
Ik denk ook niet dat dat handiger gaat, wij bergen de kussens gewoon op in de garage, netjes opgestapeld is het één flinke stapel. Ja, het staat me wel eens in de weg en ja, het is vervelend om elke keer die kussens uit te halen en weer op te bergen maar goed, je moet wat...
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')