abonnement Unibet Coolblue
pi_169837185
Door de EU-Turkije deal en het sluiten van de Grieks-Turkse grens proberen steeds meer vluchtelingen Europa binnen te komen via de Italiaanse kust. Opmerkelijk is dat het profiel van de vluchtelingen veranderd is sinds de sluiting van de grens aan Turkije. Waar vroeger tachtig procent oorlogsvluchteling was, is dit nu gedaald naar vijftig procent. Daarmee komen er nu evenveel economische als oorlogsvluchtelingen naar Europa.
Veel van die vluchtelingen redden de overtocht overigens niet. Onlangs nog vond de Spaanse reddingsorganisatie Proactiva Open Arms twee gekapseisde rubberboten op zee; in de onmiddellijke omgeving dreven meerdere lichamen. Volgens de organisatie kan elk bootje meer dan honderd mensen vervoeren. Proactiva gaat ervan uit dat de opvarenden van de bootjes zijn verdronken en schat het aantal slachtoffers op bijna 250. Daarmee komt het vermoedelijke aantal doden dat sinds begin van dit jaar in dit deel van de Middellandse Zee is verdronken op ongeveer 800, bijna 300 meer dan vorige jaar in dezelfde periode.

Toename:

Cijfers van de VN laten overigens zien dat het dit jaar al 27.000 vluchtelingen wel is gelukt om via de Middellandse Zee naar Europa te komen. Daarvan kwam het overgrote deel, circa 22.000 mensen, vanuit Libië naar Italië. Dat is een toename van ongeveer 3.000 vluchtelingen ten opzichte van dezelfde periode in 2016. De meesten, circa 58% zijn mannen. Zij zijn veelal afkomstig uit Syrië, Afghanistan, Nigeria of Irak.
Onder deze groep vluchtelingen is een kwart kind. De stijging in vluchtelingenaantallen, die via Italië proberen Europa te bereiken, wordt door de Italiaanse kustwacht verklaart door de deal tussen de EU en Turkije, waarbij de Griekse grens gesloten is. Sindsdien voert de reddingsbrigade van de Italiaanse kustwacht vrijwel continue reddingsoperaties uit: honderd per week is geen uitzondering en in totaal werden er dit jaar al meer dan 6.000 levens gered.

Profiel:

Het vluchtelingenagentschap van de Verenigde Naties (UNHCR) constateert overigens dat het profiel van de vluchtelingen anders is sinds de sluiting van de Turks-Griekse grens. Waar eerst tachtig procent van de vluchteling als oorlogsvluchteling kon worden bestempeld, is dit nu nog maar voor de helft het geval.
Daarmee komen er nu evenveel oorlogsvluchtelingen als economische vluchtelingen via Italië naar Europa, een conclusie die Eurocommisaris Frans Timmermans ook al trok. Dat er sprake is van steeds meer economische vluchtelingen is ook een conclusie die door verschillende landen op de Balkan wordt gedeeld. Verschillende landen daar hebben hun opvang en re-allocatieprogramma’s voor vluchtelingen gestalte gegeven, maar zien zich geconfronteerd met de opvallende afwezigheid van asielzoekers.

Welvarend:

Dat noopte politici al verklaringen af te geven over de uitblijvende influx aan vluchtelingen, die doorgaans wordt verklaard vanuit de redenering dat de meeste vluchtelingen liever terecht komen in het welvarende deel van de EU. “Dat roept dan weer de vraag op in welke mate deze mensen nog oorlogsvluchteling zijn en in welke mate economisch vluchteling,” liet de Kroatische minister van Buitenlandse Zaken, Vlaho Orepic, onlangs weten.
De VN zijn dan ook niet blij met de grote instroom aan vluchtelingen over de Middellandse Zeeroute, die het onmogelijk maakt te controleren wie Europa binnen komt. De VN verwacht al dat de instroom geen einde zal kennen. Het zou daarom liever zien dat er veilige zones komen in landen aan de andere kant van de Middellandse Zee, waar vluchtelingen terecht kunnen en veilig kunnen verblijven terwijl hun visumaanvraag wordt bekeken. Dat zou ook de terugkeer van geweigerde vluchtelingen vereenvoudigen. Nu zitten asielzoekerscentra lange tijd overvol.

Oplossing:

Deze oplossing behelst echter dat er meer geld komt voor hervestigingsprogramma van – onder andere – het UNHCR, waarmee ontwikkelingslanden waar vluchtelingen heen vluchten ondersteunt kunnen worden. Dat past binnen de filosofie van Europa om wel financiële steun te geven, maar zelf niet meer migranten op te vangen. Een in september van het afgelopen jaar door de VN georganiseerde internationale top, waarbij werd gepleit voor meer solidariteit voor het mondiale vluchtelingen vraagstuk, leverde een soortgelijke uitkomst.
Volgens critici wordt hiermee echter het verkeerde signaal gegeven. Zij wijzen op het feit dat 90 procent van de vluchtelingen verblijft in ontwikkelingslanden in de buurt van hun herkomstland, omdat ze daar meer familie en contacten hebben. Als Europa niet eens een beetje wil helpen in de opvang, waarom zouden landen in de regio dat nog wel blijven doen. Want in vergelijking met die landen vangt de EU niet eens een fractie van de hele vluchtelingenstroom op.

Bron: http://www.hpdetijd.nl/2017-03-28/meer-economische-vluchtelingen/

''De VN verwacht al dat de instroom geen einde zal kennen.''

Goh, dit had niemand zien aankomen. Het kwartje begint eindelijk te vallen hoor. :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:50:47 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169837208
Als de instroom geen einde kent dan is op termijn een vervanging van de Europese bevolking een feit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169837323
Volgens mij valt het kwartje helemaal nog niet hoor, de europeaan betaalt wel. Bij de EU zitten ze er niet mee, en hier GL en D66 juichen het zelfs toe.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169837347
Bone, houd ze tegen dan. :(
pi_169837348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:50 schreef LXIV het volgende:
Als de instroom geen einde kent dan is op termijn een vervanging van de Europese bevolking een feit.
Tsja. Die arme Afrikanen zien nitwits hier rijkdom en welvaart genieten zonder significante tegenprestatie, behalve dom brullen op social media en vlogs kijken. Dat zij dan ook denken uit de snoeppot te mogen graaien begrijp ik wel.
Why stay small, if you can grow big..
pi_169837369
Rijd om de boel echt op slot te gooien. We kunnen al die mensen hier niet hebben. Hard maar waar.

Marine in de weg leggen en als je een maand of twee elk bootje met waarschuwingsschoten wegjaagt, of a la Australie weer tergustuurt is het zo klaar met dit gezeik. Ik heb geen behoefte aan bergen kansloze, ongopgeleide afrikaanse jonge mannen. Ze gaan daar hun land maar opbouwen.
Whatever...
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:00:56 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169837387
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:58 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Tsja. Die arme Afrikanen zien nitwits hier rijkdom en welvaart genieten zonder significante tegenprestatie, behalve dom brullen op social media en vlogs kijken. Dat zij dan ook denken uit de snoeppot te mogen graaien begrijp ik wel.
Bewust een bevolkingsoverschot creeeren en dat exporteren naar Europa. Dat vind ik een daad van agressie.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169837407
Er wordt nu wel met EU geld een onderzoek gedaan naar wat het betekent voor oorspronkelijke inwoners van wijken en steden wanneer ze een minderheid worden.

"Wat gebeurt er als oorspronkelijke inwoners zelf een minderheid worden in hun wijken en steden? Onderzoeker Maurice Crul van de Vrije Universiteit in Amsterdam gaat de komende vijf jaar onderzoek doen naar de manier waarop de integratie verloopt voor deze ’vergeten groep’. Crul heeft daarvoor 2,5 miljoen euro subsidie uit Brussel ontvangen, de ERC Advanced Grant, zo werd maandag bekend. De socioloog kan nu met een team van acht onderzoekers in zes Europese steden onderzoek gaan doen onder oorspronkelijke inwoners die in aantal overvleugeld worden door mensen met diverse migrantenachtergronden."

Door Maurice Crul, Hoogleraar diversiteit en onderwijs. Van "Superdiversiteit. Een nieuwe visie op integratie" en "Integreren is een achterhaald concept".
standaarddrinker
pi_169837415
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Bone, houd ze tegen dan. :(
Ik heb mijn bruinhemd al aan.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169837436
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu wel met EU geld een onderzoek gedaan naar wat het betekent voor oorspronkelijke inwoners van wijken en steden wanneer ze een minderheid worden.

"Wat gebeurt er als oorspronkelijke inwoners zelf een minderheid worden in hun wijken en steden? Onderzoeker Maurice Crul van de Vrije Universiteit in Amsterdam gaat de komende vijf jaar onderzoek doen naar de manier waarop de integratie verloopt voor deze ’vergeten groep’. Crul heeft daarvoor 2,5 miljoen euro subsidie uit Brussel ontvangen, de ERC Advanced Grant, zo werd maandag bekend. De socioloog kan nu met een team van acht onderzoekers in zes Europese steden onderzoek gaan doen onder oorspronkelijke inwoners die in aantal overvleugeld worden door mensen met diverse migrantenachtergronden."

Door Maurice Crul, Hoogleraar diversiteit en onderwijs. Van "Superdiversiteit. Een nieuwe visie op integratie" en "Integreren is een achterhaald concept".
Ja, had ik al ergens gelezen volgens mij.

Over 200 jaar is er geen blanke meer in Europa.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169837447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu wel met EU geld een onderzoek gedaan naar wat het betekent voor oorspronkelijke inwoners van wijken en steden wanneer ze een minderheid worden.

"Wat gebeurt er als oorspronkelijke inwoners zelf een minderheid worden in hun wijken en steden? Onderzoeker Maurice Crul van de Vrije Universiteit in Amsterdam gaat de komende vijf jaar onderzoek doen naar de manier waarop de integratie verloopt voor deze ’vergeten groep’. Crul heeft daarvoor 2,5 miljoen euro subsidie uit Brussel ontvangen, de ERC Advanced Grant, zo werd maandag bekend. De socioloog kan nu met een team van acht onderzoekers in zes Europese steden onderzoek gaan doen onder oorspronkelijke inwoners die in aantal overvleugeld worden door mensen met diverse migrantenachtergronden."

Door Maurice Crul, Hoogleraar diversiteit en onderwijs. Van "Superdiversiteit. Een nieuwe visie op integratie" en "Integreren is een achterhaald concept".
Klinkt fantastisch , diversiteit is onze kracht xxl :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169837448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, had ik al ergens gelezen volgens mij.

Over 200 jaar is er geen blanke meer in Europa.
Als wij de uitkering en Wajong afschaffen donderen ze vanzelf op.
pi_169837456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu wel met EU geld een onderzoek gedaan
en jij denkt dat WCeend aan onafhankelijke onderzoeken doet die kritisch zijn over WCeend?
pi_169837487
De werkelijke oplossing is massale sterfte, het zij door een virus dan wel oorlog dan wel een meteoriet oid. Het is eat or be eaten
pi_169837492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:05 schreef vaduz het volgende:

[..]

en jij denkt dat WCeend aan onafhankelijke onderzoeken doet die kritisch zijn over WCeend?
Ze zijn wel biased

"Zo stemt in Rotterdam bijna één derde van de autochtone Nederlanders op de PVV van Geert Wilders terwijl deze partij in Amsterdam veel minder steun geniet. „Waarom slaagt integratie in de hoofdstad kennelijk beter?”

PVV stemmen is dus een teken van een mislukte integratie
standaarddrinker
pi_169837505
Nog even en we krijgen onze lang beloofde Utopia *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169837523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:06 schreef myShizzle het volgende:
De werkelijke oplossing is massale sterfte, het zij door een virus dan wel oorlog dan wel een meteoriet oid. Het is eat or be eaten
Dan kunnen we gelijk Afrika weer terug koloniseren. :7
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:09:45 #18
451005 Grems
Clown World
pi_169837525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:50 schreef LXIV het volgende:
Als de instroom geen einde kent dan is op termijn een vervanging van de Europese bevolking een feit.
Nee dat is fantasie van rechtse totaalracisten.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:10:12 #19
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169837532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:50 schreef LXIV het volgende:
Als de instroom geen einde kent dan is op termijn een vervanging van de Europese bevolking een feit.
Dat is sinds het bestaan van de mensheid altijd al een feit geweest, zeker over een langer termijn. Volkeren verhuizen en mengen of vervangen volkeren die aldaar leven.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:11:16 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169837547
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:09 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee dat is fantasie van rechtse totaalracisten.
Ja? niet gewoon een te berekenen iets? :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:11:37 #21
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169837556
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, had ik al ergens gelezen volgens mij.

Over 200 jaar is er geen blanke meer in Europa.
Wat maakt de kleur van het huidpigment nou uit? Het gaat erom dat onze tolerante cultuur niet verdwijnt, hou de cultuur weg ok, maar kleur huid heeft daar wat mij betreft niets mee van te doen.
pi_169837589
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Als wij de uitkering en Wajong afschaffen donderen ze vanzelf op.
Dan gaan ze wel zwart werken ofzo, het is hier nog altijd 10 keer beter dan daar.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:13:28 #23
451005 Grems
Clown World
pi_169837595
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat maakt de kleur van het huidpigment nou uit? Het gaat erom dat onze tolerante cultuur niet verdwijnt, hou de cultuur weg ok, maar kleur huid heeft daar wat mij betreft niets mee van te doen.
Omdat afrikanen gemiddeld niet zo bijzonder intelligent zijn.
pi_169837630
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:13 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat afrikanen gemiddeld niet zo bijzonder intelligent zijn.
Gelukkig zijn er dan miljarden Chinezen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:14:49 #25
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169837634
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:13 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat afrikanen gemiddeld niet zo bijzonder intelligent zijn.
Tja wij hebben hier veel scholing in Europa en in Afrika bijzonder weinig, geen wonder dat ze minder intelligent zijn.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:15:50 #26
451005 Grems
Clown World
pi_169837659
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er dan miljarden Chinezen.
Die vooral heel erg goed dingen kunnen namaken.
pi_169837680
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:15 schreef Grems het volgende:

[..]

Die vooral heel erg goed dingen kunnen namaken.
En een hoger IQ hebben dan blanken.
pi_169837701
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ze zijn wel biased

"Zo stemt in Rotterdam bijna één derde van de autochtone Nederlanders op de PVV van Geert Wilders terwijl deze partij in Amsterdam veel minder steun geniet. „Waarom slaagt integratie in de hoofdstad kennelijk beter?”

PVV stemmen is dus een teken van een mislukte integratie
Nee hoor, dat klopt wel ongeveer. Hoe meer slecht geïntegreerde allochtonen, hoe meer boze PVV-stemmers.
Als alle allochtonen perfect zouden integreren, was de PVV nu niet zo groot geweest.

:D
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:18:29 #29
451005 Grems
Clown World
pi_169837726
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

En een hoger IQ hebben dan blanken.
Vandaar dat China zo'n ongekende bron van innovatie is. Daarnaast hebben westerse landen natuurlijk te maken met prachtparels die het gemiddelde omlaag halen. Hebben ze in Japan geen last van.
pi_169837743
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee hoor, dat klopt wel ongeveer. Hoe meer slecht geïntegreerde allochtonen, hoe meer boze PVV-stemmers.
Als alle allochtonen perfect zouden integreren, was de PVV nu niet zo groot geweest.

:D
Maar in amsterdam is DENK ook vet groot, dus daar is de integratie net zo goed mislukt
standaarddrinker
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:19:24 #31
451005 Grems
Clown World
pi_169837747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja wij hebben hier veel scholing in Europa en in Afrika bijzonder weinig, geen wonder dat ze minder intelligent zijn.
Ja dat zal het zijn inderdaad :')
pi_169837780
Kunnen wij niet met zijn alleen naar Afrika gaan en daar iets beginnen? Hebben we meteen beter weer.
pi_169837789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat maakt de kleur van het huidpigment nou uit? Het gaat erom dat onze tolerante cultuur niet verdwijnt, hou de cultuur weg ok, maar kleur huid heeft daar wat mij betreft niets mee van te doen.
Ik heb toch ook niet gezegd dat het mij wat boeit.

Het is gewoon heel veel voor zo'n klein landje.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169837794
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:18 schreef Grems het volgende:

[..]

Vandaar dat China zo'n ongekende bron van innovatie is. Daarnaast hebben westerse landen natuurlijk te maken met prachtparels die het gemiddelde omlaag halen. Hebben ze in Japan geen last van.
Japan heeft de Chinese cultuur gekopieerd. :D
Maar heel oost Azië heeft is slimmer dan andere continenten.

Gelukkig durven hun wel voor hun rechten op te komen.
pi_169837796
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

En een hoger IQ hebben dan blanken.
Die Chinezen pikken het massaal kanker te krijgen ter verrijking van de elite, die lekker met miljarden chillen in hun penthouse met alle gemakken van dien.

Raar volk die Chinezen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_169837797
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen wij niet met zijn alleen naar Afrika gaan en daar iets beginnen? Hebben we meteen beter weer.
Dat hebben we al eens gedaan in Zuid-Afrika maar dat was racistisch
standaarddrinker
pi_169837805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja wij hebben hier veel scholing in Europa en in Afrika bijzonder weinig, geen wonder dat ze minder intelligent zijn.
Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.
pi_169837820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat hebben we al eens gedaan in Zuid-Afrika maar dat was racistisch
Maar dat is iedereen hier nu ook, dus daar hoeven we het niet meer voor te laten.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:22:40 #39
451005 Grems
Clown World
pi_169837821
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen wij niet met zijn alleen naar Afrika gaan en daar iets beginnen? Hebben we meteen beter weer.
Nee, dan heet het kolonisatie.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:22:48 #40
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169837825
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:19 schreef Grems het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn inderdaad :')
Je scoort veel hoger op IQ testen wanneer je scholing hebt gehad. Echter is het wel een feit dat ze in Afrika flink achterlopen, dit heeft met cultuur te maken, geschiedenis te maken zoals kolonisatie en nu vooral nadelig klimaat zonder mogelijkheden een goed onderwijs op te bouwen.
pi_169837828
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:21 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Die Chinezen pikken het massaal kanker te krijgen ter verrijking van de elite, die lekker met miljarden chillen in hun penthouse met alle gemakken van dien.

Raar volk die Chinezen.
Japaners en Koreanen dan. Die zijn ook nog eens welvarender​ dan ons.
pi_169837829
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.
Maar misschien hebben zij wel een heel hoog EQ
standaarddrinker
pi_169837864
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je scoort veel hoger op IQ testen wanneer je scholing hebt gehad. Echter is het wel een feit dat ze in Afrika flink achterlopen, dit heeft met cultuur te maken, geschiedenis te maken zoals kolonisatie en nu vooral nadelig klimaat zonder mogelijkheden een goed onderwijs op te bouwen.
Dat is volstrekte onzin India en China waren ook gekoloniseerd. Ook geen gunstig klimaat.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:26:58 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169837921
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:19 schreef Grems het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn inderdaad :')
Nee het is allemaal genetica toch? _O-

Hoe dom kan een mens zijn -O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:27:42 #45
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169837934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.
Wel enigszins: https://www.nationaleonde(...)r-meer-scholing.html

Tevens:

quote:
De test laat alleen zien hoe goed iemand op een schoolse manier intelligentie weet toe te passen. Dat meer scholing een betere toepassing van intelligentie oplevert, mag daarom weinig verrassend zijn.

  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:28:11 #46
451005 Grems
Clown World
pi_169837940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je scoort veel hoger op IQ testen wanneer je scholing hebt gehad. Echter is het wel een feit dat ze in Afrika flink achterlopen, dit heeft met cultuur te maken, geschiedenis te maken zoals kolonisatie en nu vooral nadelig klimaat zonder mogelijkheden een goed onderwijs op te bouwen.
Zou het een genetisch component kunnen hebben? Zeg maar een verschil tussen een Somaliër, Zwitser en een Japanner?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:29:33 #47
451005 Grems
Clown World
pi_169837965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee het is allemaal genetica toch? _O-

Hoe dom kan een mens zijn -O-
Geen enkel verschil tussen de Aboriginal en de Japanner?

Bijzonder standpunt wel.
pi_169837979
quote:
Dat er sprake is van steeds meer economische vluchtelingen is ook een conclusie die door verschillende landen op de Balkan wordt gedeeld. Verschillende landen daar hebben hun opvang en re-allocatieprogramma’s voor vluchtelingen gestalte gegeven, maar zien zich geconfronteerd met de opvallende afwezigheid van asielzoekers.
Dat zal ook niet veel veranderen, de migranten willen daar simpelweg niet naartoe.
pi_169837990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.
Volgens mij speelt de omgeving (van een kind) een heel belangrijke rol in de ontwikkeling van IQ. Heb geen onderzoek gezien die zegt dat IQ alleen genetisch bepaalt is iig :p Lijkt me ook logisch want het brein gaat allerlei ontwikkelingen door op basis van hoe het geprikkeld wordt.
Why stay small, if you can grow big..
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:31:34 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169837998
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.
Dit is niet correct. IQ-testen zijn heel goed trainbaar en zijn derhalve voor een groot gedeelte ook scholingsafhankelijk. In feite zijn dan ook de enige mensen die om IQ geven een stel roeperds op het internet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169838016
quote:
Waar vroeger tachtig procent oorlogsvluchteling was, is dit nu gedaald naar vijftig procent.
Wanneer was vroeger? Toch zeker niet 2014, 2015 en 2016?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 16:32:59 ]
pi_169838074
Wat een slap gelul over IQ. Iedereen krijgt in groep 8 een IQ-test en op basis daarvan krijg je een advies.

Maar de mensen die om IQ geven zijn een stelletje roeptoeters op internet!!!!11111
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169838101
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:35 schreef BoneThugss het volgende:
Wat een slap gelul over IQ. Iedereen krijgt in groep 8 een IQ-test en op basis daarvan krijg je een advies.

Maar de mensen die om IQ geven zijn een stelletje roeptoeters op internet!!!!11111
Trap er niet in.
pi_169838136
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:56 schreef ietjefietje het volgende:
Volgens mij valt het kwartje helemaal nog niet hoor, de europeaan betaalt wel. Bij de EU zitten ze er niet mee, en hier GL en D66 juichen het zelfs toe.
In Zuid-Afrika betalen blanke Europeanen (circa 8% v.d. bevolking) 75% van de rekening voor zo'n 50 miljoen Zuid-Afrikanen. Doorberekend kunnen wij in West-Europa dus nog makkelijk 1 miljard Afrikanen aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 16:40:34 ]
pi_169838160
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:37 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Trap er niet in.
Waarin? Hondenschijt?

Nee, maar serieus, IQ-testen zijn heel erg gebaseerd op hoe wij in 'het Westen' denken en dus niet helemaal vergelijkbaar.

Als iemand sinds z'n 10e werkt en nooit fatsoenlijke scholing heeft gehad is hij dommer dan een gemiddeld iemand uit Nederland, uiteraard.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:42:36 #56
451005 Grems
Clown World
pi_169838207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:40 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Waarin? Hondenschijt?

Nee, maar serieus, IQ-testen zijn heel erg gebaseerd op hoe wij in 'het Westen' denken en dus niet helemaal vergelijkbaar.

Als iemand sinds z'n 10e werkt en nooit fatsoenlijke scholing heeft gehad is hij dommer dan een gemiddeld iemand uit Nederland, uiteraard.
Gezien de resultaten lijkt hoe wij in het Westen denken een zeer goede graadmeter.
pi_169838227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:40 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Waarin? Hondenschijt?

Nee, maar serieus, IQ-testen zijn heel erg gebaseerd op hoe wij in 'het Westen' denken en dus niet helemaal vergelijkbaar.

Als iemand sinds z'n 10e werkt en nooit fatsoenlijke scholing heeft gehad is hij dommer dan een gemiddeld iemand uit Nederland, uiteraard.
;(
pi_169838239
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:42 schreef Grems het volgende:

[..]

Gezien de resultaten lijkt hoe wij in het Westen denken een zeer goede graadmeter.
Dat wel, maar je kunt het niet 1 op 1 vergelijken.

Wat mij altijd opvalt in arme gebieden is dat mensen ontzettend creatief worden, leuk om te zien.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:45:49 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169838268
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:29 schreef Grems het volgende:

[..]

Geen enkel verschil tussen de Aboriginal en de Japanner?

Bijzonder standpunt wel.
Leg mij geen troep in de mond. Die verschillen zijn er vwb intelligentie inderdaad niet. Om die reden kan je een jong mens van 50.000 jaar geleden probleemloos invoegen in de huidige wereld en zou jij wanneer je in een wereld van 50.000 jaar geleden geplaatst wordt niet de slimste mens ter wereld zijn maar simpelweg nog dommer dan dat je nu bent.

Maar denk vooral dat jij en je landsgenootjes puur dankzij genetica superbijzonder zijn. Een klap in het gezicht van alle mensen die het land hebben gemaakt tot wat het nu is maar goed, dat is aan jou.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169838272
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:43 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ;(
Je zal wel gelijk hebben hoor, ik geloof direct dat het IQ hier hoger ligt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169838276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat mij altijd opvalt in arme gebieden is dat mensen ontzettend creatief worden, leuk om te zien.
pi_169838294
quote:
Dat bedoel ik! Klinkt niet eens verkeerd.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:47:52 #63
451005 Grems
Clown World
pi_169838302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:44 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat wel, maar je kunt het niet 1 op 1 vergelijken.

Wat mij altijd opvalt in arme gebieden is dat mensen ontzettend creatief worden, leuk om te zien.
Mooi man, die dansjes.
pi_169838309
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Je zal wel gelijk hebben hoor, ik geloof direct dat het IQ hier hoger ligt.
Deze test is in de USA gedaan.
pi_169838320
Hoe moeilijk kan het zijn om wat bootjes tegen te houden zeg.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:49:05 #66
451005 Grems
Clown World
pi_169838323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Leg mij geen troep in de mond. Die verschillen zijn er vwb intelligentie inderdaad niet. Om die reden kan je een jong mens van 50.000 jaar geleden probleemloos invoegen in de huidige wereld en zou jij wanneer je in een wereld van 50.000 jaar geleden geplaatst wordt niet de slimste mens ter wereld zijn maar simpelweg nog dommer dan dat je nu bent.

Maar denk vooral dat jij en je landsgenootjes puur dankzij genetica superbijzonder zijn. Een klap in het gezicht van alle mensen die het land hebben gemaakt tot wat het nu is maar goed, dat is aan jou.
Waarom winnen Kenianen alle marathons?

Tevens, als een jong iemand van 50.000 jaar geleden moeiteloos Mee zou kunnen komen, waarom falen Al die negers, arabieren en marokkanen dan zo hard?

[ Bericht 7% gewijzigd door Grems op 28-03-2017 16:54:09 ]
pi_169838330
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Om die reden kan je een jong mens van 50.000 jaar geleden probleemloos invoegen in de huidige wereld en zou jij wanneer je in een wereld van 50.000 jaar geleden geplaatst wordt niet de slimste mens ter wereld zijn maar simpelweg nog dommer dan dat je nu bent.

Leuken troll weer.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169838335
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef Grems het volgende:

[..]

Waarom winnen Kenianen alle marathons?
Omdat ze meer atletisch zijn.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:50:29 #69
451005 Grems
Clown World
pi_169838347
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Omdat ze meer atletisch zijn.
Hoe komt dat?
pi_169838348
Nee, maar het is natuurlijk wel frappant dat dit het lijstje filosofen is na duizenden jaren continentaal Afrika; https://en.wikipedia.org/wiki/African_philosophy ... waarvan bovendien het merendeel Noord-Afrikanen en geëmigreerde Europeanen zijn. Zegt dat veel of weinig?
pi_169838352
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Omdat ze meer atletisch zijn.
Nee man, omdat ze toch altijd hard moeten lopen voor de popo.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169838359
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:50 schreef Grems het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
Ze moeten altijd rennen voor de politie. ;)
pi_169838367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:50 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Nee man, omdat ze toch altijd hard moeten lopen voor de popo.
Je was me voor :(
pi_169838417
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je was me voor :(
Scheelde 30 seconden ofzo, hehe.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169838418
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:28 schreef Grems het volgende:

[..]

Zou het een genetisch component kunnen hebben? Zeg maar een verschil tussen een Somaliër, Zwitser en een Japanner?
Europeanen, Afrikanen en Aziaten hebben wel een iets andere achtergrond. De oude Afrikanen stammen vooral af van de Homo sapiens, terwijl bij de oude Europeanen daarnaast ook nog een klein percentage DNA van Neanderthalers terug te vinden was en bij oude Aziaten een klein percentage DNA van Denisovans (interbreeding). Neanderthalers en Denisovans waren er niet in Afrika.

quote:
l
East Asians have slightly larger brains than Europeans [48]. In more detail, the perceptual brain regions are larger in East Asians, whereas the regions related to language are larger in Europeans. Sub-Saharan Africans mostly have smaller brains than the aforementioned two groups. The significant differences in brain size observed between tropical and other regions were influenced by tropical conditions, which prove harsh for fire-making, a key technology for accessing the nutrition necessary to grow big brains. Instead, H. sapiens in tropical regions interbred with populations that depended less on fire for survival, leading to smaller brains in these areas.

In terms of hyperactivity and aggression, the lowest scores among present human populations are obtained by East Asians, followed by Europeans and then Sub-Saharan Africans [49]. The genes pertaining to aggressiveness and hyperactivity originate with H. sapiens, and interbreeding with Neanderthals led to more peaceful behavior in humans inheriting Neanderthal genes. Previous studies have indicated that Neanderthal interbreeding did not affect Sub-Saharan populations, with the exception of a few tribes that migrated back from the Middle East.

...

A correlation between IQ and brain size has been observed in some studies, but this controversial finding is far from conclusive [47]. The definition of intelligence itself is arguable and IQ as a measure has come under various kinds of criticism; the organization of the individual brain may matter more than the brain size. Regardless, and for what it is worth, studies of brain size based on cranial capacity show lower values in the tropical regions of Africa, South Asia, and Oceania, regions where fire-making would have been difficult, as this section has discussed (Fig. 3).

Furthermore, without an archaic Neanderthal ancestry, Sub-Saharan African populations would be more affected by genes linked to aggression or hyperactivity, which are found only in H. sapiens. This finding could help account for the differences in violence or aggression found in the human race today.

Even so, any implications would not be significant. Many cross-cultural exchanges have occurred in the last few 100 years. The geneticist David Reich states that he is unsure whether there is any population that does not have any Eurasian DNA [39]. The study will only provide information regarding Neanderthal DNA acquired thousands of years ago.
https://www.ncbi.nlm.nih.(...)7341/?report=classic
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:59:41 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169838521
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef Grems het volgende:

[..]

Waarom winnen Kenianen alle marathons?

Tevens, als een jong iemand van 50.000 jaar geleden moeiteloos Mee zou kunnen komen, waarom falen Al die negers, arabieren en marokkanen dan zo hard?
De wetenschap is er niet volledig over uit maar globaal wordt wel geaccepteerd dat genetica alleszins niet de belangrijkste factor is.

Succes met googelen ^O^
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 maart 2017 @ 17:02:25 #77
451005 Grems
Clown World
pi_169838573
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:59 schreef Dven het volgende:

[..]

De wetenschap is er niet volledig over uit maar globaal wordt wel geaccepteerd dat genetica alleszins niet de belangrijkste factor is.

Succes met googelen ^O^
Gelukkig heb ik nooit gesteld dat het de belangrijkste factor is.

Maar je was zo stellig dat er absoluut geen genetisch component bestaat.
pi_169838738
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klinkt fantastisch , diversiteit is onze kracht xxl :Y
Ja, we maken het hier gewoon net zo ranzig als daar. waarom ook niet?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 17:13:11 #79
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169838768
En hoeveel procent is Turk met gevechtstraining die alvast positie komt nemen :+
pi_169838780
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:09 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee dat is fantasie van rechtse totaalracisten.
Onzin, als je kijkt naar de geschiedenis is de ontvangende partij van een volksverhuizing in 9 van de 10 gevallen de sjaak. Dus de kans is groot dat wij aan het kortste eind trekken, gebaseerd op eerdere ervaringen. En dat hier een volksverhuizing op gang aan het komen is kun je moeilijk nog ontkennen. Momenteel zijn het alleen nog de verkenners, maar als de meute straks op gang komt is er helemaal geen houden meer aan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 17:14:49 #81
451005 Grems
Clown World
pi_169838791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, als je kijkt naar de geschiedenis is de ontvangende partij van een volksverhuizing in 9 van de 10 gevallen de sjaak. Dus de kans is groot dat wij aan het kortste eind trekken, gebaseerd op eerdere ervaringen. En dat hier een volksverhuizing op gang aan het komen is kun je moeilijk nog ontkennen. Momenteel zijn het alleen nog de verkenners, maar als de meute straks op gang komt is er helemaal geen houden meer aan.
Nee hoor klopt niks van.
pi_169838858
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:14 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee hoor klopt niks van.
Wat klopt er niet?
Het klopt niet dat bij de volksverhuizingen in het verleden meestal de oorspronkelijke bevolking verdreven/ gedecimeerd is?
Het klopt niet dat er een volksverhuizing aan de gang is?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_169838882
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit is niet correct. IQ-testen zijn heel goed trainbaar en zijn derhalve voor een groot gedeelte ook scholingsafhankelijk. In feite zijn dan ook de enige mensen die om IQ geven een stel roeperds op het internet.
bij veel bedrijven in nederland is het een belangrijk onderdeel van een sollicitatie, de iq test.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:37:22 #84
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169841953
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:43 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ;(
Hebben deze zwarte en blanke mensen vanuit dit grafiekje naar ratio dezelfde scholing gehad? De sample van zwarten en blanken moet identiek zijn om een valide vergelijking te krijgen.
pi_169842318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wel enigszins: https://www.nationaleonde(...)r-meer-scholing.html

Tevens:

[..]

Dat laatste is niet waar. En goede iq test test het vrij abstract. Je snapt het oog je snapt het niet (snel genoeg).

Dit te oefenen worden hersenen beter in wat ze doen. Dus als je veel nadenkt word je slimme. Als je van problemen oplost word je handiger.
Whatever...
pi_169842465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit is niet correct. IQ-testen zijn heel goed trainbaar en zijn derhalve voor een groot gedeelte ook scholingsafhankelijk. In feite zijn dan ook de enige mensen die om IQ geven een stel roeperds op het internet.
Ze zijn trainbaar, maar zeker niet met een enorme verbetering. Ook is een officiële test wat anders dan die tien vraagjes die je tijdens een goedkope assessment moet maken.

Uiteindelijk is iq goed onderzocht en is het een belangrijke psychologische grootheid. Het is zeker niet alleszeggend, maar zeker wel belangrijk.
Whatever...
pi_169842549
Daarnaast is het een cirkelredenering. Waarom hebben Afrikanen een laag IQ? Omdat ze geen scholing hebben. Waarom hebben ze geen scholing? Omdat ze zo dom zijn dat ze elkaar liever afmaken.

Iedereen die met droge ogen durft te beweren dat de moderne Afrikaan en European even intelligent kunnen zijn middels scholing heeft de afgelopen eeuwen niet opgelet. In het voetbal zie je ook opvallend weinig creatieve Afrikaanse voetballers maar vooral sterke spelers.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:38:21 #88
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169846684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:59 schreef Confetti het volgende:
Daarnaast is het een cirkelredenering. Waarom hebben Afrikanen een laag IQ? Omdat ze geen scholing hebben. Waarom hebben ze geen scholing? Omdat ze zo dom zijn dat ze elkaar liever afmaken.

Iedereen die met droge ogen durft te beweren dat de moderne Afrikaan en European even intelligent kunnen zijn middels scholing heeft de afgelopen eeuwen niet opgelet. In het voetbal zie je ook opvallend weinig creatieve Afrikaanse voetballers maar vooral sterke spelers.
Ja man. Europeanen zijn slim, afrikanen hebben allemaal een botje in hun neus en maken elkaar alleen maar af. Gaaaaaaaaaaap.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169846715
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja man. Europeanen zijn slim, afrikanen hebben allemaal een botje in hun neus en maken elkaar alleen maar af. Gaaaaaaaaaaap.
Je bent weer eens te dom om te poepen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169846732
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Je bent weer eens te dom om te poepen.
Correct.
pi_169846792
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:39 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Correct.
Ik heb altijd gelijk bro.

Mensen die mij iets wijs gaan maken over auto's. _O- _O-

Die Dven is eigenlijk ook wel een mongooltje. :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:46:59 #92
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169847019
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze zijn trainbaar, maar zeker niet met een enorme verbetering. Ook is een officiële test wat anders dan die tien vraagjes die je tijdens een goedkope assessment moet maken.

Uiteindelijk is iq goed onderzocht en is het een belangrijke psychologische grootheid. Het is zeker niet alleszeggend, maar zeker wel belangrijk.
Totaal geen absolute waarde en juist zeer goed trainbaar. Het bestaan van het Flynn-effect toont dit al erg goed aan. Ik heb er in mijn jeugd (helaas) erg veel moeten maken en heb nimmer het nut gezien van een momentopname. Het is te bizar voor woorden dat er zulke grote belangen aan worden gehecht. Het goed scoren op die testen is in bepaalde gevallen een doel an sich geworden en dat lijkt me absoluut niet te bedoeling.

Om met de Fok!kers mee te gaan : de laagste score die ik heb behaald valt altijd nog binnen het vijfde percentiel. Aangezien ik als een complete mongool word gezien toont dit hartstikke mooi het defect van het begrip 'IQ' aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:48:53 #93
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169847062
Heerlijk gevoel wel, dat m'n punt letterlijk op het moment dat ik het bericht aan het schrijven was bevestigd werd _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:11:50 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169848042
Bootjes terugslepen. Ze zijn hier niet gewenst.
pi_169849105
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:49 schreef Grems het volgende:
Waarom winnen Kenianen alle marathons?
Tuurlijk heeft dat genetische redenen, en West Afrikanen zijn weer beter in de sprintnummers.
Bij sport is het opeens niet raar dat bepaalde rassen en bevolkingsgroepen ergens beter in zijn.

Maar als het over intelligentie gaat dan is het opeens racistisch 8)7
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:49:40 #96
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_169849941
Goh je verwacht het niet :')

Laten we gewoon ruilen van continent. Kunnen de armoedzaaiers met de linkse eurofielen lekker in Europa wonen en kunnen wij naar het zon overgoten Afrika.

Wij zullen als trotse witmannen Afrika welvarend maken _O_
pi_169850042
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:48 schreef Dven het volgende:
Heerlijk gevoel wel, dat m'n punt letterlijk op het moment dat ik het bericht aan het schrijven was bevestigd werd _O_
Aandachtshoertje.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169850058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:48 schreef Dven het volgende:
Heerlijk gevoel wel, dat m'n punt letterlijk op het moment dat ik het bericht aan het schrijven was bevestigd werd _O_
Is dit een sexuele woordspeling?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169850146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is dit een sexuele woordspeling?
Gewoon te dom om te schijten weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door BoneThugss op 28-03-2017 23:03:04 ]
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:56:46 #100
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169850213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is dit een sexuele woordspeling?
:@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:57:04 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_169850228
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:55 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Gewoon te don om te schijten weer.
Ach het is Dven, je houd van hem of niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169850277
Dven betaalt wel even uit eigen portemonnee voor de zielige vluchtelingen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_169850302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ach het is Dven, je houd van hem of niet.
Houdt.

En het is een mongooltje eerste klas.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:01:49 #104
117098 Hathor
Effe niet
pi_169850465
Ik hou wel van je hoor Dven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:03:41 #105
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169850561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:01 schreef Hathor het volgende:
Ik hou wel van je hoor Dven.
De liefde is geheel wederzijds :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169852700
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:03 schreef Dven het volgende:

[..]

De liefde is geheel wederzijds :)
Ben je nog steeds te dom om zelfstandig te schijten?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169853443
Economische of klimaatvluchtelingen?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2017 @ 01:02:07 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169853605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:46 schreef bamibij het volgende:
Economische of klimaatvluchtelingen?
Dat is hetzelfde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 29 maart 2017 @ 06:48:47 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169854433
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 01:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde.
?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:13:21 #110
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169854483
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:46 schreef bamibij het volgende:
Economische of klimaatvluchtelingen?
Klimaatvluchtelingen. :')
pi_169854538
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:48 schreef Dven het volgende:

[..]

?
Wat snap je daar niet aan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169854545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Klimaatvluchtelingen. :')
Er verdwijnen op dit moment bewoonde eilanden vanwege stijging van de zeespiegel. Die mensen moeten maar gewoon blijven zitten volgens jou?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169854550
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er verdwijnen op dit moment bewoonde eilanden vanwege stijging van de zeespiegel. Die mensen moeten maar gewoon blijven zitten volgens jou?
Welke bewoonde eilanden zijn verdwenen dan?
pi_169854601
De oplossing is eigenlijk niet zo moeilijk. Geef de kanslozen een kans. Geef ze hoop. Stop met oorlog voeren in die gebieden.
pi_169854607
Alles binnenlaten want dat zal het racisme en fascisme bestrijden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:52:36 #116
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169854616
Wanneer waren het ooit 80% oorlogsvluchtelingen dan? Wanneer je naar de definitie gaat kijken zijn dat alleen de Syriërs, die hebben volgens mij nooit 80% van de instroom bepaald, zitten veel te veel Afghanen, Irakezen en Afrikanen tussen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:44:41 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169855006
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat snap je daar niet aan?
Jij vindt het een heldere uitspraak, dat economische- en klimaatvluchtelingen hetzelfde zijn? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:50:56 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169855057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Welke bewoonde eilanden zijn verdwenen dan?
Kijk maar eventjes naar Polynesië ^O^
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169855082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Kijk maar eventjes naar Polynesië ^O^
Waar zijn al die boten vol Polynesiërs dan? Dat kan ik nog wel begrijpen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:54:07 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169855086
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waar zijn al die boten vol Polynesiërs dan? Dat kan ik nog wel begrijpen.
Vermoeiend man. :O
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169855093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Vermoeiend man. :O
Wat is vermoeiend? Logica?
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:57:01 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169855118
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat is vermoeiend? Logica?
Je hebt maar een raar beeld van logica. Als je een begrip gelijk 'klimaatvluchteling' niet begrijpt, neem dan gewoon even de moeite hier eens een uurtje wat meer over te lezen in plaats van het zuigertje op een forum uit te hangen. Succes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169855138
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt maar een raar beeld van logica. Als je een begrip gelijk 'klimaatvluchteling' niet begrijpt, neem dan gewoon even de moeite hier eens een uurtje wat meer over te lezen in plaats van het zuigertje op een forum uit te hangen. Succes.
We hebben het over klimaatvluchtelingen waarvan hun eilanden zijn verdwenen door een zeespiegelstijging. Die mensen mogen van mij wel komen, maar die zien we hier niet.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:04:00 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169855174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

We hebben het over klimaatvluchtelingen waarvan hun eilanden zijn verdwenen door een zeespiegelstijging. Die mensen mogen van mij wel komen, maar die zien we hier niet.
Jawel maar die zijn nog aan het roeien. Toch een goede 20K km. Een kleine 20K wanneer ze geld genoeg hebben voor het Panamakanaal.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169855188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Jawel maar die zijn nog aan het roeien. Toch een goede 20K km. Een kleine 20K wanneer ze geld genoeg hebben voor het Panamakanaal.
Die uit Bangladesh zijn er al. Dacht dat die Polynesiers goede roeiers waren.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:09:10 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169855215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Die uit Bangladesh zijn er al. Dacht dat die Polynesiers goede roeiers waren.
Bangladesh is nog geen 10.000km. Appeltje eitje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:27:50 #127
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169855417
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er verdwijnen op dit moment bewoonde eilanden vanwege stijging van de zeespiegel. Die mensen moeten maar gewoon blijven zitten volgens jou?
Waarom moeten ze van een eiland duizenden kilometers hiervandaan dan toevallig allemaal naar West-Europa? Is er niet een stuk land dichter bij huis waar ze terecht kunnen?

Vragen, vragen.
pi_169855579
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 01:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde.
:')
pi_169860106
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:06 schreef TheJanitor het volgende:
Die uit Bangladesh zijn er al. Dacht dat die Polynesiers goede roeiers waren.
Je zou toch denken dat voor die Polynesiers, een eiland als Hawaii dichter bij ligt ?
Of krijgen ze daar geen gratis geld :D
pi_169860934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bewust een bevolkingsoverschot creeeren en dat exporteren naar Europa. Dat vind ik een daad van agressie.
Heb ik ook al vaker gezegd, het is een daad van oorlog en er zou navenant op gehandeld moeten worden. Mensen niet terugnemen is al helemaal fout, dus strenge economische sancties en als dat niet helpt militair ingrijpen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_169860968
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt maar een raar beeld van logica. Als je een begrip gelijk 'klimaatvluchteling' niet begrijpt, neem dan gewoon even de moeite hier eens een uurtje wat meer over te lezen in plaats van het zuigertje op een forum uit te hangen. Succes.
Dus nu probeer jij ons wijs te maken dat deze onopgeleide, ongeletterde "vluchtelingen" allemaal klimaatdeskundigen zijn :) Eerst waren het hersenchirurgen en apothekers :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:52:47 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169861837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:11 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dus nu probeer jij ons wijs te maken dat deze onopgeleide, ongeletterde "vluchtelingen" allemaal klimaatdeskundigen zijn :) Eerst waren het hersenchirurgen en apothekers :)

Jezus, wat ben jij slecht in begrijpend lezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169862122
Kan iemand hier met een realistische oplossing komen om dit te gaan verminderen, controleren en het liefst voorkomen? Ik heb zo het idee dat niemand het weet en dat we dit de komende decennia nog vaker gaan zien.
pi_169862330
Zolang er teveel idioten ze met open armen ontvangen of actief meewerken en helpen om ze aan wal te krijgen aka mensensmokkelaars die zich vermommen als humanitaire organisaties, komt er geen eind aan.

Alleen Europa laat tienduizenden maandelijks binnen zonder enige vorm van controle of zelfs echt concreet (terugstuur/afwijs) beleid.

Schiet met scherp.. ja lullig voor die drie vrouwen en kinderen die er tussen zitten, hadden ze maar via de officiële weg naar binnen moeten komen.
pi_169862878
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:04 schreef Odaiba het volgende:
Kan iemand hier met een realistische oplossing komen om dit te gaan verminderen, controleren en het liefst voorkomen? Ik heb zo het idee dat niemand het weet en dat we dit de komende decennia nog vaker gaan zien.
Die oplossing is niet zo moeilijk, zo doen ze het namelijk in heel veel landen.
Geen opvang en geen gratis geld.

Voor veel van die migranten zijn landen als Rusland en China dichterbij dan WestEuropa.
Daar hoeven ze echt niet te rekenen op opvang en uitkering hoor.
pi_169864736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:34 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Die oplossing is niet zo moeilijk, zo doen ze het namelijk in heel veel landen.
Geen opvang en geen gratis geld.

Voor veel van die migranten zijn landen als Rusland en China dichterbij dan WestEuropa.
Daar hoeven ze echt niet te rekenen op opvang en uitkering hoor.
Nee oke, maar ook nu hangen ze hier al rond op straat en doen ze mee aan criminele activiteiten, aangezien dat het enige middel is voor hun om aan geld te komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Schiet met scherp.. ja lullig voor die drie vrouwen en kinderen die er tussen zitten, hadden ze maar via de officiële weg naar binnen moeten komen.
Zou je dat echt zo willen zien gebeuren?
pi_169864790
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zolang er teveel idioten ze met open armen ontvangen of actief meewerken en helpen om ze aan wal te krijgen aka mensensmokkelaars die zich vermommen als humanitaire organisaties, komt er geen eind aan.

Alleen Europa laat tienduizenden maandelijks binnen zonder enige vorm van controle of zelfs echt concreet (terugstuur/afwijs) beleid.

Schiet met scherp.. ja lullig voor die drie vrouwen en kinderen die er tussen zitten, hadden ze maar via de officiële weg naar binnen moeten komen.
Hoezo? vrouwen en kinderen zijn wel klimaatslachtoffers? Ik wil helemaal geen immigranten, niks, noppes, nada en ik wil er zeer zeker niet voor betalen!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169866664
Soms worden er ook wel eens wat mensen teruggestuurd.. Oké niet vaak I know maar soms wel:

http://nos.nl/artikel/216(...)-afghaans-gezin.html

quote:
VluchtelingenWerk Nederland, Defense for Children en andere mensenrechtenorganisaties hebben op Schiphol tevergeefs actie gevoerd tegen de uitzetting van een Afghaans gezin. Tientallen mensen demonstreerden en riepen leuzen bij de vertrekhal.

Staatssecretaris Dijkhoff is gevraagd om meer tijd, zodat een rechter naar nieuwe informatie over het gezin kan kijken. Ondanks de protesten werden de vijf Afghanen in de loop van de middag op het vliegtuig gezet.

Volgens de organisaties betekent uitzetting van de vijf Afghanen schending van het Vluchtelingenverdrag en van Nederlandse en Europese regels.

De staatssecretaris zegt dat er gelegenheid was om meer informatie te geven en een herhaald asielverzoek in te dienen. Volgens Dijkhoff vonden de IND en de rechter dat het gezin toch kon worden uitgezet.
:W
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:49:21 #139
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_169866889
"Replacement migration" is gewoon een agendapunt van en gedirigeerd door de VN.
pi_169867049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef wolkentoetje het volgende:
Soms worden er ook wel eens wat mensen teruggestuurd.. Oké niet vaak I know maar soms wel:

http://nos.nl/artikel/216(...)-afghaans-gezin.html
:W
Deze gingen dan toevallig met het vliegtuig weg, maar een groot deel van de afgewezen asielzoekers verdwijnt gewoon in de illegaliteit.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-van-radar~aa9ea442/
quote:
Afgewezen asielzoeker verdwijnt steeds vaker van radar
Een groeiende groep afgewezen asielzoekers raakt buiten beeld. Omdat er gesneden is in de begeleiding naar hun land van herkomst, is niet duidelijk of ze Nederland ook echt verlaten. Hulporganisaties vermoeden dat ze vaker illegaal door Nederland zwerven
.
Eigenlijk moet je ze een chip injecteren met een gps-tracker erin. ;)
pi_169867178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Deze gingen dan toevallig met het vliegtuig weg, maar een groot deel van de afgewezen asielzoekers verdwijnt gewoon in de illegaliteit.
http://www.ad.nl/buitenla(...)-van-radar~aa9ea442/

[..]

.
Eigenlijk moet je ze een chip injecteren met een gps-tracker erin. ;)


:P
pi_169867554
En toch krijgen pro immigranten partijen zoals D'66 en GL nog (te)veel stemmen.
pi_169867687
pi_169867892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef wolkentoetje het volgende:
Soms worden er ook wel eens wat mensen teruggestuurd.. Oké niet vaak I know maar soms wel:

http://nos.nl/artikel/216(...)-afghaans-gezin.html

[..]

:W
Naar Afghanistan ook nog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')