abonnement Unibet Coolblue
pi_169840601
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je kan iemand toch wel leren kennen op de toegestane manier, dus in het bijzijn van je vader.
Dus in bijzijn van je pa moet hij vragen of je goed kan pijpen en zo?
pi_169840637
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dus in bijzijn van je pa moet hij vragen of je goed kan pijpen en zo?
Een fatsoenlijke man zou zoiets nooit vragen. Als hij het lef heeft dat überhaupt te vragen zal ik hem eens laten zien wat ik met mijn Marokkaanse agressie kan. _O_
pi_169840726
Ik val ook niet op de gemiddelde Marokkaanse man. Dat maakt het extra lastig.
pi_169840730
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke man zou zoiets nooit vragen. Als hij het lef heeft dat überhaupt te vragen zal ik hem eens laten zien wat ik met mijn Marokkaanse agressie kan. _O_
Ik zou het niet vragen maar ik heb de mogelijkheid om het eerst uit te proberen dus ik hoef het niet te vragen. Maar jouw toekomstige man krijgt een verrassingspaket dus?
pi_169840745
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik zou het niet vragen maar ik heb de mogelijkheid om het eerst uit te proberen dus ik hoef het niet te vragen. Maar jouw toekomstige man krijgt een verrassingspaket dus?
Kerel, ik ben geen product hoor.
pi_169840766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke man zou zoiets nooit vragen. Als hij het lef heeft dat überhaupt te vragen zal ik hem eens laten zien wat ik met mijn Marokkaanse agressie kan. _O_
Je bent trots op je agressie?
Meeste boze Marokkanen hier in NL komen niet verder dan: Watz jouw probleemz en schreeuwen dat ze je moeder gaan neuken en wensen iedereen de kanker toe.


Dat dit topic nog open is trouwens.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 28 maart 2017 @ 18:52:19 #82
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169840774
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kerel, ik ben geen product hoor.
Jawel, je bent een product van je moeder en je vader.
Fade to Black
pi_169840792
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Je bent trots op je agressie?
Meeste boze Marokkanen hier in NL komen niet verder dan: Watz jouw probleemz en schreeuwen dat ze je moeder gaan neuken en wensen iedereen de kanker toe.

Dat dit topic nog open is trouwens.
Als iemand erom vraagt en me zulke walgelijke vragen durft te stellen....

En nee, ik heb niet zo een accent. Vraag me altijd af welke soort Marokkanen jullie wel niet kennen.
pi_169840832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Als iemand erom vraagt en me zulke walgelijke vragen durft te stellen....

En nee, ik heb niet zo een accent. Vraag me altijd af welke soort Marokkanen jullie wel niet kennen.
Het overgrote deel dat op de straten hangt hoor je meer van en over dan de gene zoals jij die wel "normaal" kunnen doen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169840885
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Als iemand erom vraagt en me zulke walgelijke vragen durft te stellen....

En nee, ik heb niet zo een accent. Vraag me altijd af welke soort Marokkanen jullie wel niet kennen.
Dat je dit een walgelijke vraag vind zegt ook wat he... maar ik snap nu waarom die Marokkaanse schone waar ik lang verliefd op ben geweest niks van mij wilde weten.
pi_169840904
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:54 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het overgrote deel dat op de straten hangt hoor je meer van en over dan de gene zoals jij die wel "normaal" kunnen doen.
Ik hang niet rond op straat en de Marokkanen die ik ken ook niet. Noch praten ze in dat taaltje. :)
pi_169840913
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat je dit een walgelijke vraag vind zegt ook wat he... maar ik snap nu waarom die Marokkaanse schone waar ik lang verliefd op ben geweest niks van mij wilde weten.
Ik denk dat ze niks van je wou weten omdat je geen islamitische man ben. Klopt dat?
pi_169840985
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik denk dat ze niks van je wou weten omdat je geen islamitische man ben. Klopt dat?
Ik denk meer om dat ik een reiziger ben. Ze ging wel daten met andere jongens namelijk, die trut brak mijn 16jarige hart.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:21:32 #89
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169841464
Sommmige tatta's hier :') echt next lvl cringe.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169841624
;(
pi_169841773
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dus in bijzijn van je pa moet hij vragen of je goed kan pijpen en zo?
Wat een onzin is dit zeg.
Een echte man zou dat soort dingen nooit vragen. En een westerling met een beetje respect ook niet. En zoja als een man dat zou vragen, dan trapt een vader in kwestie die man het huis uit. Wat geheel logisch is, dat zou een Nederlandse vader ook doen. :{
pi_169841973
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Wat een onzin is dit zeg.
Een echte man zou dat soort dingen nooit vragen. En een westerling met een beetje respect ook niet. En zoja als een man dat zou vragen, dan trapt een vader in kwestie die man het huis uit. Wat geheel logisch is, dat zou een Nederlandse vader ook doen. :{
Westerlingen proberen het gewoon eerst uit en kunnen elkaar leren kennen zonder dat hun vaders erbij zitten. Dus zodoende

hoef ik zulke dingen niet te vragen.
pi_169842104
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:38 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Westerlingen proberen het gewoon eerst uit en kunnen elkaar leren kennen zonder dat hun vaders erbij zitten. Dus zodoende

hoef ik zulke dingen niet te vragen.
Jij zal je bezig moeten houden met je dochter, in plaats van hier dat soort onnozele sh*t vragen/plaatsen.
pi_169842175
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:42 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Jij zal je bezig moeten houden met je dochter, in plaats van hier dat soort onnozele sh*t vragen/plaatsen.
En dat beslis jij?
Maar ik begrijp dat seks kennelijk een vervelend onderwerp voor je is. De vraag was ook niet aan jou gericht.
pi_169842266
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:45 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

En dat beslis jij?
Maar ik begrijp dat seks kennelijk een vervelend onderwerp voor je is. De vraag was ook niet aan jou gericht.
En dat beslis jij? Dan moet je niet zielig komen doen in OUD over je dochter.
Het is een onderwerp wat respect vraagt. Dat gooi je niet zomaar in een topic met mensen die een geloof hebben. Je mag beetje respect hebben voor een ander zijn of haar afkomst. Ookal is de vraag niet aan mij gericht, wel aan een zuster van mij. Dus daar mag ik op reageren. Ik erger me gewoon aan jouw onrespectloze houding.
pi_169842350
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:21 schreef Montelly het volgende:
Sommmige tatta's hier :') echt next lvl cringe.
Ben jij geen Nederlander, Montelly? Ik dacht en denk namelijk steeds van wel.
pi_169842412
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

En dat beslis jij? Dan moet je niet zielig komen doen in OUD over je dochter.
Het is een onderwerp wat respect vraagt. Dat gooi je niet zomaar in een topic met mensen die een geloof hebben. Je mag beetje respect hebben voor een ander zijn of haar afkomst. Ookal is de vraag niet aan mij gericht, wel aan een zuster van mij. Dus daar mag ik op reageren. Ik erger me gewoon aan jouw onrespectloze houding.
En dan afvragen waarom sommigen geen Nederlandse man willen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:55:25 #98
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169842443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben jij geen Nederlander, Montelly? Ik dacht en denk namelijk steeds van wel.
Naja, ik voel mij wel een een Nederlander maar ben het van origine niet ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169842496
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:48 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

En dat beslis jij? Dan moet je niet zielig komen doen in OUD over je dochter.
Het is een onderwerp wat respect vraagt. Dat gooi je niet zomaar in een topic met mensen die een geloof hebben. Je mag beetje respect hebben voor een ander zijn of haar afkomst. Ookal is de vraag niet aan mij gericht, wel aan een zuster van mij. Dus daar mag ik op reageren. Ik erger me gewoon aan jouw onrespectloze houding.
Volgens mij ben ik behoorlijk respectvol geweest dat jij dat anders ziet kan ik niks aan doen. Ik dacht trouwens dat dit topic ging over iemand die al 10 delen een man
zoekt ipv over jullie achtergebleven geloof.
pi_169842557
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:57 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik behoorlijk respectvol geweest dat jij dat anders ziet kan ik niks aan doen. Ik dacht trouwens dat dit topic ging over iemand die al 10 delen een man
zoekt ipv over jullie achtergebleven geloof.
Ja, ontopic!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')