abonnement Unibet Coolblue
pi_169831894
Lieve mensen,

Mijn naam is Jennerino Bleekman en ik ben een vierdejaars commerciële economie student aan de Hogeschool Utrecht. Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar hoe consumenten online tot een besluit komen om een bepaald merkproduct online aan te schaffen. Zo wil ik achterhalen welke aspecten van belang zijn om voor een bepaald product/webshop te kiezen.

Het doel van mijn onderzoek is achterhalen hoe sporters zich online bewegen als het gaat om het kopen van sportvoeding.

Daarom wil ik je vragen deze korte enquête in te vullen. Het onderzoek zal zo’n tien minuten van uw tijd in beslag nemen. Daarnaast zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt.

Nogmaals hartelijk dank voor je deelname aan dit onderzoek: https://goo.gl/forms/wxUYIO4LvFnSla4H3

Met vriendelijke groet,

Jennerino Bleekman

[ Bericht 18% gewijzigd door JennoOnderzoek op 28-03-2017 11:03:52 ]
pi_169831949
Heb je SES / SES FAQ - Zie hier voor de regels vóórdat je een (enquête)topic opent dit wel doorgelezen?

Waardebonnen of prijzen verloten is niet toegestaan
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:56:19 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169832003
Nooit geleerd je naam niet op internet te gooien, zeker niet op een forum waar het gemiddelde IQ de gemiddelde schoenmaat niet overstijgt?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169832014
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:56 schreef Dven het volgende:
Nooit geleerd je naam niet op internet te gooien, zeker niet op een forum waar het gemiddelde IQ de gemiddelde schoenmaat niet overstijgt?
Boerenverstand is geen vak op de hogeschool :D
pi_169832118
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:56 schreef Dven het volgende:
Nooit geleerd je naam niet op internet te gooien, zeker niet op een forum waar het gemiddelde IQ de gemiddelde schoenmaat niet overstijgt?
HAHA! Ik ga stuk XD _O-
pi_169832128
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:53 schreef Maureentje het volgende:
Heb je SES / SES FAQ - Zie hier voor de regels vóórdat je een (enquête)topic opent dit wel doorgelezen?

Waardebonnen of prijzen verloten is niet toegestaan
Ouch! Dan moet ik even het eea aanpassen in mijn tekst.
pi_169832426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:03 schreef JennoOnderzoek het volgende:

[..]

HAHA! Ik ga stuk XD _O-
Maar je laar het lekker staan? :D
pi_169832964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:03 schreef JennoOnderzoek het volgende:

[..]

Ouch! Dan moet ik even het eea aanpassen in mijn tekst.
Ik zie dat je het nog niet hebt aangepast. Ik sluit dit topic, meld je hier als je het hebt aangepast. als het dan in orde is kan deze weer open. Blijf dan wel een aantal dagen actief en reageer op vragen en opmerkingen van de gebruikers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')