abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:29:15 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169831582
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie, Eggs en Droopie :*
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:29:36 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169843405
Zondag nog een date gehad met een andere vrouw, die ik al best lang gepland. Maar denk dat ik het erbij houdt. Dat meisje was wel zo keurig dat ik er een beetje kriegel van werd. Begin 30. Niet lelijk maar ook geen opvallend mooi uiterlijk (op haar ogen na). Op zich leuk gekleed maar ook wel weer heel netjes. Drinkt het liefst thee en is vegetarisch. Werkend in het onderwijs. Nog nooit een vriend gehad en braaf tot dr 25e bij haar ouders gewoon. Het was en schat van een meid die je zonder twijfel je pincode kan geven maar nee. Toch bijzonder hoeveel van dat sort types ik tref.

Zondag tweede date met dat rokende hardrocktype met tattoos en piercings. En compleet het tegenovergestelde. Heb er zin in :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Hexagon op 28-03-2017 21:24:34 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:22:11 #3
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169845903
Heb zelf niks met die brave types. Maar ben zelf dan ook niet bepaald de braafste. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:27:21 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169846166
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb zelf niks met die brave types. Maar ben zelf dan ook niet bepaald de braafste. :+
Hehe, nee ik ook niet. Maar het verbast me ook hoeveel van die oerbrave vrouwen er zijn. Op je 31e nog maagd zijn terwijl ze niet gelovig of lelijk was. :?

[ Bericht 3% gewijzigd door Hexagon op 28-03-2017 22:38:02 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:35:11 #5
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169846551
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, nee ik ook niet. Maar het verbast me ook hoeveel van die oerbrave vrouwen er zijn. Op je 31e nog maags zijn terwijl ze niet gelovig of lelijk was. :?
Vreemd ja. Sociaal niet zo handig misschien?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_169847860
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb zelf niks met die brave types. Maar ben zelf dan ook niet bepaald de braafste. :+
Moet er niets van hebben, geeft meestal aan dat er iets grondig mis mee is, of dat ze totaal niet in mijn buurt zitten van mijn soort leven. Alles een keer uitproberen, dat is mijn ding, en als je dan zo iemand voor je hebt die een wijntje op zondag al als spannend ziet dan gaan bij mij de haren achter in de nek omhoog staan :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:12:04 #7
47102 Elvi
miemkwien
pi_169848054
Ik vrees dat ik zo'n saaie doos ben :') ;(
pi_169848207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef Elvi het volgende:
Ik vrees dat ik zo'n saaie doos ben :') ;(
Hi, neuken? O-)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169848751
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef Elvi het volgende:
Ik vrees dat ik zo'n saaie doos ben :') ;(
ik ook ;(
Sowieso een vega die gek is op thee ;(
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:28:53 #10
47102 Elvi
miemkwien
pi_169848846
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hi, neuken? O-)
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:27 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ook ;(
Sowieso een vega die gek is op thee ;(
Leuk stel zijn jullie ook _O-

Ik ben geen vega, maar wel zo'n doos die dr eigen merk kruidenthee naar het werk meeneemt omdat de gewone thee niet goed genoeg is :@
pi_169849119
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Moet er niets van hebben, geeft meestal aan dat er iets grondig mis mee is, of dat ze totaal niet in mijn buurt zitten van mijn soort leven. Alles een keer uitproberen, dat is mijn ding, en als je dan zo iemand voor je hebt die een wijntje op zondag al als spannend ziet dan gaan bij mij de haren achter in de nek omhoog staan :')
Vriendin van me, mooie meid, slank, slim, altijd de laatste die naar huis gaat, goede gesprekken, platte lol, zaakjes goed voor elkaar, leuke baan, mooi huis... pas recent ontmaagd... op haar 26e. Ze miste gewoon steeds de boot ofzo.

En hoe langer het duurde, hoe meer ze vond dat ze het dan ook niet "zomaar" kon doen met de eerste de beste. Dat had ze ook wel op haar 17e kunnen doen.

Nu woont ze samen met de knight in shining armour die haar bloempje heeft geplukt O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169849491
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vriendin van me, mooie meid, slank, slim, altijd de laatste die naar huis gaat, goede gesprekken, platte lol, zaakjes goed voor elkaar, leuke baan, mooi huis... pas recent ontmaagd... op haar 26e. Ze miste gewoon steeds de boot ofzo.

En hoe langer het duurde, hoe meer ze vond dat ze het dan ook niet "zomaar" kon doen met de eerste de beste. Dat had ze ook wel op haar 17e kunnen doen.

Nu woont ze samen met de knight in shining armour die haar bloempje heeft geplukt O+
Hopelijk is ze een lange gelukkige relatie gegund. Mij niet gezien. :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:40:53 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169849546
Ik voel me dan al bijna een lompe boer om een biertje te bestellen bij dat soort keurige meisjes. :')
pi_169849577
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:27 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ook ;(
Sowieso een vega die gek is op thee ;(
Ja, jij bent echt type überbraaf ja _O-

Vind het niet onaantrekkelijk trouwens, braaf zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_169849712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:40 schreef Hexagon het volgende:
Ik voel me dan al bijna een lompe boer om een biertje te bestellen bij dat soort keurige meisjes. :')
Als ik snak naar een peuk en het liefst een halve liter witbier op het terras in mijn nek wil gooien terwijl diegene het over thee heeft en dat ene meisje wat zomaar wijn dronk bij een borrel om 4 uur, ja dan wordt het contrast me te groot.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:48:57 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169852522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, jij bent echt type überbraaf ja _O-

Vind het niet onaantrekkelijk trouwens, braaf zijn.
Been there done that, de lol was er snel af.

Doe mij maar een paar fijne rafelrandjes
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:47:58 #17
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169853448
Ik heb vrijdag een vervolgdate. Eindelijk eens een cultureel hoogtepuntje van mijn stad bekijken, en weer samen eten. Hopen dat het gezellig wordt, maar ook dat hij wat meer loskomt. Vorige keer waren er nogal wat gemengde signalen (steeds meer wegkijken, maar wel staan op een afscheidsdrankje, daar weer mij nauwelijks aankijken en níks zeggen toen ik hem er maar in knalde 'ik vind het hier leuk met jou', maar beslist mij weg willen brengen naar het station... zou 'ie gewoon verlegen zijn? kreeg er niet helemaal hoogte van, een beetje een open karakter vind ik wel prettig).
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169854457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, jij bent echt type überbraaf ja _O-

Vind het niet onaantrekkelijk trouwens, braaf zijn.
ik denk wel dat het minstens de indruk is die ik wek als ik thee bestel en de ander bier. Maar ik denk dat het sowieso wel even duurt voor je door mijn buitenste laagje bent zegt maar


En ik vind mezelf ook serieus saai en braaf :@
Maar misschien vind iedereen dat ergens wel van zichzelf
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:04:33 #19
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169854468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:47 schreef Andromache het volgende:
Ik heb vrijdag een vervolgdate. Eindelijk eens een cultureel hoogtepuntje van mijn stad bekijken, en weer samen eten. Hopen dat het gezellig wordt, maar ook dat hij wat meer loskomt. Vorige keer waren er nogal wat gemengde signalen (steeds meer wegkijken, maar wel staan op een afscheidsdrankje, daar weer mij nauwelijks aankijken en níks zeggen toen ik hem er maar in knalde 'ik vind het hier leuk met jou', maar beslist mij weg willen brengen naar het station... zou 'ie gewoon verlegen zijn? kreeg er niet helemaal hoogte van, een beetje een open karakter vind ik wel prettig).
Maandag was je date nog leuk en hadden jullie gezoend. Misschien moet je niet alles van iemand willen ontleden na 1 afspraakje.

Anyway. Ik heb volgende week woensdag een tweede date. Zit wel veel tijd tussen zo, maar ik heb er wel zin in. We gaan ergens wat eten.
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:06:18 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169854471
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:59 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk wel dat het minstens de indruk is die ik wek als ik thee bestel en de ander bier. Maar ik denk dat het sowieso wel even duurt voor je door mijn buitenste laagje bent zegt maar


En ik vind mezelf ook serieus saai en braaf :@
Maar misschien vind iedereen dat ergens wel van zichzelf
Je bent in feite een Magnum ijsje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169854482
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:06 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je bent in feite een Magnum ijsje.
is daar de buitenste laag niet het lekkerst? Vanille ijs is ook niet bijster spannend haha ;)

Oooh maar misschien ben ik dat wel :o . Een niet bijster spannende laag als je hoopt op meer haha
pi_169854708
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:59 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk wel dat het minstens de indruk is die ik wek als ik thee bestel en de ander bier. Maar ik denk dat het sowieso wel even duurt voor je door mijn buitenste laagje bent zegt maar

En ik vind mezelf ook serieus saai en braaf :@
Maar misschien vind iedereen dat ergens wel van zichzelf
Jij bent op mij nog nooit ook maar een seconde als 'braaf' overgekomen iig. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:47 schreef Andromache het volgende:
Ik heb vrijdag een vervolgdate. Eindelijk eens een cultureel hoogtepuntje van mijn stad bekijken, en weer samen eten. Hopen dat het gezellig wordt, maar ook dat hij wat meer loskomt. Vorige keer waren er nogal wat gemengde signalen (steeds meer wegkijken, maar wel staan op een afscheidsdrankje, daar weer mij nauwelijks aankijken en níks zeggen toen ik hem er maar in knalde 'ik vind het hier leuk met jou', maar beslist mij weg willen brengen naar het station... zou 'ie gewoon verlegen zijn? kreeg er niet helemaal hoogte van, een beetje een open karakter vind ik wel prettig).
Moet hij je dan op de eerste date gelijk zijn vurige liefde verklaren? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:18:42 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169856285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:47 schreef Andromache het volgende:
Ik heb vrijdag een vervolgdate. Eindelijk eens een cultureel hoogtepuntje van mijn stad bekijken, en weer samen eten. Hopen dat het gezellig wordt, maar ook dat hij wat meer loskomt. Vorige keer waren er nogal wat gemengde signalen (steeds meer wegkijken, maar wel staan op een afscheidsdrankje, daar weer mij nauwelijks aankijken en níks zeggen toen ik hem er maar in knalde 'ik vind het hier leuk met jou', maar beslist mij weg willen brengen naar het station... zou 'ie gewoon verlegen zijn? kreeg er niet helemaal hoogte van, een beetje een open karakter vind ik wel prettig).
Allemaal signalen dat hij je leuk vindt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:42:11 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169856666
Bij braaf denk ik dus vooral aan van die meisjes die

-Tot ruim na hun 20e niet met mannen bezig zijn
-Bij dates het liefst thee drinken
-Een weinig interessante baan hebben in de zorg/het onderwijs
-Pas een tijd na hun studie bij hun ouders weggaan
-Geen tattoos of piercings hebben
-In het weekend het liefst boeken lezen van wie er tegenwoordig populair is onder de VIVA lezeressen
-Geen bijzondere studententijd gehad hebben (de introdagen waren het hoogtepunt)
-Nagenoeg nooit op stap gaan
-Het wekelijkse sportavondje het belangrijkste uitje is
-Qua seks het standaard standje al heel spannend vinden
-Luisteren naar muziek van Marco Borsato en Guus Meeuwis

Ohja meestal zijn ze wel een keer op een lange reis naar <insert derdewereldland> geweest. Om het een beetje interessant te maken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:45:43 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169856710
Je zal idd ergens een definitie moeten hebben van "braaf" aangezien dat voor iedereen anders is, want ander referentiekader.
Zelf zie ik mezelf als enorm braaf en saai. Al denken anderen er weer anders over. Tja, tis maar net waar je op let.

Dus Hexa, top lijstje wmb! al zal daar ook wel weer discussie over komen, want niet iedereen is het er mee eens wss + aan hoeveel punten dien je te voldoen voordat iemand aan braaf voldoet :+

#misschienvooreenandertopic?
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2017 @ 10:50:31 #26
364681 over_hedge
pi_169856774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Bij braaf denk ik dus vooral aan van die meisjes die

-Tot ruim na hun 20e niet met mannen bezig zijn
-Bij dates het liefst thee drinken
-Een weinig interessante baan hebben in de zorg/het onderwijs
-Pas een tijd na hun studie bij hun ouders weggaan
-Geen tattoos of piercings hebben
-In het weekend het liefst boeken lezen van wie er tegenwoordig populair is onder de VIVA lezeressen
-Geen bijzondere studententijd gehad hebben (de introdagen waren het hoogtepunt)
-Nagenoeg nooit op stap gaan
-Het wekelijkse sportavondje het belangrijkste uitje is
-Qua seks het standaard standje al heel spannend vinden
-Luisteren naar muziek van Marco Borsato en Guus Meeuwis

Ohja meestal zijn ze wel een keer op een lange reis naar <insert derdewereldland> geweest. Om het een beetje interessant te maken.
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_169857109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Bij braaf denk ik dus vooral aan van die meisjes die

-Tot ruim na hun 20e niet met mannen bezig zijn
-Bij dates het liefst thee drinken
-Een weinig interessante baan hebben in de zorg/het onderwijs
-Pas een tijd na hun studie bij hun ouders weggaan
-Geen tattoos of piercings hebben
-In het weekend het liefst boeken lezen van wie er tegenwoordig populair is onder de VIVA lezeressen
-Geen bijzondere studententijd gehad hebben (de introdagen waren het hoogtepunt)
-Nagenoeg nooit op stap gaan
-Het wekelijkse sportavondje het belangrijkste uitje is
-Qua seks het standaard standje al heel spannend vinden
-Luisteren naar muziek van Marco Borsato en Guus Meeuwis

Ohja meestal zijn ze wel een keer op een lange reis naar <insert derdewereldland> geweest. Om het een beetje interessant te maken.
Prima samenvatting imho.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:15:52 #28
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_169857149
Mijn date van ruim een week geleden, met wie ik (in eerste instantie) tot de conclusie kwam het bij 1 date te laten, gaf vorige week aan toch nog een keer te willen daten (want ze gaf toe mij wel erg leuk te vinden).
Ik stemde ermee in, maar blijkbaar was ik niet snel genoeg met het maken van een nieuwe afspraak, want afgelopen weekend deelde ze dat mee en vertelde ze 2 andere dates gepland te hebben dat weekend. Ik reageerde daar heel laconiek op (zo van prima), maar maandag kreeg ik toch te horen dat ze teleurgesteld en een beetje boos op mij was. :? :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:21:38 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169857241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef escalatie het volgende:
Mijn date van ruim een week geleden, met wie ik (in eerste instantie) tot de conclusie kwam het bij 1 date te laten, gaf vorige week aan toch nog een keer te willen daten (want ze gaf toe mij wel erg leuk te vinden).
Ik stemde ermee in, maar blijkbaar was ik niet snel genoeg met het maken van een nieuwe afspraak, want afgelopen weekend deelde ze dat mee en vertelde ze 2 andere dates gepland te hebben dat weekend. Ik reageerde daar heel laconiek op (zo van prima), maar maandag kreeg ik toch te horen dat ze teleurgesteld en een beetje boos op mij was. :? :')
Misschien had ze helemaal geen 2 andere dates geplanned staan en was het een 'doe eens moeite voor mij ofzo', maar voor mij zou het next zijn. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door S95Sedan op 29-03-2017 11:30:53 ]
pi_169857314
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Prima samenvatting imho.
ik voldoe echt aan de helft :D
Sukkel :D
pi_169857343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef escalatie het volgende:
Mijn date van ruim een week geleden, met wie ik (in eerste instantie) tot de conclusie kwam het bij 1 date te laten, gaf vorige week aan toch nog een keer te willen daten (want ze gaf toe mij wel erg leuk te vinden).
Ik stemde ermee in, maar blijkbaar was ik niet snel genoeg met het maken van een nieuwe afspraak, want afgelopen weekend deelde ze dat mee en vertelde ze 2 andere dates gepland te hebben dat weekend. Ik reageerde daar heel laconiek op (zo van prima), maar maandag kreeg ik toch te horen dat ze teleurgesteld en een beetje boos op mij was. :? :')
wat een gedoe :@ zo wil je toch niet beginnen (zij bedoel ik)
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:44:41 #32
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_169857658
Je kan je er maar druk om maken of je iemand al dan niet braaf vindt :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_169857666
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:26 schreef Allures het volgende:

[..]

ik voldoe echt aan de helft :D
Sukkel :D
geen tattoos of piercings hebben bind ik echt raar in dat rijtje btw :@
compact en kleverig.
pi_169857679
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:26 schreef Allures het volgende:

[..]

ik voldoe echt aan de helft :D
Sukkel :D
:{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169857694
De vraag is, heb je zelf tatoeages of piercings hexagon? Leuk dolfijntje op je enkel? :D
pi_169857707
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:44 schreef KaBuf het volgende:
Je kan je er maar druk om maken of je iemand al dan niet braaf vindt :')
het onderliggende idee is, gok ik, dat je het zelfde in het leven staat of in ieder geval op een manier die bij je aan sluit
En dat zoeken we allemaal lijkt me
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2017 @ 11:55:03 #37
364681 over_hedge
pi_169857940
Als ik iets saai vind is het de standaard kijk mij eens stoer elk weekend bier drinken met mijn studentenvereniging types.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:29:27 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169858688
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Bij braaf denk ik dus vooral aan van die meisjes die

-Tot ruim na hun 20e niet met mannen bezig zijn
-Bij dates het liefst thee drinken
-Een weinig interessante baan hebben in de zorg/het onderwijs
-Pas een tijd na hun studie bij hun ouders weggaan
-Geen tattoos of piercings hebben
-In het weekend het liefst boeken lezen van wie er tegenwoordig populair is onder de VIVA lezeressen
-Geen bijzondere studententijd gehad hebben (de introdagen waren het hoogtepunt)
-Nagenoeg nooit op stap gaan
-Het wekelijkse sportavondje het belangrijkste uitje is
-Qua seks het standaard standje al heel spannend vinden
-Luisteren naar muziek van Marco Borsato en Guus Meeuwis

Ohja meestal zijn ze wel een keer op een lange reis naar <insert derdewereldland> geweest. Om het een beetje interessant te maken.
Ah, ik ben braaf. Good to know :D. Kan ik dat in mijn tinderprofiel opnemen.

Ik snap alleen de piercings en tattoo's in dat rijtje niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169858856
Mijn date en ik maken fittie over wiens bank mag blijven :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:31:22 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169860068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:46 schreef Allures het volgende:
De vraag is, heb je zelf tatoeages of piercings hexagon? Leuk dolfijntje op je enkel? :D
Nee, vind het meer wat voor vrouwen. Het is ook maar een soort archetypetje dat ik beschrijf. Het is ook niet dat een van die eigenschappen je meteen tot oerbraaf maakt. het is de combi
pi_169860179
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, vind het meer wat voor vrouwen. Het is ook maar een soort archetypetje dat ik beschrijf. Het is ook niet dat een van die eigenschappen je meteen tot oerbraaf maakt. het is de combi
dan nog hoort die er gewoon niet tussen :{w
compact en kleverig.
pi_169861051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, nee ik ook niet. Maar het verbast me ook hoeveel van die oerbrave vrouwen er zijn. Op je 31e nog maagd zijn terwijl ze niet gelovig of lelijk was. :?
Waar kom je die dan tegen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:45:39 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169861673
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Waar kom je die dan tegen?
Online daten

Had ik tot voor kort een (hele) lange relatie. Dus een hele wereld gaat ineens voor me open. :D
pi_169861688
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Online daten

Had ik tot voor kort een (hele) lange relatie. Dus een hele wereld gaat ineens voor me open. :D
Serieus welke website. Ik heb even Tinder geprobeerd maar daar kwam vooral raar volk langs.

Dat had ik trouwens ook tot een jaar geleden. Leek in het begin ook zo'n net meisje maar die is goed veranderd in de 7 jaar dat ik haar ken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:56:23 #45
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169861920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:27 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ook ;(
Sowieso een vega die gek is op thee ;(
Jij en braaf? Right _O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:01:09 #46
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169862027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn date en ik maken fittie over wiens bank mag blijven :'D
Echte liefde O+

En mocht je daar nog aan twijfelen, ga samen bij de ikea een nieuwe bank kopen. Als dat goed gaat weet je zeker dat het voorbestemd is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169862138
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 00:21 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat snap ik. Maar waarom iemand leren kennen waarmee het toch niks gaat worden? Met een paar 'basisvragen' kun je die er zo uit filteren.
Naja misschien denk ik ook zo omdat mijn tijd beperkt is en ik wel echt dealbreakers ervaar. Geen zin om die schaarse tijd te stoppen in iemand waarmee het sowieso niks word
Ah zo, ja eens. :Y Ik denk dat sommige mensen gewoon weinig 'filter vragen' kunnen bedenken ofzo. :P
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:25:03 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169862642
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Serieus welke website. Ik heb even Tinder geprobeerd maar daar kwam vooral raar volk langs.

Dat had ik trouwens ook tot een jaar geleden. Leek in het begin ook zo'n net meisje maar die is goed veranderd in de 7 jaar dat ik haar ken.
Ik zit op E-Matching, redelijk goede site

Maar jij valt erg op die types?

[ Bericht 3% gewijzigd door Hexagon op 29-03-2017 15:35:28 ]
pi_169862961
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik zit op E-Matching, redelijk goede site

Maar jij valt erg op die types?
Geen idee. Mijn ex is een dochter van een dominee en die zou ik zo wel willen omschrijven. Ze blijken overigens vaker veel minder braaf dan je denkt :9~ . Die ex drinkt nu ook graag wijn en bier bv. Nog steeds geen houseparty's maar ok.

Meisje waar ik nu op val is wederom zeer christelijk maar die is niet zo braaf. En doet zich ook niet zo braaf voor. Schelden elkaar ook grappig uit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:39:23 #50
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169862985
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, ik ben braaf. Good to know :D. Kan ik dat in mijn tinderprofiel opnemen.

Ik snap alleen de piercings en tattoo's in dat rijtje niet.
Jij bent van de standaard standjes bij de seks en maakt qua spanning alleen het ritje naar de supermarkt of naar het werk mee?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')