abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:51:15 #251
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169915948
Thanks allemaal! Vanavond eerste keer ab gegeven. Ze deed t vandaag zo goed, weer goed eten en drinken. En toen vanavond, voor het naar bed gaan; weer overgeven. ;( Ga ik morgen weer met angst tegemoet..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:54:13 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169916043
Vaak knappen ze echt snel op met antibiotica :*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:06:00 #253
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169916368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:09 schreef Quoi het volgende:
Heb ik al op Rady :D Die had ik wel verdiend, vond ik.

Hoe gaat het bij jou?
Zo.. nu pas weer tijd om bij te lezen en te reageren :P

Het is hier druk maar gaat erg goed. Weer balans vinden met het werk en de oppasdagen (oma's) en alle dingen erbij. Maar de gewenning komt er langzaam aan weer in.

Aa is een blijhoofd die overdag hazen slaapjes doet, z'n voeten ontdekt heeft en z'n tutje nu uit zijn mond kan trekken (en dan gaat mekken omdat terug in zijn mond stoppen nog niet lukt). Hij stal vorig weekend de show bij Dutch Comic Con met z'n batman pakje en allemaal mensen die een foto van hem wilde naken :P

Super dubbelstrepennieuws van goede vrienden gehad (echt... laatste week van maart is echt goede maand om dubbele strepen te piesen.. voorlopige ud scheelt 2/3 dagen met die van Vv en Aa :D).

Zag super lieve fotos voorbij komen en genietende mamas in tuinen en terrassen. Heerlijk dat weer he! Hier ook lekker in de tuin vandaag :)

Beterschap voor de ziekies :*

In de tuin


Hij ligt lekker in bed man..
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:06:41 #254
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169916381
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:54 schreef Molo het volgende:
Vaak knappen ze echt snel op met antibiotica :*
Hoop maar dat er al wat was opgenomen in haar lichaam, het eten kwam er namelijk uit en het was na het eten gegeven..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_169917458
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wij hebben een paar maanden geleden op de post ook van een net afgestudeerde arts gehoord dat indien onze dochter positief zou testen voor blaasontsteking, ze gecatheteriseerd zou worden voor verder onderzoek.

Toen bleek dat ze daadwerkelijk een blaasontsteking had, sprak ik een andere arts die wat meer ervaring had, en die zei dat dit idd wel zo wordt aangeleerd maar dat ze dit in de praktijk zeker niet standaard doen bij kleine kinderen wegens de impact van dat onderzoek. Ze geven eerst gewoon ab en indien nodig daarna verder onderzoek.

Ze zei overigens ook dat blaasontsteking juist vrij veel voorkomt bij kleine kinderen en baby's, maar dat dit vaak, zowel door ouders als door artsen, niet herkend wordt en niet in de top of mind zit.
Bij mijn middelste is er toen wel gekatheteriseerd, maar dat gebeurde tijdens de koortsstuipenaanval en nadat ze stesolid meuk hadden gegeven. Sowieso sprake van verminderd bewustzijn op dat moment. Gelukkig maar. Het was een heel dun mini katheter en t was zo gebeurd maar echt fijn vond ik het niet.
Ze had overigens geen blaasontsteking uiteindelijk.
:)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 00:26:45 #256
269689 crew  Viv
pi_169918507
Beterschap Nouk! Mijn baby is nu ook aan de antibiotica want oorontsteking aan beide kanten, jonger dan 6 maanden, en na 3 dagen afwachten geen verbetering. Wat een belachelijk mierzoete troep is dat trouwens. :( En dan adviseren ze bij de eerste hapjes niet te beginnen met fruit omdat baby's anders misschien groente niet lekker gaan vinden. :')
  zaterdag 1 april 2017 @ 08:22:05 #257
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169920289
Nouk hoop dat ze lekker geslapen heeft vannacht en het vandaag weer wat beter gaat :*
Ook beterschap voor vivi

Wat zijn je mannen alweer groot rady! O+ fijn dat het allemaal goed gaat
pi_169920334
Vivi ik was maar wat blij dat dat spul zo zoet was. Kreeg ik het er in ieder geval in. Een strijd aangaan met een ziek jongetje vind ik helemaal niks.
Beterschap met de kindjes nouk en vivi!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 09:02:47 #259
269689 crew  Viv
pi_169920447
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:37 schreef Nazil het volgende:
Vivi ik was maar wat blij dat dat spul zo zoet was. Kreeg ik het er in ieder geval in. Een strijd aangaan met een ziek jongetje vind ik helemaal niks.
Ja ik snap wel dat het nuttig kan zijn, ook voor oudere kindjes die het dan met snoep associëren. Hier is het onnodig want ze is niks zoeters gewend dan moedermelk en dat gaat er prima in. Vooralsnog vindt ze de antibiotica vies trouwens, maar dat duurt vast niet lang als je het 21 keer moet geven. :X
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:11:26 #260
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_169920483
Nou, volgende keer vraag ik juist met liefde om de zoete troep als ze nog een keer mag :+ . Suus kreeg iets wat weliswaar zoet rook, maar toen het zo'n gevecht werd dat ze het uiteindelijk alleen nog maar enigszins accepteerde gemixt met nutella (don't ask, we waren ondertussen een beetje wanhopig :')) heb ik het zelf eens geproefd en ik had het idee dat ik nagellakremover aan het eten was. Ik gaf het arme kind geen ongelijk dus :P
  zaterdag 1 april 2017 @ 10:21:15 #261
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169921140
Beterschap voor je meisje Vivi! Ik was gewaarschuwd dat het heel vies zou zijn. En het ging er goed in, dus ik ben er op zich wel blij mee. Maar hier is ze inmiddels wel meer gewend dan alleen melk.

Verder is de status na een goede nacht; weer overgegeven vlak na de ab :{
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_169921203
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:02 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja ik snap wel dat het nuttig kan zijn, ook voor oudere kindjes die het dan met snoep associëren. Hier is het onnodig want ze is niks zoeters gewend dan moedermelk en dat gaat er prima in. Vooralsnog vindt ze de antibiotica vies trouwens, maar dat duurt vast niet lang als je het 21 keer moet geven. :X
Op dag twee besloot hij dat het ineens lekker was. :')
  zaterdag 1 april 2017 @ 10:41:41 #263
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169921386
Kan het zijn dat ze misselijk wordt van de ab-kuur, Nouk?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169921773
Ik heb tijdens mijn opleiding op de kinderafdeling gewerkt. Daar prikte ze een naald door de buik de blaas in om urine op te trekken :o ik vond dat zo akelig
Ik zou ook nooit op een kinderafdeling kunnen werken ik zou de hele tijd aan het huilen zijn :')

Rady O+ wat een vrolijke snuutjes
En goed nieuws voor jullie vrienden! Wordt een gezellige maar drukke maand dan :D

Nouk wat vervelend dat ze het uit spuugt. Die troep in een baby maag is ook veel te heftig (maar helaas wel nodig)
Wel fijn dat de nacht goed ging, hopelijk zit er een stijgende lijn in

Vivi beterschap voor je meisje :*

Ik durf het bijna niet te zeggen maar onze baby slaapt gewoon al een week door _O_ hij slaapt nu zo goed dat hij vannacht zelfs in zijn eigen braaksel heeft liggen snurken :')
Vanmorgen deed hij dit op het vloerkleed onder mijn benen :o het gaat steeds beter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169922168
Wauw wat een grote ikke! En een leuke O+

Nouk, wat sneu, een blaasontsteking bij je kleintje. Balen dat ze steeds na de ab spuugt, maar misselijkheid is vaak een bijwerking van ab, als ze blijft spugen zou ik de hap bellen en het voorleggen. Het is we belangrijk dat ze het goed binnen krijgt.

Wij hebben het experiment met de papfles geprobeerd met mijn eigen melk (kan het toch niet aan om geen bv te geven...) en de eerste nacht was een succes! Nachten erna weer een aantal keer wakker. Zo vermoeiend, want zelf in slaap vallen kan ze niet en met periodes is ze elk kwartier wakker en wij dus ook. Had zo gehoopt dat die pap iets zou doen.
Verder is ze echt fantastisch en knal ik soms bijna uit elkaar van liefde O+ soms moet ik er bijna van huilen. Volgens mij zei Ikke dat, dat je het soms gewoon eng vindt hoeveel je van je kind(eren) kunt houden. Heel herkenbaar.
  zaterdag 1 april 2017 @ 12:10:01 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169922592
Lekker hardlopen 's ochtends en dan terugkomen in een huis waarin vredig wordt geslapen :P

Hij is ook weleens wakker hoor :')

Wat een zieken! Toevallig heeft mijn nichtje (5 mnd) ook een blaasontsteking. Is met ab snel opgeknapt gelukkig. Succes allen met het (21x Vivi? :o ) toedienen van de ab en maar hopen dat het snel zijn werk doet.

Mies, wat klinkt dat vermoeiend! Elk kwartier wakker. Jammer dat ze niet zelf in slaap valt. Ze compenseert gelukkig met de rest ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:06 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Zo.. nu pas weer tijd om bij te lezen en te reageren :P

Het is hier druk maar gaat erg goed. Weer balans vinden met het werk en de oppasdagen (oma's) en alle dingen erbij. Maar de gewenning komt er langzaam aan weer in.

Aa is een blijhoofd die overdag hazen slaapjes doet, z'n voeten ontdekt heeft en z'n tutje nu uit zijn mond kan trekken (en dan gaat mekken omdat terug in zijn mond stoppen nog niet lukt). Hij stal vorig weekend de show bij Dutch Comic Con met z'n batman pakje en allemaal mensen die een foto van hem wilde naken :P

Super dubbelstrepennieuws van goede vrienden gehad (echt... laatste week van maart is echt goede maand om dubbele strepen te piesen.. voorlopige ud scheelt 2/3 dagen met die van Vv en Aa :D).

Zag super lieve fotos voorbij komen en genietende mamas in tuinen en terrassen. Heerlijk dat weer he! Hier ook lekker in de tuin vandaag :)

Beterschap voor de ziekies :*

In de tuin
[ afbeelding ]

Hij ligt lekker in bed man..
[ afbeelding ]
Mooie mannen! En lekker als die balans weer een beetje terug is.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 12:48:52 #267
269689 crew  Viv
pi_169923152
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:10 schreef Quoi het volgende:
Succes allen met het (21x Vivi? :o ) toedienen van de ab en maar hopen dat het snel zijn werk doet.
Ja, 3dd gedurende een week. :Y)

ikke_84, mooie foto van een mooi mannetje! O+

Mies, als je het toch alleen met eigen melk doet, red je het dan wel met kolven? :*
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:06:08 #268
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169923467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, 3dd gedurende een week. :Y)

ikke_84, mooie foto van een mooi mannetje! O+

Mies, als je het toch alleen met eigen melk doet, red je het dan wel met kolven? :*
Aaah in totaal. Ik dacht al: wat is dat voor superkuur? :+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 1 april 2017 @ 13:13:16 #269
269689 crew  Viv
pi_169923645
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:06 schreef Quoi het volgende:
Aaah in totaal. Ik dacht al: wat is dat voor superkuur? :+
Ohh zo! Nee, dan valt dit nog mee. :D
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:39:59 #270
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169924191
Hier 30x ab! Portie 3 zit er inmiddels 1,5u in.. Deze wordt wel opgenomen door t lichaam denk ik..

Kan zijn dat ze er misselijk van wordt idd, is misschien ook teveel voor een maagje dat al overstuur is..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_169924938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, 3dd gedurende een week. :Y)

ikke_84, mooie foto van een mooi mannetje! O+

Mies, als je het toch alleen met eigen melk doet, red je het dan wel met kolven? :*
Nou, ik heb altijd wel een voorraadje, maar daar ga ik altijd vrij snel doorheen. Tot ze van de week een nacht doorsliep, toen kon ik 's ochtends wel lekker kolven :D en ze drinkt met pap door de melk maar 100cc en op mijn werkdagen 150cc per fles. Met domperidon, neusspray, borstmassage en ieder vrij moment kolven red ik het tot nu toe net, maar denk dat het op langere termijn niet lukt. Als ik wil dat mijn leven uit meer bestaat dan alleen maar kolven iig :+
Ben wel benieuwd wat ze met kv en pap doet qua slapen. Misschien eens uitproberen (as if :'))
  zaterdag 1 april 2017 @ 19:19:59 #272
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169931081
Er ging een meisje zonder koorts (37,5) d'r bed in. Enige nadeel is dat ze niets wilde drinken..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 2 april 2017 @ 00:18:34 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169937834
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2017 19:19 schreef Nouk84 het volgende:
Er ging een meisje zonder koorts (37,5) d'r bed in. Enige nadeel is dat ze niets wilde drinken..
Top! ^O^ Dat drinken zal dan ook wel weer komen.
pi_169940173
Ik kom hier even schaamteloos mijn kroost spammen, want fotoshoot binnen. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
pi_169940282
Selv O+ O+ wat een prachtig gezin heb je!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')