abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2017 @ 02:53:59 #26
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_169829281
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 00:50 schreef possetje het volgende:

[..]

beetje eeeerg overdreven reactie, je kan tegen een moderne afrikaan in de 1e wereld heus wel een grapje maken over mensen in de 3e wereld hoor, ( grapje op zijn tijd ) , Net zoals bij blanken je ook grapjes kan maken over blanken met wie het minder goed gaat
Dit gaat veel te ver, van mij mogen mods wel ingrijpen

quote:
Ik heb zelf een keer iets soortgeljks gedaan. Ik zamelde geld in voor voor alleenstaande moeders in Zimbabwe om te eten. Wat ik er niet bij vertelde was dat ik met 'eten' bedoelde dat ik ze mijn piemel liet eten.

Beste vakantie ooit, en nog gratis ook!
pi_169829298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 02:53 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dit gaat veel te ver, van mij mogen mods wel ingrijpen

[..]

Ja is een beetje de vraag of hij het meent ja of nee, wel is het gewoon een realiteit hey, zelfs ook afrikaanse mannen in afrika gaan glunderen bij deze grap... Hoop dat ik in mn volgende leven op een andere planeet reincarneer
pi_169836993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 00:50 schreef possetje het volgende:

[..]

beetje eeeerg overdreven reactie, je kan tegen een moderne afrikaan in de 1e wereld heus wel een grapje maken over mensen in de 3e wereld hoor, ( grapje op zijn tijd ) , Net zoals bij blanken je ook grapjes kan maken over blanken met wie het minder goed gaat
Oh ok, ik stel voor dat jij dit morgen eens even in de Bijlmer gaat testen. Leuk materiaal voor je YouTube kanaal. ^O^
pi_169853647
hahaha goeie

alleen blanken kunnen met zulke goede grapjes komen

white powerrrr 8-)
  woensdag 29 maart 2017 @ 06:39:31 #30
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_169854411
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:58 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Zolang ze niets merkt en gewoon blijven leven en eten.. Tegelijk geen kinderen meer kan maken.. is het prima zo..
Over 50 jaar is er geen Afrikanen meer.. Dus we gaan daar mooi 1 grote robot industrieën bouwen voor consumptie en voedsel in Europa.
Men in Europa hoeven nooit meer werken, alleen leven lang plezier maken..
Homo ludens van Constant 👍🏻
pi_169872769
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Oh ok, ik stel voor dat jij dit morgen eens even in de Bijlmer gaat testen. Leuk materiaal voor je YouTube kanaal. ^O^
Hoi de ene afrikaan is de ander niet hey, ik heb in mn leven afrikanen gekend die wel tegen een grapje kunnen, maar j ehebt er ook bij die gelijk zo wild worden als een stier op een rode lap
pi_169872820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:00 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi de ene afrikaan is de ander niet hey, ik heb in mn leven afrikanen gekend die wel tegen een grapje kunnen, maar j ehebt er ook bij die gelijk zo wild worden als een stier op een rode lap
gelijk terugkrabbelen?
pi_169873069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

gelijk terugkrabbelen?
ja oke je hebt beetje gelijk
pi_169874165
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 02:58 schreef possetje het volgende:
Hoop dat ik in mn volgende leven op een andere planeet reincarneer
Je bent niet de enige met die hoop.

Wij hopen dat ook allemaal!! *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169876498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 02:58 schreef possetje het volgende:

[..]

Ja is een beetje de vraag of hij het meent ja of nee, wel is het gewoon een realiteit hey, zelfs ook afrikaanse mannen in afrika gaan glunderen bij deze grap... Hoop dat ik in mn volgende leven op een andere planeet reincarneer
Mocht je naar een andere planeet herleven, hoe zou dat het eruit zien?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_169897348
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:48 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Mocht je naar een andere planeet herleven, hoe zou dat het eruit zien?
hoi ik snap je vraag niet :)
pi_169897615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:17 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi ik snap je vraag niet :)
Je wilt na je dood, reïncarnatie maar dan op andere planeet. Dus anders dan Aarde. Maar hoe wil je dat eruit zien, hoe andere wezen daar leeft, zoals Tiran, zeer gelovige of hippies... Ofzo...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_169899094
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:29 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Je wilt na je dood, reïncarnatie maar dan op andere planeet. Dus anders dan Aarde. Maar hoe wil je dat eruit zien, hoe andere wezen daar leeft, zoals Tiran, zeer gelovige of hippies... Ofzo...
owww mijn voorouders hebben gefaald in de evolutie waardoor mijn soort erg in de minderheid is, en daardoor voel ik me altijd een vreemde, dan zou ik graag op een planeet wonen waar mijn soort mensen dan in de meerderheid zijn
pi_169899141
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:34 schreef possetje het volgende:

[..]

owww mijn voorouders hebben gefaald in de evolutie waardoor mijn soort erg in de minderheid is, en daardoor voel ik me altijd een vreemde, dan zou ik graag op een planeet wonen waar mijn soort mensen dan in de meerderheid zijn
Zou je dat echt willen? 1 van de velen. Lijkt mij saai.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_169899160
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:42 schreef Impressme het volgende:

[..]

Zou je dat echt willen? 1 van de velen. Lijkt mij saai.
jajaja of eeuwig een soort van underdog zijn?
pi_169899170
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 01:47 schreef possetje het volgende:

[..]

jajaja of eeuwig een soort van underdog zijn?
Misschien of misschien ben jij wel heel normaal, maar stoer om toe te geven dat je soms anders denkt. Kan toch?

Sorry ;)
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_169899251
Stuur ze kapsalon, hebben zij meteen ook een nieuw kapsel.
pi_169905390
quote:
Ik heb zelf een keer iets soortgeljks gedaan. Ik zamelde geld in voor voor alleenstaande moeders in Zimbabwe om te eten. Wat ik er niet bij vertelde was dat ik met 'eten' bedoelde dat ik ze mijn piemel liet eten.

Beste vakantie ooit, en nog gratis ook!
Wat een prachtig stukje tekst _O- _O-
pi_169907954
Als TS het voedsel eerst voorkauwt moet het geen probleem zijn lijkt me, dan wordt het lekker zacht en kunnen ze het beter naar binnen krijgen :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')