abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170475227
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:12 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand hier weleens vanaf CRL gevlogen? Vlieg morgen rond 09:00. Is 07:30 aanwezig voldoende? 05:30 weg uit regio Dordrecht? Hoe is de ochtendspits rondom Antwerpen en Brussel op vrijdag? :)
Ruim zat, CRL is echt zo'n typische ryanair tokko. Links aankomen, rechtsvertrekken. Hal met een broodje, security check, taxfree winkeltjes en de gate.

Ik heb daar ooit een vlucht gemist. Met de trein... :')
pi_170475342
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:11 schreef poldervrouwtje het volgende:
Ik vlieg zondag met easyJet naar Praag. Vertrekhal 3. Ik vlieg om 10.55. Heb 1 stuks bagage voor incheck. Is het slimmer ivm die idiote drukte om heen maar zonder incheck bagage te vliegen en onze spullen maar in backpack te stoppen ? Of 3 uur van te voren er maar zijn ?
Easyjet valt wel mee hoor. Maar een cittytripje praag moet toch wel te doen zijn zonder ruimbagage? Easyjet heeft bovendien het voordeel dat ze de M pier gebruiken en dat is een ander security punt dan die drama rijen die je ziet op het nieuws.

Gaat een stukje eerder een vlucht naar dublin van ryanair en rond hetzelfde moment een easyjet naar edinburg. Dat zijn geen schengen vluchten en dus H, niet M. Dus is verder is die M pier leeg op dat moment voor zover ik nu kan zien. Zou raar moeten zijn als dat druk is.
pi_170475820
Ah mooi. Dank yreal. Ik heb een beperking dus heb ik momenteel vanwege slechte periode extra's nodig. Vandaar ruimbagage. In nood kan het wel in handbagage maar is niet handig en zorgt voor extra gedoe
pi_170477095
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:39 schreef poldervrouwtje het volgende:
Ah mooi. Dank yreal. Ik heb een beperking dus heb ik momenteel vanwege slechte periode extra's nodig. Vandaar ruimbagage. In nood kan het wel in handbagage maar is niet handig en zorgt voor extra gedoe
100% zeker weer ik het natuurlijk niet, maar de m-pier heeft een eigen security check. Het is 90% easyjet daar, en die doen verder ook niks anders rond die tijd.

Bij de koffer drop heb je dus Praag en edinburgh, loopt ook wel los. Ik ben altijd redelijk laat, dus trek je vooral niet heel veel van mij aan, maar met drie uur ga je dat echt makkelijk redden daar. Vooral kreupel doen, krijg je prio boarding :+
pi_170477182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

Easyjet valt wel mee hoor. Maar een cittytripje praag moet toch wel te doen zijn zonder ruimbagage? Easyjet heeft bovendien het voordeel dat ze de M pier gebruiken en dat is een ander security punt dan die drama rijen die je ziet op het nieuws.

Gaat een stukje eerder een vlucht naar dublin van ryanair en rond hetzelfde moment een easyjet naar edinburg. Dat zijn geen schengen vluchten en dus H, niet M. Dus is verder is die M pier leeg op dat moment voor zover ik nu kan zien. Zou raar moeten zijn als dat druk is.
ik vlieg maandag met wow air naar keflavik om 12:25 dat is ook de M pier, dus dat is blijkbaar gunstig?
pi_170477456
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik vlieg maandag met wow air naar keflavik om 12:25 dat is ook de M pier, dus dat is blijkbaar gunstig?
vind er geen zak aan, maar 9/10 x kan ik meteen mijn spullen op dd band gooien.
pi_170480348
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

100% zeker weer ik het natuurlijk niet, maar de m-pier heeft een eigen security check. Het is 90% easyjet daar, en die doen verder ook niks anders rond die tijd.

Bij de koffer drop heb je dus Praag en edinburgh, loopt ook wel los. Ik ben altijd redelijk laat, dus trek je vooral niet heel veel van mij aan, maar met drie uur ga je dat echt makkelijk redden daar. Vooral kreupel doen, krijg je prio boarding :+
hoef ik geen moeite voor te doen , moeilijk lopen doe ik al ;).. dat weerhoud mij niet van een city trip. Ik ben sowieso altijd graag op tijd op luchthaven maar nu ik die drama verhalen zie op tv krabde ik mij even achter de oren..

Maar zo te horen loopt het wel los.
pi_170482949
Ik vlieg morgen naar Cork, Ierland (niet Schengen), die vertrekt vanaf pier D. bij vertrekhal 1 dus. Maar inchecken is vertrekhal 3. Ik ben al ingechecked en heb geen ruimbagage, kan ik dan ook door de douane bij vertrekhal 1?

Of wordt het gewoon een stukje hobbelen.
Don't confuse my personality with my attitude... My personality is who I am, my attitude depends on who you are...
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 19:39:12 #209
20849 crew  FredvZ
Beroepschagrijn
pi_170483261
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:26 schreef danos het volgende:
Ik vlieg morgen naar Cork, Ierland (niet Schengen), die vertrekt vanaf pier D. bij vertrekhal 1 dus. Maar inchecken is vertrekhal 3. Ik ben al ingechecked en heb geen ruimbagage, kan ik dan ook door de douane bij vertrekhal 1?

Of wordt het gewoon een stukje hobbelen.
Niet Schengen, dus via vertrekhal 2 of 3.

Alleen als je vanaf D59 of hoger vertrekt kan je via vertrekhal 1 of 1a.
So we just called him Fred
Op vrijdag 4 augustus 2017 23:12 schreef Anne het volgende:
Luister gewoon even naar FredvZ. Dan komt alles goed 8-).
  dinsdag 25 april 2017 @ 20:17:23 #210
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_170484173
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:39 schreef FredvZ het volgende:

[..]

En het loont, als je geen priority hebt, soms als je kijkt waar het drukker is bij de security check, dit is wel boven, maar je kan in vertrekhal 3 en vertrekhal 2 toch wel een inschatting krijgen hoe druk het is vanaf de plek waar je inchecked.
En daar zitten wel eens grote verschillen in.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_170484306
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:39 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ok thanks! Kon het nergens terugvinden.
Don't confuse my personality with my attitude... My personality is who I am, my attitude depends on who you are...
pi_170485882
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:22 schreef poldervrouwtje het volgende:

[..]

hoef ik geen moeite voor te doen , moeilijk lopen doe ik al ;).. dat weerhoud mij niet van een city trip. Ik ben sowieso altijd graag op tijd op luchthaven maar nu ik die drama verhalen zie op tv krabde ik mij even achter de oren..

Maar zo te horen loopt het wel los.
zou de dag van tevoren even kijken of er nog meer vluchten van m gaan. Want als die easyjet Praag de enige is ga je echt recht door security lopen. Bij bagage drop concureer je alleen met edinburg.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:10:40 #213
312662 Eerin
The one and only
pi_170541582
Iemand die er zicht op heeft hoe druk het morgen op Schiphol gaat zijn? Google geeft alleen nieuws over vorig weekend dat klote was, maar is dat morgen ook? Wij gaan naar Barca, zonder koffer, maar er wordt de hele tijd gehamerd op drie uur van tevoren daar zijn ivm drukte bij douane. Is het echt zo kut, of kunnen we ook om zes uur ipv vijf uur s ochtends weg? (8.10 vliegen )
I wanted to be the moron of the family, because morons seemed to have more fun, more freedom and more personality.
  vrijdag 28 april 2017 @ 15:25:03 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_170544073
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:10 schreef Eerin het volgende:
Iemand die er zicht op heeft hoe druk het morgen op Schiphol gaat zijn? Google geeft alleen nieuws over vorig weekend dat klote was, maar is dat morgen ook? Wij gaan naar Barca, zonder koffer, maar er wordt de hele tijd gehamerd op drie uur van tevoren daar zijn ivm drukte bij douane. Is het echt zo kut, of kunnen we ook om zes uur ipv vijf uur s ochtends weg? (8.10 vliegen )
Ik hoorde van een collega dat Schiphol tegenwoordig afschuwelijk druk is, oa omdat de bagagecheck vervroegd is. Ik zou het risico niet nemen.
Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_170544099
Ik zou lekker 3 uur van tevoren aanwezig zijn. Liever een kopje koffie extra drinken dan je vliegtuig missen
pi_170579449
Het is gruwelijk ... rustig. Vertrek 3 Lounge 4. Gate m.

In serieus 5 minuten door security

Geen reet te doen dus maar koffie en WiFi ;)

Vertrek 2 was druk !!
  zondag 30 april 2017 @ 09:58:15 #217
78680 Nielsch
Al 41 jaar op FOK!
pi_170579503
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:51 schreef poldervrouwtje het volgende:

Vertrek 2 was druk !!
Wat is je vraag?
Op zaterdag 8 oktober 2016 23:29 schreef Braindead2000 het volgende: Als je een vrouw vooraf gaat vragen of je haar bij haar kutje mag grijpen dan ben je wel een enorme sukkel.
pi_170579518
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 09:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat is je vraag?
Het is een antwoord op enkele vragen hierboven waar mensen zich afvragen hoe druk het is....
I'm surrounded by morons!
TRV [2016: Nederland, Portugal, Belgi, Nederland, Nederland, Oostenrijk, Nederland, VK, Nederland, USA, Zweden, Belgi, Japan.
TRV plannen 2017: Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Zweden, Nederland, Japan
pi_170605966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:10 schreef Eerin het volgende:
ben ook wel benieuwd naar de actuele situatie, vlieg morgenochtend zonder ruimbagage.
pi_170607467
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef byah het volgende:

[..]

ben ook wel benieuwd naar de actuele situatie, vlieg morgenochtend zonder ruimbagage.
Gewoon 3u vantevoren aanwezig zijn en je mist je vlucht iig niet. Boek mee of tablet met Netflix er op en je zit je tijd wel uit. Snap niet zo goed dat mensen echt het risico willen nemen om hun vlucht te missen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  FOK!fotograaf maandag 1 mei 2017 @ 14:02:01 #221
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_170607619
oke, ik heb een cadeau gekocht welke ik mee wil nemen in het vliegtuig, echter is hij relatief groot (40x40x40) en behoorlijk breekbaar.
Ik vlieg met ryanair. Zou ik het mee kunnen nemen als handbagage? (En dan evt mijn handbagage inchecken)
Ik ben bang dat als ik het cadeau inchek hij stuk gaat aangezien ze niet heel voorzichtig met spullen omgaan die het ruim ingaan.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  maandag 1 mei 2017 @ 14:16:28 #222
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_170608007
40*40*40 overschrijdt de afmetingen voor handbagage. Volgens mij moet je dan een extra stoel boeken als je niet wil dat het in het ruim verdwijnt.
Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukskes zijn sowieso lekkerder dan een stuk metaal/kunstof.
#teamfriet
pi_170608467
quote:
5s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:02 schreef fraubitch het volgende:
oke, ik heb een cadeau gekocht welke ik mee wil nemen in het vliegtuig, echter is hij relatief groot (40x40x40) en behoorlijk breekbaar.
Ik vlieg met ryanair. Zou ik het mee kunnen nemen als handbagage? (En dan evt mijn handbagage inchecken)
Ik ben bang dat als ik het cadeau inchek hij stuk gaat aangezien ze niet heel voorzichtig met spullen omgaan die het ruim ingaan.
Kun je het niet gewoon als pakket opsturen? Is denk ik goedkoper..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  FOK!fotograaf maandag 1 mei 2017 @ 14:45:01 #224
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_170608699
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Kun je het niet gewoon als pakket opsturen? Is denk ik goedkoper..
Inchecken als ruimbagage is 15 euro. Opsturen 35 :) Vandaar mijn overweging.

Alleen een extra stoel boeken lijkt mij weer geen goed plan qua kosten.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  maandag 1 mei 2017 @ 23:03:59 #225
258802 Yreal
henk..!
pi_170622649
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 09:51 schreef poldervrouwtje het volgende:

Vertrek 2 was druk !!
goed te horen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')