http://visumcentrale.nl/a(...)nts.pdf?r=1979394836quote:Op maandag 3 april 2017 10:46 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Linkje? En het zou natuurlijk ergens ook bezopen zijn als je een paspoort hebt met 'maar' 5 jaar geldigheid, en hij dan eigenlijk 3 maanden voor afloop al grotendeels waardeloos is als reisdocument.
Dat is Schengen, niet EU. Dicht bij elkaar maar niet helemaal hetzelfde.quote:Op maandag 3 april 2017 10:55 schreef electronique het volgende:
In principe mag je toch eigenlijk vrij reizen binnen de EU? Een kennis is ooit haar paspoort kwijtgeraakt toen ze in Spanje was en mocht toen gewoon terugvliegen. In de praktijk moet je vaak overigens wel je paspoort laten zien.
Vorig jaar: http://www.telegraph.co.u(...)ving-valid-passport/quote:Op maandag 3 april 2017 10:59 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is Schengen, niet EU. Dicht bij elkaar maar niet helemaal hetzelfde.
En het probleem met die 3 maanden regel is dat er zelfs luchthaven personeel is dat soms denkt dat die regel geldt en mensen op hun vlucht weigeren. Heb daar een keer wat over gelezen in 't nieuws, ff zoeken.
Excuses, dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2017 10:59 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is Schengen, niet EU. Dicht bij elkaar maar niet helemaal hetzelfde.
En het probleem met die 3 maanden regel is dat er zelfs luchthaven personeel is dat soms denkt dat die regel geldt en mensen op hun vlucht weigeren. Heb daar een keer wat over gelezen in 't nieuws, ff zoeken.
Het is ook een raar en redelijk subtiel verschil, qua dekking.quote:
Geloof dat we wel een kopie had en hij was gestolen dus ze had ook formulieren van de aangifte. Geloof eigenlijk dat het toen niet zo'n probleem was.quote:Op maandag 3 april 2017 11:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het is ook een raar en redelijk subtiel verschil, qua dekking.
Moet wel een spannende vlucht zijn geweest voor je kennis trouwens, zonder officieel ID een vliegtuig in komen zal alsnog wel een uitdaging zijn geweest.
Hoezo een uitdaging, ik word eigenlijk nooit gecontroleerd als ik binnen Europa vliegquote:Op maandag 3 april 2017 11:18 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het is ook een raar en redelijk subtiel verschil, qua dekking.
Moet wel een spannende vlucht zijn geweest voor je kennis trouwens, zonder officieel ID een vliegtuig in komen zal alsnog wel een uitdaging zijn geweest.
Ja, in principe. In de praktijk wordt je (zeker als je vliegt) toch gewoon om je ID/reisdocument gevraagd.quote:Op maandag 3 april 2017 10:55 schreef electronique het volgende:
In principe mag je toch eigenlijk vrij reizen binnen de EU? Een kennis is ooit haar paspoort kwijtgeraakt toen ze in Spanje was en mocht toen gewoon terugvliegen. In de praktijk moet je vaak overigens wel je paspoort laten zien.
En je moet je oud paspoort toch pas inleveren als je je nieuwe op gaat halen?
Je document is pas ongeldig als je je nieuwe af hebt gehaald. Zou anders een beetje vreemd zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 11:26 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ja, in principe. In de praktijk wordt je (zeker als je vliegt) toch gewoon om je ID/reisdocument gevraagd.
En dat laatste klopt, alleen ik weet niet in hoeverre zo'n 'oud' reisdocument dus 'digitaal' al op inactief wordt gezet als een nieuwe is geproduceerd of bij het gemeentehuis ligt...
Dat klopt, maar ja... het zou niet het eerste vreemde bij de overheid zijn zeg maar.quote:Op maandag 3 april 2017 11:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je document is pas ongeldig als je je nieuwe af hebt gehaald. Zou anders een beetje vreemd zijn.
Wij doen dat wel altijd, mijn vriendin heeft het 1 keer meegemaakt op haar vakantie naar Indonesië toe. Duurde 3 dagen voordat ze haar koffer eindelijk had, en het is toch best vervelend om te moeten gaan shoppen voor kleren als je doodmoe bent van de jetlag, je niet in een grote stad zit, en je reisgezelschap wilt door naar de volgende bestemming.quote:Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef electronique het volgende:
Verdelen jullie trouwens vaak dingen in verschillende koffers of nemen jullie een extra setje kleding mee voor het geval een koffer te laat op de bestemming aankomt of helemaal kwijt raakt? Ik doe dat eigenlijk nooit maar mijn reispartner had het daar opeens over. Zoveel koffers raken er toch helemaal niet kwijt?
Neu, koop wel een nieuwe onderbroek.quote:Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef electronique het volgende:
Verdelen jullie trouwens vaak dingen in verschillende koffers of nemen jullie een extra setje kleding mee voor het geval een koffer te laat op de bestemming aankomt of helemaal kwijt raakt? Ik doe dat eigenlijk nooit maar mijn reispartner had het daar opeens over. Zoveel koffers raken er toch helemaal niet kwijt?
Vlucht Stansted - Amsterdam met EasyJet, koffer eindigde in Genèvequote:Op maandag 3 april 2017 14:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, koop wel een nieuwe onderbroek.
Koffers raken eigenlijk vooral kwijt als je overstapt. Dat bij je transavia vlucht naar gran canaria de koffer op mykanos uit komt heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.
Oke, dat is dan ook voorbij...quote:Op maandag 3 april 2017 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vlucht Stansted - Amsterdam met EasyJet, koffer eindigde in Genève
Acht jaar geleden.
Volgende dag stond de koerier voor de deur met de koffer
Ik heb altijd een zwembroek in mijn handbagage zitten, als mijn koffer dan te laat is kan ik in elk geval bij het zwembad in de zon liggenquote:Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef electronique het volgende:
Verdelen jullie trouwens vaak dingen in verschillende koffers of nemen jullie een extra setje kleding mee voor het geval een koffer te laat op de bestemming aankomt of helemaal kwijt raakt? Ik doe dat eigenlijk nooit maar mijn reispartner had het daar opeens over. Zoveel koffers raken er toch helemaal niet kwijt?
Normaal is de vergoeding maar 1000 euro toch? Vind ik vrij weinig, heb meestal wel meer in mijn koffer zittenquote:Op maandag 3 april 2017 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Meestal heb ik weinig van waarde in mijn koffer dus hoop dan ook dat de airline hem verliest en ik de vergoeding krijg
Heerlijk is dat, dan hoef je niet naar huis te slepen met je kofferquote:Op maandag 3 april 2017 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgende dag stond de koerier voor de deur met de koffer
Die heb ik ook gehad, tot ik op luton was en terug wilde vliegen met mijn 1.2liter zak waar 4 dingetjes in zaten, ik moest een andere zak kopenquote:Op maandag 27 maart 2017 20:43 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik gebruik altijd van die hersluitbare diepvrieszakjes, kosten geen drol en worden altijd geaccepteerd.
Echt? Hoe meten ze de inhoud van een plastic zakje dan, puur de grootte?quote:Op maandag 3 april 2017 19:29 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, tot ik op luton was en terug wilde vliegen met mijn 1.2liter zak waar 4 dingetjes in zaten, ik moest een andere zak kopen
Jap, douane vrouwtje zei dat mijn zakje te groot was en ik moest maar een kleinere zak regelen, ze had een voorbeeld zak boven op die van mijn gelegd, mijn zak was een cm of 6 langer (was zo'n albertheijn druk en sluit zak)quote:Op maandag 3 april 2017 19:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Echt? Hoe meten ze de inhoud van een plastic zakje dan, puur de grootte?
Bij bedrijfsuitjes een aantal keer gehad dat 1 van de collega's zonder koffer zat, waren altijd vluchten zonder overstap.quote:Op maandag 3 april 2017 14:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, koop wel een nieuwe onderbroek.
Koffers raken eigenlijk vooral kwijt als je overstapt. Dat bij je transavia vlucht naar gran canaria de koffer op mykanos uit komt heb ik nog nooit gehoord eigenlijk.
Seatguru al bekeken?quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef wielrennerdt het volgende:
over drie weken weer vliegen, met Air Canada in de A330 naar JFK. Iemand ervaringen met de AC A330?
Jup, een 2-4-2 opstelling dus dat is fijn . Helaas geen SkyTeam vlucht alleen. Maar klm was 600 euro duurder per persoon (zijn met z'n vieren dus dan is de keuze snel gemaakt).quote:
Dat, en niets anders. Eigenlijk moet je het benoemen als binnen Schengen want daar moet je je slechts kunnen identificeren. Maar zelfs op een gemeentehuis weten ze je van foutieve info te voorzien.quote:Op maandag 3 april 2017 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
Binnen de EU moet het paspoort geldig zijn t/m de dag van terugkomst.
Nee, in UK hoef je niet met b.v. een Schiphol zakje aan te komen. Gewoon verplicht om hun afwijkende model zakje te gebruiken. Ik ben dat gezeik daar al jaren zo zat dat ik het maar iedere keer incheck en dan komt bij de laatste vlucht terug ook de bagage wel binnen 10 minuten op de belt.quote:Op maandag 3 april 2017 19:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Echt? Hoe meten ze de inhoud van een plastic zakje dan, puur de grootte?
Niet om het een of ander maar ik heb in afgelopen 15-20 vluchten nog nooit een zakje of iets gebruikt? Meestal alleen een deo ofzo bij maar die gooi ik gewoon los naast alle andere spullen zoals wallet e.d. en nog nooit opmerking gehad dat ik een zakje nodig had? (alleen in Japan maar daar deden ze het zelf in zakje voor je). Vlieg bijna altijd vanaf LHR/LGW of Luton.quote:Op maandag 3 april 2017 23:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, in UK hoef je niet met b.v. een Schiphol zakje aan te komen. Gewoon verplicht om hun afwijkende model zakje te gebruiken. Ik ben dat gezeik daar al jaren zo zat dat ik het maar iedere keer incheck en dan komt bij de laatste vlucht terug ook de bagage wel binnen 10 minuten op de belt.
Het ligt er wel aan waarheen je vliegt hé. Als je buiten Europa vliegt, kunnen er zomaar aanvullende eisen zijn. Soms moet je paspoort dan wel geldig zijn tot 6 maanden na je thuisvlucht.quote:Op woensdag 5 april 2017 14:02 schreef fraubitch het volgende:
Gor om te lezen over het paspoort, de mijne verloopt ook in juni en in mei vlieg ik nog.
Bedankt. Ik vlieg gewoon binnen de EU!quote:Op woensdag 5 april 2017 14:19 schreef heite het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan waarheen je vliegt hé. Als je buiten Europa vliegt, kunnen er zomaar aanvullende eisen zijn. Soms moet je paspoort dan wel geldig zijn tot 6 maanden na je thuisvlucht.
Ik heb wel eens een 150ml Diesel deo zo kunnen kiepen omdat ik hem vergeten was in mijn cargo te doen.. 25¤ , zonder pardonquote:Op maandag 3 april 2017 23:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar ik heb in afgelopen 15-20 vluchten nog nooit een zakje of iets gebruikt? Meestal alleen een deo ofzo bij maar die gooi ik gewoon los naast alle andere spullen zoals wallet e.d. en nog nooit opmerking gehad dat ik een zakje nodig had? (alleen in Japan maar daar deden ze het zelf in zakje voor je). Vlieg bijna altijd vanaf LHR/LGW of Luton.
Gewoon terecht toch?quote:Op woensdag 5 april 2017 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een 150ml Diesel deo zo kunnen kiepen omdat ik hem vergeten was in mijn cargo te doen.. 25¤ , zonder pardon
Nigeria? Gezellig Leuke ervaringen?quote:Op woensdag 5 april 2017 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen gaan we de bedelmolen weer in op PHC.. nu al geen zin in
Ja, regels zijn regels, mijn eigen stomme fout natuurlijk.. in een zakkie had ook niet gemogen, want is 150ml..quote:
Haha, ik kan het nog sterker vertellen. Was ooit op een vliegveld, domestic flight, koop aan airside een bus scheergel, vertraagde vlucht, dus loop weer naar buiten en moest dus ook weer door de security naar airside..... je begrijpt 'm! hoe dom kun je zijn....quote:Op woensdag 5 april 2017 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een 150ml Diesel deo zo kunnen kiepen omdat ik hem vergeten was in mijn cargo te doen.. 25¤ , zonder pardon
Been there, done that, got many tshirts. Alleen in een gevaarlijker gebied waar we persoonlijke en bewapende bodyguards hadden. Aanyway, is offtopic.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
3 hours 'til armoured car transport
Hebben we hier ook.. gaan straks 8 kalashnikovs mee, en hier on site lopen er tientallen...pasjes, betonnen muren, wachttorens, prikkeldraad..quote:Op donderdag 6 april 2017 14:36 schreef static het volgende:
[..]
Been there, done that, got many tshirts. Alleen in een gevaarlijker gebied waar we persoonlijke en bewapende bodyguards hadden. Aanyway, is offtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Sounddragon op 06-04-2017 15:38:06 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat kunnen ze niet. Het gebeurd wel vanzelf, doordat mensen gaan zoeken en boeken. Er spelen zoveel factoren een rol, airlines kunnen hier niet echt op reageren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:53 schreef FredvZ het volgende:
Blijkbaar was het voordelig om in de winter 54 dagen en in de zomer 76 dagen vooraf te boeken.
Ik zeg was, want je kan wel raden wat er nu gaat gebeuren: airlines verhogen rond boven genoemde periodes hun prijzen, wetende dat consumenten aan de hand van zulke publicaties juist rond die periodes naar tickets gaan zoeken.
[ afbeelding ]
Heel airline revenue management draait hierom natuurlijk. Van elke markt is bekend hoe de boeking profielen zijn en dit wordt meegenomen in de optimalisatie. Dit is geen nieuwe info voor airlines, dat weten ze allang, niet alsof ze zomaar wat in de wilde weg proberen...quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:00 schreef XL het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. Het gebeurd wel vanzelf, doordat mensen gaan zoeken en boeken. Er spelen zoveel factoren een rol, airlines kunnen hier niet echt op reageren.
Dat betwijf ik toch. Het kan best zijn dat je aan een bepaalde vakantie periode vastzit, maar dan nog is het nog steeds het voordeligst om ergens tussen 17 en 13 weken vóór vertrek een longhaul flight te boeken. Ik doe het al jaren en hou ook na boeking de tarieven in de gaten. Dan zie je toch een trend. Dat er daarna nog wel eens een obscure aanbieding (b.v. Ukrain of Xiamen met 10 uur overstaptijd) tussendoor schiet zal ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:00 schreef XL het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet. Het gebeurd wel vanzelf, doordat mensen gaan zoeken en boeken. Er spelen zoveel factoren een rol, airlines kunnen hier niet echt op reageren.
Dat komt door marksegmentatie en concurrentie. Cathay heeft een 'monopolie' in Hong Kong op directe longhauls richting Europa en op de O-D AMS-BKK moeten ze met Europese carriers en de hele ME3 concurreren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
(...)Wie het begrijpt mag het zeggen. (...)
en daarom kan een reisgroep die een airline niet verwacht ook een ticket in de gunstige 13-17 weken voor vertrek (aldus Buzz) om zeep helpen. Als je flexibel bent is die periode natuurlijk gunstig maar voor een bepaalde vlucht kun je het beste zo snel mogelijk boeken. Jij hebt namelijk geen inzicht in de load van een vliegtuig en die bepaalt de prijs.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Daarnaast moet je altijd in je achterhoofd houden dat het om twee dingen draait: prijzen en beschikbaarheid. Airlines 'beschermen' een bepaalde hoeveelheid stoelen tegen bepaalde prijzen, dus je kan stunten met prijzen van 300 euro tussen AMS-BKK, maar dan beperk je dat wel maar tot 5 stoelen ofzo. Daarom is het ook misleidend om te zeggen dat het 'altijd' het voordeligst is om 17 tot 13 weken voor vertrek te boeken, want als een vlucht heel druk is zal er in dit window misschien minimale beschikbaarheid van stoelen zijn en vis je achter het net...
Uiteraard is voor de gemiddelde consument revenu management van een maatschappij niet te doorgronden, en ook niet voor de wat meer ervaren reiziger.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
en daarom kan een reisgroep die een airline niet verwacht ook een ticket in de gunstige 13-17 weken voor vertrek (aldus Buzz) om zeep helpen. Als je flexibel bent is die periode natuurlijk gunstig maar voor een bepaalde vlucht kun je het beste zo snel mogelijk boeken. Jij hebt namelijk geen inzicht in de load van een vliegtuig en die bepaalt de prijs.
Bij de KLM betaal je per "leg", dus als je zowel op de heen- als terugweg een overstap hebt mag je 4x betalen. Zal bij andere bedrijven met low-cost ambities niet veel anders zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 10:44 schreef polariteit het volgende:
Even een hele stomme vraag, maar als je een vlucht boekt met overstap en je wilt graag stoelen met extra beenruimte; moet je dan voor beide vluchten daar apart voor aftikken er vanuit gaande dat je hier sowieso voor moet betalen zoals bij KLM?
Elke vlucht apart.. zat van de week upgraded business op de terugweg, en vanaf CDG naar AMS gewoon cattle.. vaak heeft upgraden ook weinig nut op die korte vluchtjes, ja, je zit voorin en je bagage is prio, maar echt extra ruimte enzo valt tegen in verhouding tot de meerprijs.quote:Op zondag 9 april 2017 10:44 schreef polariteit het volgende:
Even een hele stomme vraag, maar als je een vlucht boekt met overstap en je wilt graag stoelen met extra beenruimte; moet je dan voor beide vluchten daar apart voor aftikken er vanuit gaande dat je hier sowieso voor moet betalen zoals bij KLM?
Als je binnen Europa vliegt stelt dat sowieso niets voor, begrijp ook niet waarom je daar extra voor zou willen betalen.quote:Op zondag 9 april 2017 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Elke vlucht apart.. zat van de week upgraded business op de terugweg, en vanaf CDG naar AMS gewoon cattle.. vaak heeft upgraden ook weinig nut op die korte vluchtjes, ja, je zit voorin en je bagage is prio, maar echt extra ruimte enzo valt tegen in verhouding tot de meerprijs.
Persoonlijk heb ik er inderdaad geen geld voor over om business klasse te zitten. Want het broodje wat je krijgt binnen Europa is dat het natuurlijk niet waard.quote:Op zondag 9 april 2017 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je binnen Europa vliegt stelt dat sowieso niets voor, begrijp ook niet waarom je daar extra voor zou willen betalen.
Ja, best comfortabel en goed entertainment systeem. Probeer een stoel te krijgen in de voorste economy cabin.quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef wielrennerdt het volgende:
over drie weken weer vliegen, met Air Canada in de A330 naar JFK. Iemand ervaringen met de AC A330?
Ik vloog in een 3-4-3 indeling eind vorig jaar van en naar Qatarquote:Op maandag 10 april 2017 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
Weet iemand met welk type stoel indeling Qatar in hun 777-300 vanaf AMS vliegt? Ik zie op Seatguru 3 types waarvan twee er een 3-4-3 en één met een 3-3-3 stoelindeling.
Vroegâh was het standaard een 3-3-3 indeling, maar men heeft er toen voor gekozen om de hele vloot uit te rusten met de 3-4-3 opstelling en die op de drukke routes in te zetten.quote:Op maandag 10 april 2017 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
Weet iemand met welk type stoel indeling Qatar in hun 777-300 vanaf AMS vliegt? Ik zie op Seatguru 3 types waarvan twee er een 3-4-3 en één met een 3-3-3 stoelindeling.
2-2-2 in business, 24 stoelen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
Weet iemand met welk type stoel indeling Qatar in hun 777-300 vanaf AMS vliegt? Ik zie op Seatguru 3 types waarvan twee er een 3-4-3 en één met een 3-3-3 stoelindeling.
Over die nieuwe stoelen bij Qatar had ik al gelezen. Ook dat het gangpad extreem smal zou zijn, wat weer aan de stoelbreedte of armleuning ten goede zou komen. Seatguru zegt toch 17 inch. Maar die 33 inch pitch is dan weer beter dan bij de meeste andere maatschappijen. En 2 x 6,5 uur is dan nog wel te doen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
2-2-2 in business, 24 stoelen.
3-4-3 in economy, 388 stoelen.
3-3-3 zit alleen nog in sommige 777-200LR in economy, maar daar zijn er maar 9 van. Andere config is J42-Y316 voor de 777-300ER bij QR, maar die vliegen vooral ri. Amerika. AMS heeft niet genoeg premium vraag, en omdat er maar 1 vlucht per dag is dus een high density 777. Had zelf liever dat we 2x per dag met 787 zouden gaan, maar landingsrechten ontbreken...
Overigens wel nieuwe stoelen en betere seatpitch en width dan een hoop concurrenten in de 777. Daarnaast gaat je geliefde Cathay ook naar 3-4-3 in hun 777's, ik vrees voor je dat er weinig maatschappijen 3-3-3 zullen houden.
Ja, maar alleen SAS plus en business in de A340. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:43 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ervaring met SAS? Vlieg in augustus met een airbus A340 naar Beijing
Er zitten WC's in.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:43 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ervaring met SAS? Vlieg in augustus met een airbus A340 naar Beijing
Transavia, ryanair, google flights, skyscanner en tuifly al geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand een site waar je willekeurig de goedkoopste vliegticket kan vinden?
Het volgende; wil van dinsdag tot zaterdag paar daagjes naar Spanje. Maakt me niet uit waar, maar wil wel het goedkoopste. Liefst vanaf AMS/EHV/CRL/BRU/RTM
Aanstaande dinsdag of een willekeurige dinsdag?quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand een site waar je willekeurig de goedkoopste vliegticket kan vinden?
Het volgende; wil van dinsdag tot zaterdag paar daagjes naar Spanje. Maakt me niet uit waar, maar wil wel het goedkoopste. Liefst vanaf AMS/EHV/CRL/BRU/RTM
as. Dinsdag, zonder hotelquote:Op zaterdag 15 april 2017 11:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag of een willekeurige dinsdag?
Met of zonder hotel?
Maakt de plaats in Spanje nog uit? Barcelona is bijvoorbeeld goedkoper dan Alicante, maar als je verwacht in de zon te kunnen zitten zou ik toch voor Alicante kiezen:quote:
Alicante is prima, BCN ben ik al zo vaak geweest. Had je wat interessants gevonden?quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maakt de plaats in Spanje nog uit? Barcelona is bijvoorbeeld goedkoper dan Alicante, maar als je verwacht in de zon te kunnen zitten zou ik toch voor Alicante kiezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 168~185 euro (afhankelijk van je cookies) kan je van AMS naar Alicante:quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Alicante is prima, BCN ben ik al zo vaak geweest. Had je wat interessants gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |