abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 maart 2017 @ 10:00:10 #1
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169808556
Feedback topic :*.

Hier verder met FB
  maandag 27 maart 2017 @ 10:01:03 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169808576
Foodback?

Terugvoeren!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 27 maart 2017 @ 10:01:32 #3
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169808580
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach zo dan zou je dat ook over Joden mogen zeggen toch? Niet dat zoiets ooit in mij op zou komen maar onder die stelling van jou zou het moeten kunnen.
Ligt eraan. Wat mij betreft wel als het in de context past. We moeten echter ook rekening houden met zaken als de Nederlandse wetgeving. Het hangt dus af van de context.

Maar het staat je vrij om inhoudelijk op zo'n post te reageren. Heb ik ook gedaan.
  maandag 27 maart 2017 @ 10:01:57 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169808587
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:01 schreef Copycat het volgende:
Foodback?

Terugvoeren!
Opzettelijk slecht vertaald ;)
pi_169835045
Hallo,

Ik ben een aantal jaar afwezig geweest van BNW, en zie dat de 'moderatorstijl' wat veranderd is.

Ik begrijp dat in sommige gevallen streng opgetreden moet worden, zoals in de gevallen van antisemitisme, laster, enzovoorts. Ik kan alleen maar toejuichen dat hier beter opgelet word en mensen daarom gedwongen worden een betere manier voor het formuleren van hun punt te kiezen.

Waar ik wat meer moeite heb, is de toon die ik nu al meerdere malen voorbij heb zien komen, zoals vandaag nog toen ik in mijn eigen topic las:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:44 schreef ChrisCarter het volgende:
Gelukkig wordt de topicpointer goed gelezen..
:N
Wat mij betreft is dit een zeer onbeleefde, bespottende en botte manier om te reageren op iemand die een simpele vraag stelt.

Het is niet eens een zo domme vraag, immer blijkt uit de OP niet duidelijk of pizzagate hier behandeld kan worden/wordt of niet.

Wellicht heeft de persoon het pizzagate topic niet gezien en stelt daarom die vraag.

In ieder geval is wat mij betreft zo'n reactie absoluut niet nodig en voegt ook niets toe aan de sfeer van het forum. Men vraagt ons moeite te doen om de forumregels te respecteren, ik vraag jullie moeite te doen de forum users te respecteren. Dat kan alleen maar bijdragen aan een betere sfeer en beter wederzijds respect.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:55:04 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169835090
Goed verhaal maar het was een reactie op de te lollige manier van opschrijven van pizzagate. Lavenderr en ik vinden het topic zelf al zeer twijfelachtig voor BNW (er is geen verband onderling) en het is meer een veredelde linkdump. Dus sturen we er strak op.
pi_169835154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Goed verhaal maar het was een reactie op de te lollige manier van opschrijven van pizzagate. Lavenderr en ik vinden het topic zelf al zeer twijfelachtig voor BNW (er is geen verband onderling) en het is meer een veredelde linkdump. Dus sturen we er strak op.
Wat bedoel je met een veredelde linkdump ?

Het topic is kindermishandeling/pedofilie in verschillende landen in de hogere sferen van de samenleving (politici, kerk, rijke lui)

Het is geen 'linkdump' maar een manier om informatie bij elkaar te brengen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:01:53 #8
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169835175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat bedoel je met een veredelde linkdump ?

Het topic is kindermishandeling/pedofilie in verschillende landen in de hogere sferen van de samenleving.

Het is geen 'linkdump' maar een manier om informatie bij elkaar te brengen.
En wat is er BNW aan dan? Er is geen connectie. Kindermishandeling komt helaas in alle lagen voor.

Tot nu toe is het vooral een dump aan video's en artikelen met als enige rode draad dat kinderen misbruikt worden. Maar dat is helaas al zo oud als de mensheid.
pi_169835245
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En wat is er BNW aan dan? Er is geen connectie. Kindermishandeling komt helaas in alle lagen voor.

Tot nu toe is het vooral een dump aan video's en artikelen met als enige rode draad dat kinderen misbruikt worden. Maar dat is helaas al zo oud als de mensheid.
Wat ik de laatste jaren gezien heb is dat dit misbruik vaak gelinkt wordt aan:

- katholieke kerk
- vrijmetselarij
- illuminati

Waarom ? Omdat door middel van kindermisbruik druk wordt gezet op met name politici. Men kan immers hun carrière kapot maken zodra een politicus niet meer doet wat hij moet doen, door zijn privéleven openbaar te maken. Dit wordt door verschillende mensen genoemd in de geplaatste video's.

Ook maakt Satanistisch ritueel misbruik deel uit van deze gevallen. Dit is wel degelijk BNW, immers wordt de BNW vaak beticht satanistisch van aard te zijn. Het feit dat het om de elite gaat, maakt het automatisch BNW.

Ik heb dit in de OP genoemd, kindermisbruik & satanisme in de hogere lagen vd maatschappij. Dat kindermisbruik in alle lagen van de samenleving voorkomt doet er niet toe, dit topic gaat over de elite.
pi_169840366
Ik heb 3 punten die ik graag afgehandeld wil zien:

A)
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:53 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik verwijs je nogmaals naar mijn post hierboven. Ben je het er niet mee eens? Dan mag je naar forum@fok.nl

Je doet hierboven namelijk weer exact datgene waarvan we niet willen dat je het doet...
Goed, als jij wilt dat ik mensen niet wijs op hun psychologische problemen en jou niet wijs op de echt problematische posters die het topic saboteren, dan wil ik dat nog wel een kans geven. Daar tegenover moet dan wel staan dat jij (en Lavender):
1) Harder modereren op persoonlijke aanvallen op posters die BIJDRAGEN aan het topic en informatie aandragen. Er is geen reden om te beledigen. Die mensen bedoelen het goed. De groep die niet bijdraagt bedoelt het veel minder goed.
2) Een clubje die permanent probeert de boel te laten ontsporen harder aanpakt. Ik noemde bans, maar dat is aan jullie hoe jullie die groep aan gaan pakken.

Waar het om gaat is dat het besproken kan worden. Niet dat jullie vooringenomen standpunt dat het niet waar is bewezen wordt. Want dat is waar op gemodereerd werd tot nu toe: iedereen die het met dat vooringenomen standpunt eens is wordt door moderaties beschermd.

Afgesproken?

B)
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhm...1 x?
Dit topic gaat over Pizzagate en niet over allerlei andere zaken. Hoe vaak is dat nu al uitgelegd.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:52 schreef BenmaF1 het volgende:

Dit topic gaat over PEDOgate, volgens jou zelf. Want dat is de reden dat je PEDOgate topics sluit: een dubbel topic van deze.

En vervolgens mag in dit topic niet over iets anders dan PIZZAgate gepraat worden.

Waarom doe jij dat?
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:54 schreef ChrisCarter het volgende:
Nee dat andere topic was gesloten omdat je vanaf post 1 het zelf al om zeep hielp met je persoonlijke gedoe. "Pedo"gate heeft een eigen topic nu weer. Met dezelfde regels als hiervoor.
Dit is niet waar. Er staan geen persoonlijke aanvallen in de OP die ik maakte. Alleen twee topicpointers. Een voor de mods en een voor de posters. Wat was de werkelijke reden?

C)
Ik ben stellig van mening dat de manier van modereren het enige probleem is in BNW. Iedereen die het met de mening van de mods eens is mag gewoon alles posten wat hij/zij wil. Degenen die een andere mening hebben worden gemodereerd. Getuige de nu bijna 6 maal 13 pagina's in het PIZZAgate topic. Iedere normale bijdrage wordt gevolg door ongeveer 50-100 ad hominem aanvallen op degene die de bijdrage doet en die worden niet gemodereerd. Dat terwijl, als degene die de bijdrage deed zich wil verdedigen, dit extra hard gemodereerd wordt. Dat is waarom het escaleert. Bij deze de oproep om dit veranderen, mods. Pas nadat jullie dit veranderen is het mogelijk om de kwaadwillende sujetten uit BNW te weren. En pas daarna kunnen de topics weer normaal besproken worden. Waarom denk jij anders dat ALLE serieuze posters uit bijvoorbeeld de PEDOgate en PIZZAgate topics hier verhaal komen halen? Dat is omdat er iets mis gaat. Ik roep de mods dus op om daar iets aan te doen.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169840491
En nog eentje voor wie de wet wil leren:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
*graag de topicpointer lezen. Laster is bij wet verboden dus geen namen noemen.
Dit is slechts ten dele waar. De wet is dat men de privacy van het individu niet mag schenden. MAAR als het gaat om mensen die zich in de publieke sfeer bevinden; zoals politici, televisie persoonlijkheden, super rijken en mensen die al in het nieuws geweest zijn het besprokene, dan is dit wel toegestaan OM TE BESPREKEN.

Een sexvideo is dus dan nog steeds illegaal, of hate speech enzo.

Snap je?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  dinsdag 28 maart 2017 @ 18:42:06 #12
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169840530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef BenmaF1 het volgende:
En nog eentje voor wie de wet wil leren:

[..]

Dit is slechts ten dele waar. De wet is dat men de privacy van het individu niet mag schenden. MAAR als het gaat om mensen die zich in de publieke sfeer bevinden; zoals politici, televisie persoonlijkheden, super rijken en mensen die al in het nieuws geweest zijn het besprokene, dan is dit wel toegestaan OM TE BESPREKEN.

Een sexvideo is dus dan nog steeds illegaal, of hate speech enzo.

Snap je?
Het is wel het beleid zoals we dat voor Fok hebben. Oneens? Forum@fok.nl
  dinsdag 28 maart 2017 @ 18:45:07 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169840595
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:33 schreef BenmaF1 het volgende:
Ik heb 3 punten die ik graag afgehandeld wil zien:

A)

[..]

Goed, als jij wilt dat ik mensen niet wijs op hun psychologische problemen
Whut?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169842723
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het is wel het beleid zoals we dat voor Fok hebben. Oneens? Forum@fok.nl
Dat gaat niet over nieuwsitems of over publieke personen. Als dat wel zo was, dan zou iedere post op de frontpage en op het forum tegen de regels zijn, maar dat weet je best.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169842748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Whut?
Ik heb daar wel voor geleerd op de universiteit.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169843015
Ik krijg een beetje Mata/Lichtkogel flashbacks van benmaF1
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:41:13 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169843842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:06 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Ik heb daar wel voor geleerd op de universiteit.
Jij hebt daar geleerd dat dat best ok is om zo te doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169844028
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij hebt daar geleerd dat dat best ok is om zo te doen?
Nee, psychoanalyse. Daarom leek het me handig om sommigen een op een stoornis te wijzen. Maar goed, dat wordt niet gewaardeerd. Dan niet.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169844217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Goed verhaal maar het was een reactie op de te lollige manier van opschrijven van pizzagate. Lavenderr en ik vinden het topic zelf al zeer twijfelachtig voor BNW (er is geen verband onderling) en het is meer een veredelde linkdump. Dus sturen we er strak op.
Hier bewijs je dat je eerst een oordeel velde, dat tot waarheid verhief en toen besloot het bewijs maar niet te bekijken en zo je eigen vooroordeel te handhaven.

Dat is wat er mis gaat in een notendop.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:48:23 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169844232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:44 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Nee, psychoanalyse. Daarom leek het me handig om sommigen een op een stoornis te wijzen. Maar goed, dat wordt niet gewaardeerd. Dan niet.
Aha. En daarbij heeft men je even vergeten uit te leggen dat dat via een indirect en onvolledig contact als een forum niet zo goed werkt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169844370
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Aha. En daarbij heeft men je even vergeten uit te leggen dat dat via een indirect en onvolledig contact als een forum niet zo goed werkt?
Luister, uit oneigenlijke conclusies en leugens is heel wat te zeggen. Onvolledig en indirect als het is toch. Snap je?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  Moderator dinsdag 28 maart 2017 @ 21:03:40 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_169845000
Zullen we nu weer over gaan tot feedback over BNW ipv op elkaar?
BenmaF1, niet alles draait om jouw persoontje. Je maakt je wel heel belangrijk en die arrogante toon is ook misplaatst.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:28:00 #23
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169848797
CynicusRomanticusRob en Orwell hebben nooit iets toegevoegd aan de Apollo Hoax topic. Ze lullen enkel onzin, stellen geen echte vragen en reageren ook niet op antwoorden.

Als die twee nog een keer achter elkaar onzin posten vind ik dat ze een waarschuwing moeten krijgen.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:54:19 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169850112
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hallo,

Ik ben een aantal jaar afwezig geweest van BNW, en zie dat de 'moderatorstijl' wat veranderd is.

Dan zou ik even mijn wachtwoord veranderen, want zo te zien heeft er iemand anders in die tijd met je account in BNW gepost.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:56:06 #25
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169855109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:28 schreef t4600c het volgende:
CynicusRomanticusRob en Orwell hebben nooit iets toegevoegd aan de Apollo Hoax topic. Ze lullen enkel onzin, stellen geen echte vragen en reageren ook niet op antwoorden.

Als die twee nog een keer achter elkaar onzin posten vind ik dat ze een waarschuwing moeten krijgen.
Als er zaken zijn waarvan je vindt dat die aandacht vereisen kun je het beste een zogeheten Topic Report plaatsen. Dan kunnen wij beoordelen hoe/wat.
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:57:32 #26
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169855124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:51 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Luister, uit oneigenlijke conclusies en leugens is heel wat te zeggen. Onvolledig en indirect als het is toch. Snap je?
Niemand zit te wachten op je "psychoanalyses" sterker nog die zijn hier ontzettend ongewenst. Verder dien je gewoon het beleid te volgen hier. Ben je het daar niet mee eens verwijzen we je graag naar forum@fok.nl

Deze discussie is nu wel klaar.
pi_169855633
Niemand zit te wachten op je "psychoanalyses" sterker nog die zijn hier ontzettend ongewenst. Verder dien je gewoon het beleid te volgen hier. Ben je het daar niet mee eens verwijzen we je graag naar forum@fok.nl

Deze discussie is nu wel klaar.


[ Bericht 51% gewijzigd door ChrisCarter op 29-03-2017 09:50:55 ]
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:06:51 #28
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169862186
Bij deze wil ik hier een klacht indienen over de mods in BNW. Er wordt erg subjectief gemod. Er word erg weinig gedaan aan de rapportjes die ik door stuur mbt uitlokkend en beledigend gedrag van users.

Het valt wel te verwachten aangezien iemand als Chris Carter vrij weinig met de BNW onderwerpen heeft gezien ook zijn uitspraken in andere subforums als en ik quote "Die huilies van Anonymous". Anonymous met hun strijd tegen de uitwassen van de status quo staat zo ongeveer symbool voor het BNW gedachtegoed en daar maakt notabene een mod van BNW zo'n opmerking over. Treurig.
Feyenoord!
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:10:45 #29
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169862266
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:06 schreef Japie77 het volgende:
Bij deze wil ik hier een klacht indienen over de mods in BNW. Er wordt erg subjectief gemod. Er word erg weinig gedaan aan de rapportjes die ik door stuur mbt uitlokkend en beledigend gedrag van users.

Het valt wel te verwachten aangezien iemand als Chris Carter vrij weinig met de BNW onderwerpen heeft gezien ook zijn uitspraken in andere subforums als en ik quote "Die huilies van Anonymous". Anonymous met hun strijd tegen de uitwassen van de status quo staat zo ongeveer symbool voor het BNW gedachtegoed en daar maakt notabene een mod van BNW zo'n opmerking over. Treurig.
Klacht genoteerd. Kan er helaas niet veel mee. Dat anonymous heb ik je al 3x uitgelegd dus misschien je vingers uit je oren laten.

Je TRs zijn eigenlijk alleen maar het gevolg van je eigen manier van "discussieren" en ook dingen zien die er niet zijn. Niet elk weerwoord is een aanval of uitlokking maar dat is gewoon een discussie.

Mocht je hier niets mee kunnen of ontevreden over zijn verwijs ik je naar forum@fok.nl
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:11:06 #30
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169862276
Anderen hoeven niet te reageren, dank u.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:12:35 #31
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169862319
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Klacht genoteerd. Kan er helaas niet veel mee. Dat anonymous heb ik je al 3x uitgelegd dus misschien je vingers uit je oren laten.

Je TRs zijn eigenlijk alleen maar het gevolg van je eigen manier van "discussieren" en ook dingen zien die er niet zijn. Niet elk weerwoord is een aanval of uitlokking maar dat is gewoon een discussie.

Mocht je hier niets mee kunnen of ontevreden over zijn verwijs ik je naar forum@fok.nl
Daar houden andere mods toch een heel andere mening op na dan jij. Plus heb je me dat nog niet 1 keer uitgelegd mbt "de huilies van anonymous". Ben benieuwd naar je uitleg.
Feyenoord!
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:13:26 #32
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169862339
Je blijft dingen wel afschuiven trouwens. Als ik je in een topic ergens op aanspreek verwijs je me naar FB en als ik je in FB ergens op aanspreek verwijs je me weer naar een emailadres.....
Feyenoord!
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:13:59 #33
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169862355
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar houden andere mods toch een heel andere mening op na dan jij. Plus heb je me dat nog niet 1 keer uitgelegd mbt "de huilies van anonymous". Ben benieuwd naar je uitleg.
Fijn voor andere mods, je bent nu op BNW :Y zoals gezegd als dit niet is wat je had verwacht zal ik je toch moeten doorverwijzen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:15:15 #34
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169862385
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Fijn voor andere mods, je bent nu op BNW :Y zoals gezegd als dit niet is wat je had verwacht zal ik je toch moeten doorverwijzen.
Je gaat me het "huilies van Anonymous" niet uitleggen begrijp ik?
Feyenoord!
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:15:15 #35
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169862386
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:13 schreef Japie77 het volgende:
Je blijft dingen wel afschuiven trouwens. Als ik je in een topic ergens op aanspreek verwijs je me naar FB en als ik je in FB ergens op aanspreek verwijs je me weer naar een emailadres.....
Je hebt antwoord gehad. Ik kan simpelweg niets anders dan uitleggen wat ik met je TRs heb gedaan (beoordeeld) en daarna houdt mijn zone of control op.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:18:50 #36
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169862483
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je gaat me het "huilies van Anonymous" niet uitleggen begrijp ik?
Dat heb ik toen al gedaan :)

POL / [POLCAFE #7060] Nachtbrakers (en de volgende ochtendbrakers)

Maar is verder irrelevant voor feedback hier
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:19:04 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169862491
Er is niet echt veel bnw hier toch? Elk onderwerp wordt als onzin bestempeld en krijgt men de wind van voren als er anders beweerd wordt. Oh nee dat is de kritische harde kern die elke dag aanwezig is om te discussiëren met de paar complotgekkies die er nog te vinden zijn :9
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:21:49 #38
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169862561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is niet echt veel bnw hier toch? Elk onderwerp wordt als onzin bestempeld en krijgt men de wind van voren als er anders beweerd wordt. Oh nee dat is de kritische harde kern die elke dag aanwezig is om te discussiëren met de paar complotgekkies die er nog te vinden zijn :9
Jij komt hier alleen maar posten als er wat te stoken valt. Erg jammer. Blijf dan weg zou ik bijna denken.

Er zijn namelijk tal van actieve topics waar flink inhoudelijk wordt gediscussieerd. Zie ik jou helaas niet doen nog.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:27:59 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169862709
Ik zeg mijn mening, als het je niet aanstaat gewoon negeren. Doe ik zo vaak. Info posten doe ik inderdaad haast niet (hier) want dan knalt men uit zijn panty is too much voor de ongelovigen. Overall wordt op alles tegenin gegaan en als onzin gezien. Weinig bnw te vinden dus bij de harde kerners. Wordt er geknipt en geveegd en dan naar mailen naar fok verwezen. Mooie dooddoener :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:29:29 #40
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169862752
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zeg mijn mening, als het je niet aanstaat gewoon negeren. Doe ik zo vaak. Info posten doe ik inderdaad haast niet (hier) want dan knalt men uit zijn panty is too much voor de ongelovigen. Overall wordt op alles tegenin gegaan en als onzin gezien. Weinig bnw te vinden dus bij de harde kerners. Wordt er geknipt en geveegd en dan naar mailen naar fok verwezen. Mooie dooddoener :W
:W

Zoals gesteld; toch gek dat 99% wel normaal inhoudelijk kan posten dan. Van "beide kanten".
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:40:54 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169863023
Ik ga het vanaf hier niet meer herhalen: zie je dat anders dan ben je vrij om je beklag te doen bij forum@fok.nl - klaar nu.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:56:21 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169863437
Je maakt het me ook wel onmogelijk zo Carter. Waarom haal je het antwoord dat ik geef op een reactie van SP dat hier niet getrolld en beledigd wordt weg??
Feyenoord!
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:02:31 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169863648
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Japie77 het volgende:
Je maakt het me ook wel onmogelijk zo Carter. Waarom haal je het antwoord dat ik geef op een reactie van SP dat hier niet getrolld en beledigd wordt weg??
Omdat jouw reactie een persoonlijke aanval was en volledig off-topic.

En dan vervolgens 4 of 5 keer het bericht terugplaatsen is natuurlijk superverstandig...
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:08:44 #44
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169863783
Als je niet doorhebt dat
quote:
Als ik al jouw beledigingen en sarrende posts hier neer moet zetten ben ik morgen nog niet klaar.
zowel offtopic is alsmede een persoonlijke aanval dan weet ik niet waar ik moet beginnen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:09:15 #45
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_169863795
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:08 schreef ChrisCarter het volgende:
Als je niet doorhebt dat

[..]

zowel offtopic is alsmede een persoonlijke aanval dan weet ik niet waar ik moet beginnen.
Lol. Ok begin dan maar niet.
Feyenoord!
pi_169865388
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:41 schreef BenmaF1 het volgende:
Niemand zit te wachten op je "psychoanalyses" sterker nog die zijn hier ontzettend ongewenst. Verder dien je gewoon het beleid te volgen hier. Ben je het daar niet mee eens verwijzen we je graag naar forum@fok.nl

Deze discussie is nu wel klaar.

Hallo Benma.
Ik ben heel op je mening van deze topic geinteresseerd:

BNW / Crisis actors, een fenomeen bij fake news
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169881061
Niet eens met dit soort opmerkingen:

quote:
En het staat er nu, dus nu is het voor altijd waarheid. Wat een volk.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:41:24 #48
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169881929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Niet eens met dit soort opmerkingen:

[..]

Waar en in welke context? Dan kun je beter een post reporten.
pi_169881991
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar en in welke context? Dan kun je beter een post reporten.
report betreffende deze post:

quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geweldig die kruisverbanden die door dat soort o zo betrouwbare sites worden gemaakt. Precies hetzelfde gebeurt hier. We horen een klok luiden, en verzinnen er zelf een klepel bij. En dat het liefst een zo sensationeel mogelijke.

En het staat er nu, dus nu is het voor altijd waarheid. Wat een volk.
--------
melding:
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:45:16 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169882015
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

report betreffende deze post:

--------
melding:
Het is toch ook simplistisch volk om die domme kruistbestuivinginsinuaties te maken? Zo onderuit te halen, dan ben je niet al te snugger.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:46:50 #51
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169882043
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
Waarom zou Copycat dat niet mogen vinden van de auteurs van die site? Zolang ze geen users aanvalt is het allemaal niet zo erg.

Als er staat "gebruiker x of y is dom" dan is het anders.
pi_169882071
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom zou Copycat dat niet mogen vinden van de auteurs van die site? Zolang ze geen users aanvalt is het allemaal niet zo erg.

Als er staat "gebruiker x of y is dom" dan is het anders.
Ok uitleg aanvaard.
pi_169896764
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als dat je overtuigende bewijs is dan is het allesbehalve sterk inderdaad :Y

[..]

Maar toch kom je het hier posten. En iedere keer wel even melden hoe kut het hier wel niet is en hoe weinig hier zou mogen. En toch blijven posten. :Y
Sorry hoor, maar ik lees hier nu een tijdje mee, maar van jou kun je feitelijk hetzelfde zeggen. Je blijft hier maar posten, en melden dat alles wat aangekaart wordt "onzin" is, "niet waar" is, "geen bewijs" is. Allemaal bullshit volgens jou en toch blijf je hier posten.

Zou leuker zijn als je gewoon modereert, en dus je werk doet en je verder niet bemoeit. Het overal meteen bovenop duiken met het stereotype antwoorden riedeltje, kennen we nu wel.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 00:10:34 #54
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169898456
Dit is geen ja-knikkers forum. Overigens bekrompen gedachte om te denken dat ik overal tegen ben. :')
pi_169913110
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 00:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Dit is geen ja-knikkers forum. Overigens bekrompen gedachte om te denken dat ik overal tegen ben. :')
Dat klopt. Het is eerder precies het tegenovergestelde. Een nee-schudders-forum dus.

Verder vraag ik me af wat er bekrompen is aan hetgeen ik constateer. Weinig bekrompen hoor. Ik zie gewoon dat jij het over het algemeen niet zo hebt op de onderwerpen hier. Kan hoor, maar ik vind dat het je dan niet zo geschikt maakt om ook inhoudelijk mee te posten.

Die smile is trouwens ook lekker kinderachtig. Goed bezig!! :)
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:42:15 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169913932
BNW / 9/11 (#)115: The Towers of Power

Denk dat dit wel weer wat mod aandacht kan gebruiken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:58:06 #57
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169914449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:14 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Dat klopt. Het is eerder precies het tegenovergestelde. Een nee-schudders-forum dus.

Verder vraag ik me af wat er bekrompen is aan hetgeen ik constateer. Weinig bekrompen hoor. Ik zie gewoon dat jij het over het algemeen niet zo hebt op de onderwerpen hier. Kan hoor, maar ik vind dat het je dan niet zo geschikt maakt om ook inhoudelijk mee te posten.

Die smile is trouwens ook lekker kinderachtig. Goed bezig!! :)
Genoteerd.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:02:15 #58
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169914592
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / 9/11 (#)115: The Towers of Power

Denk dat dit wel weer wat mod aandacht kan gebruiken.
Thanks. Bezem weer in de kast.
pi_169914848
Ik denk dat Wantie even wat strakker in de gaten gehouden moet worden.
Dit figuur wordt erg snel persoonlijk. Ook is hij nogal snel met het smijten met "je hebt geen antwoord", "Je weet het zelf niet" en dat soort antwoorden. Nogal vervelend en het sloopt iedere discussie.
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:13:06 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169914893
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Thanks. Bezem weer in de kast.
Danku :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:14:14 #61
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169914922
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:11 schreef BlaffendeHond het volgende:
Ik denk dat Wantie even wat strakker in de gaten gehouden moet worden.
Dit figuur wordt erg snel persoonlijk. Ook is hij nogal snel met het smijten met "je hebt geen antwoord", "Je weet het zelf niet" en dat soort antwoorden. Nogal vervelend en het sloopt iedere discussie.
Ik heb allang geveegd in het topic. Jullie lieten je beiden gaan.

Iemand "dit figuur" noemen toont overigens ook niet veel respect. Laat het van beide kanten komen people.

In plaats van je te laten meeslepen is het verstandiger om een Topic Report te zetten. Reageren zorgt voor nog meer ruis en met een TR kijken wij ernaar en grijpen we in waar nodig.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:20:27 #62
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169915112
Dat soort posts horen nergens. Niet in een topic en ook niet in FB...
pi_169916845
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:49 schreef Dhalsim het volgende:

Ik hou het verder ook voor gezien met dit topic. Ik probeer niemand te overtuigen, maar enkel wat informatie op tafel te brengen die misschien voor sommige nieuw is. Maar BNW is niet meer wat het was...had ik kunnen weten als ik hier wat meer kwam.
Tot 5 keer toe is mijn reactie op dit stukje tekst.... waarop ik alleen maar zei dat ik het er mee eens ben.... verwijderd.

Moderators, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Het is al zover dat jullie bijna alleen maar een paar gelijkgestemden hier op BNW aan het posten hebben. Dan heb ik het over een mannetje of 5 a 6. De paar die er anders in staan, jagen jullie keihard weg. Verder post hier niemand meer.

Waarom doen jullie dit?
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:23:56 #64
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169916916
Off-topic forumbash wordt gewoon weggehaald. Dat is Fok!-beleid. Of is zeggen dat BNW dood is relevant voor wat er in Westminster is gebeurd dan? :)

Ondanks waarschuwingen het toch een tig keer herplaatsen is dan niet bepaald verstandig he.

Verder heb ik geen idee waar je het over hebt, we hebben een actieve basis met leuke users die veel inhoudelijk met elkaar discussieren, ongeacht welk standpunt zij hebben.

Als er al "problemen" zijn dan lijkt dat toch van de usual suspects af te komen. Hm...

Je toon in deze post is bijvoorbeeld ook echt beneden alle peil...
pi_169995505
Hoe zien jullie dat mysterieuze topic voor je?

Van een vermoordde Russisch geheim agent in Uzbekistan tot aan het vage verhaal over de dood van Kris en Lisanne... Moorden van 10 jaar geleden en van gisteren?
Dat wordt toch een zooitje of is dat juist de bedoeling?

En wanneer is iets mysterieus?
In België zijn nu vijf jonge vrouwen vermoord zonder dader/motief, politie heeft geen flauw idee en er wordt flink geopperd dat er opnieuw een seriemoordenaar rondloopt. Dat zelfde gaat rond in Panama/Chiriqui, past dat daadwerkelijk in een topicreeks?

Ik heb vaker gevraagd/geopperd om MIS weer te openen, zeker interessant bij cold case zaken.
Maar past blijkbaar niet bij Fok.
  Moderator dinsdag 4 april 2017 @ 15:19:34 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_169995804
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe zien jullie dat mysterieuze topic voor je?

Van een vermoordde Russisch geheim agent in Uzbekistan tot aan het vage verhaal over de dood van Kris en Lisanne... Moorden van 10 jaar geleden en van gisteren?
Dat wordt toch een zooitje of is dat juist de bedoeling?

En wanneer is iets mysterieus?
In België zijn nu vijf jonge vrouwen vermoord zonder dader/motief, politie heeft geen flauw idee en er wordt flink geopperd dat er opnieuw een seriemoordenaar rondloopt. Dat zelfde gaat rond in Panama/Chiriqui, past dat daadwerkelijk in een topicreeks?

Ik heb vaker gevraagd/geopperd om MIS weer te openen, zeker interessant bij cold case zaken.
Maar past blijkbaar niet bij Fok.
In het topic ging het niet alleen maar om Kris en Lisanne maar steeds vaker over andere mysterieuze verdwijningen en moorden dus is het handiger om daar 1 topic over te hebben. Deze dus: BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken
pi_169999174
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In het topic ging het niet alleen maar om Kris en Lisanne maar steeds vaker over andere mysterieuze verdwijningen en moorden dus is het handiger om daar 1 topic over te hebben. Deze dus: BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken
Maar die posts hadden linksom of rechtsom allemaal betrekking op de zaak Kris en Lisanne. En niets maar dan ook niets met de zaken die er nu instaan zoals een moord in Oekraïne.

https://www.allmystery.de/themen/km
Kijk zelfs in Duitsland hebben ze zo'n forum, met duidelijke regels en gebruikersvoorschriften.
Ook daar wordt de zaak van Kris en Lisanne veelvuldig besproken.
Zo zijn er forums in Rusland, Polen en zelfs in Cambodja over deze zaak maar alleen in Nederland niet.

Maar misschien is het ook wel de TT die users tegenstaat, in de lokale kranten in Chiriqui wordt veelvuldig terug gewezen op Kris en Lisanne. Vandaag weer een heel artikel over orgaanhandel in Chiriqui, jawel je leest het goed. Jonge meiden daar worden slachtoffer van gedwongen prostitutie en zelfs orgaanhandel. Wat ooit begon als een maf hersenspinsel, een idioot verzonnen stuk in de krant is nu dus werkelijkheid.

Maar daarvoor geen ruimte op Fok, want dat heeft niets te maken met mysterieuze moordzaken.
pi_169999321
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit soort vragen horen in BNW FB.

Het staat in BNW omdat we hier ook de niet MSM bronnen gewoon meenemen in discussies. Andere subfora zien liever bekende/erkende bronnen langskomen.
Uuhm, dit is een gerenommeerd filosoof. Zijn boeken en publicaties ZIJN betrouwbare bronnen. Er is geen reden deze in BNW te plaatsen als je het mij vraagt. Nog sterker: ik vind het een belediging voor Zizek.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169999359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:18 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Uuhm, dit is een gerenommeerd filosoof. Zijn boeken en publicaties ZIJN betrouwbare bronnen.
Maakt niet dat het meer dan een verzameling meningen zijn.
quote:
Er is geen reden deze in BNW te plaatsen als je het mij vraagt. Nog sterker: ik vind het een belediging voor Zizek.
Vooral niet participeren dan.
Conscience do cost.
pi_169999490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:20 schreef ems. het volgende:
Vooral niet participeren dan.
Ik heb meer van hem gelezen dan alle andere gebruikers bij elkaar denk ik.
En ik ken zijn grote voorbeelden zoals Kant, Freud en Lacan ook van binnen en van buiten.
Ik denk dat ik zou kunnen bijdragen...
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_169999546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:25 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Ik heb meer van hem gelezen dan alle andere gebruikers bij elkaar denk ik. En ik ken zijn grote voorbeelden zoals Kant, Freud en Lacan ook van binnen en van buiten.
Dat lijkt me niet relevant.
quote:
Ik denk dat ik zou kunnen bijdragen...
Draag dan vooral bij. :)
Conscience do cost.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:30:08 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169999605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:25 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Ik heb meer van hem gelezen dan alle andere gebruikers bij elkaar denk ik.
En ik ken zijn grote voorbeelden zoals Kant, Freud en Lacan ook van binnen en van buiten.
Ik denk dat ik zou kunnen bijdragen...
Dan doe je dat toch? Als je daar interesse/behoefte aan hebt natuurlijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:32:21 #73
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169999662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:18 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Uuhm, dit is een gerenommeerd filosoof. Zijn boeken en publicaties ZIJN betrouwbare bronnen. Er is geen reden deze in BNW te plaatsen als je het mij vraagt. Nog sterker: ik vind het een belediging voor Zizek.
Het is voor een filosoof ook geen belediging om in BNW te worden genoemd dus geen idee waarom je aanstoot neemt.
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:04:48 #74
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170000512
Goh dacht dat FB voor feedback was maar zelfs dat wordt al weg geveegd hier. Moet niet gekker worden.....
Feyenoord!
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:05:53 #75
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170000531
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:04 schreef Japie77 het volgende:
Goh dacht dat FB voor feedback was maar zelfs dat wordt al weg geveegd hier. Moet niet gekker worden.....
Feedback is wat anders dan crewbashen om het bashen.
pi_170000545


[ Bericht 100% gewijzigd door Tevik op 04-04-2017 18:12:49 ]
  Moderator dinsdag 4 april 2017 @ 18:08:27 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_170000582
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar die posts hadden linksom of rechtsom allemaal betrekking op de zaak Kris en Lisanne. En niets maar dan ook niets met de zaken die er nu instaan zoals een moord in Oekraïne.

https://www.allmystery.de/themen/km
Kijk zelfs in Duitsland hebben ze zo'n forum, met duidelijke regels en gebruikersvoorschriften.
Ook daar wordt de zaak van Kris en Lisanne veelvuldig besproken.
Zo zijn er forums in Rusland, Polen en zelfs in Cambodja over deze zaak maar alleen in Nederland niet.

Maar misschien is het ook wel de TT die users tegenstaat, in de lokale kranten in Chiriqui wordt veelvuldig terug gewezen op Kris en Lisanne. Vandaag weer een heel artikel over orgaanhandel in Chiriqui, jawel je leest het goed. Jonge meiden daar worden slachtoffer van gedwongen prostitutie en zelfs orgaanhandel. Wat ooit begon als een maf hersenspinsel, een idioot verzonnen stuk in de krant is nu dus werkelijkheid.

Maar daarvoor geen ruimte op Fok, want dat heeft niets te maken met mysterieuze moordzaken.
Er is wel ruimte voor maar omdat het al een hele tijd niet meer over hetgene wat in de TT staat gaat is het gewoon niet meer onder deze noemer te vatten.
Vandaar een algemeen topic :) .
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:11:05 #78
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170000618
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar daarvoor geen ruimte op Fok, want dat heeft niets te maken met mysterieuze moordzaken.
Ter aanvulling op Lavenderr, misschien is een wat neutralere topictitel wel een idee? Dat misdaad subforum zal er zo 1 2 3 niet komen gok ik maar we kunnen wel een plek hier op BNW faciliteren onder een algemenere noemer als je suggesties hebt,

Edit: voor de anderen geldt weer: ben je het niet eens met het antwoord dat je hier krijgt dan mag je de weg naar forum@fok.nl volgen. De FA's zullen je dan te woord staan.
Hier geen slowchat of eindeloze discussies.
pi_170001212
Bij deze wil graag vragen om de verwijdering van bijna alle bijdragen in het topic over Slavoj Zizek. Bijna alle bijdragen gaan niet over het topic, maar IS gekibbel tussen trollen over alles behalve het topic zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door BenmaF1 op 04-04-2017 18:45:02 ]
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  Moderator dinsdag 4 april 2017 @ 18:42:20 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_170001320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:38 schreef BenmaF1 het volgende:
Bij deze wil graag vragen om de verwijdering van bijna alle bijdragen in het topic over Slavoj Zizek. Bijna alle bijdragen gaan niet over het topic, maar ik gekibbel tussen trollen over alles behalve het topic zelf.
Ja, je kibbelt wat af. Stop daar eens mee.
En 'bijna alle bijdragen'. Hoe zie je dat voor je? Dat alleen jouw posts blijven staan?
pi_170001383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, je kibbelt wat af. Stop daar eens mee.
En 'bijna alle bijdragen'. Hoe zie je dat voor je? Dat alleen jouw posts blijven staan?
IK kibbel niet en ik heb daar niet gepost. Jij wel.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...

Ik zie het zo voor me: De posts van Ali_Boo en LelijKnap moet je laten staan. De rest is gekibbel van trollen.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:45:11 #82
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170001410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:44 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

IK kibbel niet en ik heb daar niet gepost. Jij wel.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...

Ik zie het zo voor me: De posts van Ali_Boo en LelijKnap moet je laten staan. De rest is gekibbel van trollen.
Neem een abo, dan kun je andere users blokkeren/negeren. Meer kunnen we niet voor je doen.
pi_170001460
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Neem een abo, dan kun je andere users blokkeren/negeren. Meer kunnen we niet voor je doen.
Ik nam ook al aan dat je je vriendjes en jezelf weer niet zou willen modereren, terwijl er racistische grappen bij zitten, het offtopic is en het simpelweg beledigend is.

Snap je waarom ik vind dat dit topic hier niet thuis hoort?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:48:42 #84
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170001522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:46 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Ik nam ook al aan dat je je vriendjes en jezelf weer niet zou willen modereren, terwijl er racistische grappen bij zitten, het offtopic is en het simpelweg beledigend is.

Snap je waarom ik vind dat dit topic hier niet thuis hoort?
Ja je mag heel veel vinden, het topic past hier prima en er kan weldegelijk normaal in gepost worden.

Anders open je toch zelf een topic over die filosoof + het onderwerp in dat subforum?
  dinsdag 4 april 2017 @ 18:53:58 #85
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170001676
Forum@fok.nl - daar mag je dan zijn. Hier is de discussie bij deze klaar. Het is een herhaling van zetten inmiddels.
  zondag 9 april 2017 @ 13:04:51 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170104162
Bij deze even zo een greep uit een aantal beledigingen richting Lambiekje in het Pharma topic. Toch wel erg apart dat dit soort dingen gewoon blijven staan eigenlijk:

Dat doet hij wel. Idioten zoals hij hebben mij zo bang gemaakt

Biekje is gewoon een troll in een rol.

Blij zijn bolle.

Als Biekje zelf een belediging uit wordt het binnen 5 minuten verwijderd maar dit soort dingen blijft gewoon staan?
Feyenoord!
  zondag 9 april 2017 @ 15:35:28 #87
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170107147
quote:
17s.gif Op zondag 9 april 2017 13:04 schreef Japie77 het volgende:
Bij deze even zo een greep uit een aantal beledigingen richting Lambiekje in het Pharma topic. Toch wel erg apart dat dit soort dingen gewoon blijven staan eigenlijk:

Dat doet hij wel. Idioten zoals hij hebben mij zo bang gemaakt

Biekje is gewoon een troll in een rol.

Blij zijn bolle.

Als Biekje zelf een belediging uit wordt het binnen 5 minuten verwijderd maar dit soort dingen blijft gewoon staan?
Links of TR''s zouden handig zijn. Als mods zijn we niet 24/7 online. Kunnen we het in de context zien. :)
  zondag 9 april 2017 @ 18:43:03 #88
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_170111539
quote:
14s.gif Op zondag 9 april 2017 15:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als mods zijn we niet 24/7 online.
Niet ??? :(
damn @verbeterpunten :{
There is only one religion
  zondag 9 april 2017 @ 19:17:05 #89
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170112306
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 18:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Niet ??? :(
damn @verbeterpunten :{
:*
  maandag 10 april 2017 @ 15:58:17 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170128522
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 18:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Niet ??? :(
damn @verbeterpunten :{
}) jij was er ook nooit Dance :P oO/ :R
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 april 2017 @ 00:08:15 #91
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_170140424
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 15:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

}) jij was er ook nooit Dance :P oO/ :R
“I object to every single thing you just said.” }:|
There is only one religion
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:51:33 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170143438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

“I object to every single thing you just said.” }:|
:P ik heb mezelf ingedekt!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 12 april 2017 @ 10:51:14 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170163049
BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken

Is er een mogelijkheid dat het Panama topic terug komt? dit topic is gewoon weer een kopie daarvan geworden :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 12 april 2017 @ 10:54:20 #94
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170163089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:51 schreef theguyver het volgende:
BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken

Is er een mogelijkheid dat het Panama topic terug komt? dit topic is gewoon weer een kopie daarvan geworden :D
Het is dan ook een verzameltopic. BNW is geen misdaad forum he. En aangezien het hier toch veel op speculatie uitkomt heeft het zo toch zijn plek. Wel bedankt voor het meedenken ;)
pi_170415615
Mod ziek. Ik heb hier zo mijn twijfels over. Iets met mannen aanstellerij.

En los
:P

L :*
Ich hock in meinem Bonker
pi_170416910
Hoezo verkeerd? Ik wees erop dat de datum onjuist is. En dat wet gedoe. :(
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 23:39:44 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_170417008
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:35 schreef SecretPret het volgende:
Hoezo verkeerd? Ik wees erop dat de datum onjuist is. En dat wet gedoe. :(
Morgen verder. Moet nu slapen.
pi_170417037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Morgen verder. Moet nu slapen.
verdorie. Onthoud wel dat ik best wat tijd heb besteed aan dat topic
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 23:43:51 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_170417077
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:41 schreef SecretPret het volgende:

[..]

verdorie. Onthoud wel dat ik best wat tijd heb besteed aan dat topic
Dat onthoud ik.
  zondag 23 april 2017 @ 09:12:50 #100
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170420013
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:35 schreef SecretPret het volgende:
Hoezo verkeerd? Ik wees erop dat de datum onjuist is. En dat wet gedoe. :(
Tot nu toe zie ik ook niet waar je nou precies heen wilt met het topic.

Het lijkt me eerder kritiek op een bevolkingsgroep ipv iets BNWs.

Maar wellicht kun je ons overtuigen?
pi_170420589
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 09:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Tot nu toe zie ik ook niet waar je nou precies heen wilt met het topic.

Het lijkt me eerder kritiek op een bevolkingsgroep ipv iets BNWs.

Maar wellicht kun je ons overtuigen?
Ik kritiseer letterlijk nergens. Het gaat er over wat me opvalt bij joden (en bij veel meer mensen). Zeg nou zelf, sommige punten komen toch wel reël over?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 23 april 2017 @ 10:09:40 #102
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170420653
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:04 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Ik kritiseer letterlijk nergens. Het gaat er over wat me opvalt bij joden (en bij veel meer mensen). Zeg nou zelf, sommige punten komen toch wel reël over?
BNW is geen "wat valt me op bij bevolkingsgroep X" en al helemaal niet als het enkel bedoeld is om algemene verdachtmakingen te posten. Ik mis dus nog steeds je doel.
pi_170420766
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

BNW is geen "wat valt me op bij bevolkingsgroep X" en al helemaal niet als het enkel bedoeld is om algemene verdachtmakingen te posten. Ik mis dus nog steeds je doel.
Om dat te discusseren.
Wat hitler wel als echte reden zou kunnen hebben. Of Israel gecreeërd om het daar onder controle te houden. Waarom alle joden toch zo rijk zijn en verbanden met elkaar zoeken. Dat is toch wcht wel bnw.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 23 april 2017 @ 10:17:03 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170420785
Alle joden zijn zo rijk, ja?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 23 april 2017 @ 10:20:46 #105
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170420855
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:15 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Om dat te discusseren.
Wat hitler wel als echte reden zou kunnen hebben. Of Israel gecreeërd om het daar onder controle te houden. Waarom alle joden toch zo rijk zijn en verbanden met elkaar zoeken. Dat is toch wcht wel bnw.
Zulke topics hebben we eerder gehad. Liepen altijd uit op antisemitisme.

Iets dat je in deze post ook al deels doet. Alle joden zijn rijk. Nogal generaliserend. En op die basis een goedlopende discussie willen, no way...

Nee, gezien hoe 100% van die topics gaat gaan we daar op fok! niet meer aan beginnen.
pi_170421047
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zulke topics hebben we eerder gehad. Liepen altijd uit op antisemitisme.

Iets dat je in deze post ook al deels doet. Alle joden zijn rijk. Nogal generaliserend. En op die basis een goedlopende discussie willen, no way...

Nee, gezien hoe 100% van die topics gaat gaan we daar op fok! niet meer aan beginnen.
Niet dat ik zelf antisemistisch ofzo ben, echt helemaal niet.
Maar ik vind het zwaar hypocriet dat moslims altijd gehaat kunnen werden en dat wanneer je 1 fucking kleine dingen over hun zegt dat het zelfs uit kan lopen op een ban.

Nogmaals ik heb noets antisemitisch gezegd en ben het zelf ook niet. Mijn doel met dat topic is om te discusseren over een aantal punten.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 23 april 2017 @ 10:54:50 #107
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170421395
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:31 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Niet dat ik zelf antisemistisch ofzo ben, echt helemaal niet.
Maar ik vind het zwaar hypocriet dat moslims altijd gehaat kunnen werden en dat wanneer je 1 fucking kleine dingen over hun zegt dat het zelfs uit kan lopen op een ban.

Nogmaals ik heb noets antisemitisch gezegd en ben het zelf ook niet. Mijn doel met dat topic is om te discusseren over een aantal punten.
Ja want wij vinden het natuurlijk helemaal goed als moslims worden gebashed op BNW en dat zie je dan ook in elk topic... /sarcasme

Je hebt je antwoord gehad.
pi_170422014
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 10:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja want wij vinden het natuurlijk helemaal goed als moslims worden gebashed op BNW en dat zie je dan ook in elk topic... /sarcasme

Je hebt je antwoord gehad.
Jezus zeg, ik zit hier geen elke jood te beledeigen, bekritiseren of wat dan ook. Ik snap jullie hele punt niet waarom dat topic gesloten wordt zonder enoge aanwijzing van antisemitisme. :(
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170422064
Er is letterlijk niets mis met dat topic. Geen belediging, kritiek of wat dan ook. Tis een doodnormale bnw topic. Er is geen aanwijzing voor antisemitisme en toch komt er een slotje op.

:{
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 23 april 2017 @ 11:51:19 #110
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170422369
Bedankt voor je input.
pi_170425209
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:
Bedankt voor je input.
Voor de duidelijkheid, ik overtreed geen enkele regel. Er is niets mis met de OP en voordat de discussies begonnen kwam het slotje al.

Nog steeds geen antwoord op: "waarom?"
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 23 april 2017 @ 14:02:01 #112
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170425594
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 13:49 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, ik overtreed geen enkele regel. Er is niets mis met de OP en voordat de discussies begonnen kwam het slotje al.

Nog steeds geen antwoord op: "waarom?"
De uitleg hebben we hierboven al gegeven. Niet mee eens? Dan mag je naar forum@fok.nl met je klacht.
pi_170454791
Ik vind het jammer dat alle vreemde moordzaken en verdwijningen nu in 1 topic gepost moeten worden. De Russische gevallen en de Panamese gevallen hebben allebei een uitgebreide OP nodig om het begrijpelijk te houden voor de lezers en de posters. In het geval van de Panama zaken gaat het hoofdzakelijk over welk gevaar toeristen daar lopen, ik snap wel dat de namen van Kris en Lisanne niet in de topictitel meer moeten staan want dat is voor de nabestaanden niet fijn. Net als Ootje zei gaan de posts allemaal (in)direct over verdwenen of vermoorde toeristen en expats, ook locals maar dat is om aan te geven dat de provincie Chiriqui niet zo'n veilig gebied is als de toeristeninformatie wil doen geloven..
We posten nl. niet over moorden in andere provincies in Panama zoals bv Colon, waar ook heel veel gebeurt maar Colon staat ook overal aangeschreven als zeer gevaarlijk in tegenstelling tot Chiriqui.
Bij de Russchische zaken gaat het om politieke moorden en bij de Panama zaken gaat het om de gevaren voor veelal jonge toeristen. Zo kan je voor die verschillende zaken geen duidelijke OP meer maken. Ik vind dat de Panama zaken een eigen topic verdienen, aan de views kan het iig niet liggen, check de views maar tot en met het laatste gesloten topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 24-04-2017 15:27:39 ]
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 15:26:54 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_170455550
quote:
8s.gif Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik vind het jammer dat alle vreemde moordzaken en verdwijningen nu in 1 topic gepost moeten worden. De Russische gevallen en de Panamese gevallen hebben allebei een uitgebreide OP nodig om het begrijpelijk te houden voor de lezers en de posters. In het geval van de Panama zaken gaat het hoofdzakelijk over welk gevaar toeristen daar lopen, ik snap wel dat de namen van Kris en Lisanne niet in de topictitel meer moeten staan want dat is voor de nabestaanden niet fijn. Net als Ootje zei gaan de posts allemaal (in)direct over verdwenen of vermoorde toeristen en expats, ook locals maar dat is om aan te geven dat de provincie Chiriqui niet zo'n veilig gebied is als de toeristeninformatie wil doen geloven..
We posten nl. niet over moorden in andere provincies in Panama zoals bv Colon, waar ook heel veel gebeurt maar Colon staat ook overal aangeschreven als zeer gevaarlijk in tegenstelling tot Chiriqui.
Bij de Russchische zaken gaat het om politieke moorden en bij de Panama zaken gaat het om de gevaren voor veelal jonge toeristen. Naar mijn idee kun je voor die verschillende zaken geen duidelijke OP meer maken. Ik vind dat de Panama zaken een eigen topic verdienen, aan de views kan het iig niet liggen, check de views maar tot en met het laatste gesloten topic.
En dat was dus het punt.
Bij opvallende zaken kan er altijd een topic geopend worden waarna er gekeken kan worden of het op zichzelf bestaansrecht heeft. Maar (gelukkig) is er niet elke dag een zaak die een eigen topic verdient. Dat kan prima in de reeks.
Maar bedankt voor het meedenken ^O^
  maandag 24 april 2017 @ 15:34:24 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170455691
quote:
4s.gif Op maandag 24 april 2017 14:27 schreef ChrisCarter het volgende:
Ja ho maar weer met al die jij-bakken en ander geleuter.
eh ging ik over de scheef ik zei "je" namelijk :P

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je vergeet even dat mr Bin Laden en zijn clubje, in 1998 een aantal aanslagen ( Amerikaanse ambassades in Tanzania en Kenia.) met honderden slachtoffers heeft opgeeist!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 24 april 2017 @ 15:35:47 #116
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170455717
quote:
5s.gif Op maandag 24 april 2017 15:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

eh ging ik over de scheef ik zei "je" namelijk :P

[..]

  maandag 24 april 2017 @ 15:36:41 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170455731
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 15:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;)Ik wil even weten waar ik aan toe ben :6
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 24 april 2017 @ 16:09:22 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_170456552
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 15:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 5 mei 2017 @ 18:58:00 #119
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_170710705
Het is toch wel ongelofelijk. Ik maak hier een post over een belediging die gewoon blijft staan na rapporteren waar allemaal andere posts op volgen. Dat wordt allemaal verwijderd maar de belediging blijft gewoon staan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 11:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij bent echt een knettergekke gast he :').
Feyenoord!
pi_170841362
Kan je AUB de 'TT Tingo' van de 911 topic titel weghalen ?
Alvast bedankt!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 10-05-2017 23:24:56 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:42:34 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_170847740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:17 schreef Tingo het volgende:
Kan je AUB de 'TT Tingo' van de 911 topic titel weghalen ?
Alvast bedankt!
Ik wou dit ook al even aangeven, dit mocht meen ik niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:44:44 #122
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170847788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 23:17 schreef Tingo het volgende:
Kan je AUB de 'TT Tingo' van de 911 topic titel weghalen ?
Alvast bedankt!
Sure. Ik dacht ik geef je credits voor het bedenken van de titel ;(
pi_171008009


[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 17-05-2017 17:52:10 (De holocaust wordt niet besproken hier) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171015821
[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 17-05-2017 17:52:10 (De holocaust wordt niet besproken hier) ]

De holocaust wordt ook niet in de 7000 paginas van war memoirs van Churchill, Eisenhower en de Gaulle besproken. I wonder why. Jij niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 22:55:21 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_171016660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:26 schreef Tingo het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 17-05-2017 17:52:10 (De holocaust wordt niet besproken hier) ]

De holocaust wordt ook niet in de 7000 paginas van war memoirs van Churchill, Eisenhower en de Gaulle besproken. I wonder why. Jij niet?
Chris haalt het niet voor niets weg. Dus nu niet er over doorgaan.
pi_171017652
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Chris haalt het niet voor niets weg. Dus nu niet er over doorgaan.
Maar we mogen wel over de holocaust spreken als we 't bij de officiele verhaaltjes houden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:26:57 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_171017726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar we mogen wel over de holocaust spreken als we 't bij de officiele verhaaltjes houden?
Holocaustontkenning mag niet en daar gaat het jou blijkbaar om. Dus gewoon niet doen.
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:30:05 #128
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171017827
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar we mogen wel over de holocaust spreken als we 't bij de officiele verhaaltjes houden?
Misschien past dat beter in het subforum dat over geschiedenis gaat. In BNW heeft het niets te zoeken.
pi_171018335
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Misschien past dat beter in het subforum dat over geschiedenis gaat. In BNW heeft het niets te zoeken.
In WWI - volgens officiele cijfers - meer dan 30% van de slachtoffers van dysentry,typhoid,typhus,trench foot etc.dood gegaan. Kan best dat 't veel meer dan 30% was.
Ik had blood familiy(grootvaders) die in Frankrijk en Belgium MIA waren.
Er ook totaal verzonnen verhaaltjes van ' the Kaisers death factories' in Berlin waren. Dat maar 20 jaar voor de holocaust was. Snappez vous?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171018466
Goed verzonnen verhaal man.
Conscience do cost.
pi_171018543
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:56 schreef ems. het volgende:
Goed verzonnen verhaal man.
For King and Country indeed. Dat was 't verhaaltje dat ze vertelt waren, helaas.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171018559
Nee, het verzonnen verhaal dat jij weet waar je het over zou hebben.

[ Bericht 17% gewijzigd door ChrisCarter op 19-05-2017 15:58:03 ]
Conscience do cost.
pi_171092330
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:31 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Niet dat ik zelf antisemistisch ofzo ben, echt helemaal niet.
Maar ik vind het zwaar hypocriet dat moslims altijd gehaat kunnen werden en dat wanneer je 1 fucking kleine dingen over hun zegt dat het zelfs uit kan lopen op een ban.

Nogmaals ik heb noets antisemitisch gezegd en ben het zelf ook niet. Mijn doel met dat topic is om te discusseren over een aantal punten.
Hoezo worden moslims altijd gehaat?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 21 mei 2017 @ 12:30:59 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171092597
Dit is geen discussie voor in BNW FB
pi_171260337
Mag mijn joden topic aub weer open. Ik zal proberen om het niet uit de hand te laten lopen. Ik heb ook al een mooie infographic gevonden. :)
Als TT ongepast is mag die ook wel veranderd worden. geldt ook voor OP die zou ik ook wel willen veranderen.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171262926
Kan de Manchester Arena topic weer open aub?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 28 mei 2017 @ 01:28:22 #137
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_171262965
met BNW topic doorgaan op voedselterug :')
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 28 mei 2017 @ 13:22:30 #138
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171269999
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:38 schreef SecretPret het volgende:
Mag mijn joden topic aub weer open. Ik zal proberen om het niet uit de hand te laten lopen. Ik heb ook al een mooie infographic gevonden. :) [ afbeelding ]
Als TT ongepast is mag die ook wel veranderd worden. geldt ook voor OP die zou ik ook wel willen veranderen.
Nee. Er is geen vertrouwen dat het normaal kan verlopen als de gehele insteek al antisemitisch is.

Fok is hier dus niet de plek voor.
pi_171270581
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee. Er is geen vertrouwen dat het normaal kan verlopen als de gehele insteek al antisemitisch is.

Fok is hier dus niet de plek voor.
quote:
Antisemitisme is de discriminatie van Joden gebaseerd op hun etniciteit of religie. Het antisemitisme kenmerkt zich door een vijandige houding en vooroordelen jegens Joden.
Ook gewoon niet.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 28 mei 2017 @ 13:50:31 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171270596
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:50 schreef SecretPret het volgende:

[..]


[..]

Ook gewoon niet.
Nee is nee.
pi_171270604
quote:
14s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee is nee.
Geef anders een geldige reden. Het is duidelijk geen anti-semitisme.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  zondag 28 mei 2017 @ 13:52:35 #142
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171270642
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:50 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Geef anders een geldige reden. Het is duidelijk geen anti-semitisme.
De reden staat hier gewoon boven. Klaar nu.
pi_171281944
Misschien heb de eerste vraagje gemist, dus:
Kan je de Manchester Arena attack topic open maken aub?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 28 mei 2017 @ 20:48:43 #144
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171284527
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:21 schreef Tingo het volgende:
Misschien heb de eerste vraagje gemist, dus:
Kan je de Manchester Arena attack topic open maken aub?
Daar komen we morgen op terug. We willen wat goede afspraken maken erover.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:31:08 #145
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171321176
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 19:21 schreef Tingo het volgende:
Misschien heb de eerste vraagje gemist, dus:
Kan je de Manchester Arena attack topic open maken aub?
Wat later dan beloofd:

BNW / Manchester, terreur dl2.
pi_171323780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat later dan beloofd:

BNW / Manchester, terreur dl2.
OK Dankje.
Kan je alle posts re: Arena van de Algemeen topic naar de Manchester Arena topic ook verhuizen aub.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171324366
Oh crap de wijzig knopje niet werkt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:33:01 #148
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171324598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK Dankje.
Kan je alle posts re: Arena van de Algemeen topic naar de Manchester Arena topic ook verhuizen aub.
Dat wordt dan later op de dag, ben nu aan het werk en zit dan af en toe mobiel. Of Lav moet tijd en ruimte hebben
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 13:39:33 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_171324773
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat wordt dan later op de dag, ben nu aan het werk en zit dan af en toe mobiel. Of Lav moet tijd en ruimte hebben
Het Manchester-topic gaat gewoon op de oude voet door. Alsof je geen waarschuwing geplaatst hebt. Dus ik voel er weinig voor om de wensen van iemand die totaal niet gelooft dat de aanslag heeft plaatsgevonden te honoreren.
pi_171325122
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het Manchester-topic gaat gewoon op de oude voet door. Alsof je geen waarschuwing geplaatst hebt. Dus ik voel er weinig voor om de wensen van iemand die totaal niet gelooft dat de aanslag heeft plaatsgevonden te honoreren.
En jij als mod wil dat niet omdat je officiele verklaringen totaal geloven?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 14:01:42 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_171325317
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij als mod wil dat niet omdat je officiele verklaringen totaal geloven?
Je gaat gewoon op de oude voet door en trekt je niets aan van de waarschuwing die Chris geplaatst heeft.
pi_171326298
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je gaat gewoon op de oude voet door en trekt je niets aan van de waarschuwing die Chris geplaatst heeft.
De Arena topic voor toch 'n flauwe reden op slot gezet.
Ik geef maar m'n mening met wat info - je kan niet 'n topic op slot zetten omdat meningen en info in jouwe straatje niet paste.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 14:43:33 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_171326344
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

De Arena topic voor toch 'n flauwe reden op slot gezet.
Ik geef maar m'n mening met wat info - je kan niet 'n topic op slot zetten omdat meningen en info in jouwe straatje niet paste.
forum@fok.nl voor je vragen en opmerkingen.
pi_171330644
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

forum@fok.nl voor je vragen en opmerkingen.
Twas jij die heeft met opmerkingen begonnen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:12:45 #155
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171332044
De meuk die 2600 aan het posten is..
Graag verwijderen.
pi_171332102
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:12 schreef Charged het volgende:
De meuk die 2600 aan het posten is..
Ich hock in meinem Bonker
pi_171332115
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:15 schreef ChrisCarter het volgende:
Zie je dm
Ik heb helemaal geen DM.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:18:50 #158
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171332150
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:16 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen DM.
Dan stuur ik het ook wel een keer via PM.
pi_171332187
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan stuur ik het ook wel een keer via PM.
Die heb ik ook niet, daarvoor ben ik hier nog niet lang genoeg.

Mag slachtoffer 2 weer open trouwens? ik snap niet waarom die dicht is.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:25:17 #160
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171332280
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:21 schreef 2600 het volgende:

[..]

Die heb ik ook niet, daarvoor ben ik hier nog niet lang genoeg.

Mag slachtoffer 2 weer open trouwens? ik snap niet waarom die dicht is.
Dan leg ik het hier wel uit. Het is niet de bedoeling dat je per verdacht sterfgeval een topic gaat maken. Een goede OP met bronvermelding en stukje eigen inbreng en dan kun je ze allemaal in dat topic kwijt.
pi_171332365
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan leg ik het hier wel uit. Het is niet de bedoeling dat je per verdacht sterfgeval een topic gaat maken. Een goede OP met bronvermelding en stukje eigen inbreng en dan kun je ze allemaal in dat topic kwijt.
Die had ik maar die moest ook dicht, dus nu doe ik ze 1 voor 1.

Ze hebben allemaal hun eigen verhaal,... een site, een link naar de site, en mijn eigen mening eronder.

Als je nog aanvullende wensen hebt meldt ze dan hier, dan zal ik kijken of ik er iets mee kan.

Voor nu zijn het dus gewoon 22 sterfgevallen die los van elkaar staan, en die ik graag allemaal apart wil bespreken, dus verzoek 2 van 22 weer open.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:33:50 #162
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171332420
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:30 schreef 2600 het volgende:

[..]

Die had ik maar die moest ook dicht, dus nu doe ik ze 1 voor 1.

Ze hebben allemaal hun eigen verhaal,... een site, een link naar de site, en mijn eigen mening eronder.

Als je nog aanvullende wensen hebt meldt ze dan hier, dan zal ik kijken of ik er iets mee kan.

Voor nu zijn het dus gewoon 22 sterfgevallen die los van elkaar staan, en die ik graag allemaal apart wil bespreken, dus verzoek 2 van 22 weer open.
Nee is gewoon nee. Je hebt je gewoon te houden aan wat er gesteld wordt.
pi_171332498
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan leg ik het hier wel uit. Het is niet de bedoeling dat je per verdacht sterfgeval een topic gaat maken. Een goede OP met bronvermelding en stukje eigen inbreng en dan kun je ze allemaal in dat topic kwijt.
Maar er zijn vergiftigingen, kogels in achterhoofden, touwen om nekken, en nog veel meer creatiefs in deze moorden, die kan ik toch niet allemaal maar op 1 grote hoop gooien?

Zal ik ze dan per manier van doodgaan indelen, en zo niet hoger dan 5 topics komen ?

Vergeet niet, het gaat niet om mensen die allemaal naar ariane grande gingen, maar om wetenschappers die allemaal op een andere dag, onder verschillende omstandigheden, en op verschillende plaatsen doodgingen of verdwenen, dat ook nog....
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:40:46 #164
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171332562
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:37 schreef 2600 het volgende:

[..]

Maar er zijn vergiftigingen, kogels in achterhoofden, touwen om nekken, en nog veel meer creatiefs in deze moorden, die kan ik toch niet allemaal maar op 1 grote hoop gooien?

Zal ik ze dan per manier van doodgaan indelen, en zo niet hoger dan 5 topics komen ?

Vergeet niet, het gaat niet om mensen die allemaal naar ariane grande gingen, maar om wetenschappers die allemaal op een andere dag, onder verschillende omstandigheden, en op verschillende plaatsen doodgingen of verdwenen, dat ook nog....
Nee is gewoon nee. Einde discussie.
pi_171332646
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan leg ik het hier wel uit. Het is niet de bedoeling dat je per verdacht sterfgeval een topic gaat maken. Een goede OP met bronvermelding en stukje eigen inbreng en dan kun je ze allemaal in dat topic kwijt.
Dus je definitieve, niet meer veranderende beslissing is geworden dat ze alle 22 in 1 topic moeten ?

...in dat geval...

BNW / Strategic Defense Initiative, ...en een hoop dode wetenschappers.

Haal jij het slotje er even af dan?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:02:44 #166
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171333111
Klaar nu
pi_171333150
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:02 schreef ChrisCarter het volgende:
Klaar nu
Bijna, je vergeet het slotje van bovenstaande te halen, dan kan ik mijn 22 slachtoffers gaan bijhouden in 1 topic, zoals je vroeg.
pi_171333507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:04 schreef 2600 het volgende:

[..]

Bijna, je vergeet het slotje van bovenstaande te halen, dan kan ik mijn 22 slachtoffers gaan bijhouden in 1 topic, zoals je vroeg.
...en daarna kan deze dus dicht want die is dan overbodig.

BNW / Dr. Keith Bowden Nummer 1 van 22, vermoord of verongelukt?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:03:30 #169
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171336275
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:04 schreef 2600 het volgende:

[..]

Bijna, je vergeet het slotje van bovenstaande te halen, dan kan ik mijn 22 slachtoffers gaan bijhouden in 1 topic, zoals je vroeg.
Dat bepaal jij niet. Als hij zegt dat het klaar is dan is het ook klaar.
pi_171337602
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet. Als hij zegt dat het klaar is dan is het ook klaar.
Tering, spuit 11 komt ff langs...
Hij heeft al aangegeven dat hij ze liever alle 22 in 1 topic wil.

Dat komt er dus ook.
En dat bepaal ik wel degelijk.
pi_171337646
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet. Als hij zegt dat het klaar is dan is het ook klaar.
En het gedeelte klaar ging niet over dit onderwerp, maar over alles wat erboven stond aan slowchat, en wat hij netjes heeft verwijderd.

Dus kom geen olie op vuur gooien als de brandweer net klaar is met blussen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 31-05-2017 19:15:06 ]
pi_171458905
Vraagje, ik ben even weg geweest en nu kan ik de topics waarin ik reageerde niet meer terug vinden. What happened?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_171459007
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 22:14 schreef BenmaF1 het volgende:
Vraagje, ik ben even weg geweest en nu kan ik de topics waarin ik reageerde niet meer terug vinden. What happened?
Je kon deze link niet meer vinden.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 22:18:41 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_171459090
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 22:14 schreef BenmaF1 het volgende:
Vraagje, ik ben even weg geweest en nu kan ik de topics waarin ik reageerde niet meer terug vinden. What happened?
Kijk in je posthistorie. Staan alle topics waar jij gepost hebt :).
pi_171462407
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 22:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk in je posthistorie. Staan alle topics waar jij gepost hebt :).
Alle topics waarin ik reageerde zijn gesloten.
Waarom is dat?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  zondag 4 juni 2017 @ 23:59:08 #176
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171462795
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Alle topics waarin ik reageerde zijn gesloten.
Waarom is dat?
Ik zie in je bovenste topics qua reactiedatum maar 1 gesloten topic en dat is op het POL-forum dus die vraag kun je denk ik beter daar stellen. :)

Edit: oh wacht die in POL was gewoon een vol topic.
pi_171466334
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 23:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik zie in je bovenste topics qua reactiedatum maar 1 gesloten topic en dat is op het POL-forum dus die vraag kun je denk ik beter daar stellen. :)

Edit: oh wacht die in POL was gewoon een vol topic.
Het kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar waarom kan ik daar dan niet reageren?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  maandag 5 juni 2017 @ 09:08:36 #178
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171466884
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 06:53 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar waarom kan ik daar dan niet reageren?
Dit zijn al jouw posts en topics.

http://forum.fok.nl/user/history/460487

En in dit topic kun je ook posten dus ik heb geen idee. Kun je denk ik het beste even een bericht sturen per PM met wat er precies gebeurt naar forum@fok.nl - zij kunnen dan zien wat er fout gaat.
  maandag 5 juni 2017 @ 09:38:53 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171467311
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 06:53 schreef BenmaF1 het volgende:

Het kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar waarom kan ik daar dan niet reageren?
Je moet, zoals vermeld, op die rode tekst klikken:

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 juni 2017 @ 09:59:17 #180
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171467681
quote:
3s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je moet, zoals vermeld, op die rode tekst klikken:

[ afbeelding ]
Ah dat kan natuurlijk ook, op mobiel zie ik heel die melding niet.
pi_171475177
Kan die 'Alle aanslagen zijn fake' en 'Arena attack' topics weer open aub?
Als niet - waarom niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 15:50:14 #182
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171475674
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Tingo het volgende:
Kan die 'Alle aanslagen zijn fake' en 'Arena attack' topics weer open aub?
Als niet - waarom niet?
De sluitposts lijken me duidelijk.
pi_171476276
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 15:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De sluitposts lijken me duidelijk.
OK - we kunnen gewoon in de 'Algemeen' topic blijven dumpen.
BNW gewoon 'n rommelige bende is - maar dat vind je niet erg zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 16:11:55 #184
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171476397
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK - we kunnen gewoon in de 'Algemeen' topic blijven dumpen.
BNW gewoon 'n rommelige bende is - maar dat vind je niet erg zeker.
Er zijn gewoon losse topics maar de sluitposts van die twee lijken me duidelijk.
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 16:14:43 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_171476501
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK - we kunnen gewoon in de 'Algemeen' topic blijven dumpen.
BNW gewoon 'n rommelige bende is - maar dat vind je niet erg zeker.
Chris heeft de topics gesloten en dat is niet voor niks. De reden heb je kunnen lezen dus niet naar de bekende weg vragen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:42:20 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171497477
Chris, ik schat je sarcasmemeter hoger in dan nu blijkt.
Misschien die absurde beschuldigclaim verwijderen. As fucking if.
Of toch dat korreltje zout pakken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:26:44 #187
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171498472
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:42 schreef Copycat het volgende:
Chris, ik schat je sarcasmemeter hoger in dan nu blijkt.
Misschien die absurde beschuldigclaim verwijderen. As fucking if.
Of toch dat korreltje zout pakken.
Ik neem wel een emmertje zout ;(
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:31:11 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171498570
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 14:26 schreef ChrisCarter het volgende:

Ik neem wel een emmertje zout ;(
:o
Dat is veel te veel! Een korreltje zet je systeem vast weer recht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171501499
quote:
3s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je moet, zoals vermeld, op die rode tekst klikken:

[ afbeelding ]
Dank je.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_171504919
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 15:32 schreef Tingo het volgende:
Kan die 'Alle aanslagen zijn fake' en 'Arena attack' topics weer open aub?
Als niet - waarom niet?
Ik ga later vandaag proberen een beter topic te maken. ;)


Chris wil alles pico bello.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171530730
Hey ,... pssssst.... Lavander.....

NWS / NWS gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel?

...en nu ?
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:54:29 #192
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171530772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:52 schreef 2600 het volgende:
Hey ,... pssssst.... Lavander.....

NWS / NWS gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel?

...en nu ?
Je bent in het verkeerde Feedback topic. Dit is niet NWS.
pi_171530791
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je bent in het verkeerde Feedback topic. Dit is niet NWS.
Jij hebt je niet ingelezen :')
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:56:46 #194
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171530836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:55 schreef 2600 het volgende:

[..]

Jij hebt je niet ingelezen :')
Het is een topic dat je in NWS hebt geopend. Daar moet je zijn. Doei.
pi_171530892


[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 07-06-2017 18:59:17 (Kappen) ]
pi_171531054
Hoi Lavender, op jouw aanwijzing netjes geprobeerd in NWS maar daar mag het niet.

BNW / FOK! (NWS) gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel.

zie

NWS / NWS gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel?

Reden te meer om het een complot te noemen, wil je er nog even naar kijken ?
:*
pi_171531109
Ow, en los daarvan...... Ufo's.... wil je die nou hier of in tru ?
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:07:22 #198
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171531142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef 2600 het volgende:
Hoi Lavender, op jouw aanwijzing netjes geprobeerd in NWS maar daar mag het niet.

BNW / FOK! (NWS) gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel.

zie

NWS / NWS gaat NWO, Breitbart mag niet, CNN wel?

Reden te meer om het een complot te noemen, wil je er nog even naar kijken ?
:*
Gast, kap nou eens. Als een topic daar gesloten wordt ga je het daar vragen.

En UFO's mogen in TRU, hebben ze al een aantal topics lopen zelfs
pi_171531224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gast, kap nou eens. Als een topic daar gesloten wordt ga je het daar vragen.
Je leest echt niet he?

1. Ik opende in BNW, en het ging over NWS.
2. Je collega vroeg me dat in NWS te doen
3. Ik deed dat netjes.
4. NWS wilde het niet in NWS.
5. Terug met het complot naar BNW, en aan Lavender vragen wat nu te doen.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:15:02 #200
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171531359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:10 schreef 2600 het volgende:

[..]

Je leest echt niet he?

1. Ik opende in BNW, en het ging over NWS.
2. Je collega vroeg me dat in NWS te doen
3. Ik deed dat netjes.
4. NWS wilde het niet in NWS.
5. Terug met het complot naar BNW, en aan Lavender vragen wat nu te doen.
En dus moet je maar bij NWS vragen waarom ze het niet willen. Hier willen we het ook niet om de reden die je al hebt gehad.
pi_171603804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En dus moet je maar bij NWS vragen waarom ze het niet willen. Hier willen we het ook niet om de reden die je al hebt gehad.
Ik heb gehoord dat jij gaat stoppen?
  zaterdag 10 juni 2017 @ 21:00:03 #202
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171604781
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 20:17 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat jij gaat stoppen?
Het is geen complot.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 21:03:38 #203
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_171604848
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het is geen complot.
Een hoax? :o
There is only one religion
  zondag 11 juni 2017 @ 00:13:51 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171609313
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Een hoax? :o
Een loyaliteitstest natuurlijk. Iedereen die hem niet bedankt krijgt een lifetime BNW ban.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 11 juni 2017 @ 00:25:04 #205
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_171609549
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een loyaliteitstest natuurlijk. Iedereen die hem niet bedankt krijgt een lifetime BNW ban.
Doet me denken aan het christendom als je jahwe niet aanbid dan ga je naar de hel (gebanned uit de hemel) ;(
There is only one religion
pi_171609847
Mischien krijgt m'n joden topic daarna wel een kans. *)
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171609918
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:37 schreef SecretPret het volgende:
Mischien krijgt m'n joden topic daarna wel een kans. *)
je moest wel lang wachten eh? En ja, ik heb die hele onnozele discussie teruggelezen :')
  zondag 11 juni 2017 @ 00:48:26 #208
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_171610077
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

je moest wel lang wachten eh? En ja, ik heb die hele onnozele discussie teruggelezen :')
Soliciteer je naar het mod-schap hier?
There is only one religion
pi_171610155
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Soliciteer je naar het mod-schap hier?
Hell no. Ik zou minimaal 300 euro p/m vragen. 8-)
pi_171610729
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Soliciteer je naar het mod-schap hier?
Niks voor jou.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 11 juni 2017 @ 02:52:26 #211
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_171610945
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:02 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Niks voor jou.
..... :')
There is only one religion
pi_171612415
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:52 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

..... :')
Niet lopen janken. Is niks voor jou. Net als voor mij.

Slangennest
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 11:07:38 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_171613200
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 00:53 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hell no. Ik zou minimaal 300 euro p/m vragen. 8-)
Per minuut? Denk dat dat iets te hoog ingeschaald is :D .
pi_171613225
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 11:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Per minuut? Denk dat dat iets te hoog ingeschaald is :D .
Per maand. :@
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 11:14:44 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_171613295
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 11:09 schreef Hdero het volgende:

[..]

Per maand. :@
Dat zou mooi zijn ;)
Zullen we verder babbelen op de SC? Houden we dit voor feedback. Of voedsel terug zoals Chris pleegt te zeggen ;)
pi_171613321
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 11:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn ;)
Zullen we verder babbelen op de SC? Houden we dit voor feedback. Of voedsel terug zoals Chris pleegt te zeggen ;)
Op basis van deze botte opmerking wordt dat niet minder dan 400 euro.

Maar oké.
  maandag 19 juni 2017 @ 17:16:14 #217
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171793496
Beste modjes..is er nog iets actief betreffende MH 17?
Ik heb morgen een heel speciale klus. (Niet betreffende het complot/theorie gedoe erachter maar iets "simpelers",hoe oneerbiedig dat mag klinken.
Natuurlijk moet ik morgen eerst overleggen met de projectleider of ik de genomen foto's al mag posten.
Graag verwijderen.
  maandag 19 juni 2017 @ 17:17:51 #218
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171793529
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:16 schreef Charged het volgende:
Beste modjes..is er nog iets actief betreffende MH 17?
Ik heb morgen een heel speciale klus. (Niet betreffende het complot/theorie gedoe erachter maar iets "simpelers",hoe oneerbiedig dat mag klinken.
Natuurlijk moet ik morgen eerst overleggen met de projectleider of ik de genomen foto's al mag posten.
BNW / Vlucht MH17 #12 Met zogenaamd bewijs van Olaf Koens.

Ben benieuwd :)
  maandag 19 juni 2017 @ 17:21:34 #219
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171793597
Graag verwijderen.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 18:01:37 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_171794464
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:21 schreef Charged het volgende:

[..]

Dank.
Spannend Charged. Hoop dat je met mooie foto's komt ;)
  maandag 19 juni 2017 @ 18:04:42 #221
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171794521
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spannend Charged. Hoop dat je met mooie foto's komt ;)
Het valt wel mee qua spannend..het hoort bij het onderwerp MH 17..niet zozeer BNW.
Graag verwijderen.
  maandag 19 juni 2017 @ 18:44:08 #222
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171795330
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:35 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dit is BNW zulke dingen zijn logisch hier om te verdenken.
Hiermee geef je aan dat je het niet serieus neemt. Daarom is het dicht, in zulke onzin hebben we geen trek hier.
  maandag 19 juni 2017 @ 18:45:51 #223
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171795365
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hiermee geef je aan dat je het niet serieus neemt. Daarom is het dicht, in zulke onzin hebben we geen trek hier.
Absoluut niet. In BNW ben je (naar mijn weten) wat vrijer in fantaseren over mogelijke gebeurtenissen. Het gaat hier toch minder om harde bewijzen. Dat was wat mij betreft een terechte en serieuze post.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 19 juni 2017 @ 18:54:44 #224
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171795573
BNW is geen plek om vrij te fantaseren.
  maandag 19 juni 2017 @ 18:56:15 #225
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171795616
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:54 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW is geen plek om vrij te fantaseren.
Er zit voor de duidelijkheid een verschil tussen "wat vrijer fantaseren" en "vrij fantaseren". Er zijn gevallen waarbij je je mening hier niet perse hoeft te baseren op feiten. Mijn topic was daar 1 van. Vreemd genoeg werd dat dus gezien als bagger. Jammer.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 20 juni 2017 @ 18:18:58 #226
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171816701
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:54 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW is geen plek om vrij te fantaseren.
Bedankt dat je nog even reageert op m'n antwoord.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171836108
Niemand zal een klacht over zichzelf serieus behandelen, dus ik verwacht ook geen uitkomst hiervan, maar desalnettemin ben ik hiernaar terugverwezen dus ik stel het ter discussie:

Moderator ChrisCarter op het BNW forum doet constant vervelend, moeilijk, en probeert het topic onderuit te halen.

Hi doet dit door mensen belachelijk te maken die in het MSM niet geloven, constant op de man te spelen en te beledigen, constant waardeoordelen te geven die meestal de vorm van one-liners nemen en waarbij deze niet kunnen worden weerlegd, door selectief te reageren op reacties of delen van reacties waarbij de hem niet aanstaande of goed uitkomende punten voor het gemak worden overgeslagen, en door te suggereren dat bepaalde onderwerpen taboe zijn of onbespreekbaar voor BNW (zoals de rol van hulpverleners in twijfel trekken), en dat we ons moeten schamen hiervoor (dat deed zijn collega). Er zijn voorbeelden hiervan overal in het topic, voorzover ze niet door hem of zijn collega Lavenderrr reeds zijn verwijderd. Bovendien doet hij alsof zijn mening of standpunten de enige juisten zijn, en laat weinig ruimte open voor discussie met zo'n arrogante houding. Als hij om een bron wordt gevraagd, komt daar weer iets persoonlijks voor terug.

De meesten van zijn reacties betreffen niet meer dan een paar regels, of zijn eerder oneliner opmerkingen, en ipv specifieke vragen te stellen of punten te maken waarover men kan discussiëren, stelt hij de hele discussie over een bepaalde zaak op zich als een vraag die een antwoord verdient.

Als ik daar vervolgens over klaag, past hij delen van mijn reactie aan, en negeert de rest. Er wordt ook een toevoeging gezet dat de kwestie in FB besproken mag worden, terwijl de enige twee moderators daar juist degenen zijn die zo fel te keer gaan in het topic.

Ik vind deze stijl van discussie voeren best onmogelijk daar niks inhoudelijks in terug te vinden is, en juist dat verwijt wordt óns vervolgens gemaakt. Ik ben er zeker van dat een aantal van de users die met mij meeposten, dezelfde mening zijn toegedaan, en zich ook behoorlijk op de kast gejaagd voelen. In hoeverre ze dit openlijk zullen beamen weet ik niet, ook niet op welke manier ze dat in het verleden hebben aangepakt/afgehandeld.

De discussiërende users in het topic schenden verder geen regels, ze vallen elkaar niet aan, schelden niet, en gaan ook niet flink off-topic. Muv van Chris zelf misschien. Hoogstens kun je ze het verwijft maken, dat ze controversiële onderwerpen bespreken.

Ik vraag me af wat deze moderator in mijn topic überhaupt doet, daar hij de discussie constant wil sturen en bepalen, en het lijkt alsof het hem te doen is, het topic af te schieten en verdere discussie onmogelijk te maken. Alsof zijn insteek het dwarsbomen van de discussie op zich is, ipv het onderwerp een eerlijke kans te geven, en de reageerders onder elkaar constructief te laten voortgaan. Uit mijn ervaring in andere subfora, weet ik dat ook daar sommige topics sommige moderatoren helemaal niet bevallen, maar dat ze zich dan netjes terugtrekken en meelezen om te voorkomen dat ze in de weg staan. In dit topic is daar geen sprake van.

Ik neem aan dat het niet de bedoeling is van BNW, om bepaalde ondewerpen geen schijn van een kans te geven door ze constant te dwarsbomen. Indien ja, hoort dit soort moderatie-ingreep daar niet thuis, en grenst zelfs aan het misbruik van modrechten. Ik ben ook bijna zeker van dat hij mij al heeft genote, om zich van zijn gelijk te overtuigen en macht uit te stralen.

Om die laatste vraag even te extrapoleren, kunnen we ons afvragen wat hij überhaupt in het subforum doet, daar hij zich nogal vijandig uitlaat over bepaalde in zijn ogen taboe-onderwerpen. Het betreft in dit geval wel een beladen en voor sommigen emotionele onderwerpen, dat is wel duidelijk, maar ik vind dat iemand die zich niet kan beheersen of open staat voor controversiële kwesties niet als moderator thuishoort.

Zijn houding is best vijandig, controversieel, en niet echt uitnodigend of verwelkomend voor een eerlijke discussie (wat de reden is waarom ik daar kom).

Als laatste punt, ik had onlangs gelezen dat hij van plan was om als mod te vertrekken, er was zelfs een afscheidstopic voor hem geopend, en dat was een goede week geleden. Ik wil de vraag stellen of dat de oorspronkelijke bedoeling was geweest, en zo ja, waarom die toch niet is uitgevoerd. Als dit een gewone user was geweest, had ik in het Feedback van het desbetreffende forum geklaagd, en in alle waarschijnlijkheid was hij hierop aangesproken door de moderatie en zijn reacties verwijderd, en hij gewaarschuwd.

Ik zou willen vragen of dat niet alsnog kan gebeuren ondanks zijn moderatorstatus,

Dank u
pi_171836231
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:37 schreef Hdero het volgende:
Niemand zal een klacht over zichzelf serieus behandelen, dus ik verwacht ook geen uitkomst hiervan, maar desalnettemin ben ik hiernaar terugverwezen dus ik stel het ter discussie:

Moderator ChrisCarter op het BNW forum doet constant vervelend, moeilijk, en probeert het topic onderuit te halen.

Hi doet dit door mensen belachelijk te maken die in het MSM niet geloven, constant op de man te spelen en te beledigen, constant waardeoordelen te geven die meestal de vorm van one-liners nemen en waarbij deze niet kunnen worden weerlegd, door selectief te reageren op reacties of delen van reacties waarbij de hem niet aanstaande of goed uitkomende punten voor het gemak worden overgeslagen, en door te suggereren dat bepaalde onderwerpen taboe zijn of onbespreekbaar voor BNW (zoals de rol van hulpverleners in twijfel trekken), en dat we ons moeten schamen hiervoor (dat deed zijn collega). Er zijn voorbeelden hiervan overal in het topic, voorzover ze niet door hem of zijn collega Lavenderrr reeds zijn verwijderd. Bovendien doet hij alsof zijn mening of standpunten de enige juisten zijn, en laat weinig ruimte open voor discussie met zo'n arrogante houding. Als hij om een bron wordt gevraagd, komt daar weer iets persoonlijks voor terug.

De meesten van zijn reacties betreffen niet meer dan een paar regels, of zijn eerder oneliner opmerkingen, en ipv specifieke vragen te stellen of punten te maken waarover men kan discussiëren, stelt hij de hele discussie over een bepaalde zaak op zich als een vraag die een antwoord verdient.

Als ik daar vervolgens over klaag, past hij delen van mijn reactie aan, en negeert de rest. Er wordt ook een toevoeging gezet dat de kwestie in FB besproken mag worden, terwijl de enige twee moderators daar juist degenen zijn die zo fel te keer gaan in het topic.

Ik vind deze stijl van discussie voeren best onmogelijk daar niks inhoudelijks in terug te vinden is, en juist dat verwijt wordt óns vervolgens gemaakt. Ik ben er zeker van dat een aantal van de users die met mij meeposten, dezelfde mening zijn toegedaan, en zich ook behoorlijk op de kast gejaagd voelen. In hoeverre ze dit openlijk zullen beamen weet ik niet, ook niet op welke manier ze dat in het verleden hebben aangepakt/afgehandeld.

De discussiërende users in het topic schenden verder geen regels, ze vallen elkaar niet aan, schelden niet, en gaan ook niet flink off-topic. Muv van Chris zelf misschien. Hoogstens kun je ze het verwijft maken, dat ze controversiële onderwerpen bespreken.

Ik vraag me af wat deze moderator in mijn topic überhaupt doet, daar hij de discussie constant wil sturen en bepalen, en het lijkt alsof het hem te doen is, het topic af te schieten en verdere discussie onmogelijk te maken. Alsof zijn insteek het dwarsbomen van de discussie op zich is, ipv het onderwerp een eerlijke kans te geven, en de reageerders onder elkaar constructief te laten voortgaan. Uit mijn ervaring in andere subfora, weet ik dat ook daar sommige topics sommige moderatoren helemaal niet bevallen, maar dat ze zich dan netjes terugtrekken en meelezen om te voorkomen dat ze in de weg staan. In dit topic is daar geen sprake van.

Ik neem aan dat het niet de bedoeling is van BNW, om bepaalde ondewerpen geen schijn van een kans te geven door ze constant te dwarsbomen. Indien ja, hoort dit soort moderatie-ingreep daar niet thuis, en grenst zelfs aan het misbruik van modrechten. Ik ben ook bijna zeker van dat hij mij al heeft genote, om zich van zijn gelijk te overtuigen en macht uit te stralen.

Om die laatste vraag even te extrapoleren, kunnen we ons afvragen wat hij überhaupt in het subforum doet, daar hij zich nogal vijandig uitlaat over bepaalde in zijn ogen taboe-onderwerpen. Het betreft in dit geval wel een beladen en voor sommigen emotionele onderwerpen, dat is wel duidelijk, maar ik vind dat iemand die zich niet kan beheersen of open staat voor controversiële kwesties niet als moderator thuishoort.

Zijn houding is best vijandig, controversieel, en niet echt uitnodigend of verwelkomend voor een eerlijke discussie (wat de reden is waarom ik daar kom).

Als laatste punt, ik had onlangs gelezen dat hij van plan was om als mod te vertrekken, er was zelfs een afscheidstopic voor hem geopend, en dat was een goede week geleden. Ik wil de vraag stellen of dat de oorspronkelijke bedoeling was geweest, en zo ja, waarom die toch niet is uitgevoerd. Als dit een gewone user was geweest, had ik in het Feedback van het desbetreffende forum geklaagd, en in alle waarschijnlijkheid was hij hierop aangesproken door de moderatie en zijn reacties verwijderd, en hij gewaarschuwd.

Ik zou willen vragen of dat niet alsnog kan gebeuren ondanks zijn moderatorstatus,

Dank u
Lekker janken. Ik zie geen fouten in zijn moderatie, als de wereld geregeerd wordt door pedofielen en je hebt daar geen enkel bewijs voor, om maar een voorbeeld te noemen, moet je niet gek opkijken als je een weerwoord krijgt. Maargoed, ik ben gelukkig geen mod.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:44:40 #229
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171836284
Dus een moderator moet in jouw ogen alles geloven? Ik mag daarmee geen eigen mening hebben?

Het enige dat ik weggehaald heb (en dat kunnen de FA's en A's gewoon zien en controleren) zijn sneren naar personen toe of psuedo-gemod dat geen plek heeft in de topics.

Bovendien is het mijn taak als moderator om gebruikers op zaken te wijzen zoals dwingend taalgebruik en andere potentieel discussie verstorende zaken.

Zo is er nog steeds niet duidelijk gemaakt wat nu de BNW kant is van het brandende woontoren event. Maar ipv het topic sluiten laten we het open om te kijken wat er uit komt..tot nog toe niets sluitends voor BNW maar zoals gezegd we geven het graag een kans.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:50:14 #230
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171836388
Veeg je het hier nou ook schoon van feiten en meningen? Waarom verwijder je abrupt mijn post?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171836411
Opvallend hoeveel mensen uitgerekend op BNW boos worden en gaan huilen in FB als men het niet met ze eens is.
Conscience do cost.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:51:58 #232
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171836419
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:50 schreef _--_ het volgende:
Veeg je het hier nou ook schoon van feiten en meningen? Waarom verwijder je abrupt mijn post?
Feedback is iets anders dan rare beschuldigingen over machtsmisbruik.
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:52:44 #233
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171836429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Feedback is iets anders dan rare beschuldigingen over machtsmisbruik.
Daar is feedback juist voor. voor klachten reports en dergelijke.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:53:19 #234
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171836439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Daar is feedback juist voor. voor klachten reports en dergelijke.
Dat is, nogmaals, wat anders dan roepen machtsmisbruik. Dan ga je maar naar forum@fok.nl toe
pi_171836442
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Daar is feedback juist voor. voor klachten reports en dergelijke.
Heb je voorbeelden? *grabs popcorn*
  woensdag 21 juni 2017 @ 15:53:54 #236
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171836449


[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 21-06-2017 15:54:40 (dit bedoel ik dus. kappen met je crewbash) ]
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171836546
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Feedback is iets anders dan rare beschuldigingen over machtsmisbruik.
Het kan hier niet, het kan in FB niet, het kan daar niet, kortom klagen over jou mag nergens behalve bij jouzelf. Wat echt niet bevorderend is voor een eerlijke aanpak. Ik heb verder niets aan toe te voegen, zojuist is mij gebleken dat ik gesteund wordt en jij doet als vanouds, dingen censureren die jou niet aanstaan.
  Forum Admin woensdag 21 juni 2017 @ 16:01:40 #238
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_171836573
Uiteraard kan men hier NORMAAL in discussie gaan. Die beschuldigingen van machtsmisbruik zijn dus niet normaal. Hou daar mee op en hou het gewoon inhoudelijk.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:06:59 #239
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171836660
Chris, kan je hier nog op terugkomen?
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:56 schreef _--_ het volgende:

[..]

Er zit voor de duidelijkheid een verschil tussen "wat vrijer fantaseren" en "vrij fantaseren". Er zijn gevallen waarbij je je mening hier niet perse hoeft te baseren op feiten. Mijn topic was daar 1 van. Vreemd genoeg werd dat dus gezien als bagger. Jammer.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:20:42 #240
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171836913
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:59 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het kan hier niet, het kan in FB niet, het kan daar niet, kortom klagen over jou mag nergens behalve bij jouzelf. Wat echt niet bevorderend is voor een eerlijke aanpak. Ik heb verder niets aan toe te voegen, zojuist is mij gebleken dat ik gesteund wordt en jij doet als vanouds, dingen censureren die jou niet aanstaan.
Als jij sneren naar andere users en dat soort persoonlijkheden weghalen censureren vindt kan ik je ook niet verder helpen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:21:19 #241
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171836929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:06 schreef _--_ het volgende:
Chris, kan je hier nog op terugkomen?

[..]

Dat antwoord heb ik je al gegeven. Je opent een topic met "FALSE FLAG" om vervolgens te zoeken en hopen naar manieren om het zoiets te maken. Zo werkt BNW niet.

BNW is geen vrijplaats voor fantasie.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:37:11 #242
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171837263
Waar is bnw dan voor bedoeld? Misschien kun je dat verduidelijken. Een hoop onderwerpen mn. al die events van de laatste tijd, lijken wel een no go om het aan te kaarten. Het gros wordt dan maar in algemeen geplaatst wat al snel een ratjetoe wordt en het eventuele zoeken naar een bepaald onderwerp/gebeurtenis weinig zin heeft. Ik heb geen idee waar bnw dan wel een vrijplaats voor is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171837334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat antwoord heb ik je al gegeven. Je opent een topic met "FALSE FLAG" om vervolgens te zoeken en hopen naar manieren om het zoiets te maken. Zo werkt BNW niet.

BNW is geen vrijplaats voor fantasie.
Sorry dat ik reageer, maar dit topic stond nog in mijn my@ en ik verveelde me.

Wat je beschrijft is juist hoe complottheorieën werken. Altijd.
pi_171837401
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als jij sneren naar andere users en dat soort persoonlijkheden weghalen censureren vindt kan ik je ook niet verder helpen.
Maar jij doet zelf vrolijk aan mee, er zijn voorbeelden daarvan in het desbetreffende topic. Jij sneerde naar mij dat ik zeur en dat ik doordram bovenop enkele andere prachtstukken van jou, niet allemaal richting mij trouwens:

Op de man spelen:

quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ga je schamen. Die conclusie van jou die je als absolute leek op dit gebied doet. Hoeveel brandjes heb jij in je leven geblust? Precies!

Echt, de vooringenomenheid van lui die zelf nooit een poot uitgestoken hebben. :r hier is BNW niet voor bedoeld.
Bij voorbaat hele onderwerpen afwijzen vanwege de controversiële aard:

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Ga je nou weer beweren dat dit ook weer een hoax is? Kom op zeg :')
Weer op de man:
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een onzin. De brand zat ook in het trappenhuis dus hoe hadden die mensen er dan uit moeten komen? Je zit nu maar wat te roeptoeteren.
Meningen en mensen bespotten die je raar vindt:
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja en de beelden van binnen en de mensen die van buiten zichtbaar waren? Zeker cgi?
Mening opdragen als de waarheid:

quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]


Sowieso is May erg slecht omgegaan met deze gebeurtenis maar die is sinds de verkiezingen al aan het kelderen gelukkig :')
Ook alweer op de man, al werd je door mij vriendelijk verzocht om niet te doen:

quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gast echt. Ga je schamen voor de walgelijke laster die je hier hebt neergezet.

Hier is niks BNW aan, dit is gewoon hersendiarree zonder fundatie. :N
Meningen bespotten en eigen mening opdragen als feit, zonder enige inhoudelijke waarde:

quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 08:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Volgens Tingo was de flat echter leeg. Daar hoor ik je dan weer niet over. Dat is best gek.

Voor gezien je de waarheid in pacht denkt te hebben.
Anderen verwijten van wat je precies zelf doet:

quote:
18s.gif Op woensdag 21 juni 2017 08:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ik nog steeds de hoop heb dat jij inhoudelijk reageert ooit in plaats van uit de veilige schulp van het slachtofferschap.
Weer de spot drijven:

quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

. Het is geen hollywood film helaas.
Op de man met dat stuk over 'zeuren'; en praten over brand en vuur en hoe dingen verbranden kan eeninder met kennis daarvan, ongeacht wat voor beroep. Je stelt je niet open voor de discussie:
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

BNW is niet "zeur hier over hulpverlening". Tot nog toe is er geen enkele motivatie of reden genoemd waarom dit een complot of hoax of false flag zou moeten zijn. Dat is waar we op doelen.

Bovendien kan kritiek wel maar nu worden er gewoon zaken verzonnen/gefantaseerd die niet kloppen. Als je zelf geen brandweerman bent of bent geweest en je bent niet bij dit vuur betrokken geweest kun je er niks feitelijks over zeggen, dat kan niemand.


Dit zijn alleen maar voorbeelden uit dit tooic en niet anderen, die allemaal op verassende wijze zijn doodgebloed. Jij zal helemáál niks daarmee te maken hebben gehad.

Ik weet zeker dat als je een gewone user was en deze had gepost, en anderen hadden geklaagd, ze weggehaald zouden zijn.

Dus bij deze, ga je je eigen reacties wegmodereren of voel je je verheven tot een andere standaard?

Is een niet inhoudelijk niveau op BNW de richting die je er aan wilt geven, want dat zijn een groot deel van jouw reacties nou eenmaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hdero op 21-06-2017 16:50:58 ]
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:57:37 #245
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171837649
Ik zal zowel op cad als Hdero hier in deze post antwoorden:

BNW is de afgelopen 2 jaar verworden tot een subforum waar elke gebeurtenis in de wereld "per definitie" een hoax is.

Dat is de kwaliteit van de topics absoluut niet ten goede gekomen.

Het is ook totaal niet meer geloofwaardig te noemen. Waar er eerst nog echte discussies waren en goede onderbouwingen worden nu schimmige youtube edits gepost als zijnde de absolute smoking guns.

Nu is dit BNW en hoeft er dus geen 100% vaststaand bewijs te zijn uiteraard. Maar er mag wel enige moeite verwacht worden..zie de topics over Flat Earth en Fakery in Space als goede voorbeelden. Verschillende visies maar wel met onderbouwingen en daardoor heel interessante topics.

Maar is er ergens een aanslag (en tegenwoordig zelfs al grote brand) en dan is er binnen 24 uur een topic waarin men toch echt zeker weet dat het nep is want "ze kijken zo on oprecht op de video".

Dus ja dan zijn we wat kritischer op dat soort topics, zeker als men glashard onkunde of opzet gaat beweren zonder ook maar een spikkeltje aan bewijs.

Zie deze post als voorbeeld


BNW / Grenfell-Toren-brand mogelijk opzet van de overheid?

Omdat iemand op tv wordt geinterviewd en niet reageer zoals de user vindt dat hij moet reageren moet het dus wel nep zijn. Zo kan je BNW beter hernoemen naar ONZ...


Dat vervolgens dit kritische tegengas wordt gezien als "in de weg zitten" ... daar kan ik weinig aan veranderen. Dit is niet en zal ook nooit een ja-knikkersforum zijn.
  woensdag 21 juni 2017 @ 17:10:03 #246
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171837870
Bekende verweer en kulargument, hou de deur maar op slot voor overige zaken maw al die events die je om de oren vliegen. De biggest scams of the world zijn hier a no go :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171837889
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Bekende verweer en kulargument, hou de deur maar op slot voor overige zaken maw al die events die je om de oren vliegen. De biggest scams of the world zijn hier a no go :{w
Niet op de slachtofferiaanse manier die jij doet. Zo lastig is dat niet te begrijpen.
Conscience do cost.
pi_171837892
Ging je niet weg CC?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 21 juni 2017 @ 17:12:22 #249
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171837917
quote:
2s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:11 schreef Ali_boo het volgende:
Ging je niet weg CC?
Nee, hij bleef toch. zie MED.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 21 juni 2017 @ 17:12:29 #250
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171837920
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Bekende verweer en kulargument, hou de deur maar op slot voor overige zaken maw al die events die je om de oren vliegen. De biggest scams of the world zijn hier a no go :{w
Dan heb je mijn post dus niet gelezen. Jammer.
  Forum Admin woensdag 21 juni 2017 @ 17:19:43 #251
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_171838017
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Bekende verweer en kulargument, hou de deur maar op slot voor overige zaken maw al die events die je om de oren vliegen. De biggest scams of the world zijn hier a no go :{w
Dit is dus niet discussieren. Inhoudelijk reageren graag. Als dat niet lukt gewoon niet reageren.
pi_171838238
quote:
4s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Uiteraard kan men hier NORMAAL in discussie gaan. Die beschuldigingen van machtsmisbruik zijn dus niet normaal. Hou daar mee op en hou het gewoon inhoudelijk.
Heb je nooit in bnw zien posten( buiten fb om ). Hoe weet jij nou of het mogelijk in om normale inhoudelijke discussies te voeren ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 21-06-2017 17:42:33 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 21 juni 2017 @ 17:37:57 #253
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171838299
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef ChrisCarter het volgende:

BNW is de afgelopen 2 jaar verworden tot een subforum waar elke gebeurtenis in de wereld "per definitie" een hoax is.

Dat is de kwaliteit van de topics absoluut niet ten goede gekomen.

Het is ook totaal niet meer geloofwaardig te noemen. Waar er eerst nog echte discussies waren en goede onderbouwingen worden nu schimmige youtube edits gepost als zijnde de absolute smoking guns.

Nu is dit BNW en hoeft er dus geen 100% vaststaand bewijs te zijn uiteraard. Maar er mag wel enige moeite verwacht worden..zie de topics over Flat Earth en Fakery in Space als goede voorbeelden. Verschillende visies maar wel met onderbouwingen en daardoor heel interessante topics.

Amen.

En betreffende de klacht van Hdero..een beetje déjà vu.
Graag verwijderen.
pi_171838378
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Dit is dus niet discussieren. Inhoudelijk reageren graag. Als dat niet lukt gewoon niet reageren.
Ga je nog hiermee iets doen als blijkt dat de mod zich ongewenst/ongepast/buitensporig/noem het maar wat je wilt heeft gedragen? Maw actie ondernemen, of is al onze discussie bij voorbaat voor niets?
  Forum Admin woensdag 21 juni 2017 @ 17:44:57 #255
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_171838402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heb je nooit in bnw zien posten( buiten fb om ). Hoe weet jij nou of het mogelijk in om normale inhoudelijke discussies te voeren ?
Dat is toch helemaal niet relevant. Ik zie een inhoudelijke reactie van een moderator en een reactie daarop dat het kul is. Verder totaal niet onderbouwd waarom dan wel. Komt dus gewoon neer op stampvoeten en roepen dat je het stom vindt. Voegt allemaal geen zak toe natuurlijk.
  Forum Admin woensdag 21 juni 2017 @ 17:46:45 #256
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_171838428
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:42 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ga je nog hiermee iets doen als blijkt dat de mod zich ongewenst/ongepast/buitensporig/noem het maar wat je wilt heeft gedragen? Maw actie ondernemen, of is al onze discussie bij voorbaat voor niets?
In plaats van verantwoording te eisen met fakkels en hooivorken :') zou je ook gewoon eens in kunnen gaan op zijn antwoord.
  Forum Admin woensdag 21 juni 2017 @ 17:47:08 #257
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_171838434
Allejezus zeg. Het is hier wel een kleuterschool hoor.
pi_171838491
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet zo relevant. Ik zie een inhoudelijke reactie van een moderator en een reactie daarop dat het kul is. Verder totaal niet onderbouwd waarom dan wel. Komt dus gewoon neer op stampvoeten en roepen dat je het stom vindt. Voegt allemaal geen zak toe natuurlijk.
Tuurlijk is het relevant , hoe kan je weten wat er hier speelt als je er nooit bent

Een mening van iemand die geen flauw benul heeft waar die het over heeft voegt idd geen zak toe

Kap er dan ook meteen mee
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171838610
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

In plaats van verantwoording te eisen met fakkels en hooivorken :') zou je ook gewoon eens in kunnen gaan op zijn antwoord.
Dat doet toch niemand. Ik zie mensen zich allemaal keurig inhouden. Waarschijnlijk teveel zelfs *hint *hint

En hij heeft niet direct op mijn quote met de verschillende citaten gereageerd maar even iets daarnaast. Onthoud dat maar
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:14:03 #260
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171838873
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:00 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dat doet toch niemand. Ik zie mensen zich allemaal keurig inhouden. Waarschijnlijk teveel zelfs *hint *hint

En hij heeft niet direct op mijn quote met de verschillende citaten gereageerd maar even iets daarnaast. Onthoud dat maar
Dat zeg ik inderdaad ook. niet omdat ik lullig wil doen maar chris verdraait veel met woorden.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 18:41:26 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_171839381
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:14 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik inderdaad ook. niet omdat ik lullig wil doen maar chris verdraait veel met woorden.
Kun je een voorbeeld geven anders is dit nogal een leugen.
pi_171843696
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal zowel op cad als Hdero hier in deze post antwoorden:

BNW is de afgelopen 2 jaar verworden tot een subforum waar elke gebeurtenis in de wereld "per definitie" een hoax is.

Dat is de kwaliteit van de topics absoluut niet ten goede gekomen.

Het is ook totaal niet meer geloofwaardig te noemen. Waar er eerst nog echte discussies waren en goede onderbouwingen worden nu schimmige youtube edits gepost als zijnde de absolute smoking guns.

Nu is dit BNW en hoeft er dus geen 100% vaststaand bewijs te zijn uiteraard. Maar er mag wel enige moeite verwacht worden..zie de topics over Flat Earth en Fakery in Space als goede voorbeelden. Verschillende visies maar wel met onderbouwingen en daardoor heel interessante topics.

Maar is er ergens een aanslag (en tegenwoordig zelfs al grote brand) en dan is er binnen 24 uur een topic waarin men toch echt zeker weet dat het nep is want "ze kijken zo on oprecht op de video".

Dus ja dan zijn we wat kritischer op dat soort topics, zeker als men glashard onkunde of opzet gaat beweren zonder ook maar een spikkeltje aan bewijs.

Zie deze post als voorbeeld

BNW / Grenfell-Toren-brand mogelijk opzet van de overheid?

Omdat iemand op tv wordt geinterviewd en niet reageer zoals de user vindt dat hij moet reageren moet het dus wel nep zijn. Zo kan je BNW beter hernoemen naar ONZ...

Dat vervolgens dit kritische tegengas wordt gezien als "in de weg zitten" ... daar kan ik weinig aan veranderen. Dit is niet en zal ook nooit een ja-knikkersforum zijn.
Zeer waarschijnlijk omdat in de laatste paar jaren er meer mensen die kunnen wat duidelijker door de MSM fake BS zien.

De 'schimmige' youtube vids meestal direct van schimmige MSM bronnen zijn.
Veel van de youtubers met goede punten,analysis,informatie en bronnen komen...en de commenataren onder de filmpjes vaak grappig en/of interessant zijn.
De meeste aggressive,ignorant and outraged soort commentaren van de MSM gelovers/verdedigers zijn.

En? Binnen minuten er zijn 'according to information from US intelligence services who wish to remain anonymous' soort verklaringen door 't MSM gemaakt. Als je skeptisch over 't MSM propaganda machine zoals ik en heel veel anderen zijn, ga je dat ook niet zowiezo geloven.

Volgens mij ben je gewoon kritischer omdat jij persoonlijk de onderwerpen 'smaakeloos,schandalig,onbeschoft,respecteloos' enz. vinden

Natuurlijk mag je dat zelf denken en 'n mening over uitdrukken, maar dat niet genoeg reden is om topics op slot te zetten.

If you don't like football, cars or motorbikes for example - don't go and discuss them and then try and stop other people talking about them.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 21:39:28 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_171843990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk omdat in de laatste paar jaren er meer mensen die kunnen wat duidelijker door de MSM fake BS zien.

De 'schimmige' youtube vids meestal direct van schimmige MSM bronnen zijn.
Veel van de youtubers met goede punten,analysis,informatie en bronnen komen...en de commenataren onder de filmpjes vaak grappig en/of interessant zijn.
De meeste aggressive,ignorant and outraged soort commentaren van de MSM gelovers/verdedigers zijn.

En? Binnen minuten er zijn 'according to information from US intelligence services who wish to remain anonymous' soort verklaringen door 't MSM gemaakt. Als je skeptisch over 't MSM propaganda machine zoals ik en heel veel anderen zijn, ga je dat ook niet zowiezo geloven.

Volgens mij ben je gewoon kritischer omdat jij persoonlijk de onderwerpen 'smaakeloos,schandalig,onbeschoft,respecteloos' enz. vinden

Natuurlijk mag je dat zelf denken en 'n mening over uitdrukken, maar dat niet genoeg reden is om topics op slot te zetten.

If you don't like football, cars or motorbikes for example - don't go and discuss them and then try and stop other people talking about them.
Daar verraadt je je beweegredenen. Je vindt het grappig. En ja, het is natuurlijk om je gek te lachen als er slachtoffers vallen. Het liefste zoveel mogelijk zodat je nog meer lol kan hebben om al die fake-doden.
Ik vind het niet grappig. Ik vind het respectloos en beschamend.
pi_171844502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar verraadt je je beweegredenen. Je vindt het grappig. En ja, het is natuurlijk om je gek te lachen als er slachtoffers vallen. Het liefste zoveel mogelijk zodat je nog meer lol kan hebben om al die fake-doden.
Ik vind het niet grappig. Ik vind het respectloos en beschamend.
Ik zei dat ik sommige commentaren grappig vind. Dat bedoelt niet dat ik de hele hoax media circus en de aanhangers grappig vindt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 21:55:10 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_171844561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zei dat ik sommige commentaren grappig vind. Dat bedoelt niet dat ik de hele hoax media circus en de aanhangers grappig vindt.
Ok.
pi_171844739
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:30 schreef Tingo het volgende:

[..]


If you don't like football, cars or motorbikes for example - don't go and discuss them and then try and stop other people talking about them.
Dit laatste punt heb ik ook al gesuggereerd. Dat als ChrisCarter de topics of de onderwerpen belachelijk vind, hij zich netjes terug kan trekken en meelezen in plaats van actief deel te nemen in de discussie. Zodoende verstoort hij de discussie niet en kan enkel ingrijpen om ongepaste zaken te verwijderen (al heb ik mijn twijfels daarover om bovengenoemde redenen in vroegere reacties). Maar ook dat punt werd net zoals vele anderen, voor de zoveelste keer overgeslagen, wss uit gemaksoverwegingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hdero op 21-06-2017 22:10:46 ]
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:09:29 #267
33189 RM-rf
1/998001
pi_171845063
Hoor ik hier een soort van 'spreekverbod' dat bepleit wordt?

Kennelijk mag iedereen zn mening geven, behalve als die mening bepaalde mensen niet bevalt ... :/
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:42:56 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171846092
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Bekende verweer en kulargument, hou de deur maar op slot voor overige zaken maw al die events die je om de oren vliegen. De biggest scams of the world zijn hier a no go :{w
Is de vraag om je standpunt ook maar iets te onderbouwen en beargumenteren nou echt zoveel gevraagd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 22:43:16 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_171846106
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef RM-rf het volgende:
Hoor ik hier een soort van 'spreekverbod' dat bepleit wordt?

Kennelijk mag iedereen zn mening geven, behalve als die mening bepaalde mensen niet bevalt ... :/
Ja, het is absurd en het lijkt wel een persoonlijke hetze tegen Chris.
Hetgeen natuurlijk niet door de beugel kan en genote en verwijderd gaat worden.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 22:48:58 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_171846275
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 22:00 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dit laatste punt heb ik ook al gesuggereerd. Dat als ChrisCarter de topics of de onderwerpen belachelijk vind, hij zich netjes terug kan trekken en meelezen in plaats van actief deel te nemen in de discussie. Zodoende verstoort hij de discussie niet en kan enkel ingrijpen om ongepaste zaken te verwijderen (al heb ik mijn twijfels daarover om bovengenoemde redenen in vroegere reacties). Maar ook dat punt werd net zoals vele anderen, voor de zoveelste keer overgeslagen, wss uit gemaksoverwegingen.
Hou hier nu eens mee op. Wat is dat toch, dat je hem steeds verbetert en aanvalt met zo'n betweterig toontje?
Je doet aan pseudo-modden. Doe eens niet.
Iedereen mag hier zijn/haar mening geven binnen bepaalde kaders.
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:02:23 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171852399
Is mijn reactie verwijderd in fb ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:34:01 #272
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171852835
*kijkt in Feedback
*ziet persoonlijke aanvallen over liegen/woorden verdraaien
*ziet opmerkingen over welke mening je hier MOET hebben
*ziet nog meer persoonlijk geneuzel
*ziet geen inhoudelijke reacties op zijn post

...
pi_171854003
quote:
15s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:34 schreef ChrisCarter het volgende:
*kijkt in Feedback
*ziet persoonlijke aanvallen over liegen/woorden verdraaien
*ziet opmerkingen over welke mening je hier MOET hebben
*ziet nog meer persoonlijk geneuzel
*ziet geen inhoudelijke reacties op zijn post

...
Om hier even inhoudelijk op in te gaan. Ik zie dat ook.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171854453
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal zowel op cad als Hdero hier in deze post antwoorden:

BNW is de afgelopen 2 jaar verworden tot een subforum waar elke gebeurtenis in de wereld "per definitie" een hoax is.

Dat is de kwaliteit van de topics absoluut niet ten goede gekomen.

Het is ook totaal niet meer geloofwaardig te noemen. Waar er eerst nog echte discussies waren en goede onderbouwingen worden nu schimmige youtube edits gepost als zijnde de absolute smoking guns.

Nu is dit BNW en hoeft er dus geen 100% vaststaand bewijs te zijn uiteraard. Maar er mag wel enige moeite verwacht worden..zie de topics over Flat Earth en Fakery in Space als goede voorbeelden. Verschillende visies maar wel met onderbouwingen en daardoor heel interessante topics.

Maar is er ergens een aanslag (en tegenwoordig zelfs al grote brand) en dan is er binnen 24 uur een topic waarin men toch echt zeker weet dat het nep is want "ze kijken zo on oprecht op de video".

Dus ja dan zijn we wat kritischer op dat soort topics, zeker als men glashard onkunde of opzet gaat beweren zonder ook maar een spikkeltje aan bewijs.

Zie deze post als voorbeeld

BNW / Grenfell-Toren-brand mogelijk opzet van de overheid?

Omdat iemand op tv wordt geinterviewd en niet reageer zoals de user vindt dat hij moet reageren moet het dus wel nep zijn. Zo kan je BNW beter hernoemen naar ONZ...

Dat vervolgens dit kritische tegengas wordt gezien als "in de weg zitten" ... daar kan ik weinig aan veranderen. Dit is niet en zal ook nooit een ja-knikkersforum zijn.
Wat een briljante post _O_
pi_171856715
quote:
15s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:34 schreef ChrisCarter het volgende:

*ziet opmerkingen over welke mening je hier MOET hebben

...
1. Nobody has said that you MUST hold a certain opinion.
2. You are the one who is censoring opinions which you personally find offensive in some way.

Strikes me as blatant hypocrisy.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:15:49 #276
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171856907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

1. Nobody has said that you MUST hold a certain opinion.
2. You are the one who is censoring opinions which you personally find offensive in some way.

Strikes me as blatant hypocrisy.
Dat 2e is een leugen. Exact zoals ik al aangaf. Jammer dit.
pi_171857170
Verzonnen censuur is ook in FB populair.
Conscience do cost.
pi_171866265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

You have closed topics down because you personally can't handle and don't like the content.
Your judgement is clouded by emotional attachment.
Is het niet een idee om dit soort emotioneel gewhine wel daadwerkelijk te verwijderen? Topics staan vol met posters die zielig doen omdat mensen het niet met ze eens zijn. Het is jammer dat het moet maar ik denk dat het BNW ten goede zal komen als er minder ruimte wordt geboden voor het slachtofferschap. Klagen over censuur doen ze toch wel dus dan kan je maar beter daar handig gebruik van maken om het kaf van het koren te scheiden.

Genoeg andere plaatsen online te vinden waar allemaal jaknikkers zitten en men niet bang hoeft te zijn voor afwijkende meningen.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 19:59:07 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_171867967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Is het niet een idee om dit soort emotioneel gewhine wel daadwerkelijk te verwijderen? Topics staan vol met posters die zielig doen omdat mensen het niet met ze eens zijn. Het is jammer dat het moet maar ik denk dat het BNW ten goede zal komen als er minder ruimte wordt geboden voor het slachtofferschap. Klagen over censuur doen ze toch wel dus dan kan je maar beter daar handig gebruik van maken om het kaf van het koren te scheiden.

Genoeg andere plaatsen online te vinden waar allemaal jaknikkers zitten en men niet bang hoeft te zijn voor afwijkende meningen.
Mmm misschien wel een goed idee voor deze users.
Zeker als ze het hier zo klote vinden.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:33:44 #280
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_171869061
Mods die meningen hebben ? Nee dat kan echt niet hoor in BNW :+
*Gooit baby's kleuters van 9 hoog naar mods :P
There is only one religion
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 20:42:57 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_171869374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Mods die meningen hebben ? Nee dat kan echt niet hoor in BNW :+
*Gooit baby's kleuters van 9 hoog naar mods :P
Zou vangen :Y
pi_171870107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mmm misschien wel een goed idee voor deze users.
Zeker als ze het hier zo klote vinden.

Prima voorstel Lavje

Er zijn genoeg andere alternatieven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171963011
Iemand vanwege zijn achtergrond een foute Jood noemen, mag dat volgens de regels van Fok?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 26 juni 2017 @ 14:41:02 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_171963534
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:16 schreef Wantie het volgende:
Iemand vanwege zijn achtergrond een foute Jood noemen, mag dat volgens de regels van Fok?
Nee, dus het is verwijderd.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:42:15 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171985674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel en lees dan nog eens terug wie er aan het slachtofferen, kleineren en treiteren zijn.
En nu weer on topic want persoonlijk gedoe wordt verwijderd.
De trolgroep is hier aan het treiteren en kleineren en jullie doen mee in plaats van elk topic verschoond houden van dat getreiter ongeacht de mening waar je het wel of niet mee eens bent .
Jullie discrimineren en iedereen die het met jullie eens is mag in elk topic andere posters kleinerenen treiteren door steeds dezelfde groep .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:44:39 #286
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171985736
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:42 schreef Summers het volgende:

[..]

De trolgroep is hier aan het treiteren en kleineren en jullie doen mee in plaats van elk topic verschoond houden van dat getreiter ongeacht de mening waar je het wel of niet mee eens bent .
Jullie discrimineren en iedereen die het met jullie eens is mag in elk topic andere posters kleinerenen treiteren door steeds dezelfde groep .
Kritische vragen stellen is niet treiteren of kleineren.
pi_171985741
Het zou een beter idee zijn als eenvoudige copy/pastes van youtubefilmpjes zonder enige toelichting voortaan direct verwijderd worden. En als mensen zoals summer gewoon ergens heen gaan waar ze zonder kritiek kunnen jaknikken in plaats van de hele tijd hier de fake victim spelen.
Conscience do cost.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:48:41 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171985836
Dat is machtsmisbruik , als mod moet je iedereen accepteren en beschermen tegen offtopic bull shit
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kritische vragen stellen is niet treiteren of kleineren.
kom op in elk topic is steeds dezelfde groep om een onderwerp te behandelen door de poster te kleineren en te treiteren . Op geen enkele wijze kom je daardoor bij het onderwerp of de inhoud . Het enige wat je ermee bereikt is dat mensen niet meer komen . Dat is de lafste manier van een discussie proberen te winnen en dat valt niet eens onder een geldig argument .
Dat is niet de taak van een mod om mensen weg te jagen waar je het niet mee eens bent .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:52:29 #289
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171985928
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef Summers het volgende:
Dat is machtsmisbruik , als mod moet je iedereen accepteren en beschermen tegen offtopic bull shit

Dat gebeurt dan ook gewoon en als je voorbeelden hebt van deze laster zie ik het graag.

quote:
kom op in elk topic is steeds dezelfde groep om een onderwerp te behandelen door de poster te kleineren en te treiteren .

Wat snap je nou echt niet aan het verschil tussen kritisch zijn of treiteren?

quote:
Op geen enkele wijze kom je daardoor bij het onderwerp of de inhoud . Het enige wat je ermee bereikt is dat mensen niet meer komen . Dat is de lafste manier van een discussie proberen te winnen en dat valt niet eens onder een geldig argument .

Klopt dat is inderdaad het effect van al die linkdumps en one-liners zonder onderbouwing en het uitblijven van antwoorden op vragen
quote:
Dat is niet de taak van een mod om mensen weg te jagen waar je het niet mee eens bent .
Ook hier weer rare beschuldigingen.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 11:53:48 #290
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_171985965
nee helemaal niet !!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_171986076
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]


Ook hier weer rare beschuldigingen.
Nee niet echt. Ik zelf zowel als een aantal andere users met wie ik geregeld communiceer hebben besloten om uit BNW weg te blijven totdat je er zelf verdwijnt. Dus echt raar is het weer niet. Maar doe vooral alsof je neus bloedt...
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:00:25 #292
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171986120
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat gebeurt dan ook gewoon en als je voorbeelden hebt van deze laster zie ik het graag.

[..]

Wat snap je nou echt niet aan het verschil tussen kritisch zijn of treiteren?

[..]

Klopt dat is inderdaad het effect van al die linkdumps en one-liners zonder onderbouwing en het uitblijven van antwoorden op vragen

[..]

Ook hier weer rare beschuldigingen.
Ik maak vooortaan wel een toicreport als ik gekleineer en getreiter zie , misschien dat de mods dan wel handelen en inzien wat gekleineer en getreiter is . Absurd dat iemand erop moet wijzen terwijl dat je basistaak is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_171986133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik maak vooortaan wel een toicreport als ik gekleineer en getreiter zie , misschien dat de mods dan wel handelen en inzien wat gekleineer en getreiter is . Absurd dat iemand erop moet wijzen terwijl dat je basistaak is .
Misschien moet jij inzien wat getreiter en 'gekleineer' is.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:01:46 #294
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171986153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:53 schreef DeMolay het volgende:
nee helemaal niet !!
Dit is dus exact weer zo'n one liner zonder onderbouwing. Hoe is dit in godsnaam feedback te noemen.

De vorige keer dat we deze discussie gehad hebben heb ik een duidelijk antwoord gegeven maar daar is door niemand op ingegaan.

Ik ga mezelf echt niet herhalen.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:03:48 #295
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171986196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien moet jij inzien wat getreiter en 'gekleineer' is.
Dat weet ik wel , het onderwerp onderuit proberen te halen door de poster voor gek te zetten in plaats van met argumenten die betrekking hebben op het onderwerp .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:14:39 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171986449
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 11:48 schreef Summers het volgende:
Dat is machtsmisbruik , als mod moet je iedereen accepteren en beschermen tegen offtopic bull shit

[..]

kom op in elk topic is steeds dezelfde groep om een onderwerp te behandelen door de poster te kleineren en te treiteren . Op geen enkele wijze kom je daardoor bij het onderwerp of de inhoud . Het enige wat je ermee bereikt is dat mensen niet meer komen . Dat is de lafste manier van een discussie proberen te winnen en dat valt niet eens onder een geldig argument .
Dat is niet de taak van een mod om mensen weg te jagen waar je het niet mee eens bent .
Kritiek geven plus vragen om argumenten en onderbouwingen voor loze kreten valt onder de laffe manieren om een discussie te winnen? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171986542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat weet ik wel , het onderwerp onderuit proberen te halen door de poster voor gek te zetten in plaats van met argumenten die betrekking hebben op het onderwerp .
Voorbeelden waar dat gebeurt?
pi_171986585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Voorbeelden waar dat gebeurt?
Dat mag niet gezegd worden want crewbash. Toch?
pi_171986643
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dat mag niet gezegd worden want crewbash. Toch?
Verzonnen censuur dus, wederom.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 12:23:00 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_171986656
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dat mag niet gezegd worden want crewbash. Toch?
Geef maar voorbeeld.
pi_171986714
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geef maar voorbeeld.
Laat maar, ik heb genoeg moeite gedaan in de vorige discussie problemen aan te kaarten en toen bleek dat bepaalde personen onbespreekbaar en onaantastbaar zijn. Oftewel het eindresultaat is 0,0. Zal vast weer aan de klager liggen zo kom je nog ergens. Veel succes met een grotendeels stilliggend forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')