abonnement Unibet Coolblue
pi_169807739
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
pi_169807741
Braddie is echt #goals.
pi_169807748
Braddie, ga gewoon op vrijdagavond live en niet al die andere rare tijdstippen ;(
  maandag 27 maart 2017 @ 08:37:09 #4
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169807750
quote:
2s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:30 schreef Mozy het volgende:

[..]

Precies. Ik snap niet waarom hij hier niet super veel energie in steekt.

Je hebt de hele dag vrij, geen verplichtingen, als je nu ff een week gruwelijk veel moeite stopt in het aanvragen van die shit dan houd je gewoon 100 tot 200 euro per maand MEER over. En als het DAN nog niet lukt dan heb je in ieder geval geprobeerd.
Waarom al die moeite voor die paar extra stuivers als je al elke maand 1000 euro krijgt voor niks doen? :')

Braad houdt gewoon van een beetje uitdaging in zijn leven. Wonen zonder huurtoeslag is voor hem een soort hard mode.
pi_169807769
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:37 schreef Barrah het volgende:

[..]

Waarom al die moeite voor die paar extra stuivers als je al elke maand 1000 euro krijgt voor niks doen? :')

Braad houdt gewoon van een beetje uitdaging in zijn leven. Wonen zonder huurtoeslag is voor hem een soort hard mode.
Waarom 250 euro per maand te besteden hebben als het allemaal moeite kost inderdaad. :r moeite doen voor iets :r

En btw zouden die 100 extra euro's toch allemaal naar de plaatselijke snackbar gaan en dan lukt dat afvallen natuurlijk nooit.
pi_169807792
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:34 schreef Mozy het volgende:
Hij was nogal onhandig en zij dat hij geen deur had oid. Toen kreeg ie nee te horen.

Maar zou mij niks verbazen als hij dat gewoon liegt en het helemaal niet geprobeerd heeft.
Dit. Alsof hij het geld kan missen. :')

Even googlen op huurtoeslag, en je ziet zo dat ie er recht op heeft.
pi_169807794
Zou die koning inmiddels al wakker zijn geworden in zijn stulpje? Lekker een gebakken eitje aan het klaarmaken, paar verse worstjes, bacon en witte bonen in tomatensaus. Een goede basis leggen voor wederom een enerverende dag. Vandaag is het immers D-day
pi_169807828
quote:
2s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:39 schreef Mozy het volgende:
plaatselijke snackbar
Cafetaria Van Dijk _O_
pi_169807829
Overigens, via de Belastingtelefoon krijg je ook wel eens verkeerde informatie. Maar dan nog, laat je niks vertellen en zoek altijd eerst zelf naar informatie.

En ook niet van je huisbaas. Het enige wat hem boeit, is dat jij betaalt.
pi_169807854
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:50 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Overigens, via de Belastingtelefoon krijg je ook wel eens verkeerde informatie. Maar dan nog, laat je niks vertellen en zoek altijd eerst zelf naar informatie.

En ook niet van je huisbaas. Het enige wat hem boeit, is dat jij betaalt.
Op je vraag of ik ben uitgenodigd, tuurlijk ben ik uitgenodigd voor de automeet :7
pi_169807891
Wel een raar gas stelletje heeft hij. Lijkt net een elektrische....
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169807925
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:40 schreef Rectum het volgende:

[..]

Neen, Braad heeft voor 20 euro per week aan boodschappen begroot en 1x tanken per maand. Naast deze kosten en alle vaste lasten houdt hij 150 euro per maand over om te sparen voor bijvoorbeeld tripjes naar Slagharen.
20 euro per week :')
Braddie is toch gisteren verhuisd of was dat plan weer veranderd? In dat geval hoop ik dat hij lekker gemaft heeft zijn eerste nacht in zijn nieuwe hut.
pi_169807935
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:59 schreef DieselTank het volgende:
Wel een raar gas stelletje heeft hij. Lijkt net een elektrische....
Is het ook. Als je van die kleine studiootjes huurt, en helemaal als het particulier is, zie je heel vaak dat er een electrisch kookstel in zit. Normaal zou ik zeggen dat het best even kan duren voor je gewend bent aan koken op electra, maar Braddie heeft nog nooit gekookt, dus voor hem gaat dat niet op.
Weer een voordeel!
pi_169807963
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Is het ook. Als je van die kleine studiootjes huurt, en helemaal als het particulier is, zie je heel vaak dat er een electrisch kookstel in zit. Normaal zou ik zeggen dat het best even kan duren voor je gewend bent aan koken op electra, maar Braddie heeft nog nooit gekookt, dus voor hem gaat dat niet op.
Weer een voordeel!
Koken ging anders prima gister :7
pi_169807968
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:09 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Koken ging anders prima gister :7
Ik heb het hele weekend geen Brad tot me genomen, dus ik heb geen idee of je het nu over jezelf of over hem hebt.
pi_169807973
quote:
9s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:10 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik heb het hele weekend geen Brad tot me genomen, dus ik heb geen idee of je het nu over jezelf of over hem hebt.
Bradley, hij heeft gister lekker noodles in elkaar geflanst.
pi_169807975
quote:
9s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:10 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik heb het hele weekend geen Brad tot me genomen, dus ik heb geen idee of je het nu over jezelf of over hem hebt.
pi_169807982
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:11 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Bradley, hij heeft gister lekker noodles in elkaar geflanst.
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:11 schreef Rectum het volgende:

[..]

Dank u.
pi_169808060
Wat een baas is het toch ook. Gewoon eerste dag gelijk aan de noodles.
pi_169808123
Heb dat kookfilmpje even gekeken, en het doet met ontzettend denken aan een kookboek dat ik lang geleden kreeg toen ik op kamers ging. Allemaal recepten die je in je waterkoker kon klaarmaken. Misschien heb ik het nog wel ergens liggen, roep maar als je het wil hebben Braad :P
  maandag 27 maart 2017 @ 09:33:40 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169808192
Vandaag is B-day toch?
pi_169808281
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:33 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag is B-day toch?
Eindelijk rondcruisen in een c-segmenter _O_
pi_169808355
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Heb dat kookfilmpje even gekeken, en het doet met ontzettend denken aan een kookboek dat ik lang geleden kreeg toen ik op kamers ging. Allemaal recepten die je in je waterkoker kon klaarmaken. Misschien heb ik het nog wel ergens liggen, roep maar als je het wil hebben Braad :P
Ik heb "Kook! op eigen benen" van Fokke & Sukke. Maar dat is niet heel makkelijk maar vooral heel goedkoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2017 09:46:18 ]
  maandag 27 maart 2017 @ 10:35:38 #24
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169809108
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:50 schreef Rectum het volgende:

[..]

Cafetaria Van Dijk _O_
[ afbeelding ]
Dingen beginnen op hun plaats te vallen nu.
pi_169809120
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:54 schreef Azpilicueta het volgende:
Op je vraag of ik ben uitgenodigd, tuurlijk ben ik uitgenodigd voor de automeet :7
Hij heeft o.a. jou nog verketterd op de stream laatst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')