abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 maart 2017 @ 23:40:39 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169804748
W. 'Oprukkende' :')

Edit: dapper moet dus 'fapper' zijn. Damn you, auto-correct :(

Voor alle misogyne Fok!ers:

http://www.volkskrant.nl/(...)ende-vrouw~a4478689/
pi_169804806
quote:
Het zijn naaktfoto's van mooie vrouwen; dat vinden wij mannen leuk. Wel rot dat deze foto's zonder goedkeuring zo op internet worden gesmeten: daar zou iemand iets aan moeten doen. Betere beveiliging op smartphones bijvoorbeeld.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 26 maart 2017 @ 23:46:14 #3
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169804881
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het zijn naaktfoto's van mooie vrouwen; dat vinden wij mannen leuk. Wel rot dat deze foto's zonder goedkeuring zo op internet worden gesmeten: daar zou iemand iets aan moeten doen. Betere beveiliging op smartphones bijvoorbeeld.
Ja maar eigenlijk zegt ze dan dat jij de schuld bij het slachtoffer legt. En dat die foto's van die naakte ex nooit online hadden mogen worden gezet. Vroeger deed je dat toch ook niet?

Waar is het respect gebleven?
  zondag 26 maart 2017 @ 23:56:10 #4
466223 AnInconvenientTruth
Laten we het civiel houden
pi_169805098
Ja, moeilijk. Beide partijen zijn schuldig.

De gene die het online gooien meer en horen ook aangepakt te worden maar aan de andere kant het argument ''hadden ze maar niet naakt moeten poseren'' zit ook wel een kern van waarheid in.

Denk dat het ook vooral een kwestie is van onbenulligheid, dat hoe het om te gaan met technologie nog niet de sociale normen en waarden heeft bereikt.

Oke, dat sexting in een relatie hoort mogen ze wat mij betreft ook de wereld uit helpen.
Alsof een goede relatie dat nodig heeft.
pi_169805107
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja maar eigenlijk zegt ze dan dat jij de schuld bij het slachtoffer legt. En dat die foto's van die naakte ex nooit online hadden mogen worden gezet. Vroeger deed je dat toch ook niet?

Waar is het respect gebleven?
Ik ben het moreel met je eens, alleen werkt de praktijk niet zo. Er bestaan helaas mensen die dat doen en zodra dat soort foto's online staan moet je je best doen om ze niet te zien (ik geloof dat er bijvoorbeeld meerderen op Fok! hebben gestaan).

En dat hele gezeik zou niet hoeven te bestaan als het technisch onmogelijk zou zijn om het te doen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169805110
Niet eens met het idee dat sexting normaal is geworden en er daarom niet voorzichtig mee om moet worden gegaan. Raar om dat te vergelijken met een kort rokje.
pi_169805311
quote:
De norm van de witte heteroman is leidend.
:')
pi_169805368
Tsja hoe kan je nu ooit filteren op deze planeet en zijn www, welke van de naaktfotos vrijwillig zijn verspreid en welke niet? Moet je een heel leger aan mensen voor gaan trainen en extra gevangenissen gaan bouwen,
pi_169805375
quote:
de vriend van Ponticorvo is zwart
Etnisch profileren, zo kennen we de volkskrant weer. :( Wat een nazistische rotkrant is dat ook.
pi_169805415
Goed onderwerp, slecht artikel.
pi_169805527
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja maar eigenlijk zegt ze dan dat jij de schuld bij het slachtoffer legt. En dat die foto's van die naakte ex nooit online hadden mogen worden gezet. Vroeger deed je dat toch ook niet?

Waar is het respect gebleven?
Als iemand zijn fiets is gestolen zonder slot erop vind ik dat een stuk minder sneu voor diegene, dan voor mensen die 2 sloten gebruiken. Al sinds de jaren 90 worden beroemde mensen op het internet geslingerd, dus als je dat niet wil moet je misschien niet aan dat soort foto's beginnen. Een zekere mate van verantwoordelijkheid word bij zo'n beetje alles van je verwacht, behalve bij vrouwelijke seksualiteit. Dan moet opeens alles kunnen zonder negatieve consequenties. Dat praat hacken of verkrachten ook niet goed, maar de positieve keerzijde van slachtoffers aanspreken op hun gedrag is een waarschuwing naar volgende potentiële slachtoffers.
  maandag 27 maart 2017 @ 00:37:56 #12
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_169805789
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als iemand zijn fiets is gestolen zonder slot erop vind ik dat een stuk minder sneu voor diegene, dan voor mensen die 2 sloten gebruiken. Al sinds de jaren 90 worden beroemde mensen op het internet geslingerd, dus als je dat niet wil moet je misschien niet aan dat soort foto's beginnen. Een zekere mate van verantwoordelijkheid word bij zo'n beetje alles van je verwacht, behalve bij vrouwelijke seksualiteit. Dan moet opeens alles kunnen zonder negatieve consequenties. Dat praat hacken of verkrachten ook niet goed, maar de positieve keerzijde van slachtoffers aanspreken op hun gedrag is een waarschuwing naar volgende potentiële slachtoffers.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_169805801
quote:
De seksuele natuur van mannen is gemeenschappelijk', zegt Ley telefonisch vanuit Albuquerque. 'Ze vinden het prettig als andere mannen opgewonden raken van de dingen die zij posten.
:{
pi_169805860
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:39 schreef Physsic het volgende:
De seksuele natuur van mannen is gemeenschappelijk', zegt Ley telefonisch vanuit Albuquerque. 'Ze vinden het prettig als andere mannen opgewonden raken van de dingen die zij posten.
Daarin zou je eigenlijk eens het woordje mannen door vluchtelingen moeten vervangen. Eens kijken hoe de Volkskrant redactie daarop zou reageren.
pi_169805875
Edit : De seksuele natuur van een bepaald soort man is gemeenschappelijk', zegt Ley telefonisch vanuit Albuquerque. 'Ze vinden het prettig als andere mannen opgewonden raken van de dingen die zij posten.
pi_169805974
Eigenlijk is het inderdaad best vreemd dat mannen hier kennelijk zoveel plezier uit halen.
pi_169806248
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:
Eigenlijk is het inderdaad best vreemd dat mannen hier kennelijk zoveel plezier uit halen.
Maak daar maar een klein deel van de mannen van. Lang niet alle mannen zijn zo.
pi_169807247
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:
Eigenlijk is het inderdaad best vreemd dat mannen hier kennelijk zoveel plezier uit halen.
Ik kom er nooit aan toe. Altijd te druk met Fok! bezig.
pi_169807307
Het viel me op dat hier op fok ook vrouwen of mensen die zich als vrouw voordoen zich erg verkneukelde aan dat gedoe rond Patricia Paay.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_169807310
Weer een anti (white) men stukske jeeuh. Lekker alles over 1 kamp gooien enz :)
pi_169807358
Ze heeft zelfs racisme erbij weten te betrekken. En de schuld kunnen geven aan de blanke man. Die is vannacht tot grote hoogtes gekomen met haar vibrator op standje 10 _O_
pi_169807399
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

:')
Wij zijn trendsetters :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169807418
Annabel Nanninga
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169807469
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:49 schreef Physsic het volgende:
Eigenlijk is het inderdaad best vreemd dat mannen hier kennelijk zoveel plezier uit halen.
uit wat?
  maandag 27 maart 2017 @ 08:48:42 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169807822
Als ze het in een artikel serieus over 'witte mannen' gaan hebben neem ik het artikel al niet meer serieus. Totaal overbodig de ras-component in deze discussie betrekken. Want negers e.d. vinden plaatjes van naakte vrouwen niet interessant?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 27 maart 2017 @ 08:54:30 #26
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169807855
Leuke gemiddelde whiteman bash topic weer :7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169807921
Goed artikel.
Make my day!
  maandag 27 maart 2017 @ 09:10:01 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169807964
Serieus, hoe is dit nu weer racisme?
Volslagen kansloos bepaald volk.

Het blijft natuurlijk een ordinaire diefstal om iemands intieme plaatjes te jatten en een soort van opzettelijk schade toebrengen om ze ook nog eens te posten op inet.
Laat goed zien hoe voorzichtig je tegenwoordig moet zijn met je digi gedrag qua gevoelig persoonlijk materiaal. De naïviteit zit ook wel hoog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169807987
quote:
De norm van de witte heteroman is leidend.
Schuld van de blanke man! :')

Ga lekker in je string op straat lopen in Afrika of Turkije. Kom dan terug hier.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:16:09 #30
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169808009
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:10 schreef Red_85 het volgende:
Serieus, hoe is dit nu weer racisme?
Volslagen kansloos bepaald volk.

Het blijft natuurlijk een ordinaire diefstal om iemands intieme plaatjes te jatten en een soort van opzettelijk schade toebrengen om ze ook nog eens te posten op inet.
Laat goed zien hoe voorzichtig je tegenwoordig moet zijn met je digi gedrag qua gevoelig persoonlijk materiaal. De naïviteit zit ook wel hoog.
Hoezo naïef ? Iemand die kwaad in de zin heeft kan een virus naar mijn computer sturen en al mijn documenten eraf halen. Inbreuk op privacy is makkelijker dan je denkt en er is ook nog eens vrij weinig aan te doen.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:26:51 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169808103
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:16 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Hoezo naïef ? Iemand die kwaad in de zin heeft kan een virus naar mijn computer sturen en al mijn documenten eraf halen. Inbreuk op privacy is makkelijker dan je denkt en er is ook nog eens vrij weinig aan te doen.
Inderdaad. Nog steeds genoeg die zich dat niet realiseren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169809982
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het zijn naaktfoto's van mooie vrouwen; dat vinden wij mannen leuk. Wel rot dat deze foto's zonder goedkeuring zo op internet worden gesmeten: daar zou iemand iets aan moeten doen. Betere beveiliging op smartphones bijvoorbeeld.
Of het gewoon als misdrijf behandelen in het verlengde van diefstal en heling en wanneer iemand zo'n fimpje of afbeelding in bezit heeft of verspreidt van het bed lichten en voor de rechter brengen.

Maar ja, als je echt de privacy gaat beschermen dan zijn mensen die zichzelf journalist noemen en andere media ook de klos, en dat durft justitie niet aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:47:38 #33
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169810239
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Inderdaad. Nog steeds genoeg die zich dat niet realiseren.
Maar zelfs als je dat realiseert, in principe heb je nogal weinig keuze. Het enige wanneer je er honderd procent zeker van kunt zijn dat het je niet overkomt is door geen naaktfoto's te maken.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:53:33 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_169810343
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:16 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Hoezo naïef ? Iemand die kwaad in de zin heeft kan een virus naar mijn computer sturen en al mijn documenten eraf halen. Inbreuk op privacy is makkelijker dan je denkt en er is ook nog eens vrij weinig aan te doen.
je hebt natuurlijk geen virus scanner en je moet perse op elk linkje en attachment klikken ook al weet je niet van wie het komt....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_169810755
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:16 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Hoezo naïef ? Iemand die kwaad in de zin heeft kan een virus naar mijn computer sturen en al mijn documenten eraf halen. Inbreuk op privacy is makkelijker dan je denkt en er is ook nog eens vrij weinig aan te doen.
Hoe wil iemand een virus naar jouw "computer sturen"? Je zal dat ding toch echt eerst er zelf op moeten zetten, geen verstand van zaken moeten hebben en geen virusscanner moeten hebben. Dat is prima te vergelijken met je portemonnee met pinpas + pincode erin op straat laten rondslingeren en dan later verbaasd kijken als er geld van je rekening is.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_169810773
Typisch artikel van een witte vrouw overladen met privileges.
Conscience do cost.
pi_169810870
Ik zou hetzelfde reageren als het naaktfoto's van mannelijke celebs waren, dus kom maar door!
  maandag 27 maart 2017 @ 12:55:24 #38
451005 Grems
Clown World
pi_169811446
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja maar eigenlijk zegt ze dan dat jij de schuld bij het slachtoffer legt. En dat die foto's van die naakte ex nooit online hadden mogen worden gezet. Vroeger deed je dat toch ook niet?

Waar is het respect gebleven?
Vroeger had je geen smartphone. Respect :')

Het is geen 1920 :')
  maandag 27 maart 2017 @ 18:43:16 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169818249
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:48 schreef LXIV het volgende:
Als ze het in een artikel serieus over 'witte mannen' gaan hebben neem ik het artikel al niet meer serieus. Totaal overbodig de ras-component in deze discussie betrekken. Want negers e.d. vinden plaatjes van naakte vrouwen niet interessant?
Ik denk dat zij informatie hebben over de gebruikers van 4chan en/of Reddit?
pi_169818544
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik denk dat zij informatie hebben over de gebruikers van 4chan en/of Reddit?
Onzin. Je post racisme. :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169818560
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:40 schreef Mishu het volgende:
W. 'Oprukkende' :')

Edit: dapper moet dus 'fapper' zijn. Damn you, auto-correct :(

Voor alle misogyne Fok!ers:

http://www.volkskrant.nl/(...)ende-vrouw~a4478689/
wat een goed stuk _O_

quote:
Het neerzetten van deze vrouwen als 'dom' heeft natuurlijk een functie. De vrouw moet naar beneden worden gehaald om het eigen wangedrag te legitimeren.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:00:17 #42
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169818600
Reaguurders? Welke stagelopende bakvis is dat?
Ach ze kent ook een moeilijk woordje...

Jezus wat slecht... :X
pi_169818825
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als iemand zijn fiets is gestolen zonder slot erop vind ik dat een stuk minder sneu voor diegene, dan voor mensen die 2 sloten gebruiken. Al sinds de jaren 90 worden beroemde mensen op het internet geslingerd, dus als je dat niet wil moet je misschien niet aan dat soort foto's beginnen.
die vergelijking slaat nergens op :{w
Je hoeft je fiets die binnen in een schuurtje staat niet met twee sloten te beveiligen, want als jij je toegang verschaft tot andermans terrein ben jij fout.
Als jij inbreekt in iemands prive gegevens ben jij fout, een vrouw is geenszins 'verplicht' haar sexualiteit met jou te delen alleen omdat jij het zo geil vindt. Dit heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:17:26 #44
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169818972
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die vergelijking slaat nergens op :{w
Je hoeft je fiets die binnen in een schuurtje staat niet met twee sloten te beveiligen, want als jij je toegang verschaft tot andermans terrein ben jij fout.
Als jij inbreekt in iemands prive gegevens ben jij fout, een vrouw is geenszins 'verplicht' haar sexualiteit met jou te delen alleen omdat jij het zo geil vindt. Dit heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken.
Gewoon dom gedrag.. meer niet..
Als je zo nodig aan sexting wil doen.. (waar enorm veel mensen aan doen) en je dat herkenbaar doet.. en ook nog eens beroemd bent... dan zit je in de categorie: cassettebandje nodig waar op staat dat je moet ademhalen..

Waarom hoor ik het woord manonvriendelijk nooit? Omdat vrouwen dan manon lezen ofzo?
Het hele artikel stroomt er van over.. |:(
pi_169819019
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Gewoon dom gedrag.. meer niet..
Als je zo nodig aan sexting wil doen.. (waar enorm veel mensen aan doen) en je dat herkenbaar doet.. en ook nog eens beroemd bent... dan zit je in de categorie: cassettebandje nodig waar op staat dat je moet ademhalen..
quote:
Het neerzetten van deze vrouwen als 'dom' heeft natuurlijk een functie. De vrouw moet naar beneden worden gehaald om het eigen wangedrag te legitimeren.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:23:47 #46
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169819123
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

[..]

:') Feministisch gelul...

Wat is de strekking van het artikel? Lekker scoren over de rug van beroemde vrouwen die naakt online zijn gezet.. en daarbij mannen in het algemeen de grond in te trappen...
pi_169820396
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die vergelijking slaat nergens op :{w
Je hoeft je fiets die binnen in een schuurtje staat niet met twee sloten te beveiligen, want als jij je toegang verschaft tot andermans terrein ben jij fout.
Als jij inbreekt in iemands prive gegevens ben jij fout, een vrouw is geenszins 'verplicht' haar sexualiteit met jou te delen alleen omdat jij het zo geil vindt. Dit heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken.
Ik begrijp dat jij geen sloten gebruikt want mensen die stelen zijn fout!!
pi_169820765
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of het gewoon als misdrijf behandelen in het verlengde van diefstal en heling en wanneer iemand zo'n fimpje of afbeelding in bezit heeft of verspreidt van het bed lichten en voor de rechter brengen. De regering mag vrij onbeperkt telefoondata verzamelen, maar als de regering dat kan, dan kunnen hackers dat ook. Zijn wij als samenleving bereid om die prijs te betalen?

Maar ja, als je echt de privacy gaat beschermen dan zijn mensen die zichzelf journalist noemen en andere media ook de klos, en dat durft justitie niet aan.
Je kunt beter een misdaad voorkomen dan achteraf een dader te moeten straffen. Je hebt wel gelijk m.b.t. privacy; het is technisch haalbaar om telefoonverkeer heel veilig te maken, maar dat maakt het ook lastiger voor derden om die data te verzamelen. De overheid kan vrij makkelijk telefoondata inzien, wat betekent dat hackers dat ook kunnen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169822234
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:25 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je kunt beter een misdaad voorkomen dan achteraf een dader te moeten straffen. Je hebt wel gelijk m.b.t. privacy; het is technisch haalbaar om telefoonverkeer heel veilig te maken, maar dat maakt het ook lastiger voor derden om die data te verzamelen. De overheid kan vrij makkelijk telefoondata inzien, wat betekent dat hackers dat ook kunnen.
Dat zijn twee verschillende dingen, nee het is niet handig om je nieuwe fiets met een lullig slotje vast te zetten in een donkere steeg, maar dat maakt de diefstal niet minder fout.

Je moet ook de norm durven bevestigen en handhaven dat het fout is, en dat iedereen die zulke gestolen of gehackte foto's en filmpjes kijkt ook fout is. 'Het mag omdat het kan' is niet de juist houding, zo werkt het ook niet met diefstal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169826061
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zijn twee verschillende dingen, nee het is niet handig om je nieuwe fiets met een lullig slotje vast te zetten in een donkere steeg, maar dat maakt de diefstal niet minder fout.

Je moet ook de norm durven bevestigen en handhaven dat het fout is, en dat iedereen die zulke gestolen of gehackte foto's en filmpjes kijkt ook fout is. 'Het mag omdat het kan' is niet de juist houding, zo werkt het ook niet met diefstal.
S...sorry. Maar ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan. Wie wil nu niet zijn/haar favoriete acteur/actrice naakt zien? En het word mij ook wel erg gemakkelijk gemaakt; grote websites posten dat soort foto's zodra ze uit zijn. Zoals ik eerder al noemde; je moet ook echt moeite doen om ze niet te zien.
Misschien ben ik wel onderdeel van het probleem, maar dat kan me blijkbaar toch niet zo veel schelen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')