abonnement Unibet Coolblue
pi_169921308
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Paar maanden geleden zat je toch (bijna) onder de 100?

Hoe komt het dat je steeds weer terug valt in je oude patroon?

Verder haat ik Happy Italy maar dat komt niet door het eten :D
Denk 4 maanden geleden op de 98.
Ik heb geen idee, ik blijf me volstouwen, kippenvleugels, frisdrank, red bull, chips enz.

Maar ik moet eerlijk zeggen, ik schrok toen de weegschaal 109,8 zei.

Het knopje in mn hoofd is nog niet helemaal om, dat had ik wel toen ik 115 woog, maar wil niet terug naar 115 om dat knopje om te krijgen.
pi_169921318
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:34 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Denk 4 maanden geleden op de 98.
Ik heb geen idee, ik blijf me volstouwen, kippenvleugels, frisdrank, red bull, chips enz.

Maar ik moet eerlijk zeggen, ik schrok toen de weegschaal 109,8 zei.

Het knopje in mn hoofd is nog niet helemaal om, dat had ik wel toen ik 115 woog, maar wil niet terug naar 115 om dat knopje om te krijgen.
Meer dan 10 kilo in 4 maanden dan moeten dat wel serieuze eetbuien zijn. Krijg je daar hulp voor?
pi_169921329
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Meer dan 10 kilo in 4 maanden dan moeten dat wel serieuze eetbuien zijn. Krijg je daar hulp voor?
Ja is erg he, bijna een prestatie. Het zijn inderdaad wel echt flinke eetbuien, niet zo van ; oh 1 reep chocolade.

Nee, maar zit er wel aan te denken om er hulp voor te zoeken, maar heb geen idee waar.
pi_169921349
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:36 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja is erg he, bijna een prestatie. Het zijn inderdaad wel echt flinke eetbuien, niet zo van ; oh 1 reep chocolade.

Nee, maar zit er wel aan te denken om er hulp voor te zoeken, maar heb geen idee waar.
Huisarts voor een doorverwijzing? Volgens mij zit je daar altijd goed.

Je zou het zeker bijna een prestatie kunnen noemen, maar geen goede. Dit kan nooit gezond zijn voor je lichaam. Sowieso is jojoen slechter dan stabiel iets te zwaar zijn.
pi_169921376
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Huisarts voor een doorverwijzing? Volgens mij zit je daar altijd goed.

Je zou het zeker bijna een prestatie kunnen noemen, maar geen goede. Dit kan nooit gezond zijn voor je lichaam. Sowieso is jojoen slechter dan stabiel iets te zwaar zijn.
Dat is wel een goede, moet denk ik sowieso maandag bellen, want denk dat ik niet kan rennen zonder pijn gok ik.

Ja, helaas geen goede. Net de PT even berichtje gestuurd, misschien toch maar small group training volgen.
pi_169921432
En waarom ga je niet gewoon wandelen ipv rennen?
pi_169921613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:46 schreef Sarabi het volgende:
En waarom ga je niet gewoon wandelen ipv rennen?
Dat trekt me niet zo. Behalve wandelen op de loopband met 12 procent helling, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik iets doe.
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:05:23 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169921632
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:03 schreef Pizzapuntje het volgende:


Dat trekt me niet zo. Behalve wandelen op de loopband met 12 procent helling, dan heb ik tenminste het gevoel dat ik iets doe.
Maar pijnlijk hardlopen wel?
Het is beter om elke avond een uur te wandelen dan 15min hardlopen omdat je dan moet stoppen ivm de pijn of een paar dagen niets meer kan doen.

Daarbij ook gewoon gezond
pi_169921647
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar pijnlijk hardlopen wel?
Het is beter om elke avond een uur te wandelen dan 15min hardlopen omdat je dan moet stoppen ivm de pijn of een paar dagen niets meer kan doen.

Daarbij ook gewoon gezond
Ik moet toegeven, daar heb je een punt. Misschien dan beter dat doen idd.
pi_169921759
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:38 schreef Sarabi het volgende:

Je zou het zeker bijna een prestatie kunnen noemen, maar geen goede. Dit kan nooit gezond zijn voor je lichaam. Sowieso is jojoen slechter dan stabiel iets te zwaar zijn.
'sowieso'?

Why yo-yo dieting is still better than doing nothing for weight loss
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169921847
quote:
Dacht dat er jaren geleden andere onderzoeken de ronde deden in dit topic.
pi_169921933
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:20 schreef Sarabi het volgende:

Dacht dat er jaren geleden andere onderzoeken de ronde deden in dit topic.
Ja, dat klopt :Y Maar het is altijd goed om te beseffen dat ook al vinden álle wetenschappers van de wereld iets, dat ze dan nog steeds ongelijk kunnen hebben (kans neemt wel af als álle wetenschappers iets vinden). Dat is wetenschap. Nieuw onderzoek, nieuwe inzichten. Er bestaan eigenlijk zelden harde feiten, dus zeggen dat iemand sowieso fout bezig is is ook maar gebaseerd op de kennis (of mening, onderbuikgevoel, 'dat is logisch', cognitive bias) die er nu is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169921942
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:06 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, daar heb je een punt. Misschien dan beter dat doen idd.
Hebben de buren geen hond ofzo die je mee mag nemen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169921976
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat klopt :Y Maar het is altijd goed om te beseffen dat ook al vinden álle wetenschappers van de wereld iets, dat ze dan nog steeds ongelijk kunnen hebben (kans neemt wel af als álle wetenschappers iets vinden). Dat is wetenschap. Nieuw onderzoek, nieuwe inzichten. Er bestaan eigenlijk zelden harde feiten, dus zeggen dat iemand sowieso fout bezig is is ook maar gebaseerd op de kennis (of mening, onderbuikgevoel, 'dat is logisch', cognitive bias) die er nu is.
Tuurlijk.
Zal nooit meer sowieso gebruiken, oke?

Maar geloof nog steeds wel dat het voor pp belangrijk is om een manier te vinden om niet elke vier maanden tien kilo te schommelen.
pi_169922005
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:27 schreef Sarabi het volgende:

Tuurlijk.
Zal nooit meer sowieso gebruiken, oke?

Maar geloof nog steeds wel dat het voor pp belangrijk is om een manier te vinden om niet elke vier maanden tien kilo te schommelen.
Ja, daar geef ik je gelijk in :+ Ik denk ook dat het beter is om een manier te vinden om stabiel te blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:08:47 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169923535
Wat me vooral opviel toen PP laatst starte is dat ze in de extremen ging, gelijk erg veel sporten en te weinig eten.

Wat mij enorm hiel, misschien ook wel iets voor jou PP, is per x weken een bepaalde slechte voeding te schrappen.
Ik at best veel kaas bv. Dit niet meer gehaald voor x weken. Daarna de chips, of die enkel nog in t weekend.
Hierdoor wordt de behoefte eraan ook kleiner, de gewenning ervan verdwijnt langzaam.
pi_169923615
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Wat me vooral opviel toen PP laatst starte is dat ze in de extremen ging, gelijk erg veel sporten en te weinig eten.

Wat mij enorm hiel, misschien ook wel iets voor jou PP, is per x weken een bepaalde slechte voeding te schrappen.
Ik at best veel kaas bv. Dit niet meer gehaald voor x weken. Daarna de chips, of die enkel nog in t weekend.
Hierdoor wordt de behoefte eraan ook kleiner, de gewenning ervan verdwijnt langzaam.
Ja dat herken ik wel, of alles, of niets, zwart of wit.

Dat is wel een goed idee, alleen in het weekend nog.
pi_169923784
Mijn eerste week zit erop en er is 0,8 kg is eraf ! *O* Wellicht ook vocht enzo, maar maakt niet uit. Goede motivatie !
  zaterdag 1 april 2017 @ 13:25:06 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169923893
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:19 schreef Pinuts het volgende:
Mijn eerste week zit erop en er is 0,8 kg is eraf ! *O* Wellicht ook vocht enzo, maar maakt niet uit. Goede motivatie !
Lekker! ^O^
pi_169924387
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:19 schreef Pinuts het volgende:
Mijn eerste week zit erop en er is 0,8 kg is eraf ! *O* Wellicht ook vocht enzo, maar maakt niet uit. Goede motivatie !
Goed bezig *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169924624
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:19 schreef Pinuts het volgende:
Mijn eerste week zit erop en er is 0,8 kg is eraf ! *O* Wellicht ook vocht enzo, maar maakt niet uit. Goede motivatie !
*O* *)
  zaterdag 1 april 2017 @ 16:30:59 #122
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169927820
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:18 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Pizza nutella? Als in ; met nutella wat je ook op je brood doet er op?
Precies die. Op een warme pizzabodem. Eventueel met verse frambozen erop.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169931440
Gall en gall is mijn vriend deze week.

Het is uit met mijn vriendin, ik ben stuk.

Maar ga proberen het niet met eten op te lossen.
pi_169931717
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 19:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gall en gall is mijn vriend deze week.

Het is uit met mijn vriendin, ik ben stuk.

Maar ga proberen het niet met eten op te lossen.
Drank lijkt me ook niet de beste optie. Kan je niet een gewone vriend/vriendin opbellen om mee te praten, of een stuk gaan wandelen of heel hard de muziek aanzetten en alles eruit schreeuwen/dansen?

Wel heel veel sterkte natuurlijk..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 1 april 2017 @ 19:51:48 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169931805
Kut PP ;(

Drank is idd ook niet de oplossing, avondje is geen probleem natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')