abonnement Unibet Coolblue
pi_169789979
Ha ik heb best wel een coole en aardige moeder hoor, ze liet me best wel vrij toen ik kind was, maar wat me nog wel bij staat is dat ze altijd en dan ook altijd thuis was, en dan had ik nooit het huis een keertje voormijzelf, Dat ik wel eens dacht "Mama mia, ik ben nooit eens een keertje lekker alleen!"

Eigenlijk pas toen ik 18 was en op mijzelf gingen wonen, dat ik eindeliiiiiijk een keertje in mijn eentje thuis was! Beviel me best goed!

Hoe was dat bij jullie opvoeding?
pi_169790197
Ja
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169791691
Het hui sja ? :')
nee echt niet !
pi_169791744
IK BEN SOMS WEL ALLEEN THUI S
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 16:16:49 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169792344
Was je zelfs als tiener nooit alleen thuis?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169792418
Daar is het dus misgegaan. Denk dat het voor de TS niet verkeerd was geweest om wat ouderlijke aandacht te krijgen na zijn 18.
pi_169802903
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:20 schreef vaduz het volgende:
Daar is het dus misgegaan. Denk dat het voor de TS niet verkeerd was geweest om wat ouderlijke aandacht te krijgen na zijn 18.
man man man hoe kan jij dat nu ooit over mij weten? je zoekt gewoon een stok om de hond mee te slaan...
pi_169802981
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:38 schreef possetje het volgende:

[..]

man man man hoe kan jij dat nu ooit over mij weten? je zoekt gewoon een stok om de hond mee te slaan...
Je optredens op YouTube?
pi_169803025
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je optredens op YouTube?
Ja waarin 99% van de keer over de wereld om mij heen praat en zelden over mijzelf....
pi_169803047
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:41 schreef possetje het volgende:

[..]

Ja waarin 99% van de keer over de wereld om mij heen praat en zelden over mijzelf....
De manier waarop geeft soms veel prijs.
pi_169803092
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:42 schreef vaduz het volgende:

[..]

De manier waarop geeft soms veel prijs.
man man heb jij echt nix beters te doen met je leven dan 1 enkel persoon op fok continue te stalken? laat me met rust, ik wil nix van jou!
pi_169803152
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:43 schreef possetje het volgende:

[..]

man man heb jij echt nix beters te doen met je leven dan 1 enkel persoon op fok continue te stalken? laat me met rust, ik wil nix van jou!
Ik stalk niet continue 1 persoon op fok!. Ik post gewoon veel en dan kom je andere mensen die eveneens veel posten gewoon wat vaker tegen.

Ik dacht dat je trouwens met fok! ging stoppen en dat je je wachtwoord aan je zusje ging geven?
pi_169803311
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:45 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik stalk niet continue 1 persoon op fok!. Ik post gewoon veel en dan kom je andere mensen die eveneens veel posten gewoon wat vaker tegen.

Ik dacht dat je trouwens met fok! ging stoppen en dat je je wachtwoord aan je zusje ging geven?
ja vooral omdat ik er voor pas de komende 3 jaar van mijn leven steeds mensen zoals jij op mn scherm te hebben ja

80% van de reacties op mijjn topics zijn altijd leuk, alleen tsja dan heb je mensen zoals jij hey,,,,,
pi_169803382
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:50 schreef possetje het volgende:

[..]

ja vooral omdat ik er voor pas de komende 3 jaar van mijn leven steeds mensen zoals jij op mn scherm te hebben ja

80% van de reacties op mijjn topics zijn altijd leuk, alleen tsja dan heb je mensen zoals jij hey,,,,,
Graag gedaan, hoor. Ik bedoel niet de hele wereld kan volhouden dat jij een toffe gozer bent die altijd grappig is. Kijk eens in de spiegel.
pi_169803548
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:51 schreef vaduz het volgende:

[..]

Graag gedaan, hoor. Ik bedoel niet de hele wereld kan volhouden dat jij een toffe gozer bent die altijd grappig is. Kijk eens in de spiegel.
joh ga weg joh anonieme lurker!

je zegt veel van mn videos gezien te hebben waarin ik praat? heb anders nog nooit jou in een reactie met je eigen naam voorbij zien komen!
pi_169803615
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:55 schreef possetje het volgende:

[..]

joh ga weg joh anonieme lurker!
waarheen dan?
quote:
je zegt veel van mn videos gezien te hebben waarin ik praat? heb anders nog nooit jou in een reactie met je eigen naam voorbij zien komen!
Heb dan ook geen YouTube account. Hecht namelijk aan mijn privacy. Zou voor jou misschien ook verstandig zijn. Maar hey, iedereen zijn eigen keuzes he.
pi_169803676
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:57 schreef vaduz het volgende:

[..]

waarheen dan?

[..]

Heb dan ook geen YouTube account. Hecht namelijk aan mijn privacy. Zou voor jou misschien ook verstandig zijn. Maar hey, iedereen zijn eigen keuzes he.
jajajajaja 100 000 zure reacties geven op het web, en dan zeggen "ja hoor? ik zou mijn eigen naam heus wel durven gebruiken, maar tsja privacy hey! "
pi_169803769
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:59 schreef possetje het volgende:

[..]

jajajajaja 100 000 zure reacties geven op het web,
Fijn dat je ze geteld hebt. ^O^ En dan nog over stalking durven te zeiken. _O_
quote:
en dan zeggen "ja hoor? ik zou mijn eigen naam heus wel durven gebruiken, maar tsja privacy hey! "
Ik gebruik mijn naam onder wetenschappelijke publicaties, niet onder het soort vraagstukken waar jij je mee bezig houdt. Verschil moet er wezen.
pi_169803832
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:02 schreef vaduz het volgende:

[..]

Fijn dat je ze geteld hebt. ^O^ En dan nog over stalking durven te zeiken. _O_

[..]

Ik gebruik mijn naam onder wetenschappelijke publicaties, niet onder het soort vraagstukken waar jij je mee bezig houdt. Verschil moet er wezen.
ach wat enooooooooorm aantrekkelijk, een wetenschappper overdag, een fokker met nickname savonds! gefeliciteerd! er zullen vele mensen je benijden, wat een durf!
pi_169803938
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:04 schreef possetje het volgende:

[..]

ach wat enooooooooorm aantrekkelijk, een wetenschappper overdag, een fokker met nickname savonds! gefeliciteerd! er zullen vele mensen je benijden, wat een durf!
:'( :'( :'( Nou ben ik jaloers. Ik wil ook wel de hele dag op de bank houden van gratis geld en me op het internet doldwaas gedragen en zeiken over het zorgstel onder het genot van geestverruimende middelen. Waar kan ik me melden? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen possetje?
pi_169804044
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:08 schreef vaduz het volgende:

[..]

:'( :'( :'( Nou ben ik jaloers. Ik wil ook wel de hele dag op de bank houden van gratis geld en me op het internet doldwaas gedragen en zeiken over het zorgstel onder het genot van geestverruimende middelen. Waar kan ik me melden? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen possetje?
ik kan jou ook wel een klein beetje doorgronden, je bent een man met aardig wat tot extreem veel gif in zijn lichaam en systeem,en dat reageer je op random mensen af, ik had dus ook laatst een topic over mensen met een vrij positieve instelling, bijv joggers, en daar zou jij een voorbeeld aan moeten nemen, maar tsja dat doe je toch niet, tot die tijd zit ik ( helaas ) met jou opgescheept!

over mijn "profiteren" van uitkering? ik maak mij best vaak nuttig,
  zondag 26 maart 2017 @ 23:13:42 #22
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169804103
Ik had vroeger een fuckbuddy in de buurt en gaar ging ik altijd mee seksen als een van onze ouders er niet was. Soms wel dagelijks, of op zolder als mama beneden zat te lezen. Mooie tijd was dat. Precies op de leeftijd dat de hormonen door je heen gieren hehe.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169804105
Gewoon trippen als je alleen thuis bent :7
pi_169804121
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:11 schreef possetje het volgende:

[..]

ik kan jou ook wel een klein beetje doorgronden,
Ik vind je verhaal eerlijk gezegd een beetje onsamenhangend. Misschien moet je het later nog eens proberen.
quote:
je bent een man met aardig wat tot etreem veel gif in zijn lichaam en systeem, ik had dus ook laatst een topic over mensen met een vrij positieve instelling, bijv joggers, en daar zou jij een voorbeeld aan moeten nemen, maar tsja dat doe je toch niet, tot die tijd zit ik ( helaas ) met jou opgescheept!
Nee, hoor. Geef nou maar gewoon je wachtwoord aan je zusje en je kunt jezelf een hoop ergernis besparen. Het leven kan soms zo eenvoudig zijn.
quote:
over mijn "profiteren" van uitkering? ik maak mij best vaak nuttig,
Vind ik fijn voor je. Lijkt me niet verkeer om je nuttig te maken i.p.v. op fok! rond te hangen.
pi_169804156
Ik hui ja s wel allleen eens
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_169804238
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:14 schreef vaduz het volgende:


Nee, hoor. Geef nou maar gewoon je wachtwoord aan je zusje en je kunt jezelf een hoop ergernis besparen. Het leven kan soms zo eenvoudig zijn.


Ja dat ga ik ook doen ja, ga niet de komende 10 jaar naar een puist zoals jij op mijn scherm staren! helaas scheid fok niet het kaf van het koren, nou ja ik ga iig pleite hier,
pi_169804247
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef possetje het volgende:

[..]

Ja dat ga ik ook doen ja, ga niet de komende 10 jaar naar een puist zoals jij op mijn scherm staren! helaas scheid fok niet het kaf van het koren, nou ja ik ga iig pleite hier,
:W
pi_169804272
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:19 schreef vaduz het volgende:

[..]

:W
ja ik wens je heel veel sterkte met je "onweerstaanbare persoonlijkheid"!
pi_169804288
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:20 schreef possetje het volgende:

[..]

ja ik wens je heel veel sterkte met je onweerstaanbare persoonlijkheid!
^O^ Vind ik tof van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')