abonnement Unibet Coolblue
pi_169823744
Zijn er nog tips trouwens om de manager mobiel te gebruiken of is de oplossing gewoon de desktop opstarten?
pi_169848218
Ik heb ook zo weinig punten gehad dat ik niks kan upgraden zonder minimaal 2 onderdelen te verkopen :').
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 maart 2017 @ 22:20:11 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169848398
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef Hanschje het volgende:
Zijn er nog tips trouwens om de manager mobiel te gebruiken of is de oplossing gewoon de desktop opstarten?
Vorig jaar werkte het nog voor mij, nu is dat afgelopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169850381
Op telefoon is het echt kansloos, op tablet werkt het nog wel aardig. Pc blijft het beste ^O^
pi_169852733
Even gekopieerd uit vorige topic (mobiel quoten uit een afgelost topic gaat niet)

quote:
Om te slepen paar tellen indrukken waar je je onderdeel wil hebben. Om het onderdeel geactiveerd te krijgen dubbel klikken op je scherm
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:16:15 #56
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_169853071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb ook zo weinig punten gehad dat ik niks kan upgraden zonder minimaal 2 onderdelen te verkopen :').
Ik had goed gescoord,maar zie ook weinig verbetermogelijkheden hoor. De stap van Sauber naar een wat betere motor of chassis is veel te groot.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_169854714
Daarom ook, volgens mij kan je in sommige situaties beter 2 of 3 races met een team rijden en een grote update doen dan na elke race één treedje hoger te gaan.
Mijn team vblijft voor 80% zekerheid op 2 str coureurs en 2 sauber team onderdelen staan. Zo slecht doen zij het niet aan het begin van het seizoen (ook in voorgaande jaren). Dit zijn ook de races waar zij nog wat kunnen scoren als ze verder terug zakken gedurende het jaar. Dus thuis brengen zal de hoofdopdracht zijn voor de sauber coureurs. Str zal wel weer rond p8,9 of 10 finishen.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 08:23:38 #58
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169855526
quote:
3s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:23 schreef Armani XL het volgende:
Vettel gekocht *O*

(en de rest allemaal Sauber :') )
Ik wacht nog even af of Wehrlein in actie komt volgende keer. Als ik nu Vettel niet koop kan ik dan nog altijd Ericsson kopen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_169856340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:35 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik wacht nog even af of Wehrlein in actie komt volgende keer. Als ik nu Vettel niet koop kan ik dan nog altijd Ericsson kopen.
same
pi_169863591
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.

Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
pi_169863701
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.

Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Hier kan ik mij wel in vinden.
De onderdelen groeien iets meer dan 2%. Zeker met de grote verschillen tussen de prijzen van chassis en motor kan je niks. Je kan hooguit coureurs wisselen. Maar zelfs dat is beperkt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169863879
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hier kan ik mij wel in vinden.
De onderdelen groeien iets meer dan 2%. Zeker met de grote verschillen tussen de prijzen van chassis en motor kan je niks. Je kan hooguit coureurs wisselen. Maar zelfs dat is beperkt.
Opzich logisch toch, chassis en motor leveren dubbele punten. terwijl een coureur slechts 1 keer punten levert.

Prijsstijgingen en dalingen zijn gebaseerd op prestatieniveau vergeleken met de verwachtte prestatie. En verkoopkosten zijn ook niet ongewoon hoog.
pi_169865341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.

Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Er waren bij de start letterlijk tientallen verschillende manieren waarop je je team kon samenstellen. :)
pi_169916145
Voor men fok! van partijdigheid gaat beschuldigen: Danny heeft ook Wehrlein :D
http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/profile/id/1
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_169976562
Wehrlein mist ook Chinese gp
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  FOK!fotograaf maandag 3 april 2017 @ 18:58:18 #67
842 Zorro
Z
pi_169976932
Wehrniet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 april 2017 @ 20:03:53 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_169978521
Om duidelijk te maken dat Wehrlein komend weekend niet rijdt gaat hij op inactief in de manager. Iedere deelnemer kan voor hem in de plaats een andere coureur kiezen die wel punten pakt voor de race in China.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 5 april 2017 @ 13:36:51 #69
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_170018027
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Om duidelijk te maken dat Wehrlein komend weekend niet rijdt gaat hij op inactief in de manager. Iedere deelnemer kan voor hem in de plaats een andere coureur kiezen die wel punten pakt voor de race in China.
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2017 @ 13:38:50 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170018064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Nee, gegokt en verloren. Wees blij dat hij niet is uitgevallen de vorige race en toen vervangen, dan was je nog meer geld verloren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 april 2017 @ 15:01:09 #71
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_170019675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Een betere manier is er helaas niet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_170020650
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Hoe zou het in 1994 zijn gegaan als Fok en de manager bestonden?
"Jammer, maar Senna behaalt geen punten meer. Zo zijn de regels nu eenmaal."
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_170021256
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een betere manier is er helaas niet.
Niet denken in onmogelijkheden. Een oplossing zou zijn voor niemand 2% kosten. Hebben we allemaal voordeel.
pi_170021362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 15:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoe zou het in 1994 zijn gegaan als Fok en de manager bestonden?
"Jammer, maar Senna behaalt geen punten meer. Zo zijn de regels nu eenmaal."
Check maar hoe het met Bianchi is gegaan...
pi_170021395
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.

Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Ah, maar daarin schuilt de taktiek die het verschil maakt...
Wissel je elke race je onderdelen om zo stukje bij beetje elke GP een paar punten (en dus centen) meer te pakken, of wacht je nog 2 GPs om ineens een grote update te doen waarmee je per GP veel meer punten pakt?

Is er een mogelijkheid om 1 onderdeel te verkopen en een veel goedkoper onderdeel (wat de laatste 2 GPs wel verrassend veel punten scoort) te nemen, om vervolgens genoeg te hebben om net voor de Red Bull of Ferrari motor te gaan?

1 goede keuze halverwege het seizoen kan je zo in 2 weken tijd 300 plaatsen winst opleveren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')