Vorig jaar werkte het nog voor mij, nu is dat afgelopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef Hanschje het volgende:
Zijn er nog tips trouwens om de manager mobiel te gebruiken of is de oplossing gewoon de desktop opstarten?
quote:Om te slepen paar tellen indrukken waar je je onderdeel wil hebben. Om het onderdeel geactiveerd te krijgen dubbel klikken op je scherm
Ik had goed gescoord,maar zie ook weinig verbetermogelijkheden hoor. De stap van Sauber naar een wat betere motor of chassis is veel te groot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb ook zo weinig punten gehad dat ik niks kan upgraden zonder minimaal 2 onderdelen te verkopen .
Ik wacht nog even af of Wehrlein in actie komt volgende keer. Als ik nu Vettel niet koop kan ik dan nog altijd Ericsson kopen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 08:23 schreef Armani XL het volgende:
Vettel gekocht
(en de rest allemaal Sauber )
samequote:Op woensdag 29 maart 2017 09:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af of Wehrlein in actie komt volgende keer. Als ik nu Vettel niet koop kan ik dan nog altijd Ericsson kopen.
Hier kan ik mij wel in vinden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.
Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Opzich logisch toch, chassis en motor leveren dubbele punten. terwijl een coureur slechts 1 keer punten levert.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden.
De onderdelen groeien iets meer dan 2%. Zeker met de grote verschillen tussen de prijzen van chassis en motor kan je niks. Je kan hooguit coureurs wisselen. Maar zelfs dat is beperkt.
Er waren bij de start letterlijk tientallen verschillende manieren waarop je je team kon samenstellen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.
Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.quote:Op maandag 3 april 2017 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Om duidelijk te maken dat Wehrlein komend weekend niet rijdt gaat hij op inactief in de manager. Iedere deelnemer kan voor hem in de plaats een andere coureur kiezen die wel punten pakt voor de race in China.
Nee, gegokt en verloren. Wees blij dat hij niet is uitgevallen de vorige race en toen vervangen, dan was je nog meer geld verloren.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Een betere manier is er helaas niet.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Hoe zou het in 1994 zijn gegaan als Fok en de manager bestonden?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Niet denken in onmogelijkheden. Een oplossing zou zijn voor niemand 2% kosten. Hebben we allemaal voordeel.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een betere manier is er helaas niet.
Check maar hoe het met Bianchi is gegaan...quote:Op woensdag 5 april 2017 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe zou het in 1994 zijn gegaan als Fok en de manager bestonden?
"Jammer, maar Senna behaalt geen punten meer. Zo zijn de regels nu eenmaal."
Ah, maar daarin schuilt de taktiek die het verschil maakt...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.
Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Behalve diegenen die dit al aan zagen komen en Wehrlein al verkocht hadden voor hij op non-actief gezet werd. Wat doe je daar dan mee? Want zonder die 2% had ik misschien wel iemand anders dan Gio gekocht.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet denken in onmogelijkheden. Een oplossing zou zijn voor niemand 2% kosten. Hebben we allemaal voordeel.
Goede vraag.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:28 schreef TagForce het volgende:
[..]
Behalve diegenen die dit al aan zagen komen en Wehrlein al verkocht hadden voor hij op non-actief gezet werd. Wat doe je daar dan mee? Want zonder die 2% had ik misschien wel iemand anders dan Gio gekocht.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker omdat je ook geen incomplete teams wilt.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet denken in onmogelijkheden. Een oplossing zou zijn voor niemand 2% kosten. Hebben we allemaal voordeel.
Wel leuk dat het zo leeft! Zegt misschien toch wel wat over deze manager.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker omdat je ook geen incomplete teams wilt.
Daarnaast worden wel vaker coureurs gedurende een jaar vervangen door anderen. Die kun je in het spel nog wel verkopen, maar niet meer kopen.
Vooruit.. om het topic niet wéér te vervuilen, even in spoiler geplaatstquote:Op woensdag 5 april 2017 16:36 schreef potjecreme het volgende:
Tis nu wachten op Meike om stelling te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het zou best kunnen zijn dat je het er niet mee eens bent hoor.. beetje te kort door de L bocht ?!
Senna was te duur geweest, vervang m maar door Ratzenbergerquote:Op woensdag 5 april 2017 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe zou het in 1994 zijn gegaan als Fok en de manager bestonden?
"Jammer, maar Senna behaalt geen punten meer. Zo zijn de regels nu eenmaal."
Wat houdt je tegen om met ideeën te komen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:36 schreef Bayswater het volgende:
De manager is al jaren te beperkt, door Wehrlein dit jaar is het nog erger dan ooit. Helaas is de crew van de Formule1 manager nog conservatiever dan de SGP in nieuwe ontwikkelingen voor de manager.
Niet zo ingewikkeld lijkt mij om iets te bedenken voor iets dat mensen ieder jaar met driekwart met Sauber moeten starten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om met ideeën te komen?
Dat had nu ook mogelijk gekund als uitzondering, maar helaas slaapt iedereen 's nachts en kon er niks gedaan worden.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld lijkt mij om iets te bedenken voor iets dat mensen ieder jaar met driekwart met Sauber moeten starten.
Snelste ronde ed. Hoe meer mensen iemand kiezen des te minder punten. (met gelijke kosten dan)
Daarbij niets geleerd van de opmerkingen die bij voetbalmanager wel werden aangepast in de regels. Tot een een uur voor Q1 wissels mogelijk.
Zat formule 1 fanaten die een uur voor de race wakker warenquote:Op vrijdag 7 april 2017 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had nu ook mogelijk gekund als uitzondering, maar helaas slaapt iedereen 's nachts en kon er niks gedaan worden.
Als ik goed geteld heb waren er bij de start 160 verschillende mogelijkheden om binnen het budget je team samen te stellen...quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:41 schreef Bayswater het volgende:
Niet zo ingewikkeld lijkt mij om iets te bedenken voor iets dat mensen ieder jaar met driekwart met Sauber moeten starten.
Dat is onjuist, omdat er keuze genoeg was dit jaar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld lijkt mij om iets te bedenken voor iets dat mensen ieder jaar met driekwart met Sauber moeten starten.
Leuk ideequote:Snelste ronde ed. Hoe meer mensen iemand kiezen des te minder punten. (met gelijke kosten dan)
Dat betekent dat je bijna ieder raceweekend een andere sluitingstijd hebt. Dat maakt het lastiger, waardoor we gekozen hebben om het op vrijdagavond 23.59 uur te houden.quote:Daarbij niets geleerd van de opmerkingen die bij voetbalmanager wel werden aangepast in de regels. Tot een een uur voor Q1 wissels mogelijk.
Maar jij kan dan ook heel goed tellen, goed manquote:Op vrijdag 7 april 2017 23:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik goed geteld heb waren er bij de start 160 verschillende mogelijkheden om binnen het budget je team samen te stellen...
Tja, als jij het ook kon was je misschien niet zo'n zeurkous geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook heel goed tellen, goed man
Peterselieman denkt tenminste mee zoals hij dat ook altijd in de voetbalmanager doet /.deed. Mooi dat je voor open staat en er zullen zeker beperkingen zijn ivm de mogelijkheden binnen de applicatie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is onjuist, omdat er keuze genoeg was dit jaar.
[..]
Leuk idee
[..]
Dat betekent dat je bijna ieder raceweekend een andere sluitingstijd hebt. Dat maakt het lastiger, waardoor we gekozen hebben om het op vrijdagavond 23.59 uur te houden.
Bij de voetbalmanager ligt dit anders, omdat je gedurende het hele jaar maar drie verschillende sluitingstijden hebt.
Bij jouw reacties tel ik altijd tot 10.quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, als jij het ook kon was je misschien niet zo'n zeurkous geweest.
Misschien wat meer werk om voor het begin van elk seizoen een lijst in te vullen met de sluitingstijden van elk weekend. Lijkt mij nou niet echt een moeilijk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is onjuist, omdat er keuze genoeg was dit jaar.
[..]
Leuk idee
[..]
Dat betekent dat je bijna ieder raceweekend een andere sluitingstijd hebt. Dat maakt het lastiger, waardoor we gekozen hebben om het op vrijdagavond 23.59 uur te houden.
Bij de voetbalmanager ligt dit anders, omdat je gedurende het hele jaar maar drie verschillende sluitingstijden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |