abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169785918
Uitgerekende data:

4 april: Fazzoletti
6 april: Hilzillah (meisje)
15 april: Theeleuter (meisje)
22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

10 mei: Logician2.0 (meisje)
15 mei: Minarosa
15 mei: Messina (jongen)

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee (jongen)
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy (jongen)
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles
22 augustus: Flav
22 augustus: ***littledrummergirl***

2 september: Memoru (jongen)
4 september: dobbey
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage

1 oktober: Frummeltje86
19 oktober: aloria

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 29-03-2017 21:26:27 ]
pi_169785924
Voor wijzigingen een kwootje O+
pi_169786070
Ik heb van mijn eerste zwangerschap een fotoboek met buikfoto's, echo's, etc. gemaakt. Daarna kreeg ik het baby- en ehh opvolgboek van Woezel en Pip.

Deze keer het zwangerschapsboek van Pauline Oud, maar ik word ook een beetje simpel van de vragen af en toe. Of inderdaad drie witregels voor een antwoord waar ik alleen 'ja' opschrijf. Ik zal eens kijken of de tweelingvraag er nog in staat, ik dacht dat ik hem ook had gezien :')

Edit: Bij 32 weken vragen ze of je een tweeling krijgt en hoe je dit ervaart. Misschien hebben ze vraagstelling iets aangepast :+

Messina: misschien kun je anders de stamboompagina's beplakken met iets anders? Fotocollage ofzo?
pi_169786140
Hij staat er nog in. Ik ben hem tegengekomen. Sommige pagina's waar ik niks zinnigs kan vertellen gebruik ik als extra foto pagina's.
pi_169786252
36 weken vandaag *O* En overal lees ik nu dus over voldragen baby's en bevalling die elk moment kan beginnen :o Holy... Nog ff wachten hoor daarbinnen.

Had ik zo'n zwangerschapsboek moeten hebben? :{ Ben een beetje allergisch voor het gevoel van verplicht invullen. Ik hou een dagboekje bij in notepad en schrijf alleen wat op als ik wat te melden heb. Wie weet doe ik er tzt nog wat leuks mee in combinatie met de gegevens uit het vk mapje.

Fijne zondag ladies, hier gaat straks de eerste roze babykleertjeswas erin O+
pi_169786495
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:37 schreef Tweedledee het volgende:
36 weken vandaag *O* En overal lees ik nu dus over voldragen baby's en bevalling die elk moment kan beginnen :o Holy... Nog ff wachten hoor daarbinnen.

Had ik zo'n zwangerschapsboek moeten hebben? :{ Ben een beetje allergisch voor het gevoel van verplicht invullen. Ik hou een dagboekje bij in notepad en schrijf alleen wat op als ik wat te melden heb. Wie weet doe ik er tzt nog wat leuks mee in combinatie met de gegevens uit het vk mapje.

Fijne zondag ladies, hier gaat straks de eerste roze babykleertjeswas erin O+
Ik heb ook niet echt behoefte aan het maken van n boekje, ben ook totaal niet knutselig aangelegd ofzo :+

Ik heb idd een tekstbestandje op mn telefoon waar ik af en toe iets bijschrijf, iets wat ik leuk vind om te onthouden, iets wat ik voor het eerst meemaakte, wat ik voelde ect. Maar wat ik daarmee ooit ga doen, geen idee :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169786544
Ik lees trouwens overal dat ik ondertussen een kg of vier zou moeten zijn aangekomen.. Ik zit op hoogstens 1,5 :X tis vast niks, maar door sommige van dat soort dingen schiet ik meteen in de paniek :') wat nou als ie niet groeit, wat nou als ie misschien überhaupt niet leeft, voel ik wel iets ect..... Pffff ik geef de hormonen maar de schuld :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 26 maart 2017 @ 11:07:10 #8
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_169786612
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik lees trouwens overal dat ik ondertussen een kg of vier zou moeten zijn aangekomen.. Ik zit op hoogstens 1,5 :X tis vast niks, maar door sommige van dat soort dingen schiet ik meteen in de paniek :') wat nou als ie niet groeit, wat nou als ie misschien überhaupt niet leeft, voel ik wel iets ect..... Pffff ik geef de hormonen maar de schuld :P
Dat is echt niet bij iedereen zo hoor :) ik was tot 20 weken maar 1 kilo aangekomen. Toen ineens de grote plof rond de 22 weken, zat er ineens 4 kilo bij. En toen tot het eind nog 4.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_169786634
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik lees trouwens overal dat ik ondertussen een kg of vier zou moeten zijn aangekomen.. Ik zit op hoogstens 1,5 :X tis vast niks, maar door sommige van dat soort dingen schiet ik meteen in de paniek :') wat nou als ie niet groeit, wat nou als ie misschien überhaupt niet leeft, voel ik wel iets ect..... Pffff ik geef de hormonen maar de schuld :P
Ik zit nu op +10 en alles gaat prima hier. Iedereen is anders en meer van dat ;) :*

Ik duik zo bed weer in, man gaat er met de kids op uit. Weekend ook weer overleefd _O-
  zondag 26 maart 2017 @ 11:12:33 #10
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169786709
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:07 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Dat is echt niet bij iedereen zo hoor :) ik was tot 20 weken maar 1 kilo aangekomen. Toen ineens de grote plof rond de 22 weken, zat er ineens 4 kilo bij. En toen tot het eind nog 4.
ah er komt dus misschien nog een plof :D we gaan t zien!

Heb sowieso nog steeds t gevoel dat ik veel minder kan eten omdat ik sneller vol zit, maar dat is in mijn geval echt dikke prima _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 26 maart 2017 @ 11:14:10 #11
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169786741
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:08 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Ik zit nu op +10 en alles gaat prima hier. Iedereen is anders en meer van dat ;) :*

Ik duik zo bed weer in, man gaat er met de kids op uit. Weekend ook weer overleefd _O-
Oh heerlijk, weer lekker terug naar bed O+

Ik ga maar eens de hond uitlaten :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169786816
Ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen.
Ik merk zelf niks van die kilo's qua kleding, alleen dat ik nu een zwanger buikje heb O+
pi_169786907
Bedankt voor alle tips & tricks wat het babyboek betreft! :*
Wij zijn uiteraard van plan een heleboel foto's te maken als 'ie er eenmaal is, hebben we met de oudste ook gedaan (en nog altijd, tot z'n grote ergernis :P ) Mijn man heeft helaas een 'fotohoofd'. Als hij bewust is dat er een foto gemaakt wordt ziet 'ie er gewoon oncomfortabel uit. Kan 'ie weinig aan doen. Eenmaal met kind (of werk, of whatever) bezig en als het besef er niet is zijn de foto's wel leuk. :P

Tweedle 36 weken! *O*
Wat gaat de tijd achteraf bekeken snel he? :D

Hier morgen 33 weken en 10 kilo aangekomen tot nu toe. Ik houd wel een boel vocht vast ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169787698
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik lees trouwens overal dat ik ondertussen een kg of vier zou moeten zijn aangekomen.. Ik zit op hoogstens 1,5 :X tis vast niks, maar door sommige van dat soort dingen schiet ik meteen in de paniek :') wat nou als ie niet groeit, wat nou als ie misschien überhaupt niet leeft, voel ik wel iets ect..... Pffff ik geef de hormonen maar de schuld :P
Ik zit op +2, met een tweeling van 25 weken... vorige keer rond deze termijn zat ik op +7 ofzo, bij een eenling. Niets om je druk over te maken dus, dat doet de verloskundige wel als dat echt nodig is.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  zondag 26 maart 2017 @ 12:08:29 #15
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169787737
Bedankt voor de geruststellingen dames :D *flikkert alle blije doos tijdschriften in de hoek*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169787924
Ik heb het idee dat ik nu toch al een paar dagen schopjes voel O+
Het voelt alsof er een spier samentrekt in m'n onderbuik, heel onregelmatig en voornamelijk als ik net actief ben geweest, zou t dan toch O+ O+
pi_169788119
Zo deed ik het de eerste keer ook Tweedle en ldg. Bijhouden in een bestandje. Ik heb het boek alleen pas een paar maanden terug gemaakt, dus ik dacht dat zo'n zwangerschapsboek voor de 2e een betere motivatie zou zijn :+

Kilo's: ik kom inmiddels structureel 500 gram per week aan. De vorige keer ook, zo bizar. De eindstand was toen ongeveer +18. Inmiddels zit er 9 kilo bij met 25 weken. Als ik net zulke honger (lees: vreetbuien) blijf houden met het geven van borstvoeding als de vorige keer, dan moet ik tzt een serieuze lijnpoging gaan wagen vrees ik. En ik haat lijnen ;(
pi_169788310
Ik moet voor de oudste nog beginnen aan een boek, maar nu heb ik er wat meer rust voor, dus dat gaat nog gebeuren.

Die standaard invul-dingen zijn niet aan mij en mijn vergeetachtige brein besteed. Net als mijlpaalkaarten..

Ik was tot 11 weken niets aangekomen, maar verwacht er nu wel wat bij. Mijn buik is inmiddels gewoon hartstikke zwanger :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 26 maart 2017 @ 13:02:42 #19
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169788816
Na 12 weken zat ik volgens mij op +1; nu zit ik op +9.. Ik hoop niet dat ik dat tempo aan blijf houden :X Al weet ik wel waar het vandaan komt (lees: chocola en koekjes. Oh en een baby :P) dus als het echt de spuigaten uit loopt kan ik wel wat minder eten naar binnen duwen ;(
  zondag 26 maart 2017 @ 13:11:45 #20
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169788927
O+ Voor alle beginnende buikjes en schopjes O+ Zo fijn he.
Volgens mij zegt hoeveelheid kilo's die wel of niet volgens 'de richtlijnen' gaan niks over de groei van je baby. Misschien groeit ie juist extra goed en vreet ie je kilo's direct op ;) Die van mij nu de laatste weken iig wel, ik kom nog nauwelijks aan en als ik een dag niet als een bootwerker gegeten heb is er direct een halve kilo af. Maar buik groeit onverminderd door hoor :) +12 nu trouwens met 36 weken.
  zondag 26 maart 2017 @ 13:14:31 #21
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169788962
Oh trouwens, voor de moeders die nog grote inkopen moeten doen, vanaf de 28e mama mazzeldagen bij de prenatal. Best de moeite waard als je wat duur spul moet gaan inkopen :D

http://folder.prenatal.nl(...)rt-april-2017/page/1
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169789706
Ik heb bijzonderheden van het eerste jaar in een bestandje opgeslagen en de leukste en belangrijkste mijlpalen per maand in het fotoboek erbij gezet. Zo'n kant en klaar boek kreeg ik van mijn verzekering en heb ik alleen gebruikt om te kijken wat voor mijlpalen zij noemden.
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 14:25:00 #23
382129 crew  Donna
pi_169790291
Nog even voor nu een laatste berichtje hier, voor wie wil weten hoe het gegaan is. De avond voordat ik zou beginnen met cytotec tabletten om de miskraam op te wekken werd ik enorm ziek, bleek een maag-darm infectie. Vrijdag kon ik dan eindelijk beginnen met de tabletten en ik denk dat ik binnen een paar uurtjes alles al kwijt was. De controle begin april zal het uitwijzen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en hoop hier gauw weer terug te komen! :*
pi_169791084
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 14:25 schreef DonnaRush het volgende:
Nog even voor nu een laatste berichtje hier, voor wie wil weten hoe het gegaan is. De avond voordat ik zou beginnen met cytotec tabletten om de miskraam op te wekken werd ik enorm ziek, bleek een maag-darm infectie. Vrijdag kon ik dan eindelijk beginnen met de tabletten en ik denk dat ik binnen een paar uurtjes alles al kwijt was. De controle begin april zal het uitwijzen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en hoop hier gauw weer terug te komen! :*
Succes, Donna. Ik hoop dat je alles nu kwijt bent en dat we je heel snel weer hier zullen zien! :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169792339
Donna, tjonge werd je ook nog ziek.. ;( . Hopelijk is het allemaal goed gegaan en ben je snel weer hier.

Van die invulboeken is niets voor mij, daar ben ik te eigenwijs voor geloof ik. :') . Al twijfel ik wel altijd als ik van die nog-goed-als-nieuw retro boeken tegenkom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben vandaag het ontwerp voor het geboortekaartje gezien. O+ !!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169793235
Precies dat Ikkeboek heb ik van mijn eerste jaar! O+
pi_169793436
Ik heb ook zo'n soort boek over mijn eerste jaar O+
pi_169793583
Flav, wat tof dat je wat lijkt te voelen! O+ Ik probeer er soms even bewust bij stil te staan, maar helaas nog niets gevoeld. Zal nog wel een paar weekjes duren hier.

Donna, hopelijk zien we je hier weer snel terug :*
  zondag 26 maart 2017 @ 17:17:13 #29
73386 Fazz
onderweg
pi_169793652
Ik heb dat boek ook van mezelf. Was zeker erg populair begin jaren 80 :+
pi_169793853
Ik heb zo'n soort boek maar dan jaren zeventig. Mijn moeder kreeg 'em volgens mij van de Rabobank.



Ik krijg de laatste twee dagen hele harde schoppen in mijn zij en bovenin mijn buik. Gisteravond had ik gewoon regelmatig een voet te pakken als ik mijn hand er legde, je voelt helemaal de contouren en het steekt zelfs ietwat uit. Ook mijn vriend voelde het. Best bizar, dat heb ik bij I nooit zo gehad. :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 26 maart 2017 @ 18:43:03 #31
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169795649
Nog steeds krijg je het boek van ikke bij het openen van een regenboogrekening van de rabobank. Al vind ik hem nu een stuk minder leuk dan mijn eigen ikkeboek -O-
pi_169796286
ik kom jullie uitzwaaien. inmiddels 2 dagen verder en aan het bijkomen. het is een heerlijk rustig ventje en grote zus is super trots. tot snel in het babytopic!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zondag 26 maart 2017 @ 19:16:11 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_169796359
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:43 schreef snoenk het volgende:
Nog steeds krijg je het boek van ikke bij het openen van een regenboogrekening van de rabobank. Al vind ik hem nu een stuk minder leuk dan mijn eigen ikkeboek -O-
Die hebben wij dus nooit gekregen :(
Kwak
pi_169796652
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:13 schreef Sam1993 het volgende:
ik kom jullie uitzwaaien. inmiddels 2 dagen verder en aan het bijkomen. het is een heerlijk rustig ventje en grote zus is super trots. tot snel in het babytopic!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhh O+ O+ O+

Tot gauw! :W :*

(Omg 7e plek :') ).
  zondag 26 maart 2017 @ 19:37:37 #35
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169796759
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:13 schreef Sam1993 het volgende:
ik kom jullie uitzwaaien. inmiddels 2 dagen verder en aan het bijkomen. het is een heerlijk rustig ventje en grote zus is super trots. tot snel in het babytopic!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahw dat toetje O+

Tot over n half jaartje :W
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169796780
Al heel de avond harde buiken. Geen pijnlijke, alleen uitermate aanwezig. Nog meer voorwerk of 'het begin'?

dit even omdat het nogal onhandig is nu, onderweg naar de HAP omdat knaapje zijn piel twee keer zo groot is als normaal en het voorgeschreven zalfje niet werkt
pi_169796834
Spannend Hil!!!

Oh en zielug ;(
  zondag 26 maart 2017 @ 19:43:59 #38
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169796906
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:38 schreef Hilzillah het volgende:
Al heel de avond harde buiken. Geen pijnlijke, alleen uitermate aanwezig. Nog meer voorwerk of 'het begin'?

dit even omdat het nogal onhandig is nu, onderweg naar de HAP omdat knaapje zijn piel twee keer zo groot is als normaal en het voorgeschreven zalfje niet werkt
Och t ventje :X hopelijk kunnen ze er wat aan doen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 26 maart 2017 @ 19:45:50 #39
73386 Fazz
onderweg
pi_169796942
Lieve foto's Sam! Tot in het volgende topic :)

Zou het Hilz :o Ik heb de laatste weken wel eens harde buiken, dat had ik bij b1 helemaal niet. Maar bij voorwerk kan ik me dan weer niets voorstellen :@ Ben benieuwd of het wat in gang zet bij je!
En sneu voor S zeg, klinkt pijnlijk :*
pi_169799131
Nou, als die harde buiken door gaan zetten zit ik iig dicht bij het vuur :') Ze willen Senn ff in het ziekenhuis zelf zien.

Ach, spannende avond besteding. Border Security heb ik toch allemaal al gezien :')
  zondag 26 maart 2017 @ 21:14:05 #41
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169799961
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Die hebben wij dus nooit gekregen :(
Stom :( gelukkig is het toch niet een heel leuk boek
pi_169803393
Ik voeg me bij groep harde buik! Hier momenteel vrijwel continu een, gisterenavond al en sinds vanmiddag ook weer. Pas nu ik alweer een tijdje in bed lig kan ik er weer een beetje in drukken. Ik kijk nu al op tegen morgen weer werken...

Hilz, hopelijk valt het mee voor S en kunnen ze het snel verhelpen. Het klinkt iig pijnlijk.

Sam, geniet van je mooie ventje!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_169804060
Sam O+

quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:55 schreef Hilzillah het volgende:
Nou, als die harde buiken door gaan zetten zit ik iig dicht bij het vuur :') Ze willen Senn ff in het ziekenhuis zelf zien.

Ach, spannende avond besteding. Border Security heb ik toch allemaal al gezien :')
Al nieuws? Ach, als je toch naar het ziekenhuis moet kun je die baby er wel gelijk even uitgooien toch? :D

Hier ook harde buiken. Ze worden steeds vervelender (niet pijnlijk, maar ook niet prettig dat gevoel).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169805433
Baby wil niet. We hebben haar nog geprobeerd te lokken met rolo's :')
Senn zn pliel is echt heul zielig. Doet ontzettend pijn en de arts stond voor een raadsel.
Zelfs nog foto's geappt met het Sofia in Rotterdam. Was even bang dat we daar nog naartoe moesten. Nu een stevige anitbiotica. Morgen ochtend nog een en morgen middag nog even naar laten gluren in het ziekenhuis.

Harde buiken blijven af en aan gaan. En zo te lezen is het harde buiken dag bij iedereen :o
pi_169806622
Wat sneu zeg ;(
Succes met het voorwerk Hilz :*
pi_169807427
Wat sneu voor Senn! Hopelijk knapt ie snel op.
pi_169808001
Beterschap voor Senn! Hopelijk doet de antibiotica snel z'n werk!

En sterkte met de harde buiken, die wel of niet 'voorwerk' zijn. Ik heb de laatste tijd niet zo veel echt harde buiken. En als ik ze heb, zijn ze snel voorbij. Kun je ze ook op één plek hebben eigenlijk? Ik heb wel vaak dat bijvoorbeeld alleen de onderkant van mijn buik hard wordt, of de zijkant.

Oh, ik vind het zo fijn dat het ik op mijn werk 'alleen' nog de laatste loodjes en de overdracht hoef te doen. Kan me eindelijk echt ontspannen en concentreren op zwanger zijn. Ik had het er gisteren nog met mijn vriend over. Bij I kon ik veel bewuster met de zwangerschap omgaan (logisch, want de eerste), en dat is nu een stuk minder, maar deze baby zorgt met al zijn harde geschop er wel voor dat ik hem niet vergeet. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169808726
Arme knul. ;( Hopelijk gaat het snel beter!

Ik twijfel of zo'n "halve" harde buik nou een baby is die zich heeft opgekrult aan één kant, of dat het daadwerkelijk een harde buik is. :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169809139
Bij mij is dat baby, harde buik is hele baarmoeder samengetrokken.

Hoe is het met de kleine hilz?
  maandag 27 maart 2017 @ 11:14:31 #50
73386 Fazz
onderweg
pi_169809670
Dat wat ik denk dat een harde buik is, is vaak de baby die zich in een positie wringt die heel oncomfortabel is. Het gebeurt ook op momenten dat ik gewoon rustig op de bank zit en zo. Dus misschien zijn het nog steeds wel geen 'echte' harde buiken :+

Ik ben even op zoek naar een lijstje over wat er allemaal 'moet' voordat de baby komt. Volgens mij zijn we zo goed als klaar maar ergens ben ik bang dat ik iets volledig vergeten ben :') iemand tips?
pi_169809785
Uitrusten en relaxen al gedaan Fazz?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 27 maart 2017 @ 11:28:04 #52
73386 Fazz
onderweg
pi_169809869
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:23 schreef FlyingFish het volgende:
Uitrusten en relaxen al gedaan Fazz?
Geen tijd voor nog :D :+
Vandaag ben ik kindloos en heb ik 0 afspraken. Dat is toch al heel erg rustig 8-)
pi_169810098
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 14:25 schreef DonnaRush het volgende:
Nog even voor nu een laatste berichtje hier, voor wie wil weten hoe het gegaan is. De avond voordat ik zou beginnen met cytotec tabletten om de miskraam op te wekken werd ik enorm ziek, bleek een maag-darm infectie. Vrijdag kon ik dan eindelijk beginnen met de tabletten en ik denk dat ik binnen een paar uurtjes alles al kwijt was. De controle begin april zal het uitwijzen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en hoop hier gauw weer terug te komen! :*
Donna hopelijk mag je je hier weer snel toevoegen ! :*

paar dagen niet mee kunnen lezen zoveel nieuwe berichten :X

[ Bericht 6% gewijzigd door Aloria op 27-03-2017 11:45:46 ]
pi_169810363
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat wat ik denk dat een harde buik is, is vaak de baby die zich in een positie wringt die heel oncomfortabel is. Het gebeurt ook op momenten dat ik gewoon rustig op de bank zit en zo. Dus misschien zijn het nog steeds wel geen 'echte' harde buiken :+

Ik ben even op zoek naar een lijstje over wat er allemaal 'moet' voordat de baby komt. Volgens mij zijn we zo goed als klaar maar ergens ben ik bang dat ik iets volledig vergeten ben :') iemand tips?
Wat kleding, voeding, een slaapplaats en een boel liefde. Al het andere kan papa/oma/opa/tante/oom wel halen als het vergeten is. :Y
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169811600
Het is weer flatjes/ballerina's weer!!
Ik ben zoooo blij *O* *O*
  maandag 27 maart 2017 @ 13:11:19 #56
73386 Fazz
onderweg
pi_169811744
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Wat kleding, voeding, een slaapplaats en een boel liefde. Al het andere kan papa/oma/opa/tante/oom wel halen als het vergeten is. :Y
Dat komt allemaal zeker in orde O+
Ik heb bedacht nog even de kruik te testen op lekken. Daarna is het wel klaar dan denk ik :P

Heerlijk dit weer hè Logi? Ik had dit weekend m'n Toms alweer aan met blote voeten O+
pi_169812543
Ja echt genieten!

Ik kreeg mijn schoenen enkel nog aan door eerst mijn broek weer half uit te trekken ivm bukken :')
  maandag 27 maart 2017 @ 15:57:54 #58
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169815111
Sam wat een droppie O+ En een trotse zus O+ Tot snel :W

Donna nog sterkte met het verdere verwerken, en hopelijk gauw weer een blij berichtje van jou in dit topic :*

Mijn bloeddruk was ietsje gedaald ten opzichte van de vorige twee keer *O* Dus geen serieuze blikken of het woord gynaecoloog dit keer :s) Beebz weer luid en duidelijk gehoord, hoewel dat eigenlijk niet nodig was om te weten dat de dame lekker in haar vel zit, want ze heeft gisteren de hele dag geprobeerd mijn buik zo ver mogelijk uit te stretchen aan alle kanten oO<
pi_169815166
Ik heb vandaag maar eens gek gedaan en kleren gekocht. Het is niet dat mijn kleren niet meer passen, maar het meeste zit niet meer zo lekker. Dus nu heb ik een nieuwe broek en 3 blouses gescoord. Ze zitten lekker ruim dus ik kan er nog mooi in groeien en allemaal kleurtjes waar ik blij van word. Nu nog eens bedenken of er iets te vinden valt voor met afdansen over 2 weken. De jurkjes die ik heb zitten strak/te klein en kunnen dus eigenlijk niet meer, of ze hebben precies de taillenaad op de verkeerde plek waardoor het op mijn buik drukt en dat is nu al (ben pas 15 weken :') ) oncomfortabel. Hebben jullie tips/ideeën?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169815364
Extra lange shirts van de Hema/Zeeman/Action een optie? ;)
Die van de Hema vallen over mijn kont, en ik heb een lang bovenlijf. :D
Die van de Zeeman vallen bij mij duidelijk korter, en met die van de Action geen ervaring.

Wat een heerlijk weer, inderdaad O+

De baby doet al de hele dag pogingen om uit te breken, de hele linkerkant van m'n buik is pijnlijk door dat geschop.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169816451
Twee wat fijn van je bloeddruk! *O*

Messina ouch, ik had vannacht ook een kleine boze kabouter in mijn buik :X

Nanuke welke mt heb je?
Ik heb nog wel 3 jurkjes liggen draagmaat s die ik toch niet meer ga dragen.
Tegen verzendkosten, stuur ik ze je op :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2017 17:12:10 ]
pi_169817101
Superlief, ik heb je even een pm gedaan logi! :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169819089
:)
pi_169830311
Goedemorgen! Ik ben mama!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169830327
Gisteren een glitter sticker van de Gyn gekregen. De man was optimistisch en plande een nieuwe afspraak voor bij 41 weken :')
Senn zn piel zit er nog aan en is iets minder griezelig. En nog even een CTG omdat het leven voelen wederom weg is. Ik maakte me niet echt zorgen voor de verandering. :') Gyn wilde het even bekeken hebben.

Ik weet dat ik nog ruim een week voor de UD heb, maar mijn nieuwsgierigheid is ZO ONTZETTEND groot! Wordt het een meisjes Senn? Of een heel nieuw kindje die niet de regels van 'sterke donkere genen' aan haar laarsje lapt?

Hoe zit dat bij jullie? Blonde ouders blonde kindjes? Of ook een mengelmoesje?

Blond haar (als kind) en groene ogen is voor zover ik kan natrekken al 4 generaties dominant. Ondanks het overvloed aan ouders met donker haar en heul donkerbruine ogen. Aan mijn moeders kant van de familie ben ik altijd het enige blondje geweest. En als we met zn alle op vakantie gingen zag je de mensen zich afvragen waar ik dan ineens vandaan kwam :D Nu zijn zij ook wel allemaal écht heul donker.
pi_169830335
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:57 schreef Gogo83 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben mama!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH MY GAWD!!!! YAY! Gefeliciteerd!! O+ Gaat alles goed?
pi_169830393
*O* gefeliciteerd mama gogo! Doe rustig aan, en geniet van je kleine vent!
pi_169830399
Gefeliciteerd Gogo! Mooie naam en je klinkt erg gelukkig O+ Geniet er van!
pi_169830669
Gefeliciteerd, Gogo! Ondanks pittige bevalling toch lekker een blauwe wolk, geniet ervan O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169830681
Gefeliciteerd Gogo! en doe het rustig aan, weet helaas uit ervaring dat het even duurt voor je je conditie terug hebt. Lekker op je wolk blijven O+

Fijn van Senn Hilz. En ik ben ook erg benieuwd naar deze baby. Mijn dochter lijkt enorm op mij en vraag me af welke versie we nu krijgen :)

Nondeju, ik sta gewoon 3e :o
pi_169830698
Gogo! Je bent mama, wat mooi! Gefeliciteerd. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169830724
Prachtige naam Gogo! O+ Geniet van je kleine man! *O*

Hilz, goed om te horen dat het al een beetje beter gaat!
Onze zoon heeft als enige kleinkind aan vaders kant geen bruine ogen, en als enige kleinkind aan mijn kant geen blauwe ogen. Hij werd overigens wel met knalblauwe kijkers geboren, maar uiteindelijk werd dat groen. O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169830735
*O* Gogo!!! *O* Gefeliciteerd!!! *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 09:30:50 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:33:52 #74
73386 Fazz
onderweg
pi_169830800
Gogo *O* van harte gefeliciteerd met je zoon O+ hele fijne kraamtijd toegewenst en hopelijk voel je je zelf ook snel weer fit!

Goed nieuws Hilz! Fijn dat het beter gaat met S! Ik verwacht weer een hele lichte baby met alleen wat blond dons. F is nog steeds heel licht en z'n haar ging pas echt goed groeien na z'n 2e. Ik verwacht dus heel lang een kaal meisje :+ (was bij mij vroeger ook maar daarna helemaal goed gekomen :P )
pi_169830801
Oh Thee, daar ben ik ook benieuwd naar. S. is een kopie van mij qua uiterlijk en een kopie van zijn papa qua innerlijk. Zo benieuwd hoe de combi van #2 gaat zijn!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:38:35 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169830863
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:57 schreef Gogo83 het volgende:
Goedemorgen! Ik ben mama!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+ Geweldig! Wat een verrassing!

Van harte gefeliciteerd met jullie ventje w/ Lekker genieten met z'n drietjes! En lekker bijkomen jij :*
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:39:13 #77
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169830878
:o Gefeliciteerd Gogo! *O* Lekker genieten op je blauwe wolk!

Fijn dat het al beter gaat met Senn, Hilz! Ik vind het altijd fascinerend hoe verschillend genencombo's kunnen zijn van dezelfde ouders. Nog ff wachten en je weet het :s)
pi_169830912
Het eerste wat ik zei toen Senn zag. 'Hij is blond? Hoe kan dat nou' :')
pi_169831011
Gefeliciteerd Gogo!! *O* Rustig aan doen en geniet :*
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:52:51 #80
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169831061
Gefeliciteerd Gogo! *G*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:59:03 #81
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169831154
Gefeliciteerd Gogo! *O* *O*
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:00:19 #82
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169831175
Ik was ook heel nieuwsgierig of deze baby op peuter leek. Ik dacht eerst van niet, maar de volgende dag (minder kreukelig :P) bleek ze toch heel veel op grote zus te lijken als baby :)

Ik kom even uitzwaaien hier, Ella is nu 4 dagen oud en echt een dotje O+
Ik blijf zeker meelezen want ik ben nieuwsgierig naar jullie zwangerschappen en geboortes!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169831195
Van harte gefeliciteerd, Gogo!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169831553
Gefeliciteerd Gogo! Lekker genieten O+
pi_169831639
Gefeliciteerd Gogo met de kleine man!!!
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:49:55 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_169831878
Gogo gefeliciteerd! Sneakerd! Balen van het staartje zeg, maar fijn te horen dat de roze wolk er wel is! Geniet van elkaar O+
disclaimer
  Moderator dinsdag 28 maart 2017 @ 10:50:15 #87
382129 crew  Donna
pi_169831885
Gefeliciteerd Gogo!
pi_169831886
Gefeliciteerd Gogo! *G*
pi_169831905
Gefeliciteerd gogo! *O*
pi_169832315
Gogo *O* genieten van het mama-zijn O+
pi_169832344
Gogo gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 28 maart 2017 @ 12:24:43 #92
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169833589
Gefeliciteerd Gogo! Hoera! Heb een goede week met elkaar, ik hoop dat je blauwe wolk héél lang blijft. Ben je al thuis?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 28 maart 2017 @ 12:25:25 #93
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169833603
En dag Sylver, tot over een paar maanden! :W Ik lees alvast mee met de baby's, want extra leuk om mensen als jij een beetje te blijven volgen alvast :)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169833842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:24 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd Gogo! Hoera! Heb een goede week met elkaar, ik hoop dat je blauwe wolk héél lang blijft. Ben je al thuis?
Nee, T. moet sowieso 24 uur geobserveerd worden ivm langdurig gebroken vliezen en ik heb nog een infuus en katheter. Misschien vanavond, anders waarschijnlijk morgenochtend.
pi_169833924
*ontlurkt

Gefeliciteerd Gogo!

Het ging hier laatst over Het Boek van Ikke van de Rabobank, nou heb ik die na de geboorte van mijn kleintje zeven weken terug twee keer in de brievenbus gekregen. Geen idee waarom, heb geen Rabo rekening en ben ook niet van plan er eentje voor mijn zoon te openen. Misschien sturen ze deze wel standaard naar iedereen die zo'n blije doos/babybox aanvraagt, geen idee. Hoe dan ook, ik heb er twee maar hoef ze niet. Dus voor ze in de oud-papierbak verdwijnen: als ik er mensen blij mee kan maken, stuur maar een berichtje :)
pi_169834588
gogo gefeliciteerd met jullie Zoon! Klinkt als een zware bevalling, fijn dat je toch op een blauwe wolk zit, geniet ervan!
pi_169835063
Gefeliciteerd Gogo! *O*
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:02:10 #98
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169835180
Gefeliciteerd Sylver!! *O*
Gefeliciteerd Sam!! *O*
Gefeliciteerd Gogo!! *O*

Ik liep een beetje achter :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:05:16 #99
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169835227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:38 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Nee, T. moet sowieso 24 uur geobserveerd worden ivm langdurig gebroken vliezen en ik heb nog een infuus en katheter. Misschien vanavond, anders waarschijnlijk morgenochtend.
Dan hoop ik dat ie gewoon heel veel op/bij je kan liggen tijdens dat observeren. En dat ze lief voor je zijn daar.

Sam, volgens mij had ik jou ook nog niet gefeliciteerd. Niet minder gemeend alsnog: *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169835381
Gogo, van harte! Dat was een hoop gedoe, maar gelukkig achter de rug nu en op je fijne wolk. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169835463
Gogo. Gefeliciteerd *G*
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:25:58 #102
390026 Aisly
A flower a day..
pi_169835581
Gefeliciteerd Gogo!! *O*
pi_169839933
Gefeliciteerd Gogo!

Het gaat nu echt snel, nog een paar dagen en dan ben ik al weer 37 weken. Babykamer aardig op orde, nog de laatste dingetjes strijken en nog wat dingetjes kopen. Vind het wel zwaar momenteel maar heb niet het idee dat ik vroeg ga bevallen dus stel me er op in dat het nog wel even kan gaan duren.
pi_169840211
Gogo en mosselmossel, gefeliciteerd!! *G*
pi_169841182
Vluchttas gedeeltelijk ingepakt, en de eerste baby wasjes hangen te drogen O+ O+ O+

Thistle, 37 alweer :o

Hier is het ook even spannend.
Morgen alweer 34wk, en dan krijgen we de uitslag van de testen, en dan horen we ook of ik over 2wk een keizersnede krijg. :o

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 19:27:26 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:39:46 #106
73386 Fazz
onderweg
pi_169842016
Baby wasjes O+ Lekker Logi! Spannend voor morgen, ik hoop weer op goede uitslagen :*

Hier vandaag 39 weken *O* Vandaag maar even newborn luiers gekocht en vitamine D & K. Ons uitje van de dag was dan ook de supermarkt & wat winkels er om heen :+ Lekker geslapen in het middagzonnetje en daarna met peuter wat geknutseld. Nu is de energie wel weer op :')
pi_169842336
Gefeliciteerd Gogo! *G*
pi_169842401
Spannend, Logi. Heel veel succes morgen, ik duim voor goede uitslagen!

Lekker dagje toch zo dan, Fazz? Hier ook geen energie, maar dan de bekende eerste trimestervermoeidheid. Ik val 's avonds om 20 uur in slaap op de bank (en kan vervolgens de halve nacht niet slapen) en heb zelfs nog een paar middagdutjes gedaan de afgelopen week.

Vandaag over een week de termijnecho, dan ben ik als het goed is 9 weken en een dag. Spannend...!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169842810
Nog van harte gefeliciteerd Sylver, Sam & Gogo!

Beetje laat sorry! Weekendje weg geweest dus weinig bijlees/post tijd!

Vandaag precies 29 weken en donderdag groei echo bij de vk. Spannend toch wel!

& nu lees ik hier over geboortekaartjes en kamertjes en spulletjes... Dat moet nog allemaal ook hier. Maar toch niet echt gestressed gelukkig!

Spannend morgen Logi!!!

Thistle 37 weken en Fazz 39... Echte llm :)!
pi_169843789
Mijlpaaldames *O*

Logi, ik ga voor je duimen morgen! :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169843803
Gefeliciteerd Gogo *O* hopelijk mogen jullie snel naar huis! Heeft die tweede naam nog een verhaal? Ik ken hem alleen uit Harry Potter namelijk.

Ik heb zoveel zin in verhuizen, ik mis dat nestelen wel een beetje... en tegelijkertijd word ik toch wel een beetje gestresst van wat er allemaal nog gedaan/geregeld moet worden daarvoor, en vooral omdat ik dat grotendeels ook uit moet besteden. En ik ben niet met mijn man getrouwd vanwege zijn klustalent...

Geboortekaartje is hier overigens al een paar weken af, dankzij het superfijne geboortekaartjes bedrijf die speciaal een tweeling-variant voor mij heeft gemaakt van een gewoon kaartje O+
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:46:00 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_169844102
Harry Potter? Foei, jij moet terug de schoolbanken in :P
disclaimer
pi_169844314
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Harry Potter? Foei, jij moet terug de schoolbanken in :P
Nu ik Google schaam ik me :@ Ik denk dat ik dat verdrongen heb toen ik Latijn kon laten vallen...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169844327
Spannend DaD!

Geboortekaartje hebben we gisteren gekozen. Een broertje/zusje-variant van het geboortekaartje van Lou O+

39 weken al Fazz! :o *O*

Vieve 29 weken *O* Je hebt gelukkig nog alle tijd voor een kamertje, spullen en kaartje

Spannend morgen Logi!
pi_169844472
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Harry Potter? Foei, jij moet terug de schoolbanken in :P
Ik had er helemaal niet van gehoord :@
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:05:49 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_169845105
;(

Maar goed, jij ziet ook het verschil tussen een wesp en een bij niet :P
disclaimer
pi_169845184
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Nu ik Google schaam ik me :@ Ik denk dat ik dat verdrongen heb toen ik Latijn kon laten vallen...
Ik kende hem ook alleen daarvan hoor :P

Gogo gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_169845472
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
;(

Maar goed, jij ziet ook het verschil tussen een wesp en een bij niet :P
Klopt, gewoon wegrennen bij een geel-zwart gestreept vliegend beest :7 tot nu toe nog nooit gestoken!

Ik heb heus intelligente momenten.. soms.. ;( :P
pi_169845897
gogo, gefeliciteerd met de kleine man.

lemijn, bedankt :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_169846447
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Klopt, gewoon wegrennen bij een geel-zwart gestreept vliegend beest :7 tot nu toe nog nooit gestoken!

Ik heb heus intelligente momenten.. soms.. ;( :P
Maar hommels kun je aaien! Alleen niet per ongeluk op gaan staan, vinden ze niet leuk...
pi_169847489
Hoi allemaal,

Een nieuw zwangere voor deze groep vanaf hier.
In verwachting van ons tweede kindje. Na een hele regelmatige cyclus en goed voelbare eisprong wist ik dat er afgelopen zondag getest kon worden, een overduidelijke test streep was het resultaat.
Mijn zelf berekende uitgerekende datum komt op 03 december.

Komende weken nog wat verkeren in niemandsland en dan op naar de echo 🎉

(Ik ben een kloon van een eerder oud-user, geen regelmatige poster maar als je benieuwd bent is een pm/dm geen probleem)
pi_169850816
Gefeliciteerd en welkom Zonnestraal! Hoe oud is je eerste?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169852032
Gefeliciteerd Gogo! *G*

Hoop op een goede uitslag morgen, Logi!

Zonnestraal, je username deed me gelijk denken aan een andere een paar jaar terug, die er qua type erg op lijkt :D
pi_169854359
FF onze eerste is net 2 jaar.

Gevalletje, dat zou super goed van je zijn.
pi_169854441
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:33 schreef Gevalletje het volgende:
Gefeliciteerd Gogo! *G*

Hoop op een goede uitslag morgen, Logi!

Zonnestraal, je username deed me gelijk denken aan een andere een paar jaar terug, die er qua type erg op lijkt :D
Sunshine*jaartal*? :P
pi_169854448
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:51 schreef Skittles het volgende:

[..]

Sunshine*jaartal*? :P
Oo neeeee sorry, deze naam heeft geen overeenkomst met een oude.
pi_169854459
Het was ook een antwoord op gevalletje, niet bedoeld als raadpoging ;)

Hoogstwaarschijnlijk heb ik geen idee wie je bent. Alle zwangeren die na oktober 2014 zijn bevallen, gingen compleet langs me heen toen :')
pi_169854637
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:54 schreef Zonnestraal02 het volgende:

[..]

Oo neeeee sorry, deze naam heeft geen overeenkomst met een oude.
Oh, ik dacht ook meteen aan dezelfde als Gevalletje waarschijnlijk. Maar die is het dan niet. :P

En welkom natuurlijk, pfff, onbeskofte ik! :@
pi_169854672
Danaa O+ ?

Gogo, gefeliciteerd!!
pi_169854737
Ik moest even terug zoeken wat dan de tweede naam van de baby van Gogo was. Geen Latijn gehad hier maar ken de naam van zowel Harry Potter als van de mythologie.

Welkom zonnestraal.

Hier veel harde buiken en pijntjes. Af en toe moet ik iets weg zuchten maar dit zouden net zo goed darmkrampen kunnen zijn _O-

Bevalbad staat helemaal klaar en de laatste dingetjes moeten nog afgerond worden en vanaf zaterdag mogen we er voor gaan.
pi_169854751
Oh, ik dacht aan Zomerzon01, maar zie dat dat kindje nog geen 2 is ;)
Oeps, was vergeten te feliciteren *O*
pi_169855153
Dank allemaal
Ga lekker meepraten!

Spannend Thistle die laatste loodjes en voorbereidingen!
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:32:45 #133
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169855490
Gefeliciteerd en welkom zonnestraal!

Goed bezig Thistle, fijn he bijna 37 weken! Is jouw meisje ook zo beweeglijk de laatste dagen?
pi_169855591
Welkom zomerzon! Ud in december, jeetje wat gaat de tijd toch snel!

Thistle, succes nog even met de laatste dingetjes. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169855911
Ze is wel aanwezig Tweedle :) Die van jou dus ook?
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:15:33 #136
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169856229
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:57 schreef Thistleweed het volgende:
Ze is wel aanwezig Tweedle :) Die van jou dus ook?
:Y Kan merken dat ze meer ruimte wil, er bewegen regelmatig harde bobbels op verschillende plaatsen op mijn buik en gisteravond schoot er een voetje weg toen ik mijn hand erop legde om haar te kalmeren O+ Nog even wachten...
Succes met de laatste dingen, ik ga vandaag weer flink aan de gescheiden kleurtjes babywas... De volgende krijgt alleen witte kleertjes hoor 8)7
pi_169856626
Haha, ja dat is wel lekker makkelijk met de was :D
pi_169856685
Welkom Zon O+

Thislte ohhh een bad dat leek mij ook zo gaaf O+ Succes met de krampjes :*
pi_169857275
Gefeliciteerd Gogo!

Welkom zonnestraaltje!

Heb binnenkort de 20 weken echo.

Mag ik in de OP?

2 september: Memoru (Zoontje)
pi_169857334
Welkom Zonnestraal !

Hier vanavond de echo ik ben dan 10 weken en 5 dagen mocht deze goed zijn vertellen we het mijn schoonzussen en mijn broer *O* O+

20 weken echo voor Memoru O+
pi_169857509
Oehh spannend Aloria!

Ik heb een knuffel een blauw rompertje aangedaan en houdt m soms vast alsof t m'n zoon is.
Is dat raar :@ ?
pi_169858603
Memoru, als jij dat fijn vindt is dat toch alleen maar prettig :)

Spannend Aloria, hopelijk vanavond een mooie echo
pi_169858619
Baby had net de hik, dat is de eerste keer in 3 zwangerschappen dat ik dat voelde O+
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:47:04 #144
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169861701
Hihi ja apart he Thistle :D

Spannende echo's Memoru en Aloria, hoop dat alles goed is :s)
pi_169862142
Wij zijn vanochtend thuis gekomen! Even een plaatje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:32:19 #146
73386 Fazz
onderweg
pi_169862818
Fijn naar huis Gogo! Geniet van elkaar O+

Spannend vanavond Aloria :)

Haha Thistle, grappig gevoel hè. Ik dacht dat alle buikbabies wel hikten!

Hier alles oke, vanochtend gezwommen met peuter en verder rustig aan. M'n schoonmaakster heeft afgezegd voor morgen }:| dus heb ik zelf maar de stofzuiger gepakt }:|
Ik heb nog helemaal niet het idee dat ik al klaar ben voor deze baby. Praktisch wel maar mentaal nog niet. De rust is wel weer aardig terug thuis, gelukkig. Maar het idee dat ik elk moment kan gaan bevallen wil nog niet echt landen, van mij mag het ook nog wel even duren :@
pi_169863354
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:24 schreef Memoru het volgende:
Gefeliciteerd Gogo!

Welkom zonnestraaltje!

Heb binnenkort de 20 weken echo.

Mag ik in de OP?

2 september: Memoru (Zoontje)
Ik kan de op niet meer aanpassen. Ff SQ vragen?
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:04:25 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_169863691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik kan de op niet meer aanpassen. Ff SQ vragen?
kijk es goed dan :P

Wat een dotje gogo O+
disclaimer
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:25:05 #149
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169864136
Gogo wat een schatje O+

Boh Fazz daar zit je nu ook niet op te wachten dat je schoonmaakster afzegt :{w
Over er klaar voor zijn... eh tja je staat wel op nummer 1 hier dusseh... :o :Y)
pi_169864173
Dat zou verboden moeten worden, dat schoonmaaksters afzeggen bij hoogzwangere vrouwen.
pi_169866059
Ohhh Gogo O+ O+

En gamma wbt de schoonmaakster, die van mij komt ook een wk later ivm griep :{
pi_169866874
Gogo O+

Ik voel me ineens een ongelooflijke pauper; Ik heb geen schoonmaakster. :'(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169866890
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kijk es goed dan :P

Wat een dotje gogo O+
Sawry!! Niet gekeken :@
pi_169868274
Wat een mooi kindje gogo!!! ♡
pi_169870951
Alles is helemaal goed en we hebben een bewegend kindje op camera zoo mooi mijn ud is 19 oktober en morgen ben ik 11 weken O+ O+ O+
pi_169871095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Aloria het volgende:
Alles is helemaal goed en we hebben een bewegend kindje op camera zoo mooi mijn ud is 19 oktober en morgen ben ik 11 weken O+ O+ O+
*O*
Fantastisch nieuws!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169871186
Wat fijn Aloria!!!
pi_169871326
Wat goed Aloria!
pi_169871636
Jeeej Aloria *O*
Wij mogen volgende week weer kijken bij de 20-weken echo O+ O+
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:27:39 #160
386633 Adnap
I love Life !
pi_169871684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Aloria het volgende:
Alles is helemaal goed en we hebben een bewegend kindje op camera zoo mooi mijn ud is 19 oktober en morgen ben ik 11 weken O+ O+ O+
18 jaar geleden had ik dezelfde UD ❤ dat ukje van toen is nu een flinke 17 jarige met rijles... time flits

Ik wens je een super fijne zwangerschap zonder ellende en een goede bevalling.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_169871823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Aloria het volgende:
Alles is helemaal goed en we hebben een bewegend kindje op camera zoo mooi mijn ud is 19 oktober en morgen ben ik 11 weken O+ O+ O+
wat fijn dat alles goed is! *O*


19 oktoberkindjes zijn hele leuke kindjes O+
S. 2014
J. 2016
pi_169872313
Verse babyfoto van gogo O+

Aloria wat super, een mooie echo met bewegend kindje!

memoru al snel de 20-weken echo? ik loop 5 dagen achter op je en moet nog 3 weken geduld hebben. Heb m gepland met 20+1.

Ik voel me zo goed dat ik me soms afvraag of alles wel goed gaat. Het is dat mijn buik in de avond goed zijn aanwezigheid laat zien. Ik leef nu wel weer erg naar de volgende afspraak over 2 weken toe, even hartje luisteren oid zou fijn zijn.
pi_169872646
Nolita ik heb hetzelfde.
Ik voel me hartstikke goed, maar ondanks het geplop in m'n buik ben ik toch blij als ik straks het hartje weer hoor en een bewegelijk kindje op t scherm zie :*
pi_169872666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:46 schreef Nolita het volgende:
Verse babyfoto van gogo O+

Aloria wat super, een mooie echo met bewegend kindje!

memoru al snel de 20-weken echo? ik loop 5 dagen achter op je en moet nog 3 weken geduld hebben. Heb m gepland met 20+1.

Ik voel me zo goed dat ik me soms afvraag of alles wel goed gaat. Het is dat mijn buik in de avond goed zijn aanwezigheid laat zien. Ik leef nu wel weer erg naar de volgende afspraak over 2 weken toe, even hartje luisteren oid zou fijn zijn.
heb je een angelsound?
S. 2014
J. 2016
pi_169872708
Wat fijn aloria *O*
pi_169872884
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:46 schreef Nolita het volgende:
Verse babyfoto van gogo O+

Aloria wat super, een mooie echo met bewegend kindje!

memoru al snel de 20-weken echo? ik loop 5 dagen achter op je en moet nog 3 weken geduld hebben. Heb m gepland met 20+1.

Ik voel me zo goed dat ik me soms afvraag of alles wel goed gaat. Het is dat mijn buik in de avond goed zijn aanwezigheid laat zien. Ik leef nu wel weer erg naar de volgende afspraak over 2 weken toe, even hartje luisteren oid zou fijn zijn.
Ik snap dat je je ongerust kan voelen, maar onthoud dat symptomen of klachten niets zeggen over of je zwangerschap goed of slecht gaat :*
Eerder juist heel fijn voor je dat het zo goed gaat! Ook al voelt het nu voor jou anders
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:07:14 #167
73386 Fazz
onderweg
pi_169873005
Super, Aloria *O*
pi_169873078
Ik zag een goede echo en een UD in december :o... en Gogo, wat een mooierd O+ verder weinig meegelezen.

Ik vind het deze keer echt lastig om heel blij te zijn met zwanger-zijn. Ik voel nog geen trapjes (niet gek hoor), wat het sowieso wat echter maakt.
Maar bovenal ben ik nog steeds dagelijks super misselijk, kokhalzen en spugen... ;( het is zo niet echt tof om zwanger te zijn en met 15,5 week had ik het wel ietsje anders verwacht. /klaagpost
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169873293
Nu ik lesage dr post lees voel ik me een zeur.
Over het algemeen ben ik blij dat ik me zo goed voel en heb ik vertrouwen. Wat skittles zegt, ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou zijn.

Ik heb geen angelsounds en heb daar ook geen behoefte aan. 2 weken geleden kon de vk het hartje nog niet vinden met de doptone (gelukkig wel op echo gezien).
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:32:49 #170
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169873885
Ach, mijn baby trapt elke dag en ik vind er nog steeds weinig aan. Maar verheug me des te meer op de zomer, als ik bevallen ben en met mijn kind in de zon mag zitten (met slaapgebrek en wallen, maar nou en).
Het hielp mij enorm om te bedenken dat hoe ik me erbij voel, niets uitmaakt voor het verloop van de zwangerschap. Toen ik ophield met me schuldig voelen over dat ik niet blij was, gaf dat nogal een opluchting.

Kleine edit: ik vind het wel tof dat ik word getrapt. Bizar, maar leuk.

Ohja LeSage, zo lang misselijk is echt kut. Bij mij ging het bij 18 weken ongeveer echt over.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169874149
Nee, Nolita, helemaal niet juist. Die onzekerheid is zo mega klote. Daar had ik de vorige zwangerschap ook echt moeite mee hoor!
Dat is ook gelijk het enige fijne aan deze misselijkheid: volgens mij zit er nog wel wat daar... :')
Ik hoop dat je snel een paar karatetrappen mag ontvangen ;) dat geeft zoveel meer vertrouwen dat er écht wat groeit daarbinnen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 29 maart 2017 @ 23:23:55 #172
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169875846
Misschien een rare vraag en ik weet niet als hij hier past maar: wat gebeurt er na de geboorte met de 'aansluiting' van de navel/streng. Dat de navel geen functie meer heeft snap ik maar kunnen we mensen daar niet meer van zuurstof voorzien?
  donderdag 30 maart 2017 @ 06:58:25 #173
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169878566
Nieuwe aanwas *O*
Goede echo *O*
Verse baby-foto O+

Ik post wat minder, zit een beetje in een (heel fijne O+) tussenperiode: de onzekerheid is weg (dankzij heel veel geschop de hele dag), de meeste symptomen zijn weg of op de achtergrond en het is nog niet zo zwaar als richting het eind. Dit is vast dat twee trimester waar iedereen zo enthousiast over is O+ Al krijg ik wel wat nesteldrang, dat kamertje gaat me veel te langzaam :{w
  donderdag 30 maart 2017 @ 07:00:02 #174
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169878569
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:23 schreef xzaz het volgende:
Misschien een rare vraag en ik weet niet als hij hier past maar: wat gebeurt er na de geboorte met de 'aansluiting' van de navel/streng. Dat de navel geen functie meer heeft snap ik maar kunnen we mensen daar niet meer van zuurstof voorzien?
Voor zover ik weet sterft die heel snel af. Er zijn volgens mij wel ziekenhuizen waar ze het bloed eruit halen en opslaan.
pi_169878606
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:23 schreef xzaz het volgende:
Misschien een rare vraag en ik weet niet als hij hier past maar: wat gebeurt er na de geboorte met de 'aansluiting' van de navel/streng. Dat de navel geen functie meer heeft snap ik maar kunnen we mensen daar niet meer van zuurstof voorzien?
Er komt geen zuurstof uit een navelstreng hè? En zelfs al was dat zo, zou het echt handig zijn een pas bevallen vrouw haar energie te laten gebruiken om een andere volwassene 'van zuurstof te voorzien' in plaats van dit te gebruiken voor haar kind en haar eigen herstel?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169878784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:46 schreef Nolita het volgende:
Verse babyfoto van gogo O+

Aloria wat super, een mooie echo met bewegend kindje!

memoru al snel de 20-weken echo? ik loop 5 dagen achter op je en moet nog 3 weken geduld hebben. Heb m gepland met 20+1.

Ik voel me zo goed dat ik me soms afvraag of alles wel goed gaat. Het is dat mijn buik in de avond goed zijn aanwezigheid laat zien. Ik leef nu wel weer erg naar de volgende afspraak over 2 weken toe, even hartje luisteren oid zou fijn zijn.
hier hetzelfde :Y dinsdag de 20wk echo en het voelt als een eeuwigheid geleden dat we een teken van leven hebben gehad :P laatste keer bij de vlos was hartje luisteren in week 15 ofzo. Dus ik ben wel weer toe aan een beetje bevestiging. Voel voor m'n gevoel ook weinig beweging nog (of ik weet niet waar ik op moet letten, ik ben niet super in touch met mn lichaam ofzo :@). Tzal ongetwijfeld allemaal goed zijn, maar ik heb idd ook getwijfeld om tussendoor nog een afspraak te maken :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169878810
Wat fijn Aloria!

Ik zag nog een heerlijk vers babysnoetje van Gogo's uk O+

LeSage ik kan me heel goed voorstellen dat als je je zo rot voelt, dat een domper is op de zwangerschap. Ik hoop dat het snel wegtrekt :*

Ik voel me deze week eindelijk een blije zwangere. (Misschien inderdaad ook dat 2e trimestergevoel Stroop!) Ik voel me goed op wat rugpijn soms na, krijg allemaal leuke opmerkingen op het werk en de baby wiebelt er vrolijk op los. Mijn eerste 'hoe lang moet je nog? :o ' heb ik overigens ook al binnen. (En vorige week juist nog van een collega die ik weinig zie: huh ben je zwanger dan?)
  donderdag 30 maart 2017 @ 08:05:40 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_169878818
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 07:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Er komt geen zuurstof uit een navelstreng hè? En zelfs al was dat zo, zou het echt handig zijn een pas bevallen vrouw haar energie te laten gebruiken om een andere volwassene 'van zuurstof te voorzien' in plaats van dit te gebruiken voor haar kind en haar eigen herstel?
wat een aparte conclusie, dat dat dan via pas bevallen vrouwen moet :')
Ik denk dat de brainfart iets anders in elkaar stak. Maar als antwoord op de vraagsteller: nee, die bloedvaten sterven af zodra je de navelstreng doorsnijdt en dienen derhalve geen nut meer :)
disclaimer
pi_169879094
Volbloeddonatie daarentegen: je had prima een teiltje onder me kunnen houden :D :P
  donderdag 30 maart 2017 @ 08:43:29 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_169879143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:39 schreef WupWup het volgende:
Volbloeddonatie daarentegen: je had prima een teiltje onder me kunnen houden :D :P
zou dat extra voedzaam zijn? :9
disclaimer
pi_169879233
Nolita, tot je regelmatig de baby voelt, is het gewoon lastig om altijd maar er vanuit te gaan dat alles binnenin goed gaat. En zelfs dan kun je je zorgen maken. Die van mij tolt flink om dr as en elke dag moet ik zoeken hoe ze nu weer ligt. Totdat je ineens een enorme verbouwing hebt en dan kan ik het laten gaan voor de dag. Ik zal blij zijn als ik de kleine in mijn armen heb :Y

Fijn dat het tweede trimester zo goed gaat stroop!

En *O* voor de goede echo van Aloria.

Zo, nu koffie drinken en eens bedenken wat ik ga doen. Enige must op de lijst vandaag is klossen regelen.
pi_169879240
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zou dat extra voedzaam zijn? :9
Iedereen op kraambezoek een glaasje :Y)
pi_169879851
Ik ben aan het lesgeven aan de examenklas, maar wordt ondertussen blauw geschopt. En omdat dat ook te zien is aan mijn buik zitten de meiden (klas bestaat voor 90% uit meisjes) helemaal gefascineerd naar mijn buik te kijken. En we kwamen er ook nog achter dat het examen van mijn vak precies op de uitgerekende datum valt. :') . :D . Het is maar goed dat dit de laatste loodjes zijn. _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169879973
Lijkt me gek, Franny, om dan niet meer het examen van je klas na te kijken!

Mijn mantra vandaag is 'over 7 uren kan mijn broekknoop los'. Ik ga dit niet meer heel lang verborgen houden. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169879982
Na heel veel telefoontjes plegen, hier de echo's O+

Hier was de kleine frummel 6 weken en 3 dagen


En hier al 10 weken en 6 dagen O+

pi_169880851
Nolita herkenbaar hoor :*

Oh en wiebel en plopbabies O+

Lesage sterkte :*

Franny wat een grappig toeval, en leuk dat die meiden zo meeleven :D

Hier kwamen we er gisteren in het zkh achter dat 36wk exact op mijn verjaardag 12-04 valt mbt kz, ze gaat kijken of dat lukt in het schema :D zou ik wel een heel mooi cadeautje vinden na alle andere dingen, oh en 14-04 is mijn oudste jarig dus 13-04 vonden we allemaal ook wel een mooie :') Morgen na 16u bellen ze of ze al uit een datum zijn, spannend dus!

DAD wijde shirts aandoen en dan tijdens het zitten gewoon die broek losgooien!

Aloria mooi plaatje O+ O+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 10:39:31 ]
pi_169881079
DaD, een wijd shirt en een elastiekje door je broeksknoop ^O^
Zo heb ik het verborgen kunnen houden, had met 7 weken dat elastiekje al nodig haha.
pi_169881184
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Nolita herkenbaar hoor :*

Oh en wiebel en plopbabies O+

Lesage sterkte :*

Franny wat een grappig toeval, en leuk dat die meiden zo meeleven :D

Hier kwamen we er gisteren in het zkh achter dat 36wk exact op mijn verjaardag 12-04 valt mbt kz, ze gaat kijken of dat lukt in het schema :D zou ik wel een heel mooi cadeautje vinden na alle andere dingen, oh en 14-04 is mijn oudste jarig dus 13-04 vonden we allemaal ook wel een mooie :') Morgen na 16u bellen ze of ze al uit een datum zijn, spannend dus!

DAD wijde shirts aandoen en dan tijdens het zitten gewoon die broek losgooien!

Aloria mooi plaatje O+ O+
Een verjaardag cadeautje zo mooi !, hier ben ik 8 dagen na mijn verjaardag uitgerekend, mijn moeder riep al dat ik en mijn broertje ook eerder zijn gekomen haha, hopelijk gaat de datum door zo bijzonder ^O^
pi_169881620
mooie plaatjes Aloria O+

Net weer een sticker van de vk. Bloeddruk nog laag (al stijgt ie wel iets tov eerst) en een beweeglijke baby die nog steeds niet volledig ingedaald is o|O
pi_169882800
Ik denk dat ik hier goed zit. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, duidelijk 2 streepjes. Zojuist nog een test gedaan en negatief.

Dit was niet gepland, 3 weken geleden condoom gescheurd. Dus voor de zekerheid maar testen. Morningafterpil niet gehaald, we weten dat als er een kindje komt, we er wel voor kunnen zorgen. Alleen hadden liever iets langer willen wachten. Vanmiddag om 15.10 een afspraak bij de huisarts. Ik zit best wel in spanning nu. De assistente feliciteerde me al, 2 strepen is dus zwanger.. al is het waarschijnlijk pas 3 weken.

4 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest. Ik ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen zometeen!
pi_169882804
Wat een verschil hè Aloria O+

Logi, mooi verjaardagscadeau inderdaad! Nog even spannend tot morgen dus welke datum het wordt.

Fazzoletti een sticker, mooi zo.

DAD hoever ben je nu? Wie weet lukt het idd nog even met een elastiek en wijde shirts.
Hier pas ik alles nog prima eigenlijk, heb wel met 19wk een shop-afspraak staan waarbij ik vast wat in ga slaan. Wie weet ploft (ik schreef eigenlijk plopt, maar dit is mss wel toepasselijker :') ) mijn buik in de komende 2 weken wel opeens.

Fijn om te lezen dat veel van jullie het gevoel herkennen.
pi_169883793
Fazz, dat indalen komt wel, je wilde toch dat ze nog even bleef zitten? Kind doet braaf wat je wil. O+ . Hopelijk leef je mentaal steeds meer toe naar het moment zelf. Heb je ook wel tijd alleen, zodat je je daarop kunt richten, als peuter naar het kdv is?

DAD, het moment van de echo komt gelukkig steeds dichter bij! Heb je er wel een goed gevoel over nu?

Zondag gaan we mijn vader ophalen uit het revalidatiecentrum en hem naar huis brengen. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169884274
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat een aparte conclusie, dat dat dan via pas bevallen vrouwen moet :')
Ik denk dat de brainfart iets anders in elkaar stak. Maar als antwoord op de vraagsteller: nee, die bloedvaten sterven af zodra je de navelstreng doorsnijdt en dienen derhalve geen nut meer :)
Ooooooooh, zo. Ik dacht aan de andere aansluiting, aan de kant van moeder en dat ie de navelstreng en placenta op een willekeurige persoon in ademnood wilde aansluiten :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169884352
DAD, zoals Flav zei ja! Zo liep ik er ook bij. Afgelopen week kreeg ik al een eerste vraag van een gast op het werk. Echt zo duidelijk al een zwangere bol...

Aloria, mooi plaatje O+

Logi, dat zou een mooi cadeautje zijn, of een leuk 1-2-3tje!

Fazz, hopen dat draaien in ieder geval niet meer lukt ;) indalen gaat sowieso gebeuren, helemaal eruit zelfs als het goed is :)

Ik heb 18 april de SEO gepland vandaag. Heb er eigenlijk vooral zin in! Vond dat de vorige keer zo bijzonder om te zien!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169884796
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Franny_G het volgende:
Fazz, dat indalen komt wel, je wilde toch dat ze nog even bleef zitten? Kind doet braaf wat je wil. O+ . Hopelijk leef je mentaal steeds meer toe naar het moment zelf. Heb je ook wel tijd alleen, zodat je je daarop kunt richten, als peuter naar het kdv is?
Als je het zo bekijkt luistert ze inderdaad goed :+
Vandaag heb ik een dag alleen, ik heb weer slecht geslapen dus probeer nog wat uren te pakken. Tot nu toe niet gelukt :{
M'n afspraak voor vanmiddag wel afgezegd zodat ik nu weer een slaappoging kan doen :)

Heel fijn dat je je vader al kunt ophalen! O+
pi_169884930
Verder had ik net een bijzonder gesprek O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169885291
Hoi Zon! Ik ben benieuwd wie je bent :D

Wat een knappie Gogo! O+

Hikkende baby's zijn tof! :D Als zusje de hik heeft voel ik het in mijn lies :D Das wel gek

YAY Aloria! *O*
Bizar hè, hoe snel dat gaat van cashewbeertje naar mens O+

Balen dat je je nog zo rot voelt LeSage :(

LDG, hebben ze bij je VK praktijk geen hartjesspreekuur? Hier wel, dan mag je even binnen wippen om te komen luisteren (VK die ook via het ziekenhuis werkt trouwens. Weet niet of dat verschil maakt?)

Faz, ik heb vanzelf ook een lage bloeddruk. Maar bij iedere meting loopt hij iets op. Denk jij dat het te maken heeft met een naderende bevalling? Ik vroeg me dat dus vd week ineens af.
En waauw... Ik geloof zomaar dat dat een ontzettend emotioneel gesprek moet zijn geweest :'( O+

Wat fijn Franny! Je vader weer naar huis!!!

Ik moet dus schoonmaken van mezelf maar vertoon uitstelgedrag. Mijn stofzuiger boven is kapot en nu moet ik mijn Hetty overal mee naartoe slepen. Plus vent ging nog een klein klusje in zusjes kamer doen gisteren. Heel de zooi weer overhoop... Mannen! Soms zijn ze gewoon echt heul erg stom!
pi_169885341
Prachtig, Fazz. Echt heel mooi. Volgens mij kan ik me nog herinneren dat je over haar schreef.

Wij vernoemen dus mijn vader in de tweede naam. Ik denk ook, gezien alle spanningen van de afgelopen tijd, dat dit wel emoties zal opleveren. Het bijzondere vind ik dat we dit al van plan waren voordat mijn vader zo heel ziek in het ziekenhuis terechtkwam.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169887651
Hilz, ja vorige keer zag ik ook dat het naar het einde iets oploopt. Nu ging ik van 100/55 naar 110/65 dus nog steeds niet echt hoog :P

Zeker bijzonder Franny :) Ik vind vernoemen toch altijd iets heel speciaals O+
pi_169887681
Zo, weer bijgelezen maar onthouden is een tweede :@

Ik las goed nieuws voor de vader van Franny, wat fijn zeg :)

Ik zag nog een nieuwe zwangere voorbij komen, super spannend als het niet gepland is maar wel heel leuk, gefeliciteerd :D

Hier weer goedgekeurd door de verloskundige. Even kunnen klagen, zat er best wel even doorheen. Baby nog niet ingedaald, hartslag en bloeddruk prima :)
pi_169888182
En volgens mij heb ik een koortslip -O- Baby moet nog maar even niet komen
  donderdag 30 maart 2017 @ 19:39:01 #202
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169890852
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:29 schreef Thistleweed het volgende:
En volgens mij heb ik een koortslip -O- Baby moet nog maar even niet komen
Heb je vaker een koortslip gehad? Dan geeft het niet he :)

Jongens, ik lees nu even vooral mee, en wil zeggen dat ik dat heel graag doe! Ik vind alle soorten berichten leuk om te lezen, om de herkenbaarheid of juist niet, of wat nog komt. Het is zo'n bijzondere nieuwe wereld, dat zwanger zijn. Los van m'n gemopper erover is het wel het belangrijkste dat ik nu doe dus ik ben blij met al jullie bijdrages.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169890944
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef Franny_G het volgende:
Fazz, dat indalen komt wel, je wilde toch dat ze nog even bleef zitten? Kind doet braaf wat je wil. O+ . Hopelijk leef je mentaal steeds meer toe naar het moment zelf. Heb je ook wel tijd alleen, zodat je je daarop kunt richten, als peuter naar het kdv is?

DAD, het moment van de echo komt gelukkig steeds dichter bij! Heb je er wel een goed gevoel over nu?

Zondag gaan we mijn vader ophalen uit het revalidatiecentrum en hem naar huis brengen. O+ .
Wat een goed nieuws! O+.

Ik heb er deze keer een heel goed gevoel over. Mocht het dinsdag niet goed zijn, dan gaat dat een flinke klap zijn. :X.
Vandaag had ik mijn functioneringsgesprek en mijn leidinggevende is heel lief. Ze wist ook van mijn miskraam en ik heb nu ook maar verteld dat ik zwanger ben. Had ze dus al gezien. En een andere collega zei later ook al dat mijn buik haar opgevallen was. :'). Elastiekjes gaan me niet meer redden, denk ik. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169891281
Wat mooi die vernoemingen Fazz en Franny!!! Dat lijkt me ook emotioneel inderdaad.

Ik vind het ook super leuk om mee te lezen!

Hier net de groei echo gehad. De baby was net zoals bij de 1e zwangerschap mini (p4), dus doorverwezen naar het zkh. & de baby ligt ook weer in stuit. Kopie van zijn/haar zus dus : ). De verloskundige maakte zich verder niet zo ongerust. De baby heeft een goede conditie en omdat zus ook een kleintje was... Maar toch wel wat onrust natuurlijk....
pi_169891303
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:39 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Heb je vaker een koortslip gehad? Dan geeft het niet he :)

Jongens, ik lees nu even vooral mee, en wil zeggen dat ik dat heel graag doe! Ik vind alle soorten berichten leuk om te lezen, om de herkenbaarheid of juist niet, of wat nog komt. Het is zo'n bijzondere nieuwe wereld, dat zwanger zijn. Los van m'n gemopper erover is het wel het belangrijkste dat ik nu doe dus ik ben blij met al jullie bijdrages.
Je mag dan alsnog niet met je baby knuffelen en kusjes geven, toch?

Vandaag een guo gehad in het ziekenhuis. Het is nog steeds een jongen *O* wel iets minder nieuws gekregen dat er een verdenking is op een klein gaatje in het tussenschot van het hart. Daarvoor gaan we volgende week naar de VU voor een extra check.
We checken leuk alles af deze zwangerschap :+ Collect all zhe echo's!
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:13:32 #206
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169891703
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:55 schreef Skittles het volgende:

[..]

Je mag dan alsnog niet met je baby knuffelen en kusjes geven, toch?
Je hebt gelijk, er staat heel vaak het woord 'waarschijnlijk' in de tekst van het RIVM, en de conclusie is geen groot gevaar maar beter niet kussen. Dus toch wel jammer inderdaad Thistleweed, houd je kind nog even binnen.
quote:
Vandaag een guo gehad in het ziekenhuis. Het is nog steeds een jongen *O* wel iets minder nieuws gekregen dat er een verdenking is op een klein gaatje in het tussenschot van het hart. Daarvoor gaan we volgende week naar de VU voor een extra check.
We checken leuk alles af deze zwangerschap :+ Collect all zhe echo's!
Balen Skittles! Ik vond het een waardeloze verzameling om aan te leggen. Hoop dat ze het niet terugzien volgende week. Fijn dat de rest wel goed was.

Oh ja Franny, ik wil ook nog even apart schrijven dat ik het heel fijn vind dat je vader bijna naar huis kan!
Wij denken ook over een grootoudervernoeming. Mooi, maar ingewikkeld vind ik. Welke opa vernoem je? Is een overleden opa belangrijker? Maar daar heeft het kind juist geen band mee. Neem je de naam letterlijk over? En dan de roepnaam of de doopnaam? Is voor een ander topic misschien maar het zit me hoog }:|

Edit:
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik heb er deze keer een heel goed gevoel over. Mocht het dinsdag niet goed zijn, dan gaat dat een flinke klap zijn. :X.
Vandaag had ik mijn functioneringsgesprek en mijn leidinggevende is heel lief. Ze wist ook van mijn miskraam en ik heb nu ook maar verteld dat ik zwanger ben. Had ze dus al gezien. En een andere collega zei later ook al dat mijn buik haar opgevallen was. :'). Elastiekjes gaan me niet meer redden, denk ik. :+.
Ik hoop dat je gevoel gewoon klopt, ik duim voor je DaD!
En ik denk: zo lang je collega's hun mond houden, is het nog wel acceptabel dat ze het zien. Het lijkt me lastiger als er opmerkingen of vragen komen van mensen met wie je het nog niet wil bespreken in deze fase.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169892091
Klopt hoor, ik vind het ook niet zo'n probleem. Ga het na een hopelijk positieve echo ook maar gewoon bekend maken.

Als een collega vraagt of je zwanger bent net nadat je een miskraam hebt gehad, dát is pijnlijk. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169892114
Maak je je zorgen, Skittles? Wat kan dat voor gevolgen hebben, zo'n gaatje?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169893012
Ik ben iets aan het doen dat helemaal niet past bij zwanger zijn :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gets Skittles, kan dat nog dichtgroeien in de buik?
pi_169894650
Spannend Skittles. Hopelijk valt het mee, ze kunnen tegenwoordig zo ontzettend veel.

Koortslip is volgens mij altijd wel link. Voorzichtig zijn dus. Gelukkig lijkt het maar een heel kleintje te zijn, zo klein dat ik me afvraag of het niet stiekem gewoon een puistje is ofzo. Nouja, ik denk voorlopig toch niet te bevallen (dacht de verloskundige ook, dat vond ik wel grappig :) )

Hopelijk straks goed nieuws voor jou Dad O+

Mijn ribben voelen een beetje beurs aan }:| Maar even lekker douchen en slapen. Truste alvast en hopelijk heeft iedereen goede nachten :)
pi_169895148
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maak je je zorgen, Skittles? Wat kan dat voor gevolgen hebben, zo'n gaatje?
Niet enorm. De gynaecoloog was er heel gerust over dat het vanzelf dicht gaat zoals bij wel meer kindjes.
Het is alleen vervelend dat 'marker voor Down' is gevallen. Met de slechter uitgevallen combinatietest (en oké, een goede nipt) in m'n achterhoofd is dat minder om te horen.
Dinsdag is al snel en dan weten we meer :s)

Jij hebt dan ook je echo toch? Onwijs spannend!
pi_169896057
He spannend skittles. Zou het alsnog downs kunnen zijn, ondanks goede nipt-uitslagen? Hopelijk wederom een storm in een zak vruchtwater!
pi_169896283
Wat fijn dat je vader naar huis mag Franny! Is er genoeg hulp thuis?

Vieve, op zich wel een geruststelling dat zus ook klein was, maar ander nieuws was wat fijner geweest he? Wat gaan ze nu in het ziekenhuis doen/bekijken?

Skittles, hopelijk geen gaatje! Kan het eventueel veel kwaad trouwens? Of weet je dat nog niet?

Theeleuter,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thistle, benen bij elkaar voor de zekerheid...

En nog even O+ O+ O+ omdat ik zo blij ben dat ik zoveel namen (voorheen zo ongeveer termijngenootjes) weer zie verschijnen hier. Hoop echt dat alles nu goed gaat!
pi_169898411
Sara
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dutjes overdag zijn leuk, maar nu ben ik dus nog te wakker :')
pi_169900209
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:30 schreef Roomsnoes het volgende:
He spannend skittles. Zou het alsnog downs kunnen zijn, ondanks goede nipt-uitslagen? Hopelijk wederom een storm in een zak vruchtwater!
Een kans van 1:1000. Het is er wel, maar heel klein

Een storm in een zak vruchtwater O+ O+ je zou het bijna verwerken in een gedichtje voor het geboortekaartje!
pi_169900370
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:42 schreef Skittles het volgende:

[..]

Een kans van 1:1000. Het is er wel, maar heel klein

Een storm in een zak vruchtwater O+ O+ je zou het bijna verwerken in een gedichtje voor het geboortekaartje!
Gelukkig een kleine kans, maar toch. Hopelijk valt alles mee!

Een storm in een zak vruchtwater,
Gaf pappa en mamma zorgen voor later.
Maar alles viel gelukkig mee,
En was mijn mams erg tevree.
Hij gaf haar vertier, die vruchtzak,
Want toen ik kwam kreeg pappa een nat pak.
pi_169900444
He Skittles ook weer in de onzekerheid :{ Hoop dat er niks aan de hand is! Wanneer heb je de volgende echo of is dat nog niet bekend?

Room _O-

En go Sara en Thee! Gewoon doen! (Zei zij die constant zit te dubben welnietwelnietwelniet iets anders te zoeken :') Het is dat de omstandigheden om werk met kleine kinderen te combineren echt perfect zijn, dus waarschijnlijk wordt de daadwerkelijke stap hier pas genomen als ze allemaal op de basisschool zitten.)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:12:59 #218
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169900499
Wat fijn van je vader Franny!

Wat een domper Skittles... hoop dat de volgende echo een positiever beeld laat zien :*

Succes met alle sollicitaties! Ik vind het stoer dat jullie dat gewoon erbij doen in zwangere toestand ^O^

Een nachtje geslapen over het geboortekaartje, en ik denk dat ik 'm heb *O* Vandaag ga ik een bijpassend kraambezoekboek erbij maken en hopen dat ons meisje nog ff blijft zitten tot ik alles af heb en papier heb uitgekozen volgende week.
pi_169900616
Dinsdag hebben we een echo bij de kindercardioloog en gynaecoloog in de VU

Room O+ _O-

Wat een hoop twijfels over werk :o spannende periode dames!

Geboortekaartje voor tweedledee *O*
pi_169900963
DAD, wat een tof vooruitzicht, dat je het na een goede echo gewoon aan mensen kunt gaan vertellen. O+ .

Skittles, spannend weer, ik vind dat je er zo nuchter en goed mee omgaat. :* .

Supergoed om ook aan je eigen carrièrestappen te blijven denken terwijl je een kind krijgt. Als je mooie kansen ziet, lekker grijpen. You go, girls.

Ik was zojuist bij vk, alles was weer goed. Bloeddruk stabiel laag, en de vk zei ook dat je aan mijn buik precies kunt zien hoe de baby erbij ligt, nu met het ruggetje rechts en dan zie je rechts dus een bobbel en links een deukje. :D . Iets ingedaald ten opzichte van de vorige keer, hoofdje naar beneden, verder schat ze hem wat gewicht betreft hetzelfde in als I. Over twee weken mag ik toch weer een liggingsecho. *O* . Gewoon om even te kijken of er nog genoeg vruchtwater is e.d. Ik vind het helemaal prima. :D . En tegen die tijd heb ik echt helemaal verlof. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169901697
Awww Skittles, das niet leuk! Ik vind het ook superknap dat je zo nuchter en positief bent!

Goed zeg Theeleuter en Sara! Knap dat jullie daar de energie voor hebben!

In het ziekenhuis krijgen we een ctg en afspraak bij de gyn...

Tweedle wat leuk dat je dat zelf gaat maken! Ik ben benieuwd!

Franny fijn dat bij de verloskundige alles goed was! Grappig dat je dat zo goed kunt zien! Nog 2 weekjes tot je verlof, wat fijn!
pi_169902632
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:44 schreef Vieve6 het volgende:

Goed zeg Theeleuter en Sara! Knap dat jullie daar de energie voor hebben!

Energie valt tegen momenteel :') Maar ik zorg er voor dat ik vandaag alles netjes heb bijgewerkt en dan versturen.

Dan boodschappen doen voor dit weekend. Jongste is jarig, dus baby moet nog minimaal tot zondag blijven zitten! Oh ja, en die klossen regelen, doe ik wel op terugweg van verloskundige....38 weken is op tijd toch om het in huis te hebben? *)
pi_169903843
Zo lang je nog niet bevallen bent ben je nog ruim optijd Thee :7
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:01:55 #224
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169903948
Die houden we erin als mantra 8-)

Hebben jullie btw een ondersteek geleend? Hij staat wel op de lijst vd kraamzorg, maar de consulent daarvan zei dat ze vaak helemaal niet gebruikt worden en het geen must is.
pi_169904020
Geen enkele keer een bedpan geregeld.
pi_169904031
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Skittles het volgende:

[..]

Niet enorm. De gynaecoloog was er heel gerust over dat het vanzelf dicht gaat zoals bij wel meer kindjes.
Het is alleen vervelend dat 'marker voor Down' is gevallen. Met de slechter uitgevallen combinatietest (en oké, een goede nipt) in m'n achterhoofd is dat minder om te horen.
Dinsdag is al snel en dan weten we meer :s)

Jij hebt dan ook je echo toch? Onwijs spannend!
Nou, ik zou hem juist anders insteken: een gaatje in het hart kan het verhoogd risico van de combitest volledig verklaren. Zonder syndromen dus.
pi_169904568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:07 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nou, ik zou hem juist anders insteken: een gaatje in het hart kan het verhoogd risico van de combitest volledig verklaren. Zonder syndromen dus.
Ja, zo las ik 'm ook eigenlijk!
Wel balen Skittles, het zijn toch geen leuke dingen als je zwanger bent.
pi_169905267
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:07 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nou, ik zou hem juist anders insteken: een gaatje in het hart kan het verhoogd risico van de combitest volledig verklaren. Zonder syndromen dus.
Zo had ik het nog niet bekeken :o hoe beïnvloed zoiets dan de combinatietest? Gaan er bepaalde hormoonwaardes omhoog/omlaag? De nekplooi zal er denk ik niet zoveel mee te maken hebben.

Ze had zelf overigens de combinatietest niet aangehaald. Ze begon over dat het een marker is van Down, waarop ik begon over onze combinatietest.

Ze vond trouwens ook iets van een holte met vocht in de hersenen toen ze keek naar de hersenbalk. Weet jij (of iemand anders uiteraard :P ) daar iets meer van? Haar uitleg was heel summier in de zin van "waarschijnlijk heeft 20% van de baby's het. We weten er heel weinig over, maar ik zie het toch zeker twee keer per week voorbij komen"
pi_169905678
Een dikkere nekplooi is geassocieerd met hartafwijkingen.
Een holte met vocht bij de seo zegt zo 1,2,3 niet veel. Werd het geduid als plexuscystes? Dat zijn namelijk wel vaak geziene toevalsbevindingen. Meestal van geen betekenis inderdaad.
pi_169905996
Ik heb gewoon een bedpan geleend, geen idee eigenlijk of hij gebruikt is de vorige keer. Koste niets dus ach, waarom niet
pi_169906026
Ah ja op die manier. Nu je het zegt rinkelt er inderdaad een belletje :')
Ze gaf er geen naam aan en zei dat de bevindingen (gaatje en holte vocht) waarschijnlijk twee op zichzelf staande fysiologische "abnormaliteiten" zijn en het inderdaad toevalsbevindingen (kunnen) zijn zonder verdere betekenis
pi_169906209
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:01 schreef Tweedledee het volgende:
Die houden we erin als mantra 8-)

Hebben jullie btw een ondersteek geleend? Hij staat wel op de lijst vd kraamzorg, maar de consulent daarvan zei dat ze vaak helemaal niet gebruikt worden en het geen must is.
Ja, maar niet gebruikt.
pi_169906256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:57 schreef Skittles het volgende:
Ah ja op die manier. Nu je het zegt rinkelt er inderdaad een belletje :')
Ze gaf er geen naam aan en zei dat de bevindingen (gaatje en holte vocht) waarschijnlijk twee op zichzelf staande fysiologische "abnormaliteiten" zijn en het inderdaad toevalsbevindingen (kunnen) zijn zonder verdere betekenis
Je zal volgende week bij de GUO precies te horen krijgen wat ze kunnen zien. De implicaties zijn niet altijd direct duidelijk, maar dan weet je in elk geval waar het over gaat. ik werk in het ziekenhuis dat de meest complexe hartafwijkingen bij kinderen behandelt. Een septumdefect is ongeveer de minst spannende. Neemt niet weg dat je het gewoon natuurlijk helemaal niet wil voor je kind, maar best kans dat het allemaal losloopt.
pi_169907579
Hier net het gesprek gehad bij de verloskundige,

Ik ga voor de nipt test en dan screenen ze op alles dus niet alleen down, edwards, en pataus maar ook andere afwijkingen, ik heb zelf ook wat erfelijke dingen en mijn vriend ook dus dit kunnen we gelijk allemaal bekijken. Reuze interessant vind ik zelf ;)

En ik krijg een echo tussen de 11 en 12 weken in het ziekenhuis wat ik zelf moet betalen van 45 euro wat gedaan word door iemand die ook de combinatie test echo's doet. Toch wel een fijn gevoel O+

[ Bericht 12% gewijzigd door Aloria op 31-03-2017 16:50:44 ]
pi_169908748
Helaas, geen glittersticker bij de verloskundige voor mij. -O- baby is in stuit gaan liggen. Stout kind.....
Ziekenhuis zat tjokvol met afspraken, maar maandag staat nu een versiepoging gepland. Dus wel fijn dat het op korte termijn ertussen past. Iemand ervaring met versiepoging? Ik begrijp dat er een zeer kleine kans is dat baby het niet grappig vind, maar zie het als beste mogelijkheid voor nu. Stuitbevalling ga ik sowieso niet doen.
pi_169908847
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Helaas, geen glittersticker bij de verloskundige voor mij. -O- baby is in stuit gaan liggen. Stout kind.....
Ziekenhuis zat tjokvol met afspraken, maar maandag staat nu een versiepoging gepland. Dus wel fijn dat het op korte termijn ertussen past. Iemand ervaring met versiepoging? Ik begrijp dat er een zeer kleine kans is dat baby het niet grappig vind, maar zie het als beste mogelijkheid voor nu. Stuitbevalling ga ik sowieso niet doen.
Dat is flink balen.. -O- Misschien heb je hier wat aan.

OUD / Stuitligging
pi_169909323
Tjonge, dat is wel bijzonder toch, dat de baby bij jouw termijn nog in stuit is gaan liggen.. Balen zeg!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169909710
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:15 schreef Franny_G het volgende:
Tjonge, dat is wel bijzonder toch, dat de baby bij jouw termijn nog in stuit is gaan liggen.. Balen zeg!
Ja, daar zijn er meer verbaasd over. Maar ik denk maar zo, dan is het kind vast ook makkelijker te draaien.
Nu weet ik ook waarom de baby zo druk was. Die was een salto aan het doen....

Dank voor de link Gotc, ga ik eens rustig doorlezen.
pi_169909854
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Helaas, geen glittersticker bij de verloskundige voor mij. -O- baby is in stuit gaan liggen. Stout kind.....
Ziekenhuis zat tjokvol met afspraken, maar maandag staat nu een versiepoging gepland. Dus wel fijn dat het op korte termijn ertussen past. Iemand ervaring met versiepoging? Ik begrijp dat er een zeer kleine kans is dat baby het niet grappig vind, maar zie het als beste mogelijkheid voor nu. Stuitbevalling ga ik sowieso niet doen.
Oei wat een verrassing is dat :o hopelijk werkt die kleine saltoclown mee met een versie!

Wupwup nog bedankt voor de geruststellende woorden O+
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:02:09 #240
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169909906
Dat is balen Thee! Hoop voor je dat je makkelijke draaiberedenering klopt en dat ze je ermee kunnen helpen (als je dat wil, natuurlijk).

Dank voor jullie ondersteekervaringen ( wb lenen gelukkig :') ), ik laat 'm maar zitten denk ik. Het bed is al verhoogd en ik heb geen zin om een half uur te fietsen om zo'n ding op te halen en nog minder om 'm te moeten gaan gebruiken, ik sleep mezelf wel naar de badkamer een deur verder ;)
pi_169910183
Oh Thee dat is minder leuk om te horen. Een versiepoging is dat een poging om de baby te draaien ?
pi_169910336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Helaas, geen glittersticker bij de verloskundige voor mij. -O- baby is in stuit gaan liggen. Stout kind.....
Ziekenhuis zat tjokvol met afspraken, maar maandag staat nu een versiepoging gepland. Dus wel fijn dat het op korte termijn ertussen past. Iemand ervaring met versiepoging? Ik begrijp dat er een zeer kleine kans is dat baby het niet grappig vind, maar zie het als beste mogelijkheid voor nu. Stuitbevalling ga ik sowieso niet doen.
Uiteindelijk niet. Mijn trollbaby (nu dreumes) draaide net voor de liggingsecho in stuit, dus het hele circus werd aangezwengeld.
De controle voor de versie wilde de verloskundige toch nog even snel spieken en toen lag hij weer keurig zoals het hoort.

Dus, het kan ook nog zo zijn dat de baby terugdraait!
Bizar trouwens hè? Hoe dat draaien gepaard gaat met een hoop geweld in je buik. Ik zag echt ineens mijn buik helemaal uit vorm gaan :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169910657
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Helaas, geen glittersticker bij de verloskundige voor mij. -O- baby is in stuit gaan liggen. Stout kind.....
Ziekenhuis zat tjokvol met afspraken, maar maandag staat nu een versiepoging gepland. Dus wel fijn dat het op korte termijn ertussen past. Iemand ervaring met versiepoging? Ik begrijp dat er een zeer kleine kans is dat baby het niet grappig vind, maar zie het als beste mogelijkheid voor nu. Stuitbevalling ga ik sowieso niet doen.
Hier de eerste zwangerschap ook baby in stuitligging en nu weer... Versie poging geprobeerd tijdens de eerste zwangerschap. Ik vond vooral de medicatie die je moest gebruiken (spierverslappers) wel naar. De versie poging is helaas niet gelukt. Ik twijfel ook of ik het nu weer zou laten doen, maar dat komt meer omdat ik ook betwijfel of het wel kans heeft... Ik hoop stiekem dat de baby nog zal draaien maar ook daar heb ik niet zo veel vertrouwen in. De verloskundige zei gister dat de baby al best diep in het bekken lag. Weet iemand of er dan minder kans is op draaien?
pi_169911766
Hevig vloeien na vrijen? Iemand bekend daarmee?
Ongeveer 6 weken in verwachting van mijn kleine.
pi_169912079
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:30 schreef JohnShooter het volgende:
Hevig vloeien na vrijen? Iemand bekend daarmee?
Ongeveer 6 weken in verwachting van mijn kleine.
Hevig wordt door iedereen anders ervaren. Bel de verloskundige.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169912212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:41 schreef Messina het volgende:

[..]

Hevig wordt door iedereen anders ervaren. Bel de verloskundige.
Ze heeft ook buikpijn. HAP gebeld en die zeiden dat ze er niks aan kunnen doen.
pi_169912270
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:45 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ze heeft ook buikpijn. HAP gebeld en die zeiden dat ze er niks aan kunnen doen.
Niemand hier heeft een glazen bol. Er zal toch echt met echo gekeken moeten worden (en mogelijk kan dat pas over een tijdje).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169912278
Vloeien als in bloeden of?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169912473
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Helaas, geen glittersticker bij de verloskundige voor mij. -O- baby is in stuit gaan liggen. Stout kind.....
Ziekenhuis zat tjokvol met afspraken, maar maandag staat nu een versiepoging gepland. Dus wel fijn dat het op korte termijn ertussen past. Iemand ervaring met versiepoging? Ik begrijp dat er een zeer kleine kans is dat baby het niet grappig vind, maar zie het als beste mogelijkheid voor nu. Stuitbevalling ga ik sowieso niet doen.
Ik vond de (onverwachte) stuitbevalling van dochter veel minder pijnlijk als het 'staan van het hoofdje' bij zoon. 😇 (Als ik t geweten had vantevoren had ik misschien wel gekozen voor een keizersnede met bijbehorend herstel, nu stond ik daags na de bevalling al bij zoonlief aan de schommel).
pi_169912505
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:47 schreef McLaura het volgende:
Vloeien als in bloeden of?
Hard bloeden, nog steeds en ik weet niet wat te doen. Buikpijn heeft ze ook.
pi_169912577
Niet mee bekend. Lijkt me naar en onzeker.

Wat balen Thee, hopelijk draait de baby weer terug of lukt de draaipoging.

Hier veel harde buiken, straks even douchen en hopen dat het wegzakt.
pi_169913083
Missed me???
pi_169913099
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:53 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Hard bloeden, nog steeds en ik weet niet wat te doen. Buikpijn heeft ze ook.
Helaas kun je ook niet veel doen, behalve proberen je vriendin te steunen.
Het kan een miskraam zijn, maar er kan ook een adertje gesprongen zijn tijdens het vrijen. De boel is beter doorbloed nu ze zwanger is.
Een miskraam kan overigens niet veroorzaakt worden door te vrijen, dus ga jezelf niets kwalijk nemen.

Als je vriendin ongerust is, kan ze het beste de verloskundige bellen en vragen om een vroege echo.

Sterkte!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169913119
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:13 schreef Hilzillah het volgende:
Missed me???
Bevallen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169913164
Of zit ik een trol gerust te stellen? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169913176
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:53 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Hard bloeden, nog steeds en ik weet niet wat te doen. Buikpijn heeft ze ook.
Als je je echt zorgen maakt over het hevige bloeden dan kun je natuurlijk naar spoedeisende hulp gaan. Voor ons is het zo niet in te schatten.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169913205
Ik vouwde vanmorgen een zusje uit! Helemaal zelf gedaan. Met 39.1
49 cm en ze Heet Lucy Nevah.

Morgen ff een foto. Dat gaat niet zo soepel via mobiel
pi_169913206
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of zit ik een trol gerust te stellen? :+.
Ik dan dus ook. *; . :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169913256
*O* Hillz, wat goed!! Lieve naam! O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169913323
Gefeliciteerd Hilz! Leuke naam!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169913329
Gefeliciteerd Hilz! *O* Je laat het klinken alsof het een eitje was!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169913343
Gefeliciteerd, Hilz! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:22:45 #263
73386 Fazz
onderweg
pi_169913346
Jeeej Hilz O+ *O* Van harte gefeliciteerd met je meisje O+
Dat vouwen klinkt alsof het heel relaxed ging, was het een soepele bevalling?

Skittles, hmm niet wat je wilde horen. Ik hoop op verdere geruststelling komende dinsdag :*

Thee :o niet fijn, succes met de versie!

Ik ga gewoon als laatste van de april dames baren :7
pi_169913410
Jaaa Hilz ook hier gefeliciteerd met LUCY O+ O+ Ze is prachtig O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:26:06 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169913462
Gefeliciteerd Hilz! *O* O+ *O*
pi_169913466
Gefeliciteerd Hilz *O* Lucy zou bij ons de tweede naam zijn als het een meisje was O+
pi_169913490
Hilz *O*
pi_169913519
Hillz!! Gefeliciteerd met Lucy. Prachtige naam ook bij Senn. Lekker genieten van je gezinnetje :*
pi_169913557
Gefeliciteerd Hilz *O*
pi_169913620
Ohhh Hilzzz gefeliciteerd!!! *O* *O*
En wat een mooie naam!!! O+

En wij hebben een datum!!! :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2017 21:31:43 ]
pi_169913746
Ze is zo mooi zo lief zo leuk en zo meisjes Senn! Bevalling ging redelijk soepel. Al dacht ik wel ruim drie uur oefen weeën te hebben. :@ want ik was voor mijn gevoel heus nog niet aan de beurt om te bevallen. Dus beetje laat in het ziekenhuis. Ze kwam zo snel en blijkbaar ben ik heel goed in persen. Ze werd haast tegen de muur gelanceerd :') Een zuster ving haar op in het voorbij rennen na een telefoontje op de gang.
pi_169913747
Wat spannend en geweldig, Logi. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169913764
Hilz! Zusje is daar! Wat een mooie lieve naam! Gefeliciteerd! O+
pi_169913790
Haha, Hilz, goed verhaal. _O_ . _O- . Je was wel al in een verloskamer of gebeurde dit op de gang? :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169913877
Hillz! Yeah! Gefeliciteerd met de lancering van Lucy! *O*
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:40:28 #276
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_169913881
Gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_169913908
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ze is zo mooi zo lief zo leuk en zo meisjes Senn! Bevalling ging redelijk soepel. Al dacht ik wel ruim drie uur oefen weeën te hebben. :@ want ik was voor mijn gevoel heus nog niet aan de beurt om te bevallen. Dus beetje laat in het ziekenhuis. Ze kwam zo snel en blijkbaar ben ik heel goed in persen. Ze werd haast tegen de muur gelanceerd :') Een zuster ving haar op in het voorbij rennen na een telefoontje op de gang.
O+ O+ O+
pi_169913914
Gefeliciteerd Hillz! *O*
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:42:19 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_169913934
Oh Hilzillah wat fijn! Gewoon een heerlijke vlotte bevalling! Gefeliciteerd!!
disclaimer
pi_169914025
Hilz wat fijn een gewone bevalling ipv weer een ritssluiting O+
Gefeliciteerd en ga lekker ge ieten *O*
pi_169914064
Ha, Hilz, van harte! Je langgedroomde 2e. :*
pi_169914441
Gefeliciteerd Hilz!!!! *O* wat een klink je heerlijk gelukkig O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:00:24 #283
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169914526
Hilz, dude :D Gefeliciteerd met je meisje met mooie naam O+ *O*

Drie op een rij voor Logi :) Wat zul jij een enorme gemengde emoties hebben nu zeg. Hoop dat je ook uit kunt kijken naar je verse baby'tje :*

Het is toch geen apriltrend he, eerder bevallen, want dan mag ik wel opschieten met die was :o
pi_169914537
Gefeliciteerd hilzilla! *O*
pi_169914616
Gefeliciteerd Hilz! Prachtige naam. Geniet er van!!

Wat gaat het snel. Ik schiet omhoog in de lijst.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:15:35 #286
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169914954
Gefeliciteerd Hilzillah! Goed gedaan, en prachtige naam inderdaad! Ik ben benieuwd naar de foto *O*
Kwam Senn ook voor de uitgerekende datum of werd je overvallen door dit maart-feest?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169915030
Mooie naam! O+ Van harte gefeliciteerd!

Logi, wat spannend! :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169915036
Gefeliciteerd Hilz! *O*
pi_169915100
Oh hilz! De Senn is grote broer! Van harte met Lucy O+
♥ J & S
pi_169915645
Gefeliciteerd Hilz! *O*
pi_169915701
Gefeliciteerd Hilz! *O*
  vrijdag 31 maart 2017 @ 22:45:39 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_169915809
Ja zeg, eerst gaan de februaridames allemaal voor maart en dan nu de aprildames ook :P
disclaimer
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:00:46 #293
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169916228
Jaaa Hilz, van harte gefeliciteerd! *O*


Logi, wat spannend! Dat is al bijna! Straks 3 dagen feest :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169916494
Gefeliciteerd met Lucy, Hilz! Klinkt als een superbevalling!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:11:22 #295
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169916525
Hillz gefeliciteerd met jullie meisje!!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:14:07 #296
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_169916601
Gefeliciteerd Hilzillah!
pi_169917114
Gefeliciteerd Hilz *O* Mooie naam O+
En je verhaal :D
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 23:59:37 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169917846
Hilz gefeliciteerd met je prachtige Lucy O+ Nu lekker genieten met je gezinnetje van VIER O+ :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_169918071
Gefeliciteerd Hilz! *O* Mooie namen!

Skittles, bij Q zagen ze bij de SEO ook cystes in z'n hersenen. Echoscopiste zei dat dat niet ongewoon was, maar zag wel dat het ook als marker vermeld werd op het formulier daarna. Bij seo nr 2 (vanwege geen maagvulling 1e keer) nog eens naar gevraagd omdat ik me er toch iets druk over maakte, deze echoscopiste zei dat ik me geen zorgen moest maken, dat het idd vaker voorkomt. Bleek achteraf ook niks mis met Q ;)
Hoop dat het ook goed/niet erg blijkt te zijn met z'n hartje :*
pi_169920069
Hilz, wat klink je gelukkig O+

Spannend dat je een datum hebt Logi :*

Vandaag dan eindelijk 37 weken *O* Na alle krampen, harde buiken en je afvragen of het niet al stiekem begonnen is nu eindelijk veilig aan beland bij dit veilige punt :) Dus bij deze ben ik gemeld voor vandaag :D
pi_169920126
Hilz. Gefeliciteerd *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')