abonnement Unibet Coolblue
pi_169800147
Goed doen != per se winnen hè? :)
Ja doei.
pi_169800419
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mwa....

[ afbeelding ]

Typisch gevalletje Ted denk ik. :+
Zo doet geen enkel team het ooit goed want van beide coureurs kan er maar één winnen
  zondag 26 maart 2017 @ 21:27:24 #228
194695 franklop
Fran knock
pi_169800582
Ferrari laatste 6 jaar in Melbourne
2016 - 3+ DNF (hadden kunnen winnen, falende strategie)
2015 3+ DNF
2014 4+7
2013 2+4
2012 5+DNF
2011 4+7

Slecht is het niet, maar fantastisch ook niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 26 maart 2017 @ 21:29:39 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_169800681
ik ben niet blij dat de RB dus geen champ car is dit jaar. wel zie ik dat hammie er niet echt zin in heeft en bottas te kort komt. we krijgen dus geen all season mercs
pi_169800736
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:27 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk best wel hoopvol gestemd na dit weekend. Oke Max heeft niet de snelste auto, maar ondanks dat, kun je er wel leuke dingen mee doen. Sterker nog, hij had zelfs een cruciale rol door Hamilton zijn winst te ontnemen, puur omdat Max een type racer is van "over my dead body" Ik heb me kostelijk vermaakt, hoe Hamilton niet Max kon passeren door het goede defensieve werk, waardoor het ineens een stuk spannender werd tussen Ferrari en Mercedes.

Leg daar nog bovenop de foutjes die gaan komen tussen Vettel en Hamilton want de druk is enorm en het seizoen is nog lang. Dan zou Max zomaar voorbij de Ferrari of de Mercedes auto's kunnen schieten. In Barcelona waren we daar getuige van.
Inderdaad viel het mij ook mee in de race. Heb er nog wel vetrouwen in dat RBR kan aanhaken over een paar races. Als ze een 2017 MGU-K erin steken en kwa aero/set up nog wat vinden komen ze al in de buurt denk ik kwa race pace.
  zondag 26 maart 2017 @ 21:33:40 #231
194695 franklop
Fran knock
pi_169800803
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:27 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk best wel hoopvol gestemd na dit weekend. Oke Max heeft niet de snelste auto, maar ondanks dat, kun je er wel leuke dingen mee doen. Sterker nog, hij had zelfs een cruciale rol door Hamilton zijn winst te ontnemen, puur omdat Max een type racer is van "over my dead body" Ik heb me kostelijk vermaakt, hoe Hamilton niet Max kon passeren door het goede defensieve werk, waardoor het ineens een stuk spannender werd tussen Ferrari en Mercedes.

Leg daar nog bovenop de foutjes die gaan komen tussen Vettel en Hamilton want de druk is enorm en het seizoen is nog lang. Dan zou Max zomaar voorbij de Ferrari of de Mercedes auto's kunnen schieten. In Barcelona waren we daar getuige van.
elke andere coureur had Hamilton er ook niet zomaar doorgelaten hoor. De RB was snel genoeg om hem erachter te houden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169801391
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:33 schreef franklop het volgende:

[..]

elke andere coureur had Hamilton er ook niet zomaar doorgelaten hoor. De RB was snel genoeg om hem erachter te houden
Klopt max hoefde ook niet echt te verdedigen, gewoon geen foutjes maken was voldoende om HAM achter hem te houden.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:29:47 #233
369251 Geralt
of Rivia
pi_169802529
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al ja...

Anyway.. tijd voor een beetje duiding na de race met Ted's cringebook en Buxton:



^O^
Net terug van Zeeland; even kijken, thanks *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 26 maart 2017 @ 22:34:06 #234
176766 crew  zoem
zoemt
pi_169802704
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Inderdaad viel het mij ook mee in de race. Heb er nog wel vetrouwen in dat RBR kan aanhaken over een paar races. Als ze een 2017 MGU-K erin steken en kwa aero/set up nog wat vinden komen ze al in de buurt denk ik kwa race pace.
Dat denk ik ook wel. Met de full 2017-spec zie ik ze wel met enige regelmaat een P3 pakken op eigen kracht. Verder is het vooral kansen pakken op het moment dat Mercedes/Ferrari een steekje laten vallen.
pi_169803991
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:34 schreef zoem het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Met de full 2017-spec zie ik ze wel met enige regelmaat een P3 pakken op eigen kracht. Verder is het vooral kansen pakken op het moment dat Mercedes/Ferrari een steekje laten vallen.
Je gaat er dus vanuit dat Vettel en Hamilton duidelijk sneller blijven dan Raikonnen en Bottas en RedBull de Ferrari's en Mercs hooguit kan splitten?
pi_169804138
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:33 schreef franklop het volgende:

[..]

elke andere coureur had Hamilton er ook niet zomaar doorgelaten hoor. De RB was snel genoeg om hem erachter te houden
'16 barcelona nieuwkomers
  zondag 26 maart 2017 @ 23:18:09 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_169804217
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zo doet geen enkel team het ooit goed want van beide coureurs kan er maar één winnen
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
Goed doen != per se winnen hè? :)
Het was ook een beetje een gevalletje scorebord journalistiek van mijn kant. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 26-03-2017 23:34:17 ]
pi_169804453
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:10 schreef aesop het volgende:

[..]

Je gaat er dus vanuit dat Vettel en Hamilton duidelijk sneller blijven dan Raikonnen en Bottas en RedBull de Ferrari's en Mercs hooguit kan splitten?
Ik heb sowieso wel het gevoel dat deze auto's de verschillen tussen coureurs beter blootstelt.

Magnussen die zwaar door de mand valt, Stroll die nog geen deuk in een pakkie boter rijd, Palmer die het hele weekend geen snelle rondes heeft gereden. En dan een Giovinazzi die ik wel hoog heb zitten die rijd er wel weer zo mee weg.

Geen idee of dit echt het geval is of dat het meer met andere zaken te maken had, maar het valt wel op.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 maart 2017 @ 00:02:02 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_169805217
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 maart 2017 @ 00:08:47 #240
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_169805336
opvallend aan dit filmpje is dat de McLaren maar beperkt naar de achtste versnelling lijkt te kunnen gaan ...

Altijd onderweg naar het avontuur
pi_169807415
quote:
Wat een ziek motor geluid ( en niet de goede ziek) :X
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_169807589
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik heb sowieso wel het gevoel dat deze auto's de verschillen tussen coureurs beter blootstelt.

Magnussen die zwaar door de mand valt, Stroll die nog geen deuk in een pakkie boter rijd, Palmer die het hele weekend geen snelle rondes heeft gereden. En dan een Giovinazzi die ik wel hoog heb zitten die rijd er wel weer zo mee weg.

Geen idee of dit echt het geval is of dat het meer met andere zaken te maken had, maar het valt wel op.
Zou alleen maar toe te juichen zijn, want het was natuurlijk best idioot hoe makkelijk coureurs de limiet vonden afgelopen seizoenen, gezien de kleine onderlinge verschillen.
pi_169807742
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:33 schreef franklop het volgende:

[..]

elke andere coureur had Hamilton er ook niet zomaar doorgelaten hoor. De RB was snel genoeg om hem erachter te houden
Daar doe je Max "that guy" Verstappen echt mee te kort. Het is niet voor niks dat de grote Hamilton hem elke keer "that guy" noemt. met andere woorden hij heeft een gruwelijke hekel aan de manier hoe agressief Max verdedigt.

Oke je hebt gelijk dat Max in deze race niet veel hoefde te doen om Hamilton achter zich te houden, maar dat heeft denk ik ook te maken dat Max inmiddels al een naam heeft verdiend als een zeer lastige jongen, waar je niet al te lichtzinnig over moet denken. Daarbij laten de andere jongens de deur achter zich, veel te vaak en veel te wijd open. Terwijl Max keer op keer de deur dichtslaat voor hun neus.

In seizoen 2016 waren we daar met regelmaat getuigen van geweest. Rosberg die te laat de bocht in remt en de bocht uitschiet door Max.
Vettel en Raikkonen die zitten te jammeren om de gevaarlijke verdedigende acties van Max.
En Hamilton heeft hij ook al eens een poos achter zich gehouden.
  maandag 27 maart 2017 @ 08:43:05 #244
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_169807796
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:37 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Klopt. Komt doordat de toegenomen downforce zorgt voor meer turbulentie en de vleugels groter zijn. Dus is het nog moeilijker om in iemands slipstream te rijden.

Is wat Max ook zei na de race. Binnen twee seconden van Kimi verloor hij alle grip en heeft niet meer echt aangedrongen maar gewoon naar huis gereden.
Als dit de conclusie is zijn de nieuwe regels ruk dus...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 27 maart 2017 @ 08:43:09 #245
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169807797
De Renault-motor komt nog altijd flink vermogen tekort. De eerste update wordt op z’n vroegst pas half mei voor de Grand Prix van Barcelona verwacht. Verstappen: „Of het frustrerend is zo lang te moeten wachten? Ik weet dat het zo is. En ook dat ik er niets aan kan veranderen.”
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169807879
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:35 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Daar doe je Max "that guy" Verstappen echt mee te kort. Het is niet voor niks dat de grote Hamilton hem elke keer "that guy" noemt. met andere woorden hij heeft een gruwelijke hekel aan de manier hoe agressief Max verdedigt.

Oke je hebt gelijk dat Max in deze race niet veel hoefde te doen om Hamilton achter zich te houden, maar dat heeft denk ik ook te maken dat Max inmiddels al een naam heeft verdiend als een zeer lastige jongen, waar je niet al te lichtzinnig over moet denken. Daarbij laten de andere jongens de deur achter zich, veel te vaak en veel te wijd open. Terwijl Max keer op keer de deur dichtslaat voor hun neus.

In seizoen 2016 waren we daar met regelmaat getuigen van geweest. Rosberg die te laat de bocht in remt en de bocht uitschiet door Max.
Vettel en Raikkonen die zitten te jammeren om de gevaarlijke verdedigende acties van Max.
En Hamilton heeft hij ook al eens een poos achter zich gehouden.
Uhh Hamilton is niet een keer dichtbij genoeg geweest om een aanval te kunnen plaatsen en Max heeft 0,0 verdedigende acties hoeven te ondernemen. Komt puur door de 2017 auto's waardoor je niet dicht achter een andere auto kunt rijden en niet omdat Max zulke speciale dingen deed of dat Hamilton bang voor hem zou zijn.

Het slaat nergens op wat je zegt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_169807895
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:43 schreef Montelly het volgende:
De Renault-motor komt nog altijd flink vermogen tekort. De eerste update wordt op z’n vroegst pas half mei voor de Grand Prix van Barcelona verwacht. Verstappen: „Of het frustrerend is zo lang te moeten wachten? Ik weet dat het zo is. En ook dat ik er niets aan kan veranderen.”
Hoe je het ook went of keert, dit soort frustraties hopen op. Altijd achter de feiten aanlopen met Renault terwijl chassis, organisatie en rijders top zijn.

Mercedes voelt dat ook aan en zal er alles aan doen om hem los te weken van het team. Enige waar Max voor moet waken is dat hij goed timed qua overstap. Niet dat de RB tegen die tijd de mercedes voorbij is gegaan qua ontwikkeling (denk ik niet, te afhankelijk van Renault).

Maar goed, eerst dit seizoen uitrijden, op miskleunen wachten van mercedes en Ferrari, hopen dat Renault eindelijk de update gereed heeft en vooral geduld hebben.

Maar het valt me tegen dat ze toch zo achter lopen en weer 3 gp's nodig hebben om de boel op orde te krijgen. De Max hype heeft de verwachting wat teveel gekleurd.. althans bij mij toch.
pi_169807929
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Uhh Hamilton is niet een keer dichtbij genoeg geweest om een aanval te kunnen plaatsen en Max heeft 0,0 verdedigende acties hoeven te ondernemen. Komt puur door de 2017 auto's waardoor je niet dicht achter een andere auto kunt rijden.

Het slaat nergens op wat je zegt.
Als Hamilton niet een keer dichtbij is geweest, waarom klaagde Hamilton dan tegen zijn team, dat hij problemen heeft met passeren van "that guy". We hebben het allemaal gehoord over de radio.
pi_169807970
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:04 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als Hamilton niet een keer dichtbij is geweest, waarom klaagde Hamilton dan tegen zijn team, dat hij problemen heeft met passeren van "that guy". We hebben het allemaal gehoord over de radio.
Hamilton kon hem niet passeren omdat hij überhaupt niet dichtbij genoeg kon komen om een aanval te kunnen plaatsen. En dat op nieuwe banden, DRS en met Mercedes motor. Komt door de 2017 aerodynamica en niet door Max. Je hebt zelf toch ook kunnen zien dat Hamilton geen aanval heeft kunnen plaatsen of niet?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 27 maart 2017 @ 09:16:09 #250
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169808008
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hamilton kon hem niet passeren omdat hij überhaupt niet dichtbij genoeg kon komen om een aanval te kunnen plaatsen. En dat op nieuwe banden, DRS en met Mercedes motor. Komt door de 2017 aerodynamica en niet door Max. Je hebt zelf toch ook kunnen zien dat Hamilton geen aanval heeft kunnen plaatsen of niet?
Vettel kon Hamilton ook alleen volgen en nul keer aanvallen voor de pitstop, terwijl erna direct duidelijk was dat hij veel sneller kon. Die zat dus gewoon brandstof en banden te sparen en te wachten...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')