abonnement Unibet Coolblue
pi_169782020
Hai!

Ik als 23-jarige heb altijd een hele egale huid gehad. Nooit pukkels of zo. Ook niet in de pubertijd.

Een poosje geleden kreeg ik opeens een invasie: 4 dikke puisten op de meest vervelende plekken op m'n gezicht. Heb er helemaal niet aangezeten want ik heb het idee: hoe minder gepluk, hoe beter.

Nou, de puisten zijn idd weg maar ik heb er gewoon rode plekjes voor teruggekregen. :r Superkut. Iemand een idee wat kan helpen? Ik ben als de dood dat ze helemaal niet meer weggaan.
pi_169887344
Geef het een paar weken heeft gewoon tijd nodig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169964424
Kan even duren..

Heb zelf erg last gehad van puistjes, voornamelijk op mijn wangen en dat liet ook donkere vlekken achter.

Laatst een foto van oktober vorig jaar terug gezien, toen was het echt heel erg en nu is het bij mij bijna weg. En dan ben ik 6 maand verder. Het moet weg slijten.

Bij mij was het wel heel erg though, dus misschien duurt het bij jou minder lang.
pi_169964468
Nou, heb je er nog iets aan gedaan veder?
pi_169975716
Ik heb antibiotica gekregen tegen de ontstekingen die ik had, zodat er geen nieuwe vlekken bij komen en verder is het echt gewoon tijd.

Nu gebruik ik ook regelmatig een face scrub, in de hoop dat die het proces een beetje versnelt maar het is echt gewoon dat je huid de gekleurde beschadigde huid zelf moet vernieuwen en dag kan gewoon even duren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')