abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169789079
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:11 schreef Toto69 het volgende:
Prima dat je kritiek op Brad hebt maar sommige mensen gaan wel bizar ver he. Met dat snitchen bij CBR en al die onzin. Dat verdient hij niet.
Het ironische is natuurlijk wel dat het hem meer goed dan kwaad zou doen. Dan heb ik het meer over werk dan zijn rijbewijs natuurlijk. Want zolang hij die 1000 euro ontvangt per maand zal hij geen poot uitsteken. Terwijl hij dat best zou kunnen, maar hij wil 'leuk' werk doen. Liefst parttime, maar dan wel voor een volwassen salaris anders is het de moeite niet.

Kijk, daar kan ik dan weer slecht tegen. Er is geen vezel in mij die met hem zou willen ruilen, maar er zijn ook heel veel mensen die zich kapot werken voor een hongerloon terwijl hij zijn hele leven lang profiteert van anderen. Hij denkt nu een stap vooruit te zetten, maar een echte stap vooruit is het opbouwen van werk en écht beginnen met afvallen. Enige wat er nu gebeurt is dat hij het ene hok verruild met de andere en in 1 of andere sloopauto gaat rijden.
pi_169789116
Brad!!!

www.indeed.nl/m/viewjob?j(...)hOnSerp%252Cwhatauto

Gewoon drie dagen knallen en de overige vier aan je piel trekken _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  zondag 26 maart 2017 @ 13:25:28 #128
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169789133
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het ironische is natuurlijk wel dat het hem meer goed dan kwaad zou doen. Dan heb ik het meer over werk dan zijn rijbewijs natuurlijk. Want zolang hij die 1000 euro ontvangt per maand zal hij geen poot uitsteken. Terwijl hij dat best zou kunnen, maar hij wil 'leuk' werk doen. Liefst parttime, maar dan wel voor een volwassen salaris anders is het de moeite niet.

Kijk, daar kan ik dan weer slecht tegen. Er is geen vezel in mij die met hem zou willen ruilen, maar er zijn ook heel veel mensen die zich kapot werken voor een hongerloon terwijl hij zijn hele leven lang profiteert van anderen. Hij denkt nu een stap vooruit te zetten, maar een echte stap vooruit is het opbouwen van werk en écht beginnen met afvallen. Enige wat er nu gebeurt is dat hij het ene hok verruild met de andere en in 1 of andere sloopauto gaat rijden.
Als je op je 26e nog geen enkele relevante opleiding of werkervaring hebt, zul je genoegen moeten nemen met het meest armzalige werk. Tja, dan zou ik ook op m'n nest blijven liggen als ik toch verzekerd ben van die duizend euro per maand.

Veranderen vergt dan echt veel wilskracht.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169789157
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:24 schreef Simterklaas het volgende:
Brad!!!

www.indeed.nl/m/viewjob?j(...)hOnSerp%252Cwhatauto

Gewoon drie dagen knallen en de overige vier aan je piel trekken _O_
"3 dagen werkzaam waarin je 40 uur werkt"

Dat haal ik zelfs nog niet met 4 winkels!
  zondag 26 maart 2017 @ 13:27:20 #130
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169789167
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:24 schreef Simterklaas het volgende:
Brad!!!

www.indeed.nl/m/viewjob?j(...)hOnSerp%252Cwhatauto

Gewoon drie dagen knallen en de overige vier aan je piel trekken. Zou doen _O_
Wat heb je aan een leuke baan met prettig salaris als je net je nieuwe studio hebt ingericht? :?
pi_169789189
quote:
99s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:26 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

"3 dagen werkzaam waarin je 40 uur werkt"

Dat haal ik zelfs nog niet met 4 winkels!
Kan makkelijk, maar je moet het wel willen.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169789221
quote:
Als je op je 26e nog geen enkele relevante opleiding of werkervaring hebt, zul je genoegen moeten nemen met het meest armzalige werk. Tja, dan zou ik ook op m'n nest blijven liggen als ik toch verzekerd ben van die duizend euro per maand.

Veranderen vergt dan echt veel wilskracht.
Maar dit is hoe Nederland met WAjongers en werklozen omgaat.
Iemand in India met dezelfde aandoeningen zal een andere motivatie hebben om toch geld te kunnen verdienen.

Maar dit is de schuld van de overheid, niet de schuld van de mensen die werkloos thuis zitten/liggen.
  zondag 26 maart 2017 @ 13:32:20 #133
395200 deadprez
One more rail
pi_169789247
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:11 schreef Toto69 het volgende:
Prima dat je kritiek op Brad hebt maar sommige mensen gaan wel bizar ver he. Met dat snitchen bij CBR en al die onzin. Dat verdient hij niet.
Deze hele reeks gaat gewoon te ver. Bizar dat het nog steeds maar open blijft.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169789252
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:28 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Kan makkelijk, maar je moet het wel willen.
13 uur per dag komt weleens voor, maar je moet er geen gewoonte van maken.
  zondag 26 maart 2017 @ 13:35:09 #135
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169789298
quote:
99s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:17 schreef Mr.Ping het volgende:

Hij heeft blijkbaar recht op de WAjong en doet verder wat hij leuk vindt.
Iets krijgen en er recht op hebben is niet hetzelfde.

Wajong is ingesteld voor mensen die al vanaf jonge leeftijd niet kunnen werken. Niet voor mensen die niet willen werken.

Ik geloof niet dat Braad op dit moment in staat is om een langere periode fulltime te werken. Maar dat hij helemaal niets doet (ook niet parttime) heeft meer met mentaliteit te maken dan met waarvoor hij die uitkering krijgt. Dankzij zijn vlogs is daarover geen twijfel nodig.

De overheid wil graag zo veel mogelijk wajongers die dat kunnen aan het werk krijgen. Het is in dit geval duidelijk dat het systeem daar hard in faalt. Logisch dat mensen daar kriebels van krijgen. Ik keur het niet goed dat er lui zijn die hem erbij willen lappen, maar kan me er wel wat bij voorstellen.

Als Braad niet wil dat mensen reageren op hoe hij leeft dan moet hij zijn leven niet met het internet delen.
pi_169789320
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het ironische is natuurlijk wel dat het hem meer goed dan kwaad zou doen. Dan heb ik het meer over werk dan zijn rijbewijs natuurlijk. Want zolang hij die 1000 euro ontvangt per maand zal hij geen poot uitsteken. Terwijl hij dat best zou kunnen, maar hij wil 'leuk' werk doen. Liefst parttime, maar dan wel voor een volwassen salaris anders is het de moeite niet.

Kijk, daar kan ik dan weer slecht tegen. Er is geen vezel in mij die met hem zou willen ruilen, maar er zijn ook heel veel mensen die zich kapot werken voor een hongerloon terwijl hij zijn hele leven lang profiteert van anderen. Hij denkt nu een stap vooruit te zetten, maar een echte stap vooruit is het opbouwen van werk en écht beginnen met afvallen. Enige wat er nu gebeurt is dat hij het ene hok verruild met de andere en in 1 of andere sloopauto gaat rijden.
Daar heb je ook gewoon een punt hoor. Maar dit is geen keiharde aanval die nergens op slaat.
pi_169789345
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:25 schreef Geelman het volgende:

[..]

Als je op je 26e nog geen enkele relevante opleiding of werkervaring hebt, zul je genoegen moeten nemen met het meest armzalige werk. Tja, dan zou ik ook op m'n nest blijven liggen als ik toch verzekerd ben van die duizend euro per maand.

Veranderen vergt dan echt veel wilskracht.
Ja, dat heb ik ook altijd gezegd. Alleen daar zit toch ook wel de kern van het probleen in. Hij wordt niet genoeg geprikkeld om daadwerkelijk aan het werk te gaan. Om 1 of andere reden lijken sommige van die WAjongers compleet wereldvreemd. Heb er ook eens 1 op sollicitatie gehad die mij met droge ogen vertelde dat ze minimaal 1600 netto wilde verdienen ondanks dat ze in haar 24-jarig bestaan niets heeft uitgevoerd/afgerond.
pi_169789357
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

Deze hele reeks gaat gewoon te ver. Bizar dat het nog steeds maar open blijft.
Ik vind het lastig.
Ik vind Brad leuk om te bekijken. Livestreams, vlogs. Ik weet dat hij een beter leven kan krijgen en ik kan niet zien of hij gelukkig is, maar ik vind hem wel boeiend. En dat bedoel ik NIET negatief.

Sommige shit gaat veel te ver. Dat ben ik ook gewoon met je eens. De reeks hoeft van mij niet zozeer dicht. Ook omdat Ad Looij hier ook wel eens besproken wordt (en ja, 98% Braddie)
pi_169789408
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook altijd gezegd. Alleen daar zit toch ook wel de kern van het probleen in. Hij wordt niet genoeg geprikkeld om daadwerkelijk aan het werk te gaan. Om 1 of andere reden lijken sommige van die WAjongers compleet wereldvreemd. Heb er ook eens 1 op sollicitatie gehad die mij met droge ogen vertelde dat ze minimaal 1600 netto wilde verdienen ondanks dat ze in haar 24-jarig bestaan niets heeft uitgevoerd/afgerond.
Op den duur gaat hij gekort worden.
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 17:02 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nou, tuurlijk is't fijn om geld te krijgen omdat je bent afgekeurd, maar ik zit nu in een traject bij het UWV wat mij weer aan het werk wil hebben (Iedereen die < 80% is afgekeurd moet weer aan het werk binnen nu en Juli 2017) En hoe langer dat duurt, hoe meer ik op den duur gekort ga worden op diezelfde Wajong uitkering.

En ik ben nu ook wel op een punt in mijn leven dat ik zeg, fuck it.. Minder afhankelijk zijn van dit soort instanties, ik wil wat gaan doen met m`n leven, en dus pak ik elke kans met beide handen aan als ik maar ergens in loondienst kan, want het geeft iemand (terecht of onterecht) Zo`n enorme stempel.
pi_169789417
quote:
99s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:32 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

13 uur per dag komt weleens voor, maar je moet er geen gewoonte van maken.
Mwah, ik heb ook een tijd dagen van gemiddeld 12 uur gedraaid. Ging prima, al was ik toen nog wel ietsje jonger :P
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169789426
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:25 schreef Geelman het volgende:

[..]

Als je op je 26e nog geen enkele relevante opleiding of werkervaring hebt, zul je genoegen moeten nemen met het meest armzalige werk. Tja, dan zou ik ook op m'n nest blijven liggen als ik toch verzekerd ben van die duizend euro per maand.

Veranderen vergt dan echt veel wilskracht.
Mee eens. En Braad is nog steeds in staat om daar verandering in te brengen. Alleen zal hij dan de knop moeten omzetten dat hij wat later aan zijn 'carriere' gaat beginnen. Stilstand is achteruitgang. Ik ben zelf ook ooit begonnen op de huishoudschool van uit een laag milieu, kreeg kinderen en langzaam aan begon ik me steeds verder te onwikkelen via allerlei opleidingen en cursussen. Hell ik heb nog op mijn 38e een driejarige opleiding gedaan. En nog steeds volg ik voor mijn werk opleidingen, lees ik vakliteratuur. Je moet je blijven ontwikkelen, dat is zo belangrijk. Lees de krant, wees maatschappelijk betrokken, doe vrijwilligerswerk. Maar blijf niet stilstaan, dat is des doods.
  zondag 26 maart 2017 @ 13:43:46 #142
395200 deadprez
One more rail
pi_169789437
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind het lastig.
Ik vind Brad leuk om te bekijken. Livestreams, vlogs. Ik weet dat hij een beter leven kan krijgen en ik kan niet zien of hij gelukkig is, maar ik vind hem wel boeiend. En dat bedoel ik NIET negatief.
Nee i know en zo zullen er ongetwijfeld nog meer users zijn in deze reeks die het niet negatief bedoelen, of iig dat op ene normale manier verwoorden zoals Azpilicueta bijvoorbeeld, maar elke keer dat ik dit topic een keertje aanklik staat het merendeel vol met gewoon kansloos gebash en leedvermaak.

Shit, men heeft het hier voor elkaar gekregen dat ie echt niet meer op FOK! komt. Dat is best een behoorlijke prestatie in het geval van Braddie.

quote:
Sommige shit gaat veel te ver. Dat ben ik ook gewoon met je eens. De reeks hoeft van mij niet zozeer dicht. Ook omdat Ad Looij hier ook wel eens besproken wordt (en ja, 98% Braddie)
wie¿
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169789444
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:35 schreef Barrah het volgende:

[..]

Iets krijgen en er recht op hebben is niet hetzelfde.

Wajong is ingesteld voor mensen die al vanaf jonge leeftijd niet kunnen werken. Niet voor mensen die niet willen werken.

Ik geloof niet dat Braad op dit moment in staat is om een langere periode fulltime te werken. Maar dat hij helemaal niets doet (ook niet parttime) heeft meer met mentaliteit te maken dan met waarvoor hij die uitkering krijgt. Dankzij zijn vlogs is daarover geen twijfel nodig.

De overheid wil graag zo veel mogelijk wajongers die dat kunnen aan het werk krijgen. Het is in dit geval duidelijk dat het systeem daar hard in faalt. Logisch dat mensen daar kriebels van krijgen. Ik keur het niet goed dat er lui zijn die hem erbij willen lappen, maar kan me er wel wat bij voorstellen.

Als Braad niet wil dat mensen reageren op hoe hij leeft dan moet hij zijn leven niet met het internet delen.
Als hij er geen recht op zou hebben, dan zou hij het ook niet 100% krijgen. Ze zijn geen Sinterklaas bij het UWV.

Wel vind ik de jobcoaches erg slap overkomen, het lijkt wel of ze ook naar het ideale baantje zoeken. Laat mensen met een WAjong eerst stage lopen bij verschillende bedrijven waar ze terug in het werkritme kunnen komen en met die ervaring kunnen gaan solliciteren.
pi_169789473
quote:
99s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:44 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Als hij er geen recht op zou hebben, dan zou hij het ook niet 100% krijgen. Ze zijn geen Sinterklaas bij het UWV.

Wel vind ik de jobcoaches erg slap overkomen, het lijkt wel of ze ook naar het ideale baantje zoeken. Laat mensen met een WAjong eerst stage lopen bij verschillende bedrijven waar ze terug in het werkritme kunnen komen en met die ervaring kunnen gaan solliciteren.
Oude wajong van voor 2010 was echt niet altijd zo strikt hoor. Vandaar die herkeuringen.
  zondag 26 maart 2017 @ 13:46:23 #145
457355 OpgeFOKt1991
Zeer OpgeFOKt.
pi_169789491
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee i know en zo zullen er ongetwijfeld nog meer users zijn in deze reeks die het niet negatief bedoelen, of iig dat op ene normale manier verwoorden zoals Azpilicueta bijvoorbeeld, maar elke keer dat ik dit topic een keertje aanklik staat het merendeel vol met gewoon kansloos gebash en leedvermaak.

Shit, men heeft het hier voor elkaar gekregen dat ie echt niet meer op FOK! komt. Dat is best een behoorlijke prestatie in het geval van Braddie.

[..]

wie¿
Hij komt hier niet meer omdat hij geband is. Anders was hij al lang weer terug geweest.
Niks interessants hier.
pi_169789503
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee i know en zo zullen er ongetwijfeld nog meer users zijn in deze reeks die het niet negatief bedoelen, of iig dat op ene normale manier verwoorden zoals Azpilicueta bijvoorbeeld, maar elke keer dat ik dit topic een keertje aanklik staat het merendeel vol met gewoon kansloos gebash en leedvermaak.

Shit, men heeft het hier voor elkaar gekregen dat ie echt niet meer op FOK! komt. Dat is best een behoorlijke prestatie in het geval van Braddie.

[..]

wie¿
Dat is wel knap ja. Maar niet positief. Vind het ook wel jammer. Hij zou zichzelf moeten kunnen "verdedigen" hier. Wel tegen normale kritiek.

Kijk, ik weet niet of hij dat van dat zelfmoord plegen meende. Maar als het wel gemeend was is dat natuurlijk enorm sneu. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat welke user dan ook hier hem dood zou willen. Maar al dat gebash maakt een mens niet vrolijker, en soms is het terecht, maar het mag wel wat normaler.

Hallo ik ben Ad Looij en ik kom uit Zevenbergen. Typ op youtube maar Ad Looij in.
  zondag 26 maart 2017 @ 13:47:12 #147
395200 deadprez
One more rail
pi_169789509
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:46 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Hij komt hier alleen niet meer omdat hij geband is. Anders was hij al lang weer terug geweest.
Dat hield hem in het verleden ook niet tegen, maar oke, dat wist ik niet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169789515
Al die zelfbenoemde psychologen hier :') en ondertussen aan hun pik trekken als Brad weer met een nieuwe vlog komt.
  zondag 26 maart 2017 @ 13:48:16 #149
457355 OpgeFOKt1991
Zeer OpgeFOKt.
pi_169789531
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:47 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat hield hem in het verleden ook niet tegen, maar oke, dat wist ik niet.
Hij is toen ook 10x terug geweest, en elke keer door de mand gevallen. Nu heeft hij als ik het goed begrepen heb een ip ban.
Niks interessants hier.
pi_169789538
quote:
99s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:44 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Als hij er geen recht op zou hebben, dan zou hij het ook niet 100% krijgen. Ze zijn geen Sinterklaas bij het UWV.

Wel vind ik de jobcoaches erg slap overkomen, het lijkt wel of ze ook naar het ideale baantje zoeken. Laat mensen met een WAjong eerst stage lopen bij verschillende bedrijven waar ze terug in het werkritme kunnen komen en met die ervaring kunnen gaan solliciteren.
Ik las laatst ergens dat iemand vertelde dat de jobcoach meezoekt maar dat je niet verplicht bent om het baantje aan te nemen als je dat niet wilt. Dat ze er meer zijn om je te prikkelen om een baan te nemen. Een soort 'bemoeizorg' maar dan op werkgebied. Of dat echt zo is weet ik niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')