abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:16:42 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_169780591
Hoe zou jij de wereld opnieuw inrichten ?

TS:
Joden dood.
Vrouwen energie laten opwekken met een 7-daags vis-menu & onbeperkt fruit/rauwkost & roggebrood:
1: mais + sla + pinda's + vis.
2: aardappelen + uien + ei + vis
3: friet & patat & vis & pinda's.
4: doperwten + boontjes + vis.
5: komkommer + zwarte bonen + vis.
6: cashewnoten + witte bonen + vis.
7: gebakken & gekookte eieren + mosselen & aardappelkroketten.

dus de vrouwen wekken energie op met fietsen en crosstrainen, dan zijn alle vrouwen slank, fit, gespierd & 'te doen'.
mannen werken gewoon door en alles is goed geregeld. na het werk gaan ze vrouwen bezoeken.
voortplanting 1 kind per vrouw om de wereldbevolking te krimpen zodat alles nog meer normaal wordt.

verplicht 5 wietplanten in je tuin/ op je balkon (anders ben je geen eGte Nederlander).
harddrugs mag je alleen in Australië gebruiken.
voetballen 't hele jaar door.
L-cysteïne uit de handel halen.
klaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door sturmpie op 26-03-2017 00:36:07 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_169781720
Eiland kopen in de Bahamas, alleen maar leuke mensen ( ook wellicht een joodse ) toelaten, de rest van de wereld weg laten stinken.
  zondag 26 maart 2017 @ 00:01:51 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_169781940
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:52 schreef possetje het volgende:
Eiland kopen in de Bahamas, alleen maar leuke mensen ( ook wellicht een joodse ) toelaten, de rest van de wereld weg laten stinken.
dat is 'n beetje joodse gedachte: de rest van de wereld weg laten stinken. wellicht vanwege die joodse op je eiland. ben je nu stoned/high, wat voor wiet rook je ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_169782008
Ik zou de TS tenzame met zijn topics storneren. Hopenlijk zal hem dat leren met zijn antisemitische opmerkingen.
pi_169782028
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:04 schreef vaduz het volgende:
Ik zou de TS tenzame met zijn topics storneren. Hopenlijk zal hem dat leren met zijn antisemitische opmerkingen.
Je hebt ook antiwestersmythische Joden hoor haha.
pi_169782044
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:05 schreef possetje het volgende:

[..]

Je hebt ook antiwestersmythische Joden hoor haha.
In jouw fantasie wel. Hoop dat je er zelf om kunt lachen.
pi_169782067
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:01 schreef sturmpie het volgende:

[..]

dat is 'n beetje joodse gedachte: de rest van de wereld weg laten stinken. wellicht vanwege die joodse op je eiland. ben je nu stoned/high, wat voor wiet rook je ?
Hoi alleen maar bio wiet maar die is schaarser in holland als een vrouw in een auto in arabie!

Dus blow zelden,

Ja ach , vergelijk het met : stel je krijgt morgen een ruimteschip waar al jr vrienden en familie inpassen en dan nog 1000 mensen, en je kan lekker pleite van planeet aarde op weg naar een leukere planeet?, zou je dat dan niet doen?
pi_169782132
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:06 schreef vaduz het volgende:

[..]

In jouw fantasie wel. Hoop dat je er zelf om kunt lachen.
ja hoor ik ben best vrolijk op dit moment,

Joodse mensen en andere volken, huisvesten vaak personen die elkaars tegenpolen zijn, alleen omdat joodse mensen (gruwelijk ) slachtoffer waren in WOII, mag je eigenlijk nooit meer er over praten als je een keertje in het heden een negatieve ervaring met een joods persoon had! Is taboe geworden! ( zelf heb ik ook joodse vrienden trouwens )
  zondag 26 maart 2017 @ 00:14:52 #9
396386 sturmpie
for night & nature
pi_169782229
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef possetje het volgende:

[..]

ja hoor ik ben best vrolijk op dit moment,

Joodse mensen en andere volken, huisvesten vaak personen die elkaars tegenpolen zijn, alleen omdat joodse mensen (gruwelijk ) slachtoffer waren in WOII, mag je eigenlijk nooit meer er over praten als je een keertje in het heden een negatieve ervaring met een joods persoon had! Is taboe geworden! ( zelf heb ik ook joodse vrienden trouwens )
voor WOII werd er ook flink op gejaagd.

dus op je eiland zijn veel tegenpolen, dat is wel verstandig ivm voortplanten.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 26 maart 2017 @ 00:20:09 #10
396386 sturmpie
for night & nature
pi_169782328
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:07 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi alleen maar bio wiet maar die is schaarser in holland als een vrouw in een auto in arabie!

Dus blow zelden,

Ja ach , vergelijk het met : stel je krijgt morgen een ruimteschip waar al jr vrienden en familie inpassen en dan nog 1000 mensen, en je kan lekker pleite van planeet aarde op weg naar een leukere planeet?, zou je dat dan niet doen?
bio-wiet = buiten-wiet ?

de wereld opnieuw inrichten... dus jij zou iedereen dood maken behalve je 'selectie' ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_169782397
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:20 schreef sturmpie het volgende:

[..]

bio-wiet = buiten-wiet ?

de wereld opnieuw inrichten... dus jij zou iedereen dood maken behalve je 'selectie' ?
tsja, weet ik niet,,,, soms wel soms niet, kijk wel is als je een eiland koopt, het eerste wat je dan doet is op de leukste plekken alle wespennesten weghalen! tsja alleen als je dat met bepaalde vervelende mensen doet? dan gaan de mensenrechtenorganisaties gelijk huilen! :)
pi_169782414
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:16 schreef sturmpie het volgende:
Vrouwen energie laten opwekken met een 7-daags vis-menu & onbeperkt rauwkost & roggebrood:
1: mais + sla + pinda's + vis.
2: aardappelen + uien + ei + vis
3: friet & patat & vis & pinda's.
4: doperwten + boontjes + vis.
5: komkommer + zwarte bonen + vis.
6: cashewnoten + witte bonen + vis.
7: gebakken & gekookte eieren + mosselen & aardappelkroketten.
Geniaal idee dit. Ik zie het roggebrood even niet terug maar dat kan gecorrigeerd worden. Verder niets meer aan doen. Het is de vraag of ze de vis niet gaan missen als optie op dag 7. Maar dat zijn details. Op dag 3 de keuze tussen friet en patat. Niet beide. Verder zou ik op dag zes nog pinda's toevoegen (of pistachenootjes). Maar dat is een detail. Verwennerij voor de vrouwen (die het harde werk moeten doen wat tijd werd) voor een betere wereld. Uitstekend.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 26 maart 2017 @ 00:34:24 #13
396386 sturmpie
for night & nature
pi_169782552
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Geniaal idee dit. Ik zie het roggebrood even niet terug maar dat kan gecorrigeerd worden. Verder niets meer aan doen. Het is de vraag of ze de vis niet gaan missen als optie op dag 7. Maar dat zijn details. Op dag 3 de keuze tussen friet en patat. Niet beide. Verder zou ik op dag zes nog pinda's toevoegen (of pistachenootjes). Maar dat is een detail. Verwennerij voor de vrouwen (die het harde werk moeten doen wat tijd werd) voor een betere wereld. Uitstekend.
roggebrood bevat veel vezels, is goed voor de darmen, minder kans op opstipatie e.d. vrouwelijke klachten. (opstipatieklachten zijn vaak incestsymptomen - kontneuken/poepstampen)
mosselen zijn schaaldieren, vis als zijnde seafood dacht ik, scampi's etc...
macadamia noten zijn ook niet verkeerd ;)
ik ben 't met je eens, je moet er goed voor zorgen als ze 16 uur per dag energie opwekken op Free Electric Systems zoals de Hansen Bike: http://billionsinchange.com/solutions/free-electric/
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 26 maart 2017 @ 00:39:49 #14
396386 sturmpie
for night & nature
pi_169782621
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Geniaal idee dit. Ik zie het roggebrood even niet terug maar dat kan gecorrigeerd worden. Verder niets meer aan doen. Het is de vraag of ze de vis niet gaan missen als optie op dag 7. Maar dat zijn details. Op dag 3 de keuze tussen friet en patat. Niet beide. Verder zou ik op dag zes nog pinda's toevoegen (of pistachenootjes). Maar dat is een detail. Verwennerij voor de vrouwen (die het harde werk moeten doen wat tijd werd) voor een betere wereld. Uitstekend.
fruit hoort er ook nog bij, + alle nodige voedingssupplementen, 't is net zoals met machines en koeien, als je ze goed onderhoud heb je er lang plezier van. zo hebben we eigenlijk een nieuw vrouwenparadijs uitgevonden, niet ? geef ze alles wat ze nodig hebben qua voeding en onderhoud om ze optimaal te gebruiken.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_169782647
Alleen maar blanke en Aziatische mensen.
Iedereen een panda en een aap in huis.
Je hoeft niet te werken want dat doen de robots.
Alle religies zijn verboden (behalve shintoisme en boedisme).
Laagopgeleiden zijn slaven.
Geld is verboden.
Iedereen een Tesla model 3.
Iedereen een AK47 om je te beschermen.
pi_169782730
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:34 schreef sturmpie het volgende:
ik ben 't met je eens, je moet er goed voor zorgen als ze 16 uur per dag energie opwekken op Free Electric Systems zoals de Hansen Bike: http://billionsinchange.com/solutions/free-electric/
In onze queeste moeten we wel scherp en objectief blijven vind ik. En niet maar gewoon alles geloven. Zij van die fopfiets beweren dit:

Pedaling for one-hour yields a day’s worth of electricity for an average rural household. It’s electricity on demand.

En dat kan natuurlijk niet. Hoewel er in een vrouw veel meer energie zit dan in een man gaan zij dat niet redden. Het is eerder andersom: een werkdag pedaleren levert een uur energie. En dan moet je dus de rekensom maken wat al die pinda's en vis die zij gevoerd krijgen zo'n beetje kosten. Meer en beter onderzoek is nodig. Doneert daarom allen genereus.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 26 maart 2017 @ 00:51:36 #17
396386 sturmpie
for night & nature
pi_169782771
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:47 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

In onze queeste moeten we wel scherp en objectief blijven vind ik. En niet maar gewoon alles geloven. Zij van die fopfiets beweren dit:

Pedaling for one-hour yields a day’s worth of electricity for an average rural household. It’s electricity on demand.

En dat kan natuurlijk niet. Hoewel er in een vrouw veel meer energie zit dan in een man gaan zij dat niet redden. Het is eerder andersom: een werkdag pedaleren levert een uur energie. En dan moet je dus de rekensom maken wat al die pinda's en vis die zij gevoerd krijgen zo'n beetje kosten. Meer en beter onderzoek is nodig. Doneert daarom allen genereus.
robotiseren. mannen weten hoe dat moet, hoe minder vrouwen op de huidige werkvloer hoe sneller die volledige robotisering van alle productieprocessen plaatsvind. en dan na werktijd kijken hoe de vrouwen zich in 't zweet werken ... 15-urige werkdag ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_169784650
- Alle religies zijn verboden
- Kleding is verboden, behalve om jezelf te beschermen tegen regen, sneeuw of kou.
- Je moet altijd en overal beschikbaar zijn voor seks.
- Alles wordt geautomatiseerd.
- Geld en handel is verboden.
- Bezit is verboden.

Voíla, alle wereldproblemen verholpen.
pi_169807217
Don't get me started.
pi_169810230
Niemand hoeft dood, gewoon elkaar liefde geven!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')