abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169783951
Totale mislukking
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_169783963
Ik heb Blind nog nooit zien zitten als coach. Niet als trainer van Ajax destijds en ook niet als coach van Oranje. Sinds het moment dat Hiddink werd aangesteld met de mededeling dat Blind hem na verloop van tijd zou opvolgen, heb ik mijn onvrede daarover laten blijken. De man heeft namelijk geen enkele staat van dienst als coach, op één wisselvallig seizoen bij Ajax na.

Oranje hoort gecoacht te worden door een deskundige, ervaren trainer die z'n sporen heeft verdiend en die bovendien een team kan smeden. Iemand die een ploeg beter kan laten spelen. Er zijn genoeg Nederlandse trainers die aan dat profiel voldoen. Danny Blind overduidelijk niet.

EK-kwalificatie verprutst, WK nu ook verder weg dan ooit. "We" staan gewoon weer lekker vierde in de kwalificatiepoule. De positie van Blind is absoluut onhoudbaar. Alleen een schokeffect - Blind ontslaan, betere trainer ervoor in de plaats - kan mogelijk nog een verandering teweeg brengen.
pi_169783967
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:29 schreef Nober het volgende:
Tijd voor een Wim Jonk, Glenn Helder, Ruud van Nistelrooij.
Tijd voor een trainer met bewezen ervaring en staat van dienst. Niet de zoveelste nobody zonder ervaring als hoofdcoach.
pi_169783988
Het opstellen van De Ligt is de nagel aan z'n doodskist. Het zal best een talentvolle verdediger zijn. Maar een verdediger in het centrum met nul ervaring tijdens een kwalificatiewedstrijd, rot op Blind. En hem daarna in de rust wisselen is een brevet van onvermogen aan jezelf.

Tactisch onbenul, te veel banden met Amsterdam en een zieke drang om "talent" te ontdekken. Talent ontdek je niet in oranje, dat gebeurt bij de club en daarna selecteer je hem pas. Dat is beter voor het zelfvertrouwen van het talent en voor de verhoudingen binnen de groep. Hoedt is terecht kwaad.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 26 maart 2017 @ 05:09:50 #30
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_169783992
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 04:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tijd voor een trainer met bewezen ervaring en staat van dienst. Niet de zoveelste nobody zonder ervaring als hoofdcoach.
Tijd om Don Leo nog een allerlaatste klus te geven ... :D
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_169783998
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 05:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Tijd om Don Leo nog een allerlaatste klus te geven ... :D
Zelfs die zou het beter doen dan Danny Blind.

Maar in de huidige situatie is er voor geen enkele coach eer aan te behalen. Het is een vrijwel uitzichtsloze positie, vierde in de poule.
  zondag 26 maart 2017 @ 05:40:37 #32
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_169784021
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 05:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zelfs die zou het beter doen dan Danny Blind.

Maar in de huidige situatie is er voor geen enkele coach eer aan te behalen. Het is een vrijwel uitzichtsloze positie, vierde in de poule.
Beenhakker is natuurlijk een grapje, al heeft die wellicht nog meer drive in z'n kleine teen dan Blind in z'n geheel. Maar op dieptepunten als nu heb je eigenlijk een ervaren coach nodig die "incontournable" is. Door z'n carrière onaantastbaar. En daardoor niks te verliezen heeft en een paar tegenvallende resultaten kan hebben.

Maar ik zou niet weten wie in Nederland daar momenteel nog voor in aanmerking komt ... Beenhakker is te oud, Van Marwijk bezet, Van Gaal gestopt en Hiddink werd te vroeg hiervoor gebracht ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 26 maart 2017 @ 05:45:09 #33
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169784025
Het wordt tijd dat Koeman samen met de Boer het elftal gaat coachen
  zondag 26 maart 2017 @ 07:33:05 #34
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_169784582
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 05:45 schreef bijstandboy het volgende:
Het wordt tijd dat Koeman samen met de Boer het elftal gaat coachen
Deze kwalificatiereeks is al verloren.. ze hebben straks weer jaren om te "bouwen" geen antrekkelijk vooruitzicht om nu het stokje van blind over te nemen, laat fred grim de reeks maar afmaken en daarna direct een nieuwe coach aanstellen, die wel capabel is.
  zondag 26 maart 2017 @ 07:36:30 #35
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169784617
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 07:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Deze kwalificatiereeks is al verloren.. ze hebben straks weer jaren om te "bouwen" geen antrekkelijk vooruitzicht om nu het stokje van blind over te nemen, laat fred grim de reeks maar afmaken en daarna direct een nieuwe coach aanstellen, die wel capabel is.
Dat zeiden ze vorig jaar ook toen Nederland zich niet kwalificeerde voor 2016 en wat is er toen veranderd? dit elftal had allang moeten aangeven dat dit gebeuren met Blind voor geen meter werkt :')
pi_169785108
Door de anti-Ruslandstemming die Mark Rutte en het kabinet de laatste jaren aan het kweken is, is het wellicht ook beter dat het Nederlandse voetbalelftal zich niet gaat plaatsen voor het WK.
pi_169785441
ja, we moeten rusland toch boycotten, dus dat komt mooi uit.
pi_169785714
quote:
'Cruijff eiste direct ontslag voor Danny Blind'

AMSTERDAM - Johan Cruijff eiste donderdagavond in het gesprek tussen zijn technische werkgroep en het bestuur en de directie van Ajax dat Danny Blind per direct ontslagen zou worden als assistent van trainer Frank de Boer.
Dat zegt Ajax-directeur Rik van den Boog in NRC Handelsblad. Blind was voorbestemd om technisch manager te worden bij de club, maar komt niet in de plannen voor van Cruijff. Ook hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink en jeugdtrainer Heini Otto zouden direct moeten vertrekken.

Voor drie andere trainers had Cruijff een nieuwe functie in gedachte bij Ajax. "Bij wijze van spreken een baan achter de grasmaaier", aldus Van den Boog. "Het was slikken of stikken. Er werden zelfs nog grovere termen gebruikt."

Hij zegt het inhoudelijk wel eens te zijn met de oud-topvoetballer. "Maar wij willen onze werknemers met respect behandelen."

Technische leiding

Cruijff wil dat trainer Frank de Boer samen met de huidige jeugdtrainers Wim Jonk en Dennis Bergkamp de volledige technische leiding krijgt bij Ajax.

Dat is volgens de directeur van Ajax geen optie. "Het kan niet zo zijn dat er bij een NV mensen werken zonder toezicht van een directie. Wij zijn eindverantwoordelijk."

Door: NUsport/ANP
Cruijff heeft altijd gelijk _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 26 maart 2017 @ 09:40:55 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169785719
Neem nou ook gewoon eens afscheid van spelers als BMI, Promes etc. Heb je echt geen kloten aan tegen elk team dat beter is dan Luxemburg of Andorra. En een 17-jarige met 9 fokking Eredivisiepotjes aan ervaring in de basis tijdens zo'n cruciaal duel??

Blind, wegwezen!
pi_169785745
quote:
Cruijff: 'Die hele constructie met Blind, slaat natuurlijk nergens op'

Woensdag 5 november 2014 om 14:52
Johan Cruijff spreekt zijn verbazing uit over de manier waarop de KNVB handelt. De ex-topvoetballer begrijpt niet waarom bondscoach Guus Hiddink met KNVB-directeur Bert van Oostveen de situatie bij Oranje evalueert. "Nee. Wat weet die man van voetbal dan?", vraagt Cruijff zich hardop af in een uitgebreid interview met Voetbal International.

"Ik zou niet weten wat je als bondscoach moet bespreken met een directeur die er de ballen verstand van heeft. Dat heeft geen enkele zin. Helaas worden de meeste clubs en voetbalbonden nog steeds geleid door mensen zonder voetbalverstand. Bij Ajax heb ik mensen weten te overtuigen van de noodzaak tot verandering. Bij de KNVB zien ze die noodzaak kennelijk niet in", gaat Cruijff verder tegenover het magazine.

Dat de KNVB besloot om Danny Blind alvast te benoemen tot toekomst bondscoach van Oranje, assistent Blind neemt in 2016 het stokje over van Hiddink, zorgt eveneens voor vraagtekens bij Cruijff. "Die hele constructie met Blind als toekomstig bondscoach klinkt leuk, maar het slaat natuurlijk nergens op. We leven in een prestatiemaatschappij. Niemand weet hoe Oranje en Blind en andere trainers er over twee jaar voorstaan. Niemand weet nu al welk type coach in 2016 bij de internationals van dat moment past."

De Nederlandse voetbalbond wil zich graag spiegelen aan het Duitse model. Cruijff heeft die behoefte niet. "Dan roept de KNVB dat dit model in Duitsland zo goed heeft gewerkt. Wat kan mij dat nou schelen? Duitsers en Nederlanders lopen op twee benen, meer overeenkomsten hebben we niet. Het is vreemd allemaal. Maar ik lig er niet wakker van", aldus Cruijff in VI.
Cruijff is een legende en een man die altijd helderziend was _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 26 maart 2017 @ 10:23:13 #41
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_169786097
is de oprotpremie nu 5 miljoen? _O- :')

Lekker uit onderhandeld door Blind, doet hij toch nog iets goed :D
pi_169786200
quote:
Blind: 'Als het aan mij ligt, ben ik er dinsdag bij'

Danny Blind blijft strijdbaar ondanks de benarde situatie bij het Nederlands elftal. De bondscoach zegt zondagochtend bij de oefeninterland tegen Italië gewoon op de bank te willen zitten.
Amper een halve dag na de pijnlijke 2-0 nederlaag bij Bulgarije ging Blind kort in op zijn positie. 'Als het aan mij ligt, ben ik er dinsdag bij. Tenzij de KNVB anders beslist', vertelde de bondscoach aan Voetbal International. De keuzeheer is in afwachting van het gesprek van zondagmiddag bij de KNVB.

Blind stelde zaterdagavond te moeten nadenken over zijn positie. 'Ik zeg niet dat ik het bijltje erbij neergooi, maar ik moet daar over nadenken. Ik ben namelijk wel ongelooflijk teleurgesteld.' De keuzeheer zei zondagochtend op het vliegveld in Bulgarije het volgende: 'Ik wil niet te veel zeggen nu, maar ik blijf strijdbaar. Ik voel ook verantwoordelijkheid naar de spelers toe.'

Het water staat aan de lippen bij Oranje, dat na het EK ook het komende WK dreigt te missen. Na vijf duels staat het Nederlands elftal vierde in Groep A met slechts zeven punten. Het gevolg is dat bijna alle resterende wedstrijden gewonnen moeten worden om nog een WK-ticket te grijpen. Dinsdagavond wacht voor Oranje in de Amsterdam Arena een oefeninterland tegen Italië.
:'( :'( :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169786203
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:23 schreef RamboDirk het volgende:
is de oprotpremie nu 5 miljoen? _O- :')

Lekker uit onderhandeld door Blind, doet hij toch nog iets goed :D
Onkunde KNVB
pi_169786216
Is hij er nou nog niet uitgetrapt? Wat een mongolen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169786281
Het enige wat er nu nog moet gebeuren om die blind weg te krijgen zonder oprot premie is dat de gehele spelersgroep zich tegen Blind gaat keren.

Massaal het vertrouwen in hem opzegt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169787224
Wat een totale onbenul is die man. Een bizar warrig selectiebeleid, je eerste keus van de ene wedstrijd is 5de keus van de daarop volgende. Een speler met 3 wedstrijden in de Eredivisie verkiezen boven een speler met een sloot ervaring in eredivisie en serie A. Stellen dat je internationals wel minuten moeten maken bij hun clubs. Om vervolgens vast te houden aan Vincent Janssen. Blind eruit, Co graag, liefst met assistenten uit Rotterdam en Eindhoven. De technische staf uit 1 hoek laten komen wekt alleen maar wrevel.
  zondag 26 maart 2017 @ 11:40:49 #47
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_169787240
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Het enige wat er nu nog moet gebeuren om die blind weg te krijgen zonder oprot premie is dat de gehele spelersgroep zich tegen Blind gaat keren.

Massaal het vertrouwen in hem opzegt.
Is een probleem niet dat er een behoorlijk deel van de huidige spelersgroep weet dat ze er bij de opvolger van Blind wellicht niet meer bij zijn ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 11:53:42 #48
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169787495
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Is een probleem niet dat er een behoorlijk deel van de huidige spelersgroep weet dat ze er bij de opvolger van Blind wellicht niet meer bij zijn ?
Welke dan? Dat zijn er wellicht een paar maar ik denk niet dat dat een behoorlijk deel is
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169787538
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:53 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Welke dan? Dat zijn er wellicht een paar maar ik denk niet dat dat een behoorlijk deel is
Snijeder :O

quote:
Sneijder verdedigt Blind na 'vergooien WK-kansen'
Sneijder verdedigt Blind na 'vergooien WK-kansen'
Wesley Sneijder beseft dat de kans op een WK-ticket voor Nederland na het verlies tegen Bulgarije (2-0) ernstig is gekrompen. De middenvelder wil bondscoach Danny Blind daar niet de schuld van geven.
'Het lijkt erop dat we weer een kans op een groot toernooi aan het vergooien zijn. Maar hier moet ik de bondscoach wel verdedigen. Als je kijkt hoeveel mutaties Oranje heeft moeten ondergaan, dan is dat lastig. Zelfs vlak voor de wedstrijd kreeg hij daar mee te maken', aldus Sneijder tegenover de NOS over onder andere het wegvallen van Stefan de Vrij.

De 127-voudig international, die pas na rust zijn entree maakte in Sofia, had niet op de miskleun tegen Bulgarije gerekend. 'Het past niet bij de manier waarop we de afgelopen week hebben getraind. We begonnen de wedstrijd op zo'n slechte manier. Bulgarije verdient een compliment. Ze hebben er vanaf het begin bovenop gezeten. Zo zie je meer dat het niet alleen om kwaliteit gaat, maar ook hoe je aan een wedstrijd begint.'

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 12:04:20 #50
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169787667
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Snijeder :O

[..]

Zou kunnen ja, dan heb je verder nog De Ligt en hooguit nog een of twee andere spelers. Dan kom je dus maximaal aan 3-4 spelers imo.

Tenzij we een type Van Basten krijgen en straks Robbert Schilder nog opgeroepen wordt _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')