abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180263891
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:55 schreef _Hestia_ het volgende:
Oh je had nog meer gepost.

[..]
Je moet idd geen lijstjes maken om de lijstjes, je moet het idd wel bij kunnen houden. Anders heeft het geen nut.
Dat is ook zo. Daarom ben ik ook opnieuw begonnen en dit werkt en stuk beter. :) En door gebruik van een beetje kleur ziet het er al gauw leuk uit, vind ik. Daarom ook vooral nu de dingen die me rust geven. De dingen die me inzicht bieden komen later wel.

En over t weekoverzicht. Ik heb daar dus een habittracker inzitten, die voor mij niet werkt. Ik werk het meestal s avonds bij, maar soms ben ik zo druk en doe ik alleen de dagelijkse lijsten en de week niet. Dan vergeet ik dus een boel van voorgaande dagen en dat is stom.
Daarnaast neemt het relatief veel ruimte in beslag voor weinig info. En ik heb soms behoefte aan taken voor een volgende dag (of de dag daarna) invullen, maar daar is weinig ruimte voor.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_180312412
Ik heb de helft van mn hobbykamer naar de woonkamer verplaatst zodat ik de komende 3 weken tijdens de Tour en alle andere sport die er is toch creatief bezig kan gaan :D

ef62c6005242c0d70bd2f294dc0f845d.jpg

quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 20:10 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Daarom ben ik ook opnieuw begonnen en dit werkt en stuk beter. :) En door gebruik van een beetje kleur ziet het er al gauw leuk uit, vind ik. Daarom ook vooral nu de dingen die me rust geven. De dingen die me inzicht bieden komen later wel.

En over t weekoverzicht. Ik heb daar dus een habittracker inzitten, die voor mij niet werkt. Ik werk het meestal s avonds bij, maar soms ben ik zo druk en doe ik alleen de dagelijkse lijsten en de week niet. Dan vergeet ik dus een boel van voorgaande dagen en dat is stom.
Daarnaast neemt het relatief veel ruimte in beslag voor weinig info. En ik heb soms behoefte aan taken voor een volgende dag (of de dag daarna) invullen, maar daar is weinig ruimte voor.
Groot gelijk idd en met kleur kun je zeker veel doen. En ja dat is het lastige met die trackers, je moet ze wel goed bijhouden. Ik vind ze per week idd ook veel ruimte innemen. Dus ik heb er net ook 1 voor een hele maand gemaakt.

78487cfc242a1c7d287df65f48b06900.jpg

En deze pagina's nog gemaakt vandaag O+

fc8c002cdd0448b70ed4674be839958c.jpg

69264f07ae9ff6fc42d4f0907e55ccc4.jpg
(Per ongeluk achterin gedaan ipv bij mn maandoverzicht, maar soit :) )

5e66b2dc209bac580572e1932e282e89.jpg
pi_180312674
images?q=tbn:ANd9GcTaeXEC1rEw5SQ6OOLmn_yKJyx5wb4xZV9jkQctihCEDDLg8GNRQIVmqDES

Wat ik me dus afvraag en nog niet gevonden heb.
Bestaat er bulletjournal papier voor in een filofax?

Dan kun je een planning e.d. Voor een heel jaar maken want je kunt dan makkelijk een pagina er tussen stoppen mocht er een maand zijn dat je toch meer afspraken/ lijstjes/ enz hebt.
Waar een wil is, is een weg. Gewoon Doordrammen!!!!!!!!!!
pi_180624454
registreer om deze reclame te verbergen
Mweh. Mijn dopper heeft gelekt in de tas (zelf niet goed dichtgedaan, echt dom) en nu is mijn bullet journal doorgelopen. Het is opzich niet heel erg. Alles is nog leesbaar en zo. Maar toch stom. :(
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_180624457
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 07:35 schreef Nanuke het volgende:
Mweh. Mijn dopper heeft gelekt in de tas (zelf niet goed dichtgedaan, echt dom) en nu is mijn bullet journal doorgelopen. Het is opzich niet heel erg. Alles is nog leesbaar en zo. Maar toch stom. :(
Ai... dat is behoorlijk balen :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 21 juli 2018 @ 07:50:42 #181
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_180624534
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:13 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ik me dus afvraag en nog niet gevonden heb.
Bestaat er bulletjournal papier voor in een filofax?

Dan kun je een planning e.d. Voor een heel jaar maken want je kunt dan makkelijk een pagina er tussen stoppen mocht er een maand zijn dat je toch meer afspraken/ lijstjes/ enz hebt.
Ja dat bestaat. Ik heb er een via mylovelynotebook. Het papier is wel regelmatig uitverkocht. En relatief duur.

Ik gebruik m als planner voor school. Voor een bujonpassen er in mijn ringbandje te weinig blaadjes, en ik vind de charme van een bujo nou juist dat je niet te ver vooruit werkt. Dat is niks voor mij, de trend om je bujo als een zelfgetekende jaaraganda te gebruiken.

I O+ my index
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')