abonnement Unibet Coolblue
pi_169773999
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Comming up: SPT / De primavera 2017: 18 maart
Wij doen aan Strava

Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.


Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfo
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169774179
Hebben jullie wel of geen bel op je fiets? Of roepen jullie, EY GA ES OAN DE KANT. :P
pi_169774407
Wel een bel ^O^
  zaterdag 25 maart 2017 @ 21:05:32 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169774550
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Najieto het volgende:
Hebben jullie wel of geen bel op je fiets? Of roepen jullie, EY GA ES OAN DE KANT. :P
Bel :Y Zo'n hele kleine schattige, maar geluid maken dat hij doet :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169775047
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Najieto het volgende:
Hebben jullie wel of geen bel op je fiets? Of roepen jullie, EY GA ES OAN DE KANT. :P
Bel.
Deze: https://www.vaneycksport.(...)=nl&___from_store=nl
pi_169775167
Bel.
Aldus.
pi_169775307
Ik heb me ook weer helemaal sufgebeld vandaag naar e-bikes en wat nog meer.
Aldus.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 21:27:47 #9
545 dop
:copyright: dop
pi_169775663
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:18 schreef AeroxV8 het volgende:
Zou ik jullie deskundigen om jullie kijk op volgende zaak mogen vragen?

Vanmiddag heb ik mijn fiets, een Giant Defy advanced 1, schoon gemaakt.
Bij het schoonmaken viel mij het volgende scheurtje op:

[ afbeelding ]

Alvast bedankt.
Tja my guess is as good as yours.
Ziet er niet mooi uit.
Als het een frame is dat niet gelakt is, en alleen bestikkert dan zit de beschadiging dus wel in het carbon.
Garantie hoop ik dan voor je, en anders carbon reparatie.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_169775836
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Najieto het volgende:
Hebben jullie wel of geen bel op je fiets? Of roepen jullie, EY GA ES OAN DE KANT. :P
Wel een bel uiteraard.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169775861
Vandaag eerste goede testrit met de Bolt gemaakt op Mallorca.
Erg handig dat routes vanaf strava gesynct worden, geen gedoe meer met uploaden via usb kabeltje oid :)
En display is ook super duidelijk, route ook duidelijk te volgen.
Alleen geen tbt notifcaties oid, kon ook nergens optie vinden om dit aan te zetten.
Opzich niet heel erg want ik ben eigenlijk van gewoon zelf lijntje volgen, kreeg wel piepjes als ik van route af ging.
(Blijkt dat dit alleen werkt met ridewithgps)

Strava live segment ook even geprobeerd, segment begon en ik zag wat tijden staan.
Maar je kan dat scherm verder niet aanpassen kwa datavelden en op een klim zie ik toch graag power in beeld.
Toen ik halvewege de klim weer terugging naar live segment page stond er bericht dat segment in de buurt was dus op een of andere manier afgebroken.
Bolt heeft 5u10 aangestaan, waarvan 3u30 gereden. En ik denk zo'n 2u30 kaart in beeld.
Batterij was na afloop nog 63% over.
Ik had bluetooth connectie met telefoon aanstaan en ant+ met powermeter,hartslagband en di2.
Ook erg handig om met di2 buttons schermen te kunnen wisselen, alleen jammer dat er alleen volgende pagina is en niet pagina terug wat garmin wel heeft.
pi_169777348
Gent-Wevelgem gefietst.

Boel veel hoop wind vandaag. En bijna de hele dag op de kant.
Ik was vrij vroeg vertrokken, iets voor 7 uur. Zat meteen in een lekker groepje, dat na een km of 30 werd ingehaald door een half peloton. Alles op de kant, veel gaten en kort voor de 1e ravitaillering (na 50 km) lag ik er ook af.

Daar niet gestopt, maar doorgefietst, met als effect dat het peloton me weer inhaalde 10 km verderop. Toen er 30 km ingehangen, het dunde nogal uit, maar ik moest er ook weer af. Door een volgende pelotonnetje opgepikt 5 km verderop, waar ik inbleef tot de 2e ravitaillering (110 km).

Daar wel gestopt, water getankt en wat koeken gegeten en bananen meegepakt. Vervolgens eerst een tijdje in een redelijk relaxt groepje gereden, wat werd ingehaald door een groepje van 8 wat stevig doorreed. Daar pikte ik in mee tot iets voor de heuvelzone begon, na 146 km. Weer gelost op de kant, ik wilde me ook niet helemaal total-loss rijden in dat groepje.

De heuvelzone op mijn eigen tempo gereden, tussen de heuvels vaak in een klein groepje, maar soms ook alleen.
De Kemmelberg ultra-traag opgereden (laagste snelheid 3,9) :@ en daarbij had ik ook nog de hele weg nodig.

Richting de Plugstreets kwam ik in een groepje met engelsen terecht, die haalden me in op een stukje vals plat met tegenwind, waar ik met moeite aan kon haken, maar ik dacht "hier moet ik echt bijzitten, want die rijden lekker door, maar ook niet te hard" (ik was ze al een paar keer eerder tegengekomen.

De Plugstreets reden ze inderdaad lekker door, maar niet overdreven hard (hoewel de groep wel wat uitdunde). Bij de laatste ravitaillering reden ze door, dat wilde ik ook, dus dat kwam goed uit. Naar de finish nog 35 km met de wind vol tegen, maar achterin de groep was het wel te doen. Alleen wel flink aanpoten steeds na elke bocht en wegversmalling. We reden over het jaagpad terug, dus dat was smal en soms bochtig.

Uiteindelijk na 8 uur en 10 minuten weer over de finish gerold, met 226 km op de teller (omdat ik twee keer een bordje had gemist toen ik alleen reed en dus een stukje terug moest, en vanaf de auto naar de start was het 1 km). Dat was op het snelste schema dat ik had verwacht, dus best tevreden daarmee.

Ben wel een beetje erg moe, volgens mij heb ik iets van 120 km op het kantje gereden. Niet heel erg fijn met deze wind. Het was ook best veel draaien en keren, dus nog een aardige intervaltraining gehad ook.
in a crowd you lose humanity
  zondag 26 maart 2017 @ 09:59:44 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169785845
Voor degene die ook een Futurum magazine hebben gekregen. Niet weggooien, zit een cadeaubon van 10 euro in *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169786156
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 09:59 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die ook een Futurum magazine hebben gekregen. Niet weggooien, zit een cadeaubon van 10 euro in *O*
Graag de laatste tijd ook vaak dingen bij een bestelling, laatste twee keer een energyreep erbij gehad.
  zondag 26 maart 2017 @ 10:38:37 #15
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169786261
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:27 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Graag de laatste tijd ook vaak dingen bij een bestelling, laatste twee keer een energyreep erbij gehad.
Ik kreeg een keer zo'n ding om je band mee te verwisselen. Ironisch genoeg geven ze dat aan hun klant met 2 linkerhanden :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169791161
Zo vanochtend Kreders Klassieker gefietst, fiets schoongemaakt en nu lekker met de beentjes omhoog Gent-Wevelgem kijken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:31 schreef ddx het volgende:
Vandaag eerste goede testrit met de Bolt gemaakt op Mallorca.
Erg handig dat routes vanaf strava gesynct worden, geen gedoe meer met uploaden via usb kabeltje oid :)
En display is ook super duidelijk, route ook duidelijk te volgen.
Alleen geen tbt notifcaties oid, kon ook nergens optie vinden om dit aan te zetten.
Opzich niet heel erg want ik ben eigenlijk van gewoon zelf lijntje volgen, kreeg wel piepjes als ik van route af ging.
(Blijkt dat dit alleen werkt met ridewithgps)

Strava live segment ook even geprobeerd, segment begon en ik zag wat tijden staan.
Maar je kan dat scherm verder niet aanpassen kwa datavelden en op een klim zie ik toch graag power in beeld.
Toen ik halvewege de klim weer terugging naar live segment page stond er bericht dat segment in de buurt was dus op een of andere manier afgebroken.
Bolt heeft 5u10 aangestaan, waarvan 3u30 gereden. En ik denk zo'n 2u30 kaart in beeld.
Batterij was na afloop nog 63% over.
Ik had bluetooth connectie met telefoon aanstaan en ant+ met powermeter,hartslagband en di2.
Ook erg handig om met di2 buttons schermen te kunnen wisselen, alleen jammer dat er alleen volgende pagina is en niet pagina terug wat garmin wel heeft.
Thanks voor delen van je ervaringen. Strava creëert inderdaad geen tbt meldingen, dus die zal je ook niet terugzien op je Bolt. RideWithGPS wel en een andere app met een K ook. Naam vergeten.

Batterij lijkt dus prima te zijn. Hopelijk die van mij ook snel binnen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:04 schreef Wombcat het volgende:
Gent-Wevelgem gefietst.

*verslag heldentocht*
Mooi man, zware, maar mooie tocht. ^O^
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169791239
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik kreeg een keer zo'n ding om je band mee te verwisselen. Ironisch genoeg geven ze dat aan hun klant met 2 linkerhanden :')
Als je twee linkerhanden hebt, heb je toch juist zo'n ding nodig :?
  zondag 26 maart 2017 @ 15:16:34 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169791286
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:14 schreef cafca het volgende:

[..]

Als je twee linkerhanden hebt, heb je toch juist zo'n ding nodig :?
Nee, want ik doe niks zelf :@ laat het doen

Een cursus fietsonderhoud staat wel op de planning :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169791314
Vanmorgen weer een hoop koekenbakkers gespot in korte broek, bij 5 graden.
pi_169791352
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, want ik doe niks zelf :@ laat het doen

Een cursus fietsonderhoud staat wel op de planning :P
Hoe doe je dat als je onderweg een lekke band krijgt?
  zondag 26 maart 2017 @ 15:24:46 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169791470
quote:
11s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:19 schreef cafca het volgende:

[..]

Hoe doe je dat als je onderweg een lekke band krijgt?
Dan bel ik de ANWB :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169791624
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan bel ik de ANWB :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o

Dan wordt het tijd dat je heel snel een bandje leert wisselen. Da's toch wel het absolute minimum wat je moet kunnen.
  zondag 26 maart 2017 @ 15:34:55 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169791650
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:33 schreef cafca het volgende:

[..]

:o

Dan wordt het tijd dat je heel snel een bandje leert wisselen. Da's toch wel het absolute minimum wat je moet kunnen.
Weet ik :Y Dat wil ik ook heel graag allemaal zelf kunnen :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 15:37:44 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_169791717
Ik ben net op zo'n beginnerscursus geweest en het is écht leuk. Een aanrader :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 26 maart 2017 @ 15:40:50 #25
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169791766
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Weet ik :Y Dat wil ik ook heel graag allemaal zelf kunnen :)
kan je zo leren hoe je een band van de velg haalt of er weer omheen legt zonder tools maar gewoon met je blote knuistjes. Geen brute kracht voor nodig alleen techniek. Moet je wel naar een fokmeet komen anders zoek je het zelf maar uit.
pi_169791829
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:18 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen weer een hoop koekenbakkers gespot in korte broek, bij 5 graden.
Hier ook. Ook in kort kort gezien om half 10 ' ochtends :X
  zondag 26 maart 2017 @ 15:44:26 #27
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_169791833
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:18 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen weer een hoop koekenbakkers gespot in korte broek, bij 5 graden.
Ik kwam er eentje tegen in korte broek + shirt met korte mouwen.....oh ja en helmloos -O-
.
  FOK!fossiel zondag 26 maart 2017 @ 15:45:13 #28
1455 Keroppi
kool kikker
pi_169791843
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan bel ik de ANWB :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zelf denk ik het eerst mbv YouTube filmpjes zelf proberen (leve de smartphone). Neem aan dat het niet te moeilijk kan zijn.

Maar if everything fails zou ik daarna voor de optie 'hulpeloze deerne uithangen' gaan. Vast een aardige man die dan wil helpen O-)
Chick on a mission
  FOK!fossiel zondag 26 maart 2017 @ 15:48:21 #29
1455 Keroppi
kool kikker
pi_169791888
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net op zo'n beginnerscursus geweest en het is écht leuk. Een aanrader :Y
Cool, hoe heb je die gevonden en wat heb je allemaal geleerd?
Chick on a mission
  zondag 26 maart 2017 @ 15:52:05 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169791937
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net op zo'n beginnerscursus geweest en het is écht leuk. Een aanrader :Y
Welke? :) Omdat ik een vrouwenfiets heb zit ik 'noodgedwongen' bij de LIV community en ik weet dat die ook wel wat organiseren :Y

quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

kan je zo leren hoe je een band van de velg haalt of er weer omheen legt zonder tools maar gewoon met je blote knuistjes. Geen brute kracht voor nodig alleen techniek. Moet je wel naar een fokmeet komen anders zoek je het zelf maar uit.
_O- zal het in gedachten houden

quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:44 schreef Yankee het volgende:

[..]

Ik kwam er eentje tegen in korte broek + shirt met korte mouwen.....oh ja en helmloos -O-
Geen helm :') dan ben je levensmoe

quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:45 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik zou zelf denk ik het eerst mbv YouTube filmpjes zelf proberen (leve de smartphone). Neem aan dat het niet te moeilijk kan zijn.

Maar if everything fails zou ik daarna voor de optie 'hulpeloze deerne uithangen' gaan. Vast een aardige man die dan wil helpen O-)

Dan kan ik beter eerst even een man lief aankijken, want ik ga mijn fiets alleen maar slopen _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169792039
Heeft iemand interesse is deze sportdrank? Ik krijg er koppijn en enorme drang om de pissen van. Er zit nog ruim 1100 gram in. Houdbaar tot december 2017. Als jij de verzendkosten betaald (kiala of PostNL) mag je de pot hebben

  zondag 26 maart 2017 @ 16:35:40 #32
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169792728
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:57 schreef Najieto het volgende:
Heeft iemand interesse is deze sportdrank? Ik krijg er koppijn en enorme drang om de pissen van. Er zit nog ruim 1100 gram in. Houdbaar tot december 2017. Als jij de verzendkosten betaald (kiala of PostNL) mag je de pot hebben

[ afbeelding ]
misschien kan je het toilet ermee schoonmaken?
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 16:42:37 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_169792858
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:48 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Cool, hoe heb je die gevonden en wat heb je allemaal geleerd?
Bij Mantel, ik heb het geluk in Arnhem te wonen en dus de superstore binnen handbereik te hebben. Ik wist van vorig jaar dat ze die cursus deden en toen ie weer langskwam op Facebook, heb ik me direct opgegeven.

Ik heb geleerd m'n achterwiel eraf te halen, m'n band te verwisselen en m'n remblokjes te vervangen. Ook heb ik tips gehad over het schoonmaken van m'n fiets en waar ik op moet letten. Het leuke was vooral dat je praktisch één op één begeleiding hebt en dat ze je het ook echt zélf laten doen (nadat ze het voorgedaan hebben). En natuurlijk werk je aan je eigen fiets.

Ik weet dat het enorm dorky klinkt voor de ervaren heren hier, maar ik vond het erg prettig om het gewoon eens te doen, terwijl iemand met verstand van zaken aanwijzingen geeft. "Derailleur iets meer naar beneden duwen, ja, zo", dat maakt me iets zekerder om het te proberen. En het was met recht een beginnerscursus, ik kon écht niks en kon zo aanpikken :)

quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Welke? :) Omdat ik een vrouwenfiets heb zit ik 'noodgedwongen' bij de LIV community en ik weet dat die ook wel wat organiseren :Y

Ik heb ook een vrouwenfiets, maar nog nooit van de LIV community gehoord :') mis ik iets? Hoe dan ook, als je daar mee kunt doen, ook gewoon doen! Je leert vast leuke dingen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 26 maart 2017 @ 16:59:40 #34
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169793215
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een vrouwenfiets, maar nog nooit van de LIV community gehoord :') mis ik iets? Hoe dan ook, als je daar mee kunt doen, ook gewoon doen! Je leert vast leuke dingen!
Is een exclusief clubje :7
Nee, ik heb een LIV-fiets en toen begon de verkoper heel enthousiast over de community :') Maar na mijn tentamens ga ik zo'n cursus volgen :9 gaat echt tijd worden! #emancipatieenzo
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169793264
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 16:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

misschien kan je het toilet ermee schoonmaken?
Ik zal je vriendin er eens mee.. Nee laat maar :*
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 17:04:10 #36
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169793333
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor een fiets kijken. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Ik ben een zwemmer en loop ook hard dus ik wil er eigenlijk bij gaan fietsen om ook triatlons te kunnen doen. Al vanaf dat ik als tienermeisje het wielrennen volg wil ik eigenlijk zelf ook graag fietsen. En de omgeving is prachtig hier maar om nou wekelijks een marathon te gaan lopen hier om veel te kunnen vind ik ook wat overdreven. Dus, vandaar. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169793571
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor een fiets kijken. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Ik ben een zwemmer en loop ook hard dus ik wil er eigenlijk bij gaan fietsen om ook triatlons te kunnen doen. Al vanaf dat ik als tienermeisje het wielrennen volg wil ik eigenlijk zelf ook graag fietsen. En de omgeving is prachtig hier maar om nou wekelijks een marathon te gaan lopen hier om veel te kunnen vind ik ook wat overdreven. Dus, vandaar. :)
http://hetiskoers.nl/wielercode/

Check regel #5


Maar wat voor tips zoek je?

De keuze voor een fiets is voornamelijk afhankelijk van je budget.
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 17:16:02 #38
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169793619
quote:
12s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef cafca het volgende:

[..]

http://hetiskoers.nl/wielercode/

Check regel #5
Dan zit ik niet op de juiste plek hier. Bedankt. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169793770
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:16 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dan zit ik niet op de juiste plek hier. Bedankt. :)
Moet je ziet te serieus nemen ;)

Zie edit.
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 17:25:40 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169793881
:D

Maar budget is 750-1000 euro. Of nog iets meer. Maar in ieder geval niet meer dan 1500.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 26 maart 2017 @ 17:27:02 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169793909
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:25 schreef DeLuna het volgende:
:D

Maar budget is 750-1000 euro. Of nog iets meer. Maar in ieder geval niet meer dan 1500.
Is dat inclusief kleding? :)

De beste tip die ik je kan geven is om te wachten tot na het fietsseizoen want dan zijn de fietsen in de aanbieding _O- :') Die van mij was anders zwaar buiten budget O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 17:31:17 #42
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169794008
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is dat inclusief kleding? :)

De beste tip die ik je kan geven is om te wachten tot na het fietsseizoen want dan zijn de fietsen in de aanbieding _O- :') Die van mij was anders zwaar buiten budget O+
Bij een bedrag van 1500 wel inclusief kleding.

Oh, dat duurt nog even dus ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 26 maart 2017 @ 17:42:01 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169794289
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Bij een bedrag van 1500 wel inclusief kleding.

Oh, dat duurt nog even dus ;(
Nou ja, je kunt nu ook wel een fiets kopen :P De fiets die ik wilde was EUR 1.700 in het seizoen en na het seizoen iets van EUR 1.200. En mijn totale budget was ook iets van EUR 1.500 (wel iets overschreden :')) Anders had ik vast en zeker ook wel een prima fiets, maar deze voldeed echt aan alle eisen en was ook heel mooi O+

Maar aan de andere kant moet je dan een heel seizoen overslaan en dat is ook jammer! Was het juni/juli geweest zou ik zeggen: wachten :Y nu vind ik het ook wel lastig :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 26-03-2017 17:51:21 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169794407
quote:
# 2
Steun altijd je lokale fietsenmaker.

2.1 Wil je op een Bianchi rijden en je lokale fietsenmaker verkoopt geen Bianchi dan heb je pech. Rij op een ander merk, zo erg is dat nu ook weer niet.
2.2 Is je lokale fietsenmaker een broddelaar, dan mag je een andere fietsenmaker zoeken.
2.3 Indien je lokale fietsenmaker alleen maar Trek verkoopt, dan mag je ook een andere opzoeken.
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 18:17:45 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_169795154
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Bij een bedrag van 1500 wel inclusief kleding.

Oh, dat duurt nog even dus ;(
Ik heb vorig jaar een fiets gekocht in deze periode en dat ging ook prima :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 26 maart 2017 @ 18:17:50 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169795160
Haha wat een debiele regels
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 18:18:55 #47
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169795190
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een fiets gekocht in deze periode en dat ging ook prima :)
Ik kan toch niet zolang wachten :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169795250
'tis net als met kleren. Als je op de uitverkoop wacht is alleen de lelijke zooi nog over.
  zondag 26 maart 2017 @ 18:22:09 #49
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169795270
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik kan toch niet zolang wachten :P
Geef je groot gelijk :Y Dus shoppen :9
quote:
6s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:21 schreef muzas het volgende:
'tis net als met kleren. Als je op de uitverkoop wacht is alleen de lelijke zooi nog over.
Behalve mijn fiets O+ die is mooi 8-)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 18:25:32 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_169795329
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik kan toch niet zolang wachten :P
En terecht niet!

Ik ben zelf naar een grote winkel gegaan, waar ze enorm veel keuze hebben. Belangrijk vond ik dat ze me goed konden opmeten en dat ik de fiets meteen mee naar huis mocht nemen. Als ik iets wil, dan wil ik het nu :') en niet eerst wachten op de bestelling en blabla.
Voor jouw budget kun je een prima fiets krijgen, incl. alles. Ook in het voorseizoen. Dus komt vast goed!

En welcome to the tri-side! *O* Ik ben heul benieuwd wat jij kan daarop! Met zwemmen als eerste het water uit en lopen gaat je ook goed af ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_169795376
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor een fiets kijken. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Ik ben een zwemmer en loop ook hard dus ik wil er eigenlijk bij gaan fietsen om ook triatlons te kunnen doen. Al vanaf dat ik als tienermeisje het wielrennen volg wil ik eigenlijk zelf ook graag fietsen. En de omgeving is prachtig hier maar om nou wekelijks een marathon te gaan lopen hier om veel te kunnen vind ik ook wat overdreven. Dus, vandaar. :)
Er komt nog meer kijken bij een triathlon behalve een fiets. Zeker met een budget van 1000 euro kom je niet heel ver om alles bij elkaar te krijgen daarvoor.

Maar voor 1000 euro zou ik naar een jonge 2e hands gaan kijken of je gaat naar een lokale fietsboer en je vraagt voor fietsen van seizoen 2016, misschien dat die nog wat leuks hebben staan.
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 18:35:23 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_169795523
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Er komt nog meer kijken bij een triathlon behalve een fiets. Zeker met een budget van 1000 euro kom je niet heel ver om alles bij elkaar te krijgen daarvoor.

Maar voor 1000 euro zou ik naar een jonge 2e hands gaan kijken of je gaat naar een lokale fietsboer en je vraagt voor fietsen van seizoen 2016, misschien dat die nog wat leuks hebben staan.
Ze heeft een budget van ¤ 1500,-, daar moet je toch wel een heel eind mee komen? DeLuna heeft al zwem- en loopspullen, dus in principe heeft ze alleen de fiets (met alles wat daarbij hoort) nog nodig. En een trisuit, maar dat is niet eens per se nodig.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_169795624
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ze heeft een budget van ¤ 1500,-, daar moet je toch wel een heel eind mee komen? DeLuna heeft al zwem- en loopspullen, dus in principe heeft ze alleen de fiets (met alles wat daarbij hoort) nog nodig. En een trisuit, maar dat is niet eens per se nodig.
Naast fietskleding moet je sowieso een wetsuit hebben, een badmuts is verplicht en een wedstrijdriem aanbevolen. Een trisuit en triatlonstuur zijn optioneel maar wel handig.

Verder kan het inschrijfgeld voor een beetje triathlon ook stevig zijn, en je moet nog verplicht een licentie hebben, ook als recreant.

En verder verslijten dingen aan een fiets en schoenen ook nog wel. Ik heb nu sinds ik besloten heb een triathlon te doen al een kleine 1000 euro uitgegeven aan materiaal, inschrijving en licentie. En dat is dus zonder het kopen van een fiets.
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 19:11:09 #54
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169796243
Een wetsuit is pas verplicht bij een watertemperatuur onder de 14 graden. Aangezien ik van origine wedstrijdzwemmer ben en ook vaak open water wedstrijden heb gezwommen maak ik me niet zo druk om een badmuts of een wetsuit. Wetsuits zijn zelfs verboden in het open water zwemmen. Ik heb overigens al eerder meegedaan aan een triathlon (met een geleende fiets, wat niet ideaal was).

Licenties zijn zelfs niet verplicht van wat ik zo heb opgezocht, en er is (was?) een samenwerking tussen de NTB en de KNZB, waardoor ik zelfs met mijn startnummer kan deelnemen aan triathlons tot de kwart afstand.

En inschrijfgeld reken ik nooit mee. Mijn budget ging puur en alleen over de fiets en de kleding/schoenen/helm etc. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 19:11:20 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_169796246
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Naast fietskleding moet je sowieso een wetsuit hebben, een badmuts is verplicht en een wedstrijdriem aanbevolen. Een trisuit en triatlonstuur zijn optioneel maar wel handig.

Verder kan het inschrijfgeld voor een beetje triathlon ook stevig zijn, en je moet nog verplicht een licentie hebben, ook als recreant.

En verder verslijten dingen aan een fiets en schoenen ook nog wel. Ik heb nu sinds ik besloten heb een triathlon te doen al een kleine 1000 euro uitgegeven aan materiaal, inschrijving en licentie. En dat is dus zonder het kopen van een fiets.
Een wetsuit is lang niet altijd verplicht en kan eventueel gehuurd worden. Een badmuts heeft DeLuna. Daarnaast krijg je die altijd van de organisatie. Startnummerband is handig inderdaad.

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, maar ik heb denk ik in totaal ¤ 2000,- uitgegeven, incl. fiets. Moet ik er wel bijzeggen dat ik geen wetsuit heb, nog. En dat m'n eerste setjes fietskleding van de Lidl kwamen. Maar verder is het echt wel te doen. Om te starten dan, want gaandeweg zal ik ook nog wel willen upgraden hier en daar.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_169796528
Vandaag lekker klimmen op Mallorca, 154km met 2900hm.





En 2e echte rit met de bolt: 5u30 moving time, bolt heeft 7u20 aangestaan waarvan merendeel van de dag op kaart.
En net zoals gisteren paired met alle sensoren en telefoon.
Na afloop nog 51% batterij over, dik tevreden dus :)
pi_169796638
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk voor een fiets kijken. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Ik ben een zwemmer en loop ook hard dus ik wil er eigenlijk bij gaan fietsen om ook triatlons te kunnen doen. Al vanaf dat ik als tienermeisje het wielrennen volg wil ik eigenlijk zelf ook graag fietsen. En de omgeving is prachtig hier maar om nou wekelijks een marathon te gaan lopen hier om veel te kunnen vind ik ook wat overdreven. Dus, vandaar. :)
Juiste maat fiets en er goed op worden gezet, een goede fietsbroek. Heb sinds kort een duurdere broek met een goede zeem en het is toch een stuk prettiger fietsen. Verder voor kleding schoenen/pedalen, helm, shirt, ondershirt, handschoenen, arm-/ beenwarmers. Eventueel shirt met lange mouwen, een lange broek en een regenjack.

Vergeet niet bidonhouders/bidons en een bel. Bij een lekke band of als je iets moet verstellen/vastzetten ben je onderweg ook bandenlichters, multitool, fietspompje (of co2 cartridges) en een reserve binnenband nodig.

Bij een fietsmaker geven ze vaak bij aanschaf van een nieuwe fiets een accessoirepakket. Dus alles in de 2e alinea kun je er dan bij vragen en misschien ook gelijk de pedalen. Voor ¤900-1000 kun je een prima fiets kopen met Shimano 105 onderdelen. Dan heb je genoeg ruimte in je budget voor de kleding en overige accessoires.
pi_169796770
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:25 schreef ddx het volgende:
Vandaag lekker klimmen op Mallorca, 154km met 2900hm.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En 2e echte rit met de bolt: 5u30 moving time, bolt heeft 7u20 aangestaan waarvan merendeel van de dag op kaart.
En net zoals gisteren paired met alle sensoren en telefoon.
Na afloop nog 51% batterij over, dik tevreden dus :)
^O^ (zowel voor de foto's als voor de review)
pi_169796788
quote:
6s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:11 schreef DeLuna het volgende:
Een wetsuit is pas verplicht bij een watertemperatuur onder de 14 graden. Aangezien ik van origine wedstrijdzwemmer ben en ook vaak open water wedstrijden heb gezwommen maak ik me niet zo druk om een badmuts of een wetsuit. Wetsuits zijn zelfs verboden in het open water zwemmen. Ik heb overigens al eerder meegedaan aan een triathlon (met een geleende fiets, wat niet ideaal was).

Licenties zijn zelfs niet verplicht van wat ik zo heb opgezocht, en er is (was?) een samenwerking tussen de NTB en de KNZB, waardoor ik zelfs met mijn startnummer kan deelnemen aan triathlons tot de kwart afstand.

En inschrijfgeld reken ik nooit mee. Mijn budget ging puur en alleen over de fiets en de kleding/schoenen/helm etc. :P
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Een wetsuit is lang niet altijd verplicht en kan eventueel gehuurd worden. Een badmuts heeft DeLuna. Daarnaast krijg je die altijd van de organisatie. Startnummerband is handig inderdaad.

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, maar ik heb denk ik in totaal ¤ 2000,- uitgegeven, incl. fiets. Moet ik er wel bijzeggen dat ik geen wetsuit heb, nog. En dat m'n eerste setjes fietskleding van de Lidl kwamen. Maar verder is het echt wel te doen. Om te starten dan, want gaandeweg zal ik ook nog wel willen upgraden hier en daar.
Hmm.
quote:
ZWEMREGELS
Een deelnemer dient tijdens het evenement te beschikken over een wetsuit
quote:
Een daglicentie is verplicht wanneer u geen lid bent van een nationale triathlonbond of wanneer u een basislidmaatschap heeft.
Dat is voor de middle en long distance in ieder geval.
Maar goed, ik blijf er bij dat je gewoon voor een overjarig model moet gaan voor 1000 euro. Kun je wel een leuke Giant voor uit halen dan.
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 19:53:40 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_169797136
"Het evenement", er zullen gerust evenementen zijn waar het verplicht is. Maar lang niet altijd, zeker niet in het naseizoen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 19:54:27 #61
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169797158
quote:
De KNZB en de NTB hebben afspraken gemaakt over de openstelling van de competities voor elkaars leden. Voor KNZB leden met een startvergunning wordt het zo mogelijk, om zonder extra kosten voor een daglicentie, mee te doen aan NTB-evenementen tot en met maximaal de kwart afstand.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169797654
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:38 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


[..]

Hmm.

[..]


[..]

Maar goed, ik blijf er bij dat je gewoon voor een overjarig model moet gaan voor 1000 euro. Kun je wel een leuke Giant voor uit halen dan.
Dat laatste inderdaad.
Naast de lokale fietsenwinkel kun je ook eens bij Mantel of Salden kijken.
  zondag 26 maart 2017 @ 20:13:27 #63
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169797715
Lopen :')
Zwemmen :')
pi_169797834
Ik heb even advies nodig. Ik heb vorig jaar mijn eerste racefiets gekocht, tweedehands Sense Umbria met volgens mij Shimano Sora onderdelen. Het is gewoon een fijne fiets maar ik wil nu toch iets verder gaan kijken. En dan ben ik op zoek naar een racefiets die ik voor gewone toertochten en triatlonwedstrijden kan gebruiken. Ik vind het namelijk nu nog onzin om een tweede racefiets te kopen die ik alleen voor triatlons uit de schuur haal. Dat kan altijd later als ik triatlons echt leuk vind. Ik kwam na wat zoeken bij de Cube Aerium HPA uit die een gulden middenweg moet bieden tussen "normaal" fietsen en in een lage houding. Dus mijn vraag is of dit een beetje goede koop zou zijn. Ik geloof dat ze voor minder dan 1700 euro worden verkocht. Dus prijstechnisch lijkt het mij ook erg interessant, want ik hoef niet het aller duurste te hebben.

https://www.cube.eu/nl/20(...)pro-blackngrey-2017/
pi_169798642
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
Lopen :')
Zwemmen :')
Ja, hardlopers zijn doodlopers. En zwemmers die, euhm... Geen idee eigenlijk. :+
pi_169799256
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:42 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja, hardlopers zijn doodlopers. En zwemmers die, euhm... Geen idee eigenlijk. :+
Rennen is voor bange dieren en zwemmen is voor vissen :P
pi_169800971
#mooiweerfietsersalert
  Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 21:45:05 #69
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169801124
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:38 schreef poiuytr het volgende:
#mooiweerfietsersalert
Ik ben ook geen mooiweerlopert dus dat zal vast meevallen 8-)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169804315
Voor 1000 euro heb je echt wel een leuke alu fiets met 105. Cube of Sensa ofzo.
pi_169804360
@Devv Hoe verhoudt hij zich qua geometrie met een 'gewone' racefiets?
pi_169804367
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben ook geen mooiweerlopert dus dat zal vast meevallen 8-)
https://www.fietsenwinkel.nl/liv-avail-sl-1-2017

Met 105.
pi_169804485
Ik heb vandaag het eerste 'echte' koersje van het jaar gereden. Ging wel lekker.

Op een paar momenten na de hele koers bij de eerste 15 gereden. Toen zat ik ook meteen achter een breuk en lag ik er echt ff af :')

Maar ik kon terugkomen. In het begin met een paar anderen geprobeerd de boel op de kant te trekken, maar er stond te weinig wind. Daarna mezelf maar een beetje gespaard en af en toe meegesprongen. Maar omdat dat niet kansrijk was niet aangedrongen.

In de finale geloerd op een momentje. Toen het met nog zo'n 6km te gaan stilviel ben ik vanuit de derde, vierde rij meteen aangegaan. Had op die manier snelheid voordat de rest het doorhad. Drie anderen sprongen mee en de samenwerking was meteen goed. Alleen kregen we niet heel veel ruimte en werden we 400 meter voor de meet weer teruggepakt. Toen had ik geen jus meer voor de sprint. Wel heerlijk gekoerst zeg!
  maandag 27 maart 2017 @ 07:32:23 #74
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_169807428
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:54 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Op die afstanden is een daglicentie maar een paar euro.
Wedstrijd inschrijfgeld zelf is wel erg duur vergeleken met andere sporten. In juli doe ik aan een wedstrijd mee met 450e startgeld. Daar kun je ook gewoon een mooie set wielen van halen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  FOK!fotograaf maandag 27 maart 2017 @ 08:08:27 #75
73911 ultra_ivo
pi_169807571
450 Euro startkosten is idd erg duur. Voor LEL bestaal ik minder en dat is dan 5 dagen met volledige verzorging.
pi_169807572
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:32 schreef No-P het volgende:

[..]

Op die afstanden is een daglicentie maar een paar euro.
Wedstrijd inschrijfgeld zelf is wel erg duur vergeleken met andere sporten. In juli doe ik aan een wedstrijd mee met 450e startgeld. Daar kun je ook gewoon een mooie set wielen van halen.
Iron Man Maastricht is 550 euro en Challenge Almere is 439 euro. :)
Iets minder duur als je vroeg je plaats reserveert.
pi_169807643
Wat de gek er voor geeft hè..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 27 maart 2017 @ 08:43:56 #78
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169807803
Wat een prijzen _O- :o

Ga zo 60km fietsen *O* waarvan hopelijk niet 50km tegenwind zoals zaterdag _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169807923
Wat een geld _O-

Waarom moet dat zo duur zijn? Ik heb een paar keer aan een lokale triatlon meegedaan. Dat kost je hoogstens een tientje.
pi_169808000
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:08 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Iron Man Maastricht is 550 euro en Challenge Almere is 439 euro. :)
Iets minder duur als je vroeg je plaats reserveert.
Krijg je dan bij een volle stempelkaart zo'n rare Cervelo?
pi_169808124
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb vandaag het eerste 'echte' koersje van het jaar gereden. Ging wel lekker.

Op een paar momenten na de hele koers bij de eerste 15 gereden. Toen zat ik ook meteen achter een breuk en lag ik er echt ff af :')

Maar ik kon terugkomen. In het begin met een paar anderen geprobeerd de boel op de kant te trekken, maar er stond te weinig wind. Daarna mezelf maar een beetje gespaard en af en toe meegesprongen. Maar omdat dat niet kansrijk was niet aangedrongen.

In de finale geloerd op een momentje. Toen het met nog zo'n 6km te gaan stilviel ben ik vanuit de derde, vierde rij meteen aangegaan. Had op die manier snelheid voordat de rest het doorhad. Drie anderen sprongen mee en de samenwerking was meteen goed. Alleen kregen we niet heel veel ruimte en werden we 400 meter voor de meet weer teruggepakt. Toen had ik geen jus meer voor de sprint. Wel heerlijk gekoerst zeg!
^O^

Zelf gister ook een koersje gereden met een leuke opzet. Je rijdt in teams van 3-5 man. Tijdens het koersje zijn er 2 tussensprints en 1 eindsprint waarbij punten voor het team te verdienen zijn. Het team met de meeste punten wint. We kwamen alleen nogal wat inhoud en tactisch inzicht tekort. :P
pi_169808258
Na al die andere fietsende hardlopers hier zal ik me ook maar eens melden.
Ik heb vorig jaar een fiets gekocht om naast het hardlopen ook te kunnen fietsen voor de afwisseling. Het is een Cube Attain SL geworden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar heb ik er een aantal ritjes mee gemaakt, dit jaar was het er nog niet van gekomen in verband met mijn verhuizing. Maar gisteren heb ik er eindelijk een klein ritje mee gemaakt.
Ik ben net als sommige anderen hier nog van plan een onderhoudscursus te volgen, om wat tips en tricks te leren en wat meer onderhoud zelf te kunnen doen.
pi_169808377
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Wat een geld _O-

Waarom moet dat zo duur zijn? Ik heb een paar keer aan een lokale triatlon meegedaan. Dat kost je hoogstens een tientje.
Ik denk dat het meeste geld in vergunningen gaat zitten. Bij Challenge Almere is eigenlijk het hele parcours voor 2 complete dagen verkeervrij.
pi_169809164
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:23 schreef Tommeke het volgende:
@Devv Hoe verhoudt hij zich qua geometrie met een 'gewone' racefiets?
Ik had begrepen dat de geometrie tussen een normale racefiets en een triathlon racefiets zit.




pi_169809498
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Wat een geld _O-

Waarom moet dat zo duur zijn? Ik heb een paar keer aan een lokale triatlon meegedaan. Dat kost je hoogstens een tientje.
Iron Man is echt een "merk" en een stuk aanzien (denkt men) als je daar aan mee doet. Commerciële organisaties die flink willen verdienen. Opzich niks mis mee want je beslist zelf of je er aan mee wilt doen. Persoonlijk vind ik die tarieven ook compleet van de pot gerukt.. want met die 550 euro ben je er niet.. overnachten (dag er voor en er na) vervoer, extra kosten ect..
Ga je voor een dagje "sporten" dik over de 1000 euro heen.. en inderdaad een lokale triathlon voor 2 tot 3 tientjes is net zo leuk vind ik.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:02:41 #86
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169809505
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 08:08 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Iron Man Maastricht is 550 euro en Challenge Almere is 439 euro. :)
Iets minder duur als je vroeg je plaats reserveert.
dude wtf :{w
pi_169809659
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:39 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat de geometrie tussen een normale racefiets en een triathlon racefiets zit.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een racefiets is dat ding wel echt lang en laag.
pi_169809733
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:18 schreef Devv het volgende:
En dan ben ik op zoek naar een racefiets die ik voor gewone toertochten en triatlonwedstrijden kan gebruiken. Ik vind het namelijk nu nog onzin om een tweede racefiets te kopen die ik alleen voor triatlons uit de schuur haal.
Maar je denkt dat het een goed plan is om altijd extreem agressief of je racefiets te zitten voor die paar keer dat je een triathlon gaat doen. En wat als je triathlons niet leuk vindt? Dan zit je met een fiets die je niet wilt hebben.

Dan kan je denk ik beter eerst gewoon een opzetstuurtje halen en een paar keer zo'n triathlon daarmee doen ipv een dikke investering te doen waar je wellicht over een paar maanden spijt van hebt.
pi_169809766
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:01 schreef RicoVV het volgende:

[..]

Iron Man is echt een "merk" en een stuk aanzien (denkt men) als je daar aan mee doet. Commerciële organisaties die flink willen verdienen. Opzich niks mis mee want je beslist zelf of je er aan mee wilt doen. Persoonlijk vind ik die tarieven ook compleet van de pot gerukt.. want met die 550 euro ben je er niet.. overnachten (dag er voor en er na) vervoer, extra kosten ect..
Ga je voor een dagje "sporten" dik over de 1000 euro heen.. en inderdaad een lokale triathlon voor 2 tot 3 tientjes is net zo leuk vind ik.
Dat zullen waarschijnlijk geen volledige "Iron Man" afstanden zijn dan. 1/4 en 1/8 of zo. Die kosten inderdaad bijna niks. Het wordt pas spannend bij middle en long distance triathlons. En Challenge Almere valt sowieso niet onder Iron Man. Dus het is echt niet alleen de naam die het duur maakt.

Hier in de buurt is bijvoorbeeld een 1/3 en die kost al 85 euro.
pi_169810790
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:19 schreef ratatat het volgende:

[..]

Maar je denkt dat het een goed plan is om altijd extreem agressief of je racefiets te zitten voor die paar keer dat je een triathlon gaat doen. En wat als je triathlons niet leuk vindt? Dan zit je met een fiets die je niet wilt hebben.

Dan kan je denk ik beter eerst gewoon een opzetstuurtje halen en een paar keer zo'n triathlon daarmee doen ipv een dikke investering te doen waar je wellicht over een paar maanden spijt van hebt.
Je hebt een goed punt. Je kunt het dus beter eerst een paar keer met een gewone racefiets proberen en dan eventueel een TT of triatlon racefiets kopen. Ik had begrepen dat het voor de belasting van bijvoorbeeld je rug juist niet goed is om een opzetstuur op een normale racefiets te zetten. Klopt dat?
pi_169811095
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:18 schreef Devv het volgende:

[..]

Je hebt een goed punt. Je kunt het dus beter eerst een paar keer met een gewone racefiets proberen en dan eventueel een TT of triatlon racefiets kopen. Ik had begrepen dat het voor de belasting van bijvoorbeeld je rug juist niet goed is om een opzetstuur op een normale racefiets te zetten. Klopt dat?
Ik heb er geen last van (heb een ControlTech Aero opzetstuur). Maar met een opzetstuur op een normale racefiets moet je wel opletten dat het niet te lang is. Het mag namelijk niet te ver uitsteken.

[ Bericht 1% gewijzigd door RealBizkit666 op 27-03-2017 12:45:46 ]
pi_169811382
Hmm. Ik heb de elemnt bolt ook op i-mobile bestelt.
Krijg net een mail dat ik hem pas op 4 april zal ontvangen. Maar als ik nu 10 euro meer betaal dan kan ik de gewone elemnt krijgen.

Wat zal ik doen?
pi_169811384
Opzetstuur op een gewone racer kan prima hoor! Je kunt alleen niet zo diep zitten als op een echte tijdritfiets.

Mocht ie je qua geometrie passen, waarom niet?
pi_169811400
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef ratatat het volgende:

[..]

^O^

Zelf gister ook een koersje gereden met een leuke opzet. Je rijdt in teams van 3-5 man. Tijdens het koersje zijn er 2 tussensprints en 1 eindsprint waarbij punten voor het team te verdienen zijn. Het team met de meeste punten wint. We kwamen alleen nogal wat inhoud en tactisch inzicht tekort. :P
Klinkt als een leuke opzet! Tactisch inzicht is ook wel belangrijk ja :P
pi_169813165
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat zullen waarschijnlijk geen volledige "Iron Man" afstanden zijn dan. 1/4 en 1/8 of zo. Die kosten inderdaad bijna niks. Het wordt pas spannend bij middle en long distance triathlons. En Challenge Almere valt sowieso niet onder Iron Man. Dus het is echt niet alleen de naam die het duur maakt.

Hier in de buurt is bijvoorbeeld een 1/3 en die kost al 85 euro.
Sorry beetje onzin om te zeggen dat het pas echt spannend word vanaf een halve en Zeker een hele.

Een hele is helemaal niet spannend want het wedstrijd element is voor een recreant nihil. Het is meer een uithoudingsverhaal. Daar kun je gewoon op trainen. Snelheid op een hele is niet echt relevant. Bovengemiddeld goed getraind doe je hem in 10 uur. Gemiddeld goed in 12 uur of minder. Matig getraind en dat zijn nog steeds hele volksstammen doen er 14 tot 16 uur over. Als dat spannend is doe je dingen die je van te voren slecht overziet. Een halve triathlon heeft voor mij nog wel het wedstrijd element. En de 1/8 en 1/4 kwart afstanden helemaal want dan ga je gewoon volle bak. Persoonlijk word ik altijd een beetje moe van die triathleten die zichzelf en de sport pas serieus nemen als ze een hele doen (no offence). Ondertussen fietsen ze nog geen deuk in een pakje boter met gemiddelde tijdens een wedstrijd die ik op mijn woon-werk ritjes fiets.. en een marathon als afsluiter op een hele doen ze gerust 5 uur over. Het is net als marathon lopers die hun neus ophalen voor een (snelle) 5 km wedstrijd.. des te langer de afstand des te meer je in je comfortzone kunt sporten. Overigens kost de halve triathlon NK in Klazienaveen slechts 60/65 euro.. het kan dus wel voor een "normale" prijs.
pi_169813243
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:17 schreef RicoVV het volgende:

[..]

Sorry beetje onzin om te zeggen dat het pas echt spannend word vanaf een halve en Zeker een hele.
Spannend qua prijs natuurlijk. Wedstrijdelement is er voor een recreant op geen enkele afstand natuurlijk.

Edit:
Overigens, over tijden in Almere, van de 339 finishers op de lange afstand zaten er 233 onder de 12 uur. Dat is ruim 66% die dus in jouw ogen gemiddeld of hoger zijn. Dus je verhaal van hele volksstammen dat ze retetraag zijn gaat niet op. Hell, er waren er maar 11 die langer dan 14 uur nodig hadden.

[ Bericht 6% gewijzigd door RealBizkit666 op 27-03-2017 14:38:21 ]
pi_169814873
quote:
5s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Ik heb de elemnt bolt ook op i-mobile bestelt.
Krijg net een mail dat ik hem pas op 4 april zal ontvangen. Maar als ik nu 10 euro meer betaal dan kan ik de gewone elemnt krijgen.

Wat zal ik doen?
Wachten, tenzij je de grootte van de normale Elemmt geen probleem vindt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169815443
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb vandaag het eerste 'echte' koersje van het jaar gereden. Ging wel lekker.

Op een paar momenten na de hele koers bij de eerste 15 gereden. Toen zat ik ook meteen achter een breuk en lag ik er echt ff af :')

Maar ik kon terugkomen. In het begin met een paar anderen geprobeerd de boel op de kant te trekken, maar er stond te weinig wind. Daarna mezelf maar een beetje gespaard en af en toe meegesprongen. Maar omdat dat niet kansrijk was niet aangedrongen.

In de finale geloerd op een momentje. Toen het met nog zo'n 6km te gaan stilviel ben ik vanuit de derde, vierde rij meteen aangegaan. Had op die manier snelheid voordat de rest het doorhad. Drie anderen sprongen mee en de samenwerking was meteen goed. Alleen kregen we niet heel veel ruimte en werden we 400 meter voor de meet weer teruggepakt. Toen had ik geen jus meer voor de sprint. Wel heerlijk gekoerst zeg!
Netjes gereden ^O^

Is er ook ergens een overzicht te vinden van de ICW Noord wedstrijden? Ik kon vanochtend zo snel niks vinden.
pi_169816014
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:16 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Netjes gereden ^O^

Is er ook ergens een overzicht te vinden van de ICW Noord wedstrijden? Ik kon vanochtend zo snel niks vinden.
Senk joe!

Is nog niet helemaal bekend. 9 april sowieso in Assen. Makkelijk en leuk rondje op een industrieterrein. Wel een saaie omgeving, maar dat moet je maar voor lief nemen ;)
pi_169817921
Vandaag ruzie met de bolt.
Had een rit klaarstaan op strava en probeerde die te laden, via sync op de bolt (via bluetooth verbonden met telefoon)
Sync draaide netjes websites af, had wel het idee dat ik strava hier niet langs zag komen.
Via de telefoon app zag ik de route wel netjes staan, dus probeerde die te laden naar de bolt maar gaf melding dat route niet in de bolt stond.
Geprobeerd strava account te unlinken/resyncen, maar ook dat had geen effect. (behalve dat op dat moment alle strava routes weggingen)
En misschien door al dit geklooi opeens tijdens rit een opstart scherm die recover ride aangaf.
Dit lukte soort van, deel van rit werd geupload op strava en rit ging ook gewoon weer verder. (alleen mis ik 2km oid die ik fietste tijdens recover wat even duurde)
Rit zelf ging verder en stats op het eind leken ook ok (behalve hoogtemeters die maar helft van rit waren, volgens mij vanaf opnieuw opstarten)
Kijk ik nu in de wahoo app op telefoon zie ik nogsteeds maar kleine rit staan.
Uiteindelijk de .fit file via usb geupload op strava en dat lijkt ok behalve dus hoogtemeters die totaal niet kloppen. (correctie dus maar gedaan)

Terug in appartement nogmaals sync routes geprobeerd en toen connecte hij via wifi en kwamen de routes weer allemaal in de bolt te staan.
pi_169822802
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:25 schreef ddx het volgende:
Vandaag ruzie met de bolt.
Had een rit klaarstaan op strava en probeerde die te laden, via sync op de bolt (via bluetooth verbonden met telefoon)
Sync draaide netjes websites af, had wel het idee dat ik strava hier niet langs zag komen.
Via de telefoon app zag ik de route wel netjes staan, dus probeerde die te laden naar de bolt maar gaf melding dat route niet in de bolt stond.
Geprobeerd strava account te unlinken/resyncen, maar ook dat had geen effect. (behalve dat op dat moment alle strava routes weggingen)
En misschien door al dit geklooi opeens tijdens rit een opstart scherm die recover ride aangaf.
Dit lukte soort van, deel van rit werd geupload op strava en rit ging ook gewoon weer verder. (alleen mis ik 2km oid die ik fietste tijdens recover wat even duurde)
Rit zelf ging verder en stats op het eind leken ook ok (behalve hoogtemeters die maar helft van rit waren, volgens mij vanaf opnieuw opstarten)
Kijk ik nu in de wahoo app op telefoon zie ik nogsteeds maar kleine rit staan.
Uiteindelijk de .fit file via usb geupload op strava en dat lijkt ok behalve dus hoogtemeters die totaal niet kloppen. (correctie dus maar gedaan)

Terug in appartement nogmaals sync routes geprobeerd en toen connecte hij via wifi en kwamen de routes weer allemaal in de bolt te staan.
Maar verder wel lekker gefietst ? :-)
  FOK!fotograaf maandag 27 maart 2017 @ 22:18:31 #102
145146 Andyy
pi_169824741
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:52 schreef Tommeke het volgende:
Opzetstuur op een gewone racer kan prima hoor! Je kunt alleen niet zo diep zitten als op een echte tijdritfiets.

Mocht ie je qua geometrie passen, waarom niet?
-17 stuurpen
  FOK!fotograaf maandag 27 maart 2017 @ 23:10:39 #103
145146 Andyy
pi_169826422
Is Vinnie gestopt met fietsen?
pi_169827900
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:23 schreef RicoVV het volgende:

[..]

Maar verder wel lekker gefietst ? :-)
Ja hoor, lekker afzien weer vandaag.
pi_169828454
quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

-17 stuurpen
Of gewoon een verstelbare :P
  dinsdag 28 maart 2017 @ 06:12:21 #106
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_169829482
Wat is nou een goede cross groepset.
Is maar weinig over te vinden... Shimano 1x11 bestaat niet?
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  dinsdag 28 maart 2017 @ 06:46:08 #107
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169829553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 06:12 schreef No-P het volgende:
Wat is nou een goede cross groepset.
Is maar weinig over te vinden... Shimano 1x11 bestaat niet?
Een die op je fiets en bij je budget past. CX? Disc? Velgrem? Mechanisch? Type bracket? 1 kamwiel of comapct dubbel? Lichter is altijd beter.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 07:21:22 #108
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169829645
quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2017 23:10 schreef Andyy het volgende:
Is Vinnie gestopt met fietsen?
Ik heb gewoon even helemaal geen zin. Misschien aankomend weekend.

En anders niet *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 07:31:55 #109
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169829687
21 graden *O*

Heb gisteren al 60km gefietst dus vandaag een beschaafde 30km O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169829725
Wat is ineens die hype om die Wahoo Bolt?

Je ziet op ongeveer elke fietsblog/site reviews voorbij komen. Nu is dat niet zo gek, maar ook veel users op fora druk over dat ding praten. Krijgen jullie daar voor betaalt ddx? :P
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:00:26 #111
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_169829828
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 06:46 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Een die op je fiets en bij je budget past. CX? Disc? Velgrem? Mechanisch? Type bracket? 1 kamwiel of comapct dubbel? Lichter is altijd beter.
Liefst 1x11. Bij CX wil ik denk ik toch wel naar de mechanische disc: kan ik dan gewoon de ultegra disc gebruiken? Bracket maakt niet veel uit, wat ik op oog heb is pressfit, maar hollowtech II is voor alle bracket types wel te vinden.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_169830000
Waarom mechanisch?
pi_169830812
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 07:40 schreef Tommeke het volgende:
Wat is ineens die hype om die Wahoo Bolt?

Je ziet op ongeveer elke fietsblog/site reviews voorbij komen. Nu is dat niet zo gek, maar ook veel users op fora druk over dat ding praten. Krijgen jullie daar voor betaalt ddx? :P
Nieuwe unit met uitstekende reviews voor goede prijs. Dus komt in top 3 binnen bij mensen die op zoek zijn naar een nieuwe fietscomputer.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169831335
tiefuskoud vanmorgen
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:20:18 #115
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169831443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:00 schreef No-P het volgende:

[..]

Liefst 1x11. Bij CX wil ik denk ik toch wel naar de mechanische disc: kan ik dan gewoon de ultegra disc gebruiken? Bracket maakt niet veel uit, wat ik op oog heb is pressfit, maar hollowtech II is voor alle bracket types wel te vinden.
Nee als je mechanische schijfrem neemt dan moet je ook mechanische shifter pakken.
pi_169831492
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:13 schreef muzas het volgende:
tiefuskoud vanmorgen
Dit inderdaad :(
Kouwe vingertjes
pi_169831496
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:34 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nieuwe unit met uitstekende reviews voor goede prijs. Dus komt in top 3 binnen bij mensen die op zoek zijn naar een nieuwe fietscomputer.
Dat en heb hem als een van de eerste, dus deel mijn ervaringen gewoon met mensen.
Helaas geen sponsoring oid ;)
pi_169831630
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:23 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dit inderdaad :(
Kouwe vingertjes balletjes
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169831659
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:32 schreef Steven184 het volgende:
Dit inderdaad
Kouwe vingertjes balletjes
Dat niet ;)
pi_169831698
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:34 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat niet ;)
Ik wel :(
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169831713
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:37 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik wel :(
Hmm, nu weer beetje opgewarmd?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:42:29 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169831770
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:23 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dit inderdaad :(
Kouwe vingertjes
Nu toch niet meer? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169831792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nu toch niet meer? :o
Nee. ;)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:45:00 #124
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169831806
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nee. ;)
Gelukkig, want ik wil zo de deur uit en heb kort/kort aan _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169831825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gelukkig, want ik wil zo de deur uit en heb kort/kort aan _O-
Dat is ook weer een beetje overdreven ;) Neem been en armwarmers mee. Kan je die onderweg uit doen!
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:47:28 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169831843
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat is ook weer een beetje overdreven ;) Neem been en armwarmers mee. Kan je die onderweg uit doen!
Die heb ik niet :@ heb wel een fietsjasje :o En korte broek is bij mij net over de knieën. En mijn shirt heeft korte mouwen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169831876
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die heb ik niet :@ heb wel een fietsjasje :o En korte broek is bij mij net over de knieën. En mijn shirt heeft korte mouwen
Oh naja, zelf weten ;)
Wellicht een idee om een keer aan te schaffen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 10:50:11 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:52:37 #128
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169831940
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:49 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oh naja, zelf weten ;)
Wellicht een idee om een keer aan te schaffen.
Zal er eens naar kijken :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169831989
Ik heb nog niet in het kort gefietst dit jaar, maar vandaag moet een korte broek wel kunnen lijkt me zo.
Aldus.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:55:44 #130
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169831997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:23 schreef ddx het volgende:

[..]

Dat en heb hem als een van de eerste, dus deel mijn ervaringen gewoon met mensen.
Helaas geen sponsoring oid ;)
Effe naar gekeken...
quote:
Kortom: ben je fanatieke renner waarbij iedere seconde telt, wil je snel en makkelijk je GPS kunnen instellen en makkelijk gebruik maken van Strava, onder alle omstandigheden je data goed aflezen en navigeren (zowel op lijn als turn by turn)? Dan is de ELEMNT BOLT jouw fietscomputer!
Ik kan dus gewoon m;n Etrex 30 houden, ben duidelijk niet de doelgroep _O-
Maar die navigatie, hoe moet ik me dat voor stellen, bij elke kruising geeft ie een pijltje op het scherm naar links of recht oid? Is dat een beetje goed af te lezen ook met felle zon enzo?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:58:01 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169832036
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:55 schreef Z het volgende:
Ik heb nog niet in het kort gefietst dit jaar, maar vandaag moet een korte broek wel kunnen lijkt me zo.
Ben maar voor m'n 3 kwarts broek gegaan :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169832053
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hmm, nu weer beetje opgewarmd?
Gelukkig wel, lekker in het zonnetje achter het glas.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169832071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Effe naar gekeken...

[..]

Ik kan dus gewoon m;n Etrex 30 houden, ben duidelijk niet de doelgroep _O-
Maar die navigatie, hoe moet ik me dat voor stellen, bij elke kruising geeft ie een pijltje op het scherm naar links of recht oid? Is dat een beetje goed af te lezen ook met felle zon enzo?
Heb dat ook op mijn Mio. Werkt hetzelfde als elke auto navigatie.
pi_169832073
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:59 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Gelukkig wel, lekker in het zonnetje achter het glas.
Kasplantje O+
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:07:18 #135
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169832177
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb dat ook op mijn Mio. Werkt hetzelfde als elke auto navigatie.
Ja, maar hij laat dus niet op een kaart zien waar je naar toe moet, neem ik aan?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169832267
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Kasplantje O+
Iedereen moet zijn plek in het leven kennen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169832291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ja, maar hij laat dus niet op een kaart zien waar je naar toe moet, neem ik aan?
Net als met de Garmin zie je een kaart met lijn dacht ik, maar hierover kan ddx ons vast meer vertellen net als de werking ervan. Is het bijvoorbeeld makkelijker te volgen dan de 800/810? Belangrijkste functie van een gps vind ik nog altijd navigatie/ kaart en aflezen hartslag etc. Rest vind ik maar bijzaak. Of ik nou een route dmv bluetooth, telefoon of kabel upload maakt voor mij weinig uit, scheelt wellicht 10-30seconden.
pi_169832384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ja, maar hij laat dus niet op een kaart zien waar je naar toe moet, neem ik aan?
Kaart en eventueel turn by turn aanwijzigingen.
pi_169832440
Wat is het nog steeds koud 's morgens. Ik heb met dubbele handschoenen, dubbele sokken en overschoenen nog steeds ijskoude vingers en tenen :') . Hopelijk krijg ik vanmiddag de beloning als ik met het warme weer naar huis fiets.

quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:55 schreef Z het volgende:
Ik heb nog niet in het kort gefietst dit jaar, maar vandaag moet een korte broek wel kunnen lijkt me zo.
Ik heb zaterdagochtend in het kort gefietst (rondje om het Markermeer) en dat kon nog net.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:27:33 #140
117107 MarcoD
.........
pi_169832538
Voor het gevoel kon het misschien wel maar of het goed is is een tweede he..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:27:59 #141
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169832550
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:13 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Net als met de Garmin zie je een kaart met lijn dacht ik, maar hierover kan ddx ons vast meer vertellen net als de werking ervan.
Een foto van de navigatie in actie bij ddx zou mooi zijn ja, dat zegt toch meer dan een gepolijst reclame foto'tje.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169832591
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Een foto van de navigatie in actie bij ddx zou mooi zijn ja, dat zegt toch meer dan een gepolijst reclame foto'tje.
Je kunt ook even een filmpje opzoeken op jijbuis. ;)
pi_169832599
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:21 schreef Devv het volgende:
Wat is het nog steeds koud 's morgens. Ik heb met dubbele handschoenen, dubbele sokken en overschoenen nog steeds ijskoude vingers en tenen :') . Hopelijk krijg ik vanmiddag de beloning als ik met het warme weer naar huis fiets.

[..]

Ik heb zaterdagochtend in het kort gefietst (rondje om het Markermeer) en dat kon nog net.
:o
Wat doe jij dan aan bij -8?
pi_169832688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

:o
Wat doe jij dan aan bij -8?
Ik moet gewoon beter spul kopen. Dit is mijn eerste setje kleding (wel winddicht maar niet echt thermo), want ik fiets pas sinds afgelopen zomer.
pi_169833172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

:o
Wat doe jij dan aan bij -8?
joggingbroek, grote sweater, en de TV.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 12:19:43 #146
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169833498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

:o
Wat doe jij dan aan bij -8?
de houtkachel gr gr spuit 11
pi_169833704
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die heb ik niet :@ heb wel een fietsjasje :o En korte broek is bij mij net over de knieën. En mijn shirt heeft korte mouwen
Futurumshop heeft een set arm en beenwarmers voor 38 euro. Actie loopt tot 31 maart.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:03:50 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169834223
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:30 schreef Najieto het volgende:

[..]

Futurumshop heeft een set arm en beenwarmers voor 38 euro. Actie loopt tot 31 maart.
^O^ ga gelijk even kijken

quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat is ook weer een beetje overdreven ;) Neem been en armwarmers mee. Kan je die onderweg uit doen!
Je had gelijk. Het was nog best frisjes, blij dat ik uiteindelijk iets met lange mouwen aan had. Nu is het al wel een stuk warmer :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:16:24 #149
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169834406
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

^O^ ga gelijk even kijken

[..]

Je had gelijk. Het was nog best frisjes, blij dat ik uiteindelijk iets met lange mouwen aan had. Nu is het al wel een stuk warmer :+
kijk dan ook ff naar een mouwloze windstopper als je toch bezig bent. ;)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:19:57 #150
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169834468
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

kijk dan ook ff naar een mouwloze windstopper als je toch bezig bent. ;)
Dat is echt 1 van mijn betere aankopen geweest ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169834473
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

kijk dan ook ff naar een mouwloze windstopper als je toch bezig bent. ;)
Wanneer doe je die aan dan. Wanneer laagjes niet genoeg is?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:21:26 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169834500
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wanneer doe je die aan dan. Wanneer laagjes niet genoeg is?
Als je een gewoon shirtje en thermotje aan hebt en er een koude wind staat. Als het wat warmer wordt rits je 'm een stukje open voor wat meer ventilatie. Of als je in de bergen gaat rijden en iets wilt voor in de afdaling.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169834724
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wanneer doe je die aan dan. Wanneer laagjes niet genoeg is?
dit weekend mee gereden. Ik heb twee versies; die plastic-boterhamzakje versie (sportful hotpack) die gebruik ik bijv. naar mn werk als het sochtends nog fris is, of tijdens afdalingen. Bergt klein op.

Dit weekend met de fawesome gereden, da's meer gabbastof op de voorkant, ademt wat beter... Wel lekker zonnetje maar wel koud windje.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:44:17 #154
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169834906
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

kijk dan ook ff naar een mouwloze windstopper als je toch bezig bent. ;)
Die zet ik even op het verlanglijstje :P Nog niet gemist :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:54:05 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169835073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die zet ik even op het verlanglijstje :P Nog niet gemist :+
Er zitten verschil tussen nog niet missen en niet weten wat je mist
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:04:06 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169835203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er zitten verschil tussen nog niet missen en niet weten wat je mist
Hebben we het nog steeds over windstoppers? O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:07:21 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169835269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hebben we het nog steeds over windstoppers? O+
Nee, mij ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169835285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:33 schreef muzas het volgende:

[..]

dit weekend mee gereden. Ik heb twee versies; die plastic-boterhamzakje versie (sportful hotpack) die gebruik ik bijv. naar mn werk als het sochtends nog fris is, of tijdens afdalingen. Bergt klein op.

Dit weekend met de fawesome gereden, da's meer gabbastof op de voorkant, ademt wat beter... Wel lekker zonnetje maar wel koud windje.
70 euro voor een boterhamzak?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:09:01 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169835291
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:08 schreef Leonos het volgende:

[..]

70 euro voor een boterhamzak?
Je hebt toch een grotemensen baan nu? Wat boeit die 70 euro dan :{w
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169835378
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je hebt toch een grotemensen baan nu? Wat boeit die 70 euro dan :{w
Nou, dinnetje moet elke maand op vakantie, of nieuwe meubels. Gezeik allemaal :(
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:15:54 #161
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169835390
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

:o
Wat doe jij dan aan bij -8?
Het gasfornuis om lekker warme choco te maken.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169835397
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:15 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nou, dinnetje moet elke maand op vakantie, of nieuwe meubels. Gezeik allemaal :(
Gevalletje mijn geld is van mij en jouw geld is van ons?
pi_169835434
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:16 schreef Najieto het volgende:

[..]

Gevalletje mijn geld is van mij en jouw geld is van ons?
Meer ons/ons. Achja :P
pi_169835580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee, mij ;)
jij bent ondertussen toch ook een windstopper? :+
pi_169835605
Jaag nou niet de enige dame hier weg :(
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:30:56 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169835683
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wanneer doe je die aan dan. Wanneer laagjes niet genoeg is?
wat kano zegt bij koude wind. Voordeel is ook dat als het smiddags warm wordt ze opgerold in je shirt kan. Je kan 'm ook over een shirt lange mouw dragen of over een shirt korte mouw evt met armwarmers gecombineerd. Erg handig op dagen dat het sochtends koud is en warm in de middag.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:36:08 #167
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169835755
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:25 schreef muzas het volgende:

[..]

jij bent ondertussen toch ook een windstopper? :+
Zeg jij dit nou? :D

Ben wel weer viesdik aan het worden. ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf dinsdag 28 maart 2017 @ 14:38:03 #168
145146 Andyy
pi_169835783
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:55 schreef Z het volgende:
Ik heb nog niet in het kort gefietst dit jaar, maar vandaag moet een korte broek wel kunnen lijkt me zo.
Gister kon het prima, Garmin gaf 19 graden aan.
pi_169835796
Vanmiddag kort-kort naar huis. Geen verlichting nodig.


quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zeg jij dit nou? :D

Ben wel weer viesdik aan het worden. ;(
:* :*
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:40:05 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169835815
Maargoed, een bolle vriend van me is druk bezig met afvallen en heeft een fiets gekocht en m'n beste maat heeft de ouwe fiets van m'n pa overgekocht dus dat is ook wel motivatie.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf dinsdag 28 maart 2017 @ 14:41:22 #171
145146 Andyy
pi_169835840
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:33 schreef muzas het volgende:

[..]

Dit weekend met de fawesome gereden, da's meer gabbastof op de voorkant, ademt wat beter... Wel lekker zonnetje maar wel koud windje.
Wel een fijn ding, hij is alleen niet zo compact. Lastig om 'm weg te stoppen in je zak
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:41:57 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169835848
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:41 schreef Andyy het volgende:

[..]

Wel een fijn ding, hij is alleen niet zo compact. Lastig om 'm weg te stoppen in je zak
Je kan nou eenmaal niet alles hebben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169835882
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:41 schreef Andyy het volgende:

[..]

Wel een fijn ding, hij is alleen niet zo compact. Lastig om 'm weg te stoppen in je zak
Ik heb m dus voor de dagen dat je zeker weet dat ie niet uit gaat. Dan is het ook wel fijn dat ie ademt enzo. En het dunnere achterpand maakt m net wat minder warm dan een gabba.

hesje aan/uit = hotpack
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:51:49 #174
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169836012
M'n meniscus lijkt goed te reageren op de fysio, als het zo doorgaat hoef ik geen operatie. Alleen wat duurt het me een tijd...ben nu voor de zomer een route aan het zoeken met zo weinig mogelik elevatie, want tegen heuvels op rammen met bagage lijkt me in 2017 niet handig. Dus misschien maar de Rijn vanaf Mainz ofzo afzakken tot aan Basel, dat is allemaal zo plat als de tetjes van de gemiddelde prof wielrenster. Alleen het is niet overal het opwindendste landschap. Da's weer jammer.
Natuurlijk is elke operatie die niet hoeft eigelijk een goede operatie, maar als we gelijk gesneden hadden, was ik zo langzamerhand al lang geholpen denk ik, en hopelijk klachtenvrij. Maar ja, een door je eigen lichaam herstelde scheur in een meniscus is beter dan een gedeeltelijk verwijderde, zeg ik maar tegen mezelf.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:08:35 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169836324
Langs de Rijn rijden is leuk hoor!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:17:16 #176
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169836518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
Langs de Rijn rijden is leuk hoor!
Ik hoop het..ben twee jaar geleden vanaf Keulen de Rijn afgezakt, bij de Moezel tot aan Trier gefietst, en toen weer terug naar Koblenz met de trein om daar weer de Rijn nog een stukje te doen. Dat was op veel stukken best mooi, kastelen enzo...Heb toen 's avonds bij het standbeeld van de Lorelei een klein flesje sekt opengetrokken aan de voeten van Lorely, dat had met de ondergaande zon op het water best sfeer!
Ik kan met Maps de wegen aan de Franse kant zien, en zo te zien zijn er overal aparte fietspaden, ook goed. Duitsland heeft gee Streetview, dat is wel jammer...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  FOK!fotograaf dinsdag 28 maart 2017 @ 15:18:16 #177
145146 Andyy
pi_169836552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
Langs de Rijn rijden is leuk hoor!
Ga fietsen dan
Het is mooi weer
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:18:36 #178
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169836565


[ Bericht 100% gewijzigd door Captain_Fabulous op 28-03-2017 15:19:22 ]
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:20:14 #179
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169836610
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ga fietsen dan
Het is mooi weer
Mag op dit moment alleen op een hometrainer met flink hoog zadel van de fysio....echte fiets buigt de knie teveel, en dan klem ik die meniscus af.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169838583
Dit is wel een leuk stukkie over waarom de een fiets stabieler is dan de andere. Althans, de zoektocht naar verklaringen daarvoor en een definitief bewijs.
http://www.nature.com/new(...)-mathematics-1.20281
Aldus.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 17:05:17 #181
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169838617
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er zitten verschil tussen nog niet missen en niet weten wat je mist
doel je hierbij op je kano? ;) ;)
Ik bedoel niet kano maar iets anders. ;) ;)
pi_169838638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

doel je hierbij op je kano? ;) ;)
Ik bedoel niet kano maar iets anders. ;) ;)
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
pi_169839069
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Een foto van de navigatie in actie bij ddx zou mooi zijn ja, dat zegt toch meer dan een gepolijst reclame foto'tje.
Ik gebruik geen tbt, gewoon kaart met lijntje in beeld.
Duidelijk te volgen dan de openstreetmap van de edge 800 waarbij er veel meer details op de kaart staan en allemaal verschillende kleuren wegen.
Routes gewoon op strava aanmaken en dan syncen met je bolt en je kan ze gebruiken.
pi_169839247
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:27 schreef Leonos het volgende:
Jaag nou niet de enige dame hier weg :(
Lekker aardig voor de andere dames hier... ;)
pi_169843117
Met mijn garmin 510 heb ik altijd erg veel hoogtemeters als ik mijn rit upload naar strava. Terwijl dat nooit kan kloppen. Las wat zaken dat garmin het standaard op een barometrische manier bepaald maar dat je dit ook kan omzetten. Maar dat kan ik niet echt vinden.
Iemand enig idee hoe ik mijn hoogtemeters wel kloppend krijg met mijn garmin 510?
pi_169843289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:19 schreef Stansfield het volgende:
Met mijn garmin 510 heb ik altijd erg veel hoogtemeters als ik mijn rit upload naar strava. Terwijl dat nooit kan kloppen. Las wat zaken dat garmin het standaard op een barometrische manier bepaald maar dat je dit ook kan omzetten. Maar dat kan ik niet echt vinden.
Iemand enig idee hoe ik mijn hoogtemeters wel kloppend krijg met mijn garmin 510?
Ik ben wel eens 200m hoger thuisgekomen dan dat ik vertrokken was. Geen idee hoe je dat kunt aanpassen.
pi_169843429
Even wachten voordat je vertrekt zodat hoogtemeter kan calibreren.
Als je direct begint met rijden kloppen je hoogtemeters niet.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:11:07 #188
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169845363
Ja idd erg belangrijk hoe vaak je de dijk op en af gegaan bent.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:46:28 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169847003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nee, mij ;)
:o

quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:27 schreef Leonos het volgende:
Jaag nou niet de enige dame hier weg :(
Alleen de winterstop jaagt mij hier weg :+

Mijn futurumshop bestelling komt morgen *O* die arm en beenwarmers besteld en een nieuwe korte broek. Kan ik die ouwe mooi voor de spinninglessen gebruiken :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169847036
Heeft iemand nog een leuke route vanuit Maastricht? Het liefst zo rond de 130-160 km. :)

Ik heb zelf wat van die steven rooks classic routes gevonden, maar ik weet niet echt of die een beetje goed zijn.

https://www.routeyou.com/(...)n-rooks-classic-2011
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=aoqreoxwfcimambk&language=nl
http://www.mapmyride.com/(...)-2011-route-34466488
pi_169847336
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:47 schreef ratatat het volgende:
Heeft iemand nog een leuke route vanuit Maastricht? Het liefst zo rond de 130-160 km. :)

Ik heb zelf wat van die steven rooks classic routes gevonden, maar ik weet niet echt of die een beetje goed zijn.

https://www.routeyou.com/(...)n-rooks-classic-2011
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=aoqreoxwfcimambk&language=nl
http://www.mapmyride.com/(...)-2011-route-34466488

Even zoeken op routes van de klimclassic.. Vertrekken vanaf mecc gebouw in Maastricht..
everyone's a critic...
even you ! !
  FOK!fotograaf dinsdag 28 maart 2017 @ 21:57:29 #192
73911 ultra_ivo
pi_169847372
Heb nog wat Hoge Venen rondjes die in te korten zijn tot iets van 150km.
pi_169849018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:47 schreef ratatat het volgende:
Heeft iemand nog een leuke route vanuit Maastricht? Het liefst zo rond de 130-160 km. :)

Ik heb zelf wat van die steven rooks classic routes gevonden, maar ik weet niet echt of die een beetje goed zijn.

https://www.routeyou.com/(...)n-rooks-classic-2011
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=aoqreoxwfcimambk&language=nl
http://www.mapmyride.com/(...)-2011-route-34466488

Tour de Koekje. Vind je op mijn Strava routes. Ddx heeft die ook al een paar keer gedaan. :)

Deze: https://www.strava.com/routes/40264

[ Bericht 4% gewijzigd door RealBizkit666 op 28-03-2017 23:01:30 ]
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:53:25 #194
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169854621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik hoop het..ben twee jaar geleden vanaf Keulen de Rijn afgezakt, bij de Moezel tot aan Trier gefietst, en toen weer terug naar Koblenz met de trein om daar weer de Rijn nog een stukje te doen. Dat was op veel stukken best mooi, kastelen enzo...Heb toen 's avonds bij het standbeeld van de Lorelei een klein flesje sekt opengetrokken aan de voeten van Lorely, dat had met de ondergaande zon op het water best sfeer!
Ik kan met Maps de wegen aan de Franse kant zien, en zo te zien zijn er overal aparte fietspaden, ook goed. Duitsland heeft gee Streetview, dat is wel jammer...
Je hebt voor zover ik weet langs de hele Rijn een mooi fietspad lopen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ga fietsen dan
Het is mooi weer
:')
Was het maar zo makkelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

:o

[..]

Alleen de winterstop jaagt mij hier weg :+

Mijn futurumshop bestelling komt morgen *O* die arm en beenwarmers besteld en een nieuwe korte broek. Kan ik die ouwe mooi voor de spinninglessen gebruiken :+
Goede aankoop ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:20:40 #195
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169855328
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je hebt voor zover ik weet langs de hele Rijn een mooi fietspad lopen.
Het stuk dat ik gedaan heb had inderdaad 90% mooi fietspad, je moet alleen uitkijken bij de dorpjes en steden waar die cruise boten aanleggen. Daar kan opeens een kudde rolators het fietspad opschuifelen, en dat kan een nare botsing geven...

quote:
[..]
:')
Was het maar zo makkelijk.
Amen brother! Maar gisteren gewoon wel naar de gym geweest en gehometrained en dergelijke voor als het weer mag. Vanmiddag even kijken bij de Decatlon voor die gewichtjes die rond je enkel gaan, de oefeningen die ik moet doen zijn anders te makkelijk voor mijn machtige bovenbeenspieren :+ er moet wat mee gewicht aan hangen zei de fysio
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169855582
Gisteren een trainingstijdritje gereden. Niet echt opgewarmd, ongunstige wind en geen dicht achterwiel in m'n fiets. Toch zo rond de 42 gemiddeld gereden, dus wel behoorlijk tevreden eigenlijk :)
pi_169855705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:38 schreef Tommeke het volgende:
Gisteren een trainingstijdritje gereden. Niet echt opgewarmd, ongunstige wind en geen dicht achterwiel in m'n fiets. Toch zo rond de 42 gemiddeld gereden, dus wel behoorlijk tevreden eigenlijk :)
Over hoeveel kilometer was dat?
pi_169856244
11.
pi_169858735
Voor 11km trekt ik de fietskleding niet aan
pi_169859195
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:31 schreef poiuytr het volgende:
Voor 11km trekt ik de fietskleding niet aan
Ff daarheen fietsen, rondje over het parcours, tijdrit rijden en weer terug. Dan ben je zo twee uurtjes verder.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:25:07 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169859962
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
Goede aankoop ^O^
Dat dacht ik ook :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169859972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook :7
Al gebruikt?
pi_169859980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:31 schreef poiuytr het volgende:
Voor 11km trekt ik de fietskleding niet aan
Krijg je pijn in je billetjes.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:26:46 #204
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169859985
quote:
4s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Al gebruikt?
Heb ze nog niet binnen :P postbode komt hier altijd vrij laat. Vrijdag staat weer een rondje op de planning. Vandaag en morgen echt maar eens gaan studeren voor m'n tentamen :') :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:27:23 #205
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169859998
quote:
4s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Krijg je pijn in je billetjes.
Ik heb ooit 90km gefietst op een stadsfiets in spijkerbroek :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169860049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik heb ooit 90km gefietst op een stadsfiets in spijkerbroek :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_169860096
quote:
4s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Krijg je pijn in je billetjes.
Zitvlees kweken. ;)
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:33:22 #208
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169860108
quote:
4s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:30 schreef Leonos het volgende:

[..]

:D
Ja, samen met m'n stiefvader en was ook nog eens ongetraind. Had het na 20km helemaal gehad, maar ja..koppig en zal niet opgeven :') _O-

Trieste is nog dat die rit in strava staat als 'langste afstand'. Dat moet dit jaar even anders :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169860126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb ze nog niet binnen :P postbode komt hier altijd vrij laat. Vrijdag staat weer een rondje op de planning. Vandaag en morgen echt maar eens gaan studeren voor m'n tentamen :') :P
Studeren kan als het donker is. Gewoon nu even profiteren van het weer, direct na het avondeten even een lekker rustig ritje van 2 uur en dan studeren. :)
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:36:04 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169860165
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Studeren kan als het donker is. Gewoon nu even profiteren van het weer, direct na het avondeten even een lekker rustig ritje van 2 uur en dan studeren. :)
Nah, is ook goed om even rust te hebben. Fietste net even naar de supermarkt en dat voelde ik al _O- vrijdag en zondag weer fietsen tussen het studeren door en na mijn tentamen ben ik een week 'echt' vrij en ga ik wat langere dagritten plannen :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:48:35 #211
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169860459
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nah, is ook goed om even rust te hebben. Fietste net even naar de supermarkt en dat voelde ik al _O- vrijdag en zondag weer fietsen tussen het studeren door en na mijn tentamen ben ik een week 'echt' vrij en ga ik wat langere dagritten plannen :)
Dat had ik vorig jaar elke zondag. Uurtje heen naar de training, 2 uur trainen, uurtje terug en dan douchen en boodschappen doen.

Terug, zeker tegenwind, was niet echt genieten :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169861030
Zomertijd is er, dus het woensdagavond fietsclubje kan weer beginnen....(met direct 75% afzeggingen). Temperatuur is idd wat verraderlijk, dan maar handschoenen mee voor als het later wordt en nog winterpakkie aan denk ik....zolang het maar niet regent. Vooral de wind is nog guur

Afgelopen zondag was het echt genieten in het zonnetje, lekker in het zomerpakkie (+ armwarmers wel)...ben overigens niet meer vooruit te branden na de winter.
Heb geprobeerd op de Gubo te fietsen maar verloor mijn enthousiasme al snel, dodelijk saai...ondanks de video's van het parkoers.
I am a Koala who Stretches :P
pi_169862029
Gisteren bijna vier uur heerlijk getoerd in kort-kort. Laatste driekwartier op terugweg wel even arm- en beenstukken aan gedaan. Wat is het trouwens irritant om dan beenstukken aan te trekken als je benen beetje zweterig zijn. Deze maand al bijna 30uur gemaakt, voornamelijk langere ritten. Merk eindelijk dat conditie terug begint te komen nu alleen nog 5kg afvallen en dan zit ik weer op niveau van augustus 2016 voordat ik viel.
pi_169863248
Morgen 21 graden _O_
toch maar lang lang.
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:53:38 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169865716
M'n futurumpakketje is er *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169865768
Wordt niet fietsen komende dagen. Net een kies getrokken en een antibiotica kuur. Of moet een pleerol meenemen in mijn zakken :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:02:28 #217
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169865893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:56 schreef Najieto het volgende:
Wordt niet fietsen komende dagen. Net een kies getrokken en een antibiotica kuur. Of moet een pleerol meenemen in mijn zakken :')
Ik dacht dat hier bikkels zaten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169866125
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik dacht dat hier bikkels zaten
Ben ik ook. Maar ik krijg van antibiotica altijd een lichamelijk ongemak wat niet een goede combi is met fietsen :D
pi_169867241
Bedankt Ivo, Critic en Bizkit. Ik ga voor de toer de koekie aangezien ik geen zin heb in Belgische kutwegen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:06:03 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169867316
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef ratatat het volgende:
Bedankt Ivo, Critic en Bizkit. Ik ga voor de toer de koekie aangezien ik geen zin heb in Belgische kutwegen.
die klimclassic is geen reet aan dus ik zou ook tour koekie pakken of vennbahn ingekort. Die is ook mooi.
pi_169868280
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:06 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

die klimclassic is geen reet aan dus ik zou ook tour koekie pakken of vennbahn ingekort. Die is ook mooi.
Ow, die Klimclassic wilde ik net dit jaar gaan rijden. Dan maar ander tochtje op Hemelvaart.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169868842
Jammer dat er heel veel mooie tochten rond die datum zijn, al drie leuke tochten gezien, ik vertoef dan in de Ardennen.
pi_169868978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Jammer dat er heel veel mooie tochten rond die datum zijn, al drie leuke tochten gezien, ik vertoef dan in de Ardennen.
Ik ga sowieso de Tecklenburg Rundfahrt rijden die zaterdag.

Maargoed, ook geen ramp om in de Ardennen te zijn, toch?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_169869458
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik ga sowieso de Tecklenburg Rundfahrt rijden die zaterdag.

Maargoed, ook geen ramp om in de Ardennen te zijn, toch?
Zeker geen straf, maar had een paar van die tochten liever op andere datum gezien, dan had ik ze ook kunnen fietsen.
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2017 @ 20:21:49 #225
145146 Andyy
pi_169869493
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:53 schreef Maraca het volgende:
M'n futurumpakketje is er *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto.
Weten we ook gelijk hoe de enige dame hier er uit ziet
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2017 @ 20:22:13 #226
145146 Andyy
pi_169869508
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:13 schreef Najieto het volgende:

[..]

Ben ik ook. Maar ik krijg van antibiotica altijd een lichamelijk ongemak wat niet een goede combi is met fietsen :D
Yakult 1-2 uur na een pilletje
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:28:23 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169869738
quote:
6s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:21 schreef Andyy het volgende:

[..]

Foto.
Weten we ook gelijk hoe de enige dame hier er uit ziet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169870056
quote:
6s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:22 schreef Andyy het volgende:

[..]

Yakult 1-2 uur na een pilletje
Is het proberen waard. Thanks voor de tip.
pi_169871085
1e avondritje van het jaar gereden vanavond. Heerlijk! _O_
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:12:47 #230
58560 Oksel
Gezellig.
pi_169871116
Gisteravond met niet geheel frisse benen de baan op gegaan.. na 45min eraf gewappert door paar idioten die tegen de 60 reden. Pijn. Over m'n nek, maar dat kwam gewoon omdat m'n eten niet lekker viel ofzo. Achja.
pi_169871392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:11 schreef cafca het volgende:
1e avondritje van het jaar gereden vanavond. Heerlijk! _O_
Ja, dat is wel mooi nu.
Gewoon licht tot 20:00 8-)
pi_169871460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:12 schreef Oksel het volgende:
Gisteravond met niet geheel frisse benen de baan op gegaan.. na 45min eraf gewappert door paar idioten die tegen de 60 reden. Pijn. Over m'n nek, maar dat kwam gewoon omdat m'n eten niet lekker viel ofzo. Achja.

Ja, als ze tegen de 60 gaan rijden, wapper ik er ook altijd af.....
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:22:32 #233
58560 Oksel
Gezellig.
pi_169871524
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:21 schreef cafca het volgende:

[..]

Ja, als ze tegen de 60 gaan rijden, wapper ik er ook altijd af.....
Paar van die elite rijders van Kanjers enzo. En VolkerWessels. De goeden uit mijn team kunnen dan volgen, ik net niet. Net wel. Maar dan toch ook weer net niet. Achja.
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:31:03 #234
58560 Oksel
Gezellig.
pi_169871779
M'n nieuwe ketting pikt m'n cassette nu echt niet meer. Met 3 cassette's 25dkm gereden.. Chorus cassette's. Wel klote. De beste cassette op m'n fiets gezet waarbij 't niet uitmaakt als'ie op 1 of 2 tandjes overslaat.. als de ketting dan wat inslijt pakt hij ze allemaal wel weer.. dan rij ik die cassette op met die ketting. Op m'n koersbak nieuwe cassette gezet. Remblokken ook op beide fietsen versleten. En eigenlijk ook nieuwe bandjes nodig. En vast ook nieuwe waslijnen. Gvd, duur geintje die kutsport.
pi_169874689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:03 schreef ratatat het volgende:
Bedankt Ivo, Critic en Bizkit. Ik ga voor de toer de koekie aangezien ik geen zin heb in Belgische kutwegen.
Leuk om te horen. Wel even een tip, als je alleen een lijntje volgt op de navigatie moet je even goed de route nalopen via Strava. Er zitten 2 kruisingen in namelijk. Dan weet je welke kant je op moet. :)
  donderdag 30 maart 2017 @ 06:47:23 #236
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:56:53 #237
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169883464
Toch een stukje gefietst :@ Armwarmers waren ideaal! Aangetrokken toen ik van huis ging en toen ik het te warm vond weer uitgedaan _O_

Oh en mensen die niet zonder even te kijken oversteken moeten dood :r
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:31:25 #238
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169884145
Trouwens, vraagje over Strava. Ik zie bij mijn route staan "Maraca en iemand anders". En als ik dan op 'iemand anders' klik dan zie ik de naam van iemand die ik helemaal niet ken :o Heb wel een paar km achter dezelfde persoon gefietst en dat was ook een vrouw. Denkt Strava dat we vriendjes zijn? _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169884215
Als je een bepaalde tijd niet ver van elkaar vandaan fietst, vindt Strava dat je samen gefietst hebt inderdaad.
Aldus.
pi_169884233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:53 schreef Maraca het volgende:
M'n futurumpakketje is er *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cadeau?
En foto van je pakje in actie?!
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:42:16 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169884337
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:35 schreef Z het volgende:
Als je een bepaalde tijd niet ver van elkaar vandaan fietst, vindt Strava dat je samen gefietst hebt inderdaad.
Grappig _O-

quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef Leonos het volgende:

[..]

Cadeau?
En foto van je pakje in actie?!
Neuh, ga geen foto's van mezelf op FOK! posten :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169884342
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Grappig _O-

[..]

Neuh, ga geen foto's van mezelf op FOK! posten :P
;(
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:07:44 #243
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169884772
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:42 schreef Maraca het volgende:

Neuh, ga geen foto's van mezelf op FOK! posten :P
:'(
Minstens helft van het topic gaat nu uit teleurstelling aan de drank
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169884792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

:'(
Minstens helft van het topic gaat nu uit teleurstelling aan de drank
Kano gaat een keer samen fietsen met Maraca O+
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:10:14 #245
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169884820
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:08 schreef Leonos het volgende:

[..]

Kano gaat een keer samen fietsen met Maraca O+
Wie voorziet hem even van een James Bond fietszonnebril met ingebouwde camera? Het is toch waar wat JC zei: 'Elk nadeel heb z'n oplossing.' Of zoiets.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:14:23 #246
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169884905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

:'(
Minstens helft van het topic gaat nu uit teleurstelling aan de drank
Misschien gaan jullie juist aan de drank ná het zien van een foto :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:29:01 #247
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169885165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Misschien gaan jullie juist aan de drank ná het zien van een foto :')
De meeste hier hebben eigelijk ook geen excuus nodig om aan de drank te gaan, Liefst gecombineerd met het vermalen van een halve gebarbequede koe per persoon, en een paar wagenwieletjes Franse kaas, en een ludieke hoeveelheid single malt (voorwaarde is dan wel dat die persoonlijk in Schotland is aangeschaft en opgehaald). Maar dan wel na een licht omloopje van 150 km (minimaal) dus dat kan verder geen kwaad.
Als je met Kano gaat rijden kunnen jullie naar die brouwerij rijden waar wel vaker tochtjes naar toe gaan, ik hoor daar goede verhalen over...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169885433
Sowieso na het fietsen een kratje wegwerken O+
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:08:03 #249
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169885735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

:'(
Minstens helft van het topic gaat nu uit teleurstelling aan de drank
in kilo's zeker
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:09:24 #250
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169885764
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

in kilo's zeker
Is het zo erg met je anorexia tegenwoordig?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:16:14 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169885896
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

De meeste hier hebben eigelijk ook geen excuus nodig om aan de drank te gaan, Liefst gecombineerd met het vermalen van een halve gebarbequede koe per persoon, en een paar wagenwieletjes Franse kaas, en een ludieke hoeveelheid single malt (voorwaarde is dan wel dat die persoonlijk in Schotland is aangeschaft en opgehaald). Maar dan wel na een licht omloopje van 150 km (minimaal) dus dat kan verder geen kwaad.
Als je met Kano gaat rijden kunnen jullie naar die brouwerij rijden waar wel vaker tochtjes naar toe gaan, ik hoor daar goede verhalen over...
Goed idee. Ga je mee Maraca?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 15:17:18 #252
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169885922
Fiets besteld, helemaal opgemeten enzo. Aardige meneer, kon veel vertellen. En denk dat hij ook wel kwaliteit levert, Sven Kramer komt er ook :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169885929
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:17 schreef DeLuna het volgende:
Fiets besteld, helemaal opgemeten enzo. Aardige meneer, kon veel vertellen. En denk dat hij ook wel kwaliteit levert, Sven Kramer komt er ook :P
Dan moet het wel goed zijn _O_
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:20:05 #254
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169885979
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:17 schreef DeLuna het volgende:
Fiets besteld, helemaal opgemeten enzo. Aardige meneer, kon veel vertellen. En denk dat hij ook wel kwaliteit levert, Sven Kramer komt er ook :P
Ga jij fietsen? :o
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:20:06 #255
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169885980
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Goed idee. Ga je mee Maraca?
Ik drink niet :@

quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:17 schreef DeLuna het volgende:
Fiets besteld, helemaal opgemeten enzo. Aardige meneer, kon veel vertellen. En denk dat hij ook wel kwaliteit levert, Sven Kramer komt er ook :P
*O* welke is het geworden?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:22:24 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169886024
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik drink niet :@

[..]

*O* welke is het geworden?
Oh, jij bent zeker zo 1 die ook gezellig is zonder drank :{w
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:23:38 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169886045
Hey luna, gaan wij eens een rondje fietsen? O-)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:25:08 #258
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886071
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh, jij bent zeker zo 1 die ook gezellig is zonder drank :{w
:Y ik ben een vrijgezellige meid enzo

quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hey luna, gaan wij eens een rondje fietsen? O-)
:o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169886129
-> R&P
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:29:19 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169886148
Ik hoor hier het rinkelen van mijn eigenhandig ingegooide ruiten
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_169886169
quote:
9s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor hier het rinkelen van mijn eigenhandig ingegooide ruiten
Je kan ook met zijn 3en gaan. Wie dan de eindsprint wint, mag kano hebben _O_
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:31:58 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_169886197
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je kan ook met zijn 3en gaan. Wie dan de eindsprint wint, mag kano hebben _O_
Jij zit ook vol goede ideeen!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:35:17 #263
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886247
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je kan ook met zijn 3en gaan. Wie dan de eindsprint wint, mag kano hebben _O_
Nah, Luna mag hem hebben
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169886253
quote:
8s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nah, Luna mag hem hebben
sow :{

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 15:35:40 ]
pi_169886322
Welke fiets is het geworden Luna?
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:44:56 #266
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886406
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:35 schreef Leonos het volgende:

[..]

sow :{
:@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 15:55:07 #267
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169886558
Het is de Bianchi Dama Bianca via Nirone 7, kan zo snel even geen plaatje vinden. Iets over mijn budget, maar ach, ik vind hem zo mooi O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 15:55:41 #268
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169886564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hey luna, gaan wij eens een rondje fietsen? O-)
Maar jij fietst toch veel harder ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169886595
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Het is de Bianchi Dama Bianca via Nirone 7, kan zo snel even geen plaatje vinden. Iets over mijn budget, maar ach, ik vind hem zo mooi O+
https://www.salden.nl/nl/bianchi-via-nirone-dama-bianca-sora.html

Deze?
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 15:59:21 #270
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169886621
quote:
549 euro is ie niet, die van mij is 1299
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:00:55 #271
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886656
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:59 schreef DeLuna het volgende:

[..]

549 euro is ie niet, die van mij is 1299
Dan hoop ik dat het een andere is ja _O- wanneer verwacht je hem te krijgen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:02:27 #273
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886686
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 16:11:10 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169886819
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169886859
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:11 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Die ja :Y
Mooi! Eerste fiets? Of fiets je al langer?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 16:13:34 ]
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:13:29 #276
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169886860
quote:
8s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nah, Luna mag hem hebben
Impressie van Kano na dit nieuws...

Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 16:13:44 #277
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169886866
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat het een andere is ja _O- wanneer verwacht je hem te krijgen?
Volgende week dinsdag is ie binnen denkt hij, maar ik kan hem zelf toch niet eerder ophalen dan zaterdag helaas.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 16:14:05 #278
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169886873
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Mooi! Eerste fiets? Of fiets je al langer?
Eerste fiets ja :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169886881
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Eerste fiets ja :Y
Begin je gelijk goed!
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:17:59 #280
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886934
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Volgende week dinsdag is ie binnen denkt hij, maar ik kan hem zelf toch niet eerder ophalen dan zaterdag helaas.
:( maar het is zulk mooi weer
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:18:13 #281
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886938
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Begin je gelijk goed!
Instapmodellen zijn voor watjes :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169886945
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

:( maar het is zulk mooi weer
Daarna ook nog wel hoor ;)
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:19:43 #283
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169886957
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:18 schreef Leonos het volgende:

[..]

Daarna ook nog wel hoor ;)
Mag ook wel. Kort seizoen anders _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169886968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mag ook wel. Kort seizoen anders _O-
Jij weet ^O^ :P
pi_169887049
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Het is de Bianchi Dama Bianca via Nirone 7, kan zo snel even geen plaatje vinden. Iets over mijn budget, maar ach, ik vind hem zo mooi O+
Leuk. Veel plezier er mee. ^O^
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 16:31:03 #286
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169887143
En dan nog leren fietsen met die klikpedalen enzo.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169887166
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:31 schreef DeLuna het volgende:
En dan nog leren fietsen met die klikpedalen enzo.
Dat leer je heel snel.
pi_169887171
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:31 schreef DeLuna het volgende:
En dan nog leren fietsen met die klikpedalen enzo.
Niet omvallen met je nieuwe fiets! :(
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:36:27 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169887230
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:31 schreef DeLuna het volgende:
En dan nog leren fietsen met die klikpedalen enzo.
Ik heb het opgegeven _O- :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169887280
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik heb het opgegeven _O- :@
Fiets je zonder klikpedalen? :N

Je moet gewoon beginnen met fietsen en dan als je een gangetje hebt inklikken.

De eerste keer klikpedalen voor mij eindigde op de grond :P ik hield me vast aan de reling van een brug en klikte beide schoenen in. Toen wilde ik gaan, liet ik los en viel om. :')
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:43:02 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169887337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:39 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Fiets je zonder klikpedalen? :N

Je moet gewoon beginnen met fietsen en dan als je een gangetje hebt inklikken.

De eerste keer klikpedalen voor mij eindigde op de grond :P ik hield me vast aan de reling van een brug en klikte beide schoenen in. Toen wilde ik gaan, liet ik los en viel om. :')
Ik fiets inderdaad zonder klikpedalen. Dat is gewoon niks voor mij en echt trust me.. I tried :'). Het haalde voor mij alle plezier eruit. Nu goede pedalen waar ik een stevige grip op heb en prima schoenen. Ideaal? Nee, maar voor mij werkt het perfect :) Inklikken is geen probleem. Uitklikken lukt me gewoon niet -O-

Wil het nog wel eens proberen met SPD pedalen in plaats van SPD-SL. Die gebruik ik ook bij spinning en dan kan ik wel makkelijk uitklikken. Dan wil ik deze monteren:

https://www.futurumshop.nl/shimano-pd-a530-toerpedalen.phtml
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 16:44:25 #292
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169887355
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

Niet omvallen met je nieuwe fiets! :(
Oneindig rondjes rijden ftw :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169887395
Oh oh oh, jullie krijgen zo op je flikker van de zeikerts hier :P
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:47:20 #294
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169887403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:43 schreef Maraca het volgende:

Wil het nog wel eens proberen met SPD pedalen in plaats van SPD-SL. Die gebruik ik ook bij spinning en dan kan ik wel makkelijk uitklikken. Dan wil ik deze monteren:

https://www.futurumshop.nl/shimano-pd-a530-toerpedalen.phtml
Ik heb zulk soort pedalen op m'n vakantiefiets. In principe gaat de 'platte' kant altijd naar boven staan door het gewicht van het SPD ding. Dus makkelijk als je op gewone schoenen rijd, even mee opletten als je met je SPD schoenen rijdt
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:47:50 #295
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169887419
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:46 schreef Leonos het volgende:
Oh oh oh, jullie krijgen zo op je flikker van de zeikerts hier :P
:'( geen positieve discriminatie hier?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169887451
Sven Kramer gebruikt klikpadalen, moet dus wel goed zijn.
Aldus.
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:50:02 #297
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169887453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

:'( geen positieve discriminatie hier?
Alsof jij dat nodig hebt...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:50:44 #298
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169887466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Alsof jij dat nodig hebt...
Vroeg het voor Luna O-)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 16:51:09 #299
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169887471
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:46 schreef Leonos het volgende:
Oh oh oh, jullie krijgen zo op je flikker van de zeikerts hier :P
Ik moet nog leren :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:57:34 #300
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169887564
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vroeg het voor Luna O-)
Die mag vast wel aan de brede borst van Kano uithuilen indien nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 17:34:42 #301
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169888296
Nou, aan mij de eer dan?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')