abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169773580
top 10 lievelings tevreden mensen!

Nou ja weet niet of ik de 10 ga halen, maar ok,

*joggers en joggeresses ( kicken op het genot van ren-dopamanie en zijn vaak gelukzalig
*tevreden rokers
*soms ook blowers
*luie hippies in het park
*mensen die tevreden zijn met extreem weinig, zijn vaak ook weinig frustie
*rijke mensen die hun geld met klein beetje gemak hebben weten te verdienen
*moderator ONZ
*tong80
*mensen die geloven dat ze Elvis zijn
*mensen die net de liefde van hun leven gevonden hebben!
*kinderen met speelgoed
pi_169775443
Je vergeet : possetje die in een mum van tijd een buslading kwaliteitstopics produceert.
pi_169775473
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:23 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Je vergeet : possetje die in een mum van tijd een buslading kwaliteitstopics produceert.
ha ik heb wel vlagen van vrolijkheid, maar kan ook enorm somber zijn vaak, :)
pi_169775543
Mensen die:


Nodig moesten poepen en dan eindelijk thuis Kluivert buiten de selectie hebben gezet, dat gevoel net daarna nog net voor het vegen.
Ultiem geluk.
pi_169775547
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:23 schreef possetje het volgende:

[..]

ha ik heb wel vlagen van vrolijkheid, maar kan ook enorm somber zijn vaak, :)
Ach ja, in ieder geval maak je mij altijd blij met je topics!

Possetje _O_
pi_169775607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:23 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Je vergeet : possetje die in een mum van tijd een buslading kwaliteitstopics hersenloze internetvervuiling produceert.
gecorrigeerd
pi_169775690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:26 schreef vaduz het volgende:

[..]

gecorrigeerd
Ha ik kijk even jouw topic lijst door, en jij maakt geneens eigen topics!

ja lekker zeiken over andermans topic, maar jezelf als meningsloos presenteren? lekker makkelijk
pi_169775790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:28 schreef possetje het volgende:

[..]

Ha ik kijk even jouw topic lijst door, en jij maakt geneens eigen topics!
Niet? Dan moet je toch even wat verder kijken. En het gaat er niet om, om zoveel mogelijk topics te maken, maar om een kwalitatieve bijdrage aan het forum te leveren.
pi_169775874
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:28 schreef possetje het volgende:
maar jezelf als meningsloos presenteren?
Denk dat ik toch wel iemand ben op fok! die vaak zijn mening geeft. Misschien moet je niet enkel naar de hoeveelheid topics die iemand aanmaakt kijken, maar naar de inhoud van de posts.
pi_169776222
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:29 schreef vaduz het volgende:

[..]

Niet? Dan moet je toch even wat verder kijken. En het gaat er niet om, om zoveel mogelijk topics te maken, maar om een kwalitatieve bijdrage aan het forum te leveren.
Joh man halicuneer lekker verder! en geil lekker verder op je eigen spiegelbeeld!
pi_169776286
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:39 schreef possetje het volgende:

[..]

Joh man halicineer lekker verder! en geil op je eiegn spiegelbeeld!
Ik heb geen spiegelbeeld. En als iemand van ons halicineert dan zet ik mijn inzet op jou.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169776357
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik heb geen spiegelbeeld. En als iemand van ons halicineert dan zet ik mijn inzet op jou.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
door mensen zoals jij voelt fok voor mij aan als een dorp....
pi_169776591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:42 schreef possetje het volgende:

[..]

door mensen zoals jij voelt fok voor mij aan als een dorp....
Ik hoop dat je dat dan positief opvat. Je kunt wel proberen om iedere binding uit de weg te lopen en in een groter geheel leuk gevonden te worden, maar uiteindelijk zul je als je daar bekend raakt ook herkend worden in jouw gedrag, dat toch wel enigzins afsteekt bij de rest van de samenleving. Vluchten heeft geen zin.
pi_169779442
wel typisch, in een topic over tevreden mensen, moet vaduz weer komen zeiken en zeuren
pi_169781570
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:47 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat dan positief opvat. Je kunt wel proberen om iedere binding uit de weg te lopen en in een groter geheel leuk gevonden te worden, maar uiteindelijk zul je als je daar bekend raakt ook herkend worden in jouw gedrag, dat toch wel enigzins afsteekt bij de rest van de samenleving. Vluchten heeft geen zin.
bull jij zit me gewoon te stalken, er zijn elke dag wel 100 verschillende mensen op fok op wie jij niet reageert, maar jij kicked er gewoon op om mij persoonlijk lastig te vallen, nou tsja ik wens je veel geluk met je "onweerstaanbare persoonlijkheid!
pi_169781648
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:46 schreef possetje het volgende:

[..]

bull jij zit me gewoon te stalken, er zijn elke dag wel 100 verschillende mensen op fok op wie jij niet reageert, maar jij kicked er gewoon op om mij persoonlijk lastig te vallen, nou tsja ik wens je veel geluk met je "onweerstaanbare persoonlijkheid!
Nee, hoor. Ik zit vandaag al over de 100 berichten en als jij dan een paar topics opent is het niet zo vreemd dat er enkele de weg richting jouw topics vinden. Maar als je geen aandacht van mijn persoon wilt, dan is het misschien verstandig om geen posts aan mij te richten. Het is maar een suggestie hoor. ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')