abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 25 maart 2017 @ 20:24:52 #1
465503 niquid089
Leef beleef doorleef
pi_169773023
Niet echt in mijn eigen leefwereld maar wilde graag in contact komen met een shemale/travje, hoe neem ik dat het beste aan??
Meer dan zomaar hier even in 4 regels neer te schrijven,
pi_169773112
Top 10 grote gay discos in europa googlen en daar een keertje weekendje gaan stappen,

Ja en je hebt er ook een speciale datingsite voor in usa ( wereldwijd ) , waar alle kinky mensen zich verzamelen om een date te vinden, weer alleen even de naam niet meer,,,
  zaterdag 25 maart 2017 @ 20:34:07 #3
465503 niquid089
Leef beleef doorleef
pi_169773329
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:27 schreef possetje het volgende:
Top 10 grote gay discos in europa googlen en daar een keertje weekendje gaan stappen,

Ja en je hebt er ook een speciale datingsite voor in usa ( wereldwijd ) , waar alle kinky mensen zich verzamelen om een date te vinden, weer alleen even de naam niet meer,,,
Dat is alvast een mogelijkheid
Meer dan zomaar hier even in 4 regels neer te schrijven,
pi_169773375
Hallo ik ben een 30 jarige vrouw alleen heb nog een piepklein en zie er 100% mannelijk uit!!

Neuken?
pi_169773437
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:36 schreef hoechst het volgende:
Hallo ik ben een 30 jarige vrouw alleen heb nog een piemel en zie er 100% mannelijk uit!!

Neuken?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 20:40:31 #6
465503 niquid089
Leef beleef doorleef
pi_169773516
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:36 schreef hoechst het volgende:
Hallo ik ben een 30 jarige vrouw alleen heb nog een piepklein en zie er 100% mannelijk uit!!

Neuken?
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan 🤔
Meer dan zomaar hier even in 4 regels neer te schrijven,
pi_169773613
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:27 schreef possetje het volgende:
Top 10 grote gay discos in europa googlen en daar een keertje weekendje gaan stappen,

Ja en je hebt er ook een speciale datingsite voor in usa ( wereldwijd ) , waar alle kinky mensen zich verzamelen om een date te vinden, weer alleen even de naam niet meer,,,
Fetlife.com
  maandag 27 maart 2017 @ 04:07:17 #8
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169807122
Ticket Thailand
Ticket Filipijnen: Metro Manila, stad Manila, stadsdeel Malate. Bocobostreet en de zijstraten ervan. (Pas hier op, er zijn er zoveel dat je er over struikelt). En ook in en rond de Manila Bay Bar in de MH del Pilarstreet in stadsdeel Ermita.

Met als voorbereiding per internet een tiental she-male kontakten leggen aldaar. Overigens je hoeft je er daar ter plaatse niet ongemakkelijk bij te voelen ernaar te vragen, het is daar zo normaal als een hotdog - broodje met worst (op iedere straathoek te verkrijgen). Dus broodje met worst, meisje met worst, gewoon vragen en tip van 50 cent geven. Of neem een pedicab (fiets met zijspan) en zeg breng me naar een lady boy (zo noemen ze het daar) - bar. Dus lady boy, niet she-male, dat woord gebruiken ze niet daar.

En .... wees voorzichtig !! Velen zijn lieve jongens (meisjes (??) maar het is een way of life, maar ook een way of survive. Dus een manier om te overleven. En dan zijn er altijd die het met de eerlijkheid niet al te nauw nemen.

:X :X

[ Bericht 48% gewijzigd door LeesFoknl op 27-03-2017 04:24:23 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169809157
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 04:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Ticket Thailand
Ticket Filipijnen: Metro Manila, stad Manila, stadsdeel Malate. Bocobostreet en de zijstraten ervan. (Pas hier op, er zijn er zoveel dat je er over struikelt). En ook in en rond de Manila Bay Bar in de MH del Pilarstreet in stadsdeel Ermita.

Met als voorbereiding per internet een tiental she-male kontakten leggen aldaar. Overigens je hoeft je er daar ter plaatse niet ongemakkelijk bij te voelen ernaar te vragen, het is daar zo normaal als een hotdog - broodje met worst (op iedere straathoek te verkrijgen). Dus broodje met worst, meisje met worst, gewoon vragen en tip van 50 cent geven. Of neem een pedicab (fiets met zijspan) en zeg breng me naar een lady boy (zo noemen ze het daar) - bar. Dus lady boy, niet she-male, dat woord gebruiken ze niet daar.

En .... wees voorzichtig !! Velen zijn lieve jongens (meisjes (??) maar het is een way of life, maar ook een way of survive. Dus een manier om te overleven. En dan zijn er altijd die het met de eerlijkheid niet al te nauw nemen.

:X :X
Goed advies. Meeste hotels hebben er ook wel een paar in de bar. De bar van de Peninsula zitten ze ook altijd. Of oppikken in Starbucks in Green Belt, is ook wat veiliger.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:33:40 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169809969
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:39 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Goed advies. Meeste hotels hebben er ook wel een paar in de bar. De bar van de Peninsula zitten ze ook altijd. Of oppikken in Starbucks in Green Belt, is ook wat veiliger.
Even ter completering, dat is dus in de stad "Makati" van de Metro Manila.
Maar een eventuele zoekende zal nu wel al begrijpen dat het geen heksentoer is een lady boy te vinden in Metro Manila. Je hebt ze er in alle soorten en maten!

Het genoemde Manila Bay Cafee (LA cafee voorheen) liet vroeger geen ladyboys binnen. Tegenwoordig zitten er wel een paar.

Aan het einde van de Bocobostreet (of het begin hoe je het wil bekijken) is de Robbinson Mall stadsdeel Ermita. Bij de hoofdingang aan de Pedro Gilstreet (spreek uit Pedro Hilstreet) zijn een paar terrrasjes, oa ook van Star Bucks. Daar op en langs die terrasjes flaneren ook ´s avonds enkele ladyboys. Je hoeft maar ernaar te kijken en ze komen al even hallo zeggen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')