abonnement Unibet Coolblue
pi_169771009
Waddup Fok!

Vroeg me af of iemand me hier kon helpen omtrent het verlengen van mijn zonsverduisterend rolgordijn.

Heb een jaar geleden van mijn ouders voor mijn studentenkamer een rolgordijn gekregen, maar deze is eigenlijke en centimeter of 50 te klein voor de lengte van mijn kamer. Ik krijg dus nooit perfect mijn kamer verduisterd. Hier stoorde ik me voorheen niet aan, maar onlangs begin ik me er steeds meer aan te ergeren. Mede door het feit dat ik Philips Hue aangeschaft heb en graag meer zou willen kunnen spelen met licht zonder lichtinval van buiten. Zelfs als het donker is, is het alsnog redelijk belicht bij mij buiten.

Mijn idee zelf was om ergens zonsverduisterende stof te kopen (geen idee nog waar) en die door middel van lijm aan de onderkant van mijn gordijn te plakken. Dit ziet er natuurlijk ontzettend lelijk uit en wilde daarom misschien aan de binnenkant van mijn gordijn klittenbandtape bevestigen en ook aan het uiteinde van de stof om het zo naar binnen te kunnen klappen als ik het gordijn niet helemaal naar beneden doe bijvoorbeeld.

Nu vroeg ik me af men hier weet of dit überhaupt een reëel plan is of ik het veel beter op een andere manier zou kunnen aanpakken. Ook speelt geld een aardige rol, dus vroeg ik me af of men ook misschien weet hoe duur dit grapje mij wel eens zou kunnen gaan kosten.

Graag hoor ik jullie mening hierover.

Thanks! *O*
pi_169771042
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:51 schreef AceOblivion het volgende:
Ook speelt geld een aardige rol
Lueken woordspeling. :'(
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')