abonnement Unibet Coolblue
pi_169769956
Ha bij mij tellen ze vaak of mijn huis wel of niet schoon is, bij mijn schizophreniteit op!, Dus ergo : loop ik achter met schoonmaken, "gaat het mentaal minder goed met patient Posse".. Worden psychiaters tegenwoordig dan gesponsord door Zeepmiddellenfabrikanten? ( Bij criminelen die hun gevangenisstraf hebben uitgezeten, checken ze thuis nooit of wel of niet de vaat is gedaan )

Dan heb je punt twee : ik ben al heel mijn leven alternatief, dus loop vaak in tweedehands kleren en doe daar dan ook heel lang mee, word dan ook wel eens door therapeuten vertaald in : Met Possetje gaat het niet goed, kan je aan zijn kleren zien,

Of je bent gestrest door persoonlijke dingen die op je pad kwamen, bijv buurtruzie, blauwtjes gelopen, te weinig vrienden hebben, buren die vaak lawaai maken, geldzorgen ? Ha, word ook allemaal bij je schizophreniteit opgeteld!
pi_169770075
Ik denk dat ze een score geven aan jouw gesteldheid. Stress en kwaadheid kan wellicht negatief zijn. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 25 maart 2017 @ 18:08:11 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169770183
Wat een draak van een tekst

Tip: let goed op bij Nederlands en ruim je kamer op thuis. Dat depressieve wordt minder als je uit de puberteit komt.
:')
pi_169770206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Stress en kwaadheid kan wellicht negatief zijn
ja maar ook vaak weer gewoon dagelijkse menselijke emoties die iedereen wel eens heeft?
pi_169770227
Er is een verschil tussen een ongewassen kopje op het aanrecht en een laagje stof, en:

Je raekt an de dinge geweun.
pi_169770631
Ja oke maar dan zou dus feitelijk maatschappelijk onaangepast zijn ook als een ziektebeeld duiden?
pi_169770770
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:30 schreef possetje het volgende:
Ja oke maar dan zou dus feitelijk maatschappelijk onaangepast zijn ook als een ziektebeeld duiden?
Dat kan een symptoom van je ziektebeeld zijn ja.
Als je eerst heel sociaal en dan opeens teruggetrokken leeft kan dat betekenen dat je ziekte slechter wordt of juist beter als je goed voor jezelf zorgt.
Hell To The Liars
pi_169775404
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:36 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat kan een symptoom van je ziektebeeld zijn ja.
Als je eerst heel sociaal en dan opeens teruggetrokken leeft kan dat betekenen dat je ziekte slechter wordt of juist beter als je goed voor jezelf zorgt.
ja maar hoe kan je als patient het concept normaal dan defieneren, als een normaal mens geen controle in zijn keuken heeft, tenzij de buren last hebben van stank of kakkerlakken, en jij wel een wekelijkse controle?
pi_169775519
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:22 schreef possetje het volgende:

[..]

ja maar hoe kan je als patient het concept normaal dan defieneren, als een normaal mens geen controle in zijn keuken heeft, tenzij de buren last hebben van stank of kakkerlakken, en jij wel een wekelijkse controle?
Ik denk dat er bepaalde groepen mensen (mensen die ziek zijn) die het niet eens doorhebben, terwijl anderen dat wel zien :)

Mensen die niet ziek zijn kunnen gewoon lui en vies zijn.
Maar bij mensen die wel ziek zijn kan het een graadmeter zijn of ze zieker worden of niet.

Heb jij bv ook een signaleringsplan?
Hell To The Liars
pi_169776063
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:22 schreef possetje het volgende:

[..]

ja maar hoe kan je als patient het concept normaal dan defieneren, als een normaal mens geen controle in zijn keuken heeft, tenzij de buren last hebben van stank of kakkerlakken, en jij wel een wekelijkse controle?
Die buren hebben dat niet nodig. Jij blijkbaar wel. Wees blij dat de verzorginsstaat naar je omkijkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Droopie op 25-03-2017 21:38:12 ]
pi_169776308
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:36 schreef vaduz het volgende:

[..]

Die buren hebben dat niet nodig. Jij blijkbaar wel. Wees blij dat de verzorginsstaat naar je omkijkt.
Wat lul je nu? Het is wettelijk niet verplicht om je huis chloor-schoon te hebben hoor, anders zou je in holland wel 90 000 studenten huizen kunnen sluiten!
pi_169776363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef possetje het volgende:

[..]

Wat lul je nu? Het is wettelijk niet verplicht om je huis chloor-schoon te hebben hoor, anders zou je in holland wel 90 000 studenten huizen kunnen sluiten!
Woon je zelfstandig of begeleid wonen?
In dat laatste geval kan het verplicht zijn en wees blij man.
Hell To The Liars
pi_169776439
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:41 schreef possetje het volgende:

[..]

Wat lul je nu? Het is wettelijk niet verplicht om je huis chloor-schoon te hebben hoor, anders zou je in holland wel 90 000 studenten huizen kunnen sluiten!
Doe je het toch niet. De gevolgen zijn voor jou. We zien wel weer een topic verschijnen als het helemaal uit de hand loopt en niemand jouw gelijk wilt erkennen.
pi_169776952
Chaos in je hoofd is chaos in je huis, en andersom. Niet gek dat hulpverleners zich zorgen maken. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169780851
Bij criminelen die hun gevangenisstraf hebben uitgezeten, maar die nog wel onder controle staan van psychische/psychiatrische hulpverleners, vanwege een psychische​/psychiatrische stoornis, wordt dit net zoals bij jou gecontroleerd.
pi_169781458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef madam-april het volgende:
Bij criminelen die hun gevangenisstraf hebben uitgezeten, maar die nog wel onder controle staan van psychische/psychiatrische hulpverleners, vanwege een psychische​/psychiatrische stoornis, wordt dit net zoals bij jou gecontroleerd.
jaja klinkt lekker, maar 7 van de 10 moorden zijn dus niet psychiatrisch, maar volgens de rechter gepleegd met een gezonde emotie!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:45:11 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169781518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef possetje het volgende:

[..]

jaja klinkt lekker, maar 7 van de 10 moorden zijn dus niet psychiatrisch, maar volgens de rechter gepleegd met een gezonde emotie!
Je wordt gecontroleerd vanwege je psychiatrische verhaal, niet omdat je crimineel bent.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169781520
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef possetje het volgende:

[..]

jaja klinkt lekker, maar 7 van de 10 moorden zijn dus niet psychiatrisch, maar volgens de rechter gepleegd met een gezonde emotie!
Met een gezonde emotie.
Ongezonde emotie bedoel je?

Dat klopt, wraak en woede zijn emoties, en als je die niet in controle kan houden krijg je ook problemen
Hell To The Liars
pi_169781820
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je wordt gecontroleerd vanwege je psychiatrische verhaal, niet omdat je crimineel bent.
Ja maar als ik hier antwoord op wil geven moet ik mijzelf gaan herhalen, ik pas
pi_169781996
Nou ja of deze : arbeider persoon x stinkt : ja lekker boeien, moet die zelf weten , krijgt ie geen wijf, maar is niet mijn probleem doei!

Patient x stinkt : we overwegen toch de medicatie een klein beetje te verhogen en met patient te gaan praten over lichaamsgeur.
pi_169782042
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:04 schreef possetje het volgende:
Nou ja of deze : arbeider persoon x stinkt : ja lekker boeien, moet die zelf weten , krijgt ie geen wijf, maar is niet mijn probleem doei!

Patient x stinkt : we overwegen toch de medicatie een klein beetje te verhogen en met patient te gaan praten over lichaamsgeur.
Maar je wilt je toch beter voelen.
Ik neem aan dat je ook door de staat onderhoud wordt.

Waarom zou je niet goed voor jezelf zorgen?

Werklozen moeten zich ook wassen als ze moeten solliciteren.
Hell To The Liars
  zondag 26 maart 2017 @ 00:08:52 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169782091
Door de controle houden ze in de gaten of je niet terugvalt. Dat snap je toch wel?
The love you take is equal to the love you make.
pi_169782186
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:06 schreef Droopie het volgende:
Werklozen moeten zich ook wassen als ze moeten solliciteren.
zieke mensen hebben geen solicitatie plicht
pi_169782203
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:08 schreef Lienekien het volgende:
Door de controle houden ze in de gaten of je niet terugvalt. Dat snap je toch wel?
herhaling van zetten
  zondag 26 maart 2017 @ 00:14:36 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169782222
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:13 schreef possetje het volgende:

[..]

herhaling van zetten
Maar kennelijk snap je het nog steeds niet.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')