abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171639772
Vandaag maar eens een plankje aan de muur gemaakt, naast de bank dan kan ik nog luier vapen :Y
2e1sllt.jpg
  donderdag 15 juni 2017 @ 01:33:40 #102
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_171703378
Vapen _O_ _O_
Ik probeer al een jaar of twee te stoppen met roken. Heb van alles geprobeerd; wilskracht, Alan Carr, whyquit, Tabex en noem maar op. Als ik het moet schatten, ben ik de afgelopen twee jaar zo`n 50 keer "gestopt" met roken en meestal na een dag of twee weer begonnen. Soms hield ik het langer uit, maar werd dan na 3-4 weken zo depressief dat ik de handdoek in de ring moest gooien om uberhaupt te kunnen blijven functioneren.

En dat terwijl ik de laatste jaren zo`n godsgruwelijke hekel heb gekregen aan het roken. Ik vond het helemaal niet meer lekker, het stonk en bij iedere sigaret was ik me ervan bewust dat ik mezelf de dood in aan het jagen was.

Ik rookte zo`n 15 ongefilterde Lucky Strikes per dag (ik brak de filter eraf omdat ik van het scherpe gevoel in mijn keel hield). Ik had overgins wel vaak de neiging om een peuk al na 2/3 uit te drukken omdat ik dan genoeg had. Dus per saldo rookte ik er misschien 12.

Ik heb vapen lang links laten liggen omdat ik niet geloofde dat het voor mij een vervanger zou kunnen zijn voor een "echte" sigaret. Bovendien wilde ik niet de ene verslaving voor de andere vervangen. Maar goed, na 50 mislukte stoppogingen heb ik me maar berust in het feit dat ik voorlopig verslaafd zou blijven aan nicotine dus kon ik maar beter op zoek naar een iets minder schadelijke manier van toebrengen.

Ik heb gisteren mijn Justfog Q16 setje binnen gekregen (1.6 Ohm coil). Ik gebruik tot nu toe de Flavourtec "Tobacco" E-Liquid en ik moet zeggen dat het me echt bijzonder goed bevalt. *O* Het geeft voor mij net zo veel voldoening als roken maar zonder de smerige nasmaak en het "vieze" gevoel. Het voelt een beetje als valsspelen; geen stank meer om me heen en toch geen hunkering naar een sigaret.

Ik heb dan ook geen sigaret meer aangeraakt en ik kan me nu ook niet voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar "analoog" roken, ook al is het pas dag 2.

Enige nadelen tot nu toe: iets of wat droge mond en ik heb nog wat moeite met de dosis. Vandaag merkte ik een paar keer na 8-9 keer hijsen (zoals bij een normale sigaret) dat ik wat misselijk/duizelig werd. Waarschijnlijk dus wat te veel nicotine op dat moment. Punt is dat ik na minder hijsen nog wel echt de neiging heb om door te gaan, misschien ook omdat ik dit gewend ben.

Herkent iemand dit ? Misschien moet ik eens proberen om een lichtere e-juice te gebruiken (heb nu 12mg/ml).

Ik schat dat ik ongeveer 2ml (dus 24mg nicotine) er doorheen heb gedampt vandaag. Dat is bijna twee keer zo veel nicotine als dat ik op een normale dag zou consumeren, maar ik heb begrepen dat bij vapen de opname door het lichaam een stuk lager zou zijn vergeleken met roken ? Is er iemand die iets kan vertellen over die verhoudingen ?

Tot slot; hoe moet ik de tabel in de OP interpreteren ? Volgens die chart zou ik met mijn 1.6 Ohm coil maximaal 3.6 VOLT moeten gebruiken. Terwijl mijn vaporizer tot 4.8 gaat en tot 4.4 wordt aangeraden door de fabrikant. Klopt het dat ik op die voltages mijn e-liquid "verbrand" en dat dit dus mogelijk schadelijker is dan lagere voltages ?

[ Bericht 2% gewijzigd door DaneV op 15-06-2017 02:16:56 ]
pi_171703775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 01:33 schreef DaneV het volgende:
Vapen _O_ _O_
Ik probeer al een jaar of twee te stoppen met roken. Heb van alles geprobeerd; wilskracht, Alan Carr, whyquit, Tabex en noem maar op. Als ik het moet schatten, ben ik de afgelopen twee jaar zo`n 50 keer "gestopt" met roken en meestal na een dag of twee weer begonnen. Soms hield ik het langer uit, maar werd dan na 3-4 weken zo depressief dat ik de handdoek in de ring moest gooien om uberhaupt te kunnen blijven functioneren.

En dat terwijl ik de laatste jaren zo`n godsgruwelijke hekel heb gekregen aan het roken. Ik vond het helemaal niet meer lekker, het stonk en bij iedere sigaret was ik me ervan bewust dat ik mezelf de dood in aan het jagen was.

Ik rookte zo`n 15 ongefilterde Lucky Strikes per dag (ik brak de filter eraf omdat ik van het scherpe gevoel in mijn keel hield). Ik had overgins wel vaak de neiging om een peuk al na 2/3 uit te drukken omdat ik dan genoeg had. Dus per saldo rookte ik er misschien 12.

Ik heb vapen lang links laten liggen omdat ik niet geloofde dat het voor mij een vervanger zou kunnen zijn voor een "echte" sigaret. Bovendien wilde ik niet de ene verslaving voor de andere vervangen. Maar goed, na 50 mislukte stoppogingen heb ik me maar berust in het feit dat ik voorlopig verslaafd zou blijven aan nicotine dus kon ik maar beter op zoek naar een iets minder schadelijke manier van toebrengen.

Ik heb gisteren mijn Justfog Q16 setje binnen gekregen (1.6 Ohm coil). Ik gebruik tot nu toe de Flavourtec "Tobacco" E-Liquid en ik moet zeggen dat het me echt bijzonder goed bevalt. *O* Het geeft voor mij net zo veel voldoening als roken maar zonder de smerige nasmaak en het "vieze" gevoel. Het voelt een beetje als valsspelen; geen stank meer om me heen en toch geen hunkering naar een sigaret.

Ik heb dan ook geen sigaret meer aangeraakt en ik kan me nu ook niet voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar "analoog" roken, ook al is het pas dag 2.

Enige nadelen tot nu toe: iets of wat droge mond en ik heb nog wat moeite met de dosis. Vandaag merkte ik een paar keer na 8-9 keer hijsen (zoals bij een normale sigaret) dat ik wat misselijk/duizelig werd. Waarschijnlijk dus wat te veel nicotine op dat moment. Punt is dat ik na minder hijsen nog wel echt de neiging heb om door te gaan, misschien ook omdat ik dit gewend ben.

Herkent iemand dit ? Misschien moet ik eens proberen om een lichtere e-juice te gebruiken (heb nu 12mg/ml).

Ik schat dat ik ongeveer 2ml (dus 24mg nicotine) er doorheen heb gedampt vandaag. Dat is bijna twee keer zo veel nicotine als dat ik op een normale dag zou consumeren, maar ik heb begrepen dat bij vapen de opname door het lichaam een stuk lager zou zijn vergeleken met roken ? Is er iemand die iets kan vertellen over die verhoudingen ?

Tot slot; hoe moet ik de tabel in de OP interpreteren ? Volgens die chart zou ik met mijn 1.6 Ohm coil maximaal 3.6 VOLT moeten gebruiken. Terwijl mijn vaporizer tot 4.8 gaat en tot 4.4 wordt aangeraden door de fabrikant. Klopt het dat ik op die voltages mijn e-liquid "verbrand" en dat dit dus mogelijk schadelijker is dan lagere voltages ?
Fijn dingetje he?
Ik heb em zelf ook en heb al 9 dagen geen gewone sigaret aangeraakt.
Had de Q16 al wel dik een maand in huis voor ik helemaal over ging.
Ik heb de chart niet bekeken, maar ik vape zelf op 4V. Dat is mij aangeraden door mr-joy.nl.
Daar heb ik de mijne besteld en voor zo ver ik kon zien ook goedkoper dan de rest.

Heb nu 2 Justfog Q16 E-sigs, ene aan de lader, en met de andere vapen.

Had er ook een voor een vriendin besteld, en pas een voor mijn vader.

Ik mix Ry4 6 mg met een fruit smaakje van 12 mg. Bevalt mij goed.

Voor de rest kan ik je geen antwoorden geven.
Behalve dat ik mijn coil nog niet vervangen heb. Is nog niet nodig.

Oh, ff een tip, coils bestel ik via Aliexpress. Gewoon van het merk Justfog Q16, een stuk goedkoper :)
pi_171753471
Kreeg van de week Anne d'r Tugboat terug, ooit besteld bij Slowtech, maar die stuurden een friggin' witte ipv rvs.. Nou heb ik nog steeds geen witte mod, maar wel mijn rat look gemaakte zwarte Cuboid, dus ik heb hem effe een beetje 'aangepast'..

DSC_1398_zpsjkbq3vus.jpg
DSC_1401_zps9p2mf3q8.jpg
DSC_1404_zps9fosiq6z.jpg
IMG_20170617_170416_zpskd5qo3na.jpg

Premade Alien clapton erin; single, want ik had geen zin om de posts op te boren.

DSC_1402_zpsolyfzsaj.jpg
Torque makes life easy.
Team Jean
  dinsdag 20 juni 2017 @ 19:52:55 #105
369251 Geralt
of Rivia
pi_171818286
Zo ik meld me hier ook weer eens. Met die eleaf istick power of hoe dat ding heette is het niet goed gekomen. Ook niet nadat die collega er een keer naar gekeken had. Hij vond hem niet vies smaken, maar kon wel de smaak herkennen die ik als vies bestempelde. Ofja vies, eigenlijk gewoon ronduit goor. En die ondersmaak zat in alle verschillende liquids van verschillende smaken van verschillende merken die ik probeerde.

Een andere collega had op zijn aanraden destijds een Vaporesso Target mini gekocht en die vond ik wel gewoon goed smaken. Met dezelfde liquid erin als die bij mij gewoon vies was door die allesoverheersende smaak erdoorheen ofzo.

Dus ik heb sinds vandaag ook zo'n ding gekocht en dat lijkt vooralsnog wel goed te bevallen. Lijkt zeg ik, omdat ik al 2x eerder geprobeerd heb met dat vapen en 2x liep dat nogal op een desillusie uit. Grote verschil is dat in deze keramische coils zitten en dat zou dan beter voor de smaak moeten zijn ofzo. Ik heb er verder niet zoveel verstand van, maar die ranzige smaak wat door de bedoelde smaak heen kwam heb ik met deze vooralsnog niet.

Dus wat dat aangaat ben ik op zich wel blij. Alleen jammer dan dat de ene liquid die ik erbij besteld had niet zo lekker is. In elk geval proef ik de bedoelde smaak en niet die smaak die bij mn eerste ervaring jaren terug heel sterk aanwezig was en bij mn ervaring een half jaar terug minder sterk aanwezig was, maar nog steeds te aanwezig was om het lekker te vinden. Alle liquids smaakte gewoon hetzelfde door die overheersende smaak.

Wordt vervolgd in elk geval. Hopelijk lukt het nu wel om met een goeie smaak te blijven dampen. Fingers crossed.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
  dinsdag 20 juni 2017 @ 19:57:36 #106
369251 Geralt
of Rivia
pi_171818371
Ik heb overigens nog verschillende liquids staan vanaf december in een kastje. Zijn allemaal open geweest. Het is hier binnen denk ik momenteel 28 graden.

Kan ik die nog gewoon gebruiken of beter om ff nieuwe te bestellen?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:30:10 #107
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_171832594
Goed om te horen Geralt! Het kan natuurlijk wel zo zijn dat Kanthal en jij geen goede combinatie zijn. Ik had daar nog nooit van gehoord maar iedereen heeft wel wat natuurlijk. Keramische coils zijn pas een jaartje op de markt volgens mij dus wat dat betreft heb je geluk.

Zelf heb ik nog nooit keramische coils gebruikt. Zit daar eigenlijk ook katoen in? If not dan zou dat ook nog het probleem kunnen zijn. In dat geval zouden kanthal coils met silica ipv katoen nog een alternatief kunnen zijn.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:42:10 #108
186587 Byzantynixschii
pi_171832825
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 01:33 schreef DaneV het volgende:
Vapen _O_ _O_

Jouw ervaring momenteel is exact de mijne van ruim anderhalf jaar terug. Ik werd na 'te lang' stoppen ook depressief. Door te vapen heb ik daar natuurlijk geen enkele last van.

Goed bezig! ^O^

Droge mond is normaal. Dampen onttrekt vocht. Het devies is dan ook om meer te gaan drinken dan je deed.

Misselijk/duizelig worden is een nicotine overdosis. De volgende fase is buikpijn en algehele malaise. Niet leuk maar gelukkig waarschuwt je lichaam je ruim voordat je echt teveel inneemt.

Ik damp zo'n 7-8 ml op 5- nic. per dag. Jij zit dus niet heel erg hoog. Wel zou ik je aanraden om niet 8-9 hijsen achter elkaar te nemen. Dampen doe je doorgaans anders dan roken. Bij roken hijs je in korte tijd een hele peuk weg en pauzeert dan weer een uurtje, afhankelijk van hoe veel je rookt. Bij dampen doe je meestal 1-3 hijsen om de zoveel minuten. Je smeert daarmee je nic inname meer uit. Als ik nu 10 hijsen zou nemen in minuut tijd van de unit die hier naast me staat zou ik ook gaan stuiteren. Probeer jezelf dat aan te wennen. Zakken in nicotine is ook mogelijk maar doe het niet te snel. Ga van 12 eerst naar 9 en niet meteen naar 6. Het is nogal een persoonlijk verhaal dus je moet zelf ervaren wat goed voelt en een balans vinden tussen wat je nodig hebt om je verslaving te voeden en wat je prettig vindt.

Die chart in de OP is niet echt up-to-date meer volgens mij. Ik damp 0.7 ohm op 4.29 volt. Dat zou off the charts zijn. :o
pi_171874604
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan er helaas niet aan wennen, nog tips?
Rook 25-35 sigaretten per dag en wil graag over op vapen.

Heb een Joytech AIO D22 met 0.6 coil en heb al heel veel geprobeerd van 12-18 mg nic en verschillende PG en VG verhoudingen.
Ik blijf hoesten, veel te sterke prikkel in mijn keel.

Nu 1.5 coils binnen gekregen maar het probleem blijft bestaan, alleen minder damp nu.
Vandaag 0 en 6mg binnengekregen.
Gelijk 0 geprobeerd en daar ga ik ook van hoesten.

Ik denk dat het gewoon niks voor mij is....
pi_171875478
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:21 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Vandaag 0 en 6mg binnengekregen.
Gelijk 0 geprobeerd en daar ga ik ook van hoesten.

Ik denk dat het gewoon niks voor mij is....
je inhaleert verkeerd denk ik.. Je doet het a la peuk zeker? Trekje in je mond, en dan door naar je longen?

If so; direct lung proberen. Gewoon als het ware inademen door je tank/atomizer/hoe je hem ook wilt noemen. Geen tussenstop in je mond, gewoon direct inhaleren die hap. Eerst een klein beetje omdat het eng is, en dan merk je dat er niks geks gebeurt, dan neem je een wat grotere hijs.. Niet praten tijdens uitademen, want dan ga je ook hoesten.. Je kunt niet lullen met damp in je longen net als met een peuk, het is damp, geen rook. Wat ook helpt om er aan te wennen en het rustig te doen, is inhaleren, een keer slikken, en dan pas weer uitblazen.

Komt goed, als je kankerverwekkkende irriterende rook in je longen kunt hijsen, kan het met dit zker ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 23-06-2017 02:09:19 ]
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_171879799
als je begint met dampen hoort hoesten er in de meeste gevallen helaas gewoon bij, dat gaat na een weekje of 2 wel over. Staat los van nicotine gehalte, hoger VG kan wel iets helpen.
In sigaretten zitten allerlei stoffen die je hoest onderdrukken, dus met roken heb je er minder last van, bij dampen is het ff wennen,. In het begin had ik dit ook, nu nooit meer hoesten, rokers hoesje ook volledig weg.....ff er doorheen!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 11:44:10 #112
99686 junkiexp
Rotterdam!
pi_171881716
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 23:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

je inhaleert verkeerd denk ik.. Je doet het a la peuk zeker? Trekje in je mond, en dan door naar je longen?

If so; direct lung proberen. Gewoon als het ware inademen door je tank/atomizer/hoe je hem ook wilt noemen. Geen tussenstop in je mond, gewoon direct inhaleren die hap. Eerst een klein beetje omdat het eng is, en dan merk je dat er niks geks gebeurt, dan neem je een wat grotere hijs.. Niet praten tijdens uitademen, want dan ga je ook hoesten.. Je kunt niet lullen met damp in je longen net als met een peuk, het is damp, geen rook. Wat ook helpt om er aan te wennen en het rustig te doen, is inhaleren, een keer slikken, en dan pas weer uitblazen.

Komt goed, als je kankerverwekkkende irriterende rook in je longen kunt hijsen, kan het met dit zker ;)
Ik doe inderdaad MTL, wat voor mij het meest natuurlijk is als verstokte roker.
Maar ik zal DL gaan proberen, maat het dan nog uit wat voor coil?

Want standaard zit er 0.6 in, en ik ben nu overgestapt naar 1.5 om te proberen of dat beter gaat.
Als ik een hijs MTL neem dan heb ik echt moeite om de rook binnen te houden, het gevoel in mijn keel is dan te heftig.

Maar ik ga dan verder proberen, heb ondertussen toch wel 12 of 13 liquids om te testen waar naar voorkeur naar uitging en het is zonde om dat weg te gooien.
Zou echt fijn om van het roken af te komen, rook toch wel 300 euro per maand op nu, echt heel zonde.
En ga ook steeds meer slijm ophoesten e.d. dus het is hoog tijd om te stoppen met die troep.
pi_171895002
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:44 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik doe inderdaad MTL, wat voor mij het meest natuurlijk is als verstokte roker.
Maar ik zal DL gaan proberen, maat het dan nog uit wat voor coil?

Want standaard zit er 0.6 in, en ik ben nu overgestapt naar 1.5 om te proberen of dat beter gaat.
Als ik een hijs MTL neem dan heb ik echt moeite om de rook binnen te houden, het gevoel in mijn keel is dan te heftig.

Maar ik ga dan verder proberen, heb ondertussen toch wel 12 of 13 liquids om te testen waar naar voorkeur naar uitging en het is zonde om dat weg te gooien.
Zou echt fijn om van het roken af te komen, rook toch wel 300 euro per maand op nu, echt heel zonde.
En ga ook steeds meer slijm ophoesten e.d. dus het is hoog tijd om te stoppen met die troep.
Coil maakt niet heel veel uit, maar sub ohm geeft meer damp en dar moeten je longen aan wennen, dus als je de keus hebt pak een wat hogere om mee te beginnen.. toen ik begon was 2 ohm nog heel normaal en was een dikke VV 'mod' wel 30 watt :s)
begin gewoon lekker laag in voltage, afhankelijk van je coil weerstand natuurlijk.
Misschien kun je bij een shop met fast delivery effe een flessie met minimaal 50% VG en een nicotinegehalte van 6 ofzo, dan heb een lekker zachte liquid die niet naar doet tegen je keel, want daar ga je ook nog een beetje 'gezeik' mee krijgen na een weekie of 2 ofzo..

De aanhouder wint; niet meteen voor de big clouds gaan, maar laat je keel en longen effe rustig wennen..

Ik rookte al 30 jaar zware shag en dikke joints, dus mijn keel was wel wat gewend, maar als je net als het gemiddelde meisje lekker aan de filtersigaretjes zit/zat, kunnen de huidige generatie dampmachientjes best heftig zijn om effe op in te stappen, zeker als je je bij de lokale tobacconeer goedkope chinese liquid hebt laten aanleunen, want er zit een wereld van verschil tussen 2,95 en pak 'em beet een eurootje of 6 - 7
Torque makes life easy.
Team Jean
  zaterdag 24 juni 2017 @ 00:16:37 #114
186587 Byzantynixschii
pi_171903271
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
zeker als je je bij de lokale tobacconeer goedkope chinese liquid hebt laten aanleunen, want er zit een wereld van verschil tussen 2,95 en pak 'em beet een eurootje of 6 - 7
Ah, deze duimzuigerij hadden we al lange tijd niet meer gehoord.
pi_171906590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:16 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ah, deze duimzuigerij hadden we al lange tijd niet meer gehoord.
Ah, ik was al bang dat je geen commentaar zou hebben.
Torque makes life easy.
Team Jean
  zaterdag 24 juni 2017 @ 14:21:33 #116
186587 Byzantynixschii
pi_171913416
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 08:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, ik was al bang dat je geen commentaar zou hebben.
Kun jij niet gewoon wegblijven uit dit topic ipv nieuwe dampers op te zadelen met je verzonnen bullshit en je rare tienertaaltje? :)
  zaterdag 24 juni 2017 @ 16:36:18 #117
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_171916601
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Kun jij niet gewoon wegblijven uit dit topic ipv nieuwe dampers op te zadelen met je verzonnen bullshit en je rare tienertaaltje? :)
Kun jij niet gewoon je bek houden als grote mensen praten? Volgens mij had hij het helemaal niet tegen jou :{w

Volgens mij dampt SD al langer als dat jij zelfstandig kunt schijten, dus beter dim je een standje of wat.
onderste tekstbalk
pi_171916698
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Zit je tampon dwars ofzo?
Torque makes life easy.
Team Jean
  zaterdag 24 juni 2017 @ 17:57:46 #119
186587 Byzantynixschii
pi_171918287
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 16:36 schreef K.loon het volgende:

[..]

Kun jij niet gewoon je bek houden als grote mensen praten? Volgens mij had hij het helemaal niet tegen jou :{w

Volgens mij dampt SD al langer als dat jij zelfstandig kunt schijten, dus beter dim je een standje of wat.
Ach gut, heb ik je kleine zusje beledigd?

't Is wat. :')
  zaterdag 24 juni 2017 @ 18:02:57 #120
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_171918396
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 17:57 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ach gut, heb ik je kleine zusje beledigd?

't Is wat. :')
O, was dat een poging tot beledigen? Ik zou nog even doorgaan met oefenen :D _O- _O-
onderste tekstbalk
pi_171932537
19430161_1395412603911864_6476205194533306103_n.jpg?oh=7dfd79b6c19a284366f4c25395b4b0ac&oe=59D12A4F

:'( :D.
Team Jean
pi_171942749
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:15 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

:'( :D.
Dampie en fikkie, treffend :P

Wat voor dripper is dat? mooie grote juicewell :P
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_171942856
OP is weer gefikst trouwens, plaatje stond op mijn site gehost, maar die is niet meer.. en ik heb er effe een nieuwere vapechart ingeplakt die ook een beetje sub ohm meepakt.
Torque makes life easy.
Team Jean
  maandag 26 juni 2017 @ 13:58:19 #124
24329 KNAK
Hardship eh?
pi_171962676
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dampie en fikkie, treffend :P

Wat voor dripper is dat? mooie grote juicewell :P
Genesis stijl tankje. Als ik middensectie van de limitless eraf schroef kan heb ik hetzelfde... De wick is wel heul erg lang bij deze :p. Zou zelfs de limitless kunnen zijn als ik het zo bekijk

Topic wordt trouwens weer wat levendig met dat vleugje drama-saus. Whoei!
Mai pben rai~!
pi_171963587
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:58 schreef KNAK het volgende:

[..]

Genesis stijl tankje. Als ik middensectie van de limitless eraf schroef kan heb ik hetzelfde... De wick is wel heul erg lang bij deze :p. Zou zelfs de limitless kunnen zijn als ik het zo bekijk

Topic wordt trouwens weer wat levendig met dat vleugje drama-saus. Whoei!
Hmm zal eens kijken of ik ergens een kloontje kan vinden.

En ik heb liever bullshit.. Dramasaus is voor jankende homo's.
Torque makes life easy.
Team Jean
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')