Nee, daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oei, Hart van Nederland zal het vast beter weten dan een treindienstleider inderdaad.
Laagstaande zon heeft in het verleden al een hoop ongelukken veroorzaakt. Maar dat was hier waarschijnlijk niet aan de orde.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:20 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Binnenkort het argument: Maar de zon scheen dus niet gezien
Dan moeten ze beter kijken. Na deze overweg rij je direct een boerenerf op, dus normaal gesproken zou niet veel meer beveiliging dan een lamp noodzakelijk hoeven zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:20 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Binnenkort het argument: Maar de zon scheen dus niet gezien
Mijn opmerking ging over de generieke mogelijkheid om in de huidige dienstregeling over te stappen van een sprinter naar een IC in Den Haag HS. Dan moeten de sprinter en IC tegelijk in Den Haag HS zijn, terwijl het voor de dienst regeling, praktischer zou zijn als de treinen tegelijk in Delft zijn. Dan kan een IC-stop in Schiedam sowieso blijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:12 schreef b2py het volgende:
Die IC's Breda - Den Haag sluiten toch niet aan op de sprinter in HS? Daar ging je hele betoog althans over..
Nou enquote:Op maandag 27 maart 2017 13:19 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja sorry, was de 1e die bovenaan in het nieuws stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een technisch vraagje aan een treindienstleider dan maar: waarom wordt er gekeerd in Dronrijp en niet in Franeker? Heeft dat er mee te maken dat er tot achter de inrijder gereden moet worden om kop te kunnen maken, wat niet mag omdat het baanvak Franeker-Harlingen gesperd is?quote:Op maandag 27 maart 2017 13:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oei, Hart van Nederland zal het vast beter weten dan een treindienstleider inderdaad.
Zou kunnen, maar ProRail schijnt met de boer in overleg te zijn om de overweg op te kunnen heffen. Betekent wel dat er een weg door de weilanden aangelegd moet worden. Daarbij ga ik er vanuit dat het de bedoeling is om de bestaande betonweg die vanaf het erf de weilanden in gaat te verlengen naar de eerstvolgende straat.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:28 schreef dennistd het volgende:
Het lijkt me beter om dit soort overwegen om te bouwen tot Anrufschranke. En om de extra personeelskosten hiervoor te dekken moet in het vervolg betaald worden voor elke oversteek.
Dat, denk ik. En omdat je anders onhaalbaar korte keringen krijgt in Franeker.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Even een technisch vraagje aan een treindienstleider dan maar: waarom wordt er gekeerd in Dronrijp en niet in Franeker? Heeft dat er mee te maken dat er tot achter de inrijder gereden moet worden om kop te kunnen maken, wat niet mag omdat het baanvak Franeker-Harlingen gesperd is?
Ja, je kan doen maar het is toch een logische reactie? Mensen doen iets doms en schijnbaar mag dat niet meer dus worden er maatregelen genomen.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:14 schreef Zelfscanner het volgende:
En prorail wilt de spoorovergang weer sluiten
Het gecoördineerde schuttingwerk. IEDEREEN, behalve NS en Prorail natuurlijk adviseert om met de trein te gaanquote:Rijkswaterstaat,de ANWB en Schiphol
adviseren mensen die vanavond of morgen
een vlucht moeten halen met de trein te
gaan
Ze zullen wel een SGM II als IC in de spits pleurenquote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gecoördineerde schuttingwerk. IEDEREEN, behalve NS en Prorail natuurlijk adviseert om met de trein te gaan
Drietjes lukken niet, want die zijn bijna allemaal kaduukquote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze zullen wel een SGM II als IC in de spits pleuren
Of de Kameel. Nul naar 100 in misschien als ze 'm van een flatgebouw flikkeren.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze zullen wel een SGM II als IC in de spits pleuren
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Was ook mooi, paar jaar geleden bij Breukelen. En spoorwerkzaamheden EN wegwerkzaamheden. Sowieso dus al totaal niet op elkaar afgestemd, en ook nog doodleuk "NS adviseert met de auto te gaan" "ANWB adviseert de trein te nemen" Echt, ga dood dan
Als de NS het verkloot hoor je de ANWB toch ook niet adviseren 'pak de auto'quote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gecoördineerde schuttingwerk. IEDEREEN, behalve NS en Prorail natuurlijk adviseert om met de trein te gaan
Nee. Maar ze kunnen toch minstens proberen met ELKAAR te praten. Is dat zo moeilijk?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Als de NS het verkloot hoor je de ANWB toch ook niet adviseren 'pak de auto'
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Of de Kameel. Nul naar 100 in misschien als ze 'm van een flatgebouw flikkeren.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Of de Kameel. Nul naar 100 in misschien als ze 'm van een flatgebouw flikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |