abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 april 2017 @ 17:37:11 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169951547
Fuchs, blegh! Niet wat ik voor je hoopte, dikke knuffel!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169952169
Klote Fuchs :( Dikke :* voor jou. Ik blijf het bizar vinden hoe het bij jullie verloopt. Niet heel vaak zwanger en veel miskramen. Ik denk aan je.

Mijn NOD is rond 13 april volgens app. Deze maand niet echt mijn ei kunnen vinden, dus geen idee wat er gebeurd is. Wel weer gebruikt van gemaakt in de juiste tijd dus... verjaardagskindje: kom maar op 8-)
Spannend Philo, MLB en Debsterr. Lijkt me zo gezellig samen in Z&G!
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 18:07:06 #153
382129 crew  Donna
pi_169952189
PFfff, Fuchs wat een klotezooi zeg. :'(
pi_169954772
Fuchisa wat klote :( :( :( Wat lijkt het me frustrerend zeg, de situatie waar je in zit... hele dikke knuffel :*

Peace, ik vind het knap hoe jij de moed erin kan houden. :*

Allemaal NOD's rond dezelfde tijd dus! Spannend zeg :)
Dit, dat, alles.
pi_169954814
Ik dacht dat ik een update had geplaatst! 😳 Niet dus!

Er kwam uit de echo dat ik inderdaad helaas ongesteld was. Bms was 3 mm. Verder wel nieuwe eitjes te zien.

Ik wacht even een tijdje nu. Ik start nog even niet met een nieuwe ronde clomid. Even kijken wat deze cyclus doet. Of het vanzelf weer op gang komt of niet.

daarbij ben ik druk met werk zoeken en daar wil ik mij de komende tijd op focussen.

Kris gefeliciteerd!!
pi_169955413
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:47 schreef Philomijn het volgende:

Peace, ik vind het knap hoe jij de moed erin kan houden. :*

Echt, helemaal niet. Dat lijkt in tekst misschien zo, maar man.. Het laat me soms niet los en vliegt me aan. Allemaal zwangeren en baby's in de omgeving, constant die confrontatie. En toch blijf ik elke maand rond mijn eisprong en vlak erna hoop hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 april 2017 @ 20:28:10 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169955961
WF, balen, maar wie weet is de clomid net het zetje geweest om je cyclus goed te starten en is het komende ronde alsnog raak :*.

Peace, lieverd toch :* wat enorm frustrerend moet dat voor je zijn! Je wil blij zijn voor hen maar gunt het jezelf ook zo ontzettend. Je kunt hier altijd terecht he!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 22:21:58 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169960745
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:48 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik dacht dat ik een update had geplaatst! 😳 Niet dus!

Er kwam uit de echo dat ik inderdaad helaas ongesteld was. Bms was 3 mm. Verder wel nieuwe eitjes te zien.

Ik wacht even een tijdje nu. Ik start nog even niet met een nieuwe ronde clomid. Even kijken wat deze cyclus doet. Of het vanzelf weer op gang komt of niet.

daarbij ben ik druk met werk zoeken en daar wil ik mij de komende tijd op focussen.

Kris gefeliciteerd!!
Dat is balen! Maar waarom maken ze dan een echo? Daar heb ik nog nooit van gehoord...

quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:11 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Echt, helemaal niet. Dat lijkt in tekst misschien zo, maar man.. Het laat me soms niet los en vliegt me aan. Allemaal zwangeren en baby's in de omgeving, constant die confrontatie. En toch blijf ik elke maand rond mijn eisprong en vlak erna hoop hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap heel goed hoe je je voelt :* Je weet dat je altijd je hart bij me mag luchten he?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 07:59:53 #159
382129 crew  Donna
pi_169964066
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:11 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Echt, helemaal niet. Dat lijkt in tekst misschien zo, maar man.. Het laat me soms niet los en vliegt me aan. Allemaal zwangeren en baby's in de omgeving, constant die confrontatie. En toch blijf ik elke maand rond mijn eisprong en vlak erna hoop hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag hier altijd! :*
pi_169965019
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 15:37 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Kirb had niet meer op jou gereageerd maar denk dat je altijd een tochtje naar de huisarts kunt maken toch? Voelde voor mii destijds wel prettig. Ik werd weer "weggestuurd", maar kon wel even gedachten uitwisselen...
Aww thanks, ik kijk het nog even aan :), deze ronde laten we alles los en maken we het gewoon om de 2/3 dagen gezellig O-). Volgende ronde weer een keer ovulatietesten en dan bezoekje huisarts misschien.

Kris!! Van harte man O+ wat onwijs tof dat je voorgevoel helemaal goed zat! *O*

En Fuchs wat superstom, ik zat terug te lezen en kreeg steeds meer hoop en dan toch dit ;( ik kan me goed voorstellen dat je hier even van moet bijkomen :*

Aw Peacefull ik weet niet wat ik moet zeggen, ik hoop zo dat het gauw raak is bij jullie :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 10:01:06 #161
382129 crew  Donna
pi_169965160
Mijn vriend had het zaterdag even moeilijk. Hij was op het werk en een klant vertelde dat zijn vriendin ziek was. In het kader van smalltalk reageerde mijn vriend daarop dat ik ook een week goed ziek was geweest (maag darm infectie). Waarop die klant zegt; weet je zeker dat ze ziek was, misschien heb je haar wel zwanger gemaakt.

Ai. }:| Vriend heeft maar wat dom staan lachen.

We hadden het er `s avonds over en ik zei ook, moet je nagaan hoe iemand zich voelt die al maanden, jaren bezig is. Rot hoor. :'(
pi_169965186
quote:
Dat is balen! Maar waarom maken ze dan een echo? Daar heb ik nog nooit van gehoord...

Omdat er op de vorige echo nog lege blaasjes te zien waren en die moesten eerst weg zijn voor ik met een evt nieuwe ronde clomid begon. Er moest dus soieso een echo gemaakt worden.
pi_169970002
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 17:21 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Bedankt voor de duimen lieverds, maar mijn voorgevoel klopte helaas :{ Ongesteld geworden vanmiddag }:| :( :{w
Ik ga dit rustig verwerken en mij goed volvreten vanavond. Komende cyclus aan de gang met ovulatietesten. Ik snap er geen bal van. Nu dus cyclus van 25, 30 en 31 dagen achtereenvolgend.
he getver! Super balen!

Ik ben nog niet thuis in ieders geschiedenis:
Ovulatiestokjes. Heb je ze al eens gebruikt?
Schudden voor gebruik
pi_169970171
Peace, ik weet nog zo goed hoe zo een bootje steeds weer vertrok toen wij al een hele tijd voor ons eerste kindje bezig waren. Heel fijn was het voor mij om hier mijn ei kwijt te kunnen. Ik hoop dat jij dat ook hier kwijt kunt.
Wel een beetje gek hoe dat met je vriendinnetjes verliep. Wellicht om je niet te kwetsen, maar hoe ze het ook zouden hebben gebracht.. het brengt toch vreugde en verdriet met zich mee. Misschien dat je het er nog eens met ze over kunt hebben dat je de gesprekken mist van beide kanten uit.

:*
Schudden voor gebruik
pi_169970204
Mijn meneer vanochtend..... zoooooooooo slaapkont! (Pittige nachten en dit was mijn ochtend om wat te blijven liggen)
Heb je al zin in schoonmaken met bepaalde luchtjes?


:')
Schudden voor gebruik
pi_169970510
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 10:01 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn vriend had het zaterdag even moeilijk. Hij was op het werk en een klant vertelde dat zijn vriendin ziek was. In het kader van smalltalk reageerde mijn vriend daarop dat ik ook een week goed ziek was geweest (maag darm infectie). Waarop die klant zegt; weet je zeker dat ze ziek was, misschien heb je haar wel zwanger gemaakt.

Ai. }:| Vriend heeft maar wat dom staan lachen.

We hadden het er `s avonds over en ik zei ook, moet je nagaan hoe iemand zich voelt die al maanden, jaren bezig is. Rot hoor. :'(
;( ;( ;( ;( ;(
Echt een nare opmerking van die collega op dat moment :{ Heel veel sterkte de komende tijd :*
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 14:35:33 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169971167
Fuchsia helemaal gemist dat je ongesteld bent geworden :( het mag nu verdulleme wel eens snel raak zijn hoor!!

Donna dat soort opmerkingen zijn super pijnlijk ja :X mensen moeten echt eens gaan beseffen dat ze niet zomaar alles kunnen roepen.

Een tijdje terug had ik een afspraak bij mij thuis en deze mevrouw zag in de kast het boek "het nieuwe zwanger worden" staan en vroeg dus of ik zwanger was. Ehm nee... waarop zij zei "oh wat stom dat ik dat vraag, straks ben je al heel lang bezig ofzo!" Ehm ja inderdaad :') ze maakte het eigenlijk steeds erger :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 3 april 2017 @ 15:27:16 #168
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169972364
Dat soort opmerkingen ja... ik weet ook niet hoe ik zou reageren. Werd laatst wel gevraagd of ik misschien zwanger was, vond ik ook niet zo leuk.

Stippel, was dat de vorige keer 1 van je symptomen ja, schoonmaakdrang :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169977411
Krisvc. Mooie strepen. Gefeliciteerd *O*
pi_169979442
Wat ontzettend lief jullie opbeurende reacties :* Zo'n warm bad. Ik moet me ook vooral op mezelf richten en niet vergelijken met anderen. Toch blijft dat soms moeilijk. Fijn dat ik hier af en toe mijn ei kwijt kan

Donna, Majo! Auwts, altijd pijnlijk dat soort opmerkingen Helaas kunnen mensen er geen rekening mee houden als ze het niet weten. Maar enig subtiliteit is wel gewenst :')
pi_169984098
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:11 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Echt, helemaal niet. Dat lijkt in tekst misschien zo, maar man.. Het laat me soms niet los en vliegt me aan. Allemaal zwangeren en baby's in de omgeving, constant die confrontatie. En toch blijf ik elke maand rond mijn eisprong en vlak erna hoop hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke :* voor jou! Het is zo herkenbaar Peace! Vooral dat gevoel dat het je aanvliegt :{ Alles is zo confronterend, overal zwangeren en baby's om je heen, je kan het gewoon niet ontlopen. En dan de hoop na de eisprong die je eigenlijk nauwelijks durft te hebben.
En natuurlijk kan je hier in het topic of via pm/dm altijd je verhaal/ei kwijt :*

En van je vriendinnen is gewoon klote! Tuurlijk gun je het ze, maar daar komt ook heel veel verdriet bij kijken dat het voor jou (nog) niet zo is.

quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:38 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

he getver! Super balen!

Ik ben nog niet thuis in ieders geschiedenis:
Ovulatiestokjes. Heb je ze al eens gebruikt?
Ja zeker wel al gedaan. (Al 2,5 jaar bezig) In december zelfs nog, toen had ik alleen een keurige cyclus van 29 dagen ;) Het is daarna ineens raar gegaan.

O en al die pijnlijke opmerkingen :X Echt niet leuk ;(
Ik kan ook niks met opmerkingen als "komt goed" en "laat het los, ontspan meer" en "die en die waren al zolang bezig en zijn nu zwanger/hebben 1 kind/2 kinderen/etc" Super lief dat mensen meeleven, maar ik kan er echt niks mee.

Ik ben vandaag zo verdrietig. Het gevoel greep mij vanochtend echt zo aan, ik werd met een knoop in mijn maag wakker. Waar ik mijzelf normaal gesproken wel kan afleiden, blijft het verdrietige gevoel constant aanwezig. ;(
pi_169988217
quote:
17s.gif Op maandag 3 april 2017 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Dat soort opmerkingen ja... ik weet ook niet hoe ik zou reageren. Werd laatst wel gevraagd of ik misschien zwanger was, vond ik ook niet zo leuk.

Stippel, was dat de vorige keer 1 van je symptomen ja, schoonmaakdrang :D?
met spiritus :Y

Mijn meneer kwam thuis en liep tegen een walmmuur aan van spiritus en dreft.
"Wat ben je aan het doen?"
"Gewoon poetsen. Ik begon met de ramen lappen, maar uiteindelijk alle opp van de keuken en gang geschrobt. Ruikt heerlijk!"
"Ik ga een raampje openzeten :') "

Paar dagen later plaste ik streepjes O+

Maar het was vandaag eeeeeen grooooote bende van duplo, kleding, knuffels, eetgerei, dekens en kussens, buitenspeelgoed.... en ik zat gewoon achter het naaimachine. Korte broek maken voor mijzelf ^^,
Schudden voor gebruik
pi_169988249
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dikke :* voor jou! Het is zo herkenbaar Peace! Vooral dat gevoel dat het je aanvliegt :{ Alles is zo confronterend, overal zwangeren en baby's om je heen, je kan het gewoon niet ontlopen. En dan de hoop na de eisprong die je eigenlijk nauwelijks durft te hebben.
En natuurlijk kan je hier in het topic of via pm/dm altijd je verhaal/ei kwijt :*

En van je vriendinnen is gewoon klote! Tuurlijk gun je het ze, maar daar komt ook heel veel verdriet bij kijken dat het voor jou (nog) niet zo is.

[..]

Ja zeker wel al gedaan. (Al 2,5 jaar bezig) In december zelfs nog, toen had ik alleen een keurige cyclus van 29 dagen ;) Het is daarna ineens raar gegaan.

O en al die pijnlijke opmerkingen :X Echt niet leuk ;(
Ik kan ook niks met opmerkingen als "komt goed" en "laat het los, ontspan meer" en "die en die waren al zolang bezig en zijn nu zwanger/hebben 1 kind/2 kinderen/etc" Super lief dat mensen meeleven, maar ik kan er echt niks mee.

Ik ben vandaag zo verdrietig. Het gevoel greep mij vanochtend echt zo aan, ik werd met een knoop in mijn maag wakker. Waar ik mijzelf normaal gesproken wel kan afleiden, blijft het verdrietige gevoel constant aanwezig. ;(
Maar dat die van 3 verder door de kat van de vriend van kennissen aaien zwanger is geworden door sex in de deurpost bij volle maan op een even datum wat valt opveen maandag om 3 uur snachts moet je ook proberen gedoe daar kan je ook helemaal niks mee ;) logisch!

Natuurlijk is dat verdrietig!je bent dan ook al zo lang onderweg.

Ineens een andere cyclus. Is er nog meer veranderd rond die tijd?
Wie weet weer meer inzicht en ei spotten en zulks met de ovulatietesten.

"Loslaten" is altijd zo makkelijk gezegd van diegene die er noet mee worstelt ;)
Schudden voor gebruik
pi_169990566
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Ja zeker wel al gedaan. (Al 2,5 jaar bezig) In december zelfs nog, toen had ik alleen een keurige cyclus van 29 dagen ;) Het is daarna ineens raar gegaan.
2,5 jaar ;(, hebben jullie hulp vanuit het ZH? Of omdat je wel zwanger geweest bent krijg je dit niet? Ik vind het zo erg voor jullie. Dikke :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169992262
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 01:14 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Maar dat die van 3 verder door de kat van de vriend van kennissen aaien zwanger is geworden door sex in de deurpost bij volle maan op een even datum wat valt opveen maandag om 3 uur snachts moet je ook proberen gedoe daar kan je ook helemaal niks mee ;) logisch!

Natuurlijk is dat verdrietig!je bent dan ook al zo lang onderweg.

Ineens een andere cyclus. Is er nog meer veranderd rond die tijd?
Wie weet weer meer inzicht en ei spotten en zulks met de ovulatietesten.

"Loslaten" is altijd zo makkelijk gezegd van diegene die er noet mee worstelt ;)
:D Ik moest lachen om je spiritus-schoonmaakdrang! Hopelijk is dat snel zover ;)

Van een afstand is alles makkelijk gezegd.

Nee niks anders dat ik weet. Ik heb al sinds de 2e miskraam een cyclus tussen dag 26 en dag 30 in, maar dat dat nu dan met allebei een dag gebroken wordt, frustreerd mij gewoon. Ik wil weten waar ik aan toe ben en niet hoop hebben voor niks. Ik doe in ieder geval voorlopig geen zwangerschapstest meer, tenzij dag 33 in mijn cyclus ofzo (zeg ik nu O-) )

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:28 schreef Kirb het volgende:

[..]

2,5 jaar ;(, hebben jullie hulp vanuit het ZH? Of omdat je wel zwanger geweest bent krijg je dit niet? Ik vind het zo erg voor jullie. Dikke :*.
Omdat ik 3x zwanger geweest ben (december 2014, mei-juli 2015 en oktober-november 2016), worden we vruchtbaar geacht. Ik ben bij de miskraam poli onderzocht na de laatste miskraam en daar komt niks uit wat ze kunnen onderzoeken waardoor het mis gaat. Alleen de chromosomen hebben we niet laten testen. Wie weet doen we dat in de toekomst nog.
pi_169993448
Wat kut dat je weer ongesteld bent geworden Fuchsia... Mag ik vragen waarom jullie wachten met het chromosomenonderzoek?
pi_169994477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Sara82 het volgende:
Wat kut dat je weer ongesteld bent geworden Fuchsia... Mag ik vragen waarom jullie wachten met het chromosomenonderzoek?
Tuurlijk mag dat! Omdat het buiten informatie, niks oplevert. Het is een prijzig onderzoek (eigen risico gaat dan op), lange wachttijd en er kan dus niks gedaan worden als er bij 1 van ons een chromosoomfout zit.
Wat is dan het nut? De behoefte voelen we nu nog niet.
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:14:36 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169995720
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat! Omdat het buiten informatie, niks oplevert. Het is een prijzig onderzoek (eigen risico gaat dan op), lange wachttijd en er kan dus niks gedaan worden als er bij 1 van ons een chromosoomfout zit.
Wat is dan het nut? De behoefte voelen we nu nog niet.
Lastig dilemma ja.. ik hoop dat jullie gewoon niet dit soort onderzoeken nodig gaan hebben :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 4 april 2017 @ 16:00:09 #179
382129 crew  Donna
pi_169996635
Morgen controle, toch wel spannend. :X
  dinsdag 4 april 2017 @ 16:11:01 #180
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169996996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:00 schreef DonnaRush het volgende:
Morgen controle, toch wel spannend. :X
Veel sterkte vast :* hoop op een schone controle en snel nieuwe streepjes :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169997599
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lastig dilemma ja.. ik hoop dat jullie gewoon niet dit soort onderzoeken nodig gaan hebben :*.
:* Ik hoop het ook!

Heel logisch Donna. Mijn duimen draaien voor je dat je "schoon" bent. Sterkte :*
pi_169998192
:* voor jou Fuchs. Ik snap wel dat jullie willen wachten met het chromosomenonderzoek. Zoals je zelf al zei: als er een fout in zit kan kan er toch niks aan gedaan worden. Tegenargument is dat je dan in ieder geval weet dat dat de oorzaak is en dat je op zoek (moet/kan) gaan naar andere mogelijkheden om de liefde voor kinderen over te brengen. Het blijft een ongelooflijk zwaar traject. Het traject van onderzoeken maar ook het traject waar jullie nu in zitten. 2,5 jaar.. Wij zitten nog niet eens op de helft daarvan en ik klaag al :*

Donna, ik duim voor je dat je schoon bent en dat jullie weer een nieuwe ronde in kunnen gaan.
pi_169998501
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef Peacefulll het volgende:
Wij zitten nog niet eens op de helft daarvan en ik klaag al :*
Dat mag je nooit zeggen. Je kunt leed niet met leed vergelijken en wat voor de een meevalt is voor de ander verschrikkelijk. Echt je eigen verdriet niet kapot relativeren hoor!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169999087
Dit staat er wel een beetje hard zie ik |:( maar ik vind het altijd zo jammer als mensen hun eigen "leed" wegmoffelen onder het mom van die heeft het nog veul erger. Maar ik lees het nu te zwaar denk ik.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_170000447
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef Peacefulll het volgende:
:* voor jou Fuchs. Ik snap wel dat jullie willen wachten met het chromosomenonderzoek. Zoals je zelf al zei: als er een fout in zit kan kan er toch niks aan gedaan worden. Tegenargument is dat je dan in ieder geval weet dat dat de oorzaak is en dat je op zoek (moet/kan) gaan naar andere mogelijkheden om de liefde voor kinderen over te brengen. Het blijft een ongelooflijk zwaar traject. Het traject van onderzoeken maar ook het traject waar jullie nu in zitten. 2,5 jaar.. Wij zitten nog niet eens op de helft daarvan en ik klaag al :*

Donna, ik duim voor je dat je schoon bent en dat jullie weer een nieuwe ronde in kunnen gaan.
Dat hoeft nog niet eens specifiek zo te zijn. Bij lang genoeg proberen kan er wel een gezond vruchtje uitkomen. Dus betekend niet dat het niet natuurlijk kan. En ook kan er een positieve uitslag zijn, maar dat betekend niet dat er niks mid is, omdat er gewoon nog heel veel onbekend is.

En lieve schat, vergelijken heeft absoluut geen nut :* Het is altijd zwaar als iets wat je heel graag wilt, niet gelijk lukt. Hoe lang je dan ook bezig bent. Ups & downs hebben we allemaal :*
pi_170003905
Ik snap je wel hoor Kirb, goed dat je me er op wijst. En Fuchs ook. Jullie hebben ook gelijk, je mag leed niet met ander leed vergelijken. Ieder verdriet mag er zijn. Wat ik vooral bedoelde, of dacht toen ik de post schreef, was dat ik echt gek zou worden als ik 2,5 jaar bezig zou zijn zonder duidelijkheid of resultaat. Ik word nu soms al zo verdrietig van de onzekerheid en onduidelijkheid, laat staan hoe dat zal zijn na zo'n lange tijd. Dat bedoelde ik vooral... Nouja, ik hoop dat het nu iets duidelijker is :)
pi_170004046
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:01 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dat hoeft nog niet eens specifiek zo te zijn. Bij lang genoeg proberen kan er wel een gezond vruchtje uitkomen. Dus betekend niet dat het niet natuurlijk kan. En ook kan er een positieve uitslag zijn, maar dat betekend niet dat er niks mid is, omdat er gewoon nog heel veel onbekend is.

Ja oh zo! Ik snap jullie overweging. Hoop dat je snel weer twee streepjes hebt, veroorzaakt door een kerngezond embryootje!
pi_170006945
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:26 schreef Peacefulll het volgende:
Ik snap je wel hoor Kirb, goed dat je me er op wijst. En Fuchs ook. Jullie hebben ook gelijk, je mag leed niet met ander leed vergelijken. Ieder verdriet mag er zijn. Wat ik vooral bedoelde, of dacht toen ik de post schreef, was dat ik echt gek zou worden als ik 2,5 jaar bezig zou zijn zonder duidelijkheid of resultaat. Ik word nu soms al zo verdrietig van de onzekerheid en onduidelijkheid, laat staan hoe dat zal zijn na zo'n lange tijd. Dat bedoelde ik vooral... Nouja, ik hoop dat het nu iets duidelijker is :)
Dat dacht ik van te voren ook hoor. En misschien ben ik ook wel gek :+ Zeker na de 2e miskraam (in juli 2 jaar geleden) was het echt mijn ergste nachtmerrie als het lang zo duren opnieuw zwanger te worden, laat staan dat het weer mis zou gaan. Maar je groeit erin mee en je kan niet veel anders als door gaan ;)
Het is wel heel gek om te bedenken dat ik sinds 2014 elk jaar zwanger ben geweest. En de realisatie dat het hoogstwaarschijnlijk ook geen 2017 kindje (tenzij te vroeg geboren) mag worden is wel heel hard ;(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 4 april 2017 @ 23:08:57 #189
269689 crew  Viv
pi_170009314
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Fuchsia_roze het volgende:
er kan dus niks gedaan worden als er bij 1 van ons een chromosoomfout zit.
Jawel, dan is er wellicht een traject zoals bij Cygne mogelijk, waarbij een embryo zonder die fout wordt teruggeplaatst. De kans dat er geen verklaring voor de miskramen wordt gevonden is echter heel groot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder :*
pi_170010093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jawel, dan is er wellicht een traject zoals bij Cygne mogelijk, waarbij een embryo zonder die fout wordt teruggeplaatst. De kans dat er geen verklaring voor de miskramen wordt gevonden is echter heel groot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder :*
Het zal vast ook nog aan de translocatie liggen die eventueel gevonden wordt, maar ik ben niet echt thuis in de materie en weet alleen het verhaal van Cygne, info van het zkh en de Freya site. In ons geval is er geen aanwijzing dat het probleem daar ligt (zoals veel miskramen in de familie o.i.d.), maar zit zeker nog wel in mijn hoofd voor later. Ik hoop het gewoon niet nodig te hebben ;)
Het zkh benoemde trouwens niet dat het traject van Cygne mogelijk was. Vond ik best bijzonder.

Over mijn ziekte valt momenteel weinig te vertellen. Ik voel mij lichamelijk okay. Longen waren het grootste probleem en die blijven ook op hetzelfde (aangetaste) niveau en dus stabiel, wat dus goed nieuws is. Ook weinig controles gehad, dus volgens mij valt die noodzaak voor behandeling wel mee :7

Dank :*
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 10:55:10 #191
382129 crew  Donna
pi_170014796
Goedgekeurd op de controle! :)
  woensdag 5 april 2017 @ 11:17:01 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170015286
Donna! fijn nieuws!

en Peace, ik onderschrijf wat Fuchsie zegt..
je hoopt en wil niet dat het zo lang duurt..
maar als het dan zo lang duurt dan is het gewoon zo.. je doet er eigenlijk niet zo veel aan.. en je raakt er wel aan gewend eigenlijk..

en zolang er niemand zwanger raakt in je omgeving of bevalt OF zolang je zelf niet ongesteld bent is dat nog best te doen.. in je eigen veilige bubbel :)

tenminste zo ervaar ik het.. :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_170017771
Fijn Donna! Ik duim voor snelle twee streepjes en dan toch vooral wegblijven hier (dit jaar :P)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 14:04:28 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170018580
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:17 schreef Barreltje het volgende:
Donna! fijn nieuws!

en Peace, ik onderschrijf wat Fuchsie zegt..
je hoopt en wil niet dat het zo lang duurt..
maar als het dan zo lang duurt dan is het gewoon zo.. je doet er eigenlijk niet zo veel aan.. en je raakt er wel aan gewend eigenlijk..

en zolang er niemand zwanger raakt in je omgeving of bevalt OF zolang je zelf niet ongesteld bent is dat nog best te doen.. in je eigen veilige bubbel :)

tenminste zo ervaar ik het.. :)
Sterker nog, hoe langer het duurt hoe makkelijker het ook weer wordt ofzo. Ik heb nu echt dagen dat ik er helemaal niet aan denk terwijl ik er in het begin continu mee bezig was. Dit zal ook wel een soort zelfbescherming zijn. Hoe dan ook, als het langer duurt is dat gewoon kut. En of dat nu al bij 3 maanden is of bij een jaar of bij 3 jaar, dat verschilt ook weer per persoon.

Fijn dat het allemaal goed is Donna! Snel op naar die tweede streep *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 16:37:15 #195
382129 crew  Donna
pi_170021608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:25 schreef Kirb het volgende:
Fijn Donna! Ik duim voor snelle twee streepjes en dan toch vooral wegblijven hier (dit jaar :P)
Ik wil jullie allemaal dit jaar succesvol in Z&G zien en niet hier idd! We duimen ^O^
pi_170035880
Ik plof (vermoedelijk :') ) ook op het wachtbankje neer.

Voor wie komt de NOD er nu aan? :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 6 april 2017 @ 09:58:28 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170035950
Goed nieuws Donna, nu weer snel 2 streepjes plassen :*.

Mijn NOD is volgens de app op de 15e, o.b.v. cyclus van 31 dagen. Maar vorige cyclus was 27 dagen... Zaterdagavond afgesproken met 2 vrienden met wie ik normaal flink kan doordrinken. Nu ga ik dus geen druppel drinken, zonder zeker te weten of dat überhaupt nodig is. Wordt een uitdagende avond :@.

Kirb, waarom plof je vermoedelijk neer :)? Niet genoeg geklust?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_170036022
Dat klinkt als een kleine uitdaging inderdaad debsterr :P
Vermoedelijk omdat ik geen idee heb hoe lang deze cyclus gaat duren, maar vermoed dat ik nu binnen een dag of 14 wel mijn NOD heb :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 10:06:35 #199
382129 crew  Donna
pi_170036097
Ik plof op het 'wachtbankje tot ovulatie' neer. Kan ook een lang bankje zijn, want heb nu geen idee van m`n cyclus en wil niet met ovulatietesten in de weer. Normaal merk ik het wel aan m`n 'sexdrive' en slijm, dus hoop dat nu gewoon weer. :Y
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 15:13:17 #200
382129 crew  Donna
pi_170042306
Ahhh 1 van m`n beste vriendinnetjes van vroeger is eind september uitgerekend. Shiiittt, had het echt leuk gevonden om 'samen' zwanger te kunnen zijn en in dezelfde periode te zitten. Helaas, het is niet anders, vind het wel echt jammer.

En m`n vriend z`n neef krijgt de tweede. 2 kids voor hun binnen 1 jaar. Meh, dubbel allemaal. Had gehoopt dit nooit te voelen, maar het voelt toch zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')