abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169758764
Dit is ht topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
SPOILER: Peacefulll
SPOILER: Evilaurian
SPOILER: Whiteflower18
SPOILER: Missladybug
SPOILER: DevilsAndDust
SPOILER: Debsterr
SPOILER: Memoru
SPOILER: Philomijn
SPOILER: Krisvc
SPOILER: DonnaRush
SPOILER: Kirb
SPOILER: coccinelle
SPOILER: BellaaElisa
SPOILER: stippelrientje
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
- Twist02

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:

[ Bericht 2% gewijzigd door Stormqueen op 01-04-2017 11:13:22 ]
Schudden voor gebruik
pi_169758846
Uitzwaaiers die uit de OP willen en onderin nog vermeld willen/kunnen worden?

Nieuwe aanwas?
Schudden voor gebruik
pi_169758892
Mogen mannen hier ook posten? Inmiddels ongeveer 2.5 tot 3 jaar bezig met m'n vrouw. Van temperaturen tot het bijhouden van vruchtbaarheid, fuck yeah.
Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
pi_169758967
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:11 schreef LompeHork het volgende:
Mogen mannen hier ook posten? Inmiddels ongeveer 2.5 tot 3 jaar bezig met m'n vrouw. Van temperaturen tot het bijhouden van vruchtbaarheid, fuck yeah.
tuurlijk! Je bent niet de eerste :) hopelijk ook niet de laatste! ;)
Schudden voor gebruik
pi_169759058
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:16 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

tuurlijk! Je bent niet de eerste :) hopelijk ook niet de laatste! ;)
Gheh, altijd gedacht dat ik n van de eerste mannen zou zijn in OUD ;) het heeft een bepaalde lading. Om het kort samen te vatten: We zijn vrij realistisch (m'n vrouw werkt in de biochemie, heeft ook voldoende gezien) we staan niet open voor IVF omdat.
Zij heeft een achtergrond (moeder welke al hormonen moest nemen omdat complicaties), dus we denken er aan (oh shit: papieren liggen er al) om mij even te laten testen om daarna naar een gynaecoloog te gaan.

Ik ben als man zijnde echter als de dood dat mijn zaad gewoon kansloos is, fucking triest ja. Daarnaast hou ik niet van ziekenhuizen dus het is even spannend. Deze maand proberen we nog en daarna ga ik "even" langs.
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
pi_169759087
En ik vind het vet spannend om dit allemaal hier te posten omdat heel veel mensen mij hier wel kennen :')
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:27:30 #7
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169759135
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:24 schreef LompeHork het volgende:
En ik vind het vet spannend om dit allemaal hier te posten omdat heel veel mensen mij hier wel kennen :')
Wie?
boutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjes
🐙
pi_169759144
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:27 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Wie?
Jij wist dit al wel langer dan vandaag. Schavuit, serieus traantje gelaten alles.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:28:20 #9
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169759150
Ben benieuwd man. Jullie zijn inderdaad al even bezig nu ik er zo bij stil sta.
boutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjes
🐙
pi_169759454
Als we moeten aanmoedigen moet je maar een seintje geven :Y
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:58:45 #11
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169759519
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:52 schreef Peter het volgende:
Met spandoeken en gastoeters in de wachtkamer van het ziekenhuis en alles.
🐙
  Grappenmaker zaterdag 25 maart 2017 @ 00:58:47 #12
388507 d4v1d
Wat vind je van de Singel?
pi_169759521
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:52 schreef Peter het volgende:
Gaan we daar zo allemaal in een cirkeltje om de fapstoel heenstaan en Hork complimentjes geven en klappen.
Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
pi_169760461
Twist ook uitzwaaien *O*
Misschien nog meer maar kom er niet op, op dit tijdstip.
pi_169760565
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:28 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Jij wist dit al wel langer dan vandaag. Schavuit, serieus traantje gelaten alles.
irritant langdurende man hug O+
Hooray for boobies!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 07:33:46 #15
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169760889
Mannen in dit topic *O*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169761577
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:27 schreef DeZwabber het volgende:

Wie?
Die ene!

Nee serieus, bro-hug en zo *;
Shit happens - twice a day if you're lucky
Tinuviel's romanti-kusje :P
25 mei: Towel Day!
Mensen :')
pi_169761605
Welkom in OUD LompeHork. Al had ik je liever in een ander topic gezien.
You don't scare me. I have twins and a toddler
pi_169762517
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:11 schreef LompeHork het volgende:
natuurlijk mogen mannen posten! Staat oud niet vrouw ;) vervelend dat het zo lang duurt bij jullie😘
pi_169762589
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:22 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Gheh, altijd gedacht dat ik n van de eerste mannen zou zijn in OUD ;) het heeft een bepaalde lading. Om het kort samen te vatten: We zijn vrij realistisch (m'n vrouw werkt in de biochemie, heeft ook voldoende gezien) we staan niet open voor IVF omdat.
Zij heeft een achtergrond (moeder welke al hormonen moest nemen omdat complicaties), dus we denken er aan (oh shit: papieren liggen er al) om mij even te laten testen om daarna naar een gynaecoloog te gaan.

Ik ben als man zijnde echter als de dood dat mijn zaad gewoon kansloos is, fucking triest ja. Daarnaast hou ik niet van ziekenhuizen dus het is even spannend. Deze maand proberen we nog en daarna ga ik "even" langs.
Gelukkig is er meer dan IVF en ik kan mij voorstellen dat je er niet open voor staat. Ik ben blij dat IVF mensen kan helpen maar ik weet ook niet of ik het wel had gedaan. Bij ons is alleen niet nodig geweest om berhaupt een ziekenhuis traject in te gaan.

Hopelijk kunnen ze met wat testen en misschien iui ofzo helpen. Ik denk dat het voor man en vrouw beiden moeilijk zal zijn te accepteren als jij "het probleem" bent dus of geen goed zaad of misschien iets met het eitje of innesteling. Het is gewoon een rot traject dus een dikke kus vanaf hier en hopijk heeft het ziekenhuis goed bericht voor jullie en kunnen over een tijdje posten in het babytopic
pi_169763899
Ha gezellig hier! Welkom LompeHork. Jammer dat het bij jullie nog niet zo wil vlotten. Mijn man was ook bang dat het probleem bij hem lag, om dezelfde reden als jij aangeeft. De opluchting was groot toen bleek dat zijn zaad goed was. Succes! Je hebt al veel aanmoediging en begeleiding ;)
pi_169764037
Welkom lompehork!
pi_169764196
Welkom Lompehork! :W

Kirb, hoe is het vandaag?

MLB, richting vruchtbare dagen?

Peace, Philo, Deb, ook allemaal richting vruchtbare dagen geloof ik?

WF, fijn dat het iets onschuldigs bleek te zijn. Spannend, 2 gesprongen eiblaasjes. Hopelijk is het raak!

Stippel zonder spiraal. *O*

Ik heb mezelf bevrucht verklaard. Dag 6/7 na de eisprong nu. Verder nog geen enkel symptoom, ook niet van naderende menstruatie. Afwachten en we zien wel. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zaterdag 25 maart 2017 @ 13:47:41 #23
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169765432
Welkom LH, jammer dat jullie al een tijdje bezig zijn maar wie weet helpt hier mee posten wel :).

WF, fijn dat het mee bleek te vallen en 2 eitjes, wie weet dan ook wel 2 bevruchtingen :D? Spannend!

Kris, weer even goed aanmoedigen dus de komende dagen ;) *innestelen eitje, go go go!*.

Ik geloof dat ik ergens halverwege de week weer richting vruchtbare dagen ga. Vanaf morgen toch maar weer de ovutesten erbij, mijn vriend vond het toch wel fijn zei hij. Van de week trouwens nog even een enorme ugly cry jankbui gehad - hij blijft maar positief en "het komt allemaal wel goed" zeggen. En dat is natuurlijk wel een goede instelling, maar als je net ongesteld bent geweest dan is die modus bij mij nog niet weer geactiveerd :P. Dus ik had het gevoel dat hij niet zo goed snapte wat het met mij deed. Gelukkig nu wel wat meer begrip voor elkaar :).
Love Varnish mijn blog! | Varnish
pi_169766188
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 13:47 schreef Debsterr het volgende:

Ik geloof dat ik ergens halverwege de week weer richting vruchtbare dagen ga. Vanaf morgen toch maar weer de ovutesten erbij, mijn vriend vond het toch wel fijn zei hij. Van de week trouwens nog even een enorme ugly cry jankbui gehad - hij blijft maar positief en "het komt allemaal wel goed" zeggen. En dat is natuurlijk wel een goede instelling, maar als je net ongesteld bent geweest dan is die modus bij mij nog niet weer geactiveerd :P. Dus ik had het gevoel dat hij niet zo goed snapte wat het met mij deed. Gelukkig nu wel wat meer begrip voor elkaar :).
Wow! Ben jij mij? Ik heb gisteren ook even een enorme inzinking gehad. Huilen joh. Gelukkig veel steun van manlief en vandaag ziet de wereld er al weer wat zonniger uit :) Maar men, het doet zo veel met me, die onzekerheid, gevoel dat je maar blijft zwemmen, 'hoe kan het dat alles zo goed is volgens de onderzoeken maar ik toch elke keer ongesteld word'. En deze week twee zwangerschapsaankondingen gehad. Hakt er ook wel even in :'(

Kris, jij plast gewoon twee streepjes, beloofd?
pi_169767556
Ohhhyeah goeie instelling Kris!!*O*

Pff Debster en Peace, wat fijn dat jullie mannen er zo positief in staan. Fijn dat jullie goed opgevangen zijn tijdens een mental break down.
En peace ook nog zwangerschapsaankondigingen :'('

Ik heb ook mijn vruchtbare dagen ergens halverwege de week.
pi_169767902
Welkom LompeHork. Hopelijk mag je snel door naar Z&G.

Whiteflower dat klinkt positief, succes met afwachten :D

Wat fijn dat je man er zo positief in staat Debsterr, en het komt ook echt goed :* nu flink klussen de komende dagen. O+

Peacefull wat k*t dat jullie zo graag ook zwanger willen worden en dat je dan zwangerschapsaankondigingen krijgt. Blijf erover praten met je man, het komt echt goed. Verder hetzelfde als bij debster, komende week dat eitje gevangen nemen. Laat hem niet ontsnappen! :*
(Alle 2 ook nog eens huilbuien, dat moet een link hebben :o )

Kris goed bezig, *duimt voor een goede innesteling*

MLB ook in de vruchtbare dagen, pak dat ei >:)

--
Ik heb ook duidelijkheid.
De gyn had een inwendige echo gemaakt. Alles zag er goed uit, patholoog heeft het "homp vlees" onderzocht. En het was duidelijk overtollig slijmweefsel, dus geen vleesboom. Verder kon ze zien dat bij m'n rechter ei leider een blaasje zat dat betekend dat een week geleden ongeveer een eitje is gesprongen. Wel hebben de gyn en ik afgesproken dat ik volgende maand tond de 15e weer langs kom voor een echo, om te kijken of m'n linker ei leider ook zijn werk goed doet. Daar kon ze nu nog niks over zeggen. Over 6 dagen is mijn NOD, hopelijk is het dan eens raak.
In het vorige topic vroeg iemand of ik naast die homp vlees wel ongesteld was geworden, ja dat ben ik wel geweest. Hoe dan ook. Ik heb vlinders in mijn buik en mijn hersenen draaien over uren kwa hypochonderie, bij ieder steekje/krampje denk ik zou het. :+
pi_169772718
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Gaan we daar zo allemaal in een cirkeltje om de fapstoel heenstaan en Hork complimentjes geven en klappen.
_O- Jezus David.
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:04 schreef Kyara het volgende:
Welkom in OUD LompeHork. Al had ik je liever in een ander topic gezien.
Thanks! Ik ook, maarja, het is niet anders. Verder ook de rest een dikke "bedankt", een positiever welkom is er bijna niet :D
pi_169778436
Hoi LompeHork :W Welkom!

Ik duim voor de dames in komende vruchtbare dagen en voor een geslaagde innesteling bij Kris O+.

Ik zit aan de chocola ;(. Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een klein traantje om gelaten heb. Hoopte zo dat het normaler werd, mag toch ook wel 13 maanden na uitwerken pil ;(.
Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_169779278
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:28 schreef Kirb het volgende:
Hoi LompeHork :W Welkom!

Ik duim voor de dames in komende vruchtbare dagen en voor een geslaagde innesteling bij Kris O+.

Ik zit aan de chocola ;(. Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een klein traantje om gelaten heb. Hoopte zo dat het normaler werd, mag toch ook wel 13 maanden na uitwerken pil ;(.
Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Helemaal niet erg Kirb! Lekker toelaten, huilen en chocolade eten :* Je ziet het, ook Debsterr en ik hadden tranen te over deze dagen. De ongesteldheid is nu dus echt goed doorgebroken? Knuffel voor jou.
pi_169780109
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:43 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Helemaal niet erg Kirb! Lekker toelaten, huilen en chocolade eten :* Je ziet het, ook Debsterr en ik hadden tranen te over deze dagen. De ongesteldheid is nu dus echt goed doorgebroken? Knuffel voor jou.
Is doorgebroken inderdaad. Thanks :) en een :* voor jou en Debster.
pi_169781612
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:D

Oh my... een man met fanclub O+
Schudden voor gebruik
  zaterdag 25 maart 2017 @ 23:51:10 #32
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169781686
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Oh my... een man met fanclub O+
Hork heeft een posse.
🐙
  zondag 26 maart 2017 @ 18:11:07 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169794978
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:27 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Wow! Ben jij mij? Ik heb gisteren ook even een enorme inzinking gehad. Huilen joh. Gelukkig veel steun van manlief en vandaag ziet de wereld er al weer wat zonniger uit :) Maar men, het doet zo veel met me, die onzekerheid, gevoel dat je maar blijft zwemmen, 'hoe kan het dat alles zo goed is volgens de onderzoeken maar ik toch elke keer ongesteld word'. En deze week twee zwangerschapsaankondingen gehad. Hakt er ook wel even in :'(

Kris, jij plast gewoon twee streepjes, beloofd?
:* die zwangerschapsaankondigingen helpen niet he, en kan me jullie situatie helemaal als pijnlijk indenken. Wat je zegt, als alles goed is, dan moet het toch ook gewoon lukken. Ik hoop echt dat het heel erg snel raak is voor jullie :*. En soms gewoon even lekker huilen, lucht toch wel op.
  zondag 26 maart 2017 @ 18:13:28 #34
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169795047
Aah Kirb, wat klote zeg, en wat vervelend dat je cyclus nog steeds niet normaal wil doen. Heb je er al eens met de huisarts over gesproken eigenlijk?
pi_169795560
Klotezooi Kirb. :'(
pi_169796587
Kirb :'( shit man.. knuffel.

Ik heb vandaag voor t eerst ovulatiepijn geloof ik. Zeurderig gevoel in mijn buik aan de linkerkant. Dus ik deed een ovu testje. Nou die knalde gigantisch. Ik moest zelfs de handleiding erbij pakken om te kijken welke streep ook alweer de teststreep was.

4r7rpg.jpg
pi_169796641
Ah. uit die post maak ik op dat die linker dus de teststreep en de rechter de controlestreep is? :P
pi_169796676
Hahaha ei is zeker gespot MLB! Geen ontkomen meer aan. Die zeurderige pijn herken ik ook van mijn eisprong. Heel veel plezier en succes! Laat jullie peuter jullie nu weer een beetje fatsoenlijk slapen?
pi_169797291
Haha ja inderdaad Kris! Ik dacht eerst dat hij niet positief was omdat de ene streep lichter was.

Peace, het gaat een beetje af en aan met slapen. Als ze gaat spoken dan is dat vaak rond 1 uur pas. Dus we hebben voor die tijd genoeg tijd om een sibling in elkaar te flansen.

Het lenteweer helpt ook wel mee wbt zin om te seksen vinden jullie niet?
pi_169797518
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:51 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Hork heeft een posse.
Een posse, een clan, een vriendengroep, leerlingen.... Master Hork heeft het allemaal _O_
pi_169797538
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:06 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Een posse, een clan, een vriendengroep, leerlingen.... Master Hork heeft het allemaal _O_
Noemen jullie jezelf dan ook liefkozend 'de Lompe Horken'?
pi_169797565
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:07 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Neen. Wij zijn ABO. Wij volgen Hork. En als hij ons "de Lompe Horken" wil noemen dan mag dat.
pi_169797635
Dit in combi met het toejuichend rond de stoel while fapping staan... ik weet het niet, ik krijg een beetje cult vibes :P
pi_169797677
Welkom LompeHork :W

Peacefull en Debster :* Een huilbui lucht gewoon lekker op! En zwangerschapsaankonidgingen zijn ook heftig. }:| Collega's die terug komen van zwangerschapsverlof en baby komen showen ook voor mij. :{

Jammer Kirb :*

Goed gebruik gemaakt/aan het maken van de ovulatie Missladybug.

Hier weinig te vertellen. Heerlijke vakantie gehad en hopelijk raak gemikt ;) Nu rustig aan het wachten.
pi_169797739
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:10 schreef Krisvc het volgende:
Dit in combi met het toejuichend rond de stoel while fapping staan... ik weet het niet, ik krijg een beetje cult vibes :P
Neem een (proef)ABO en kom achter de schermen kijken ;)
pi_169802242
quote:
12s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:14 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Neem een (proef)ABO en kom achter de schermen kijken ;)
zeer verslavend ABO :@
Maar ABO steunt elkaar alhoewel die fap sessie uhmmm ik sla over. Zorg wel voor koffie en cake daarna ofzo
pi_169802646
Ik wil niet heul bijdehand doen maar jullie zitten in het verkeerde topic de groupies uit te hangen.
Want van fappen is heus nooit iemand zwanger geraakt :@
pi_169802800
Met IUI, ICSI en IVF wel hoor. Moet je ook voor fappen
  zondag 26 maart 2017 @ 22:38:35 #49
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169802894
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 20:07 schreef Krisvc het volgende:

[..]

De correcte term is Horklings geloof ik.

quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:32 schreef Missladybug het volgende:
Ik wil niet heul bijdehand doen maar jullie zitten in het verkeerde topic de groupies uit te hangen.
Niet met zo'n instelling. :7
🐙
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 22:40:34 #50
280647 crew  LompeHork
Meme Engineer
pi_169802978
quote:
:D dit slaat wel de spijker op z'n kop, of je moet heul HEUL ver kunnen ejaculeren, maar dat kan ik dan weer niet.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:41:36 #51
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169803015
quote:
12s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:40 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:D dit slaat wel de spijker op z'n kop, of je moet heul HEUL ver kunnen ejaculeren, maar dat kan ik dan weer niet.
Oefening baart kind.
🐙
  Grappenmaker zondag 26 maart 2017 @ 22:43:17 #52
388507 d4v1d
Wat vind je van de Singel?
pi_169803076
quote:
Je onderschat ons kunnen.
Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
pi_169803441
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:36 schreef Skittles het volgende:
Met IUI, ICSI en IVF wel hoor. Moet je ook voor fappen
Ah jah dan wel inderdaad!
Maar dan had ik toch gelijk dat dit niet het juiste topic is.
pi_169807326
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:41 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oefening baart kind.
Nee , persen :% maar verder zullen we ons wel tot ABO beperken :@ :P
pi_169809556
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2017 18:13 schreef Debsterr het volgende:
Aah Kirb, wat klote zeg, en wat vervelend dat je cyclus nog steeds niet normaal wil doen. Heb je er al eens met de huisarts over gesproken eigenlijk?
Yep wel toen er uberhaupt niets gebeurde na stoppen met pil (na een half jaar). Ik wacht het af, krijg bij de huisarts ongetwijfeld te horen dat ik nog aan het ontpillen ben en dat zal het ook gewoon wel zijn :). Moet wat meer geduld hebben.

Spannend MLB en Fuchsia!
  maandag 27 maart 2017 @ 11:07:59 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169809581
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:06 schreef Kirb het volgende:

[..]

Yep wel toen er uberhaupt niets gebeurde na stoppen met pil (na een half jaar). Ik wacht het af, krijg bij de huisarts ongetwijfeld te horen dat ik nog aan het ontpillen ben en dat zal het ook gewoon wel zijn :). Moet wat meer geduld hebben.

Spannend MLB en Fuchsia!
Het blijft lastig natuurlijk, ik hoop echt heel erg voor je dat het snel normaliseert :*.
pi_169809653
quote:
17s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het blijft lastig natuurlijk, ik hoop echt heel erg voor je dat het snel normaliseert :*.
Thanks (allemaal!) O+

Ik heb er gewoon vertrouwen in, komt vast goed! We gaan er gewoon weer voor :7.
  maandag 27 maart 2017 @ 21:58:16 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169824107
Edit: laat maar.

[ Bericht 65% gewijzigd door Burdie op 27-03-2017 22:04:41 ]
KuikenGuppy
pi_169829661
Kirb :* echt balen! Hoe ziet je cyclus ee nu uit? Ik ben in oktober naar de huisarts gestapt toen m'n cyclus zo vaag deed. En ik was in december gestopt. Je kunt het altijd proberen...

Debbster en Peace, heel begrijpelijk dat jullie er even doorheen zaten! Heb veel bewondering voor je Peace, dat jullie de moed erin weten te houden! Nog iets van vier maanden zelf klussen voordat er verdere stappen worden ondernomen?

Ik zag nog "niks ah handje" voor Belle. Toch geruststellend dat je het hebt laten checken denk ik?

MLB, wat een mooie knalstreep :D Op naar dat kerstkindje. ;) Zelfde geldt geloof ik voor WhiteFlower met haar springende ei. *O*

Hier goede berichten! Ik was/ben een beetje druk en daardoor gaat de tijd als een tiet, heel fijn. (Lees: geen tijd om te piekeren.) Begonnen met de clomid en vrijdag voor het eerst echo gehad. Een ei. *O* Vrijdag bmslijmvlies 6 mm, ei 17 mm. Zondag bmslijmvlies 9 mm ei 24 mm. En over twee uur lig ik weer in de stoel om te zien of dat ei er nog zit of dat ie gesprongen is. Ondertussen op doktersadvies geklust. :P
Dit, dat, alles.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:35:16 #60
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169830095
Philo!!! Spannend man O+. Hoop op goede resultaten :9.
pi_169830295
Oeh, dat klinkt heel hoopvol Philo! O+ Succes strakjes!
pi_169830855
Wat een fijn nieuws Philomijn! Ik ben benieuwd, mijn duimen draaien!
pi_169831265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:38 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat een fijn nieuws Philomijn! Ik ben benieuwd, mijn duimen draaien!
Wanneer is jouw NOD? Een vakantiebaby zou wel heeeeel tof zijn.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:24:13 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169831504
Dat inderdaad, ik ben ook benieuwd Fuchs :).
pi_169831746
Vroeg me ook al af wat jouw status was Fuchsia. :)
En hoe is het met Donna...?

Ik had het verkeerd onthouden: zondag was m'n ei 20 mm. Vandaag 21 mm. Ietsje gegroeid dus. Hij zat nog in de eierstok, maar er zat wat slijm in wat er op zou kunnen duiden dat ie net gesprongen was/ging springen. Over twee dagen gaan we weer kijken. :)
Dit, dat, alles.
pi_169831819
Wat fijn Philo!

Hier gaat alles goed! De cytotec heeft z`n werk (hopelijk) goed gedaan, 5 april controle. En daarna kunnen we weer los. *O*
pi_169831896
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 07:25 schreef Philomijn het volgende:
Kirb :* echt balen! Hoe ziet je cyclus ee nu uit? Ik ben in oktober naar de huisarts gestapt toen m'n cyclus zo vaag deed. En ik was in december gestopt. Je kunt het altijd proberen...
In een notendop: Eind november 2015 laatste prikpil gehaald, deze was eind februari 2016 uitgewerkt. Eerste menstruatie 21 november, daarna de volgende cyclussen: 42 - 19 - 21 - 26 - 16. Nu maar heel kort (3 dagen) en lichter ongesteld geweest.

Wat onwijs spannend voor jou! Ik hoop zo dat de clomid het laatste duwtje in de juiste richting is O+.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:57:47 #68
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169832027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:45 schreef DonnaRush het volgende:
Wat fijn Philo!

Hier gaat alles goed! De cytotec heeft z`n werk (hopelijk) goed gedaan, 5 april controle. En daarna kunnen we weer los. *O*
:* fijn om te lezen meis. Hopelijk is alles schoon bij controle en is het snel weer raak.
pi_169832065
Ja, ik hoop dat hier gauw een 2strepen treintje vertrekt en er heel veel dames instappen!
pi_169834115
Wat jammer om jou hier weer terug te moeten zien Donna. Ik hoop dat je heel gauw weer vertrekt met een plakker :)
pi_169835925
Hier vandaag bloed gespot. Helderrood en veel. Heb gebeld en krijg donderdag een echo. De kans op innesteling is klein. Het zou qua tijd wel kloppen. Afwachten dus 😕
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:57:07 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169836099
Meh, balen WF, dat was niet waar we op hoopten! Hopelijk valt het toch positief uit :*.
pi_169842233
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:07 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Wanneer is jouw NOD? Een vakantiebaby zou wel heeeeel tof zijn.
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Dat inderdaad, ik ben ook benieuwd Fuchs :).
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:40 schreef Philomijn het volgende:
Vroeg me ook al af wat jouw status was Fuchsia. :)
Wat lief meiden O+
Hier alles rustig. Voor mijn gevoel zat ik nog niet zo lang na mijn eisprong, maar ging even tellen en het wordt toch eigenlijk wel spannend :o Ik word alleen niet echt wijs uit mijn cyclus. Laatste keer op dag 30 ongesteld en die keer er voor dag 25. En zit nu op dag 26. Ik vermoed een langere cyclus weer dit keer, dus van het weekend NOD, dat is al best wel snel! En allemaal drukke dagen, dus lekker veel afleiding :+
Mocht het niet raak zijn, ga ik weer een keer ovulatietesten gebruiken om beter inzicht te krijgen.

Donna, wat fijn dat de tabletten zo goed gewerkt hebben en je weer kan gaan beginnen. Ik hoop op hele snelle strepen voor jou :*

Spannend Philomijn!

Balen Whiteflower, ik hoop op innesteling voor jou :*
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:41:18 #74
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169854978
Fijn Fuchs, als je er niet zo mee bezig bent in je hoofd :). En hopelijk goed nieuws dit weekend!

Grappig, sinds ik ovutesten gebruik en beter ben op gaan letten afgelopen maanden, merk ik dat ik wel degelijk een beetje ovupijn heb rond mijn eisprong. Zo'n drukkend gevoel, soort van aanhoudend kramp gevoel?
pi_169854992
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:41 schreef Debsterr het volgende:
Fijn Fuchs, als je er niet zo mee bezig bent in je hoofd :). En hopelijk goed nieuws dit weekend!

Grappig, sinds ik ovutesten gebruik en beter ben op gaan letten afgelopen maanden, merk ik dat ik wel degelijk een beetje ovupijn heb rond mijn eisprong. Zo'n drukkend gevoel, soort van aanhoudend kramp gevoel?
Yes, die heb ik ook. Alsof er iets zwaars in m`n onderbuik ligt.
pi_169857945
Jesus wat maak ik het mezelf moeilijk op het moment. :')

NOD is zondag. Ik heb deze maand echt de insteek dat het raak gaat zijn. Maar dat mag ik weer niet te resoluut vinden van mezelf, want dan is de teleurstelling weer te groot. De echte klachten die ik heb (ben al 2 dagen misselijk en slaap slecht) schuif ik weg onder een griepje. Dat ik doodmoe ben komt doordat ik slecht slaap uiteraard. Als m'n hoofd dan weer een uitstapje maakt naar: "Ik weet het zeker, dit keer is het gewoon raak" dan ben ik mezelf weer streng aan het toespreken dat het echt niet zo is en dat het allemaal naderende menstruatieklachten zijn. En ik mag het vooral niet hardop uitspreken van mezelf, want als het dan niet raak blijkt te zijn denk iedereen, joh, heb je haar weer, met d'r nep symptomen. :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:47:27 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169859077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:55 schreef Krisvc het volgende:

NOD is zondag. Ik heb deze maand echt de insteek dat het raak gaat zijn. Maar dat mag ik weer niet te resoluut vinden van mezelf, want dan is de teleurstelling weer te groot. De echte klachten die ik heb (ben al 2 dagen misselijk en slaap slecht) schuif ik weg onder een griepje. Dat ik doodmoe ben komt doordat ik slecht slaap uiteraard. Als m'n hoofd dan weer een uitstapje maakt naar: "Ik weet het zeker, dit keer is het gewoon raak" dan ben ik mezelf weer streng aan het toespreken dat het echt niet zo is en dat het allemaal naderende menstruatieklachten zijn. En ik mag het vooral niet hardop uitspreken van mezelf, want als het dan niet raak blijkt te zijn denk iedereen, joh, heb je haar weer, met d'r nep symptomen. :')
:* hier mag je alles uitspreken, we weten allemaal hoe veel truukjes je soms met jezelf uithaalt dus niemand zal het gek vinden. En ik doe gewoon met je mee: het is voor jou zeker weten raak deze ronde! Griepseizoen is al voorbij, moe ben je niet zomaar zodra er zomertijd is :P.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 14:26:09 #78
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_169861293
quote:

Zo herkenbaar dit! Wees niet te hard voor jezelf, het is gewoon erg spannend allemaal :*
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:52:57 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169868581
Mhehe, heerlijk spontaan joh, seksen rond je eisprong. "Hey schat, niet te laat thuis he vanavond B-)." "Maar waarom? Ik hoef pas over een uur weg hoor :9".
pi_169868932
Kirb wat vervelend dat die cyclus zo rommelt. Ik hoop echt dat het gauw bijtrekt!

Wooww Philo heeft een ei gelegd!
Lekker onderdompelen dat ding!
Echt superspannend.

Welkom terug Donna. Hoe gaat t nu met je, emotioneel gezien?

Ik hoop op een innesteling WF. Wie weet! Succes met de echo morgen.

Herkenbaar Debster. Ik heb ook deze maand voor het eerst iets gevoeld.

Kris wat heerlijk dat je zo'n positief gevoel hebt. Daar moet je van genieten! Ik denk ook echt dat het raak is bij je. Lekker vasthouden dat gevoel. En mocht t toch onverhoopt niet raak zijn dan kom je daar ook wel overheen.

Debster aan de bats *O*
Opwaarts en voorwaarts voor het vaderland.

Hier ook net een marathon achter de rug. Vanaf zaterdag elke dag seks gehad :@. Om de dag schijnt beter te zijn maar pff tis lente dus fuck it (letterlijk).

[ Bericht 0% gewijzigd door Missladybug op 29-03-2017 22:29:16 (Verkeerde naam genoemd) ]
pi_169871386
quote:

Ontzettend herkenbaar Kris! Je wilt je zelf behouden voor de teleurstelling, maar je wilt ook hoop & vertrouwen hebben dat het een keer/nu goed komt!
Ik hoop het heel erg voor je!
pi_169878471
Afkortingen, hoeveelheid foliumzuur innemen etc ik ben het zo vergeten :')

Weird. Iets waar ik zo lang in thuis was en het allemaal kwijt zijn! :D
Schudden voor gebruik
pi_169878630
Test was helaas nagetief. Ik had me er al op ingesteld. Straks om 11 uur echo en dan zien hoe het ervoor staat. Moet vriend maar een ander cadeautje gaan verzinnen :P
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 10:16:42 #84
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_169880327
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 07:27 schreef Whiteflower18 het volgende:
Test was helaas nagetief. Ik had me er al op ingesteld. Straks om 11 uur echo en dan zien hoe het ervoor staat. Moet vriend maar een ander cadeautje gaan verzinnen :P
Hoezo heb je een echo?

Toevallig in Utrecht? Dan kom ik je wellicht tegen :P
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
pi_169880656
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:04 schreef Missladybug het volgende:

Welkom terug Donna. Hoe gaat t nu met je, emotioneel gezien?

Het wachten op de controle nu vind ik het lastigste. Is het voorbij of komt er nog een vervelende nasleep?
De dag dat we het hoorden ben ik heel verdrietig geweest, maar dat sloeg al snel om eigenlijk. Het is erg jammer, maar het is zo. Ik voel me goed en wil het graag afsluiten. Hoop op een dikke buik met kerst nu. O+

Moet lachen om je seks marathon haha. Dat moet toch wat opleveren zou je zeggen! ^O^
pi_169881886
Fijn zeg! De nacontrole is spannend ja. Verlies je nog bloed? Als dat gestopt is dan denk ik dat je schoon bent.
Ik duim voor de dikke buik met kerst!
pi_169900317
Sinds gisterenavond verlies ik geen bloed meer, dus we gaan met goede moed naar de controle woensdag! :Y
pi_169900696
Fijn voor je Donna! Ik duim voor je dat je helemaal schoon bent en vol goede moed door naar de volgende ronde :*

Philo! Wat super dat de clomid al zo goed z'n werk lijkt te doen! Ik duim voor je. Het klinkt in ieder geval als een goede stap vooruit.

MLB: lekker van genieten samen. Heerlijk dat jullie gewoon elke dag van elkaar kunnen genieten. En ja, studies wijzen uit dat..... Maar boeie, liever zo dan die 'moetjes' die wij nu ervaren af en toe. Moe van werk, kop vol snot en toch aan de slag moeten.. bleh.

Kris, met een positieve instelling en hoop kom je echt veel verder. Het eerste jaar had ik elke maand hoop en stond ik er lekker onbevangen in. Inmiddels is dat helemaal omgeslagen en dat maakt het elke maand wel ontzettend moeilijk.

Ik plof weer op het wachtbankje. Eisprong is geweest en ik heb gelijk, net als vorige maand, enorme zere tetten :') Dus dat is geen zwangerschapssymptoom voor mij, haha ;)
Mijn volgende eisprong valt precies in onze vakantie naar de Canarische Eilanden! Canarisch baby'tje! Ik teken er voor :)
pi_169911458
Even een beetje afwezig, vanwege kop-in-zand-tactiek hier ;) maar lees nog wel met jullie mee hoor! :*

Donna, hoop dat de controle woensdag goed is en alles 'schoon' blijkt! :*

Kris, ik duim keihard voor je! ^O^ Kan me voorstellen dat je jezelf wilt behoeden om t veel vertrouwen te hebben, maar kwaad kan het nooit om er positief in te staan!

Fuchsia, ook spannend zeg! Ik hoop z op dat prachtige mooie tweede streepje voor je! :*

Mlb, aan jullie inzet kan het nu zeker weten niet liggen! :D

Peace, kan me indenken dat het na zo'n tijd lastig is om er nog spontaan en superpositief in te staan :* maar ik vind juist dat je hier heel positief overkomt altijd! :Y
Mijn duimen draaien voor je ;)

Whiteflower, wat klote van de negatieve test :* hopelijk snel meer geluk!

Kirb, wat kut dat het bij jou nog steeds niet lekker loopt zeg, meh.. ;( :*

Philo, klinkt positief! ^O^

En nog een verlaat welkom aan de mannen-posse hier! :W :D
pi_169914550
Hi Twist! Waar zit jij nu ergens in je cyclus?

Mijn cyclus is deze maand een beetje anders.
Ik heb altijd een posi ovu op dag 16. En dan ei op dag 18. Dat weet ik omdat ik die dagen temp.
Nu heb ik posi ovu op dag 14 en ei op dag 15.
Heel normaal natuurlijk, maar ik vind het toch een beetje gek.
pi_169917390
Donna, hopelijk een goede controle voor je woensdag. Dat je geen bloed meer verliest is een goed teken!

Peace, succes met afwachten ;) Ik duim dat het raak is, maar is een vaksntiebay toch ook wel erg O+

Ja twist waar zit jij in je cyclus?

Opvallend MLB, hopelijk heeft jullie marathon succes gehad.

Hier dag 29 overleefd. Morgen dag 30, NOD. Ik durf gewoon niet te hopen dat het raak is, maar ik wil het zo graag!!
pi_169920197
Fuchs, ik zeg dat we voor een datumtweeling gaan in december. Ik duim met je mee!

Twist :*

MLB, een beetje gek misschien, maar misschien zijn gekke eitjes juist wel heel erg leuk.

Peace, ik hoop zo met jullie mee. :*

Donna, fijn dat het bloeden is gestopt. Ik hoop dat woensdag alles schoon is.

Ik droomde vannacht dat ik ongesteld was geworden ben er helemaal door uit m'n hum. Maar nog steeds geen bloed hier.

SPOILER
pi_169920305
Wanneer ga je testen Kris? Zo spannend!!!
pi_169920330
Zobder bloed en als ik het volhou dinsdag.
pi_169920440
Klinkt spannend Kris en Fuchsia!

Ik zit op dat punt in je cyclus waar je 2 weken overtijd bent :+
Ik ben die uitgezwaaide "Twix" in de OP weten jullie nog? :W

Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk, dus hang een beetje tussen hier en Z&G in ;)
Ook zodat ik hier nog flink kan meeduimen voor iedereen :*
pi_169920453
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:01 schreef twist02 het volgende:
Klinkt spannend Kris!

Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk, dus hang een beetje tussen hier en Z&G in ;)
Hahaha :D Ik zie het nu ja. Ik begon al aan mijzelf te twijfelen. 'Maar twist hadden we toch vlak na DaD uitgezwaaid?' Ja dus. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Hoe voel je je nu?

Kris, spannend zeg! Misschien heeft jouw 'ik ben deze keer gewoon zwanger potverdorie'-mindset wel geholpen! ^O^
pi_169920611
Ik begon dus al aan mezelf te twijfelen of ik het hier wel gemeld had :+
Maar gaat eigenlijk wel prima hoor :) wachten duurt alleen lang :') maar dat hoef ik jullie niet te vertellen :*
pi_169921333
Ach jemig twist honderd keer sorry.
Wat dom van me.
pi_169921479
:D Het was al laat gister O-) Sorry :* Fijn dat het goed gaat twist!

Spannend Kris, klinkt goed qua hypochonders ;) Dinsdag pas testen vind ik wel fanatiek van je :+
Hier heb ik nooit veel tekenen van naderende ongesteldheid of zwangerschap. Ik ga denk ik morgenochtend testen als er vandaag geen bloed komt. :)
pi_169921560
Hahaha :D geeft niks joh, ik vond het een briljante vraag! _O-
Wat ik al zei: val een beetje tussen beide topics in nu ;) en had jullie ook al weer even verwaarloosd :*

Fuchsia, oh ik duim echt hl hard voor je! ^O^
pi_169921729
Ik heb je naam ff aangepast in de OP twix, dan is het helderrderr :+
disclaimer
pi_169922098
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb je naam ff aangepast in de OP twix, dan is het helderrderr :+
Haha, thanks! ;)
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:53:39 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169922307
Oh spannend, weer wat tests in de komende dagen O+. Hopen op streepjes!

Ik snap m'n ovutesten niet. Al een paar dagen ongeveer even sterke resultaten (1 dag een dipje maar dat was behoorlijke "slappe" urine). Woensdag fikse ovupijn gehad en nu nog steeds wat gevoelig in die regio (merkte ik donderdag en vandaag met paardrijden). En als klap op de vuurpijl gisteren weer een bloeding bij de seks :{.
pi_169922898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:36 schreef twist02 het volgende:

[..]

Haha, thanks! ;)
Want onze Twix zal nooit zwanger worden. Dat schijnt niet te gaan bij jongetjes ;).

Gefeliciteerd Twist!
pi_169929524
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:29 schreef Malteser het volgende:

[..]

Want onze Twix zal nooit zwanger worden. Dat schijnt niet te gaan bij jongetjes ;).

Gefeliciteerd Twist!
Haha ik vond het een briljante naamsverwarring hoor ;)

Dank je :)
  Moderator zaterdag 1 april 2017 @ 22:19:17 #106
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_169935347
Whiteflower hoe was het in het ziekenhuis?
pi_169937299
Ja Whiteflower daar ben ik ook benieuwd naar!

Ik stuiter zowat de pan uit hier. Nog steeds geen bloed. Ik heb nog nooit gehad dat ik op maximaal dag 30 nog niet ongesteld was, tenzij zwanger is dit een logische zin :? :+
Ik durf echt bijna niet te hopen, maar dat is ondertussen het enige nog wat mijn geest doet :')
Ik ga snel proberen te slapen, zodat het snel zondagochtend is!
  zondag 2 april 2017 @ 00:02:33 #108
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169937498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:52 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Ik stuiter zowat de pan uit hier. Nog steeds geen bloed. Ik heb nog nooit gehad dat ik op maximaal dag 30 nog niet ongesteld was, tenzij zwanger is dit een logische zin :? :+
Ik durf echt bijna niet te hopen, maar dat is ondertussen het enige nog wat mijn geest doet :')
Spannennnnd! Hoop dat ik laat wakker ben en jij vroeg en dat hier streepjes staan morgenochtend ;).
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 00:20:55 #109
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_169937883
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 23:52 schreef Fuchsia_roze het volgende:

Wat spannend Fuchs! Ik ga keihard voor je duimen!!
pi_169939427
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:01 schreef twist02 het volgende:
Klinkt spannend Kris en Fuchsia!

oh sorry.... ik had denk ik honger :') of was het niet in de OP die ik had geopend? :)

*zwaai*
Schudden voor gebruik
pi_169940024
Fuchs! Vertel!
pi_169940089
Fuchs, wat spannend! Ik duim voor je!

Ik euh, kon me ook niet helemaal inhouden.

360.jpg

*O* *O*
pi_169940096
Streeeeeeep! 2 strepen! ^O^ *O*
pi_169940105
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 07:19 schreef Krisvc het volgende:

[ afbeelding ]

*O* *O*
Jaaaaaa wat gaaf!!
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_169940112
Yesss Kris, wat goed! *O* *O* *O*
pi_169940119
quote:

[ afbeelding ]

*O* *O*
jaaah, wat goed! Die is niet te missen :o
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_169940125
quote:

[ afbeelding ]

*O* *O*
Wat een knalstreep! *O* *O*
pi_169940143
Jaa, gefeliciteerd Kris! *O*
pi_169940175
Duidelijk 2 streepjes!
Gefeliciteerd Kris! *O* *O*
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 08:12:29 #120
4756 crew  Kyara
1 + 1 = 3
pi_169940181
Wat een duidelijke strepen Krisvc! *O* Gefeliciteerd!
You don't scare me. I have twins and a toddler
pi_169940189
Gefeliciteerd, krisvc! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169940213
Wahhhh Kris wat fantastisch!!!
Gefeliciteerd!! *O* O+
pi_169940216
Gefeliciteerd Kris!
pi_169940237
Ik zit echt zo als een debiel te grijnzen. *)
  zondag 2 april 2017 @ 08:27:49 #125
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_169940241
*O* duidelijke streepjes! Gefeliciteerd
  zondag 2 april 2017 @ 08:28:23 #126
327807 Mariposas
יה&#14
pi_169940243
Gefeliciteerd Kris! *O* een zomerkind en winterkind!
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_169940245
Ja Kris *O* Toch maar niet gewacht ;) Gefeliciteerd :* Ik duim voor een plakker!

Ik kom met dooie mussen -O- Nog geen definitieve nee, want de test is kaduuk. Eerst verscheen er een licht horizontaal streepje (zelfde Action test als hierboven, dus moet wit blijven of een verticaal streepje zijn) en daarna zat er vocht in het vakje. Streepje weg. Dus ik ga nog even afwachten 8)7
  zondag 2 april 2017 @ 08:31:55 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_169940250
Van harte!!!!!

Fuchsia je maakt het spannend..
pi_169940253
O Fuchs, not cool. Ik blijf met je mee hopen!
pi_169940285
*O* wat goed Kris.

Oh balen fuchsia duimen draaien !
pi_169940319
Gefeliciteerd Krisvc *O*
pi_169940345
Woeiiiii Kriscv gefeliciteerd!!! Super!!! *O* Had je dus helemaal gelijk met je voorgevoel!! :D

Fuchs ga eens een nieuwe test kopen :{w

Ben ook benieuwd hoe het met Whiteflower is. En ik duim voor een goede echo van Donna ^O^

Ik zit officieel op het wachtbankje mensen! Dinsdag is m'n ei gesprongen volgens de gyn. oO<
Dit, dat, alles.
pi_169940386
Fijn dat jullie nog hoop hebben. :) Ik merk dat ik er niet meer in geloof voor deze ronde, ik ga wachten tot ik ongesteld word vandaag. :{

Spannend Philomijn!
pi_169940410
Kris, gefeliciteerd!! Wat een knalstreep is dat!
pi_169940429
Wat een knalstreep Kris, super! *O*

Bummer zeg Fuchs. Ga je geen nieuwe test halen?
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 09:17:32 #136
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_169940498
Gefeliciteerd kris! *O*
disclaimer
pi_169940655
Haha wat goed van je voorgevoel Kris! Van harte gefeliciteerd *O*

Philo, welkom op het wachtbankje. Wat is je NOD?

Ohw Fuchs, wat jammer van de test. Ik blijf hopen voor je, maar ik snap je gevoel wel heel goed :*
  zondag 2 april 2017 @ 10:01:26 #138
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169940876
Kris, woohoo *O*! Gefeliciteerd!!!
pi_169940915
Kris jaaaaa! Gefeliciteerd!

Fuchs, ik duim nog even door hoor! ~:)
pi_169940999
Kris jaaaa! *O* Wat gaaf! O+

Fuchs wat klote van die test -O- genoeg winkels open op zondag h? O-) ik blijf nog even duimen voor je ;)

Philo spannend! ^O^
pi_169941114
Jaaaaaaaa, Kris! Van harte gefeliciteerd!!! Goed voorvoeld! *O* *O* *O*
pi_169941477
quote:

[ afbeelding ]

*O* *O*
*jubel*
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 13:13:17 #143
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_169943959
Die valt niet te missen, helemaal MaJo proof ^O^ gefeliciteerd kris!! *O*

Fuchs wat irritant van die test :X ik blijf nog even doorduimen hoor!!
  zondag 2 april 2017 @ 13:38:27 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169944498
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 09:01 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat jullie nog hoop hebben. :) Ik merk dat ik er niet meer in geloof voor deze ronde, ik ga wachten tot ik ongesteld word vandaag. :{

Spannend Philomijn!
Vanwege de mislukte test of andere voortekenen? Ik hoop dat je morgen gewoon nog niet ongesteld bent en met een nieuwe test beloond wordt met 2 streepjes :*.
pi_169947876
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 09:37 schreef Peacefulll het volgende:
Philo, welkom op het wachtbankje. Wat is je NOD?

Als ik veertien dagen van de eisprong reken volgens mij 12 april. Maar ik houd het weekend van 15 april maar aan. Kom maar door kerstkindje. O+ ~:) >:O

Wanneer is jouw NOD?

Kirb had niet meer op jou gereageerd maar denk dat je altijd een tochtje naar de huisarts kunt maken toch? Voelde voor mii destijds wel prettig. Ik werd weer "weggestuurd", maar kon wel even gedachten uitwisselen...
Dit, dat, alles.
  zondag 2 april 2017 @ 15:56:48 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169948438
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 15:37 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Als ik veertien dagen van de eisprong reken volgens mij 12 april. Maar ik houd het weekend van 15 april maar aan. Kom maar door kerstkindje. O+ ~:) >:O

Wanneer is jouw NOD?

Kirb had niet meer op jou gereageerd maar denk dat je altijd een tochtje naar de huisarts kunt maken toch? Voelde voor mii destijds wel prettig. Ik werd weer "weggestuurd", maar kon wel even gedachten uitwisselen...
Spannend, volgens de app is mijn NOD ook de 12e al geloof ik dat mijn cyclus iets korter lijkt te worden, en Peace had rond de 31e eisprong gehad dus die gaat ook richting die datum gok ik O+. Laten we gewoon 3 kerstkindjes baren *O*
pi_169949281
Ik wil ook meedoen met de kerstkindjes hoor! *O*
9 april NOD, maar als ik 8 april geen bruinverlies heb dan word het al erg spannend.
  zondag 2 april 2017 @ 16:24:44 #148
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169949433
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:21 schreef Missladybug het volgende:
Ik wil ook meedoen met de kerstkindjes hoor! *O*
9 april NOD, maar als ik 8 april geen bruinverlies heb dan word het al erg spannend.
O+ dat zou toch tof zijn, als we een enorme geboortegolf hebben tegen die tijd :D?
pi_169951209
Bedankt voor de duimen lieverds, maar mijn voorgevoel klopte helaas :{ Ongesteld geworden vanmiddag }:| :( :{w
Ik ga dit rustig verwerken en mij goed volvreten vanavond. Komende cyclus aan de gang met ovulatietesten. Ik snap er geen bal van. Nu dus cyclus van 25, 30 en 31 dagen achtereenvolgend.
pi_169951355
Fuchsia wat klote zeg..! :'(
Sterkte ermee! :*
  zondag 2 april 2017 @ 17:37:11 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169951547
Fuchs, blegh! Niet wat ik voor je hoopte, dikke knuffel!
pi_169952169
Klote Fuchs :( Dikke :* voor jou. Ik blijf het bizar vinden hoe het bij jullie verloopt. Niet heel vaak zwanger en veel miskramen. Ik denk aan je.

Mijn NOD is rond 13 april volgens app. Deze maand niet echt mijn ei kunnen vinden, dus geen idee wat er gebeurd is. Wel weer gebruikt van gemaakt in de juiste tijd dus... verjaardagskindje: kom maar op 8-)
Spannend Philo, MLB en Debsterr. Lijkt me zo gezellig samen in Z&G!
pi_169952189
PFfff, Fuchs wat een klotezooi zeg. :'(
pi_169954772
Fuchisa wat klote :( :( :( Wat lijkt het me frustrerend zeg, de situatie waar je in zit... hele dikke knuffel :*

Peace, ik vind het knap hoe jij de moed erin kan houden. :*

Allemaal NOD's rond dezelfde tijd dus! Spannend zeg :)
Dit, dat, alles.
pi_169954814
Ik dacht dat ik een update had geplaatst! 😳 Niet dus!

Er kwam uit de echo dat ik inderdaad helaas ongesteld was. Bms was 3 mm. Verder wel nieuwe eitjes te zien.

Ik wacht even een tijdje nu. Ik start nog even niet met een nieuwe ronde clomid. Even kijken wat deze cyclus doet. Of het vanzelf weer op gang komt of niet.

daarbij ben ik druk met werk zoeken en daar wil ik mij de komende tijd op focussen.

Kris gefeliciteerd!!
pi_169955413
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:47 schreef Philomijn het volgende:

Peace, ik vind het knap hoe jij de moed erin kan houden. :*

Echt, helemaal niet. Dat lijkt in tekst misschien zo, maar man.. Het laat me soms niet los en vliegt me aan. Allemaal zwangeren en baby's in de omgeving, constant die confrontatie. En toch blijf ik elke maand rond mijn eisprong en vlak erna hoop hebben.

SPOILER
  zondag 2 april 2017 @ 20:28:10 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169955961
WF, balen, maar wie weet is de clomid net het zetje geweest om je cyclus goed te starten en is het komende ronde alsnog raak :*.

Peace, lieverd toch :* wat enorm frustrerend moet dat voor je zijn! Je wil blij zijn voor hen maar gunt het jezelf ook zo ontzettend. Je kunt hier altijd terecht he!
  Moderator zondag 2 april 2017 @ 22:21:58 #158
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_169960745
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:48 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik dacht dat ik een update had geplaatst! 😳 Niet dus!

Er kwam uit de echo dat ik inderdaad helaas ongesteld was. Bms was 3 mm. Verder wel nieuwe eitjes te zien.

Ik wacht even een tijdje nu. Ik start nog even niet met een nieuwe ronde clomid. Even kijken wat deze cyclus doet. Of het vanzelf weer op gang komt of niet.

daarbij ben ik druk met werk zoeken en daar wil ik mij de komende tijd op focussen.

Kris gefeliciteerd!!
Dat is balen! Maar waarom maken ze dan een echo? Daar heb ik nog nooit van gehoord...

quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 20:11 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Echt, helemaal niet. Dat lijkt in tekst misschien zo, maar man.. Het laat me soms niet los en vliegt me aan. Allemaal zwangeren en baby's in de omgeving, constant die confrontatie. En toch blijf ik elke maand rond mijn eisprong en vlak erna hoop hebben.

SPOILER
Ik snap heel goed hoe je je voelt :* Je weet dat je altijd je hart bij me mag luchten he?
pi_169964066
quote:

[..]

SPOILER
Het mag hier altijd! :*
pi_169965019
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 15:37 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Aww thanks, ik kijk het nog even aan :), deze ronde laten we alles los en maken we het gewoon om de 2/3 dagen gezellig O-). Volgende ronde weer een keer ovulatietesten en dan bezoekje huisarts misschien.

Kris!! Van harte man O+ wat onwijs tof dat je voorgevoel helemaal goed zat! *O*

En Fuchs wat superstom, ik zat terug te lezen en kreeg steeds meer hoop en dan toch dit ;( ik kan me goed voorstellen dat je hier even van moet bijkomen :*

Aw Peacefull ik weet niet wat ik moet zeggen, ik hoop zo dat het gauw raak is bij jullie :*.
pi_169965160
Mijn vriend had het zaterdag even moeilijk. Hij was op het werk en een klant vertelde dat zijn vriendin ziek was. In het kader van smalltalk reageerde mijn vriend daarop dat ik ook een week goed ziek was geweest (maag darm infectie). Waarop die klant zegt; weet je zeker dat ze ziek was, misschien heb je haar wel zwanger gemaakt.

Ai. }:| Vriend heeft maar wat dom staan lachen.

We hadden het er `s avonds over en ik zei ook, moet je nagaan hoe iemand zich voelt die al maanden, jaren bezig is. Rot hoor. :'(
pi_169965186
quote:
Dat is balen! Maar waarom maken ze dan een echo? Daar heb ik nog nooit van gehoord...

Omdat er op de vorige echo nog lege blaasjes te zien waren en die moesten eerst weg zijn voor ik met een evt nieuwe ronde clomid begon. Er moest dus soieso een echo gemaakt worden.
pi_169970002
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 17:21 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Bedankt voor de duimen lieverds, maar mijn voorgevoel klopte helaas :{ Ongesteld geworden vanmiddag }:| :( :{w
Ik ga dit rustig verwerken en mij goed volvreten vanavond. Komende cyclus aan de gang met ovulatietesten. Ik snap er geen bal van. Nu dus cyclus van 25, 30 en 31 dagen achtereenvolgend.
he getver! Super balen!

Ik ben nog niet thuis in ieders geschiedenis:
Ovulatiestokjes. Heb je ze al eens gebruikt?
Schudden voor gebruik
pi_169970171
Peace, ik weet nog zo goed hoe zo een bootje steeds weer vertrok toen wij al een hele tijd voor ons eerste kindje bezig waren. Heel fijn was het voor mij om hier mijn ei kwijt te kunnen. Ik hoop dat jij dat ook hier kwijt kunt.
Wel een beetje gek hoe dat met je vriendinnetjes verliep. Wellicht om je niet te kwetsen, maar hoe ze het ook zouden hebben gebracht.. het brengt toch vreugde en verdriet met zich mee. Misschien dat je het er nog eens met ze over kunt hebben dat je de gesprekken mist van beide kanten uit.

:*
Schudden voor gebruik
pi_169970204
Mijn meneer vanochtend..... zoooooooooo slaapkont! (Pittige nachten en dit was mijn ochtend om wat te blijven liggen)
Heb je al zin in schoonmaken met bepaalde luchtjes?

:')
Schudden voor gebruik
  maandag 3 april 2017 @ 14:05:24 #166
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_169970510
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 10:01 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn vriend had het zaterdag even moeilijk. Hij was op het werk en een klant vertelde dat zijn vriendin ziek was. In het kader van smalltalk reageerde mijn vriend daarop dat ik ook een week goed ziek was geweest (maag darm infectie). Waarop die klant zegt; weet je zeker dat ze ziek was, misschien heb je haar wel zwanger gemaakt.

Ai. }:| Vriend heeft maar wat dom staan lachen.

We hadden het er `s avonds over en ik zei ook, moet je nagaan hoe iemand zich voelt die al maanden, jaren bezig is. Rot hoor. :'(
;( ;( ;( ;( ;(
Echt een nare opmerking van die collega op dat moment :{ Heel veel sterkte de komende tijd :*
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 14:35:33 #167
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_169971167
Fuchsia helemaal gemist dat je ongesteld bent geworden :( het mag nu verdulleme wel eens snel raak zijn hoor!!

Donna dat soort opmerkingen zijn super pijnlijk ja :X mensen moeten echt eens gaan beseffen dat ze niet zomaar alles kunnen roepen.

Een tijdje terug had ik een afspraak bij mij thuis en deze mevrouw zag in de kast het boek "het nieuwe zwanger worden" staan en vroeg dus of ik zwanger was. Ehm nee... waarop zij zei "oh wat stom dat ik dat vraag, straks ben je al heel lang bezig ofzo!" Ehm ja inderdaad :') ze maakte het eigenlijk steeds erger :X
  maandag 3 april 2017 @ 15:27:16 #168
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169972364
Dat soort opmerkingen ja... ik weet ook niet hoe ik zou reageren. Werd laatst wel gevraagd of ik misschien zwanger was, vond ik ook niet zo leuk.

Stippel, was dat de vorige keer 1 van je symptomen ja, schoonmaakdrang :D?
pi_169977411
Krisvc. Mooie strepen. Gefeliciteerd *O*
pi_169979442
Wat ontzettend lief jullie opbeurende reacties :* Zo'n warm bad. Ik moet me ook vooral op mezelf richten en niet vergelijken met anderen. Toch blijft dat soms moeilijk. Fijn dat ik hier af en toe mijn ei kwijt kan

Donna, Majo! Auwts, altijd pijnlijk dat soort opmerkingen Helaas kunnen mensen er geen rekening mee houden als ze het niet weten. Maar enig subtiliteit is wel gewenst :')
pi_169984098
quote:

[..]

SPOILER
Dikke :* voor jou! Het is zo herkenbaar Peace! Vooral dat gevoel dat het je aanvliegt :{ Alles is zo confronterend, overal zwangeren en baby's om je heen, je kan het gewoon niet ontlopen. En dan de hoop na de eisprong die je eigenlijk nauwelijks durft te hebben.
En natuurlijk kan je hier in het topic of via pm/dm altijd je verhaal/ei kwijt :*

En van je vriendinnen is gewoon klote! Tuurlijk gun je het ze, maar daar komt ook heel veel verdriet bij kijken dat het voor jou (nog) niet zo is.

quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 13:38 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

he getver! Super balen!

Ik ben nog niet thuis in ieders geschiedenis:
Ovulatiestokjes. Heb je ze al eens gebruikt?
Ja zeker wel al gedaan. (Al 2,5 jaar bezig) In december zelfs nog, toen had ik alleen een keurige cyclus van 29 dagen ;) Het is daarna ineens raar gegaan.

O en al die pijnlijke opmerkingen :X Echt niet leuk ;(
Ik kan ook niks met opmerkingen als "komt goed" en "laat het los, ontspan meer" en "die en die waren al zolang bezig en zijn nu zwanger/hebben 1 kind/2 kinderen/etc" Super lief dat mensen meeleven, maar ik kan er echt niks mee.

Ik ben vandaag zo verdrietig. Het gevoel greep mij vanochtend echt zo aan, ik werd met een knoop in mijn maag wakker. Waar ik mijzelf normaal gesproken wel kan afleiden, blijft het verdrietige gevoel constant aanwezig. ;(
pi_169988217
quote:
17s.gif Op maandag 3 april 2017 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Dat soort opmerkingen ja... ik weet ook niet hoe ik zou reageren. Werd laatst wel gevraagd of ik misschien zwanger was, vond ik ook niet zo leuk.

Stippel, was dat de vorige keer 1 van je symptomen ja, schoonmaakdrang :D?
met spiritus :Y

Mijn meneer kwam thuis en liep tegen een walmmuur aan van spiritus en dreft.
"Wat ben je aan het doen?"
"Gewoon poetsen. Ik begon met de ramen lappen, maar uiteindelijk alle opp van de keuken en gang geschrobt. Ruikt heerlijk!"
"Ik ga een raampje openzeten :') "

Paar dagen later plaste ik streepjes O+

Maar het was vandaag eeeeeen grooooote bende van duplo, kleding, knuffels, eetgerei, dekens en kussens, buitenspeelgoed.... en ik zat gewoon achter het naaimachine. Korte broek maken voor mijzelf ^^,
Schudden voor gebruik
pi_169988249
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dikke :* voor jou! Het is zo herkenbaar Peace! Vooral dat gevoel dat het je aanvliegt :{ Alles is zo confronterend, overal zwangeren en baby's om je heen, je kan het gewoon niet ontlopen. En dan de hoop na de eisprong die je eigenlijk nauwelijks durft te hebben.
En natuurlijk kan je hier in het topic of via pm/dm altijd je verhaal/ei kwijt :*

En van je vriendinnen is gewoon klote! Tuurlijk gun je het ze, maar daar komt ook heel veel verdriet bij kijken dat het voor jou (nog) niet zo is.

[..]

Ja zeker wel al gedaan. (Al 2,5 jaar bezig) In december zelfs nog, toen had ik alleen een keurige cyclus van 29 dagen ;) Het is daarna ineens raar gegaan.

O en al die pijnlijke opmerkingen :X Echt niet leuk ;(
Ik kan ook niks met opmerkingen als "komt goed" en "laat het los, ontspan meer" en "die en die waren al zolang bezig en zijn nu zwanger/hebben 1 kind/2 kinderen/etc" Super lief dat mensen meeleven, maar ik kan er echt niks mee.

Ik ben vandaag zo verdrietig. Het gevoel greep mij vanochtend echt zo aan, ik werd met een knoop in mijn maag wakker. Waar ik mijzelf normaal gesproken wel kan afleiden, blijft het verdrietige gevoel constant aanwezig. ;(
Maar dat die van 3 verder door de kat van de vriend van kennissen aaien zwanger is geworden door sex in de deurpost bij volle maan op een even datum wat valt opveen maandag om 3 uur snachts moet je ook proberen gedoe daar kan je ook helemaal niks mee ;) logisch!

Natuurlijk is dat verdrietig!je bent dan ook al zo lang onderweg.

Ineens een andere cyclus. Is er nog meer veranderd rond die tijd?
Wie weet weer meer inzicht en ei spotten en zulks met de ovulatietesten.

"Loslaten" is altijd zo makkelijk gezegd van diegene die er noet mee worstelt ;)
Schudden voor gebruik
pi_169990566
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:

2,5 jaar ;(, hebben jullie hulp vanuit het ZH? Of omdat je wel zwanger geweest bent krijg je dit niet? Ik vind het zo erg voor jullie. Dikke :*.
pi_169992262
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 01:14 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Maar dat die van 3 verder door de kat van de vriend van kennissen aaien zwanger is geworden door sex in de deurpost bij volle maan op een even datum wat valt opveen maandag om 3 uur snachts moet je ook proberen gedoe daar kan je ook helemaal niks mee ;) logisch!

Natuurlijk is dat verdrietig!je bent dan ook al zo lang onderweg.

Ineens een andere cyclus. Is er nog meer veranderd rond die tijd?
Wie weet weer meer inzicht en ei spotten en zulks met de ovulatietesten.

"Loslaten" is altijd zo makkelijk gezegd van diegene die er noet mee worstelt ;)
:D Ik moest lachen om je spiritus-schoonmaakdrang! Hopelijk is dat snel zover ;)

Van een afstand is alles makkelijk gezegd.

Nee niks anders dat ik weet. Ik heb al sinds de 2e miskraam een cyclus tussen dag 26 en dag 30 in, maar dat dat nu dan met allebei een dag gebroken wordt, frustreerd mij gewoon. Ik wil weten waar ik aan toe ben en niet hoop hebben voor niks. Ik doe in ieder geval voorlopig geen zwangerschapstest meer, tenzij dag 33 in mijn cyclus ofzo (zeg ik nu O-) )

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:28 schreef Kirb het volgende:

[..]

2,5 jaar ;(, hebben jullie hulp vanuit het ZH? Of omdat je wel zwanger geweest bent krijg je dit niet? Ik vind het zo erg voor jullie. Dikke :*.
Omdat ik 3x zwanger geweest ben (december 2014, mei-juli 2015 en oktober-november 2016), worden we vruchtbaar geacht. Ik ben bij de miskraam poli onderzocht na de laatste miskraam en daar komt niks uit wat ze kunnen onderzoeken waardoor het mis gaat. Alleen de chromosomen hebben we niet laten testen. Wie weet doen we dat in de toekomst nog.
pi_169993448
Wat kut dat je weer ongesteld bent geworden Fuchsia... Mag ik vragen waarom jullie wachten met het chromosomenonderzoek?
pi_169994477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Sara82 het volgende:
Wat kut dat je weer ongesteld bent geworden Fuchsia... Mag ik vragen waarom jullie wachten met het chromosomenonderzoek?
Tuurlijk mag dat! Omdat het buiten informatie, niks oplevert. Het is een prijzig onderzoek (eigen risico gaat dan op), lange wachttijd en er kan dus niks gedaan worden als er bij 1 van ons een chromosoomfout zit.
Wat is dan het nut? De behoefte voelen we nu nog niet.
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:14:36 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169995720
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat! Omdat het buiten informatie, niks oplevert. Het is een prijzig onderzoek (eigen risico gaat dan op), lange wachttijd en er kan dus niks gedaan worden als er bij 1 van ons een chromosoomfout zit.
Wat is dan het nut? De behoefte voelen we nu nog niet.
Lastig dilemma ja.. ik hoop dat jullie gewoon niet dit soort onderzoeken nodig gaan hebben :*.
pi_169996635
Morgen controle, toch wel spannend. :X
  dinsdag 4 april 2017 @ 16:11:01 #180
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169996996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:00 schreef DonnaRush het volgende:
Morgen controle, toch wel spannend. :X
Veel sterkte vast :* hoop op een schone controle en snel nieuwe streepjes :*
pi_169997599
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lastig dilemma ja.. ik hoop dat jullie gewoon niet dit soort onderzoeken nodig gaan hebben :*.
:* Ik hoop het ook!

Heel logisch Donna. Mijn duimen draaien voor je dat je "schoon" bent. Sterkte :*
pi_169998192
:* voor jou Fuchs. Ik snap wel dat jullie willen wachten met het chromosomenonderzoek. Zoals je zelf al zei: als er een fout in zit kan kan er toch niks aan gedaan worden. Tegenargument is dat je dan in ieder geval weet dat dat de oorzaak is en dat je op zoek (moet/kan) gaan naar andere mogelijkheden om de liefde voor kinderen over te brengen. Het blijft een ongelooflijk zwaar traject. Het traject van onderzoeken maar ook het traject waar jullie nu in zitten. 2,5 jaar.. Wij zitten nog niet eens op de helft daarvan en ik klaag al :*

Donna, ik duim voor je dat je schoon bent en dat jullie weer een nieuwe ronde in kunnen gaan.
pi_169998501
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef Peacefulll het volgende:
Wij zitten nog niet eens op de helft daarvan en ik klaag al :*
Dat mag je nooit zeggen. Je kunt leed niet met leed vergelijken en wat voor de een meevalt is voor de ander verschrikkelijk. Echt je eigen verdriet niet kapot relativeren hoor!
pi_169999087
Dit staat er wel een beetje hard zie ik |:( maar ik vind het altijd zo jammer als mensen hun eigen "leed" wegmoffelen onder het mom van die heeft het nog veul erger. Maar ik lees het nu te zwaar denk ik.
pi_170000447
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 16:38 schreef Peacefulll het volgende:
:* voor jou Fuchs. Ik snap wel dat jullie willen wachten met het chromosomenonderzoek. Zoals je zelf al zei: als er een fout in zit kan kan er toch niks aan gedaan worden. Tegenargument is dat je dan in ieder geval weet dat dat de oorzaak is en dat je op zoek (moet/kan) gaan naar andere mogelijkheden om de liefde voor kinderen over te brengen. Het blijft een ongelooflijk zwaar traject. Het traject van onderzoeken maar ook het traject waar jullie nu in zitten. 2,5 jaar.. Wij zitten nog niet eens op de helft daarvan en ik klaag al :*

Donna, ik duim voor je dat je schoon bent en dat jullie weer een nieuwe ronde in kunnen gaan.
Dat hoeft nog niet eens specifiek zo te zijn. Bij lang genoeg proberen kan er wel een gezond vruchtje uitkomen. Dus betekend niet dat het niet natuurlijk kan. En ook kan er een positieve uitslag zijn, maar dat betekend niet dat er niks mid is, omdat er gewoon nog heel veel onbekend is.

En lieve schat, vergelijken heeft absoluut geen nut :* Het is altijd zwaar als iets wat je heel graag wilt, niet gelijk lukt. Hoe lang je dan ook bezig bent. Ups & downs hebben we allemaal :*
pi_170003905
Ik snap je wel hoor Kirb, goed dat je me er op wijst. En Fuchs ook. Jullie hebben ook gelijk, je mag leed niet met ander leed vergelijken. Ieder verdriet mag er zijn. Wat ik vooral bedoelde, of dacht toen ik de post schreef, was dat ik echt gek zou worden als ik 2,5 jaar bezig zou zijn zonder duidelijkheid of resultaat. Ik word nu soms al zo verdrietig van de onzekerheid en onduidelijkheid, laat staan hoe dat zal zijn na zo'n lange tijd. Dat bedoelde ik vooral... Nouja, ik hoop dat het nu iets duidelijker is :)
pi_170004046
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 18:01 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Dat hoeft nog niet eens specifiek zo te zijn. Bij lang genoeg proberen kan er wel een gezond vruchtje uitkomen. Dus betekend niet dat het niet natuurlijk kan. En ook kan er een positieve uitslag zijn, maar dat betekend niet dat er niks mid is, omdat er gewoon nog heel veel onbekend is.

Ja oh zo! Ik snap jullie overweging. Hoop dat je snel weer twee streepjes hebt, veroorzaakt door een kerngezond embryootje!
pi_170006945
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:26 schreef Peacefulll het volgende:
Ik snap je wel hoor Kirb, goed dat je me er op wijst. En Fuchs ook. Jullie hebben ook gelijk, je mag leed niet met ander leed vergelijken. Ieder verdriet mag er zijn. Wat ik vooral bedoelde, of dacht toen ik de post schreef, was dat ik echt gek zou worden als ik 2,5 jaar bezig zou zijn zonder duidelijkheid of resultaat. Ik word nu soms al zo verdrietig van de onzekerheid en onduidelijkheid, laat staan hoe dat zal zijn na zo'n lange tijd. Dat bedoelde ik vooral... Nouja, ik hoop dat het nu iets duidelijker is :)
Dat dacht ik van te voren ook hoor. En misschien ben ik ook wel gek :+ Zeker na de 2e miskraam (in juli 2 jaar geleden) was het echt mijn ergste nachtmerrie als het lang zo duren opnieuw zwanger te worden, laat staan dat het weer mis zou gaan. Maar je groeit erin mee en je kan niet veel anders als door gaan ;)
Het is wel heel gek om te bedenken dat ik sinds 2014 elk jaar zwanger ben geweest. En de realisatie dat het hoogstwaarschijnlijk ook geen 2017 kindje (tenzij te vroeg geboren) mag worden is wel heel hard ;(
pi_170009314
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:16 schreef Fuchsia_roze het volgende:
er kan dus niks gedaan worden als er bij 1 van ons een chromosoomfout zit.
Jawel, dan is er wellicht een traject zoals bij Cygne mogelijk, waarbij een embryo zonder die fout wordt teruggeplaatst. De kans dat er geen verklaring voor de miskramen wordt gevonden is echter heel groot.
SPOILER
En verder :*
pi_170010093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 23:08 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jawel, dan is er wellicht een traject zoals bij Cygne mogelijk, waarbij een embryo zonder die fout wordt teruggeplaatst. De kans dat er geen verklaring voor de miskramen wordt gevonden is echter heel groot.
SPOILER
En verder :*
Het zal vast ook nog aan de translocatie liggen die eventueel gevonden wordt, maar ik ben niet echt thuis in de materie en weet alleen het verhaal van Cygne, info van het zkh en de Freya site. In ons geval is er geen aanwijzing dat het probleem daar ligt (zoals veel miskramen in de familie o.i.d.), maar zit zeker nog wel in mijn hoofd voor later. Ik hoop het gewoon niet nodig te hebben ;)
Het zkh benoemde trouwens niet dat het traject van Cygne mogelijk was. Vond ik best bijzonder.

Over mijn ziekte valt momenteel weinig te vertellen. Ik voel mij lichamelijk okay. Longen waren het grootste probleem en die blijven ook op hetzelfde (aangetaste) niveau en dus stabiel, wat dus goed nieuws is. Ook weinig controles gehad, dus volgens mij valt die noodzaak voor behandeling wel mee :7

Dank :*
pi_170014796
Goedgekeurd op de controle! :)
  woensdag 5 april 2017 @ 11:17:01 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170015286
Donna! fijn nieuws!

en Peace, ik onderschrijf wat Fuchsie zegt..
je hoopt en wil niet dat het zo lang duurt..
maar als het dan zo lang duurt dan is het gewoon zo.. je doet er eigenlijk niet zo veel aan.. en je raakt er wel aan gewend eigenlijk..

en zolang er niemand zwanger raakt in je omgeving of bevalt OF zolang je zelf niet ongesteld bent is dat nog best te doen.. in je eigen veilige bubbel :)

tenminste zo ervaar ik het.. :)
pi_170017771
Fijn Donna! Ik duim voor snelle twee streepjes en dan toch vooral wegblijven hier (dit jaar :P)
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 14:04:28 #194
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_170018580
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:17 schreef Barreltje het volgende:
Donna! fijn nieuws!

en Peace, ik onderschrijf wat Fuchsie zegt..
je hoopt en wil niet dat het zo lang duurt..
maar als het dan zo lang duurt dan is het gewoon zo.. je doet er eigenlijk niet zo veel aan.. en je raakt er wel aan gewend eigenlijk..

en zolang er niemand zwanger raakt in je omgeving of bevalt OF zolang je zelf niet ongesteld bent is dat nog best te doen.. in je eigen veilige bubbel :)

tenminste zo ervaar ik het.. :)
Sterker nog, hoe langer het duurt hoe makkelijker het ook weer wordt ofzo. Ik heb nu echt dagen dat ik er helemaal niet aan denk terwijl ik er in het begin continu mee bezig was. Dit zal ook wel een soort zelfbescherming zijn. Hoe dan ook, als het langer duurt is dat gewoon kut. En of dat nu al bij 3 maanden is of bij een jaar of bij 3 jaar, dat verschilt ook weer per persoon.

Fijn dat het allemaal goed is Donna! Snel op naar die tweede streep *O*
pi_170021608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:25 schreef Kirb het volgende:
Fijn Donna! Ik duim voor snelle twee streepjes en dan toch vooral wegblijven hier (dit jaar :P)
Ik wil jullie allemaal dit jaar succesvol in Z&G zien en niet hier idd! We duimen ^O^
pi_170035880
Ik plof (vermoedelijk :') ) ook op het wachtbankje neer.

Voor wie komt de NOD er nu aan? :)
  donderdag 6 april 2017 @ 09:58:28 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170035950
Goed nieuws Donna, nu weer snel 2 streepjes plassen :*.

Mijn NOD is volgens de app op de 15e, o.b.v. cyclus van 31 dagen. Maar vorige cyclus was 27 dagen... Zaterdagavond afgesproken met 2 vrienden met wie ik normaal flink kan doordrinken. Nu ga ik dus geen druppel drinken, zonder zeker te weten of dat berhaupt nodig is. Wordt een uitdagende avond :@.

Kirb, waarom plof je vermoedelijk neer :)? Niet genoeg geklust?
pi_170036022
Dat klinkt als een kleine uitdaging inderdaad debsterr :P
Vermoedelijk omdat ik geen idee heb hoe lang deze cyclus gaat duren, maar vermoed dat ik nu binnen een dag of 14 wel mijn NOD heb :)
pi_170036097
Ik plof op het 'wachtbankje tot ovulatie' neer. Kan ook een lang bankje zijn, want heb nu geen idee van m`n cyclus en wil niet met ovulatietesten in de weer. Normaal merk ik het wel aan m`n 'sexdrive' en slijm, dus hoop dat nu gewoon weer. :Y
pi_170042306
Ahhh 1 van m`n beste vriendinnetjes van vroeger is eind september uitgerekend. Shiiittt, had het echt leuk gevonden om 'samen' zwanger te kunnen zijn en in dezelfde periode te zitten. Helaas, het is niet anders, vind het wel echt jammer.

En m`n vriend z`n neef krijgt de tweede. 2 kids voor hun binnen 1 jaar. Meh, dubbel allemaal. Had gehoopt dit nooit te voelen, maar het voelt toch zo.
  donderdag 6 april 2017 @ 15:23:17 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170042523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:13 schreef DonnaRush het volgende:
Ahhh 1 van m`n beste vriendinnetjes van vroeger is eind september uitgerekend. Shiiittt, had het echt leuk gevonden om 'samen' zwanger te kunnen zijn en in dezelfde periode te zitten. Helaas, het is niet anders, vind het wel echt jammer.

En m`n vriend z`n neef krijgt de tweede. 2 kids voor hun binnen 1 jaar. Meh, dubbel allemaal. Had gehoopt dit nooit te voelen, maar het voelt toch zo.
:* heel begrijpelijk, zeker zo kort na je miskraam!
pi_170043874
quote:

Aaah, wat leuk voor ze! Maar dat gevoel is heel normaal en mag er zeker zijn! Wat was het gaaf geweest als jullie gelijk op konden lopen. En het kan nog steeds h, een stukje samen zwangeren.
pi_170048830
Ik ga naar ronde 10 *slik*

:'( ik trek dit niet meer jongens. Vind het zo moeilijk om positief te blijven. Het gaat gewoon niet meer gebeuren.
pi_170049692
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 20:09 schreef Missladybug het volgende:

:'( ik trek dit niet meer jongens. Vind het zo moeilijk om positief te blijven. Het gaat gewoon niet meer gebeuren.
Och MLB. Mijn hart breekt een beetje van jouw bericht. Wat ontzettend rot en verdrietig. Je mag hier altijd je hart luchten h? Het komt echt een keer goed. We weten alleen allemaal niet wanneer. :* knuffel.
pi_170050191
Bedankt meiske.. :*

Zit mn tranen en de brok in mn keel weg te slikken op de bank naast ML. Heb hem nog niet verteld dat het over is voor deze ronde. Hij heeft een rotdag gehad op zijn werk en wil de extra teleurstelling even niet in zijn ogen zien.
pi_170050227
quote:

Ronde 10 slik.
Kan je erover praten met je man/vriend? Of een ander familie-lid. Het komt echt wel goed, misschien is ronde 10 een ronde voor jou! Mijn duimen draaien. :* :*
pi_170051021
quote:

:* :* :* :* :*
pi_170053307
MLB :* :* huil maar even goed uit!

Donna zo begrijpelijk dat het even minder voelt. Ik heb dat zelfs al met schoonzus en goede vriendin (beiden sept uitgerekend). Wie weet nog een paar maanden tegelijk!
pi_170053606
Mag ik ook even huilen? Na mijn twee 'buddy's' vandaag gehoord dat ook nog eens twee collega's van mij zwanger zijn. Allemaal in okt en nov uitgerekend. Mijn hemel, het wordt me ook niet echt makkelijker gemaakt zo. Op elke lokatie waar ik werk loopt over een paar maanden wel een dikke buik rond. En het erge vind ik nog: op de laatste twee heb ik best lauwtjes en kortaf gereageerd. Helemaal niet zoals ik normaal ben en doe. Bah.. :'(
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 22:38:20 #210
280647 crew  LompeHork
Meme Engineer
pi_170054056
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:27 schreef Peacefulll het volgende:
Mag ik ook even huilen? Na mijn twee 'buddy's' vandaag gehoord dat ook nog eens twee collega's van mij zwanger zijn. Allemaal in okt en nov uitgerekend. Mijn hemel, het wordt me ook niet echt makkelijker gemaakt zo. Op elke lokatie waar ik werk loopt over een paar maanden wel een dikke buik rond. En het erge vind ik nog: op de laatste twee heb ik best lauwtjes en kortaf gereageerd. Helemaal niet zoals ik normaal ben en doe. Bah.. :'(
Herkenbaar en niet herkenbaar. Bij m'n vrouw op haar werk zijn er ook een aantal zonder problemen op dit moment zwanger geraakt. Best frustrerend, maar m'n vrouw is dan nog blij voor ze. 1 van die collega's die stopt dan wel meteen met praten als m'n vrouw er bij komt staan (ze weet van de situatie af) :X dat is ook gewoon vervelend hoor (uiteindelijk aangesproken en nu doet ze niet zo raar meer, maar toch, dat mensen dan zich dan bezwaard voelen om over hun eigen zwangerschap te praten).
Toch gewoon kut voor je, ik gok dat je reactie (onbewust) gewoon voort komt uit frustratie -O- terecht "gehuil" wel *insert knuffel* (ik ben niet zo goed met gevoelens :@ )
  donderdag 6 april 2017 @ 22:43:46 #211
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170054259
MLB en Peace, voor jullie allebei een dikke knuffel.

MLB, 10 rondes, het is heel veel maar hopelijk komt er toch snel dat moment dat je wel een goede ronde hebt. Probeer je hart vooral wel te luchten en sleep het niet teveel mee (makkelijk gezegd natuurlijk en zo is het niet bedoeld :*).

Peace, snap wel dat je behoorlijk baalt. Maar wie weet loop jij er straks mooi met een buik(je) naast :*.
pi_170060904
Peacefull :*!
pi_170061121
Ach Peace :*

Een van mijn vriendinnen had zonet een goede 20 weken echo. Hartstikke fijn natuurlijk, alleen rookt ze nog steeds. :(
En dat is het enige moment waarop het zo oneerlijk voelt. Zij lekker roken en een gezond kindje straks en ik gezond doen en met lege handen. Normaal voel ik dat oneerlijke helemaal niet en is het gewoon pech, maar ik dit geval word ik van binnen ZO boos.
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:48:56 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170061137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:47 schreef DonnaRush het volgende:

Een van mijn vriendinnen had zonet een goede 20 weken echo. Hartstikke fijn natuurlijk, alleen rookt ze nog steeds. :(
En dat is het enige moment waarop het zo oneerlijk voelt. Zij lekker roken en een gezond kindje straks en ik gezond doen en met lege handen. Normaal voel ik dat oneerlijke helemaal niet en is het gewoon pech, maar ik dit geval word ik van binnen ZO boos.
Wauw. Daar zou ik mijn klep niet over dicht kunnen houden eerlijk gezegd :{. Ik drink al niet in de periode dat ik nog niks weet, wat soms best frustrerend is maar je wil toch geen enkel risico nemen?!
pi_170061177
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wauw. Daar zou ik mijn klep niet over dicht kunnen houden eerlijk gezegd :{. Ik drink al niet in de periode dat ik nog niks weet, wat soms best frustrerend is maar je wil toch geen enkel risico nemen?!
Ik hou m`n klep ook zeker niet. En m`n vriendinnen uit het groepje ook niet hoor, maar dat maakt mijn gevoel niet beter haha. Ik snap het inderdaad ook niet. }:|
  vrijdag 7 april 2017 @ 11:52:49 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170061185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik hou m`n klep ook zeker niet. En m`n vriendinnen uit het groepje ook niet hoor, maar dat maakt mijn gevoel niet beter haha. Ik snap het inderdaad ook niet. }:|
Je hebt gelijk, het helpt niet voor het gevoel van "onrecht" :*.
pi_170061335
Wow Donna! Daar zou ik ook echt WOEST om worden. Maar tegelijkertijd sta je ook zo machteloos. Het voelt soms zo oneerlijk!

En Thnx voor alle :*. Ik swing nogal heen en weer in mijn emoties momenteel. Heel lastig voor mij, mijn man en jullie :p. Misschien moet ik maar eens op zoek naar iemand om mee te kunnen kletsen en relativeren of zo.
  vrijdag 7 april 2017 @ 12:14:06 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170061605
Welke omgeving komt iedereen eigenlijk vandaan?
pi_170061655
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 april 2017 12:14 schreef Debsterr het volgende:
Welke omgeving komt iedereen eigenlijk vandaan?
Ergens in het vechtdal, Overijssel :)
pi_170061693
Zuid-west Friesland
pi_170062069
Jullie gaan hard ineens. Helaas allemaal droevige en boosmakende berichten. Volgens mij zitten we er allemaal een beetje doorheen. ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Sterker nog, hoe langer het duurt hoe makkelijker het ook weer wordt ofzo. Ik heb nu echt dagen dat ik er helemaal niet aan denk terwijl ik er in het begin continu mee bezig was. Dit zal ook wel een soort zelfbescherming zijn. Hoe dan ook, als het langer duurt is dat gewoon kut. En of dat nu al bij 3 maanden is of bij een jaar of bij 3 jaar, dat verschilt ook weer per persoon.
Fijn dat het zo voor jou voelt Majo! Ik denk dat dat echt een stukje zelfbescherming is. In het begin ben je nog vol goede hoop dat het nu echt wel goed komt, maar zeker in jouw traject weet je dat de kans erg klein is dat dat (zelf) lukt.
Ik zou het niet perse als makkelijker omschrijven, maar het is nu wel anders. Ik merk wel dat elke keer als ik ongesteld word, er een soort rouw getriggert wordt van wat er niet is en wat er niet komt. Weer een stukje hoop kapot, weer een maand verder, weer langer wachten. Iets wat de rest van de maand niet zo heftig voelt. Hierbij zijn ook bepaalde data een trigger. Nu komt bijvoorbeeld Pinksteren er weer aan. 2 jaar geleden testte ik toen positief en in juli kreeg ik een miskraam. Dat is ook echt een kutmaand. :{ Kerst vind ik ook altijd moeilijk, omdat ik de 1e keer (2014) met 3e kerstdag positief teste en ik na de miskraam van juli als doelstelling had met kerst zwanger te zijn. (2015) Afgelopen jaar (2016) zou ik met kerst 12 weken zwanger zijn, maar ook dacht mocht helaas niet zo zijn. Dus ik vind wel dat ik nu im 2017 zwanger moet zijn met kerst, maar ik hoop veel eerder al...

quote:

:* Dat is ook heel zwaar en jammer. En al helemaal zo kort na je miskraam! Heel normaal dat je je zo voelt. Ik heb daar in het begin (en nu nog wel eigenlijk) heel veel moeite mee gehad dat ik mij zo jaloers voelde.

quote:

:* voor jou! Wat ontzettend balen dat het weer niet raak is. Positief blijven is ook ontzettend moeilijk en niet altijd mogelijk. Soms moet je gewoon even zwelgen in je eigen verdriet en boosheid. Ik vertel het ook niet altijd gelijk aan mijn vriend, moet het dan eerst even zelf verwerken.
Heb je het ML inmiddels wel verteld?

quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:27 schreef Peacefulll het volgende:
Tuurlijk mag jij even huilen :* Wat ontzettend vervelend dat je er constant mee geconfronteerd wordt! Dat lijkt mij heel zwaar. Is er soms een soort babyboom gaande waar wij niet in meegenomen zijn :(
Heel herkenbaar van het lafjes en niet als jezelf reageren. Ik vind dat ook echt oprecht een heel vervelend iets. Vroeger stuiterte ik altijd rond van zwanger-babynieuws. Was super genteresseerd en vroeg er regelmatig en dat kan ik nu gewoon niet meer ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 11:47 schreef DonnaRush het volgende:

OMG :( Daar zou ik echt ook echt heel boos over zijn!! Waarom blijft ze door roken? Goed dat je er wat van zegt, ik zou daar ook echt m'n mond niet over kunnen houden.
Zo oneerlijkis het leven toch ook! Ik kom voor mijn werk regelmatig in aanraking met multi-problem gezinnen en daar worden ook met regelmatig mensen zwanger waarvan ik het vooraf al zielig vind voor het kind. :X Waarom zij wel en ik niet? ;(
pi_170062080
Zuid Holland hier!
pi_170062394
Wat een monsterpost Fuchs! Super lief :*
pi_170062923
Herkenbare berichten hier helaas ;(, ik vind doorroken zo ontzettend egostisch. Ik heb zelf ook gerookt en ik weet hoe lastig het kan zijn om te stoppen, maar als een eigen kindje nog geen drijfveer genoeg is :N

Zuid-Holland-Zuid hier :)
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:43:47 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170063200
Ik kom zelf uit Eindhoven, we wonen wel verspreid zeg!

Vandaag alvast op de app gezet naar mijn vrienden waarmee ik morgen afspreek dat ik dus niet ga drinken, dat ik nog niets weet op dit moment maar geen risico wil lopen :P. Weinig zin om een smoes te gaan verzinnen (dat pikken ze toch niet :')).

En als het niet raak is dus weer contacten met de gyn vanwege de bloeding die ik laatst had bij de sex. Krijgen we dat gezanik weer...
pi_170063943
Jullie zijn schatten. Het gaat wel weer hoor. Ik heb gelukkig een hele lieve man en toppers van vriendinnen. Zij troosten me, en vrolijken me op. Ze zeggen precies de goeie dingen, maar het blijft moeilijk. Gister lekker bij ML zitten janken. Ja het was geen huilen maar echt janken. Met van die lange uithalen en snot overal.
Lucht wel lekker op.

Peace, tuurlijk mag jij ook uithuilen. Dikke troostknuffel!!

Roken tijdens de zwangerschap is echt een no go. Goed dat je er iets van zegt Donna! Ik ben ook een ex roker. Stoppen met roken is moeilijk, maar het moet gewoon. Roken tijdens zwangerschap is gewoon geen optie!

Ik woon precies in het midden van NL.
Ik sta trouwens open voor facebook contact.

[ Bericht 1% gewijzigd door Missladybug op 07-04-2017 16:46:19 (Woonplaats even geskipt) ]
pi_170066006
:* Peace!

Donna ik zou daar ook niet tegen kunnen. Alhoewel ik nooit heb gerookt, maar goed. Gewoon stoppen als je zwanger bent is mijn mening.

Zuid-holland hier. :W

Wat fijn dat het beter gaat en dat je erover kan praten, MLB!

Ik heb woensdag een afspraak bij de mammapoli, maak mij best wel zorgen :X
pi_170066524
Hoezo mammapoli... mis ik iets?
  vrijdag 7 april 2017 @ 16:29:17 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170066527
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:10 schreef BellaaElisa het volgende:
:* Peace!

Donna ik zou daar ook niet tegen kunnen. Alhoewel ik nooit heb gerookt, maar goed. Gewoon stoppen als je zwanger bent is mijn mening.

Zuid-holland hier. :W

Wat fijn dat het beter gaat en dat je erover kan praten, MLB!

Ik heb woensdag een afspraak bij de mammapoli, maak mij best wel zorgen :X
De borstkanker afdeling??
pi_170066707
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

De borstkanker afdeling??
Ja ;(
pi_170066794
Heb vandaag contact opgenomen met ze en moet woensdag al komen. :'(
pi_170066848
Heb je een knobbeltje of iets bella?
pi_170066908
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:44 schreef Missladybug het volgende:
Heb je een knobbeltje of iets bella?
Ja in mijn rechter borst zit een knobbel, hij is ook erg pijnlijk..
pi_170067749
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:41 schreef BellaaElisa het volgende:

Heb vandaag contact opgenomen met ze en moet woensdag al komen. :'(
Neem aan dat je huisarts je door heeft gestuurd? Wat naar zeg, hopelijk valt het allemaal mee!
pi_170067777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 17:18 schreef Kirb het volgende:

[..]

Neem aan dat je huisarts je door heeft gestuurd? Wat naar zeg, hopelijk valt het allemaal mee!
Ja klopt. Huisarts heeft mij door gestuurd naar daar, moest alleen zelf een afspraak maken.
  vrijdag 7 april 2017 @ 17:27:26 #236
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_170067969
Bella ;( knuff :*
A gravidade no responsvel pelas pessoas se apaixonarem.
pi_170068270
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 17:27 schreef Logician2.0 het volgende:
Bella ;( knuff :*
:*
pi_170068387
Wat eng Bella, veel sterkte alvast!
pi_170068444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 17:46 schreef Missladybug het volgende:
Wat eng Bella, veel sterkte alvast!
Ik zit er ook echt even door heen. Hoop gewoon dat het niks is, maar omdat het in mijn familie zit maak ik mij toch zorgen! Dankje wel :*
pi_170070969
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:46 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Oh wat een rot-ontdekking... ik hoop heel erg voor je dat het niets is, maar ik weet ook dat die dagen van onzekerheid tot je iets weet verschrikkelijk zijn.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
  vrijdag 7 april 2017 @ 19:52:58 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170071178
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:46 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

;( niet leuk
pi_170071311
H gatver Bella, wat een schrik moet dat zijn voor je. Sterkte woensdag.
pi_170075641
He wat naar! Sterkte Bella :*
  vrijdag 7 april 2017 @ 22:27:59 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170075827
Veel sterkte Bella met het onderzoek! Hopelijk valt het heel erg mee.
pi_170076720
Dank jullie wel O+
pi_170077426
Sterkte Bella.
Schudden voor gebruik
pi_170077510
Foliumzuur gevonden. Tig potjes bekeken :')

Ik moet rekening houden dat er bepaalde dingen niet inzitten zoals soja,koemelk, kippenei.

Ik moet gewoon weer wennen aan elke dag innemen :D gek weer.. ik ben daar gewoon geen ster in. Daarom had ik o.a. ook een spiraal en nooit de pil :p

Is er nog een app aan te raden om de boel bij te houden?
Schudden voor gebruik
pi_170082462
Ik gebruik fertility friend Stippel :) vind hem wel prettig!
  zaterdag 8 april 2017 @ 11:06:14 #249
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_170083401
Hier Period Tracker, ook heel fijn!
n keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_170086359
Hier Mijn kalender, werkt super goed.
pi_170087063
Ik heb ook Fertility Friend.
Heel handig als je ooit misschien ook wilt gaan temperaturen.
Ik weet niet of zo'n grafiekje ook in andere apps zit eigenlijk.
pi_170087183
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 16:31 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb ook Fertility Friend.
Heel handig als je ooit misschien ook wilt gaan temperaturen.
Ik weet niet of zo'n grafiekje ook in andere apps zit eigenlijk.
Bij Mijn Kalender zit ook een grafiekje voor temperaturen.
pi_170101071
Nee, tempen zie ik niet zitten.
Ik ben te veel aan de wandelen 's nachts en lig graag nog even als het kan zo lang mogelijk zonder te bewegen ;)

Met de pil innemen ben ik al niet stipt laat staan thermometer zoeken.. in het donker.. geen nachtkastje, want daar staat een mega ledikant als cosleeper.. mijn ogen niet goed open gebikt krijgen om het af te lezen.. en een geheugen als een zeef :') dus onthouden tot ik hem in kan vullen is ook een uitdaging :D

Bedankt voor de opties! Dat is handiger met zoeken. ^O^
Schudden voor gebruik
pi_170113696
Het zit ons allemaal even niet mee dames...

MLB, kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit na 10 rondes. Sucks gewoon.

En Peace, ik moest vanochtend nog aan je denken. Dat je gewoon hier je hart moet/kunt uitstorten hoor. Daar zijn we voor. Ik kan me dat 'boot gemist' gevoel wel voorstellen. Hoe zit je op het wachtbankje?

Belle, wat een naar bericht! Ik hoop dat het niet ernstig is... :*

Debbster, de vorige check vanwege dat bloedverlies was ok toch? Maar dus terugkomen omdat het bloedverlies weer opspeelt?

Ik heb de app LadyTimer, bevalt goed.

Ik ben vrijdagavond keihard van het wachtbankje gedonderd. Was uit eten met vriendinnen en zag tot mijn verbazing op wc opeens dat ik op dag 24 van m'n cyclus ongesteld was geworden. :{ Heb een tampon aan iemand gevraagd en heb er daarna maar de nodige drankjes ingegooid. B:)B
Vrijdag overdag had ik de gyn aan de telefoon en die zei dat mijn progesteronwaarde wat aan de lage kant was, wat betekent dat ik misschien geen goede eisprong heb gehad.

Ik moest vrijdagnacht wel even snikken toen ik m'n maandverband in deed. Ik kan prima dealen met het feit dat het niet (gelijk) raak is, maar dat ik dan ook nog moet gaan kutten met wel of geen goede eisprong... Nu moet ik met ovulatietesten aan de gang en op dag 6, 8 en 10 bloed laten prikken om die waarde te laten meten. -O- Mocht ik nog verder het traject in kruipen, verhuis ik wel naar het andere topic... Ik ben verder nog positief hoor, maar ik dacht 'eisprong is eisprong'. Na al het inlezen wist ik niet dat er ook nog zoiets was als een niet-goede eisprong. :{w
Dit, dat, alles.
pi_170119494
sucks! Wat een rottige ontdekking!
Schudden voor gebruik
pi_170120314
Philo wat stom, hopelijk volgende ronde gewoon een goede eisprong! :*
  maandag 10 april 2017 @ 08:21:02 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170121857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:29 schreef Stippelrientje het volgende:
Foliumzuur gevonden. Tig potjes bekeken :')

Ik moet rekening houden dat er bepaalde dingen niet inzitten zoals soja,koemelk, kippenei.

Ik moet gewoon weer wennen aan elke dag innemen :D gek weer.. ik ben daar gewoon geen ster in. Daarom had ik o.a. ook een spiraal en nooit de pil :p

Is er nog een app aan te raden om de boel bij te houden?
Oh dat lijkt me lastig Stippel! Wel merk is uiteindelijk wel geschikt voor je? Wie weet hebben anderen er nog wat aan :).

Ik gebruik Ovia, maar volgens mij zijn ze allemaal redelijk inwisselbaar.

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 20:10 schreef Philomijn het volgende:
Het zit ons allemaal even niet mee dames...

Debbster, de vorige check vanwege dat bloedverlies was ok toch? Maar dus terugkomen omdat het bloedverlies weer opspeelt?

Ik ben vrijdagavond keihard van het wachtbankje gedonderd. Was uit eten met vriendinnen en zag tot mijn verbazing op wc opeens dat ik op dag 24 van m'n cyclus ongesteld was geworden. :{ Heb een tampon aan iemand gevraagd en heb er daarna maar de nodige drankjes ingegooid. B:)B
Vrijdag overdag had ik de gyn aan de telefoon en die zei dat mijn progesteronwaarde wat aan de lage kant was, wat betekent dat ik misschien geen goede eisprong heb gehad.

Ik moest vrijdagnacht wel even snikken toen ik m'n maandverband in deed. Ik kan prima dealen met het feit dat het niet (gelijk) raak is, maar dat ik dan ook nog moet gaan kutten met wel of geen goede eisprong... Nu moet ik met ovulatietesten aan de gang en op dag 6, 8 en 10 bloed laten prikken om die waarde te laten meten. -O- Mocht ik nog verder het traject in kruipen, verhuis ik wel naar het andere topic... Ik ben verder nog positief hoor, maar ik dacht 'eisprong is eisprong'. Na al het inlezen wist ik niet dat er ook nog zoiets was als een niet-goede eisprong. :{w
Ik kon de laatste check niet doen omdat ik toen niet 100% duidelijkheid had over een eventuele zwangerschap, dag later braken toen de dijken helaas door.

En wat ontzettend balen Philo! Geluk bij een ongeluk dat je er meteen even wat alcohol in kon gooien maar man man man, wat confronterend moet dat zijn als je ineens al ongesteld wordt terwijl je het dan nog helemaal niet verwacht -O-.

Inderdaad nog nooit gehoord dat je ook maar een "halve" of "slechte" eisprong kunt hebben. Hopelijk is de volgende gewoon goed en raak!
  maandag 10 april 2017 @ 08:21:34 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170121859
Ik sta trouwens ook open voor FB contact, dus als meiden me willen toevoegen DM dan even voor de volledige naam :).
pi_170122156
Pfff Philo! :* :*
pi_170122181
Ik heb wel goed nieuws. Ik had gisteren alle tekenen van een eisprong. M`n afscheiding heeft het nog nooit fout gehad, dus dit is erg fijn. Ben heel blij dat alles so far (en zo snel) weer lijkt te werken.

Hopelijk over 2 weken ongeveer ongesteld (of een positieve test). Maar m`n vriend vindt het nog wat eng en wil liever 1 menstruatie afwachten, dus we zijn nog niet heel actief.
  maandag 10 april 2017 @ 09:17:47 #261
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170122298
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:07 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb wel goed nieuws. Ik had gisteren alle tekenen van een eisprong. M`n afscheiding heeft het nog nooit fout gehad, dus dit is erg fijn. Ben heel blij dat alles so far (en zo snel) weer lijkt te werken.

Hopelijk over 2 weken ongeveer ongesteld (of een positieve test). Maar m`n vriend vindt het nog wat eng en wil liever 1 menstruatie afwachten, dus we zijn nog niet heel actief.
:* fijn Donna dat het zich snel hersteld!
pi_170123072
Philo :* wat een stomme situatie. Ik kan me erg goed voorstellen dat het als een klap voelt dat je ook nog rekening moet houden met een "goede" eisprong. Moet zeggen dat ik daar ook nooit van gehoord heb. Dikke knuffel voor jou en hopelijk is de volgende eisprong wel goed!

Debsterr was het nog gezellig zaterdag?

Donna wat fijn dat het zich zo snel al hersteld. Volgens mij ben je supervruchtbaar joh! Ik duim voor een snelle plakker! dat klinkt nasty :') maar ik bedoel het goed
pi_170123233
quote:
17s.gif Op maandag 10 april 2017 08:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me lastig Stippel! Wel merk is uiteindelijk wel geschikt voor je? Wie weet hebben anderen er nog wat aan :).

Ik gebruik Ovia, maar volgens mij zijn ze allemaal redelijk inwisselbaar.
Davitomon smelttabletten.

magnesium van de kruitvat. Maar ze hadden er meerdere en ik meen mij te herinneren dat ze niet allemaal ok waren.

Ik raad mensen met allergien altijd aan echt zelf labels goed te checken. Maar dat doe je eigenlijk ook wel als je er last van hebt.
[..]
quote:
Ik kon de laatste check niet doen omdat ik toen niet 100% duidelijkheid had over een eventuele zwangerschap, dag later braken toen de dijken helaas door.

En wat ontzettend balen Philo! Geluk bij een ongeluk dat je er meteen even wat alcohol in kon gooien maar man man man, wat confronterend moet dat zijn als je ineens al ongesteld wordt terwijl je het dan nog helemaal niet verwacht -O-.

Inderdaad nog nooit gehoord dat je ook maar een "halve" of "slechte" eisprong kunt hebben. Hopelijk is de volgende gewoon goed en raak!
Wat jammer een onduidelijke test. De tijd naar het "zeker" weten duurde 'gelukkig' niet zo lang.
Dat lijkt mij nog rotter. Dat je twee weken gekke tests hebt of zo en het uiteindelijk niks was.
Schudden voor gebruik
pi_170123263
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:07 schreef DonnaRush het volgende:

Het kan bij beide zo een impact hebben he? :*
Schudden voor gebruik
pi_170123282
Ik heb zelf voorheen gehad dat ik de ene keer 28 had, dan 31, over de 60, 29..... geen peil op te trekken.... ik zou gestoord zijn geworden toen zonder ovulatiesticks. Het zal nu wel niet veel anders zijn. Nog altijd geen gevoel dat er wat op gang komt, maar mijn spiraaltje is er ook nog niet zo lang uit. Wel merk ik dat ik soms uit het niets een beetje sjago naar mijn meneer ben (en dan ook om stomme dingen :') ) dat ik iets erna denk waarom was ik nou zo gerriteerd?
OH JA.. Hallo hormonen :D
Schudden voor gebruik
pi_170124522
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:25 schreef Stippelrientje het volgende:
. Wel merk ik dat ik soms uit het niets een beetje sjago naar mijn meneer ben (en dan ook om stomme dingen :') ) dat ik iets erna denk waarom was ik nou zo gerriteerd?
OH JA.. Hallo hormonen :D
Zo ben ik er achter gekomen dat ik een beetje PMSig ben :') het viel me de laatste paar keer op dat ik de avond voor ik ongesteld werd zo onstabiel en chagrijnig als de pest ben. Dus nu let ik extra op mezelf en hou mezelf bijna voor dat als ik vrolijk blijf ik ook niet ongesteld kan worden :') |:(
  maandag 10 april 2017 @ 12:09:10 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170124839
_O- dat onstabiele is heel herkenbaar ja :'). Plus de onverzadigbare drang naar chocolade. Tot nu toe lijk ik nog geen symptomen te hebben maar durf nog geen enkele hoop te hebben...
pi_170130146
Philo, wat rot voor je :* Stom ook dat je net lekker uit was met je vriendinnen. Ik heb ook nog nooit gehoord van een niet goede eisprong. Wel fijn dat je in de gaten gehouden wordt door de gyn. Ik hoop voor je dat ze snel de juiste afstemming gevonden hebben en dat jullie 'echt' kunnen gaan klussen ;) En wat mij betreft blijf je lekker hier, maar ik kan me voorstellen dat je veel vragen hebt en het beter kwijt kan in het andere topic.

Donna, succes met afwachten. Volgens mij zijn jullie best vruchtbaar, dat is al mooi meegenomen. Nu nog een plakker.

Stippel: ik hoop dat jouw cyclus zich snel met regelmaat aandient!

Spannend Debsterr. We lopen redelijk gelijk op h? Wanneer is jouw NOD?
  maandag 10 april 2017 @ 19:21:21 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170132379
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 17:20 schreef Peacefulll het volgende:

Spannend Debsterr. We lopen redelijk gelijk op h? Wanneer is jouw NOD?
Zaterdag. Merk dat ik vaker naar de wc wil om te checken of er al iets gebeurd :').
pi_170142821
Mijn vriend en ik (allebei 32) zijn sinds januari aan het proberen zwanger te worden. Ik heb al dagen buikpijn alsof ik ongesteld ga worden maar al vijf dagen geen ongesteldheid. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en mijn ongesteldheid is altijd wel regelmatig geweest. Donderdag ga ik een testje doen om te kijken of het echt zo is. :)

Ik vind het heel spannend in ieder geval en hoop dat er voor meer dames de NOD volgt. O+
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_170142876
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 10:24 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Het kan bij beide zo een impact hebben he? :*
Ja hij is echt bang dat het weer gebeurt. En ja het kan, maar daar komen we dan ook wel weer overheen. Ik heb meer zoiets van; Hallooooooooooooooo, ik ben vruchtbaar, hophop. Maar dat werkt niet. :')
Geduld is niet mijn beste vak zeg maar.
pi_170145970
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:51 schreef Kirb het volgende:

[..]

Zo ben ik er achter gekomen dat ik een beetje PMSig ben :') het viel me de laatste paar keer op dat ik de avond voor ik ongesteld werd zo onstabiel en chagrijnig als de pest ben. Dus nu let ik extra op mezelf en hou mezelf bijna voor dat als ik vrolijk blijf ik ook niet ongesteld kan worden :') |:(

quote:
17s.gif Op maandag 10 april 2017 12:09 schreef Debsterr het volgende:
_O- dat onstabiele is heel herkenbaar ja :'). Plus de onverzadigbare drang naar chocolade. Tot nu toe lijk ik nog geen symptomen te hebben maar durf nog geen enkele hoop te hebben...
Chocoladedrang heb ik gelukkig sinds mijn koemelk en sojavrije dieet eigenlijk nooit meer. Ik vind zo nu en dan eens in de weet ik het hoeveel weken een stukje/blokje super pure chocolade (die wij mogen) wel lekker. Of dan maak ik er zelf bonbons van. Sinds ik magnesium bij slik heb ik er helemaal geen behoefte meer aan :D
Maar super herkenbaar dat slechte voedsel behoefte op bepaalde dagen! Troostvoedsel :D
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:59 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mijn vriend en ik (allebei 32) zijn sinds januari aan het proberen zwanger te worden. Ik heb al dagen buikpijn alsof ik ongesteld ga worden maar al vijf dagen geen ongesteldheid. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en mijn ongesteldheid is altijd wel regelmatig geweest. Donderdag ga ik een testje doen om te kijken of het echt zo is. :)

Ik vind het heel spannend in ieder geval en hoop dat er voor meer dames de NOD volgt. O+
zeker spannend!
Schudden voor gebruik
pi_170145996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:04 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja hij is echt bang dat het weer gebeurt. En ja het kan, maar daar komen we dan ook wel weer overheen. Ik heb meer zoiets van; Hallooooooooooooooo, ik ben vruchtbaar, hophop. Maar dat werkt niet. :')
Geduld is niet mijn beste vak zeg maar.
Het stiekem eng vinden had mijn meneer bij wurm-in-de-maak-proces heel erg nadat het mis was geweest. Er geregeld een beetje over kletsen hielp hier in dat proces.

kan hij er wel zijn ei over kwijt met de impact voor hem?
Schudden voor gebruik
pi_170146572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 13:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Het stiekem eng vinden had mijn meneer bij wurm-in-de-maak-proces heel erg nadat het mis was geweest. Er geregeld een beetje over kletsen hielp hier in dat proces.

kan hij er wel zijn ei over kwijt met de impact voor hem?
Hij is niet zo`n prater helaas. Maar als ik erover begin praat hij wel voor zijn doen veel en is hij ook wel open enzo dus dat scheelt wel, we kletsen er wel regelmatig even over.
Ik zou ook liever binnenkort wakker worden en 12 weken zwanger zijn van een gezonde knipper, maar dat gaat ook niet. :N
  dinsdag 11 april 2017 @ 20:04:18 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170152924
Welkom Pannenkoek en spannend! Hoop dat je streepjes plast :).

Donna, kan me voorstellen dat het voor hem eng is, vooral omdt hij er nog minder "invloed" op heeft. Jij ook niet natuurlijk maar wij voelen nog iets, ofzo. Tenminste, ik denk dat mijn vriend dat abstracte juist zo moeilijk zou vinden.
pi_170163917
Pannenkoekenmix spannend! Nog steeds niets doorgebroken? Klinkt veelbelovend :Y

Debsterr voel je al iets? Symptomen van het een of ander? Spannend ook voor jou!

Een kleine *yay* voor mezelf want ik zit "al" op dag 19 en nog niets van spotting of wat dan ook te bekennen :) ik wacht sowieso nog een week met testen, dan is deze cyclus langer geweest dan de 4 ervoor.
  woensdag 12 april 2017 @ 12:01:45 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170164169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:47 schreef Kirb het volgende:

Debsterr voel je al iets? Symptomen van het een of ander? Spannend ook voor jou!

Een kleine *yay* voor mezelf want ik zit "al" op dag 19 en nog niets van spotting of wat dan ook te bekennen :) ik wacht sowieso nog een week met testen, dan is deze cyclus langer geweest dan de 4 ervoor.
Dat is zeker een kleine yay waard!

Hmmm, nee ik denk het niet. Wat meer afscheiding wellicht en het idee dat ik wat "buikspierpijn" heb al een paar dagen.. niet de goede omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet noemen.
pi_170164249
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:01 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is zeker een kleine yay waard!

Hmmm, nee ik denk het niet. Wat meer afscheiding wellicht en het idee dat ik wat "buikspierpijn" heb al een paar dagen.. niet de goede omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Ik vind het wel zo'n gek idee dat je gewoon zwanger kunt zijn, maar er lichamelijk he-le-maal niks van hoeft te voelen. Ik duim voor je in ieder geval :Y.
pi_170165490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:47 schreef Kirb het volgende:

Nog steeds niks. Wel flinke krampen soms. De eerste ochtenden voelde ik steeds voorzichtig of ik geen enorme bende had gemaakt in bed. :D En

Spannend Debsterr en Kirb, ik duim met jullie mee!

Het lijkt me heel lastig Donna, als je vriend het nog even niet aandurft. Ik begrijp jouw gevoel heel goed, dat het wel weer kan. Mannen zijn daar misschien voorzichtiger in; hij kan niet voelen wat jij voelt.
Als hij het nu even niet ziet zitten, is het misschien beter om hem daar de ruimte voor te geven. Dan kunnen jullie er volgende maand weer met vol enthousiasme tegenaan. ;)
pi_170165735
Ja Pannenkoek we zijn deze ronde ook niet actief bezig geweest. Ik had het 'het moet NU' gevoel heel erg toen ik ovuleerde, maar nu is dat weer afgezakt en vind ik het ook wel weer prima.

Hormonen :7
pi_170167375
Spannend voor jou Pannenkoekenmix. En nog een welkom, had ik nog niet gedaan volgens mij.

Debsterr, nog niks? Ik heb de bekende symptomen van een naderende menstruatie al weer, helaas. Ook mijn man laat nu de kop een beetje hangen. Dat vind ik wel lastig. Heb ergens wel behoefte om het ZH te bellen, omdat ik echt het gevoel heb dat er iets bij ons niet klopt en dat nog niet alles goed is doorgelicht. En toch is die drempel enorm hoog.... Er is volgens de standaard testen niks mis met ons, maar toch... dat stemmetje en mijn gevoel zeggen iets anders. Weet niet zo goed wat ik er mee moet en ga nu meer struisvogelen dan actie ondernemen.

Kirb! Jaaay voor jou. Toch weer een stukje winst. Zal jouw cyclus zich nu eindelijk gaan stabiliseren?
pi_170167804
*even geen bijlees post.

Ik heb dus die rntgen/echo gehad, ik kon gewoon mee kijken, er zit een klein balletje in (cyste ongv 3mm?) Maandag moet ik naar de huisarts, voor verdere info. Maar bij de poli zeiden ze al dat het limiet 6a7 mm moet zijn voor verwijdering, maar als ik er veel last van hou dan kunnen we wel de keuze maken voor een e.v.t verwijdering van de cyste. Het zit namelijk ook op een gunstige plek vlakbij m'n oksel.
Wat een opluchting heb de hele nacht wakker gelegen, viel even weg om half 6 en om half 9 was ik weer wakker :D
  woensdag 12 april 2017 @ 15:45:29 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170167812
Hihi Pannenkoek, ik tast ook 's ochtends direct even af of er iets aan de hand is :D.

Peace, wat balen weer meis. Snap dat het heel moeilijk te beslissen is wat nu, zeker als je man ook negatiever wordt. Ze hebben bij jou bekeken of er eisprong is en bij hem zaad getest? Is dan een samenlevingstest nog iets wat ze zouden kunnen doen? Lastig hoor, vooral omdat gezegd is dat het gewoon allemaal in orde lijkt.

Ik heb de neiging om al te gaan testen, gewoon omdat ik ZO zenuwachtig word hiervan, maar moet echt echt echt wachten van mezelf tot zondag. Minstens.
pi_170171085
Welkom Pannenkoekenmix :W En je maakt het gelijk spannend ;)

Wat een opluchting Bella! is er geen kans dat het kwaadaardig kan zijn?

O Peacefull, wat kan ik mij dat gevoel goed voorstellen. Dikke :* voor jou! Zo frustrerend als er geen aanwijsbare reden gevonden kan worden. In me achterhoofd blijft toch altijd dat stemmetje met onzekerheid.

Wachten is moeilijk Debster, nog even volhouden! :*
pi_170172921
Spannend Kirb!

En idd welkom Pannenkoekenmix. Je reageert meteen zo lief op iedereen en ik heet je niets eens welkom.

Gut Peace, alweer symptomen van menstruatie. Grrr! :*

Debsterr je houdt het nog even spannend. Ik duim zo hard! *O*
Is je NOD zondag?
pi_170172987
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:44 schreef BellaaElisa het volgende:
*even geen bijlees post.

Ik heb dus die rntgen/echo gehad, ik kon gewoon mee kijken, er zit een klein balletje in (cyste ongv 3mm?) Maandag moet ik naar de huisarts, voor verdere info. Maar bij de poli zeiden ze al dat het limiet 6a7 mm moet zijn voor verwijdering, maar als ik er veel last van hou dan kunnen we wel de keuze maken voor een e.v.t verwijdering van de cyste. Het zit namelijk ook op een gunstige plek vlakbij m'n oksel.
Wat een opluchting heb de hele nacht wakker gelegen, viel even weg om half 6 en om half 9 was ik weer wakker :D
Fijn nieuws!
  woensdag 12 april 2017 @ 19:57:41 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170174097
Thanks meiden! NOD is zaterdag, maar rijd altijd paard op zaterdagochtend dus heb dan sowieso niet de rust en tijd om te testen ;).

Bella, fijn dat het meevalt allemaal.
pi_170182635
Lijkt mij nog steeds spannend zo een knobbel. Nu moet het dus groeien of pijnlijk worden voor verwijdering?
Schudden voor gebruik
pi_170185448
Bedankt allemaal voor het welkom heten. Ik las al wel een tijdje met jullie mee, misschien had ik eerder mee moeten posten. Ik dacht echt dat ik nog wel tijd had. :@

Vanochtend plaste ik twee streepjes! Het voelde als het meest onnodige testje ooit, want het kon eigenlijk niet missen dat ik zwanger was. Gelukkig waren het wel verticale streepjes want ik droomde dat er een horizontale streep was en ik had geen idee of dat positief of negatief betekende.

Gisteren heb ik het zelfs al aan iemand verteld bij de dierenambulance, omdat ik wil stoppen met de ritjes. Ik vind het niet zo’n goed idee om zwaar te blijven tillen en in contact te komen met zieke of dode dieren. Voorlopig mag ik dus andere taken doen. Het voelde wel heel gek om het al te vertellen voor de test maar gelukkig was het niet voor niets.

Jammer dat je toch alweer ongesteld lijkt te worden Peace. Misschien kun je met je man samen een moment afspreken waarop jullie teruggaan naar het ziekenhuis. Dan is het allemaal wat minder door gevoel (en hormonen) ingegeven. :)

Ik ben heel benieuwd Debsterr of het je gegund is deze keer, ik duim voor je. ^O^
pi_170185526
Hahaha. Nou gefeliciteerd, wat leuk. En doei dan maar weer! :W
  donderdag 13 april 2017 @ 09:41:39 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170186135
Haha Pannenkoek, dat was wel een bliksembezoek :D! Hopelijk volgen we allemaal snel ;). In ieder geval gefeliciteerd met de streepjes *O*.
pi_170186626
Pannenkoek van harte! *O*

Peacefull wat jammer dat je weer voortekenen van menstruatie hebt :{. Is de suggestie van pannenkoekenmix iets? Dat jullie een datum afspreken samen waarop je weer naar het ZH gaat? Jullie moesten het een half jaar nog zelf proberen toch voor je weer terug mocht, of heb ik dat verkeerd onthouden. Dat zit er sowieso al weer aan te komen denk ik? Blijf ontzettend rot :*.

Bella fijn dat het niets ernstigs lijkt te zijn!

Ik heb ook weer wat vaags |:(
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 13-04-2017 12:18:47 ]
pi_170187120
Bedankt dames. :* Ik hoop echt dat jullie snel mee gaan naar het andere topic. O+
  donderdag 13 april 2017 @ 12:57:59 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170188808
Kirb, wat vreemd! Maar goed, wie weet toont het toch iets aan en kan er relatief simpel een oplossing worden geboden. Best handig dan, zo'n arts in je vriendenkring ;).
pi_170192830
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Lijkt mij nog steeds spannend zo een knobbel. Nu moet het dus groeien of pijnlijk worden voor verwijdering?
Ja hoe het er nu uit ziet wel.. nog steeds eigenlijk afwachten dus!
pi_170192840
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2017 12:57 schreef Debsterr het volgende:
Kirb, wat vreemd! Maar goed, wie weet toont het toch iets aan en kan er relatief simpel een oplossing worden geboden. Best handig dan, zo'n arts in je vriendenkring ;).
Exact, heel handig. :Y
pi_170193038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:16 schreef Kirb het volgende:
Pannenkoek van harte! *O*

Peacefull wat jammer dat je weer voortekenen van menstruatie hebt :{. Is de suggestie van pannenkoekenmix iets? Dat jullie een datum afspreken samen waarop je weer naar het ZH gaat? Jullie moesten het een half jaar nog zelf proberen toch voor je weer terug mocht, of heb ik dat verkeerd onthouden. Dat zit er sowieso al weer aan te komen denk ik? Blijf ontzettend rot :*.

Bella fijn dat het niets ernstigs lijkt te zijn!

Ik heb ook weer wat vaags |:(
SPOILER
dan heeft hij er een goed oog voor.
Schudden voor gebruik
pi_170193047
quote:
3s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:55 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Bedankt dames. :* Ik hoop echt dat jullie snel mee gaan naar het andere topic. O+
gefeliciteerd!!! Streepjes zijn fijn. Overdonderd het zo rap?
Schudden voor gebruik
pi_170193382
Pannenkoekenmix gefeliciteerd! *O*

Debsterr NOD zaterdag, ben benieuwd. Plas jij nou ook eens 2 streepjes O+

Peacefull jammer van de voortekenen, ik hoop alsnog dat je gewoon 2 streepjes hebt :*

Kirb handig zo iemand in een vriendenkring. Maar misschien heb je inderdaad iets aan je schildklier, dubbel check kan geen kwaad.
pi_170193565
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:33 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

gefeliciteerd!!! Streepjes zijn fijn. Overdonderd het zo rap?
Ik ben wel een beetje in shock ja, of in de wolken is een beter woord. :) Daarom ben ik ook wel blij dat ik gewacht heb met de test; nou heb ik het fysiek echt gevoeld voordat het testje me iets mocht vertellen. Anders had ik misschien wel heel veel testjes nodig gehad voor ik het zou geloven. :D
  donderdag 13 april 2017 @ 18:44:15 #301
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170195130
Dicht.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')