abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:59:30 #1
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169755334


SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van alle crypto-coins vind je hier.
Een nog mooier overzicht vind je hier
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans ietsje meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
Poloniex.com Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins. (Grootste volume voor Ether)
btc-e.com: Handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal 2000,- storten als je geld wil storten.
bitstamp.net: handelen in Bitcoin.
Yobit.net Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Bittrex Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Kraken Een Europese exchange voor Bitcoins en een klein aantal altcoins.
Coinbase Een Amerikaanse exchange voor Bitcoins.
BL3P Een Nederlandse exchange voor Bitcoins (op dit moment nog invite only).
OKcoin.com Een grote Chinese exchange.

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

Hoe koop ik snel Ethereum of andere Altcoins?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e, en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
https://bitcoinwisdom.com (Hier een pagina met alle exchanges overzichten in één)
http://www.preev.com
http://coinmarketcap.com/

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten.

Populaire coins onder SC'ers:
ETH (Ethereum)
ORLY (waardeloze coin, gelanceerd door MaGNeT)
WAVES (Waves Platform)
BTC (Bitcoin) (deze ertussen zetten :') )
LISK (Lisk)
SOLAR (roislecxecoin)

The best firms advertise the least...
pi_169756353
Eth 0.05BTC *O*
Op naar de 0.5BTC please
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 22:37:01 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169756659
Eerst gaat Bitcoin crashen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:44:07 #4
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169756851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eth 0.05BTC *O*
Op naar de 0.5BTC please
Laat je habit om ETC/BTC te vergelijken even los (deed ik ook jaartje geleden) : EUR/USD is een beter vergelijking nu.

Jij handelt op Poloniex voornamelijk?
The best firms advertise the least...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 22:45:57 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169756902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef edcetera het volgende:

[..]

Laat je habit om ETC/BTC te vergelijken even los (deed ik ook jaartje geleden) : EUR/USD is een beter vergelijking nu.

Jij handelt op Poloniex voornamelijk?
Zeker weten? Hoogste volume is bepalend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games vrijdag 24 maart 2017 @ 23:02:03 #6
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169757333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eth 0.05BTC *O*
Op naar de 0.5BTC please
btc gaat hopelijk niet naar 100 euro :'(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:03:25 #7
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169757361
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zeker weten? Hoogste volume is bepalend.
Hoogste volume is leuk = Echter is op dit moment niet relevant in energieke crypto-tijden: EUR/USD is daarom betere referentie.

Je kunt geen vergelijking blijven maken als crypos te veel in beweging zijn er geen stabiel ijkpunt meer is (BTC op dit moment): Dan move je naar iets anders en dat zijn bv EUR/USD.

Continue aanpassen aan de nieuwe situatie..
The best firms advertise the least...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 maart 2017 @ 23:13:44 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169757629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:03 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hoogste volume is leuk = Echter is op dit moment niet relevant in energieke crypto-tijden: EUR/USD is daarom betere referentie.

Je kunt geen vergelijking blijven maken als crypos te veel in beweging zijn er geen stabiel ijkpunt meer is (BTC op dit moment): Dan move je naar iets anders en dat zijn bv EUR/USD.

Continue aanpassen aan de nieuwe situatie..
Als bijna alle trades gebeuren op de btc markt, zal een vergelijking met EUR of USD nooit helemaal fair zijn. En relevant is het zeker, want als het gekoppeld is aan Bitcoin, zal het met Bitcoin mee ten onder gaan in het geval van (de) crash.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:40:24 #9
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169758271
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als bijna alle trades gebeuren op de btc markt, zal een vergelijking met EUR of USD nooit helemaal fair zijn. En relevant is het zeker, want als het gekoppeld is aan Bitcoin, zal het met Bitcoin mee ten onder gaan in het geval van (de) crash.
Meer een verplaatsing van het "crypto ecosysteem":

ETH/DSH doen het goed: BTC naar beneden andere coins komen/vallen: Dit is het eco-systeem van de cryptos:

Daarbuiten zijn er op dit moment "stabiele" monetaire systemen, Exchanges, waar 99% op draait. Waar ook in die wereld MEER wordt gekeken naar de cryptowereld: Investeringen zijn en komen er meer.

Er zijn zoveel mogelijkheden op het gebied van de crypto-technologie, maar het is ook maar net zoiets als "internet" : Eerst de "nerds"/ tech enterpreneurs, dan een hype, dan overheid, multinationals/banken en dan "algemene acceptatie".

Als de "hype" een stapje voor is en het publiek makkelijk bereikt kan worden: Succes.

Cryptos hebben gefaald voor de mainstream tot nu toe, maar diverse grote bedrijven hebben/blijven in de technologie investeren.

Mijn reden voor een "Go"
The best firms advertise the least...
pi_169758531
tvp
Lambo of Rekt
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:16:36 #11
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169758968
ETH EUR/USD 48/53 :D Gaat wel erg hard (of inhaalslag op Dash)?

Ik ben geen shorter en geloof in een "rally weekend"

Hodlll.

Ale er een echte cash is, komt het nog tot 80-90% terug, dus ik vaar liever met het bootje mee en ga dan wel eruit na de top en next after-bull piek.

[ Bericht 24% gewijzigd door edcetera op 25-03-2017 00:22:06 ]
The best firms advertise the least...
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:17:11 #12
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_169758977
Allemachtig ETH :o

Ik blijf desondanks stug plakken bij AMP en Lisk. Zat de laatste dagen ook een opwaartse beweging in.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:32:20 #13
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169759212
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Allemachtig ETH :o

Ik blijf desondanks stug plakken bij AMP en Lisk. Zat de laatste dagen ook een opwaartse beweging in.
Allemachtig: Ik zag, dat er ook nog een restant 12.x LSK om mijn Polo-account stond: Geen goeie herineringen/investeringen aan (buy high, sell low :( ). Shit happens.

Ik laat ze maar zitten.
The best firms advertise the least...
pi_169759509
BTC zakt in elkaar ;lijkt het
Lambo of Rekt
pi_169759835
ETH :D
[P]otverdorie
pi_169759895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:24 schreef NatteBever het volgende:
ETH :D
ik heb er ook 1 gekocht, hoe lan gduurt het voordat die dingen in de wallet komen? :o
Lambo of Rekt
pi_169759922
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik heb er ook 1 gekocht, hoe lan gduurt het voordat die dingen in de wallet komen? :o
Wat voor wallet heb je? Mist? Dan gaat het altijd binnen 20 á 30 sec
[P]otverdorie
pi_169759932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:34 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat voor wallet heb je? Mist? Dan gaat het altijd binnen 20 á 30 sec
Ethereum wallet... er komt niets. Al zeker 10 min geleden, maar ze hebben het over contracts en alles to see incoming transactions..? like wtf?
Lambo of Rekt
pi_169759945
Ik heb deze wallet en heb verder geen idee van de werking van andere wallets, sorry. Ben nu ook iets te aangeschoten om flink te gaan googlen. Mocht je morgen nog problemen hebben dan helpen we je graag even hier, I guess :)
[P]otverdorie
pi_169759984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:37 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb deze wallet en heb verder geen idee van de werking van andere wallets, sorry. Ben nu ook iets te aangeschoten om flink te gaan googlen. Mocht je morgen nog problemen hebben dan helpen we je graag even hier, I guess :)
Lambo of Rekt
pi_169759990
Maar bij zo'n contract aanmaken moet ik 0.00000nogwat ether erin zetten, dus dat kan niet :') want i kheb niets.
Lambo of Rekt
pi_169760014
Je moet eerst even de hele blockchain syncen in je wallet. Dat is die statusbalk die je bovenaan ziet. Als je die in sync is zie je ook de ETH in je wallet :)

En dat 'even' kun je figuurlijk nemen. Mijn advies: laat hem lekker een nachtje doorbufferen en check je wallet ergens morgenochtend weer.
[P]otverdorie
pi_169760025
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:45 schreef NatteBever het volgende:
Je moet eerst even de hele blockchain syncen in je wallet. Dat is die statusbalk die je bovenaan ziet. Als je die in sync is zie je ook de ETH in je wallet :)

En dat 'even' kun je figuurlijk nemen. Mijn advies: laat hem lekker een nachtje doorbufferen en check je wallet ergens morgenochtend weer.
Haha, die staat oneindig op 2% al... naja ik laat hem wel ff aan ja :P Maar moeten die blocks niet gewoon "tellen"? Dus een soort van countdown... want dat gebeurt dus gewoon niet he.
Lambo of Rekt
pi_169760033
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, die staat oneindig op 2% al... naja ik laat hem wel ff aan ja :P
Links zie je van hoeveel peers hij synced. Hoe hoger, hoe sneller. Hier heb je helaas geen invloed op en zal dus steeds wisselen. De eerste keer is het een pain in the ass, maar daarna is het steeds binnen een paar seconden klaar. Komt goed!
[P]otverdorie
pi_169760036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:48 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Links zie je van hoeveel peers hij synt (?). Hoe hoger, hoe sneller. Hier heb je helaas geen invloed op en zal dus steeds wisselen. De eerste keer is het een pain in the ass, maar daarna is het steeds binnen een paar seconden klaar. Komt goed!
Ja zie mn edit.
Lambo of Rekt
pi_169760045
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja zie mn edit.
Het getal moet aflopen. Dat kan soms met spurtjes gaan en dan weer even heel traag. Maar nogmaals: de eerste keer is het echt even lang wachten. Moet ffies :)
[P]otverdorie
pi_169760070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:50 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Het getal moet aflopen. Dat kan soms met spurtjes gaan en dan weer even heel traag. Maar nogmaals: de eerste keer is het echt even lang wachten. Moet ffies :)
Nou heb ik weer, ik zie dat er meer problemen zijn dat hij "stuck" raakt :')

https://github.com/ethereum/mist/issues/1257
Lambo of Rekt
pi_169760124
ff kijken of ik de ene wallet makkelijk in de ander kan loaden.
Lambo of Rekt
pi_169760588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef edcetera het volgende:

[..]

Laat je habit om ETC/BTC te vergelijken even los (deed ik ook jaartje geleden) : EUR/USD is een beter vergelijking nu.

Jij handelt op Poloniex voornamelijk?
Ik snap je punt wel en ik kijk ook met een schuin oog naar Eth/USD. Ik zit idd veel op Polo.
pi_169760636
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:52 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is idd de curator van MtGox. Die lul heeft m'n claim afgewezen. }:|
Waarom?
pi_169763271
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 06:44 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Waarom?
Ik had de laatste dagen dat ze online waren nog geld overgemaakt, maar dat is bij hun bank blijven steken en is nooit bijgeschreven in mijn MtGox-account. Bij de behandeling van de claims heeft de curator heeft alleen naar de BTC en USD saldi van de accounts gekeken en mijn vragen over het geld op de bankrekening zijn onbeantwoord gebleven.
  Eindredactie Games zaterdag 25 maart 2017 @ 12:08:54 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169763934
en daar is de weekendip
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169765225
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 11:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik had de laatste dagen dat ze online waren nog geld overgemaakt, maar dat is bij hun bank blijven steken en is nooit bijgeschreven in mijn MtGox-account. Bij de behandeling van de claims heeft de curator heeft alleen naar de BTC en USD saldi van de accounts gekeken en mijn vragen over het geld op de bankrekening zijn onbeantwoord gebleven.
Daar ben je lekker mee dan. :-((
pi_169765441
Wat een gare client is dat zeg, die Mist wallet... steeds stuck op de index binnenhalen op random punten. Nu heb ik maar ns ff geth --fast gedaan om te kijken of dat beter gaat.

Voorlopig vind ik de setup van BTC vele malen beter en makkelijker.. ook allemaal gedoe met telefoon verificatie, accounts maken en mails van die ETH vendors, maargoed ik begin pas net met ETH, dus hopelijk verandert die mening nog.
Lambo of Rekt
pi_169765605
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 13:48 schreef EggsTC het volgende:
Wat een gare client is dat zeg, die Mist wallet... steeds stuck op de index binnenhalen op random punten. Nu heb ik maar ns ff geth --fast gedaan om te kijken of dat beter gaat.

Voorlopig vind ik de setup van BTC vele malen beter en makkelijker.. ook allemaal gedoe met telefoon verificatie, accounts maken en mails van die ETH vendors, maargoed ik begin pas net met ETH, dus hopelijk verandert die mening nog.
Komt goed. Hier echt 0 last van die wallet. Werkt als een speer :)
[P]otverdorie
pi_169767520
Na ruim een jaar weer eens Multibit geinstalleerd en mijn oude wallet gerestored mbv de wallet words. Hierop stond nog een kleine 0,01 BTC van begin 2016. Maar nu blijkt dat mijn balance volledig 'unconfirmed' is, terwijl deze allang confirmed zijn.

Nu blijkt dit een bekend en terugkerend euvel te zijn bij Multibit, en de verschillende suggesties heb ik al uitgeprobeerd: wallet repair, uninstall, wipe, reinstall en restore wallet zonder datestamp, maar het heeft allemaal niks uitgehaald. Ik draai de recentste versie, 0.5.1.

Iemand een idee wat ik hier nog aan kan doen? Het is niet veel, maar ik wil er toch graag bij :)

Zijn er intussen BTC wallets die wat betrouwbaarder zijn?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:54:09 #37
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169769882
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:50 schreef curantis het volgende:
Na ruim een jaar weer eens Multibit geinstalleerd en mijn oude wallet gerestored mbv de wallet words. Hierop stond nog een kleine 0,01 BTC van begin 2016. Maar nu blijkt dat mijn balance volledig 'unconfirmed' is, terwijl deze allang confirmed zijn.

Nu blijkt dit een bekend en terugkerend euvel te zijn bij Multibit, en de verschillende suggesties heb ik al uitgeprobeerd: wallet repair, uninstall, wipe, reinstall en restore wallet zonder datestamp, maar het heeft allemaal niks uitgehaald. Ik draai de recentste versie, 0.5.1.

Iemand een idee wat ik hier nog aan kan doen? Het is niet veel, maar ik wil er toch graag bij :)

Zijn er intussen BTC wallets die wat betrouwbaarder zijn?
Dat heb ik ook met 0.07 BTC. En nu begin ik te twijfelen of er überhaupt zoveel opstaat. Maar ik heb goede dingen gehoord over Electrum.
Spatieboos
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:57:05 #38
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169769937
Lenen jullie ook wel eens BTC (of ander geld) uit als margin funding? Op zich redelijk laag risico en toch winstgevend en cumulatief stapelt het toch een stuk meer op dan bij de bank of zelfs de AEX. Als bitcoin dan ook nog eens stijgt is het dubbel op.

Hoop dat mensen trouwens nog ARK hadden gekocht hier want die is verdriedubbeld *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
pi_169770158
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 13:48 schreef EggsTC het volgende:
Wat een gare client is dat zeg, die Mist wallet... steeds stuck op de index binnenhalen op random punten. Nu heb ik maar ns ff geth --fast gedaan om te kijken of dat beter gaat.

Voorlopig vind ik de setup van BTC vele malen beter en makkelijker.. ook allemaal gedoe met telefoon verificatie, accounts maken en mails van die ETH vendors, maargoed ik begin pas net met ETH, dus hopelijk verandert die mening nog.
Vorige week ook opnieuw de Mist wallet gedownload. Je moet het inderdaad even met --fast doen. Dan duurt het een paar uurtjes voordat alles gesynchroniseerd is. Daarna werkt het prima. :)

Wat doen jullie met de BTC? Ik heb er nog wat staan en zit er over na te denken om deze om te zetten in ETH. Mede vanwege de verwachting dat BTC nog ver gaat dalen. Holden jullie BTC of investeren jullie nu voornamelijk in andere coins?
pi_169770916
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met 0.07 BTC. En nu begin ik te twijfelen of er überhaupt zoveel opstaat. Maar ik heb goede dingen gehoord over Electrum.
Nou, het is me net alsnog gelukt. Met Multibit HD 0.1.0 blijven ze na sync confirmed en beschikbaar. Misschien kun je daar wat mee :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
Hoop dat mensen trouwens nog ARK hadden gekocht hier want die is verdriedubbeld *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, gekocht op 3200, dat was een lekker ritje ja :P
pi_169771358
Lekker in ETH douwen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169781991
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:07 schreef tgev het volgende:

[..]

Vorige week ook opnieuw de Mist wallet gedownload. Je moet het inderdaad even met --fast doen. Dan duurt het een paar uurtjes voordat alles gesynchroniseerd is. Daarna werkt het prima. :)

Wat doen jullie met de BTC? Ik heb er nog wat staan en zit er over na te denken om deze om te zetten in ETH. Mede vanwege de verwachting dat BTC nog ver gaat dalen. Holden jullie BTC of investeren jullie nu voornamelijk in andere coins?
Paar uurtjes? Hij staat vanaf vanochtend 11 uur aan... Nog steeds bezig, ik raak zelfs out of diskspace op m'n laptop.

1. Waarom moet ik die hele blockchain downloaden? wat is dat voor iets achterlijks
2. Hoe groot is deze totaal?

Thx in advance :)
Lambo of Rekt
  zondag 26 maart 2017 @ 08:39:39 #43
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169785281
Eindelijk, TIME begint met stijgen, zal wel komen omdat die bounties eindelijk gedumpt konden worden.

Had jij nog laag bijgekocht, MaGNeT?
Spatieboos
pi_169785291
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:39 schreef Spatieloos het volgende:
Eindelijk, TIME begint met stijgen, zal wel komen omdat die bounties eindelijk gedumpt konden worden.

Had jij nog laag bijgekocht, MaGNeT?
Neuh, heb er nog steeds 1000.

De rest:
31.000 Waves
100.000 GNT
100.000 Lisk
7.55 BTC
  zondag 26 maart 2017 @ 08:44:30 #45
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169785326
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Neuh, heb er nog steeds 1000.

De rest:
31.000 Waves
100.000 GNT
100.000 Lisk
7.55 BTC
Geen ETH meer? :o
Spatieboos
pi_169785388
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:44 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Geen ETH meer? :o
Nee, paar keer in- en uitgestapt en van 6.9 naar 7.55 BTC gegaan.
Wacht nu geduldig op een dip.
pi_169786000
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, paar keer in- en uitgestapt en van 6.9 naar 7.55 BTC gegaan.
Wacht nu geduldig op een dip.
Wat voor dip zou je acceptabel vinden? 0.03?
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 10:14:30 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169786006
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:14 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat voor dip zou je acceptabel vinden? 0.03?
0.01
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169786026
Die dip komt er wel ben alleen benieuwd wanneer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 10:17:39 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169786040
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die dip komt er wel ben alleen benieuwd wanneer.
Samen met Bitcoin.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 10:19:59 #51
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169786063
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

0.01
Daar komt hij helaas nooit meer tenzij er een derde chain komt Ethereum classic classic? bij een Fork naar PoS ofzo.
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 10:20:59 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169786071
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:19 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Daar komt hij helaas nooit meer tenzij er een derde chain komt Ethereum classic classic? bij een Fork naar PoS ofzo.
Toen ik de vorige keer op 0.03 kocht in afwachting van verdere moon, zakte ie ook in elkaar dankzij DAO, dus dat gaat nu gewoon weer gebeuren :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169786077
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die dip komt er wel ben alleen benieuwd wanneer.
Ik dacht gisteren even greedy te zijn door een deel van mijn ETH te verkopen en te wachten op een dip (van 0.0519 naar 0.0517). Dat ging de eerste keer goed en aangezien het constant op en neer ging deed ik het nog een keer. Alleen toen schoot hij omhoog tot de 0.056 :{ :{

Ik helemaal :'( . Toen maar gaan slapen en wachten op een dippie. Bleek hij ergens vannacht te zijn gedaald tot precies 0.0517 zodat ik weer kon instappen *O*

Leuk, zo'n volatiele markt, maar niet als je net in de onderste dip verkoopt :P
[P]otverdorie
  zondag 26 maart 2017 @ 11:01:33 #54
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169786543
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Toen ik de vorige keer op 0.03 kocht in afwachting van verdere moon, zakte ie ook in elkaar dankzij DAO, dus dat gaat nu gewoon weer gebeuren :(
Het gebeurt alleen als jij nu ETH koopt en hem iets lager weer verkoopt
Spatieboos
pi_169788713
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:14 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat voor dip zou je acceptabel vinden? 0.03?
Rond de 0.04 koop ik weer.
pi_169788992
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Samen met Bitcoin.
Bitcoin is weer even klaar met dippen imo ;)
  zondag 26 maart 2017 @ 13:18:22 #57
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169789003
Koopjes van de dag (linkjes in spoilers)

1. RISE - DPoS clone van LISK die na de ICO van ~2200 satoshi helemaal zakte naar 200 satoshi omdat de main developer zijn werk niet goed deed, die is nu ontslagen en mensen krijgen weer vertrouwen, er is ook een delegate contest die eindigt op 30 April, ik heb gepraat met een groot investeerder die binnenkort heel veel meer wilt kopen als hij weer geld heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Waves - Waves is de laatste tijd weinig gestegen ondanks al de altcoin pumps, ik denk dat deze ook nog gaat volgen. Er komen leuke Tokens projecten die op Waves draaien binnenkort, zoals Zrcoin, een token gebacked door het element Zirconium. Ook heeft Waves een token genaamd Waves Community Token (WCT), dat nu alleen op Tidex.com te koop is en waarschijnlijk stijgt als het op andere exchanges komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. MCRN - Kort voor Macron, een kandidaat voor de Franse verkiezingen die volgens de polls gaat winnen. Deze coin is als ICO op cryptopia uitverkocht voor 10 satoshi per stuk (totaal 400 miljoen MCRN) en ze zijn nu te koop voor 6/7 satoshi op Yobit. Officieel begint de campagne van de Franse verkiezingen op 11 April en stemmen ze op 23 April, wees dus op tijd als je interesse hebt (Er is ook een LEPEN coin, Marine Le Pen, die tweede staat in de verkiezingen, deze kost nu 10 satoshi)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ook nog wat leuke ICO's

1. Zrcoin - zoals eerder genoemd, ze beloven het geld te steken in het produceren van ZrO2 en later zelfs met de winst tokens terug te kopen en ze garanderen dat je je geld terug kan krijgen na de ICO
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Lunyr- (begint 29 Maart) denk aan een betere Wikipedia met gerichte ads die betaald worden met LUN. Feiten en informatie worden peer reviewed en gecontroleerd en peer reviewers verdienen daar LUN mee. Ethereum smartcontract, helaas kan er alleen geïnvesteerd worden met ETH (Verdien een extraatje met de Bounty campaign)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Wetrust - Geld lenen en uitlenen zonder banken. Zelf twijfel ik nog over deze. De ICO bonus is tot de 29e nog 10%
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Spatieloos op 26-03-2017 13:28:35 ]
Spatieboos
  zondag 26 maart 2017 @ 19:04:53 #58
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169796107
* Whuzz meldt zich na jaaaaren maar weer eens in de crypto topics.

Korte geschiedenis: In de BTC "early" days hier hele mooie leuke informatieve... uh... verhitte discussies gehad, onder andere met MaGneT :W
Fervent BTC criticaster (nog steeds), maar stiekem toch speculant. Ooit voor een paar euro 100 BTC gekocht, in tranches verkocht, tot ik er nog een handvol over had.
Toen de interesse in het onderwerp verloren en in de tussentijd ook mijn wallet verloren. Huis helemaal verbouwd (bitcoins zijn omgetoverd tot diverse renovatieprojecten, toch nog ergens goed voor geweest zegmaar ;) ) en bij de laatste opruim actie op een oude backupschijf mijn wallet terug gevonden (oude MultiBit Classic).

btc-recover en 3.4 miljard attempts (duurde een paar dagen) later heb ik weer ~9 BTC. En stiekem een beetje spijt dat ik mijn wallet niet met de originele 100 BTC ben kwijtgeraakt destijds :P (Dan was de verbouwing een verhuizing geworden gok ik _O- )

Anywayzzzz. Hallo! Ik ben nog steeds erg critisch over BTC op de lange termijn, maar wel erg positief over blockchain technologie. En ik wil wel met wat verschillende coins spelen.
Wat is de opinie hier over XMR?

En qua beheer van de verschillende coins? Mijn huidige idee is:
- Alle wallets locaal (destijds 3 dagen voor de ondergang van MTGox alles daar weggehaald goddank, maar wil dus liever niet veel in online wallets hebben)
- "Core clients" voor de verschillende coins. Of zijn er goede multi-coin wallets?
- Euro -> bitcoin via Bitonic -> Poloniex -> Traden in verschillende coins -> vice versa
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169797140
Wat is DCR in hemelsnaam.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 19:54:20 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169797154
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is DCR in hemelsnaam.
Dingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169797168
Hey Whuzz lang niet gezien :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169797271
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Paar uurtjes? Hij staat vanaf vanochtend 11 uur aan... Nog steeds bezig, ik raak zelfs out of diskspace op m'n laptop.

1. Waarom moet ik die hele blockchain downloaden? wat is dat voor iets achterlijks
2. Hoe groot is deze totaal?

Thx in advance :)
Haha, shit! Dat is wel heel lang.

Je moet inderdaad de hele blockchain downloaden voordat je transacties kan maken. Er zijn totaal iets van 3 miljoen blocks die je moet downloaden volgens mij.

Je internetverbinding is ook wel belangrijk, sluit je laptop anders eens rechtstreeks aan je modem dmv een kabel.

Je hebt eerst geth --remove gedaan?

Geduld is een schone zaak :)
  zondag 26 maart 2017 @ 19:59:42 #63
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169797316
Ik heb vanochtend Mist nog geïnstalleerd, was in 3,5 uur klaar met de blockchain. Prima te doen dus.

Edit: :W Droppie
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169799808
Mist doet het hier prima, maar je moet wel fatsoenlijke bandbreedte hebben en liefst dagelijks maar toch wel minstens 1 keer per week weer even syncen.

Leuke ritje maakt NAV trouwens. Ik zag die enorme groene candle en toen die weer terug begon te vallen alles verkocht en een lagere kooporder ingeschoten. Vorige week al hetzelfde grapje gedaan en dat levert zomaar 3000 NAV op.
  zondag 26 maart 2017 @ 21:32:49 #65
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169800775
Mooie Pump&Dump op GNT _O-
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 21:49:46 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169801248
20 Ethereum gekocht. Eens kijken waar dit naar toe gaat :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 26 maart 2017 @ 21:58:43 #67
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169801494
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:04 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz meldt zich na jaaaaren maar weer eens in de crypto topics.

Korte geschiedenis: In de BTC "early" days hier hele mooie leuke informatieve... uh... verhitte discussies gehad, onder andere met MaGneT :W
Fervent BTC criticaster (nog steeds), maar stiekem toch speculant. Ooit voor een paar euro 100 BTC gekocht, in tranches verkocht, tot ik er nog een handvol over had.
Toen de interesse in het onderwerp verloren en in de tussentijd ook mijn wallet verloren. Huis helemaal verbouwd (bitcoins zijn omgetoverd tot diverse renovatieprojecten, toch nog ergens goed voor geweest zegmaar ;) ) en bij de laatste opruim actie op een oude backupschijf mijn wallet terug gevonden (oude MultiBit Classic).

btc-recover en 3.4 miljard attempts (duurde een paar dagen) later heb ik weer ~9 BTC. En stiekem een beetje spijt dat ik mijn wallet niet met de originele 100 BTC ben kwijtgeraakt destijds :P (Dan was de verbouwing een verhuizing geworden gok ik _O- )

Anywayzzzz. Hallo! Ik ben nog steeds erg critisch over BTC op de lange termijn, maar wel erg positief over blockchain technologie. En ik wil wel met wat verschillende coins spelen.
Wat is de opinie hier over XMR?

En qua beheer van de verschillende coins? Mijn huidige idee is:
- Alle wallets locaal (destijds 3 dagen voor de ondergang van MTGox alles daar weggehaald goddank, maar wil dus liever niet veel in online wallets hebben)
- "Core clients" voor de verschillende coins. Of zijn er goede multi-coin wallets?
- Euro -> bitcoin via Bitonic -> Poloniex -> Traden in verschillende coins -> vice versa
Haha nice, 9 BTC vinden. Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom je zo kritisch bent tegenover Bitcoin :o
Spatieboos
  zondag 26 maart 2017 @ 21:59:41 #68
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169801524
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Mooie Pump&Dump op GNT _O-
Had mijn GNT rond 2400 weg gedaan ;-;
Spatieboos
pi_169801666
quote:
6s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
20 Ethereum gekocht. Eens kijken waar dit naar toe gaat :+
Lekker hoor *O* ^O^
[P]otverdorie
  zondag 26 maart 2017 @ 22:12:29 #70
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_169801878
Ben een jaar of twee uit deze wereld geweest.

Ik heb binnenkort wat centen vrij uit een deposito, ik zit eraan te denken om dit in cryptocurrencies om te zetten. Ik wil er niet dagelijks mee bezig zijn, ik wil er voor ongeveer een jaar in zitten.

Ik zie dat ethereum door het dak gaat maar is dit een pump and dump of het is het een serieuze altcoin waar je iets mee zou moeten?

Hoe zit het met bitcoin core en bitcoin unlimited? Is er op dit vlak nog onzekerheid voor de BTC koers?

Wie heeft tips / suggesties?
  zondag 26 maart 2017 @ 22:13:59 #71
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169801915
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:58 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Haha nice, 9 BTC vinden. Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom je zo kritisch bent tegenover Bitcoin :o
Om dezelfde reden nog steeds als jaren terug, een reden die mijns inziens de afgelopen 7 jaar wel is bewezen:

Bitcoin is geen munt, geen geld, geen valuta, geen "handelsmiddel". Het is puur speculatief, omdat het extreem deflatoir is. Max 21Mln bitcoins, minus de coins die verloren gaan. Het is alsof je een taart hebt, die je gaat verdelen, maar na elke punt die je uit de taart haalt schuiven er twee mensen aan de tafel bij.
Niemand (een paar anekdotes daargelaten) koopt iets met bitcoin. Als je een bitcoin hebt ga je er op zitten, hopend dat die meer waard wordt. We zijn niet voor niets ooit van de goudstandaard afgestapt.
En als blijkt dat er geen economie rondom de bitcoin ontstaat, dan komt er een moment dat iemand bedenkt dat het dan eigenlijk ook niets waard is.

Echter (en hierin is mijn standpunt in de afgelopen jaren wél veranderd) is de blockchain technologie wél erg interessant en bruikbaar. Als je bitcoin niet als een valuta, ruilmiddel of "geld" beschouwd, maar als een onderliggend systeem waarmee informatieuitwisseling, transacties en waarde overdracht worden *vastgelegd* (i.t.t. betaald worden), dan heeft het wel degelijk een waarde.

Daar zit bij BTC echter momenteel wat mij betreft de crux; juist op dát vlak is de BTC blockchain momenteel niet sustainable. (Zie hele discussie BTU/Segwit)
En omdat men BTC zo speculatief als investering heeft gezien zijn er nu dus enorme belangen mee gemoeid, waardoor het heel moeilijk is om het protocol te verbeteren. Het onderdeel van BTC dat mijns inziens nooit op de lange termijn kán werken (waardemiddel) houd het deel dat wél kan werken in een wurggreep.

Ik kijk dan ook met interesse naar altcoins. XMR, ETH, enz.

Dat alles neemt niet weg dat je er in de tussentijd goed (goud) geld mee kan verdienen natuurlijk. En ik zou geen hollander zijn als ik díe kans best wil aangrijpen, zelfs als ik ergens op de lange termijn geen toekomst voor zie :P (BTC dus, niet blockchain technologie. Dat heeft zeker toekomst)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:17:13 #72
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169802043
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Ben een jaar of twee uit deze wereld geweest.

Ik heb binnenkort wat centen vrij uit een deposito, ik zit eraan te denken om dit in cryptocurrencies om te zetten. Ik wil er niet dagelijks mee bezig zijn, ik wil er voor ongeveer een jaar in zitten.

Ik zie dat ethereum door het dak gaat maar is dit een pump and dump of het is het een serieuze altcoin waar je iets mee zou moeten?

Hoe zit het met bitcoin core en bitcoin unlimited? Is er op dit vlak nog onzekerheid voor de BTC koers in zijn huidige vorm?
Ethereum is wel een van de enige echt serieuze coins. Maar hij is al aardig hoog nu, dus het zou me niks verbazen als mensen nu langzaam aan het verkopen zijn en hij weer gaat zakken.

En ja Bitcoin unlimited wilt misschien forken, maar ze merken denk ik ook wel dat niemand daar op zit te wachten op dit moment en ze alleen maar hun volgelingen kwijt zouden raken en de eerste bitcoin chain toch wel wint. Het brengt iig wel onzekerheid.

Maar Bitcoin is nog aardig laag, dus wees niet bang om te kopen, lager dan 700 is onwaarschijnlijk zelfs als er geforkt wordt. En als je ETH wilt kopen zou ik ook wachten op een dipje.
Spatieboos
  zondag 26 maart 2017 @ 22:20:12 #73
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169802150
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:17 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Maar Bitcoin is nog aardig laag, dus wees niet bang om te kopen, lager dan 700 is onwaarschijnlijk zelfs als er geforkt wordt. En als je ETH wilt kopen zou ik ook wachten op een dipje.
Eensch. Ik heb zelf net wat extra BTC gekocht, omdat het net in een dipje zit en ik wacht tot een gunstig moment waarop BTC hoog staat en ETH of XMR net even laag, dan zet ik het om.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:23:37 #74
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169802287
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:13 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Om dezelfde reden nog steeds als jaren terug, een reden die mijns inziens de afgelopen 7 jaar wel is bewezen:

Bitcoin is geen munt, geen geld, geen valuta, geen "handelsmiddel". Het is puur speculatief, omdat het extreem deflatoir is. Max 21Mln bitcoins, minus de coins die verloren gaan. Het is alsof je een taart hebt, die je gaat verdelen, maar na elke punt die je uit de taart haalt schuiven er twee mensen aan de tafel bij.
Niemand (een paar anekdotes daargelaten) koopt iets met bitcoin. Als je een bitcoin hebt ga je er op zitten, hopend dat die meer waard wordt. We zijn niet voor niets ooit van de goudstandaard afgestapt.
En als blijkt dat er geen economie rondom de bitcoin ontstaat, dan komt er een moment dat iemand bedenkt dat het dan eigenlijk ook niets waard is.

Echter (en hierin is mijn standpunt in de afgelopen jaren wél veranderd) is de blockchain technologie wél erg interessant en bruikbaar. Als je bitcoin niet als een valuta, ruilmiddel of "geld" beschouwd, maar als een onderliggend systeem waarmee informatieuitwisseling, transacties en waarde overdracht worden *vastgelegd* (i.t.t. betaald worden), dan heeft het wel degelijk een waarde.

Daar zit bij BTC echter momenteel wat mij betreft de crux; juist op dát vlak is de BTC blockchain momenteel niet sustainable. (Zie hele discussie BTU/Segwit)
En omdat men BTC zo speculatief als investering heeft gezien zijn er nu dus enorme belangen mee gemoeid, waardoor het heel moeilijk is om het protocol te verbeteren. Het onderdeel van BTC dat mijns inziens nooit op de lange termijn kán werken (waardemiddel) houd het deel dat wél kan werken in een wurggreep.

Ik kijk dan ook met interesse naar altcoins. XMR, ETH, enz.

Dat alles neemt niet weg dat je er in de tussentijd goed (goud) geld mee kan verdienen natuurlijk. En ik zou geen hollander zijn als ik díe kans best wil aangrijpen, zelfs als ik ergens op de lange termijn geen toekomst voor zie :P (BTC dus, niet blockchain technologie. Dat heeft zeker toekomst)
Ik denk ook dat er andere coins veel van de blockchain economie gaan meepikken en ze belangrijker worden dan Bitcoin op dat gebied. Maar ik denk juist dat Bitcoin als internationaal 24/7 speculatief ''safe'' haven (ups and downs maar over het algemeen omhoog over de jaren) gebruikt kan worden en dus toch nog een toekomst functie heeft. Ik denk ook dat als Bitcoin eenmaal een marketcap van boven de biljoen heeft het relatief stabieler zal reageren en dat het daarom wel een makkelijk verhandelbaar en verzendbare goud alternatief zou kunnen worden. En in tegenstelling tot goud neemt de inflatie flink af tot het deflationair is, terwijl bij goud juist de inflatie toe kan nemen in de toekomt door space mining en goud creatie uit lood met fusie energie of iets dergelijks.
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 22:24:25 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169802316
Oeps... crash gemist... dan maar nog lager kopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 22:33:37 #76
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169802684
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:23 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er andere coins veel van de blockchain economie gaan meepikken en ze belangrijker worden dan Bitcoin op dat gebied. Maar ik denk juist dat Bitcoin als internationaal 24/7 speculatief ''safe'' haven (ups and downs maar over het algemeen omhoog over de jaren) gebruikt kan worden en dus toch nog een toekomst functie heeft.
Ik ben er iets van 3 jaar (of meer? Weet niet eens meer) tussenuitgeweest en ik heb niet het gevoel dat het er veel stabieler op is geworden. We zien nog steeds schommelingen van 30+%. Hoe lang moeten we nog wachten voor we BTC als "safe" gaan zien dan? Het meest gehoorde advies voor BTC (en altcoins ook natuurlijk) is nog altijd: "Stop er nooit meer in dan je bereid bent te verliezen". Dat hoor ik over goud, staatsobligaties (Venezuela daargelaten :P ) en andere "safe havens" nooit iemand zeggen.

quote:
Ik denk ook dat als Bitcoin eenmaal een marketcap van boven de biljoen heeft het relatief stabieler zal reageren en dat het daarom wel een makkelijk verhandelbaar en verzendbare goud alternatief zou kunnen worden.
Dat zei met ook vóór de marketcap een miljoen was. En vóór 10 miljoen, 100 miljoen, 1 miljard, 10 miljard... Ik zie het niet gebeuren.
Waarom niet? Omdat men toch steeds weer in die cyclus valt van: "Het is éigenlijk niets waard..." En zolang we BTC als een waardemiddel blijven zien klopt dat ook.

quote:
En in tegenstelling tot goud neemt de inflatie flink af tot het deflationair is, terwijl bij goud juist de inflatie toe kan nemen in de toekomt door space mining en goud creatie uit lood met fusie energie of iets dergelijks.
Ik doelde uiteraard op aards goud, niet op Star Trek goud :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169802851
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:13 schreef Whuzz het volgende:

Niemand (een paar anekdotes daargelaten) koopt iets met bitcoin. Als je een bitcoin hebt ga je er op zitten, hopend dat die meer waard wordt. We zijn niet voor niets ooit van de goudstandaard afgestapt.
Dit is onzin, de waarde van de bitcoins komt júist vanwege de darkweb markets, de anonimiteit. Daar komt de grote waarde vandaan omdat daar extreem veel geld in omgaat.

Die markets, zijn geen kleine jongens.
Lambo of Rekt
pi_169803023
Ik mis Ed :(
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 22:43:58 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169803103
Bij gebrek aan Edje:

Bitcoin raakt nu een kritiek punt. Het is nog even koffiedik kijken wat er precies gaat gebeuren de komende dag. 1050 lijkt het meest optimistische wat ik kan bedenken, voorat we weer naar beneden gaan. Als ie de trend blijft volgen, kan het zomaar zijn dat ie sub 800 duikt eind maart begin april, dus muah.


Mijn mooie tekening met drie mogelijke koersen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 22:44:52 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169803136
Buy staat klaar op 830 iig :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 22:44:53 #81
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169803137
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is onzin, de waarde van de bitcoins komt júist vanwege de darkweb markets, de anonimiteit. Daar komt de grote waarde vandaan omdat daar extreem veel geld in omgaat.

Die markets, zijn geen kleine jongens.
En daar hebben ze bitcoin voor nodig? Of maakt het ze verder weinig uit en zullen ze overstappen als een beter alternatief is? En wat doet dat met de waarde van bitcoin?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169803160
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Mooie Pump&Dump op GNT _O-
Ik stapte daar mooi met winst uit :D
Nu weer aankooporder gezet voor 98000 GNT :)
pi_169803190
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]

En daar hebben ze bitcoin voor nodig? Of maakt het ze verder weinig uit en zullen ze overstappen als een beter alternatief is? En wat doet dat met de waarde van bitcoin?
Als ik ETH koop, dat heb ik gister voor het eerst gedaan, dan wordt ik nog net niet aan een kruisverhoor op het politiebureau uitgenodigd;

ik moet;
1. Een account aanmaken
2. m'n mailadres geven
3. mn telefoon verifieren
4. via de transactie bevestigen dat dat mijn bankaccount is
5. (bij btc direct) een ID opsturen met een foto van mezelf erop + m'n ID goed leesbaar.

Versus:
1. Ideal betaling voor BTC.

Dus nee, ik denk niet dat ETH een goed anoniem alternatief wordt voor BTC op de darkweb markets.
Lambo of Rekt
  zondag 26 maart 2017 @ 22:48:40 #84
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169803250
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als ik ETH koop, dat heb ik gister voor het eerst gedaan, dan wordt ik nog net niet aan een kruisverhoor op het politiebureau uitgenodigd;

ik moet;
1. Een account aanmaken
2. m'n mailadres geven
3. mn telefoon verifieren
4. via de transactie bevestigen dat dat mijn bankaccount is
5. (bij btc direct) een ID opsturen met een foto van mezelf erop + m'n ID goed leesbaar.

Dus nee, ik denk niet dat ETH een goed anoniem alternatief wordt voor BTC.
Hoe koop jij (met fiat) anoniem BTC dan? (oprechte interesse)
Edit: zie net jouw edit. Je koopt BTC via ideal? 0 anonimiteit dus, in elk geval voor de fiscus en elke instantie die daar aan gelieerd is. (ik hoop dat je dat toch beseft)
Ik koop ETH ook indirect via ideal. BTC -> ETH. En BTC zou in die chain prima door iets anders vervangen kunnen worden in de toekomst.


Ik zie ETH ook niet als goed anon-alternatief voor BTC, maar wel als een beter sustainable ledger alternatief.
XMR heeft mijns inzies potentie als goed anon-alternatief.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 22:48:44 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169803252
Jezus Christus wat is btc-e een baggersite geworden... wachtwoord gerest, en geen enkele manier om mijn eigen wachtwoord in te stellen. Door dat tyfusgedoe nu uit mijn account gelockt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 22:50:04 #86
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169803306
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:33 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik ben er iets van 3 jaar (of meer? Weet niet eens meer) tussenuitgeweest en ik heb niet het gevoel dat het er veel stabieler op is geworden. We zien nog steeds schommelingen van 30+%. Hoe lang moeten we nog wachten voor we BTC als "safe" gaan zien dan? Het meest gehoorde advies voor BTC (en altcoins ook natuurlijk) is nog altijd: "Stop er nooit meer in dan je bereid bent te verliezen". Dat hoor ik over goud, staatsobligaties (Venezuela daargelaten :P ) en andere "safe havens" nooit iemand zeggen.

[..]

Dat zei met ook vóór de marketcap een miljoen was. En vóór 10 miljoen, 100 miljoen, 1 miljard, 10 miljard... Ik zie het niet gebeuren.
Waarom niet? Omdat men toch steeds weer in die cyclus valt van: "Het is éigenlijk niets waard..." En zolang we BTC als een waardemiddel blijven zien klopt dat ook.

[..]

Ik doelde uiteraard op aards goud, niet op Star Trek goud :P
Ik denk ook niet dat Bitcoin nu al een safe haven is, maar KAN worden in de toekomst als het ooit zo'n hoge waarde krijgt dat het stabiliseert. En 30% schommelingen zijn steeds zeldzamer, in 2013 kwamen ze vaker voor en heftiger. Ook is bitcoin steeds beter gedistribueerd. In Afrika en Zuid-Amerika kopen mensen het steeds meer (vooral landen met inflatie problemen, toch een soort van safe haven toch? Misschien is iets fysieks als goud wel te riskant voor hen omdat het makkelijker gestolen kan worden en moeilijker te transporteren is)

En hoe meer mensen waarde hechten aan Bitcoin, hoe beter de klappen op te vangen zijn. Er zijn waarschijnlijk niet veel meer mensen dan in 2013 die wachten op een Bitcoin dip om te kopen, en daarmee stabiliseren ze het ook een beetje. Ook gaat hij langzamer omhoog, mensen zijn nu banger om op het hoogste punt te kopen. In mijn ogen is het een stuk stabieler dan toe, ondanks de afgewezen ETF/hardfork. Als een exchange gehackt wordt of er vandoor gaat is het probleem ook niet zo groot, er zijn nu veel grote exchanges en het zit niet allemaal op 1 grote berg/mountain.

Ik denk dat iig hoe hoger de prijs van bitcoin hoe stabieler hij wordt (tenzij het 1 grote pump ATH is)

En space mining wordt serieus binnen 20 jaar een ding, enorm veel goud in het zonnestelsel. De langzame goud bubbel barst misschien nog wel een keer.
Spatieboos
pi_169803343
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hoe koop jij (met fiat) anoniem BTC dan? (oprechte interesse)
Ik zie ETH ook niet als goed anon-alternatief voor BTC, maar wel als een beter sustainable ledger alternatief.
XMR heeft mijns inzies potentie als goed anon-alternatief.
Ik koop geen anonieme BTC, mij maakt het niet uit dat de NSA of AIVD weet dat ik wel ns drugs bestel op de darkweb... Maar als ik zou willen, kan ik wel mijn BTC anoniem richting darkweb brengen, dat men dus niet meer weet dat dat diezelfde BTC is die ik gekocht heb. Dus in theorie zou ik anoniem iets kunnen kopen op de darkweb markets met BTC ja.
Lambo of Rekt
  zondag 26 maart 2017 @ 22:53:02 #88
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169803426
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:50 schreef Spatieloos het volgende:

Ook is bitcoin steeds beter gedistribueerd.
Dat waag ik te betwijfelen. Voorzover ik nu kan zien is de macht van de grote pools véél groter geworden binnen BTC dan vroeger. Die zijn de kern van de hele Segwit/BU discussie. De paar grootste pools hebben in hun uppie een veto (zonder hen is 95% Segwit implementatie niet te halen).

Tuurlijk kúnnen miners switchen van pool. Net als mensen kunnen wisselen van bank als het beleid ze niet aanstaat. Maar dóen ze dat?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:53:57 #89
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169803465
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:53 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen. Voorzover ik nu kan zien is de macht van de grote pools véél groter geworden binnen BTC dan vroeger. Die zijn de kern van de hele Segwit/BU discussie. De paar grootste pools hebben in hun uppie een veto (zonder hen is 95% Segwit implementatie niet te halen).

Tuurlijk kúnnen miners switchen van pool. Net als mensen kunnen wisselen van bank als het beleid ze niet aanstaat. Maar dóen ze dat?
Ik heb het dan ook niet over mining, maar over de coins zelf. Mining is iid minder gedecentraliseerd, dan doet ETH het een stuk beter.
Spatieboos
  zondag 26 maart 2017 @ 22:54:27 #90
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169803477
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik koop geen anonieme BTC, mij maakt het niet uit dat de NSA of AIVD weet dat ik wel ns drugs bestel op de darkweb... Maar als ik zou willen, kan ik wel mijn BTC anoniem richting darkweb brengen, dat men dus niet meer weet dat dat diezelfde BTC is die ik gekocht heb. Dus in theorie zou ik anoniem iets kunnen kopen op de darkweb markets met BTC ja.
Daar moet je met BTC anders behoorlijk wat moeite voor doen. (Jij kunt dat vast, maar een leek niet). Dat heeft XMR beter voor elkaar voor zover ik kan zien.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169803484
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:53 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over mining, maar over de coins zelf. Mining is iid minder gedecentraliseerd, dan doet ETH het een stuk beter.
Heeft ETH ook een max?
Lambo of Rekt
  zondag 26 maart 2017 @ 22:55:56 #92
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169803541
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:53 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over mining, maar over de coins zelf. Mining is iid minder gedecentraliseerd, dan doet ETH het een stuk beter.
Op dat punt heb je gelijk. Vandaar dan ook mijn interesse in ETH en XMR.
ETH voor stabiele ledgerwerking, XMR voor anonieme waardeoverdracht (niet-deflatoir ingericht)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169803594
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:54 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Daar moet je met BTC anders behoorlijk wat moeite voor doen. (Jij kunt dat vast, maar een leek niet). Dat heeft XMR beter voor elkaar voor zover ik kan zien.
Ik ben behoorlijk onderlegd in de werking van BTC, maar minimaal onderlegd in de alternatieven ervan, daarom kom ik hier kijken :P om wat kennis op te doen over de alt's
Lambo of Rekt
  zondag 26 maart 2017 @ 23:00:46 #94
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169803714
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben behoorlijk onderlegd in de werking van BTC, maar evenmin onderlegd in de alternatieven ervan, daarom kom ik hier kijken :P om wat kennis op te doen over de alt's
Same here. Heb me de afgelopen 3 dagen zitten inlezen op de altcoins en daardoor weer interesse in crypto's gekregen. Erg interessant.

XMR: Transactiewaardes zijn niet default openbaar in de chain. Je kunt jouw transacties wel publiek inzichtelijk máken als je dat nodig hebt. Dus een stuk anoniemer dan BTC, omdat je niet simpelweg de waarde-keten via transacties kunt herleiden.
Daarnaast is er geen eindmaximum aan de coins. Als de coins "op" zijn blijft het op een gestaag kleine groei hangen (ik meen +3 coins per minuut). Stuk minder deflatoir dan BTC.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Eindredactie Games zondag 26 maart 2017 @ 23:07:27 #95
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169803904
het zakt iig nu allemaal in
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169803918
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:00 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Same here. Heb me de afgelopen 3 dagen zitten inlezen op de altcoins en daardoor weer interesse in crypto's gekregen. Erg interessant.

XMR: Transactiewaardes zijn niet default openbaar in de chain. Je kunt jouw transacties wel publiek inzichtelijk máken als je dat nodig hebt. Dus een stuk anoniemer dan BTC, omdat je niet simpelweg de waarde-keten via transacties kunt herleiden.
Daarnaast is er geen eindmaximum aan de coins. Als de coins "op" zijn blijft het op een gestaag kleine groei hangen (ik meen +3 coins per minuut). Stuk minder deflatoir dan BTC.
De waarde van BTC zal toch júist ook gaan stijgen ómdat het een maximum heeft? Als het maximum bereikt is, gaan ze schaarser worden en dat resulteert in hogere prijs.
Lambo of Rekt
  zondag 26 maart 2017 @ 23:10:42 #97
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169804009
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:55 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Op dat punt heb je gelijk. Vandaar dan ook mijn interesse in ETH en XMR.
ETH voor stabiele ledgerwerking, XMR voor anonieme waardeoverdracht (niet-deflatoir ingericht)
Vergeet niet de andere functie van ETH, smart contracts/dapps. En met Zksnarks (of zoiets, dat Zcash gebruikt) zou je ook anonieme tokens OP ethereum kunnnen maken. Een project ZETH https://bitcointalk.org/index.php?topic=1802128 is daar nu mee bezig (alleen ik twijfel of deze een scam is) maar Vitalik (uitvinder van ETH) zei dat het mogelijk was, en ik vertrouw hem wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spatieloos op 26-03-2017 23:18:14 ]
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 23:21:28 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169804303
Met dat fork-gebeuren komende, gaan we wel heerlijke tijden tegemoet. Als er niks gebeurt, dan worden de fees achterlijk hoog en stort het in elkaar. Dus dan komt het aan op wat er gebeurt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 maart 2017 @ 23:23:26 #99
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169804361
Ik begon mijn short vandaag op 990 :D
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 23:26:10 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169804431
En ik ben weer mijn btc-e wachtwoord kwijt... welke sukkel verzint er ook zo'n systeem dat je niet je eigen wachtwoord mag gebruiken en dat je wordt geblokkeerd na 2 resets :|W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 23:28:49 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169804491
En captcha's bij login :')

Maar EIN-DE-LIJK binnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 maart 2017 @ 23:35:13 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169804640
quote:
Created buy order 0.30060128 BTC by price 820.18 USD (total 246.54715783 USD)
Tijd voor een:
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 27 maart 2017 @ 07:24:38 #103
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169807404
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 23:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De waarde van BTC zal toch júist ook gaan stijgen ómdat het een maximum heeft? Als het maximum bereikt is, gaan ze schaarser worden en dat resulteert in hogere prijs.
Totdat men doorheeft dat dat de énige reden is van de stijging en dat er geen onderliggende waarde is. De tulpenmanie, maar dan erger (tulpen kon je in elk geval nog naar kijken).
Het deflatoire karakter van BTC zorgt er voor dat er geen onderliggende economie ontstaat, want niemand geeft ze uit, omdat het alleen als speculatie wordt gezien.

De onderliggende waarde zou kunnen/moeten zijn dat de blockchain voor mooie en nuttige toepassingen wordt gebruikt. Ledgers, contracts, anoniem waarde overdragen, enz. Maar die blockchain is momenteel niet sustainable (BU/Segwit oplossing nodig) en de oplossingen komen er niet doorheen, omdat de enorme speculanten en miner-kartels klem zitten. Een catch-22 dus.
En voor die onderliggende toepassingen zijn er inmiddels betere altcoins...

[ Bericht 0% gewijzigd door Whuzz op 27-03-2017 08:15:20 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:47:10 #104
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169808368
Waves :D
Spatieboos
pi_169809251
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:47 schreef Spatieloos het volgende:
Waves :D
Haha, ja, Waves is goed op dreef.
Wat ook leuk is, omdat ik Waves in mijn WavesLite wallet heb, krijg ik al diverse tokens zonder er iets voor te hoeven doen :D
  maandag 27 maart 2017 @ 10:59:49 #106
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169809467
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, ja, Waves is goed op dreef.
Wat ook leuk is, omdat ik Waves in mijn WavesLite wallet heb, krijg ik al diverse tokens zonder er iets voor te hoeven doen :D
Huh, hoe werkt dat?

Ik had ook nog 0.00001 waves op mijn WavesLite wallet, ik zie dat ik SMART en Riptobux heb, maar in mini hoeveelheden :/
Spatieboos
pi_169809558
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Huh, hoe werkt dat?

Ik had ook nog 0.00001 waves op mijn WavesLite wallet, ik zie dat ik SMART en Riptobux heb, maar in mini hoeveelheden :/
Blijkbaar worden die verspreid naar hoeveelheid Waves die je hebt.
Alleen al mijn gratis Waves Community Tokens zijn 293 Euro waard nu, best aardig.
De rest is zo te zien nog niet echt een exchange voor.
pi_169809628
Time heeft vannacht ook even de ICO prijs aangeraakt.
  Eindredactie Games maandag 27 maart 2017 @ 11:13:14 #109
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169809650
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Time heeft vannacht ook even de ICO prijs aangeraakt.
gaat lekker
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 maart 2017 @ 11:25:56 #110
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169809830
Als je nog wat Bitcoins over hebt, nu zijn de lending rates heel hoog op Poloniex, meer dan 0.2% per 24 uur en je kan ze vast zetten voor minimaal 2 dagen maximaal 30.

0.2% per dag is cumulatief ongeveer een verdubbeling per jaar. Denk niet dat je elke dag 0.2% kan krijgen though, maar is toch aardig wat, en als Bitcoin dan ook nog eens stijgt

Risico is natuurlijk dat Poloniex niet een Mt. Gox doet of iets dergelijks.
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 11:26:03 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169809835
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:47 schreef Spatieloos het volgende:
Waves :D
Hier stond wat anders.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 27 maart 2017 @ 11:26:10 #112
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_169809837
Bij welke exchange handelen jullie tegenwoordig ik deed destijds zelf veel bij BTC-e maar ik weet niet hoe deze exchange zich nu verhoudt tav trade volumes.

quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:17 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ethereum is wel een van de enige echt serieuze coins. Maar hij is al aardig hoog nu, dus het zou me niks verbazen als mensen nu langzaam aan het verkopen zijn en hij weer gaat zakken.

En ja Bitcoin unlimited wilt misschien forken, maar ze merken denk ik ook wel dat niemand daar op zit te wachten op dit moment en ze alleen maar hun volgelingen kwijt zouden raken en de eerste bitcoin chain toch wel wint. Het brengt iig wel onzekerheid.

Maar Bitcoin is nog aardig laag, dus wees niet bang om te kopen, lager dan 700 is onwaarschijnlijk zelfs als er geforkt wordt. En als je ETH wilt kopen zou ik ook wachten op een dipje.
Thanks. ETH lijkt zich aardig te houden. Ik ga me eerst nog maar eens goed inlezen en de markt in de gaten houden.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:28:29 #113
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169809876
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Bij welke exchange handelen jullie tegenwoordig ik deed destijds zelf veel bij BTC-e maar ik weet niet hoe deze exchange zich nu verhoudt tav trade volumes.

[..]

Thanks. ETH lijkt zich aardig te houden. Ik ga me eerst nog maar eens goed inlezen en de markt in de gaten houden.
Poloniex is qua volume (en imo interface) de beste voor altcoins/ETH. Het heeft de meeste grote coins op een paar uitzonderingen na. Nadeel is wel dat de beginnende kleine coins die misschien ooit x100 gaan daar niet zo snel te vinden zijn. Vooral de nachtmodus is fijn.

als je met hoge leverage wil traden is Bitmex wel een aanrader, alleen hier handel je in contracten/swaps/futures en niet in echte coins en je kunt alleen BTC als margin gebruiken.
Spatieboos
pi_169810829
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Bij welke exchange handelen jullie tegenwoordig ik deed destijds zelf veel bij BTC-e maar ik weet niet hoe deze exchange zich nu verhoudt tav trade volumes.

[..]

Thanks. ETH lijkt zich aardig te houden. Ik ga me eerst nog maar eens goed inlezen en de markt in de gaten houden.
Poloniex baby! *O* Owh en wat betreft ETH in de gaten houden: ETHtrader op Reddit is een absolute aanrader.
[P]otverdorie
  maandag 27 maart 2017 @ 12:37:46 #115
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169811155
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hier stond wat anders.
:P
Spatieboos
pi_169812568
Ik heb een tijdje geleden wat munten ingekocht. Heb nu van een 6 tal coins wat staan op Kraken. Ik wil dit gewoon gebruiken voor een eventuele waardestijging.

Zitten er nog nadelen aan dit allemaal gewoon op Kraken laten staan en er verder niets mee doen, behalve dat Kraken om kan vallen?
pi_169812623
Kan iemand mij daarnaast uitleggen wat het verschil tussen mijn Total balance en mijn Trade balance is op Kraken?
  maandag 27 maart 2017 @ 13:56:55 #118
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169812689
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:50 schreef twisteddlogic het volgende:

Zitten er nog nadelen aan dit allemaal gewoon op Kraken laten staan en er verder niets mee doen, behalve dat Kraken om kan vallen?
Om vallen, gehacked worden, leeggeroofd door de eigenaars... dat zijn inderdaad de grootste risico's. Met wat ik allemaal al heb zien gebeuren in cryptocoin-land is dat niet een risico dat ik zelf nog bereid ben te lopen, dus ik laat niets op online wallets staan dat niet direct bedoeld is voor hot trading.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169814332
1800 btc buywall op btc-e. Moon :9~
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 16:32:35 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169815791
Wat is deze? :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games maandag 27 maart 2017 @ 16:54:16 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169816240
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Wat is deze? :{
heb je ETH gekocht
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 16:56:40 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169816279
quote:
4s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:54 schreef Oscar. het volgende:

[..]

heb je ETH gekocht
Nee. Bitcoin doet niet wat ie had moeten doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169816284
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee. Bitcoin doet niet wat ie had moeten doen.
jij zat effe in fiat toch? :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 17:04:19 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169816436
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

jij zat effe in fiat toch? :+
Zal zo wel in elkaar flikkeren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169816577
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:24 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Totdat men doorheeft dat dat de énige reden is van de stijging en dat er geen onderliggende waarde is. De tulpenmanie, maar dan erger (tulpen kon je in elk geval nog naar kijken).
Het deflatoire karakter van BTC zorgt er voor dat er geen onderliggende economie ontstaat, want niemand geeft ze uit, omdat het alleen als speculatie wordt gezien.

De onderliggende waarde zou kunnen/moeten zijn dat de blockchain voor mooie en nuttige toepassingen wordt gebruikt. Ledgers, contracts, anoniem waarde overdragen, enz. Maar die blockchain is momenteel niet sustainable (BU/Segwit oplossing nodig) en de oplossingen komen er niet doorheen, omdat de enorme speculanten en miner-kartels klem zitten. Een catch-22 dus.
En voor die onderliggende toepassingen zijn er inmiddels betere altcoins...
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:24 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Totdat men doorheeft dat dat de énige reden is van de stijging en dat er geen onderliggende waarde is. De tulpenmanie, maar dan erger (tulpen kon je in elk geval nog naar kijken).
Het deflatoire karakter van BTC zorgt er voor dat er geen onderliggende economie ontstaat, want niemand geeft ze uit, omdat het alleen als speculatie wordt gezien.

De onderliggende waarde zou kunnen/moeten zijn dat de blockchain voor mooie en nuttige toepassingen wordt gebruikt. Ledgers, contracts, anoniem waarde overdragen, enz. Maar die blockchain is momenteel niet sustainable (BU/Segwit oplossing nodig) en de oplossingen komen er niet doorheen, omdat de enorme speculanten en miner-kartels klem zitten. Een catch-22 dus.
En voor die onderliggende toepassingen zijn er inmiddels betere altcoins...
Ketter!
  maandag 27 maart 2017 @ 17:26:42 #126
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169816846
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:12 schreef ZetaOS het volgende:

Ketter!
Ik prefereer de oudere term "zuiveraar", maar ketter is ook goed ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 27 maart 2017 @ 17:28:00 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169816868
Veel bots actief op poloniex heb ik al gemerkt die de prijzen opdrijven om daarna alles te onttrekken waarna de waarde instort.
pi_169816931
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee. Bitcoin doet niet wat ie had moeten doen.
Jawel :6
pi_169817104
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:26 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik prefereer de oudere term "zuiveraar", maar ketter is ook goed ;)
hehe :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 17:39:40 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169817129
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:31 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Jawel :6
Nou ok, je laatste kans om nog op een normaal niveau te verkopen voor CRASH.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 27 maart 2017 @ 17:46:58 #131
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_169817285
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
Koopjes van de dag (linkjes in spoilers)

1. RISE - DPoS clone van LISK die na de ICO van ~2200 satoshi helemaal zakte naar 200 satoshi omdat de main developer zijn werk niet goed deed, die is nu ontslagen en mensen krijgen weer vertrouwen, er is ook een delegate contest die eindigt op 30 April, ik heb gepraat met een groot investeerder die binnenkort heel veel meer wilt kopen als hij weer geld heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Waves - Waves is de laatste tijd weinig gestegen ondanks al de altcoin pumps, ik denk dat deze ook nog gaat volgen. Er komen leuke Tokens projecten die op Waves draaien binnenkort, zoals Zrcoin, een token gebacked door het element Zirconium. Ook heeft Waves een token genaamd Waves Community Token (WCT), dat nu alleen op Tidex.com te koop is en waarschijnlijk stijgt als het op andere exchanges komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. MCRN - Kort voor Macron, een kandidaat voor de Franse verkiezingen die volgens de polls gaat winnen. Deze coin is als ICO op cryptopia uitverkocht voor 10 satoshi per stuk (totaal 400 miljoen MCRN) en ze zijn nu te koop voor 6/7 satoshi op Yobit. Officieel begint de campagne van de Franse verkiezingen op 11 April en stemmen ze op 23 April, wees dus op tijd als je interesse hebt (Er is ook een LEPEN coin, Marine Le Pen, die tweede staat in de verkiezingen, deze kost nu 10 satoshi)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ook nog wat leuke ICO's

1. Zrcoin - zoals eerder genoemd, ze beloven het geld te steken in het produceren van ZrO2 en later zelfs met de winst tokens terug te kopen en ze garanderen dat je je geld terug kan krijgen na de ICO
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Lunyr- (begint 29 Maart) denk aan een betere Wikipedia met gerichte ads die betaald worden met LUN. Feiten en informatie worden peer reviewed en gecontroleerd en peer reviewers verdienen daar LUN mee. Ethereum smartcontract, helaas kan er alleen geïnvesteerd worden met ETH (Verdien een extraatje met de Bounty campaign)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Wetrust - Geld lenen en uitlenen zonder banken. Zelf twijfel ik nog over deze. De ICO bonus is tot de 29e nog 10%
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze post! ;)
  maandag 27 maart 2017 @ 21:37:11 #132
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169823304
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Kan iemand mij daarnaast uitleggen wat het verschil tussen mijn Total balance en mijn Trade balance is op Kraken?
Trade balance is voor margin trading. Je hebt margin nodig om met leverage te traden. Sommige coins kun je niet als margin gebruiken, ik heb bijvoorbeeld ICN (Iconomi) op kraken dat niet meetelt als trade balance, maar mijn BTC wel.

Total balance is gewoon je totale balans omgerekend naar 1 eenheid
Spatieboos
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:48:23 #133
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169830232
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Bedankt voor deze post! ;)
XBC zat er niet tussen... daar had je 1000% winst mee kunnen pakken :P
Maar ja, Cpt. Hindsight...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:55:02 #134
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169831095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]

XBC zat er niet tussen... daar had je 1000% winst mee kunnen pakken :P
Maar ja, Cpt. Hindsight...
Die kwam wel erg uit het niks ja :o

En gelijk de FOMO op veel andere ongepumpte Polo coins, interessant altijd die kettingreacites.
Spatieboos
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:50:25 #135
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169831891
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Huh, hoe werkt dat?

Ik had ook nog 0.00001 waves op mijn WavesLite wallet, ik zie dat ik SMART en Riptobux heb, maar in mini hoeveelheden :/
ghe, ik heb mijn waves ook maar naar mijn lite client weggeschreven. Helaas zijn het er nog maar 1500.

waar vind/krijg ik deze coins dan? Onder portfolio?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169832463
ETH terugloop, inkopen op 0.04
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169832802
Klein beetje btc op Poloniex gezet. Eens kijken of ik wat kan goochelen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 11:44:43 #138
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_169832817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]

XBC zat er niet tussen... daar had je 1000% winst mee kunnen pakken :P
Maar ja, Cpt. Hindsight...
Inderdaad :o
Ik had nog niks gekocht, ben mij weer wat aan het inlezen. Door de bergen ''nieuwe'' coins vind ik zo'n overzichtje wel fijn. ik heb enkel wat LTC uit de tijd dat deze ~45 dollar waren _O-
  Eindredactie Games dinsdag 28 maart 2017 @ 11:45:35 #139
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169832831
Schijtirritant. Heel mijn portefeuille blijft dezelfde waarde houden door de stijging van BTC en de daling van mijn altcoins :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 maart 2017 @ 12:14:06 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169833387
Nog steeds onder mijn sell. GEEN PANIEK!!!!!

Mijn voorspelling kan wel het raam uit nu :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169834294
Wat is omhoog met XBC? :D
pi_169835439
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH terugloop, inkopen op 0.04
Gaat niet gebeuren *O*
[P]otverdorie
pi_169836909
Ik denk dat iemand niet goed opgelet heeft wat voor soort Bitcoin hij of zij nou heeft gekocht

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-plus/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 maart 2017 @ 15:43:06 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169837044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:35 schreef ZetaOS het volgende:
Ik denk dat iemand niet goed opgelet heeft wat voor soort Bitcoin hij of zij nou heeft gekocht

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-plus/
Ga nou eens weg met die onzin :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 15:43:19 #145
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_169837048
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:35 schreef ZetaOS het volgende:
Ik denk dat iemand niet goed opgelet heeft wat voor soort Bitcoin hij of zij nou heeft gekocht

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-plus/
Of klassiek P&D?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_169837115
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:35 schreef ZetaOS het volgende:
Ik denk dat iemand niet goed opgelet heeft wat voor soort Bitcoin hij of zij nou heeft gekocht

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-plus/
Je zult maar voor de gein vorige week 100 XBC van $3 p/s hebben gekocht. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169838879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je zult maar voor de gein vorige week 100 XBC van $3 p/s hebben gekocht. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poehhh nou inderdaad!
[P]otverdorie
pi_169840419
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ga nou eens weg met die onzin :')
Wat bedoel je?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 maart 2017 @ 18:37:14 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169840463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat ik echt iets totaal anders las dan je echt zei.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169840482
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat ik echt iets totaal anders las dan je echt zei.
Ow haha. Je ben toch niet onder invloed aan het trade hè :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 maart 2017 @ 18:41:39 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169840524
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:38 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ow haha. Je ben toch niet onder invloed aan het trade hè :P
Ik ben onder invloed aan het afwachten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169840755
ETH lijkt vast te houden, er word gevochten om de 50 dollar grens aan te houden. :)
pi_169840814
Hier trouwens lui die ZRCoin gaan backen? Ik heb zojuist mijn aandeel Waves vergroot naar 4000 en sta klaar om 2143 ZRCoins aan te schaffen.

Waves blijft wat achter in vergelijking met de rest, mijn inziens is dit een pareltje dat binnenkort nog wel eens goed zou kunnen pieken.
pi_169841111
Waves :') net verkocht voor de grote Pump.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eindredactie Games dinsdag 28 maart 2017 @ 19:10:38 #155
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169841190
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waves :') net verkocht voor de grote Pump.
je bedoelt dat ie nou eindelijk dezelfde prijs heeft als in november :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169841981
Werkt bij jullie de waves lite client nog? Mijne laat geen transacties meer zien, ook zegt de waves blockchain explorer dat er in het laatste uur geen blocks meer processed zijn? foutje of...?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:43:00 #157
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_169842106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:38 schreef coinfreak het volgende:
Werkt bij jullie de waves lite client nog? Mijne laat geen transacties meer zien, ook zegt de waves blockchain explorer dat er in het laatste uur geen blocks meer processed zijn? foutje of...?
Nee, las net dat meerdere dit hebben op wavestalk.org. Admin:'' Waves network is in the stage of full resynchronization, please wait for the end of this process.'' en: ''everything is fine, don't worry''
pi_169842129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:43 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Nee, las net dat meerdere dit hebben op wavestalk.org. Admin:'' Waves network is in the stage of full resynchronization, please wait for the end of this process.'' en: ''everything is fine, don't worry''
Ah! Merci!
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:47:20 #159
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169842220

Lisk rebranding :o

----

Waves ''mining"?

Ik ga proberen een node te draaien.

----

ICN geen dividend maar buyback :o

Misschien is dit wel beter
Spatieboos
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:47:36 #160
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_169842224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:44 schreef coinfreak het volgende:

[..]

Ah! Merci!
wavesgo.com zou je nog wel je balance en transactions kunnen tracken mocht dat nodig zijn lees ik net
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:48:46 #161
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169842264
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 18:54 schreef coinfreak het volgende:
Hier trouwens lui die ZRCoin gaan backen? Ik heb zojuist mijn aandeel Waves vergroot naar 4000 en sta klaar om 2143 ZRCoins aan te schaffen.

Waves blijft wat achter in vergelijking met de rest, mijn inziens is dit een pareltje dat binnenkort nog wel eens goed zou kunnen pieken.
Ja ik wil ook Zrcoins kopen maar ik ben alleen bang dat ze hun minimum niet halen.
Spatieboos
pi_169842958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Lisk rebranding :o

----

Waves ''mining"?
[ afbeelding ]
Ik ga proberen een node te draaien.

----

ICN geen dividend maar buyback :o
[ afbeelding ]
Misschien is dit wel beter
Levert een Waves node nog wat op? Ik heb een server draaien die het vrij rustig heeft, wellicht dat ik het ook ga draaien als het wat oplevert :)
  Eindredactie Games dinsdag 28 maart 2017 @ 20:24:48 #163
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169843264
hele dag lopen vloeken op Monero en nu stijgt ie weer...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169843482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Levert een Waves node nog wat op? Ik heb een server draaien die het vrij rustig heeft, wellicht dat ik het ook ga draaien als het wat oplevert :)
Je hebt er 10.000 nodig om te mogen minen.
pi_169844352
Wie is bitcoinplus zo aan het hypen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169844843
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef coinfreak het volgende:

[..]

Je hebt er 10.000 nodig om te mogen minen.
Ok, laat maar :')
pi_169846882
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef coinfreak het volgende:

[..]

Je hebt er 10.000 nodig om te mogen minen.
Dat lukt wel 😋

Maar ik begrijp dat het nog een jaar duurt voor dat tegen betaling wordt?
pi_169847934
Waves gaat zo lekker met de ontwikkelingen dat ik er nog 10.000 bijgekocht heb :)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:28:41 #169
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169848837
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat lukt wel 😋

Maar ik begrijp dat het nog een jaar duurt voor dat tegen betaling wordt?
Een jaar? Waar heb je dat vandaan :o
In de Slack zei iemand dat er al mensen zijn met MRT tokens
Spatieboos
pi_169854326
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat lukt wel 😋

Maar ik begrijp dat het nog een jaar duurt voor dat tegen betaling wordt?
Wat ik las is dat je de 10.000 Waves al 1000 blocks lang in bezit moet hebben. Geen idee met hoeveel dagen dat overeenkomt.
pi_169854486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:28 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Een jaar? Waar heb je dat vandaan :o
In de Slack zei iemand dat er al mensen zijn met MRT tokens
"The asset will be distributed in about a year" interpreteer ik mss verkeerd.
pi_169854487
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 04:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat ik las is dat je de 10.000 Waves al 1000 blocks lang in bezit moet hebben. Geen idee met hoeveel dagen dat overeenkomt.
Ik dacht iets van een blok per minuut maar dat zou ik moeten opzoeken.
pi_169854519
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik dacht iets van een blok per minuut maar dat zou ik moeten opzoeken.
Remember, you need 10,000 Waves tokens to start mining and those tokens must be in your account for at least 1000 blocks! https://www.cryptocompare.com/mining/guides/how-to-mine-waves/
pi_169855281
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Remember, you need 10,000 Waves tokens to start mining and those tokens must be in your account for at least 1000 blocks! https://www.cryptocompare.com/mining/guides/how-to-mine-waves/
Ja... dus? 😋
pi_169855396
Hm, ik heb 2.2 BTC op Poloniex, wat zal ik daar eens mee doen? Welke altcoin is er interessant?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:54:08 #176
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169855854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hm, ik heb 2.2 BTC op Poloniex, wat zal ik daar eens mee doen? Welke altcoin is er interessant?
Zo'n beetje alles is al zover gestegen maar dit zou ik doen

1. Beetje ETH shorten
2. Beetje ETC kopen
3. Beetje STEEM kopen
4. Beetje MAID
5. Misschien ook wat EXP/VOX kopen
Spatieboos
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:57:25 #177
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169855915
LEPEN en MCRN trouwens hard gestegen :D

Hopen dat hier iemand door mij MCRN gekocht heeft want die is x4

[ Bericht 21% gewijzigd door Spatieloos op 29-03-2017 10:03:50 ]
Spatieboos
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 10:23:22 #178
42184 crew  DaMart
pi_169856368
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:57 schreef Spatieloos het volgende:
LEPEN en MCRN trouwens hard gestegen :D

Hopen dat hier iemand door mij MCRN gekocht heeft want die is x4
Ik wilde je hier net komen bedanken *O* :D.

Is jouw verwachting dat hij nog verder zal stijgen?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:27:06 #179
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169856433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik wilde je hier net komen bedanken *O* :D.

Is jouw verwachting dat hij nog verder zal stijgen?
Ik denk dat hij nog wel verder stijgt in de weken voor de verkiezingen, maar nu zal hij waarschijnlijk eerst nog wat zakken, maar ik weet het niet zeker.
Spatieboos
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 10:42:50 #180
42184 crew  DaMart
pi_169856676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:27 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog wel verder stijgt in de weken voor de verkiezingen, maar nu zal hij waarschijnlijk eerst nog wat zakken, maar ik weet het niet zeker.
Ik heb een sellorder gezet voor de helft. Kan ik toch een x2 mee pakken voor het totaal en dan hopen op verdere stijging of daling om bij te kopen ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:48:08 #181
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169857725
Lunyr ICO vandaag om 18:00, alleen ETH wordt geaccepteerd
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1818468.0
Spatieboos
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:57:56 #182
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169858004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
Lunyr ICO vandaag om 18:00, alleen ETH wordt geaccepteerd
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1818468.0
advertenties op een platform met info of cryptocurrencies. Hmmm... zo interessant is dat toch niet. Ik pass voor deze. Toev. een andere interessante ICO op het oog? Heb nog een halve BTC te investeren..
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:07:34 #183
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169858213
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:57 schreef Sosa het volgende:

[..]

advertenties op een platform met info of cryptocurrencies. Hmmm... zo interessant is dat toch niet. Ik pass voor deze. Toev. een andere interessante ICO op het oog? Heb nog een halve BTC te investeren..
Als je het zo zegt niet echt. Maar als je het bekijkt als betere wikipedia met betaalde gedecentraliseerde peer reviewers. Maar ook belangrijk is dat alleen mensen met ETH kunnen investeren, dat betekent dat de meeste investeerders dit pas zullen kopen NA de ICO, zodat ze met BTC kunnen betalen, en ik denk dat het daarom wel een succesvolle ICO wordt, zelfs als het project toch niet zo goed gaat.

En ja, Zrcoin vind ik nog steeds interessant.

Of kijk hier een beetje rond:
https://www.icocountdown.com/
https://www.smithandcrown.com/icos/

En misschien, als het geen scam is, ZETH https://bitcointalk.org/index.php?topic=1802128.0
Zcash op Ethereum blockchain. Maar ze gebruiken geen escrow ofzo dus ik twijfel over deze.
Spatieboos
pi_169858443
Ik vind deze intrigerend: https://basicattentiontoken.org
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:24:03 #185
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169858573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind deze intrigerend: https://basicattentiontoken.org
Heel interessant ja, ik ga het ook even lezen.
Spatieboos
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:30:04 #186
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169858702
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:07 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Als je het zo zegt niet echt. Maar als je het bekijkt als betere wikipedia met betaalde gedecentraliseerde peer reviewers. Maar ook belangrijk is dat alleen mensen met ETH kunnen investeren, dat betekent dat de meeste investeerders dit pas zullen kopen NA de ICO, zodat ze met BTC kunnen betalen, en ik denk dat het daarom wel een succesvolle ICO wordt, zelfs als het project toch niet zo goed gaat.

En ja, Zrcoin vind ik nog steeds interessant.

Of kijk hier een beetje rond:
https://www.icocountdown.com/
https://www.smithandcrown.com/icos/

En misschien, als het geen scam is, ZETH https://bitcointalk.org/index.php?topic=1802128.0
Zcash op Ethereum blockchain. Maar ze gebruiken geen escrow ofzo dus ik twijfel over deze.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind deze intrigerend: https://basicattentiontoken.org
thanks mannen! Leesvoer (8>

en die smith en crown site is echt geniaal
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169858761
Komt het vaker voor dat je bij Poloniex wat koopt met BTC en dat het de volgende dag nog niet op je account staat? De BTC is wel al van mijn account af.
pi_169858905
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:32 schreef Typisch het volgende:
Komt het vaker voor dat je bij Poloniex wat koopt met BTC en dat het de volgende dag nog niet op je account staat? De BTC is wel al van mijn account af.
Nee, het zou meteen op je Polo balance moeten staan. Anders moet je even in de trollbox een moderator aanspreken. Wat heb je gekocht?
pi_169858981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind deze intrigerend: https://basicattentiontoken.org
Deze ziet er tof uit ja. _O_
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:48:04 #190
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169859089
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:32 schreef Typisch het volgende:
Komt het vaker voor dat je bij Poloniex wat koopt met BTC en dat het de volgende dag nog niet op je account staat? De BTC is wel al van mijn account af.
Heb ik nog nooit gehad, wat staat er in je history en balances?
Spatieboos
pi_169859101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:48 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Heb ik nog nooit gehad, wat staat er in je history en balances?
De BTC zijn uit mijn balances en in mijn history staat de aankoop wel.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:50:05 #192
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169859137
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

De BTC zijn uit mijn balances en in mijn history staat de aankoop wel.
Kan het niet zijn dat het een Open order is die dus nog niet is ''aangetikt'' door een verkoper?
Spatieboos
pi_169859150
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:50 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Kan het niet zijn dat het een Open order is die dus nog niet is ''aangetikt'' door een verkoper?
Zou kunnen. Maar is dan de BTC ook van mijn account af?

Edit:
YOUR OPEN ORDERS
You have no open orders.


Wel een erg onoverzichtelijke site.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2017 12:51:00 ]
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:51:46 #194
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169859174
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar is dan de BTC ook van mijn account af?

Edit:
YOUR OPEN ORDERS
You have no open orders.

Wel een erg onoverzichtelijke site.
Oh raar. Nu ben ik wel nieuwsgierig. Zelf vind ik het heel overzichtelijk vergeleken de meeste sites, maar misschien omdat ik het gewend ben.

Heb je misschien screenshots?
Spatieboos
pi_169859258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:51 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Oh raar. Nu ben ik wel nieuwsgierig. Zelf vind ik het heel overzichtelijk vergeleken de meeste sites, maar misschien omdat ik het gewend ben.

Heb je misschien screenshots?
Ik laat het nog wel even staan tot morgen. Kijk dan wel weer verder.
pi_169864762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:57 schreef Sosa het volgende:

[..]

advertenties op een platform met info of cryptocurrencies. Hmmm... zo interessant is dat toch niet. Ik pass voor deze. Toev. een andere interessante ICO op het oog? Heb nog een halve BTC te investeren..
Ik koop hem wel na de pre-order voor een fractie van de prijs.
pi_169864814
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar is dan de BTC ook van mijn account af?

Edit:
YOUR OPEN ORDERS
You have no open orders.

Wel een erg onoverzichtelijke site.
Je hebt een open order denk ik. Ik zou wel vandaag actie ondernemen, begin met een screen shot zo dat wij kunnen bepalen of je klacht valide is.
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:20:53 #198
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169865119
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je hebt een open order denk ik. Ik zou wel vandaag actie ondernemen, begin met een screen shot zo dat wij kunnen bepalen of je klacht valide is.
Er staat letterlijk dat hij geen open orders heeft haha :P
Spatieboos
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:16:10 #199
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169866183
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:02 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik koop hem wel na de pre-order voor een fractie van de prijs.
Ja dat. Het is mij nu al een paar keer overkomen dat een ICO meteen vet zakt tot onder de ICO prijs. Dan zit je zo een paar weken vast tenzij je verlies neemt. Dit lijkt er ook zo een.

Ik kijk uit maar Tezos binnenkort, dat lijkt mij wel wat.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:49:57 #200
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169866901
Die Lunyr ICO is een heel gedoe, manueel het smartcontract zoeken en ''creeëren" voor je eigen account.

Denk dat ze niet veel ophalen :P
Spatieboos
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 19:08:41 #201
42184 crew  DaMart
pi_169867377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:27 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog wel verder stijgt in de weken voor de verkiezingen, maar nu zal hij waarschijnlijk eerst nog wat zakken, maar ik weet het niet zeker.
Ik ben nu met x5 uitgestapt maar dat had nog iets meer kunnen zijn. Nu wachten op de dip en dan terugkopen :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:32:21 #202
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169867972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben nu met x5 uitgestapt maar dat had nog iets meer kunnen zijn. Nu wachten op de dip en dan terugkopen :D.
Ik heb de helft verkocht. Hoeveel had je er?
Spatieboos
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 20:57:06 #203
42184 crew  DaMart
pi_169870624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:32 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ik heb de helft verkocht. Hoeveel had je er?
200.000 maar. Maar ik heb al zo vaak met dat soort coins gezien dat je een sellorder zet om je inleg terug te halen en met de rest winst te pakken en dat de koers dan instort :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:08:54 #204
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169870985
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

200.000 maar. Maar ik heb al zo vaak met dat soort coins gezien dat je een sellorder zet om je inleg terug te halen en met de rest winst te pakken en dat de koers dan instort :@.
Ja maar bij deze is het gelukkig wel zo dat er nog verkiezingen aankomen en dat als hij instort hij waarschijnlijk nog een keer gepumpt wordt.

Ik had er 20 miljoen gekocht voor gemiddeld 6 satoshi :D
Spatieboos
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 21:32:27 #205
42184 crew  DaMart
pi_169871822
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Ja maar bij deze is het gelukkig wel zo dat er nog verkiezingen aankomen en dat als hij instort hij waarschijnlijk nog een keer gepumpt wordt.

Ik had er 20 miljoen gekocht voor gemiddeld 6 satoshi :D
Dan heb je wel een leuke winst ja :D.

Ik speel gewoon met wat kleinere hoeveelheden BTC op de exchanges en spreid mijn kansen. Heb nu ook nog 15 altcoins in portefeuille op de exchanges ;).

Maar Yobit is wel de leukste qua opbrengsten. In totaal heb ik daar 0,8 van mijn 1,2 BTC verdiend.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_169872778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Die Lunyr ICO is een heel gedoe, manueel het smartcontract zoeken en ''creeëren" voor je eigen account.

Denk dat ze niet veel ophalen :P
Kuch. ***inmiddels 7000ETH in de pocket.
Niet slecht. Maar ik lees overal (o.a. in de whitepaper) dat de LUN token niet op exchanges beschikbaar komt maar enkel binnen het Lunyr netwerk te gebruiken is?

Iemand die hier iets meer van weet? Beetje jammer dan...
  Eindredactie Games woensdag 29 maart 2017 @ 22:04:51 #207
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169872933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:00 schreef coinfreak het volgende:

[..]

Kuch. ***inmiddels 7000ETH in de pocket.
Niet slecht. Maar ik lees overal (o.a. in de whitepaper) dat de LUN token niet op exchanges beschikbaar komt maar enkel binnen het Lunyr netwerk te gebruiken is?

Iemand die hier iets meer van weet? Beetje jammer dan...
ik dacht even dat jij 7K aan coins had :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169873695
quote:
4s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Mooi, maar wat heeft dat met coins te maken :P
:D :')
  Eindredactie Games woensdag 29 maart 2017 @ 23:01:54 #209
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169875043
gaat ETH morgen door de 50 eypo grens heen :?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169875077
quote:
4s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:01 schreef Oscar. het volgende:
gaat ETH morgen door de 50 eypo grens heen :?
Tuurlijk.
Eind van het jaar market cap van bitcoin.
  Eindredactie Games woensdag 29 maart 2017 @ 23:05:40 #211
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169875174
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Eind van het jaar market cap van bitcoin.
mwa, zou mooi zijn, maar gaat niet gebeuren
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169876062
Net van 108.000 naar 134.000 GNT gegaan :D
Verkocht ze bij pump en net weer aangekocht bij de dump die er op volgde.
Nu weer hodlen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 23:36:46 #213
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169876221
ETH 50 euro! *O* en dit is alleen het begin :)
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 30 maart 2017 @ 00:06:57 #214
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169876779
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:00 schreef coinfreak het volgende:

[..]

Kuch. ***inmiddels 7000ETH in de pocket.
Niet slecht. Maar ik lees overal (o.a. in de whitepaper) dat de LUN token niet op exchanges beschikbaar komt maar enkel binnen het Lunyr netwerk te gebruiken is?

Iemand die hier iets meer van weet? Beetje jammer dan...
Dat lijkt me sterk.

Ik vroeg op de slack of ze al 'deals hadden met exchanges'

En kreeg:
"Hi we can't disclose that but things look good"

Klinkt als een Bittrex/Kraken
Spatieboos
pi_169877826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 00:06 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk.

Ik vroeg op de slack of ze al 'deals hadden met exchanges'

En kreeg:
"Hi we can't disclose that but things look good"

Klinkt als een Bittrex/Kraken
Ik denk Polo
pi_169878395
Waarom komt Waves niet op Polo? Veel kleinere coins / minder bekende coins namelijk wel. Bepaalde reden?
pi_169878590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 03:30 schreef xaban06 het volgende:
Waarom komt Waves niet op Polo? Veel kleinere coins / minder bekende coins namelijk wel. Bepaalde reden?
Misschien omdat Waves zelf een trade platform wordt en Poloni het als een bedreiging ziet, voor de rest zou ik er geen goede andere reden voor kunnen bedenken.
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 08:35:09 #218
42184 crew  DaMart
pi_169879051
LTC krijgt even een pump op Poloniex zo te zien :D.

Eindelijk kunnen verkopen met winst *O* :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_169879796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:35 schreef DaMart het volgende:
LTC krijgt even een pump op Poloniex zo te zien :D.

Eindelijk kunnen verkopen met winst *O* :@.
Niet alleen op Polo :D
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:57:48 #220
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169879978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Niet alleen op Polo :D
Waar ligt de top ik wil shorten :o
Spatieboos
pi_169880106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:57 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Waar ligt de top ik wil shorten :o
Dat zou ik afraden ;)



Op btc-e is litecoin eindeljik uit zijn gigantische triangle gebroken dus dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een flinke pump. Maar goed china gelooft er niet zo in geloof ik dus het zou ook gewoon een fakeout kunnen zijn :P
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:16:30 #222
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169880319
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:04 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Dat zou ik afraden ;)

[ afbeelding ]

Op btc-e is litecoin eindeljik uit zijn gigantische triangle gebroken dus dit zou wel eens het begin kunnen zijn van een flinke pump. Maar goed china gelooft er niet zo in geloof ik dus het zou ook gewoon een fakeout kunnen zijn :P
Ik heb geduld, ik wacht wel tot die enorme top als die er komt, en zo niet dan laat maar.
Spatieboos
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:43:24 #223
131603 Afwazig
Serious business
pi_169880965
Wat is er aan de hand met LTC man? Ik heb die dingen gekocht @ 3,40 ofzo en ze stonden al die tijd redelijk stabiel. Bijzonder.
pi_169881455
Ik heb een viertal verschillende tokens in mijn Waves lite wallet. Zijn die nog ergens verhandelbaar?
pi_169884837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Zo'n beetje alles is al zover gestegen maar dit zou ik doen

1. Beetje ETH shorten
2. Beetje ETC kopen
3. Beetje STEEM kopen
4. Beetje MAID
5. Misschien ook wat EXP/VOX kopen
Thanks voor de tip, ik had gisteren ook wat VOX gekocht :)
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:14:57 #226
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169885864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een viertal verschillende tokens in mijn Waves lite wallet. Zijn die nog ergens verhandelbaar?
Vraag ik mij ook af. iig nergens te vinden op coinmarketcap, ook niet als pre-launch
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169886447
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:14 schreef Sosa het volgende:

[..]

Vraag ik mij ook af. iig nergens te vinden op coinmarketcap, ook niet als pre-launch
Ik heb alleen deze exchange gevonden waar de WCT (Waves Community Token) en WBTC verhandeld kunnen worden: https://tidex.com/#/exchange/WCT_BTC

Toch wel via coinmarketcap

/edit: Waves *O*
Dit klinkt toch wel heel leuk, met name de DEX:
quote:
The Waves blockchain platform is launching its decentralised exchange (DEX) on mainnet. DEX can be accessed via a full node or the API at start, but will be available in the lite client for all users in due course.
At the same time, Leased Proof-of-Stake is being released on mainnet which will allow anyone to lease their mining power to a full node and receive rewards while increasing network security.
New transactions will be available on mainnet on April 3, 2017.

Waves DEX: speed and flexibility
Early decentralised exchanges have been created on other cryptocurrency platforms. However, they suffered from a series of issues that prevented them gaining a critical mass of users. Waves’ DEX offers the following unique features and advantages:
Asset-to-asset trading. Waves allows direct trading of any two tokens.
Speed. Trades will be executed near-instantly thanks to the matching engine, but are still settled on the blockchain. This means that traders can be confident their trade has been processed, whilst maintaining security and having full access to their funds.
Crypto and fiat tokens integration. Users will be able to trade most popular crypto and fiat assets represented by corresponding tokens. Waves’ low fees will also make high-volume trading possible.
When the GUI is completed for the DEX and integrated in the lite client, traders will enjoy a familiar, straightforward user-experience. The DEX’s interface will be immediately recognisable, similar to the bitcoin/altcoin exchanges that are a key element of the cryptocurrency world.

Matcher nodes
The Matcher enables near-realtime trading thanks to a completely new piece of technology. Matcher nodes pair buyers and sellers, executing trades instantly whilst still ensuring these are ultimately settled on the blockchain for maximum transparency and security. Previous decentralised exchanges have proven slow and unreliable, because it was impossible to know whether an order had successfully been filled until a block was confirmed.
Matchers will receive fees for the service they provide, adding another revenue stream for Waves full nodes.

Leased Proof-of-Stake

In addition to the release of DEX on mainnet, ordinary users will be able to lease their mining power and receive rewards from the fees from transactions that the node processes – yet the holder maintains full control over his funds, and can cancel the lease at any time. Only two transactions are required: Lease and Cancel. WAVES mining power is leased to an address associated with a full node. Leasing will shortly be implemented within the lite client.


[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 15:58:03 ]
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:14:22 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169886880
Grrr, een buyorder op 4700 aanzetten voor GNT, die op 50 punten missen en vervolgens de boot missen tot 3x aan to met een P&D. FML.
pi_169887135
Van dit:

https://www.tradingview.c(...)-on-BTC-EW-Analysis/

quote:
atractor19655 17 hours ago
Ye! do it! I bought litecoins for 25 btc with 10x leverage. Waiting 0,01 to make easy 600 btc profit!
Toen was de koers 3 dollar en nog wat. Sindsdien is de koers meer dan verdubbeld in 1 dag. Die zal nu wel miljonair zijn.
pi_169887181
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:30 schreef TourOfData het volgende:
Van dit:

https://www.tradingview.c(...)-on-BTC-EW-Analysis/

[..]

Toen was de koers 3 dollar en nog wat. Sindsdien is de koers meer dan verdubbeld in 1 dag. Die zal nu wel miljonair zijn.
Dat nog niet maar hij is goed op weg :P
pi_169887212
Die 1 day candle van litecoin wow, 1 grote groene dildo :P
pi_169887970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:36 schreef Mattt het volgende:
ETH 50 euro! *O* en dit is alleen het begin :)
*O* *O* *O* *O* *O*
[P]otverdorie
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 17:22:37 #233
42184 crew  DaMart
pi_169888077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:35 schreef brombeer_ het volgende:
Die 1 day candle van litecoin wow, 1 grote groene dildo :P
Nu wachten op de rode :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:06:18 #234
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169891557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:43 schreef Afwazig het volgende:
Wat is er aan de hand met LTC man? Ik heb die dingen gekocht @ 3,40 ofzo en ze stonden al die tijd redelijk stabiel. Bijzonder.
LTC krijgt (/heeft?) Segwit, iets wat Bitcoin maar niet voor elkaar krijgt. Ook is het zo lang stabiel geweest dat er vast wel rijke pumpgroepen langzaam konden accumuleren.
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 20:09:25 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169891628
Piek van Bitcoin pump onder sell. Nattekat is tevreden 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169891876
Jammer dat ik geen verkooporder had voor Golem (GNT) vandaag, dan was ik met 26 BTC weggehold :')
pi_169893067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Piek van Bitcoin pump onder sell. Nattekat is tevreden 8-)
Maar voor hoelang...
  Eindredactie Games donderdag 30 maart 2017 @ 21:19:21 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169893548
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 21:04 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Maar voor hoelang...
hij gaat nu crashen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 21:53:45 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169894769
Waarom komen die fibo's zo overeen _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169895979
quote:
4s.gif Op donderdag 30 maart 2017 21:19 schreef Oscar. het volgende:

[..]

hij gaat nu crashen
denk het niet :P
pi_169897740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Waarom komen die fibo's zo overeen _O-
[ afbeelding ]
Hoe bereken je dat? En maak je gebruik van TradingView?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 23:54:04 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169898213
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Hoe bereken je dat? En maak je gebruik van TradingView?
Gewoon ouderwets bitcoinwisdom.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169899291
XRP gaat ook goed.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Eindredactie Games vrijdag 31 maart 2017 @ 07:31:52 #244
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169899618
En doge ook
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169899785
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 02:28 schreef Mand het volgende:
XRP gaat ook goed.
Is daar een reden voor of is dit een pump?
pi_169901177
Ripple is meer dan 100% gestegen in afgelopen 24 uur, en is nu 3e qua marktkapitalisatie, ver boven Dash.

Blijkt z'n voorspelling net als bij Litecoin wederom raak te zijn:
https://www.tradingview.c(...)Love-Ripple-So-Much/
pi_169901191
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 07:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Is daar een reden voor of is dit een pump?
Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:34:14 #248
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169901529
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef Mand het volgende:

[..]

Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.
Klinkt heftig :o

Heb je misschien een bron?
Spatieboos
pi_169901589
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:34 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Klinkt heftig :o

Heb je misschien een bron?
Ik zit nu op mobiel. Op xrpchat.com kun je alles terug vinden. Zoek zeker ook eens even op Miguel Vias, hij is head of XRP markets en afkomstig van CME Group.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mand op 31-03-2017 10:44:29 (Edit) ]
XRP - To tha moon motherf#cker!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 10:56:37 #250
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169901921
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:38 schreef Mand het volgende:

[..]

Ik zit nu op mobiel. Op xrpchat.com kun je alles terug vinden. Zoek zeker ook eens even op Miguel Vias, hij is head of XRP markets en afkomstig van CME Group.
Bedankt. Ik vond het al raar, dit is een veel te grote pump als het alleen van Poloniex zou zijn en ik kon niks vinden over XRP met Google News. Dit verklaard een hoop, dan toch maar niet shorten.
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 11:06:37 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169902097
Downtrend is verbroken... mis Ed-advies ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games vrijdag 31 maart 2017 @ 11:23:59 #252
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169902415
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef Mand het volgende:

[..]

Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.
dus ik kan mijn 25K aan XRP even beter aanhouden?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169902642
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Downtrend is verbroken... mis Ed-advies ;(
Ik zit ook te twijfelen zo. Heb m'n BTC's verkocht rond $1000, gebaseerd op analyses op Tradingview en EdRaket's analyses. Was van plan rond $800 á $850 weer in te stappen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 11:41:24 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169902674
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:39 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Ik zit ook te twijfelen zo. Heb m'n BTC's verkocht rond $1000, gebaseerd op analyses op Tradingview en EdRaket's analyses. Was van plan rond $800 á $850 weer in te stappen.
Idem. $850 kans gemist, vrees dat dat echt de kans was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169902749
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Idem. $850 kans gemist, vrees dat dat echt de kans was.
Onder de 900 zie ik hem niet meer komen nee. 3day stoch rsi is nu ook bullish. Een indicator die ik erg graag gebruik omdat deze al vroegtijdig signalen van een reversal geeft.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:07:54 #256
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169903088
Die GNT gaat wel erg hard. Had ik maar niet verkocht rond 2600 :/
Spatieboos
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:13:24 #257
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169903175
Als iemand nog DOGE heeft, je kunt het uitlenen op Polo voor 2% nu.
Spatieboos
pi_169903380
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:23 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dus ik kan mijn 25K aan XRP even beter aanhouden?
Nee, echt niet verkopen. Ik heb er ondertussen 357k. En ik verkoop niet tussen de 1 en 5 dollar. Klaar. Kijk eens voor de grap naar de board members van Ripple en met name Ken Kurson. Zien jullie de link met Trump? Het probleem is gewoon dat alles onder NDA's zit. Zelfs Google zit er dik in maar kan gewoon nog niet volledig de service benutten omdat simpel de waarde van XRP te laag is gedekt en dus een hoge transactie waarde daardoor niet uitgevoerd kan worden. Vandaar dat Ripple nu alles uit de kast gaat halen om dit voor elkaar te krijgen.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169903656
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Downtrend is verbroken... mis Ed-advies ;(
**breakie-break**
Ach gossie, dat ik dat ooit nog eens mag meemaken..... Ik moet wel eerst op dramatische wijze afscheid nemen, maar de erkenning van Katje komt dan toch een keer *O*

Ik heb nooit advies gegeven inzake BTC, alleen een mogelijk scenario beschreven.
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik een 3-tal adviezen gegeven de laatste maanden:

• Natte Bever om ETH te houden op 0.008 ^O^

• Roiske om VIA te kopen op 0.000035 ^O^

• DGB op 0.00000000028 (is lager geweest maar ook alweer boven de 0.00000004)

Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600

Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is :P

Oh Brombeer: vertrouw niet teveel op een Stoch RSI.....het geeft alleen aan wat er in het verleden is gebeurd, met alleen een Stoch RSI (en positivisme) ga je geen goed beeld krijgen van wat er kan gaan gebeuren.

:W

ps: dank voor de reacties op mijn afscheid, leuk om te merken dat mijn visie gewaardeerd werd waar ik zelf vaak het gevoel had dat ik niet teveel als een wijsneus moest proberen over te komen.
Heb inmiddels wat orde op zaken kunnen stellen maar traden zit er voorlopig niet in. Interesse in de cryptos zal altijd blijven maar m.i. te weinig tijd om er naar te kijken en er iets zinnigs over te zeggen.

**over and out**

[ Bericht 4% gewijzigd door edraket31 op 31-03-2017 12:49:47 ]
pi_169903683
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

**breakie-break**
Ach gossie, dat ik dat ooit nog eens mag meemaken..... Ik moet wel eerst op dramatische wijze afscheid nemen, maar de erkenning van Katje komt dan toch een keer *O*

Ik heb nooit advies gegeven inzake BTC, alleen een mogelijk scenario beschreven.
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik een 3-tal adviezen gegeven de laatste maanden:

• Natte Bever om ETH te houden op 0.008 ^O^

• Roiske om VIA te kopen op 0.000035 ^O^

• DGB op 0.00000000028 (is lager geweest maar ook alweer boven de 0.00000004)

Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600

Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is :P

:W

ps: dank voor de reacties op mijn afscheid, leuk om te merken dat mijn visie gewaardeerd werd waar ik zelf vaak het gevoel had dat ik niet teveel als een wijsneus moest proberen over te komen.
Heb inmiddels wat orde op zaken kunnen stellen maar traden zit er voorlopig niet in. Interesse in de cryptos zal altijd blijven maar m.i. te weinig tijd om er naar te kijken en er iets zinnigs over te zeggen.

**over and out**
Kom gewoon sporadisch eens langs dan.

Je posts zijn een van de betere in dit topic.
pi_169903695
In ander nieuws: mijn btc blijven wel vaak een beetje hangen als ik ze ergens anders heen stuur.

Is dat bij ETH ook (al) het geval?
pi_169903834
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

**breakie-break**
Ach gossie, dat ik dat ooit nog eens mag meemaken..... Ik moet wel eerst op dramatische wijze afscheid nemen, maar de erkenning van Katje komt dan toch een keer *O*

Ik heb nooit advies gegeven inzake BTC, alleen een mogelijk scenario beschreven.
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik een 3-tal adviezen gegeven de laatste maanden:

• Natte Bever om ETH te houden op 0.008 ^O^

• Roiske om VIA te kopen op 0.000035 ^O^

• DGB op 0.00000000028 (is lager geweest maar ook alweer boven de 0.00000004)

Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600

Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is :P

Oh Brombeer: vertrouw niet teveel op een Stoch RSI.....het geeft alleen aan wat er in het verleden is gebeurd, met alleen een Stoch RSI (en positivisme) ga je geen goed beeld krijgen van wat er kan gaan gebeuren.

:W

ps: dank voor de reacties op mijn afscheid, leuk om te merken dat mijn visie gewaardeerd werd waar ik zelf vaak het gevoel had dat ik niet teveel als een wijsneus moest proberen over te komen.
Heb inmiddels wat orde op zaken kunnen stellen maar traden zit er voorlopig niet in. Interesse in de cryptos zal altijd blijven maar m.i. te weinig tijd om er naar te kijken en er iets zinnigs over te zeggen.

**over and out**
Ed je moet gewoon af en toe binnen komen vallen, dit is geen lidmaatschap ofzo hè.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169903838
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

**breakie-break**
Ach gossie, dat ik dat ooit nog eens mag meemaken..... Ik moet wel eerst op dramatische wijze afscheid nemen, maar de erkenning van Katje komt dan toch een keer *O*

Ik heb nooit advies gegeven inzake BTC, alleen een mogelijk scenario beschreven.
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik een 3-tal adviezen gegeven de laatste maanden:

• Natte Bever om ETH te houden op 0.008 ^O^

• Roiske om VIA te kopen op 0.000035 ^O^

• DGB op 0.00000000028 (is lager geweest maar ook alweer boven de 0.00000004)

Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600

Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is :P

Oh Brombeer: vertrouw niet teveel op een Stoch RSI.....het geeft alleen aan wat er in het verleden is gebeurd, met alleen een Stoch RSI (en positivisme) ga je geen goed beeld krijgen van wat er kan gaan gebeuren.

:W

ps: dank voor de reacties op mijn afscheid, leuk om te merken dat mijn visie gewaardeerd werd waar ik zelf vaak het gevoel had dat ik niet teveel als een wijsneus moest proberen over te komen.
Heb inmiddels wat orde op zaken kunnen stellen maar traden zit er voorlopig niet in. Interesse in de cryptos zal altijd blijven maar m.i. te weinig tijd om er naar te kijken en er iets zinnigs over te zeggen.

**over and out**
Hartelijk dank voor je reactie, EdRaket. Je visie wordt gewaardeerd, en we zullen je missen. Ook groetjes terug vanuit Tweakers.
pi_169903982
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

**breakie-break**
heel veel tips & tricks
**over and out**
Raketje! Laten we dan afspreken dat je eens per week even van je laat horen (ookal is het maar 1 woordje) ;) Fijn weekend en mooi om te horen dat het alweer wat beter gaat :)
[P]otverdorie
pi_169904322
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600

Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is :P

Oh Brombeer: vertrouw niet teveel op een Stoch RSI.....het geeft alleen aan wat er in het verleden is gebeurd, met alleen een Stoch RSI (en positivisme) ga je geen goed beeld krijgen van wat er kan gaan gebeuren.

:W

**over and out**
I know en stoch is niet het enige waar ik naar kijk hoor ;) Maar stoch geeft voor mij altijd als eerste het signaal dat er een bodem of een top bereikt is. En wat betreft jouw voorspelling voor bitcoin en de mijne staan we gewoon haaks tegen over elkaar. Waar jij zegt dat de bullmarkt voor bitcoin voorbij is zeg ik dat hij er nog midden in zit. Wel leuk om te zien over een paar weken wie er gelijk heeft :P

Als de 3day ema crossed heb jij gelijk ;)

Maar leuk dat je weer wat van je laat horen. Wordt gewaardeerd ^O^
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:05:36 #266
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169905155
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:47 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws: mijn btc blijven wel vaak een beetje hangen als ik ze ergens anders heen stuur.

Is dat bij ETH ook (al) het geval?
Dat is alleen bij BTC omdat de blocksize 1 MB is waardoor als er teveel transactions zijn het langer duurt. Als je een hogere fee geeft kom je wel eerder aan de buurt, maar wordt wel erg duur.

Bij ETH heb ik dat nooit.
Spatieboos
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:06:14 #267
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169905170
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

**breakie-break**
Ach gossie, dat ik dat ooit nog eens mag meemaken..... Ik moet wel eerst op dramatische wijze afscheid nemen, maar de erkenning van Katje komt dan toch een keer *O*

Ik heb nooit advies gegeven inzake BTC, alleen een mogelijk scenario beschreven.
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik een 3-tal adviezen gegeven de laatste maanden:

• Natte Bever om ETH te houden op 0.008 ^O^

• Roiske om VIA te kopen op 0.000035 ^O^

• DGB op 0.00000000028 (is lager geweest maar ook alweer boven de 0.00000004)

Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600

Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is :P

Oh Brombeer: vertrouw niet teveel op een Stoch RSI.....het geeft alleen aan wat er in het verleden is gebeurd, met alleen een Stoch RSI (en positivisme) ga je geen goed beeld krijgen van wat er kan gaan gebeuren.

:W

ps: dank voor de reacties op mijn afscheid, leuk om te merken dat mijn visie gewaardeerd werd waar ik zelf vaak het gevoel had dat ik niet teveel als een wijsneus moest proberen over te komen.
Heb inmiddels wat orde op zaken kunnen stellen maar traden zit er voorlopig niet in. Interesse in de cryptos zal altijd blijven maar m.i. te weinig tijd om er naar te kijken en er iets zinnigs over te zeggen.

**over and out**
Bedankt. Veel geluk toegewenst _O_
Spatieboos
pi_169905925
Ripple lijkt me echt een scamcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:59:09 #269
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169907999
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple lijkt me echt een scamcoin.
Niet echt een scam, maar is wel gecentraliseerd en dus riskanter.
Spatieboos
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:02:50 #270
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169908052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:59 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Niet echt een scam, maar is wel gecentraliseerd en dus riskanter.
Ze hebben toch ook een enorme berg zelf in handen van wat ik gelezen heb en veel bezig met support van banken. Mja of dat nou zo'n goed idee is.
pi_169908755
weee bitcoin :s)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 17:45:39 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169908801
Edje zal gelijk krijgen!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:51:54 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169908922
Polo inmiddels dood aan het gaan :')
  Eindredactie Games vrijdag 31 maart 2017 @ 17:55:46 #274
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169908977
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
Polo inmiddels dood aan het gaan :')
die trolbox is te grappig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 31 maart 2017 @ 17:59:18 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169909034
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:55 schreef Oscar. het volgende:

[..]

die trolbox is te grappig
Als ze dat gespam daar weghalen zou de site een stuk beter werken.
  Eindredactie Games vrijdag 31 maart 2017 @ 18:02:14 #276
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169909084
ETH STAP IT!!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:21:11 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169909394
Al die paniek op polo _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 18:32:19 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169909567
*popcorn pakt
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games vrijdag 31 maart 2017 @ 18:35:15 #279
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169909611
owja, het is bijna weekend. Pump en dump is begonnen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169910057
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 17:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze hebben toch ook een enorme berg zelf in handen van wat ik gelezen heb en veel bezig met support van banken. Mja of dat nou zo'n goed idee is.
Waarom zou het een slecht idee zijn? Ik zie het zo. 99% heeft geen kennis of weet van Bitcoin bij/of aanschaf/interesse bij aankoop van Bitcoin. Bij XRP hoef je geen kennis/weet/ of interesse te hebben om dit te laten groeien. Banken zullen het implementeren en de gewone bankierende klant zal in de toekomst indirect gebruik van XRP maken, dus de waarde stijgt doormiddel van banken. De transacties zullen zo hoog worden dat de rest van de cryptocurrencies verbleken.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169910975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 16:59 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Niet echt een scam, maar is wel gecentraliseerd en dus riskanter.
:)

Ik MOET hier echt even op reageren......
Het decentrale karakter van btc is juist het punt waarop het fout gaat bij btc.
Kijk naar de afwijzing van de ETF en je leest dat alles wat de Bitcoin believers zo geweldig vinden, onderuit gehaald wordt.
Ik roep t onderhand al 2 jaar, maar btc gaat mislukken omdat ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de oppermachtige bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau.
pi_169911141
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

:)

Ik MOET hier echt even op reageren......
Het decentrale karakter van btc is juist het punt waarop het fout gaat bij btc.
Kijk naar de afwijzing van de ETF en je leest dat alles wat de Bitcoin believers zo geweldig vinden, onderuit gehaald wordt.
Ik roep t onderhand al 2 jaar, maar btc gaat mislukken omdat ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de oppermachtige bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau.
Een regel die de wereld ondertussen wel moet leren: de banken winnen altijd.


Maar het ding is juist: er zijn ook mensen die geloven dat het systeem op de kop gezet kan worden door zoiets als bitcoin. Maar dan is dat natuurlijk pas het opstapje.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:58:31 #283
42184 crew  DaMart
pi_169912629
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
Al die paniek op polo _O-
Komen er weer instapmomenten aan? *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Eindredactie Games vrijdag 31 maart 2017 @ 21:11:43 #284
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169913017
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:58 schreef DaMart het volgende:

[..]

Komen er weer instapmomenten aan? *O*.
Moet je niet tegen NatteKat zeggen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169913052
GNT blijft overeind :)
Gisteren uit Dash gestapt, nog geen spijt van.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 21:14:50 #286
42184 crew  DaMart
pi_169913107
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:11 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Moet je niet tegen NatteKat zeggen
Ik stap ook pas in nadat hij is ingestapt :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2017 @ 23:10:06 #287
230491 Zith
pls tip
pi_169916485
Wat fluctueren die loan rates een hoop op polo zeg, vanmiddag de heletijd rond 0.17-0.18%, nu rond de 0.10%.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169917095
Heb nu 170.000 GNT :D
Nu nog ff naar ¤ 0,50
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 maart 2017 @ 23:37:25 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169917307
Ik begin meer en meer een bullish trend zien ontstaan... Bever vindt dit leuk.
Hopelijk zet het niet door c_/

[ Bericht 26% gewijzigd door Nattekat op 31-03-2017 23:43:54 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169917608
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
Heb nu 170.000 GNT :D
Nu nog ff naar ¤ 0,50
Zou een mooi rendement opleveren. Zit je ook in Ripple?
pi_169917823
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zou een mooi rendement opleveren. Zit je ook in Ripple?
Nope: Waves, Lisk, Time en Golem
  Eindredactie Games zaterdag 1 april 2017 @ 00:52:04 #292
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169918955
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nope: Waves, Lisk, Time en Golem
ja Time. dat moet wel wat worden :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169919910
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

:)

Ik MOET hier echt even op reageren......
Het decentrale karakter van btc is juist het punt waarop het fout gaat bij btc.
Kijk naar de afwijzing van de ETF en je leest dat alles wat de Bitcoin believers zo geweldig vinden, onderuit gehaald wordt.
Ik roep t onderhand al 2 jaar, maar btc gaat mislukken omdat ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de oppermachtige bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau.
Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2017 02:48:31 ]
pi_169919962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.
Ik zie geen belediging. Ik lees een goede onderbouwing..
XRP - To tha moon motherf#cker!
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:04:05 #295
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_169921620
Iemand hier een visie omtrent AMP (Synero)? Na een zeer roerige episode een paar maanden terug kruipt AMP weer langzaam uit een diep dal, hoewel nog vér beneden de ICO-waarde (rondom 30k tegenover een huidige waarde van 7k, heb gelukkig niet tijdens de ICO ingekocht :+). De ontwikkelaars zetten nog steeds de schouders eronder zo te zien.
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:05:50 #296
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169921640
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.
Is toch niet beledigend? En hij had al gezegd dat hij een beetje de zaakjes op orde had en hij geen tijd heeft om te traden maar dat hij toch nog af en toe hier komt kijken.
Spatieboos
pi_169921722
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Iemand hier een visie omtrent AMP (Synero)? Na een zeer roerige episode een paar maanden terug kruipt AMP weer langzaam uit een diep dal, hoewel nog vér beneden de ICO-waarde (rondom 30k tegenover een huidige waarde van 7k, heb gelukkig niet tijdens de ICO ingekocht :+). De ontwikkelaars zetten nog steeds de schouders eronder zo te zien.
M'n glazen bol zegt nog weinig :P

Maar hou zo'n topic wat in de gaten en als je denkt dat het goedkomt met zo'n project, koop er wat van in en HODL!
pi_169922460
Wanneer pakken jullie winst? Ik heb nu regelmatig coins die dan bijv 10% gestegen zijn. Pakken jullie dat of gaan jullie voor meer?
pi_169922608
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:
Wanneer pakken jullie winst? Ik heb nu regelmatig coins die dan bijv 10% gestegen zijn. Pakken jullie dat of gaan jullie voor meer?
Daytraden is niet echt mijn ding maar onlangs met GNT toch 2x achter elkaar winst gepakt toen er een 20-30% stijging ineens was.

Ik vergelijk het altijd met een toren: als de toren een brede fundering heeft blijf ik in de toren, als hij smal is en dreigt om te vallen, dan stap ik er uit en pak ik m'n winst (om lager weer in te stappen).
pi_169924038
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.
Wees liever blij dat EdRaket z'n visie geeft. Die is in het verleden vaker valide gebleken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 april 2017 @ 13:33:37 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169924054
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 13:32 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Wees liever blij dat EdRaket z'n visie geeft. Die is in het verleden vaker valide gebleken.
Laat hem lekker kletsen joh.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')