abonnement Unibet Coolblue
pi_169755157
Goedeavond,

Inmiddels weer ziek en ik betwijfe of ik gewoon uit moet zieken of toch nu nog de huisarts moet bellen. Verder ben ik echt nooit ziek misschien 2 dagen per jaar niet helemaal lekker.

3 weken geleden werdt ik op een dinsdag niet lekker. Mijn lichaam zwete constant en voelde me koud en voelde me slap. Dat was ook echt de enige symptoon en had verder geen keelpijn (enkel kuchje), geen hoofdpijn en een prima eetlust.

Vrijdag voelde ik me nagenoeg weer prima en dacht ik doe nog even rustig aan om uit te zieken.

Echter zaterdag was het ineens terug en was de slechtste dag van de week. Weer was het zweten en af en toe een kuchje de enige symptoon.

Zondag was het zweten over en had ik enkel een beetje hoofdpijn echter was dit na een halve dag over.

maandag, dinsdag en woensdag ging prima en ben toen donderdag weer aan het werk gegaan. Nog weinig energie maar voelde me verder prima.

Donderdag, vrijdag en zaterdag geen problemen. Zaterdag en zondag rustig aan gedaan. Zondag kreeg ik enorme pijn bij mijn oog, kon niet inschatten of achter of in mijn ogen was maar kreeg ik hoofdpijn. Dit hield tot dinsdag aan waarna ik (na 8 jaar) toch maar de dokter belde. Met ogen kan je nie voorzichtig genoeg zijn. Woensdag ochtend gegaan maar voelde me toen spontaan weer prima. Ik heb gevraagd of ze bloed konden prikken maar meer als eigen APK na 8 jaar.

Bloeddruk was prima!

Vanochtend bloed geprikt en voelde me prima lekker actief en goed begonnen. Echter om een uur of 15:00 begon ik het koud te krijgen en slecht te voelen. Naar huis gegaan en zwetend in bed. Los van zweten, koud en geen energie weer geen symptonen.

Herkend iemand dit? Is dit normaal en ben ik gewoon niet uitgeziekt, of is dit spoed waard in het weekend om te laten onderzoeken?


Vraag concreet:
- Is dit normaal en komt het vaak voor?
- Is dit niet normaal en is de kans groot op wat ergers?

Thanks

p.s spelfout in titel en vast wel meer. Op mobiel vanuit bes getypt
pi_169755193
Jij bent de fok expert...
pi_169755290
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:56 schreef Handleiding het volgende:
Jij bent de fok expert...
Je zegt het zelf: "fok"expert. Geen "ziekzijn" expert.
pi_169755317
Bel de huisartsenpost als je het niet vertrouwd :)
Hell To The Liars
pi_169755449
Ja temperatuur jezelf ff :P
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:20:41 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169756153
Wacht de uitslag van het bloedonderzoek af, blijf in bed en drink voldoende water.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')