abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:34:56 #101
56724 Wombcat
rent wiel
pi_169756606
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:28 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik wat mee. Even afwachten of ze dus nog een wetswijziging gaan rushen of een jaar wachten. Ik neem aan dat die 60 votes bijna onmogelijk gaat worden omdat ze dan alle Republikeinen + 6 à 8 Democraten moeten ronselen?
En ook nog even voor jou:
quote:
“We’re going to be living with Obamacare for the foreseeable future,” Ryan admitted Friday.
http://www.huffingtonpost(...)4cdde4b03692bea5563e
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:35:31 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169756624
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:33 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Bedankt dat je even goed illustreert waarom het niet slim is om vandaag de dag de mainstream media te volgen om Trump te beoordelen.

Fox News hield de avond voor de speech van Trump een item over vluchtelingen/immigranten in Zweden, waar redelijk schokkende informatie uit kwam. De Trump-supporters zijn fervent Fox News kijkers, dus waarschijnlijk begreep zo'n beetje iedereen in die zaal waar Trump het over had en was het ook logisch dat je in zo'n groep dat item noemt.

CNN et al. gingen weer eens in complete hysterie-modus omdat er natuurlijk niet concreet een aanslag was gepleegd of iets dergelijks die avond daarvoor. Uiteindelijk bleek Trump gewoon te refereren aan het Fox News item. Zoveelste faal van de MSM dus.
Last night on tv is niet gelijk aan last night in Sweden meneer "ik woon in een alternative reality"...
:|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169756696
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Last night on tv is niet gelijk aan last night in Sweden meneer "ik woon in een alternative reality"...
:|W
''If you look at what's happening, last night, in Sweden'' is gewoon een correcte uitspraak in die context, hoor.

Sowieso is Trump meestal verbaal niet heel scherp, dus sowieso is je eerste fout al om hem letterlijk te nemen.

Laat je blinde Trump-haat je het niet onmogelijk maken dat je de beste man (en zijn stemmers) uiteindelijk gaat begrijpen. ;)
pi_169756731
Dem senator op CNN verklaarde nog eens ten overvloede dat ze altijd bereid zijn geweest om veranderingen aan te brengen in de ACA omdat deze niet volmaakt is. Het waren de Reps die daar nooit open voor stonden.

Wel ironisch dat Trump nu verwacht dat de Dems naar hem toekomen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:40:58 #105
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169756765
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:38 schreef KrappeAuto het volgende:

Sowieso is Trump meestal verbaal niet heel scherp, dus sowieso is je eerste fout al om hem letterlijk te nemen.

Hm ja, maar als je iemand niet op zijn woord moet nemen, dan betekent het dus dat je van alles zelf erbij moet bedenken. Dan krijg je dus een kandidaat waar iedereen zijn eigen wensenlijstje op projecteert terwijl niemand weet wtf hij werkelijk zou bedoelen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:41:34 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169756781
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:39 schreef Kijkertje het volgende:
Dem senator op CNN verklaarde nog eens ten overvloede dat ze altijd bereid zijn geweest om veranderingen aan te brengen in de ACA omdat deze niet volmaakt is. Het waren de Reps die daar nooit open voor stonden.

Wel ironisch dat Trump nu verwacht dat de Dems naar hem toekomen.
Zag het ja, staat hier nog steeds aan.
En het klopt, de Reps hebben de ACA juist gemaakt zoals het nu is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:42:21 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169756798
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

''If you look at what's happening, last night, in Sweden'' is gewoon een correcte uitspraak in die context, hoor.

Sowieso is Trump meestal verbaal niet heel scherp, dus sowieso is je eerste fout al om hem letterlijk te nemen.

Laat je blinde Trump-haat je het niet onmogelijk maken dat je de beste man (en zijn stemmers) uiteindelijk gaat begrijpen. ;)
Gast, serieus... -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169756806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm ja, maar als je iemand niet op zijn woord moet nemen, dan betekent het dus dat je van alles zelf erbij moet bedenken. Dan krijg je dus een kandidaat waar iedereen zijn eigen wensenlijstje op projecteert terwijl niemand weet wtf hij werkelijk zou bedoelen.
Dit dus. Je kan toch echt geen president hebben die verklaringen aflegt waar vervolgens weer een verklaring voor vereist is. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169756853
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm ja, maar als je iemand niet op zijn woord moet nemen, dan betekent het dus dat je van alles zelf erbij moet bedenken. Dan krijg je dus een kandidaat waar iedereen zijn eigen wensenlijstje op projecteert terwijl niemand weet wtf hij werkelijk zou bedoelen.
Dat is zelfs bijzonder gevaarlijk als het POTUS betreft, icm met leiders van andere militaire grootmachten.... Mja, je moet Trumps' uitspraken toch ERGENS mee kunnen verdedigen he?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:44:52 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169756875
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dit dus. Je kan toch echt geen president hebben die verklaringen aflegt waar vervolgens weer een verklaring voor vereist is. :D
Je snapt er weer eens helemaal niks van... -O-

Volgens onze Trumpfan dan ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169756896
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm ja, maar als je iemand niet op zijn woord moet nemen, dan betekent het dus dat je van alles zelf erbij moet bedenken. Dan krijg je dus een kandidaat waar iedereen zijn eigen wensenlijstje op projecteert terwijl niemand weet wtf hij werkelijk zou bedoelen.
Sure, er is dus een zeker spanningsveld van iemand 100% letterlijk nemen en je complete eigen draai aan te geven. Mijn punt is dat een groot deel van de media te dicht zitten aan de kant van ''letterlijk nemen''.

Dit is trouwens ook niet iets wat we in de normale omgangsvorm met mensen doen. Bij Trump gaat er echter een knop om bij heel veel journalisten waarbij ze alles wat hij zegt bijzonder letterlijk nemen en hem daar op afmaken. Vervolgens als blijkt dat wat Trump bijvoorbeeld waarschijnlijk bedoelt het Fox News item blijven ze ook nog stil over de andere kant van het verhaal. Het is niet gebalanceerd.

Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien 28% van de journalisten Democraat is en 7% Republikein.
pi_169756937
Trump wordt nu toch wel écht voorzichtig naar de afgrond geduwd.
Wanneer zakenman Donald Trump eieren voor z'n geld kiest en zich terugtrekt (wat al enorm gezichtsverlies is) dan weet je dat hij doorhad dat ie gewoon echt kansloos was en ie alleen nog aan damage control deed. Als het maar even kon nam ie anders het risico.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:47:17 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169756941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sure, er is dus een zeker spanningsveld van iemand 100% letterlijk nemen en je complete eigen draai aan te geven. Mijn punt is dat een groot deel van de media te dicht zitten aan de kant van ''letterlijk nemen''.

Dit is trouwens ook niet iets wat we in de normale omgangsvorm met mensen doen. Bij Trump gaat er echter een knop om bij heel veel journalisten waarbij ze alles wat hij zegt bijzonder letterlijk nemen en hem daar op afmaken. Vervolgens als blijkt dat wat Trump bijvoorbeeld waarschijnlijk bedoelt het Fox News item blijven ze ook nog stil over de andere kant van het verhaal. Het is niet gebalanceerd.

Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien 28% van de journalisten Democraat is en 7% Republikein.
Je weet dat je jezelf totaal voor schut zet toch? Hoop ik?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:47:41 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169756957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sure, er is dus een zeker spanningsveld van iemand 100% letterlijk nemen en je complete eigen draai aan te geven. Mijn punt is dat een groot deel van de media te dicht zitten aan de kant van ''letterlijk nemen''.

Dit is trouwens ook niet iets wat we in de normale omgangsvorm met mensen doen. Bij Trump gaat er echter een knop om bij heel veel journalisten waarbij ze alles wat hij zegt bijzonder letterlijk nemen en hem daar op afmaken. Vervolgens als blijkt dat wat Trump bijvoorbeeld waarschijnlijk bedoelt het Fox News item blijven ze ook nog stil over de andere kant van het verhaal. Het is niet gebalanceerd.

Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien 28% van de journalisten Democraat is en 7% Republikein.
Je doet nu net alsof men alles tot op de letter letterlijk neemt. Zo zit het niet. Als hij bv zegt dat Obama hem gewiretaped heeft, dan is het niet zo dat men denkt dat Trump zegt dat Obama dat letterlijk gedaan heeft, maar wel zo dat Trump denkt dat Obama daar het order voor gegeven heeft. Btw, hoeveel procent van de journalisten is independent?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:48:28 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169756980
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:47 schreef Roland010 het volgende:
Trump wordt nu toch wel écht voorzichtig naar de afgrond geduwd.
Wanneer zakenman Donald Trump eieren voor z'n geld kiest en zich terugtrekt (wat al enorm gezichtsverlies is) dan weet je dat hij doorhad dat ie gewoon echt kansloos was en ie alleen nog aan damage control deed. Als het maar even kon nam ie anders het risico.
Trump is geen geen slimme succesvolle zakenman of onderhandelaar, en ook nooit geweest. Ondanks zijn image...

En Ryan pullde the bill, niet Trump.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169756986
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je weet dat je jezelf totaal voor schut zet toch? Hoop ik?
Nee? Ik kom met ratio, statistieken en interessante inzichten. Jouw laatste 5 - 10 posts bevatten slechts ad hominems en steunbetuigingen van meningen die nagepapegaaid zijn van de gekleurde media.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:50:02 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169757023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:48 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Nee? Ik kom met ratio, statistieken en interessante inzichten. Jouw laatste 5 - 10 posts bevatten slechts ad hominems en steunbetuigingen van meningen die nagepapegaaid zijn van de gekleurde media.
Als je het zelf maar gelooft..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169757040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sure, er is dus een zeker spanningsveld van iemand 100% letterlijk nemen en je complete eigen draai aan te geven. Mijn punt is dat een groot deel van de media te dicht zitten aan de kant van ''letterlijk nemen''.

Dit is trouwens ook niet iets wat we in de normale omgangsvorm met mensen doen. Bij Trump gaat er echter een knop om bij heel veel journalisten waarbij ze alles wat hij zegt bijzonder letterlijk nemen en hem daar op afmaken. Vervolgens als blijkt dat wat Trump bijvoorbeeld waarschijnlijk bedoelt het Fox News item blijven ze ook nog stil over de andere kant van het verhaal. Het is niet gebalanceerd.

Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien 28% van de journalisten Democraat is en 7% Republikein.
Dus een bijzonder grote minderheid van journalisten heeft een dikke politieke signatuur, en NOG heeft niet alleen de gemiddelde journalist, maar ook news anchors, politiek analisten en talkshowhosts wereldwijd een probleem met het volgens jou op correcte wijze interpreteren van Trumps woorden. Juist.

Misschien ligt het dan aan Trump, niet aan die zo door jou gehate "MSM", whatever the fuck that is...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169757058
Moet ik een alluhoedje op als ik denk dat heel deze poppenkast gewoon bannon is die ryan onder een bus gooit
pi_169757081
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sure, er is dus een zeker spanningsveld van iemand 100% letterlijk nemen en je complete eigen draai aan te geven. Mijn punt is dat een groot deel van de media te dicht zitten aan de kant van ''letterlijk nemen''.

Dit is trouwens ook niet iets wat we in de normale omgangsvorm met mensen doen. Bij Trump gaat er echter een knop om bij heel veel journalisten waarbij ze alles wat hij zegt bijzonder letterlijk nemen en hem daar op afmaken. Vervolgens als blijkt dat wat Trump bijvoorbeeld waarschijnlijk bedoelt het Fox News item blijven ze ook nog stil over de andere kant van het verhaal. Het is niet gebalanceerd.

Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien 28% van de journalisten Democraat is en 7% Republikein.
Vergeet niet dat ie zelf begonnen is met z'n unfefundeerde en soms gelogen uitspraken. Dat werkt nu dus tegen hem.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:52:20 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169757092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
Moet ik een alluhoedje op als ik denk dat heel deze poppenkast gewoon bannon is die ryan onder een bus gooit
Wat is een alluhoedje?
Of bedoel je aluhoedje?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169757106
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat is een alluhoedje?
Of bedoel je aluhoedje?
Even geen gein, wat denk jij
pi_169757123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Sure, er is dus een zeker spanningsveld van iemand 100% letterlijk nemen en je complete eigen draai aan te geven. Mijn punt is dat een groot deel van de media te dicht zitten aan de kant van ''letterlijk nemen''.

Dit is trouwens ook niet iets wat we in de normale omgangsvorm met mensen doen. Bij Trump gaat er echter een knop om bij heel veel journalisten waarbij ze alles wat hij zegt bijzonder letterlijk nemen en hem daar op afmaken. Vervolgens als blijkt dat wat Trump bijvoorbeeld waarschijnlijk bedoelt het Fox News item blijven ze ook nog stil over de andere kant van het verhaal. Het is niet gebalanceerd.

Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien 28% van de journalisten Democraat is en 7% Republikein.
Wat een onzin! Als je president bent hoor je je zodanig te kunnen uitdrukken dat er geen misverstand over kan ontstaan. Dat is wel het minste wat er van je gevraagd kan worden in zo'n ambt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:53:30 #124
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169757125
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als je het zelf maar gelooft..
I play to people’s fantasies. People may not always think big themselves, but they can still get very excited by those who do. That’s why a little hyperbole never hurts. People want to believe that something is the biggest and the greatest and the most spectacular. I call it truthful hyperbole.

Pagina 58, Art of the Deal.

Gewoon halve waarheden vertellen, met overdrijvingen strooien, mensen geloven het toch wel. Persoonlijke tip van hem. Je ziet het heel erg terug in zijn speeches.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169757135
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
Moet ik een alluhoedje op als ik denk dat heel deze poppenkast gewoon bannon is die ryan onder een bus gooit
Ik denk niet dat dat echt de intentie was van Bannon, maar ik denk wel dat hij een van de weinigen is in kamp Trump die even lekker geproost heeft hierom.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')