abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169748734
Dit weten we tot nu toe:

• Op Westminster Bridge, vlakbij het parlement, reed de aanvaller volgens veel getuigen met een grijze Hyundai expres in op mensen. Op social media zijn verschillende gewonden te zien die op de brug over de Thames liggen.
• Er zijn twee mensen overleden, waarvan een bekend is dat het om een vrouw gaat. Volgens een arts van het nabijgelegen St. Thomas ziekenhuis zijn er een dozijn gewonden waarvan 'een aantal met levensbedreigende verwondingen'.
• Een politieagent is door de aanvaller neergestoken in de Houses of Parliament in Londen.
• De Britse staatssecretaris van Buitenlandse Zaken, Tobias Ellwood, was op de stoep van het Lagerhuis toen de agent werd neergestoken. Hij gaf eerste hulp en heeft mogelijk het leven van de politieagent gered.
• De aanvaller is neergeschoten door de politie. Hij heeft onder schot eerste hulp ontvangen.
• Bewapende agenten zijn het Britse parlement binnengegaan. In sommige gevallen droegen zij speciale politieschilden.
• De politie behandelt dit als een terroristische aanval. Alle gebouwen en het openbaar vervoer in de omgeving van het parlement zijn inmiddels gesloten.
• De Britse premier Theresa May is in een zilvergrijze Jaguar in veiligheid gebracht.
• Mensen wordt aangeraden niet in de omgeving van Westminster te verblijven.
• Meerdere Britse parlementariėrs waren gestrand in het Lagerhuis. De politici mochten niet vertrekken totdat het gebouw was uitgekamd.
• Een vrouw is levend uit de rivier Thames gehaald.


Eerdere tweets:

Reuters twitterde op woensdag 22-03-2017 om 15:47:34 BREAKING: Two people shot outside UK parliament, building in lock down - parliamentary official https://t.co/DEL2v9RRvB reageer retweet
Telegraph twitterde op woensdag 22-03-2017 om 15:46:14 #BREAKING: Man shot by police outside Parliament. More details to follow. https://t.co/aa8IVWpj5k reageer retweet
christopherhope twitterde op woensdag 22-03-2017 om 15:43:10 Shots fired outside Parliament. Loud explosion then shooting. Man lying shot outside gates to Parliament. Gun shots outside, Frightening. reageer retweet
westicles69 twitterde op woensdag 22-03-2017 om 15:45:24 Terror attack outside U.K. Parliament. 2 men down on road. Man with knife/machete got into Parliament and stabbed p... https://t.co/CxeL2zS6uw reageer retweet


Filmpje :
Live stream


http://www.telegraph.co.u(...)now-london-attacker/

[ Bericht 2% gewijzigd door Ardbeg_Single_Malt op 24-03-2017 18:30:46 ]
pi_169748748
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Dat is geen poster maar een scherm en wat je ziet is een momentopname van een filmpje die op dat moment afgespeeld werd. Om te weten waar het over gaat moet ik meer van het filmpje zien dan alleen een momentopname.
Doe geen moeite. Het is al lang bevestigd door de politie dat mensen van Transport for London deze poster hebben verwijderd gisterochtend.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ardbeg_Single_Malt op 24-03-2017 18:38:03 ]
pi_169752029
Dit was natuurlijk te verwachten.

uit 2013:

https://www.gatestoneinstitute.org/4112/islamization-britain

UIt 2014:
One in seven young Britons has sympathy with Isis cause

http://www.thetimes.co.uk(...)is-cause-m6dwnvh50gm

En dat zal zeker niet minder worden natuurlijk. En door de komst van duizenden (veelal) Soenitische moslims ( die ook weer kinderen krijgen) wat denkt het Westen eigenlijk? Dat hiermee terreur dreiging minder wordt? Als er nu al zoveel sympathie voor terroristische groepen is onder Europese moslims hoeveel zal het dan zijn als de massa migratie de bevolking in Europa drastich gaat veranderen?

Uit vele onderzoeken bleek dat behoorlijk aantal Syriėrs symphatie hebben voor ISIS. Uit 1 onderzoek (2015) bleek :

A FIFTH of Syrians believe that Islamic State (ISIS) is a POSITIVE influence on the world, a shock survey has revealed today.

http://www.express.co.uk/(...)gees-Britain-Cameron

Hmm ISIS heeft een possitieve invloed. ISIS waarvan wij het Westen beschouwen als 1 van de heftigste terreurgroep. Wat grappig
Als zoveel vindt dat ISIS possitieve invloed heeft dan zijn zullen veel meer Syriers de wat 'matige' terreurgroepen ondersteunen vermoed ik zo

De vraag : hoeveel steun voor dit soort terreurgroepen is er oder de 'vluchtelingen' ?? 1tje is al teveel sowieso

Ik schrok hier destijds wel van (2015): https://www.buzzfeed.com/(...)fga5PG38k#.jwMpBezLR

Ik quote :

quote:
Meanwhile, many still remained, their tents and makeshift lean-tos lining the sidewalks and orchards on the Serbian side of the remote border crossing. Periodically, crowds would migrate toward the metal gates that demarcate Hungarian territory — newly reinforced with rounds of barbed wire, and guarded by riot police, army units, and helicopters that periodically swooped low over the gathering, in a manner that reminded more than a few of the Syrian air force’s bombing runs. “If the Free Syrian Army was here, they’d shoot that helicopter down,” one young refugee said
8)7

Het is een feit dat er vele van dit soort stijders in Europa zitten. En velen komen nog deze kant op. Hoeveel van deze zullen zich wenden tot terrorisme in Europa uiteindelijk??
Het Westen is daar niet mee bezig want ik krijg constant te horen en te lezen: " dat zien we dan wel"
En dit is de mentaliteit om hiermee meeer vluchtelingen binnen te laten. Maar "dat zien we dan wel" is geen geldige reden om meer vluchtelingen binnen te laten sterker nog: DIT is juist een goede reden om GEEN 1 binnen te laten

Ik begrijp het niet, als je al zoveel moeite hebt om nu controle te krijgen (no go wijken, sharia politie enzvoort) dan ga je toch geen duizenden binnen laten? Dan wordt het probleem toch groter? Ik vraag mij af of het Westen nog logisch kan nadenken.

De Islamitische landen die zeggen vaak van " ja maar als je de vluchtelingen tegenhoudt dan krijg je meer terreur"
Maar Europa neemt EN moslims binnen en krijgt toch aanslagen. Enige manier om terreur buiten de deur te houden is om de migratie te stoppen
Veel Islamitische landen leest het Westen de les:

https://themuslimissue.wo(...)face-more-terrorism/

Ik begrijp niet dat het Westen dit ook pikt. Niets helpt om extremise tegen te houden. Het etnitisch profileren niet, niet de laptops verbieden op de vluchten, geen body scans, ook niet de moskeeen in de gaten houden : het heeft allemaal geen zin zolang de immigratie doorgaat en hierdoor nieuwe verse strijders komen
Denkt het Westen werkelijk dat als men hoofdoeken verbieden gaat helpen? _O-

Het is heel gek. Europa haalt niet alleen vluchtelingen binnen (waarvan ze weten dat aantal terreur sympathieen hebben) maar ze halen ook de moslims terug die zich aangemeld hebben om te gaan vechten in Syrie.

Dit is toch te gek voor woorden? Dus Europa haalt niet alleen onbekend aantal terroristen binnen maar hun eigen BEKENDE terroristen halen ze naar binnen. Want het Westen denkt dat ze deze gasten dan kunnen ompraten om niet meer zo extremistisch te denken.
Dus een maatschappelijke werker (een leuk jong grietje) die komt dan langs vaak met een gematigde Imam om deze Jihadi strijders te vertellen over de gematigde Islam.

Maar dat gaat niet helpen. Geen enkele maatschappelijke werkster (hoe lief snoetje ze ook heeft) geen Imam , geen enkele programma zorgt ervoor dat de dreiging weggaat.
De enige manier is om ze het land uit te houden.

En dat weten de Islamitishe landen zelf heel goed ~O>

Het Westen kan wat leren van Islamitische landen als het gaat om immigratie politiek. Neem Jordanie bijv
Die geeft Europa dan wel de les maar Jordanie heeft er ALLES aan gedaan om (notabene moslims) tegen te houden
Deze koningkrijk ( vergeet niet : is een buitenlandse macht) heeft alles aan gedaan om de Palestijnen eruit te gooien en hun leven moeilijk te maken. En deze Palestijnen horen, in tegenstelling tot Hasjemenieten, wel thuis in dat gebied

Generaties moslims leven in Jordanie ZONDER staatsburgeschap. 100 duizenden staatsloze kinderen in Jordanie En in plaats dat Jordanie hen burgerrecht gaven werden meer dan 1,5 miljoen Palestijnen hun burgerrecht afgepakt

Jordanie neemt net zo min Syries binnen zoals ze gedaan hebben met de Palestijnen
En de reden is omdat ze gewoon geen risco willen nemen want als ze de Syriers burgerrechten gaan geven dan is de kans heel groot dat terreurgroepen de boel daar overnemen.

Jordanie (net zoals alle islamitiche landen) willen geen syrische of andere arabieren in hun landen omdat ze bang zijn voor terreur en geweld en dat hun landen overgenomen worden
En dus gaan zij zeggen tegen Europa dat Europa deze vluchtelingen maar moet opnemen. En geven ze Europa ook nog eens de les dat als Europa niet tolerant genoeg is dan pleegt Europa zelfmoord :')

Maw: Islamitische landen willen dat Europa de moslims binnenhaalt waarvoor zij juist bang voor zijn
Want Turkije en Jordanie bijv kunnen dan wel (noodgedwongen) vele vluhtelingen opnemen maar deze vluchtelingen blijven gewoon gasten
De Syriers die naar Turkeije komen worden nooit Turken. De Syriers die naar Jordanie gaan worden nooit Jordaniers. De vluchtelingen krijgen nooit een staatsburgerschap
Turkije ziet de vluchtelingen gewoon als gasten

Dit itt tot Europa: de vluchtelignen krijgen in het Westen WEL staatsburgerschap en burgerrechten. En de Islamitische landen verwacht dit ook van het Westen he :+

Sterker nog aantal Islamitische landen dwingen de United Nations dat hun vluchtelingen zo snel mogelijk het land verlaten en naar Europese landen gaan
Het leuke is : de islamitische landen die claimen altijd dat zij zoveel geven om hun Palestijnse broeders maar geen 1 ( :7 ) Islamitische land was en is bereid om AL deze palestijnen in hun landen toe te laten. Dus blijvend he ,als volwaardigde burgers

En dit geldt exact hetzelfde voor de Syriers of Irakezen. Geen ENKEl Islamitsche land wil blijvend groot aantal vreemdelingen hebben. Ook niet als deze vreemdelingen dezelfde religie of zelfs dezelfde cultuur hebben
Want geen enkel islamitische land wil de gastheer zijn voor mensen die terreur steunen
En ik zeg niet dat dit verkeerd is, sterker nog : groot gelijk. Want niemand wil dat. Het Westen wil dat ook niet. En waarom zouden we?

Maar van het Westen wordt wel verwacht dat zij permanent moslims opnemen en deze moslims een burgerschap geven. Dat deze moslims voor altijd mogen wonen in de gastland. Waarom wordt er van Europa verwacht dat zij deze moslims een permanente burgerschap geven aan moslims die de moslims wereld juist niet willen hebben??
Wat weet de moslim wereld wat het Westen niet weet??

Het Westen kan veel leren van Islamitische landen. De islamitsche wereld weet dat als je vluchtelingen tegenhoudt of eruit gooit : geen terreur meer is
Kijk maar na de Golf oorlog. Wat gebeurde er? Koeweit jaagde 100 duizenden Palestijnen uit hun land : https://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_expulsion_from_Kuwait
Toen PLO delen van Israel inpikte wat deed Jordanie?https://en.wikipedia.org/wiki/Black_September

Islamitische landen zijn gewoon heel recht door zee als het gaat om hun broeders de deur te wijzen zodra er tekenen zijn dat deze broeders problemen gaan veroorzaken
En terwijl de Islamitische landen resoluut en goed reageren is Europa bezig om deze terroristen binnen te laten. Want Europa denkt dat ze deze moslims wel kunnen leren om gematigd te zijn

Dus als wij , het Westen iets kunnen leren van de Islamitische wereld dat is het wel de immigratie politiek :D

Inplaats om onze geld en tijd te steken in hoeveel van die zogenaamde vluchtelingen wel/niet ISIS (of andere terreurgroepen) steuenen zouden we onze aandacht kunnen richten op de christelijke vluchtelingen of andere minderheden die vaak geen kans hebben om Europa te halen.

Dus als Europa dus bezig is met de christelijke of andere minderheden , om hen onderdak en veiligheid te brengen kunnen de landen zoals Turkeije , Syrie , Jordanie en al die andere Islamtische landen mooi hun eigen moslim vluchteling probleem oplossen O-)

Want de veiligste manier om de moslim terroristen buiten te houden is door geen enkele moslim immigrant binnen te laten. En niet door juist meer binnen te laten
pi_169753302
Haaallllooooo :{w
Ik herhaal het nog maar een keer: de aanslagpleger was geboren en getogen in de UK. met een roomblanke mammie die braaf op een boerderij leuke kussens zit te knutselen
Immigratiestop is bullshit in deze context
Halloooo! Hallloooo!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 21:52:33 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169755027
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Haaallllooooo :{w
Ik herhaal het nog maar een keer: de aanslagpleger was geboren en getogen in de UK. met een roomblanke mammie die braaf op een boerderij leuke kussens zit te knutselen
Immigratiestop is bullshit in deze context
Halloooo! Hallloooo!
Tegen vele dovemansoren gericht in dit topic, ben ik bang. Past niet goed in het wereldbeeld dat ze hebben. Zelfs Brexit helpt hier niet tegen. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169756260
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Haaallllooooo :{w
Ik herhaal het nog maar een keer: de aanslagpleger was geboren en getogen in de UK. met een roomblanke mammie die braaf op een boerderij leuke kussens zit te knutselen
Immigratiestop is bullshit in deze context
Halloooo! Hallloooo!
De uitzondering bevestigt de regel. Een echte Engelsman die zielsveel van zijn land houdt.....

Maar blijf maar gewoon hele dankbare kansloze mensen binnen halen die zielsveel van Europa houden en dat als het paradijs zien (wat wel zou moeten als je oorlogsvluchteling bent)
pi_169756411
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Haaallllooooo :{w
Ik herhaal het nog maar een keer: de aanslagpleger was geboren en getogen in de UK. met een roomblanke mammie die braaf op een boerderij leuke kussens zit te knutselen
Immigratiestop is bullshit in deze context
Halloooo! Hallloooo!
Zijn voorouders waren toch echt migranten. Dus waren nooit binnengekomen als er een migratiestop was geweest. En dus ook geen aanslag.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:39:36 #8
451005 Grems
Clown World
pi_169756728
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Haaallllooooo :{w
Ik herhaal het nog maar een keer: de aanslagpleger was geboren en getogen in de UK. met een roomblanke mammie die braaf op een boerderij leuke kussens zit te knutselen
Immigratiestop is bullshit in deze context
Halloooo! Hallloooo!
Want zolang er andere doodsoorzaken waren was een vaccin tegen de builenpest bullshit :')
pi_169757133
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zijn voorouders waren toch echt migranten. Dus waren nooit binnengekomen als er een migratiestop was geweest. En dus ook geen aanslag.
zijn moeder was brits en werd zwanger en kreeg een zoon. Aanslag was nooit gebeurd als ze onvruchtbaar was geweest.
Echt, kneus! Wat ben jij obsessief en racistisch persoon
Zijn vader was afkomstig uit gemenebest. Brexit heeft daar geen enkele invloed op
pi_169757286
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zijn moeder was brits en werd zwanger en kreeg een zoon. Aanslag was nooit gebeurd als ze onvruchtbaar was geweest.
Echt, kneus! Wat ben jij obsessief en racistisch persoon
Zijn vader was afkomstig uit gemenebest. Brexit heeft daar geen enkele invloed op
Racistisch? Weet je wel wat dat is? _O-

En kneus.. hmmm.. je zal wel ongesteld zijn of zo...
pi_169757305
.

[ Bericht 99% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 24-03-2017 23:01:44 ]
pi_169757323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Racistisch? Weet je wel wat dat is? _O-

.
ja, en jij bent een uitstekend voorbeeld daarvan.
Hoe vaak ben jij al geband hier?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:01:46 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169757326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zijn voorouders waren toch echt migranten.
Oh jee, een van mijn oma's had Franse voorouders. Moet ik nu 'terug' naar Frankrijk?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169757370
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:01 schreef Jane het volgende:

[..]

Oh jee, een van mijn oma's had Franse voorouders. Moet ik nu 'terug' naar Frankrijk?
je bent waarschijnlijk blank, dus ik gok van niet
pi_169757476
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:01 schreef Jane het volgende:

[..]

Oh jee, een van mijn oma's had Franse voorouders. Moet ik nu 'terug' naar Frankrijk?
Als Fransen zich wereldwijd ineens gaan misdragen door oververtegenwoordigd te zijn in de criminaliteit en terrorisme zou ik het niet erg vinden om een migratiestop uit Frankrijk in te stellen. Verder hoeft er niemand terug naar Frankrijk.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:08:33 #16
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169757486
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

De uitzondering bevestigt de regel. Een echte Engelsman die zielsveel van zijn land houdt.....

Ach, uitzondering? De IRA waren ook echte Britten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169757495
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ja, en jij bent een uitstekend voorbeeld daarvan.
Hoe vaak ben jij al geband hier?
Okee. Geef maar een aantal voorbeelden waar ik racistisch ben geweest. Je kan niet zomaar iemand beschuldigen van dingen zonder bewijs.
pi_169757520
Het leidt allemaal wel erg af van de gruweldaad die de betrokken moslim heeft gepleegd afgelopen woensdag.
pi_169757558
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:08 schreef Jane het volgende:

[..]

Ach, uitzondering? De IRA waren ook echte Britten.
Nee dat waren Ieren.

Maar uitzonderingen komen vaker voor, nu even de lijst met aanslagen in Europa er bij halen en afvinken waar het Islam betrof.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:12:06 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169757586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als Fransen zich wereldwijd ineens gaan misdragen door oververtegenwoordigd te zijn in de criminaliteit en terrorisme zou ik het niet erg vinden om een migratiestop uit Frankrijk in te stellen. Verder hoeft er niemand terug naar Frankrijk.
Die gasten die die aanslagen in Parijs hebben gepleegd waren toch overwegend Frans (en Belgisch)?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169757610
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:12 schreef Jane het volgende:

[..]

Die gasten die die aanslagen in Parijs hebben gepleegd waren toch overwegend Frans (en Belgisch)?
Ja echte volbloed Fransen.....trots op hun vaderland, maar wel dat andere dan.

Salah en Brahim Abdeslam.. Oh ka en de Belg Abaaoud.... En AL Mohamed.
pi_169757678
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:12 schreef Jane het volgende:

[..]

Die gasten die die aanslagen in Parijs hebben gepleegd waren toch overwegend Frans (en Belgisch)?
Als je het aan hen vraagt zullen ze echt niet zeggen dat ze zich als Belg of Fransman zien hoor. (toen ze nog leefden).
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:16:28 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169757689
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee dat waren Ieren.

Volgens mij begrijp je dan niet helemaal waar dat conflict over ging/gaat.

Decent British terrorists.They didn't want to be British... but they were. - Stewart Lee

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169757741
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:16 schreef Jane het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je dan niet helemaal waar dat conflict over ging/gaat.

Decent British bombers.They didn't want to be British... but they were. - Stewart Lee

Ik denk eerder dat jij niet begrijp wat deze moslims willen, die al deze aanslagen plegen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:21:11 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169757823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij niet begrijp wat deze moslims willen, die al deze aanslagen plegen.
Wat elke terrorist wil: angst zaaien. Het woord verraadt het op zich al een beetje.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:57:32 #26
451005 Grems
Clown World
pi_169758631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij niet begrijp wat deze moslims willen, die al deze aanslagen plegen.
Hun natuurlijke habitat recreėren.
pi_169761095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Okee. Geef maar een aantal voorbeelden waar ik racistisch ben geweest. Je kan niet zomaar iemand beschuldigen van dingen zonder bewijs.
bericht nr 7.
Dit topic is helaas weer verworden tot Pegida hangout bij gebrek aan nieuws
pi_169761413
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Haaallllooooo :{w
Ik herhaal het nog maar een keer: de aanslagpleger was geboren en getogen in de UK.
Er is toch ook niemand die dat ontkent?
pi_169763819
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 07:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

bericht nr 7.
Dit topic is helaas weer verworden tot Pegida hangout bij gebrek aan nieuws
Dat is geen racisme. Dat is een feit.
pi_169764284
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:00 schreef TheJanitor het volgende:
Dat is geen racisme. Dat is een feit.
Ook keiharde feiten worden tegenwoordig door de mooipraters weggeschreeuwd met "racisme"
Dat iets een kenmerk is van een bepaald ras of religie of dat uit onderzoek blijkt dat het een feit is, ja dat kan volgens "de regels" ook racistisch zijn.
Maar is dat dan erg ?

"Negers hebben een bruine/zwarte huidskleur", boeh dat is racisme :(
Ja, en wat wil je daarmee zeggen ?
pi_169764717
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 12:34 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ook keiharde feiten worden tegenwoordig door de mooipraters weggeschreeuwd met "racisme"
Dat iets een kenmerk is van een bepaald ras of religie of dat uit onderzoek blijkt dat het een feit is, ja dat kan volgens "de regels" ook racistisch zijn.
Maar is dat dan erg ?

"Negers hebben een bruine/zwarte huidskleur", boeh dat is racisme :(
Ja, en wat wil je daarmee zeggen ?
Aan huidskleur bepaalde niet-fysieke kenmerken toedichten is inderdaad racistisch.
pi_169764799
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 13:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aan huidskleur bepaalde niet-fysieke kenmerken toedichten is inderdaad racistisch.
Niet als onderzoek het aantoont.
pi_169766129
Xa1pt vindt zelfs sneeuw nog racistisch omdat het wit is _O-
  zaterdag 25 maart 2017 @ 15:02:18 #34
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169766806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:09 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
Het leidt allemaal wel erg af van de gruweldaad die de betrokken moslim heeft gepleegd afgelopen woensdag.
Wat mij betreft gaan we ook weer over op de orde van de dag. Dit was weer een erg amateuristische aanslag die weer relatief veel aandacht gekregen heeft.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169767220
Het gekke was dat ik om halftwee die dag op het fietspad langs de Prins Hendrikkade reed in Amsterdam, waar de auto's vlak langs je heenstuiven als ze je tegemoetkomen, en ik fiets op daar op de brug - sic - aan de linkerkant en denk: mooie boel als zo'n auto je van het fietspad af komt vegen. Kan ik dan weg? En ik was aan het nadenken welke kant ik op het laatste moment op zou kunnen.
En dan kom je thuis en blijkt het gebeurd te zijn, ook op een brug.
Op een brug is het lastig uitwijken
pi_169768858
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 13:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Niet als onderzoek het aantoont.
Welk onderzoek toont dat aan?
pi_169769849
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welk onderzoek toont dat aan?
Ligt eraan welke verschillen je wil onderzoeken? Zijn zat online te vinden, het kan heel interessant zijn. Maar ik denk niet dat je erin wil gaan geloven, ook al zijn het feiten. Dus om er hier een neer te zetten heeft weinig zin.
pi_169795386
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ligt eraan welke verschillen je wil onderzoeken? Zijn zat online te vinden, het kan heel interessant zijn. Maar ik denk niet dat je erin wil gaan geloven, ook al zijn het feiten. Dus om er hier een neer te zetten heeft weinig zin.
Just name a few...
pi_169813839
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:02 schreef Falco het volgende:
Wat mij betreft gaan we ook weer over op de orde van de dag. Dit was weer een erg amateuristische aanslag die weer relatief veel aandacht gekregen heeft.
Ah ja, laten we het moslimterrorisme maar negeren en net doen alsof er niks aan de hand is :|W

In plaats daarvan moeten we ons zeker druk maken om die enge Russen van jou ?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')