abonnement Unibet Coolblue
pi_169794077
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat er iets mis mee is? Ik raad het zelfs aan voor simpele zielen?
geert wilders is een simpele ziel dus de combinatie klopt denk ik wel, bedankt voor de info
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 26 maart 2017 @ 17:34:46 #252
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169794107
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

geert wilders is een simpele ziel dus de combinatie klopt denk ik wel, bedankt voor de info
Graag gedaan, Klaas.
  zondag 26 maart 2017 @ 17:55:36 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169794575
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Bosz? Bosz heeft het helemaal verkeerd gezien door hem nu al in het eerste te brengen.
Ik vind De Ligt echt niets toevoegen dan al die andere verdedigers bij Ajax.

Maar het is gewoon een soort hype om dit soort jongens al in het diepe te gooien. Net als Blind. Jezus hoe krijg je het in je hoofd om hem te selecteren. Er lopen overal in nederland betere verdedigers rond in de eredivisie, die fysiek mentaal en voetballend veel verder zijn.

Maar omdat hij van ajax is gaat hij hem lekker selecteren.....want hij kan natuurlijk voetballen.
Beste klaas,

Beter stop jij met posten, want je post enkel pure bagger. Bedankt namens iedereen

Tot nooit meer ziens
pi_169794852
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Beste klaas,

Beter stop jij met posten, want je post enkel pure bagger. Bedankt namens iedereen

Tot nooit meer ziens
:W :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169795634
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 21:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In 2 wedstrijden al 3 fouten zelfs. Het is een kneusje.
Zo dan, behoorlijk mad jij.
  Forum Admin / PR zondag 26 maart 2017 @ 19:04:39 #256
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_169796102
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Beste klaas,

Beter stop jij met posten, want je post enkel pure bagger. Bedankt namens iedereen

Tot nooit meer ziens
Toch heeft Klaas een punt dat De Ligt natuurlijk nooit geselecteerd had moeten worden.
  zondag 26 maart 2017 @ 19:26:20 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169796545
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:04 schreef Sked het volgende:

[..]

Toch heeft Klaas een punt dat De Ligt natuurlijk nooit geselecteerd had moeten worden.
Dat riep ik 2 weken geleden al
pi_169797321
Natuurlijk had De Ligt nooit geselecteerd moeten worden maar het blijft natuurlijk wel een groot talent. Nu maar even in de luwte verder (voor zover dat kan bij Ajax) en over 1 a 2 jaar heb je er een goede, stabiele verdediger aan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 26 maart 2017 @ 21:47:58 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169801204
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Combinatie van talent, veel lezen en mijn school afgemaakt. Zeg maar, alles wat jij niet hebt.

Jaloers? Snap ik. Probeer eens een simpel tijdschrift. Donald Duck lijkt me wel wat voor je.
Hoef je niet zo lelijk te doen. Donald Duck lees ik tijdens het kakken. Met jouw posts veeg ik mn reet af.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 26 maart 2017 @ 22:33:36 #260
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169802683
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Combinatie van talent, veel lezen en mijn school afgemaakt. Zeg maar, alles wat jij niet hebt.

Jaloers? Snap ik. Probeer eens een simpel tijdschrift. Donald Duck lijkt me wel wat voor je.
Doe eens niet zo debiel joh
  maandag 27 maart 2017 @ 08:52:02 #261
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169807845
quote:
Nouri zoekt bankzitter vaak op: 'Ik praat veel met hem, want daar leer ik van'

Hoewel Heiko Westermann (33) amper speelminuten maakt in het eerste elftal van Ajax, steekt Abdelhak Nouri veel van de hem op. De jonge middenvelder van Ajax zoekt de Duitse routinier vaak op om advies te vragen.

"Ik praat veel met hem, want daar leer ik van", zegt Nouri op de officiële website van Ajax. De kleine middenvelder noemt Westermann een 'heel ervaren voetballer'. "Vooral in het eerste zijn er veel spelers die een voorbeeldfunctie hebben. Ze hebben meer ervaring en weten hoe het eraan toegaat."

Als Nouri verder kijkt dan het trainingsveld is voor hem Zinedine Zidane zijn grootste held. "Als voetballer vond ik hem geniaal, maar ook als trainer heb ik veel bewondering voor hem. Hij heeft enorm veel kwaliteit en lef. Daar hou ik wel van", zegt de middenvelder, die maar één 'superheld' heeft: Johan Cruijff. "Ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten, hoewel ik dat wel erg graag wilde. Hij had een heel interessante kijk op het voetbal, wat voor mij als jonge speler heel interessant was om naar te luisteren.''
Heiko _O_
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 27 maart 2017 @ 10:29:22 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169809029
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoef je niet zo lelijk te doen. Donald Duck lees ik tijdens het kakken. Met jouw posts veeg ik mn reet af.
Wordt​ je schermpje daar niet heel vies van?
pi_169809451
Je verwacht van zo'n Bruno Martins Indi met al zijn ervaring ook wel enige back up voor Matthijs. Liet hem gewoon aankloten. Kut kakkie :r

En Blind is ook een mongool............eerst je VOLLEDIGE vertrouwen uitspreken...........in de basis laten beginnen.... en na eerste bestje foutje haal je hem eruit :( :(
  maandag 27 maart 2017 @ 11:18:39 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169809718
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:58 schreef Anakoni het volgende:
Je verwacht van zo'n Bruno Martins Indi met al zijn ervaring ook wel enige back up voor Matthijs. Liet hem gewoon aankloten. Kut kakkie :r

En Blind is ook een mongool............eerst je VOLLEDIGE vertrouwen uitspreken...........in de basis laten beginnen.... en na eerste bestje foutje haal je hem eruit :( :(
Martens Indi is iemand die je een man af kunt laten dekken, maar nog steeds moet coachen en vooral niet de bal moet geven als je in balbezit bent.
De Ligt is eigenlijk zo'n zelfde type, maar dan nog in een veel vroeger stadium van zijn carriere. Ook 2 spelers die je er alleen neer moet zetten als je er een ervaren iemand naast zet, of iemand met andere kwaliteiten.

Kortom, buiten dat De Ligt veel te vroeg geselecteerd is, is de de combi ook totaal verkeerd. Ik had dan nog eerder Blind er naast gezet. Die is veel slimmer en volwassener dan Martens Indi.

En dat Blind een debiel is, daar zijn we het allemaal wel over eens. Volgens mij al jaren.
Overigens zeg ik het niet graag, maar ik had ook wel een beetje het idee dat Blind een erge voorstander was voor Ajax spelers. Al helemaal van de talenten. Hij heeft al vaker spelers opgeroepen die er nog niet klaar voor waren (in mijn ogen).
Ik vond de selectie van Riederwald, Bazoer en El Ghazi ook al wel erg snel. Misschien wel grote talenten, maar er zijn toch wel meer ervaren opties. Ondanks dat die in potentie misschien niet eens zo veel beter zijn, maar in dit soort wedstrijden blijkt ervaring toch een factor.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 27 maart 2017 @ 11:23:43 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169809801
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

`
Martens Indi is iemand die je een man af kunt laten dekken, maar nog steeds moet coachen en vooral niet de bal moet geven als je in balbezit bent.
De Ligt is eigenlijk zo'n zelfde type, maar dan nog in een veel vroeger stadium van zijn carriere. Ook 2 spelers die je er alleen neer moet zetten als je er een ervaren iemand naast zet, of iemand met andere kwaliteiten.

Kortom, buiten dat De Ligt veel te vroeg geselecteerd is, is de de combi ook totaal verkeerd. Ik had dan nog eerder Blind er naast gezet. Die is veel slimmer en volwassener dan Martens Indi.

En dat Blind een debiel is, daar zijn we het allemaal wel over eens. Volgens mij al jaren.
Overigens zeg ik het niet graag, maar ik had ook wel een beetje het idee dat Blind een erge voorstander was voor Ajax spelers. Al helemaal van de talenten. Hij heeft al vaker spelers opgeroepen die er nog niet klaar voor waren (in mijn ogen).
Ik vond de selectie van Riederwald, Bazoer en El Ghazi ook al wel erg snel. Misschien wel grote talenten, maar er zijn toch wel meer ervaren opties. Ondanks dat die in potentie misschien niet eens zo veel beter zijn, maar in dit soort wedstrijden blijkt ervaring toch een factor.
teveel vreemde beslissingen van Blind inderdaad, wat de neerwaartse spiraal van het NL voetbal nog wat sneller de afgrond in doet gaan.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:28:05 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169809870
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

teveel vreemde beslissingen van Blind inderdaad, wat de neerwaartse spiraal van het NL voetbal nog wat sneller de afgrond in doet gaan.
Hij doet volgens mij alleen maar vreemde dingen. Het enige moment dat het redelijk goed ging was op het moment dat Advocaat er bij kwam. Die had blijkbaar toch wel zo veel invloed dat Blind naar zijn pijpen danste.

Overigens heeft Blind met zijn rare beslissingen er ook een beetje aan bijgedragen dat de talenten van Ajax zo naast hun schoenen zijn gaan lopen. Als je zoals een aantal spelers voor je 20ste, na een paar goede wedstrijden in Ajax 1 al wordt geselecteerd, voel je jezelf ook gelijk het mannetje. Terwijl dat onterecht is.
Dat ze nu op een zijspoor zijn beland is natuurlijk niet helemaal zijn schuld, maar ik denk dat zijn selecties wel een onderdeel zijn van hun houding en eigendunk op dit moment.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 27 maart 2017 @ 11:33:25 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169809963
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hij doet volgens mij alleen maar vreemde dingen. Het enige moment dat het redelijk goed ging was op het moment dat Advocaat er bij kwam. Die had blijkbaar toch wel zo veel invloed dat Blind naar zijn pijpen danste.

Overigens heeft Blind met zijn rare beslissingen er ook een beetje aan bijgedragen dat de talenten van Ajax zo naast hun schoenen zijn gaan lopen. Als je zoals een aantal spelers voor je 20ste, na een paar goede wedstrijden in Ajax 1 al wordt geselecteerd, voel je jezelf ook gelijk het mannetje. Terwijl dat onterecht is.
Dat ze nu op een zijspoor zijn beland is natuurlijk niet helemaal zijn schuld, maar ik denk dat zijn selecties wel een onderdeel zijn van hun houding en eigendunk op dit moment.
dat is naast hun schoenen lopen is helaas makkelijker dan presteren dus of je dat Blind kan aanrekenen, denk van niet, meeste spelers van Ajax hebben al dan niet terecht veel zelfvertrouwen van huis uit.
pi_169829480
Gaat het supertalent de Ligt zondag spelen of durft Bosz ook niet meer ^O^

Ik denk dat hij niet speelt....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169829481
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wordt​ je schermpje daar niet heel vies van?
Ja lekker Indi de schuld geven omdat iemand het niet zelf aankan...

Als iemand het op dit niveau niet zelf aankan moet je hem niet opstellen...

Moet Indi zich nu ook bezig gaan houden met andere spelers vanwege debiele keuzes van de trainer?

Blind is gewoon een gestoorde idioot die punten wilde scoren bij de telegraaf en de ajax media....hij dacht dat hij het daarmee zou redden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:27:14 #270
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169830031
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 06:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja lekker Indi de schuld geven omdat iemand het niet zelf aankan...

Als iemand het op dit niveau niet zelf aankan moet je hem niet opstellen...

Moet Indi zich nu ook bezig gaan houden met andere spelers vanwege debiele keuzes van de trainer?

Blind is gewoon een gestoorde idioot die punten wilde scoren bij de telegraaf en de ajax media....hij dacht dat hij het daarmee zou redden.
bij een teamsport moet je wel als team spelen ja 8)7
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:43:53 #271
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169830176
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 06:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja lekker Indi de schuld geven omdat iemand het niet zelf aankan...

Als iemand het op dit niveau niet zelf aankan moet je hem niet opstellen...

Moet Indi zich nu ook bezig gaan houden met andere spelers vanwege debiele keuzes van de trainer?

Blind is gewoon een gestoorde idioot die punten wilde scoren bij de telegraaf en de ajax media....hij dacht dat hij het daarmee zou redden.
Inderdaad zo'n wedstrijd moet je gewoon in je eentje spelen
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:44:13 #272
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169830181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 06:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaat het supertalent de Ligt zondag spelen of durft Bosz ook niet meer ^O^

Ik denk dat hij niet speelt....
Gelukkig is Bosz niet zo kortzichtig
pi_169830266
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gelukkig is Bosz niet zo kortzichtig
Als Sink maar niet weer op de vleugel staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:54:32 #274
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169830284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als Sink maar niet weer op de vleugel staat.
zou natuurlijk best kunnen, al heb ik een gevoel dat Bosz de opstelling tegen kopenhagen wel goed vond.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 08:55:46 #275
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169830291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als Sink maar niet weer op de vleugel staat.
Dat denk ik niet, lijkt me dat Bosz wel tevreden is over De Ligt met Viergever links

Hoop vooral op Tete maar zal wel weer Veltman worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')